پنجشنبه ۰۷ تیرساعت ۱۰:۳۵Jun 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای گذار نیوز 3 آبان 1394 - gozarnews.ir

گذار نیوز 31 مرداد 1394 گذار نیوز 31 شهریور 1394 گذار نیوز 30 مهر 1394 گذار نیوز 30 آذر 1394 گذار نیوز 30 دی 1394 گذار نیوز 30 بهمن 1394 گذار نیوز 29 اسفند 1394 گذار نیوز 1 آبان 1394 گذار نیوز 2 آبان 1394 گذار نیوز 3 آبان 1394 گذار نیوز 4 آبان 1394 گذار نیوز 5 آبان 1394 گذار نیوز 6 آبان 1394 گذار نیوز 7 آبان 1394 گذار نیوز 8 آبان 1394 گذار نیوز 9 آبان 1394 گذار نیوز 10 آبان 1394 گذار نیوز 11 آبان 1394 گذار نیوز 12 آبان 1394 گذار نیوز 13 آبان 1394 گذار نیوز 14 آبان 1394 گذار نیوز 15 آبان 1394 گذار نیوز 16 آبان 1394 گذار نیوز 17 آبان 1394 گذار نیوز 18 آبان 1394 گذار نیوز 19 آبان 1394 گذار نیوز 20 آبان 1394 گذار نیوز 21 آبان 1394 گذار نیوز 22 آبان 1394 گذار نیوز 23 آبان 1394 گذار نیوز 24 آبان 1394 گذار نیوز 25 آبان 1394 گذار نیوز 26 آبان 1394 گذار نیوز 27 آبان 1394 گذار نیوز 28 آبان 1394 گذار نیوز 29 آبان 1394 گذار نیوز 30 آبان 1394 
گذار نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۰۳ - ۲۳:۱۰    
پایگاه هوایی روسیه در "لاذقیه" یکی از بزرگترین پایگاه های هوایی سوریه به شمار می رود که اکنون جنگنده های روسی از آن برای ضربه زدن به مواضع داعش استفاده می شود.
گذار نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۰۳ - ۲۳:۰۵    
گزارش وزارتخانه های صنعت، معدن و تجارت و تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خصوص وضعیت واحدهای تولیدی، تولیدات صنعتی و معدنی و صادرات غیرنفتی ، در جلسه هیات دولت بررسی شد.
گذار نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۰۳ - ۲۳:۰۵    
محققان در تحقیقی تازه کشف کرده اند که دنباله دار لاوجوی مقادیر زیادی الکل و نوعی قند در فضا منتشر می کند. این مسئله بسیاری را شگفت زده کرده است.
گذار نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۰۳ - ۲۳:۰۰    
ابتدا چهره سه تن از حاضران در این عکس محو شده بود پس از شهادت صابری، حمید و صدرزاده، اکنون تنها یک نفر باقی مانده نمی دانیم او کیست و در کدامین گوشه میدان نبرد با کفر و تکفیر و نفاق مشغول جهاد فی ...
گذار نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۰۳ - ۲۲:۵۵    
به گزارش “گذارخبر” یک کودک پناه جوی سوری که در آب های دریای اژه سرگردان بود، به دست ماهیگیران ترک و در سواحل شهر کوش آداسی نجات یافت ...
گذار نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۰۳ - ۲۲:۵۰    
خبرگزاری اسپوتنیک روسیه از کشته شدن رهبر گروه تروریستی جبهه النصره توسط ارتش سوریه خبر داد.
گذار نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۰۳ - ۲۲:۴۱    
آخرین شب مراسم عزاداری در بیت رهبری امشب برگزار شد. سخنران این مراسم ، حجت الاسلام سیداحمد خاتمی بود ...
گذار نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۰۳ - ۲۲:۴۱    
مدیر بیمه های اشخاص بیمه ایران از پرداخت علی الحساب 25 میلیون تومان دیه به 450 تن از جان باختگان حادثه منا خبر داد.
گذار نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۰۳ - ۲۲:۲۱    
پایگاه جامع اطلاع رسانی امام مهدی (عج) نوشت: حجت الاسلام و المسلمین شیخ حسین مداحی مدیر حوزه ی فنآوری اسلامی مبین با استناد به برخی محاسبات نجومی با اشاره به انطباق تاریخ شمسی و قمری در سال آینده در ...
گذار نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۰۳ - ۲۲:۱۶    
فرمانده انتظامی استان آذربایجان غربی گفت: سارقان طلا فروشی در کمتر از 24 ساعت در شهرستان سردشت دستگیر شدند.
گذار نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۰۳ - ۲۲:۱۱    
قائم مقام وزیر و معاون کل وزارت بهداشت، با اشاره به موضوع کمبود تخت بیمارستانی در کشور، تاکید کرد: در این مورد با یک پارادوکس مواجه هستیم.
گذار نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۰۳ - ۲۲:۱۱    
پنجمین شب مراسم عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام، امشب (یکشنبه) با حضور حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی ...
گذار نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۰۳ - ۲۲:۰۶    
من به تمام تیمهای لیگ ایران احترام می گذارم. همه خوب هستند و مربیان بزرگی هم هدایت آنها را برعهده دارند اما فعلا در سرم نیست که به لیگ ایران برگردم.
گذار نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۰۳ - ۲۲:۰۶    
وقتی گای لوزون در بهار گذشته در گفتگو با فورفورتو از علاقه اش به لیورپول می گفت، نمی توانست تصور کند که باشگاهش، چارلتون، در پاییز تصمیمی مشابه باشگاه مرسی سایدی خواهد گرفت و او را اخراج خواهد کرد.
گذار نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۰۳ - ۲۲:۰۱    
ضیا عربشاهی هافبک دهه 60 پرسپولیس بعد از ادعای جنجالی شلاق خوردن بابت شکایت افشین پیروانی امروز این حکم را رسانه ای کرده است
گذار نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۰۳ - ۲۱:۵۶    
یک ایرانی و سه خارجی در حالی بعنوان بهترین دروازه بانان فعلی لیگ محسوب می شوند که گلرهای دو تیم بزرگ پایتخت در این میان دیده نمی شوند.
گذار نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۰۳ - ۲۱:۵۱    
معاون سخنگوی ریاست جمهوری افغانستان گفت که گزارش پزشکی قانونی نشان می دهد که اجساد پیدا شده در کاخ ریاست جمهوری این کشور متعلق به حدود 15 سال قبل است ...
گذار نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۰۳ - ۲۱:۴۱    
منابع افغان اعلام کردند که با وجود آنکه آمریکا با ماندن نیروهای خود در افغانستان موافقت کرده، اما اسپانیا با آمریکا همراه نشد و به ماموریت نظامیان اسپانیا در این کشور پایان داد.
گذار نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۰۳ - ۲۱:۴۱    
ناصر چرخ ساز نسبت به نقل جمله از رئیس جمعیت هلال احمر مبنی بر اینکه هلال احمر فقط یک صندلی در مدیریت بحران دارند و وظیفه ای در زلزله تهران ندارند واکنش نشان داد و آن را تکذیب کرد.
گذار نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۰۳ - ۲۰:۱۱    
اگر اصل کار خدمت به جریان اصلاحات باشد هیچ اختلافی بوجود نخواهد آمد و لازم است همه گروه های اصلاح طلب حداقل های اخلاقی و اعتقادی را رعایت کنند.
گذار نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۰۳ - ۲۰:۰۱    
مجمع عمومی استان کرمانشاه با ریاست معروف صمدی قایم مقام دبیر کل و هدایت افشین فرهانچی رییس کمیته امور استان ها شکل گرفت و اعضا حزب در شهرستان کرمانشاه اعضا هیات اجرایی خود را انتخاب کردند.
گذار نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۰۳ - ۱۹:۵۲    
پس از حضور علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در مراسم عزاداری شب گذشته بیت رهبری، برخی افراد شعارهای خاص و کنایه دار سر دادند.
گذار نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۰۳ - ۱۹:۵۲    
وزیر امور خارجه از آمادگی جمهوری اسلامی ایران برای توسعه روابط با مادرید در زمینه های اقتصادی ،فرهنگی ،گردشگری و سایر زمینه ها خبر داد.
گذار نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۰۳ - ۱۹:۴۲    
وزیر نفت پس از موافقت با استعفای معظمی با صدور حکمی محمدمهدی رحمتی معاون سابق نظارت راهبردی معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهوری را به عنوان معاون جدید برنامه ریزی وزارت نفت منصوب کرد.
گذار نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۰۳ - ۱۹:۴۲    
جماران اعلام کرد که آیت الله سیدحسن خمینی هنوز تصمیمی در خصوص انتخابات خبرگان نگرفته است.
گذار نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۰۳ - ۱۷:۱۳    
حمله تروریستی اخیر در پایتخت ترکیه، که از سوی برخی منابع به داعش نسبت داده شد، یک بار دیگر توجه بین المللی را به حضور و فعالیت این گروه تروریستی در ترکیه معطوف کرد.
گذار نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۰۳ - ۱۷:۰۴    
خانواده روحانی شیعه برجسته عربستان اعلام کردند که دادگاه عالی ریاض حکم اعدام شیخ نمر باقر النمر را تایید کرد.
گذار نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۰۳ - ۱۷:۰۴    
ایشان گفتند شرایط به گونه ای است که باید بیایم و احساس تکلیف بیشتری در این زمینه دارم. با توجه به صحبت هایی که با ایشان داشتم به نظر من، 80 درصد به انتخابات می آید و 20 درصد امکان ورود ندارد.
گذار نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۰۳ - ۱۶:۲۴    
آلیکو دانگوته ، این نام را به خاطر داشته باشید چون از این پس بارها و بارها این نام را خواهید شنید.
گذار نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۰۳ - ۱۶:۱۹    
وزیر ارتباطات ایران در محل وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با همتای روس خود، گفت: تلگرام روسی در ایران 14 میلیون مخاطب دارد.
گذار نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۰۳ - ۱۶:۱۴    
دختر 25 ساله مست با هدایت اتومبیل به سوی یک تجمع دانشجویان در اوکلاهمای امریکا، دست کم 4 نفر را کشت و بیش از 40 نفر را زخمی کرد.
گذار نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۰۳ - ۱۶:۰۹    
نیوشا ضیغمی بازیگر سینما و تلویزیون عکسی از خودش و همسرش را در اینستاگرام به اشتراک گذاشته که آن ها را در کنار دیگ نذری نشان می دهد.
گذار نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۰۳ - ۱۶:۰۹    
در حالیکه وزارت دفاع روسیه دو روز قبل اعلام کرد که افراد مسلح داعش در حال گریختن از مناطق شرقی و شمال شرقی سوریه هستند یک خبرگزاری روسی تصاویری از حضور سربازان سوری در شمال شرق دمشق منتشر کرد.
گذار نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۰۳ - ۱۵:۵۹    
سال 2014 سال سلفی بود و سال 2015 سال گرفتن سلفی های هنری است که اکنون به مرحله خطرناکی رسیده است و مردم برای گرفتن یک عکس تقریباً خودشان را به کشتن می دهند.
گذار نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۰۳ - ۱۵:۵۹    
بنیامین بهادری در آخرین پست صفحه اینستاگرام خود با یادی از همسر مرحومش نوشت:
گذار نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۰۳ - ۱۵:۵۴    
گروه تروریستی داعش تصاویری از شیوه جدید خود برای اعدام مخالفان از طریق عبور از روی آنها با تانک منتشر کرد.
گذار نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۰۳ - ۱۵:۵۴    
صبح امروز انتخابات پارلمانی ترکیه در محل سفارت خانه این کشور در تهران آغاز شد.
گذار نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۰۳ - ۱۵:۴۹    
قیمت بلیط سینما در اقصی نقاط جهان چقدر است؟گران ترین سینماهای جهان کدامند؟در لوکس ترین سینماهای جهان چه خدماتی ارائه می شود؟
گذار نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۰۳ - ۱۵:۴۴    
آئین شام غریبان اباعبدالله الحسین (ع) و یاران باوفایش شامگاه شنبه در امام زاده حسن (ع) برگزار شد.
گذار نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۰۳ - ۱۵:۴۴    
در امارات عربی متحده، به زندان افتادن زنان مهاجر به دلیل برقراری روابط جنسیِ خارج از ازدواج به امری رایج بدل گشته است.
گذار نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۰۳ - ۱۵:۳۹    
پس از سخنان اخیر حجت الاسلام ناصر نقویان درباره دست دادن امام حسین (ع) با عمر سعد، وی سند تاریخی این گفته خود را ارائه کرد.
گذار نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۰۳ - ۱۵:۳۹    
محل تحصیل شهید رجایی، مسجدی که مهندس بازرگان پایه گذاری کرد و مدرسه ای که دکتر سحابی آن را بنیان نهاد و تقدیم 35 شهید در دوران دفاع مقدس و محل تجمع جبهه ملی در مدرسه هدایت این محله.
گذار نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۰۳ - ۱۵:۰۴    
عکسی از جناب خان که در حال عزاداری، در شبکه های اجتماعی در حال دست به دست شدن است .
گذار نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۰۳ - ۱۵:۰۴    
پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری حاشیه نگاری را از حضور آیت الله خامنه ای در منزل سردار شهید همدانی منتشر کرد.
گذار نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۰۳ - ۱۴:۵۹    
اسد به روسیه احضار شد تا به دنیا بگوید که مشکلات امروز خاورمیانه در مسکو حل و فصل می شود، نه در واشنگتن.
گذار نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۰۳ - ۱۴:۴۹    
سازمانهای اطلاعاتی آمریکا و رژیم صهیونیستی، ابو بکر البغدادی سرکرده گروهک تکفیری صهیونیستی داعش و دو تن از معاونان ارشد وی را کشته اند زیرا تاریخ مصرف آنها گذشته بود.
گذار نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۰۳ - ۱۴:۴۴    
دادستان عمومی و انقلاب بهبهان گفت: حادثه تیراندازی محرم در بهبهان، طایفه ای و تروریستی نبوده و با حادثه تروریستی دزفول ارتباطی نداشته است.
گذار نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۰۳ - ۱۲:۲۰    
بانک مرکزی نرخ بانکی 39 ارز را برای روز جاری (یکشنبه) اعلام کرد که براین اساس نرخ بانکی 18 ارز نسبت به پنجشنبه هفته گذشته افزایش و قیمت 20 واحد پولی کاهش داشته البته نرخ یک ارز نیز تغییری نکرد و دلار ...
گذار نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۰۳ - ۱۲:۱۱    
آیت الله اسدالله ایمانی در خطبه های نماز جمعه شیراز با اعتراض به سفر وزیر امور خارجه سابق انگلیس به شیراز با عنوان گردشگری، گفت: چرا این فرد در تاسوعای حسینی ...
گذار نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۰۳ - ۱۲:۱۱    
صندوق بین المللی پول به عربستان هشدار داد، با ادامه قیمت 50 دلاری هر بشکه نفت در دو سال آینده ، ورشکست خواهد شد.
گذار نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۰۳ - ۱۲:۰۶    
دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت گفت در انتخابات آینده خبرگان به عنوان نامزد حضور نخواهم داشت.
گذار نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۰۳ - ۱۲:۰۶    
صادق زیباکلام در نامه ای سرگشاده خطاب به علیرضا زاکانی - نماینده مجلس که ریاست کمیسیون ویژه بررسی برجام در مجلس را عهده دار بود - از برخی صحبت ها و مواضع وی انتقاد کرد.
گذار نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۰۳ - ۱۲:۰۱    
اخبار حاکی از این است که در برخی هیأت های عزاداری امام حسین(ع) در روزهای اخیر، برخی مداحان فضا را مناسب دیده اند و به نقد سیاست های دولت و گوشه و کنایه زدن به سیاست خارجی و دیپلماسی مشغول شده اند ...
گذار نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۰۳ - ۱۲:۰۱    
سوال اینجاست که وقتی عملیاتی این میزان از موفقیت را به دست می آورد، آیا رادیو و تلویزیون به خاطر پیروزی به دست آمده و زمین های آزاد شده مارش پیروزی می نواختند یا به خاطر شهادت عده ای از رزمندگان عزیز ...
گذار نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۰۳ - ۱۱:۵۱    
عزاداری در محرم یکی از آئین های مورد توجه شاهان قاجار به شمار می رفت و آنها از این فرصت برای نشان دادن پایبندی خود به شرع و ارادتشان به اهل بیت(ع) استفاده می کردند.
گذار نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۰۳ - ۱۱:۴۶    
جنگ جهانی دوم؛ 1939-1945/ژاپن به عنوان کشوری امپریالیستی در خلال جنگ جهانی دوم دامنه تجاوزات سرزمینی خود را به کشورهای چین و کره کشاند.
گذار نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۰۳ - ۱۱:۴۱    
عبدالله باقری نیارکی از مدافعان حرم حضرت زینب (س) روز پنج شنبه همزمان با تاسوعای حسینی در عملیاتی در حومه حلب سوریه و در جریان درگیری با تروریست های تکفیری داعش به فیض شهادت رسید.
گذار نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۰۳ - ۱۱:۳۶    
مراسم گل مالی عاشورا در خرم آباد
گذار نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۰۳ - ۱۱:۳۶    
چهارمین شب مراسم سوگواری اباعبدالله الحسین علیه السلام همزمان با شام غریبان سالار شهیدان در حسینیه امام خمینی (ره) برگزار شد.
گذار نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۰۳ - ۱۱:۳۱    
اخیرا در محافل رسانه ای انگلیس اختصاص یکصد هزار یورو به منظور انجام سفر نخست وزیر انگلیس برای ابراز تسلیت در پی مرگ ملک عبدالله پادشاه پیشین عربستان سعودی، جنجال آفرین شده است ...
گذار نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۰۳ - ۱۱:۳۱    
دربی 81 در راه است. در چند بازی گذشته دیگر روی اسکوربورد ورزشگاه آزادی نتیجه مساوی حک نشد.
گذار نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۰۳ - ۱۱:۱۱    
پلیس ترکیه با انتشار تصاویری از آماده سازی نیروهایش برای بازداشت چهار عضو داعش در آن کشور خبر داده است. این چهار مظنون به ظن ارتباط با داعش تحت تعقیب هستند ...
گذار نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۰۳ - ۱۱:۱۱    
بازیکنان حاضر در لیست ارزشمندترین های لیگ برتر، در هفته نهم نیز برای تیم های شان به میدان رفتند.
گذار نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۰۳ - ۱۱:۰۱    
ماجرا از این قرار است که با ارسال یک پیامک به شماره ای مشخص، هر هوادار تیم ملی روزانه مبلغ 120 تومان از حسابش کم شده و در عوض خدماتی ازسوی باشگاه هواداری تیم ملی دریافت می کند.
گذار نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۰۳ - ۱۰:۵۶    
مرکز آمار ایران در گزارشی اعلام کرد که نرخ تورم (میانگین) در مهرماه امسال در ادامه روند کاهشی خود به 13٫3 درصد رسیده است.
گذار نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۰۳ - ۱۰:۵۱    
از بررسی این 23 خبر می توان چنین برداشت کرد که از مجموع کودک ربایی هایی که ماجرای آن در رسانه ها منتشر شده است 13 ماجرا به ربودن پسربچه ها اختصاص داشته است و 4ماجرا مربوط به ربودن دختربچه ها مربوط ...
گذار نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۰۳ - ۱۰:۵۱    
در چند روز اخیر دو مدیرکل سیاسی در دو استان برکنار شدند؛ استان های مازندران و کرمان، دو استانی بودند که مدیرکل های سیاسی آنها برکنار شدند ...
گذار نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۰۳ - ۱۰:۴۶    
رئیس جمهوری آذربایجان از پرشکان ایرانی خواست تا برای معالجه بیماران کشورش در آنجا اقامت کنند.
گذار نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۰۳ - ۱۰:۴۶    
بورس تهران بعد از مدتها دست و پنجه نرم کردن با رکود و افزایش زیان سهامداران، در هفته پایانی مهر ماه روند دیگری به خود گرفت و روی خوشی به سهامداران نشان داد.
گذار نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۰۳ - ۱۰:۴۶    
صفحه اینستاگرام قاسم سلیمانی تصویری از وی به همراه دو نفر از شهیدان حرم، شهیدان حسین بادپا(سمت راست تصویر) و مصطفی صدرزاده( سمت چپ تصویر) منتشر کرده است.
گذار نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۰۳ - ۱۰:۴۱    
روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: زمان نقد برجام نیز با توجه به عبور آن از مجاری قانونی و دریافت تایید رهبری، سپری شده است.
گذار نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۰۳ - ۱۰:۳۶    
روزنامه کیهان در یادداشتی با عنوان "تفسیر ممنوع"نوشت؛
گذار نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۰۳ - ۱۰:۳۶    
به گزارش “گذارخبر” احمد توکلی گفت:زمستان سال 61 در جلسه شورای اقتصاد، پیش نویس لایحه ای را آورده بودند تا از مجلس اجازه بگیرند از بانک مرکزی پول قرض کنند. ...
گذار نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۰۳ - ۱۰:۳۶    
رئیس کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی محتوای نامه رئیس قوه قضائیه به مقام معظم رهبری را تشریح کرد.
گذار نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۰۳ - ۱۰:۳۱    
دیگر کمیسیونی به نام کمیسیون ویژه برجام در مجلس وجود خارجی ندارد اما هنوز رئیس پیشین آن به صداوسیما رفت وآمد دارد و آنتن در اختیارش گذاشته می شود.
گذار نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۰۳ - ۱۰:۲۶    
نفوذ ایران در کشورهای منطقه از دایره تنگ نخبگان فراتر رفته و وارد مرحله انتشار عمومی شده است که نشانه آن افزایش شبکه های تلویزیونی طرفدار ایران است.
گذار نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۰۳ - ۱۰:۲۶    
درگیر کردن یک دیدار اتفاقی که در حد یک گفت وگوی کوتاه و یک دست دادن ساده بوده است با اعتقادات مذهبی مردم کمی خطرناک به نظر می رسد ...
گذار نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۰۳ - ۱۰:۲۱    
بازیگر سرشناسی که بیشتر به خاطر ایفای نقش در فیلم معجزه در خیابان سی وچهارم و فیلم های به کارگردانی جان فورد مشهور بود، شنبه به مرگ طبیعی درگذشت.
گذار نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۰۳ - ۱۰:۱۶    
انگار که وین محلی برای حل و فصل مناقشات و بحران ها است.پایتخت اتریش زمانی محل گفتگوها درباره برنامه هسته ای ایران بود و اکنون میزبان گفتگوها درباره سوریه شده است.
گذار نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۰۳ - ۱۰:۱۶    
زمین لرزه ای به بزرگی 1٫7در مقیاس امواج درونی زمین (ریشتر) فیروزکوه در استان تهران را لرزاند.