پنجشنبه ۰۷ تیرساعت ۰۸:۰۹Jun 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای گذار نیوز 14 آذر 1394 - gozarnews.ir

گذار نیوز 31 مرداد 1394 گذار نیوز 31 شهریور 1394 گذار نیوز 30 مهر 1394 گذار نیوز 30 آبان 1394 گذار نیوز 30 دی 1394 گذار نیوز 30 بهمن 1394 گذار نیوز 29 اسفند 1394 گذار نیوز 1 آذر 1394 گذار نیوز 2 آذر 1394 گذار نیوز 3 آذر 1394 گذار نیوز 4 آذر 1394 گذار نیوز 5 آذر 1394 گذار نیوز 6 آذر 1394 گذار نیوز 7 آذر 1394 گذار نیوز 8 آذر 1394 گذار نیوز 9 آذر 1394 گذار نیوز 10 آذر 1394 گذار نیوز 11 آذر 1394 گذار نیوز 12 آذر 1394 گذار نیوز 13 آذر 1394 گذار نیوز 14 آذر 1394 گذار نیوز 15 آذر 1394 گذار نیوز 16 آذر 1394 گذار نیوز 17 آذر 1394 گذار نیوز 18 آذر 1394 گذار نیوز 19 آذر 1394 گذار نیوز 20 آذر 1394 گذار نیوز 21 آذر 1394 گذار نیوز 22 آذر 1394 گذار نیوز 23 آذر 1394 گذار نیوز 24 آذر 1394 گذار نیوز 25 آذر 1394 گذار نیوز 26 آذر 1394 گذار نیوز 27 آذر 1394 گذار نیوز 28 آذر 1394 گذار نیوز 29 آذر 1394 گذار نیوز 30 آذر 1394 
گذار نیوز   ۱۳۹۴/۰۹/۱۴ - ۲۳:۴۵    
اگر می خواهید بدانید که ستاره های هالیوود در جشن عروسی خود چگونه بوده اند، در اینجا تصاویری از آنها را برایتان آورده ایم.
گذار نیوز   ۱۳۹۴/۰۹/۱۴ - ۲۳:۴۰    
اصلاح طلبان در انتخابات ریاست جمهوری سال 92 تجربی موفقی داشتند، به این معنا که در آن انتخابات جامعه به دو قطب سیاسی تبدیل شد که در نهایت در یک قطب شاهد همگرایی جریان های سیاسی با گفتمان های متفاوت ...
گذار نیوز   ۱۳۹۴/۰۹/۱۴ - ۲۳:۱۱    
با نزدیک شدن به موعد انتخابات های مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در هفتم اسفندماه و با توجه به حساسیت و اهمیت حضور در این رقابت سیاسی ...
گذار نیوز   ۱۳۹۴/۰۹/۱۴ - ۲۲:۴۶    
بارندگی های مطلوب در مهرماه امسال موجب افزایش 15 سانتی متری ارتفاع آب دریاچه ارومیه شده است.
گذار نیوز   ۱۳۹۴/۰۹/۱۴ - ۲۲:۴۱    
دولت آقای روحانی تمام تلاش خود را می کند تا محدودیت ها و موانع بر طرف شود، به ویژه برای کسانی که در محدودیت های بیشتری هستند.
گذار نیوز   ۱۳۹۴/۰۹/۱۴ - ۲۲:۳۶    
حسین ساجدی نیا، فرمانده نیروی انتظامی تهران، گفته است در هشت ماه اخیر در تهران بیش از 700 نفر در ارتباط با جرایم سایبری دستگیر شده اند.
گذار نیوز   ۱۳۹۴/۰۹/۱۴ - ۲۲:۲۱    
وزیر علوم با تصویب شورای عالی انقلاب فرهنگی در حکمی هوشنگ طالبی حبیبی را به عنوان ریاست دانشگاه اصفهان منصوب کرد.
گذار نیوز   ۱۳۹۴/۰۹/۱۴ - ۲۲:۱۱    
علیرغم ابلاغ دستورالعمل آزادی سازی نرخ بلیت هواپیما، این شرکت به منظور حفظ شئونات عزاداری رحلت حضرت ختمی مرتبت پیامبر رحمت (ص) هچیگونه افزایش قیمت را اعمال نخواهد کرد.
گذار نیوز   ۱۳۹۴/۰۹/۱۴ - ۲۱:۵۶    
یک نگاه کاملاً جنسیتی و فارغ از دیدگاه های شایسته سالارانه در ورای این مطالبه نهفته است که سبب می شود با ورود تفکری زن ستیز از مجرای همین سهم خواهی مواجه شویم.
گذار نیوز   ۱۳۹۴/۰۹/۱۴ - ۲۱:۵۱    
طبق این حکم ؛ طارق غنی،پسر غنی صلاحیت دارد تمام پول های اختصاص یافته به افغانستان را تحویل بگیرد
گذار نیوز   ۱۳۹۴/۰۹/۱۴ - ۲۱:۴۲    
وزارت خارجه کره شمالی روز شنبه دولت آمریکا را عامل اصلی بحران های تروریستی در سراسر جهان به ویژه در خاورمیانه خواند.
گذار نیوز   ۱۳۹۴/۰۹/۱۴ - ۲۱:۴۲    
جنگنده ها قدرت هوایی یک کشور به شمار می روند. جنگنده های هر کشوری در پایگاه های هوایی نگهداری می شوند. هر پایگاه هوایی نیز دارای چند باند برای فرود و برخاست جنگنده ها می باشد .
گذار نیوز   ۱۳۹۴/۰۹/۱۴ - ۲۱:۳۷    
رییس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع گفت: حضور ایران در مذاکرات وین و گفت وگو بر سر مساله سوریه به معنای کنار آمدن با آمریکا نیست.
گذار نیوز   ۱۳۹۴/۰۹/۱۴ - ۲۱:۳۲    
پرویز پرستویی - بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون - با انتشار عکسی از سریال شهرزاد در اینستاگرامش، نطر خود را درباره این سریال نوشت.
گذار نیوز   ۱۳۹۴/۰۹/۱۴ - ۲۱:۱۷    
وزارت خارجه آمریکا با انتشار بیانیه ای به شهروندان این کشور هشدار داد امروز از مراجعه به سفارت این کشور در ترکیه اجتناب کنند.
گذار نیوز   ۱۳۹۴/۰۹/۱۴ - ۲۱:۱۲    
وزیر اطلاعات دولت دهم با تشریح دلایل بر هم زدن مذاکرات ژنو 2 گفت: آمریکا به دنبال این است که بعد از برجام مسئله نفوذ را در ایران به نتیجه برساند.
گذار نیوز   ۱۳۹۴/۰۹/۱۴ - ۲۱:۱۲    
مقام های آژانس مبارزه با فساد مالزی امروز (شنبه) نخست وزیر این کشور را به خاطر رسوایی مربوط به ذخیره بیش از 615 میلیون دلار در حساب های بانکی خود که باعث بالا گرفتن درخواست ها برای استعفایش شد ...
گذار نیوز   ۱۳۹۴/۰۹/۱۴ - ۲۱:۰۷    
حمید بعیدی نژاد از مذاکرات فشرده کارشناسان برای تنظیم پیش نویس قطعنامه 1+5 در وین خبر داد و گفت: کمیسیون مشترک به بحث های کلی می پردازد ولی بحث های جزیی و عبارت پردازی در نشست جانبی انجام می شود که ...
گذار نیوز   ۱۳۹۴/۰۹/۱۴ - ۲۰:۵۲    
تیمسار حسن طوفانیان وزیر جنگ بوده و کلیه خرید های نظامی ایران از کشور های خارجی بر عهده او بوده است.
گذار نیوز   ۱۳۹۴/۰۹/۱۴ - ۲۰:۱۳    
در جریان این عملیات، یک مخفیگاه سری عناصر گروه تروریستی داعش کشف و منهدم شد.به گفته این منبع در جریان تعقیب عناصر تروریستی داعش، مناطق اطراف این مخفیگاه نیز پاکسازی شد.
گذار نیوز   ۱۳۹۴/۰۹/۱۴ - ۱۹:۵۸    
گرچه در همه جای دنیا دختران در روز عروسی بهترین لباس و زیباترین آرایش را برای خود انتخاب می کنند اما در روستایی مسلمان نشین در بلغارستان رسمی کاملا متفاوت وجود دارد ...
گذار نیوز   ۱۳۹۴/۰۹/۱۴ - ۱۹:۴۳    
وضعیت فروش در سینمای ایران روال هفته های اخیر خود را طی می کند، اما فیلم های تازه ای که اخیرا به چرخه اکران اضافه شده اند تا اندازه ای توانسته اند پای مخاطبان را به سالن های سینما باز کنند.
گذار نیوز   ۱۳۹۴/۰۹/۱۴ - ۱۹:۳۳    
داشتن یک رئیس بد می تواند مانند کشیدن سیگار برای سلامتی شما مضر باشد. شاید این مسئله به ذهنتان هم خطور نکرده باشد، اما نباید اجازه دهید تا عوارض آن دامان شما را بگیرد.
گذار نیوز   ۱۳۹۴/۰۹/۱۴ - ۱۹:۲۳    
یادگار گرامی امام گفت: درس بزرگ امام حسین(ع) برای ما تا همیشه این است که برای احیاء ارزشهای دین خدا و اخلاق اسلامی تا هر جا که ممکن است باید فداکاری کرده و جان، مال ...
گذار نیوز   ۱۳۹۴/۰۹/۱۴ - ۱۹:۱۳    
اصولگرایان باید زیر سایه سه ضلع (آیات موحدی کرمانی،محمد یزدی و مصباح یزدی)به وحدت برسند.
گذار نیوز   ۱۳۹۴/۰۹/۱۴ - ۱۹:۰۸    
یکی از نمایندگان پارلمان روسیه امروز صبح در منزل خود به ضرب گلوله افراد مسلح ناشناس به قتل رسید.
گذار نیوز   ۱۳۹۴/۰۹/۱۴ - ۱۷:۰۰    
روز دانشجوی امسال با حضور شخصیت های اصلاح طلب پرشورتر از سال های قبل برگزار می شود.
گذار نیوز   ۱۳۹۴/۰۹/۱۴ - ۱۶:۵۶    
یک نقشه قدیمی بار دیگر نادرست بودن برخی ادعاها درباره نام "خلیج فارس" را نشان می دهد.
گذار نیوز   ۱۳۹۴/۰۹/۱۴ - ۱۶:۵۱    
در حادثه آتش سوزی که دوشنبه هفته گذشته در یکی از واحدهای طبقه پنجم یک ساختمان در ایذه رخ داد، یک خانم دندان پزشک در آتش گرفتار شد و جان باخت.
گذار نیوز   ۱۳۹۴/۰۹/۱۴ - ۱۶:۵۱    
رهبر مخالفان دولت رژیم صهیونیستی ضمن تاکید بر اینکه تهدیدات در خاورمیانه فرصتی تاریخی برای این رژیم است خواهان تشکیل ائتلاف با کشورهای عربی علیه ایران و تروریسم شد.
گذار نیوز   ۱۳۹۴/۰۹/۱۴ - ۱۶:۴۶    
چنانچه برای اولین بار مرتکب فرار از خدمت شده و ظرف مدت 60 روز از شروع غیبت شخصاً خود را معرفی نمایند بدون ارجاع پرونده به مرجع قضائی در مقابل هر روز غیبت و فرار ...
گذار نیوز   ۱۳۹۴/۰۹/۱۴ - ۱۶:۳۶    
خبرگزاری رویترز اسامی 14 نفر از قربانیان تیراندازی چهارشنبه شب کالیفرنیا را منتشر کرد که در میان آنان نام یک زن ایرانی نیز به چشم می خورد.
گذار نیوز   ۱۳۹۴/۰۹/۱۴ - ۱۶:۳۱    
رییس جمهوری در پیامی با قدردانی از حضور به یاد ماندنی ملت متدین ایران اسلامی در اجتماع بزرگ اربعین سالار شهیدان امام حسین (ع)، تصریح کرد که این مراسم و حضور گسترده عاشقان اهل بیت عصمت و طهارات ...
گذار نیوز   ۱۳۹۴/۰۹/۱۴ - ۱۶:۲۶    
طی سال اخیر حدود 500 مورد ابتلا به بیماری لیشمانیاز در سوریه مشاهده شده که از نیش برخی از انواع پشه خاکی ناشی می شود.
گذار نیوز   ۱۳۹۴/۰۹/۱۴ - ۱۶:۰۷    
داعش در بیانیه رادیویی اعلام کرد که تیراندازی سن برناردینو در کالیفرنیا به دست نیروهای این گروه انجام شده است.
گذار نیوز   ۱۳۹۴/۰۹/۱۴ - ۱۵:۵۷    
بانک مرکزی برای امروز قیمت دلار را 3009 تومان اعلام کرد.
گذار نیوز   ۱۳۹۴/۰۹/۱۴ - ۱۵:۵۷    
وزیر اقتصاد از حذف مالیات بر ارزش افزوده صنعت بیمه در اصلاحیه قانون خبر داد و گفت: به رغم اجرای اصل 44 قانون اساسی صنعت بیمه هنوز با شرایط رقابتی فاصله دارد.
گذار نیوز   ۱۳۹۴/۰۹/۱۴ - ۱۵:۵۲    
پس از مرگ اختر منصور رهبری طالبان را هیبت الله آخوندزاده برعهده می گیرد.
گذار نیوز   ۱۳۹۴/۰۹/۱۴ - ۱۵:۴۷    
حزب اتحاد ملت ایران اسلامی به تشنج آفرینی های اخیر که مانع از برگزاری سخنرانی های قانونی اصلاح طلبان می شود، واکنش نشان داد.
گذار نیوز   ۱۳۹۴/۰۹/۱۴ - ۱۵:۴۳    
کسانی از فرمایشات امام سوء استفاده می کنند که دور و بر امام نبوده اند، اما امروز یک جمله از امام را می گیرند و به نفع خود استفاده می کنند؛ این مصداق همان تحریف امام است که مقام معظم رهبری فرمودند.
گذار نیوز   ۱۳۹۴/۰۹/۱۴ - ۱۵:۳۳    
امام شناسی به این است که انسان اندیشه ی فقهی و اجتماعی، انقلابی، دینی، فلسفی وعرفانی امام را درابعاد مختلف کاملا بداند تا بتواند امام را معرفی کند. آن هم به این دلیل که امام یک انسان عادی نبود.
گذار نیوز   ۱۳۹۴/۰۹/۱۴ - ۱۵:۲۸    
اگر از گران کردن قیمت بلیت هواپیما برای زائران عتبات از بازار سیاه بلیت اربعین یاد می شد، با اجرای طرح آزاد سازی قیمت بلیت هواپیما ها که از هفته گذشته رسما در 170 مسیر پروازی کلید خورد ...
گذار نیوز   ۱۳۹۴/۰۹/۱۴ - ۱۴:۴۹    
صادق زیباکلام چند روز قبل طی یادداشتی در روزنامه قانون، هشدار داد که نباید موضوع عاشورا و اربعین را ایرانیزه کنیم ...
گذار نیوز   ۱۳۹۴/۰۹/۱۴ - ۱۴:۴۹    
همزمان با شدت گرفتن درگیری و ناآرامی در مناطق مختلف یمن، داعش به تازگی ویدئوهای تازه ای از اعدام مخالفان خود منتشر کرده است. د
گذار نیوز   ۱۳۹۴/۰۹/۱۴ - ۱۴:۴۴    
یکی از مدیران سابق نهاد ریاست جمهوری با گزارش سازمان بازرسی در مراجع قضایی محکوم شد.
گذار نیوز   ۱۳۹۴/۰۹/۱۴ - ۱۴:۱۹    
پرسپولیس در بازی با نفت یک بار دیگر از پنالتی خراب کردن ضربه خورد.
گذار نیوز   ۱۳۹۴/۰۹/۱۴ - ۱۴:۱۹    
تونی اولیویرا سرانجام از تراکتورسازی جدا شد.
گذار نیوز   ۱۳۹۴/۰۹/۱۴ - ۱۲:۵۷    
عباس پوریانی رئیس کل دادگاه های عمومی و انقلاب تهران در گفتگو با میزان از راه اندازی مجتمع قضائی ویژه امور حسبی یا دوجنسی ها در تهران خبر داد.
گذار نیوز   ۱۳۹۴/۰۹/۱۴ - ۱۲:۵۲    
حافظ اسد توانست وام بدون بهره 800 ملیون دلار (به قیمت اکنون 4 میلیارد دلار) از ایران دریافت کند.
گذار نیوز   ۱۳۹۴/۰۹/۱۴ - ۱۲:۵۲    
کلاه معروف و پوستین محبوب سیدمحمدحسین شهریار/موزه شهریار/تبریز
گذار نیوز   ۱۳۹۴/۰۹/۱۴ - ۱۲:۴۷    
منابع آگاه عربی اعلام کردند وزیران خارجه ایران و عربستان سعودی در نشستی که بیشتر از سه ساعت طول کشید، بسیاری از مسائل منطقه از جمله پرونده های سوریه و یمن را مورد بحث و بررسی قرار دادند.
گذار نیوز   ۱۳۹۴/۰۹/۱۴ - ۱۲:۴۷    
گاموفوبیا اصطلاحی است که برای توصیف ترس های غیرعادی از تعهد و ازدواج به کار می رود و باید مورد بررسی قرار گیرد
گذار نیوز   ۱۳۹۴/۰۹/۱۴ - ۱۲:۴۲    
میزان پاداش به قهرمانان ورزش در ایران یکی از دغدغه های اصلی ورزشکاران و حتی مربیان محسوب می شود.
گذار نیوز   ۱۳۹۴/۰۹/۱۴ - ۱۲:۳۷    
قبل از اینکه ما بخواهیم بر روی این پیام کار کنیم از طریق رسانه های بین المللی این پیام منتشر شد. امروز کسی نمی تواند جلوی انتشار پیام حق را در دنیا بگیرد و سخن حق هر طور که باشد منتشر می شود.
گذار نیوز   ۱۳۹۴/۰۹/۱۴ - ۱۲:۳۲    
یک پایگاه خبری وابسته به داعش اعلام کرد: دو عناصر مسلح وابسته به این گروه تروریستی حمله چهارشنبه کالیفرنیا در آمریکا که 14 کشته برجای گذاشت را اجرا کردند.
گذار نیوز   ۱۳۹۴/۰۹/۱۴ - ۱۲:۲۷    
پیتر جکسون سازنده ارباب حلقه ها برای دفاع از یک دکتر ترکیه ای که در کشورش محکوم به اهانت به اردوغان شده است توضیحاتی درباره شخصیت فیلمش ارائه داد.
گذار نیوز   ۱۳۹۴/۰۹/۱۴ - ۱۲:۲۷    
محمد احمدی جوان عضو تیپ پیاده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر و اهل روستای باشی شهرستان تنگستان، به جمع شهدای مدافع حرم پیوست
گذار نیوز   ۱۳۹۴/۰۹/۱۴ - ۱۲:۲۲    
گزارش آمانو آب پاکی را روی دست سه طایفه ریخت. نخست رژیم صهیونیستی و عربستان و دوم، مخالفان آمریکایی برجام ...
گذار نیوز   ۱۳۹۴/۰۹/۱۴ - ۱۲:۱۲    
فساد اقتصادی به عنوان معضل ویران کننده اقتصاد کشور، مستلزم مقابله از سوی قوه مجریه است که در این خصوص ستاد مقابله با فساد اقتصادی به ریاست معاون رئیس جمهور عهده دار این امر است.
گذار نیوز   ۱۳۹۴/۰۹/۱۴ - ۱۲:۰۷    
میدان داری هواپیمایی ترکیه در ایران، باعث تضعیف هواپیمایی ملی کشورمان شده است.
گذار نیوز   ۱۳۹۴/۰۹/۱۴ - ۱۲:۰۷    
اخیرا عکسی از سردار قاسم سلیمانی در کنار خانواده یکی از شهدای مدافع حرم در شبکه های اجتماعی در حال دست به دست شدن است .
گذار نیوز   ۱۳۹۴/۰۹/۱۴ - ۱۱:۵۷    
در حالی که گروه ها و نیروهای خارجی مانند ایران، روسیه و ترکیه برای یک درگیری کوبنده آماده می شوند، جنگ چند جانبه در سوریه در استان حلب به مرحله حساس نزدیک می شود.
گذار نیوز   ۱۳۹۴/۰۹/۱۴ - ۱۱:۵۷    
سرپرست دادگاه های کیفری یک استان تهران از پایان جلسات دادگاه مدیرعامل سابق منطقه آزاد کیش و اتمام تحقیقات در پرونده اذیت و آزار یک توریست فرانسوی توسط چهار تبعه خارجی خبر داد.
گذار نیوز   ۱۳۹۴/۰۹/۱۴ - ۱۱:۵۳    
گروه تروریستی داعش با رها کردن اجساد مردم بی گناه در خیابانهای سوریه، باعث شیوع نوعی بیماری خطرناک انگلی در این کشور شده است.
گذار نیوز   ۱۳۹۴/۰۹/۱۴ - ۱۱:۴۸    
عبدالامیر فاضل خیاطی است که 40 سال پیش در نجف برای امام خمینی(ره) عبا دوخته و خاطره شیرینی از اولین ملاقات خود با امام دارد.
گذار نیوز   ۱۳۹۴/۰۹/۱۴ - ۱۱:۴۳    
سازمان جاسوسی برون مرزی رژیم صهیونیستی موساد از طریق یکی از محافظان یاسر عرفات رئیس سابق تشکیلات خودگردان فلسطین، او را ترور کرد.
گذار نیوز   ۱۳۹۴/۰۹/۱۴ - ۱۱:۲۳    
نتیجه آزمایش دی ان ای فرزند "سجی الدلیمی" نشان می دهد وی دختر سرکرده داعش است.
گذار نیوز   ۱۳۹۴/۰۹/۱۴ - ۱۱:۱۴    
نماینده کشورمان در سازمان ملل در نشست مجمع عمومی این سازمان با موضوع فرهنگ صلح، بخش هایی از نامه رهبر معظم انقلاب خطاب به جوانان غربی را قرائت کرد.
گذار نیوز   ۱۳۹۴/۰۹/۱۴ - ۱۱:۱۰    
حسین شریعتمداری در یادداشت روز کیهان نوشت:
گذار نیوز   ۱۳۹۴/۰۹/۱۴ - ۱۱:۰۵    
روزنامه گاردین در گزارشی به چالش تعطیلی کنسرت ها در ایران در دولت حسن روحانی پرداخته است.
گذار نیوز   ۱۳۹۴/۰۹/۱۴ - ۱۱:۰۰    
امام حسین(ع) جوان را جذب می کند، نه شما افرادی که برای عیاشی خودتان و رضایت خاطر عده ای که دست در دست شان دارید، می خواهید تساهل و تسامح دینی راه انداخته و بی بندوباری و بی حجابی را ترویج دهید.
گذار نیوز   ۱۳۹۴/۰۹/۱۴ - ۱۰:۵۵    
تروریست های داعش یک عراقی را به اتهام جادوگری در ملاء عام اعدام کردند.
گذار نیوز   ۱۳۹۴/۰۹/۱۴ - ۱۰:۵۰    
در هفته های اخیر نرخ ارز در مدار صعود قرار گرفته و دلار تا 3600 تومان افزایش یافته است و همین موضوع باعث شده تا بسیاری از بازار سرمایه به سمت بازار ارز هدایت شوند.
گذار نیوز   ۱۳۹۴/۰۹/۱۴ - ۱۰:۴۵    
صادق زیباکلام چند روز قبل طی یادداشتی در روزنامه قانون، هشدار داد که نباید موضوع عاشورا و اربعین را ایرانیزه کنیم ...
گذار نیوز   ۱۳۹۴/۰۹/۱۴ - ۱۰:۳۵    
به ادعای وال استریت ژورنال، گزارش روز چهارشنبه آژانس بین المللی انرژی اتمی، امید بازرس ویژه این نهاد را برای دریافت پاسخ صریح از ایران به باد داد