جمعه ۲۱ اردیبهشتساعت ۲۱:۴۹May 2024 10
جستجوی پیشرفته

خبرهای هم اندیشی 4 مهر 1394 - hamandishi.ir

هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۷/۰۴ - ۲۲:۴۹    
وزیر امور خارجه کشورمان در دیدار با همتای آمریکائی خود بر تمرکز بر اجرای کامل برجام تاکید کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۷/۰۴ - ۲۱:۱۵    
رییس جمهور ایران با تشریح تحولات منطقه یی، از دبیر کل سازمان ملل متحد خواست تا برای مبارزه منسجم تر با خشونت و افراطی گری ...
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۷/۰۴ - ۱۹:۵۶    
با دقت در ارقام مربوط به تعداد اتباع کشورهای مختلف که در فاجعه منا جان باختند، مشخص می شود آمار جان باختگان ایرانی نسبت به میانگین کشته های دیگر کشورها چند برابر بیشتر است.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۷/۰۴ - ۱۹:۴۷    
نشست فردای مجلس شورای اسلامی برای بررسی ابعاد مختلف حادثه منا با حضور وزرای کشور و ارشاد و همچنین معاون عربی آفریقای وزارت خارجه برگزار می شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۷/۰۴ - ۱۹:۲۲    
دبیرکل کمیته اجرایی سازمان آزادی بخش فلسطین (ساف) خواستار تحرک جامعه جهانی برای پایان دادن به اشغالگری اسرائیل در شهر قدس و بقیه اراضی فلسطین اشغالی شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۷/۰۴ - ۱۹:۲۲    
وزیر اطلاعات گفت: کشته شدن زائران بیت الله الحرام در منا نمی تواند سهوی و بدون هیچ اشتباه و تخلفی از سوی مسئولان سعودی رخ داده باشد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۷/۰۴ - ۱۹:۰۸    
نایب رئیس مجلس خبرگان رهبری و رئیس شورای عالی حل اختلاف قوا لزوم اجرای قانونا امر به معروف و نهی از منکر را یادآور شد و ضمن تأکید بر لزوم توجه به پیوست های فرهنگی در انجام کارها ...
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۷/۰۴ - ۱۹:۰۳    
جانشین فرمانده کل سپاه با بیان اینکه نظام سیاسی کهنه و پوسیده آل سعود فاقد کفایت و صلاحیت برای میزبانی از میهمانان خداست، گفت: این رژیم حرم امن الهی را به ناامن ترین شهر عالم تبدیل کرده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۷/۰۴ - ۱۸:۵۷    
دبیر شورای عالی امنیت ملی گفت که ضعف مدیریت دولت عربستان سعودی و بی کفایتی عوامل اجرایی و انتظامی مسئول برگزاری مراسم حج تمتع به طور قطع یکی از عوامل اصلی شکل گیری فاجعه غمبار منا بوده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۷/۰۴ - ۱۸:۵۴    
رئیس جمهور با بیان اینکه منطقه غرب آسیا با فاجعه تروریسم و خشونت افراطی دست به گریبان است، گفت: تروریست ها در سرزمین های فقیر مانند ریزگردها مرزها را در می نوردند.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۷/۰۴ - ۱۷:۴۱    
یک فعال عربستانی فاش کرد مقامات سعودی از احتمال وقوع فاجعه منا مطلع بودند و از ورود نیروهای امنیتی برای جلوگیری از وقوع این حادثه ممانعت ورزیدند.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۷/۰۴ - ۱۶:۳۴    
وزیر امورخارجه کشورمان در گفتگوی زنده تصویری با شبکه خبر گفت عربستان باید درباره سوء مدیریت کارگزاران حج، تدابیر جدی بیندیشد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۷/۰۴ - ۱۵:۳۲    
رئیس دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال گفت: محسن ترکی بهترین داور هفته هفتم در لیگ برتر انتخاب شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۷/۰۴ - ۱۵:۲۱    
معاون رئیس کل بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران گفت انتظار دارد حداکثر تا ژانویه 2016 بالغ بر 29 میلیارد دلار از دارایی های بلوکه شده ایران آزاد شود و به بانک مرکزی بازگردد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۷/۰۴ - ۱۴:۵۸    
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی از کشورهای اسلامی خواست تا در راستای ایجاد شرایطی برای شورایی اداره کردن مناسک حج همسو شوند.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۷/۰۴ - ۱۴:۵۵    
معاون سیاسی سپاه انقلاب اسلامی گفت: مردم عراق زائر را برای خود نعمت می دانند ولی وهابیون در عربستان حجاج را به عنوان تهدید می بینند.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۷/۰۴ - ۱۴:۵۲    
درپی فاجعه اسفناک منا و کشته و مجروح شدن زائران بیت الله الحرام، تجمع محکومیت سهل انگاری رژیم سعودی در تأمین امنیت حجاج توسط طلاب و علمای حوزه علمیه اصفهان برگزار شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۷/۰۴ - ۱۴:۳۸    
در پی کشته شدن زائران ایرانی و لرستانی در منا نماینده ولی فقیه در لرستان و استاندار این استان پیام تسلیت مشترکی صادر کردند.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۷/۰۴ - ۱۴:۳۵    
معاون اداره کل حج و زیارت استان لرستان با بیان اینکه آمار مفقودین لرستانی مشخص نیست، گفت: تعداد جانباختگان لرستانی حادثه منا به هفت نفر رسید.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۷/۰۴ - ۱۴:۳۲    
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پلدختر گفت: کشته شدن حجاج در اثر بی کفایتی حکام عربستان است.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۷/۰۴ - ۱۴:۳۰    
نماینده مردم سنقروکلیایی در مجلس شورای اسلامی حادثه مرگبار منا را برنامه ریزی شده دانست و گفت: وزارت امور خارجه موظف به پیگیری است.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۷/۰۴ - ۱۴:۲۰    
فرمانده سپاه بیت المقدس گفت: دفاع در کردستان یادآور خاطرات بسیار پرمعنایی است، چون مردم این استان علاوه بر جبهه جنگ تحمیلی، در جبهه مبارزه با توطئه های دیگر نیز حضور داشتند.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۷/۰۴ - ۱۴:۱۷    
محمداسماعیل سعیدی، با بیان اینکه بعید نیست فاجعه منا عمدی باشد، گفت: در پشت پرده برنامه هایی وجود دارد که قداست زیارتگاه ها و شعائر را بشکنند و حرم امن الهی بودن را در افکار عمومی خدشه دار کنند.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۷/۰۴ - ۱۳:۵۹    
نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان در مجلس شورای اسلامی گفت: باید اداره مناسک حج از انحصار آل سعود خارج شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۷/۰۴ - ۱۳:۵۹    
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان البرز از بسیج تمام امکانات این اداره کل برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت خبر داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۷/۰۴ - ۱۳:۵۹    
نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی گفت: بی کفایتی آل سعود موجب شد که امت اسلام در روز عید قربان عزادار شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۷/۰۴ - ۱۳:۵۶    
مدیر روابط عمومی اداره کل حج و زیارت خراسان رضوی از مفقود شدن 52 حاجی خراسانی در حادثه منا خبر داد و گفت ...
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۷/۰۴ - ۱۳:۵۶    
امروز قم شاهد یکی از روز های تاریخی خود بود، روزی که ندای علمای شیعه در مخالفت با سیاست های غلط عربستان به گوش همگان رسید.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۷/۰۴ - ۱۳:۵۰    
نماینده مردم دلیجان و محلات در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مسلمین جهان نباید از کنار حادثه دردناک منا به راحتی عبور کنند ...
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۷/۰۴ - ۱۳:۴۸    
نماینده ولی فقیه در استان کرمان گفت: خطر آل سعود را از آمریکا بیشتر می دانیم و امیدواریم خداوند زمینه نابودی آنها را فراهم کند.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۷/۰۴ - ۱۳:۴۸    
مدیر حج و زیارت استان مرکزی گفت: تمام زائران اعزامی این استان به مکه مکرمه در کمال صحت و سلامت هستند.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۷/۰۴ - ۱۳:۴۶    
امام جمعه قم گفت: آل سعود موظف به تامین امنیت حجاج در سرزمین وحی است، این بی کفایتی آل سعود را می رساند که مقصران این حادثه ناگوار را حجاج اعلام می کنند، چگونه حجاج می توانند مقصر این حادثه باشند.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۷/۰۴ - ۱۳:۴۶    
مشاور عالی فرمانده کل ارتش گفت: اگر آل سعود بیدار نشود و دستور اربابان را اطاعت کند و به جای اینکه پایگاه توحید را حفظ کند و اسلام را به جهان نشان دهد، مسیری ذلت باری برای خود و کشورش رقم خواهد زد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۷/۰۴ - ۱۳:۴۳    
رئیس مرکز تجارت جهانی ایران در واکنش به اظهارات اخیر وزیر صنعت که گفته بود: "مردم ایران از پژو ناراضی اند و چرا باید خودروی 40 سال پیش شما را مصرف کنیم؟" گفت ...
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۷/۰۴ - ۱۳:۴۳    
عضو هیئت امنا موسسه روایت سیره شهدا گفت: دشمن هر روز تهدید نظامی می کند اما حماسه دفاع مقدس به آنها اجازه تصور تهاجم نظامی به ایران را هم نمی دهد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۷/۰۴ - ۱۳:۳۷    
سخنگوی کمیسیون ویژه برجام مجلس شورای اسلامی گفت: ماهیت رابطه برجام و قطعنامه به لحاظ حقوقی در نشست امروز کمیسیون مورد بررسی قرار گرفت.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۷/۰۴ - ۱۳:۳۷    
رئیس سابق ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی در اولین موضع گیری بعد از کنار گذاشته شدن از کابینه نخست وزیر این رژیم از سند برجام دفاع کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۷/۰۴ - ۱۳:۳۴    
مشاور سابق کروبی از روحانی خواست در زمین هاشمی بازی نکند.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۷/۰۴ - ۱۳:۳۱    
مدیر عامل سابق پرسپولیس گفت: هدایتی 7 نفر را پیشنهاد داده تا از بین آنها سرپرست باشگاه 3 نفر را به عنوان اعضای هیات مدیره انتخاب کند.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۷/۰۴ - ۱۳:۳۱    
کارشناسان وزارت بهداشت با وجود اختیارات و امکانات موجود، آرزوهای بزرگی در سر دارند که تحقق آن ها در آینده ممکن است مخاطرات بسیاری را برای سیستم سلامت جامعه به همراه داشته باشد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۷/۰۴ - ۱۳:۲۸    
مقامات آمریکایی و اروپایی مدعی شدند که وزیر خارجه آمریکا طرحی برای حل سیاسی بحران سوریه در دستور کار دارد که با دیدارش با وزیر خارجه کشورمان آغاز می شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۷/۰۴ - ۱۳:۲۸    
رئیس کمیسیون آموزش از ارسال نامه ای به وزیرعلوم برای رسیدگی به وضعیت اساتید پیمانی مشروط، قراردادی ها و دستیارها خبر داد و گفت: برخی در وزارت علوم قصد دارند حاشیه جدیدی درست کنند.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۷/۰۴ - ۱۳:۲۸    
سعودی ها در رفتاری نامسئولانه و گستاخانه درحال متهم کردن حجاج اند که نشانه اهمال ، بی مبالاتی، تکبر و نبود برنامه ریزی آنهااست و انکار ضعف ها در شرایطی است که در بیشتر موارد، علت اصلی ...
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۷/۰۴ - ۱۳:۲۴    
پایگاه خبری تحلیلی هم اندیشی: در تصویر زیر عکس دو تن از قاریان برجسته کشورمان را مشاهده می کنید که جزو مفقودین حادثه اخیر در عربستان هستند ...
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۷/۰۴ - ۱۳:۲۴    
حج را می توان یکی از مهمترین و با شکوه ترین رویداد های مهم در جهان اسلام نام گذاری کرد چرا که مسلمانان با عقاید مختلف از سراسر جهان به سرزمین حجاز می آیند تا با اتحادی غیر قابل وصف زیباترین عبادات را ...
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۷/۰۴ - ۱۳:۲۴    
حجت الاسلام رئیسی با بیان اینکه واقعه منا یک جنایت است گفت: به عنوان دادستانی از دادگاه های بین المللی خواهیم خواست که این جنایت آل سعود مورد رسیدگی قرار گیرد
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۷/۰۴ - ۱۳:۲۴    
اعضاء هیات معرفی فیلم ایرانی به فرهنگستان علوم و هنرهای سینمایی، به اتفاق آراء، تصمیم نهایی را برای انتخاب فیلم محمد رسول الله (ص) اتخاذ کردند.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۷/۰۴ - ۱۳:۲۴    
علی ضیاء مجری تلویزیون از جمله فعالان رسانه ای بود که امسال در مراسم حج حضور داشت.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۷/۰۴ - ۱۳:۲۴    
دانلود /خ
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۷/۰۴ - ۱۳:۲۴    
کمیته امدادرسانی شهری عربستان سعودی اعلام کرد که 10 گروه آتش نشان در تلاش برای خاموش ساختن آتش سوزی در سه انبار در محله "المعیصم" در مکه مکرمه هستند.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۷/۰۴ - ۱۳:۰۸    
به هم ریختگی سیاسی درون حاکمیت آل سعود، برخی طیف ها درون این حاکمیت را نگران کرده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۷/۰۴ - ۱۳:۰۲    
یک روانشناس گفت: افراد خلاق دارای ویژگی های متعددی هستند که از جمله آنها داشتن تفکر واگرا است.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۷/۰۴ - ۱۲:۵۹    
عده ای جان ندارند، عده ای نفس نفس می زنند و عده ای با چشمان گریان به دنبال دوستان و بستگان خود می گردند؛ غافل از اینکه آل سعود از پشت پنجره شیشه ای نظاره گر قتل عام مسلمانان است.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۷/۰۴ - ۱۲:۵۴    
وزیر امور خارجه استرالیا با اشاره به بحران سوریه بر ضرورت مشارکت بشار اسد و محوری بودن نقش وی در پایان دادن به بحران این کشور تاکید کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۷/۰۴ - ۱۲:۵۱    
محمود گودرزی برای پاسخگویی به سوال یکی از نمایندگان مجلس روز سه شنبه راهی خانه ملت خواهد شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۷/۰۴ - ۱۲:۴۸    
رئیس کانون انجمن های صنفی کاریابی های کشور گفت: تعداد جذب فارغ التحصیلان دانشگاهی این روزها در بازار کار کاهش یافته است و ثبات شغلی در نیروی کار فنی و ماهر بالاتر است.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۷/۰۴ - ۱۲:۴۸    
سنگ پا، میخ، طناب، پوست کامل اسب، زغال چوب، خلال چوب کبریت و چوب پنبه عجیب ترین کالاهایی است که در سال جاری به کشور آمده درحالی که این محصولات در کشور نیز تولید می شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۷/۰۴ - ۱۲:۴۲    
شمارش معکوس برای آغاز راند دوم رکود بازار مسکن و فرو رفتن این بازار درکمایی عمیق تر، با باپایان یافتن گرم ترین ماه های سال و شروع فصل خزان، یکبار دیگر آغاز شد تا نشان دهد وزیر مسکن روحانی ...
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۷/۰۴ - ۱۲:۳۷    
در طول 30 سال گذشته، همواره قیمت مسکن با فراز و نشیب هایی همراه بوده و در زمانی فشارهای اقتصادی پس از انقلاب به دلیل جنگ تحمیلی تحریم های ناجوانمردانه و گاهی نبود ثبات مدیریتی در این بازار و دخالت ...
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۷/۰۴ - ۱۲:۳۴    
مرد روحانی گفت: من که از پدر شهید بودن شما خبر نداشتم؛ اسم شهیدتان را هم نمی دانستم. شهید شما به خوابم آمد و گفت اسم من عباس فخارنیاست...
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۷/۰۴ - ۱۲:۳۴    
نشریه آفریک-آسیا در گزارشی با اشاره به بی کفایتی آل سعود در اداره مراسم حج، وجود این خاندان را خطری برای جهان اسلام توصیف کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۷/۰۴ - ۱۱:۴۹    
باید واقع بین بود و به منافع مشترک و آینده نگاه کرد. بین ایران و آمریکا اختلافات و خصومت های زیادی بوده و مردم ایران از سیاستهای دولت آمریکا در قبال خود و منطقه ناراحتند ...
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۷/۰۴ - ۱۱:۴۶    
این روزنامه لبنانی در گزارشی درباره علت تعداد زیاد تلفات حجاج منا نوشته که نیروهای امنیتی سعودی حجاج ایرانی را در منا به محاصره درآورده بودند
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۷/۰۴ - ۱۱:۳۷    
با اعلام رسمی فروش فیلم سینمایی محمد رسول الله(ص) تا به امروز شنبه 4 مهرماه، به فروش 6میلیارد و 676 میلیون تومان رسید و در رتبه ای بالاتر از فیلم سینمایی نهنگ عنبر پرفروش ترین فیلم امسال جای گرفت.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۷/۰۴ - ۱۱:۳۴    
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس از اعزام دو تن از اعضای این کمیسیون به منا برای بررسی ابعاد حادثه خبر داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۷/۰۴ - ۱۱:۳۱    
تعدادی از دستاوردهای دفاعی و جدید نیروی زمینی ارتش صبح امروز تحویل یگان های نزاجا شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۷/۰۴ - ۱۱:۲۲    
یک روان شناس گفت: افراد لازم است که ظاهری ساده، پاکیزه و متناسب با الگوی ایرانی اسلامی داشته باشند.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۷/۰۴ - ۱۱:۱۶    
ژنرال نیروی دریایی آمریکا در مراسمی با حضور رئیس جمهور و وزیر دفاع، به عنوان رئیس ستاد مشترک جدید ارتش آمریکا سوگند یاد کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۷/۰۴ - ۱۱:۱۳    
دولت اوکراین در راستای تحریم های خود علیه کشور روسیه خطوط هوایی این کشور را از پرواز به اوکراین منع کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۷/۰۴ - ۱۱:۱۳    
پاپ فرانسیس با حضور در مجمع عمومی سازمان ملل طی سخنانی از توافق هسته ای ایران با قدرت های جهانی حمایت کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۷/۰۴ - ۱۱:۱۳    
آیت الله محمد تقی مدرسی روحانی برجسته عراقی در واکنش به فاجعه غمبار منا در حج امسال تاکید کرد: شاید روزی برسد که مجبور به دفاع از اماکن مقدسه در حجاز شویم.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۷/۰۴ - ۱۱:۱۰    
یک راهبرد شناس فرانسوی-ایتالیایی بر این باور است که غرب نمی خواهد در منطقه خاورمیانه،کشوری متحد روسیه باقی مانده باشد و به همین علت، عراق،لیبی و سوریه اکنون درگیر بحران شده اند.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۷/۰۴ - ۱۱:۱۰    
سرمربی کروات تیم فوتبال پرسپولیس از شنیدن شایعه برکناری سرمربی تراکتورسازی شوکه شد و ادعا کرد که دعا می کند وی از تراکتور اخراج نشود!
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۷/۰۴ - ۱۱:۰۷    
حسن روحانی رئیس جمهور ایران از احتمال بهبود روابط با آمریکا در صورت اجرای کامل موافقتنامه بین المللی به دست آمده درباره برنامه هسته ای تهران سخن به میان آورد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۷/۰۴ - ۱۱:۰۱    
اسامی 366 فردی که در حادثه روز گذته مفقود شده اند از سوی سازمان حج و زیارت منتشر شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۷/۰۴ - ۱۱:۰۱    
رییس جمهوری اسلامی ایران گفت: تهران برای حضور شرکتهای آمریکایی منعی قایل نیست و این شرکتها نیز می توانند در فضایی رقابتی از شرایط پساتحریم ، برای سرمایه گذاری و انتقال فناوری به ایران بهره بگیرند.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۷/۰۴ - ۱۱:۰۱    
وندی شرمن مذاکره کننده ارشد آمریکا در گفتگوهای هسته ای از آمادگی کشورش برای مذاکره مستقیم با ایران در مورد بحران سوریه خبر داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۷/۰۴ - ۱۰:۵۲    
وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) اخبار منتشر شده در رسانه های مختلف مبنی بر تسلیح تروریست های جبهه النصره با تسلیحات و جنگ افزارهای آمریکایی را تائید کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۷/۰۴ - ۱۰:۵۰    
مجید مجیدی کارگردان فیلم محمد رسول الله(ص) گفت:امروز جهان اسلام در یک بحران بزرگ به سر می برد و بسیاری از این بحران توسط کشورهایی ایجاد شده که داعیه ام القرایی جهان اسلام را دارند کسانی که قرار است ...
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۷/۰۴ - ۱۰:۵۰    
جنجال ایجاد شده بر سر رسوایی فولکس واگن می تواند بر بایرن مونیخ و بوندسلیگا تاثیر منفی عیمقی بگذارد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۷/۰۴ - ۱۰:۵۰    
رئیس اتحادیه فوتبال اروپا اعتراف کرد که از بلاتر پول دریافت کرده است اما او گفت که این پول حق او بوده است و با فیفا هم قرارداد داشته است. دادستانی سوئیس پلاتینی را هم متهم به دریافت رشوه کرده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۷/۰۴ - ۱۰:۴۷    
ناسا اپلیکیشنی طراحی کرده که ضمن تعیین بهترین مسیر پروازی برای هواپیماها کمک زیادی به کاهش آلاینده های کربنی می کند.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۷/۰۴ - ۱۰:۴۴    
با پایان دوره پرواز در آمریکا یک هفته بعد قصد برگشت به ایران را داشتم که متوجه شدم از آمریکا به نیروی هوایی ایران نامه زده اند تا مرا در آنجا نگهدارند ...
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۷/۰۴ - ۱۰:۴۱    
معاون وزیر امور خارجه کشورمان در پیامی در اینستاگرام نوشت: انشالله برای ناتوانی در اداره حج، درمانی پیدا شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۷/۰۴ - ۱۰:۳۲    
مدافع تیم فوتبال استقلال سه اخطاره شد و در هفته هشتم نمی تواند برای تیمش بازی کند.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۷/۰۴ - ۱۰:۲۷    
رئیس سازمان حج و زیارت گفت: تعداد حادثه دیدگان ایرانی به 133 فوتی و 99 مجروح رسید.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۷/۰۴ - ۱۰:۱۵    
جدیدترین لیست مجروحین حادثه منا تا ساعت 22 روز سوم مهر منتشرشد. در این لیست که توسط مرکز پزشکی منتشر شده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۷/۰۴ - ۱۰:۰۴    
مبادلات تجاری ایران و چین در 8 ماه نخست سال جاری میلادی با افت 34 درصدی برابر با 12 میلیارد دلار مواجه شد و به 24 میلیارد دلار رسید.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۷/۰۴ - ۰۹:۵۸    
کاپیتان تیم فوتبال راه آهن تأکید کرد، تیمش در دیدار مقابل استقلال 200 درصد مستحق پیروزی بوده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۷/۰۴ - ۰۹:۵۶    
رئیس ستاد حج و زیارت سازمان صدا و سیما از مفقود شدن 2 نفر از کادر خبری همراه حاجیان ایرانی در فاجعه روز پنجشنبه منا خبر داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۷/۰۴ - ۰۹:۵۰    
امشب مراسم بزرگداشت حاجیان جانباخته ایرانی در محل استقرار خیمه بعثه مقام معظم رهبری در منا با حضور حجت الاسلام و المسلمین سید علی قاضی عسکر برگزار شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۷/۰۴ - ۰۹:۴۴    
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی با اعلام اینکه مناسک حج نیازمند مدیریت بین المللی و جهانی است ...
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۷/۰۴ - ۰۹:۳۶    
خبرگزاری فرانسه در گزارشی آمار قربانیان فاجعه دلخراش منا را منتشر کرد. در این میان، ایران با 131 کشته، بیشترین آمار تلفات را دارد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۷/۰۴ - ۰۹:۲۷    
دفاع مدنی عربستان اعلام کرد که 10 گروه آتش نشان در تلاش برای خاموش ساختن آتش سوزی در سه انبار در محله "المعیصم" در مکه مکرمه هستند.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۷/۰۴ - ۰۹:۲۱    
پایگاه خبری تحلیلی هم اندیشی: خوشبختانه علی رغم ضربه شدید وارده به پژو پارس پس از برخورد بنز اس 500، سالم ماندن مخزن گاز این خودرو، جلوی بروز انفجار را گرفته است. م
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۷/۰۴ - ۰۰:۱۳    
مقاله وال استریت ژورنال از دولت آمریکا می خواهد با توسل به دیپلماسی عمومی، حقوق زنان و نیز تشویق تغییر دین نزد ایرانیان برنامه ای ده ساله برای براندازی را پیاده کنند.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۷/۰۴ - ۰۰:۱۰    
وزیر کشور با تشریح وظایف هریک از دستگاهها برای رسیدگی به وضعیت حجاج ایرانی در پی حادثه منا، گفت: ستاد ویژه کماکان پیگیر این موضوع خواهد بود و بعد از هر جلسه، اطلاعات لازم را به محضر ملت خواهد رساند.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۷/۰۴ - ۰۰:۰۸    
وزیر خارجه شیلی تمایل دولت متبوعش را برای اعزام دیپلماتی عالیرتبه به تهران به عنوان اولین قدم در راستای ارتقاء روابط سیاسی شیلی با جمهوری اسلامی ایران به سطح سفیر و بازگشائی سفارت شیلی در تهران اعلام ...
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۷/۰۴ - ۰۰:۰۵    
وزارت خارجه روسیه، روز جمعه از آمادگی این کشور برای پیوستن به ائتلاف بین المللی ضد داعش درصورت تحقق برخی از شرایط، خبر داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۷/۰۴ - ۰۰:۰۲    
دبیرکل سازمان ملل متحد، در گزارشی جهت دار به تکرار ادعاهای اثبات نشده درباره وضعیت حقوق بشر ایران پرداخته است.
  • ۱