جمعه ۲۱ اردیبهشتساعت ۲۳:۴۵May 2024 10
جستجوی پیشرفته

خبرهای هم اندیشی 31 شهریور 1394 - hamandishi.ir

هم اندیشی 29 اسفند 1393 هم اندیشی 31 فروردین 1394 هم اندیشی 30 اردیبهشت 1394 هم اندیشی 31 خرداد 1394 هم اندیشی 31 تیر 1394 هم اندیشی 31 مرداد 1394 هم اندیشی 11 مهر 1394 هم اندیشی 1 شهریور 1394 هم اندیشی 2 شهریور 1394 هم اندیشی 3 شهریور 1394 هم اندیشی 4 شهریور 1394 هم اندیشی 5 شهریور 1394 هم اندیشی 6 شهریور 1394 هم اندیشی 7 شهریور 1394 هم اندیشی 8 شهریور 1394 هم اندیشی 9 شهریور 1394 هم اندیشی 10 شهریور 1394 هم اندیشی 11 شهریور 1394 هم اندیشی 12 شهریور 1394 هم اندیشی 13 شهریور 1394 هم اندیشی 14 شهریور 1394 هم اندیشی 15 شهریور 1394 هم اندیشی 16 شهریور 1394 هم اندیشی 17 شهریور 1394 هم اندیشی 18 شهریور 1394 هم اندیشی 19 شهریور 1394 هم اندیشی 20 شهریور 1394 هم اندیشی 21 شهریور 1394 هم اندیشی 22 شهریور 1394 هم اندیشی 23 شهریور 1394 هم اندیشی 24 شهریور 1394 هم اندیشی 25 شهریور 1394 هم اندیشی 26 شهریور 1394 هم اندیشی 27 شهریور 1394 هم اندیشی 28 شهریور 1394 هم اندیشی 29 شهریور 1394 هم اندیشی 30 شهریور 1394 هم اندیشی 31 شهریور 1394 
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۲۳:۵۷    
شورای پول و اعتبار سقف کلی تسهیلات طرح های مسکن مهر بانک مسکن را از 500000 میلیارد ریال به 555384 میلیارد ریال افزایش داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۲۳:۴۸    
به جرأت می توان گفت که شرکت ایران خودرو یکی از خودروسازان منطقه است که پتانسیل بالایی در برون رفت از کسادی بازار و بازگشت به عرصه رقابت داخلی و بین المللی را داراست ...
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۲۳:۴۶    
اتوبوس زائران کاروان پیروان حضرت مهدی (عج) میدان شهدای تهران که برای زیارت مسجد مقدس جمکران به قم سفر کرده بودند، در آتش سوخت اما به هیچ یک از مسافران آسیبی نرسید.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۲۳:۴۳    
محمدجواد وزیر امور خارجه کشورمان به منظور شرکت در نشست های آغازین هفتادمین مجمع عمومی سازمان ملل، دقایقی قبل وارد فرودگاه جان اف کندی نیویورک شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۲۳:۴۳    
استاد و محقق حوزه علمیه قم به تبیین مهم ترین اعمال و فضیلت های ویژه شب و روز عرفه پرداخت.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۲۳:۴۰    
میرمحمد صادقی از مردم درخواست کرد که در صورت مشاهده هرگونه تخلف در خصوص کسر کارمزد از تسهیلات ازدواج با مدیریت کل نظارت بر امور بانک های بانک مرکزی تماس گرفته و تخلفات مورد نظر را گزارش دهند.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۲۳:۴۰    
واردات نفت خام چین از ایران در ماه اوت نسبت به دوره مشابه سال قبل 61 درصد افزایش یافت.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۲۳:۳۷    
معاون شرکت مخابرات ایران گفت: مخابرات آمادگی دارد در صورت تایید رگولاتوری، با دریافت 10 هزار تومان در هر دو ماه از مردم کل ارتباطات تلفنی را رایگان کند.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۲۳:۲۵    
دکترم یک روز دید که با این دست بغلش گرفته ام، خیلی تشویق کرد، گفت این بچه دست تو را خوب می کند! وقتی از روی محبت این بچه را بغل می گیری، همین باعث می شود سنگینی اش را تحمل کنی؛ همین طور هم شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۲۳:۱۹    
یک تروریست داعشی در استان الرقه سوریه پس از آنکه چشمان یک بانوی سوری نقاب دار را می بیند، به او اخطار می دهد: چشمانت را بپوشان ...
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۲۳:۱۳    
منابع روسی از آغاز آموزش نظامی 95 هزار نیرو از یگان های ویژه روسیه برای انجام حملات علیه داعش در سوریه خبر دادند.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۲۳:۰۷    
علاوه بر آمریکا، برزیل، انگلیس و آرژانتین که در صنعت نظامی تقریبا پیشرفته بودند تسلیحاتی را در اختیار عراق قرار می دادند ...
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۲۳:۰۷    
شورای نگهبان نظر خود را در مورد طرح دوفوریتی اصلاح ماده (95) قانون مدیریت خدمات کشوری (ممنوعیت بکارگیری بازنشستگان در دستگاه ها) اعلام کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۲۳:۰۷    
روحانی طی حکمی فیروزآبادی را به عنوان دبیر شورای عالی و رئیس مرکز فضای مجازی کشور منصوب کرد
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۲۳:۰۴    
حضرت آیت الله خامنه ای در باب فضیلت روز عرفه فرمودند: در دعای عرفه معارف فراوانی وجود دارد که فقط با زبان دعا قابل بیان است.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۲۳:۰۱    
گروهک تکفیری داعش دیروز در صفحات توئیتر خطاب به تمامی شیعیان نوشت: رافضی ها بدانند که هدف ما تخریب نجف، کربلاء و سامرا است ...
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۲۱:۴۷    
رئیس قوه مقننه تصریح کرد: اینکه داعش نتوانسته است در منطقه گسترش یابد، به خاطر مسئولیت شناسی ایران است، وگرنه ائتلاف هایی که ایجاد می شود فقط نوعی ژست بی نتیجه است ...
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۲۱:۴۴    
استقبال از نمایشگاه مطبوعات 94 تا ساعات پایانی مهلت نهایی پیش ثبت نام ادامه داشت و تعداد متقاضیان از 620 مورد عبور کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۲۱:۴۱    
کارشناس مسائل آمریکا با بیان اینکه عدم شفافیت دولت در نوع تعامل با آژانس به نفع کشور نیست، گفت: مگر آمانو بیکار است که تشریفاتی به سایت نظامی ما بیاید و از آنجا بازدید کند؟ ...
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۲۱:۱۰    
روزنامه الرای کویت نوشت: حزب الله فردی را که در داخل این حزب در حال جاسوسی و در بیمارستان الرسول الاعظم متعلق به این حزب مشغول کار بود به دام انداخت.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۸:۴۸    
فیاض شجاعی دادستان دیوان محاسبات کشور در تشریح برخی از پرونده های در دست بررسی دیوان محاسبات کشور و شفاف سازی در خصوص آنها از قطعی شدن تخلف دولت یازدهم در برداشت از صندوق توسعه ملی خبر داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۵:۲۱    
بهره برداری از 18 کیلومتر خط 3 مترو تهران حاشیه های کوچکی داشت، از پشت در ماندن خبرنگاران شهری تا گلایه رئیس جمهور از بلندمرتبه سازی در پایتخت.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۵:۱۵    
پایان سنگین ترین رقابت کمدین های خندوانه با حضور امیر مهدی ژوله و امین حیایی. این رقابت را ژوله برد و رامبد جوان با انتشار این عکس در اینستاگرام خود از پایان رقابت و ادامه رفاقت خبر داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۵:۱۰    
دیدار استقلال و نفت تهران با برتری دو بر یک شاگردان مظلومی به پایان رسید.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۵:۱۰    
سخنگوی کمیسیون ویژه برجام مجلس از تهیه گزارش کمیته های پنجگانه کمیسیون متبوعش برای تدوین جمع بندی نهایی خبر داد و گفت که کمیسیون در این زمینه طرح ارائه می کند.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۴:۵۰    
یک فرد انتحاری با استفاده از یک خودروی بمبگذاری شده به کاخ ریاست جمهوری سومالی حمله کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۴:۴۵    
رئیس کمیته ملی المپیک از ارسال نامه رئیس IOC به ریاست جمهوری برای ملاقات و دیدار حضوری با روحانی در حاشیه اجلاس مجمع عمومی سازمان ملل خبر داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۴:۳۴    
وزارت خارجه روسیه با صدور بیانیه ای اعلام کرد که ساختمان سفارت این کشور در پایتخت سوریه هدف چند خمپاره شلیک شده توسط گروه های تکفیری قرار گرفته است.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۴:۲۳    
گروهی از مخالفان داخلی دولت سوریه با هدف هماهنگی برای برگزاری کنفرانس ژنو 3 فردا در مسکو با معاون وزیر خارجه روسیه دیدار می کنند.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۴:۱۴    
جزئیات کامل طرح خوداتکایی 8 محصول اساسی در راستای مطالبات رهبر معظم انقلاب از وزیر جهادکشاورزی و اجرای سیاست های اقتصادمقاومتی منتشر شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۴:۱۱    
فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با نهادینه شدن استکبارستیزی و شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل از دستاوردهای مهم دوران دفاع مقدس دانست و گفت ...
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۴:۱۱    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: اپراتور اورنج فرانسه که در 28 کشور حضور دارد، در حال مذاکره با یکی از اپراتورهای موبایل ایران است تا بخشی از سهام این اپراتور را خریداری کند.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۴:۰۸    
امام جمعه بروجرد گفت: یکی از نقشه های جدیدی که دشمن برای نفوذ به کشور در دستور کار خود قرار داده، ایجاد جامعه دوقطبی است.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۴:۰۸    
یک مقام آمریکایی گفت نخستین عملیات پهپادهای متعلق به روسیه برای شناسایی مواضع تروریست های داعش در خاک سوریه انجام شده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۴:۰۸    
امام جمعه رفسنجان با انتقاداز جواب رئیس جمهور به خبرنگار آمریکایی گفت: هیچ نفعی از آمریکا به دولت نمی رسد، باید با اقتصاد مقاومتی و جهاد اقتصادی به فکر منفعت باشیم.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۴:۰۵    
قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه نیروهای مسلح اهداف انقلاب را دست کم نگیرند، افزود: مردم باید راه شهدا و امام را ادامه بدهند و گوش به فرمان رهبر باشند.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۴:۰۵    
رئیس سازمان سینمایی گفت: در جلسه کمیته انتخابی اسکار حضور نداشتم و از گزینه های احتمالی این کمیته بی اطلاعم.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۴:۰۲    
سخنگوی کمیسیون ویژه بررسی برجام ابعاد و جزئیات گزارش نهایی این کمیسیون در مورد بررسی برجام را تشریح کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۳:۵۹    
سخنگوی کاخ سفید می گوید که هدف ائتلاف بین المللی علیه برنامه هسته ای ایران، مجبور کردن این کشور به همکاری با آژانس بین المللی انرژی هسته ای بوده و وارد شدن آمانو به پارچین ...
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۳:۵۳    
هرکه هسته هایش را هم خورده باشد پُرخورتر است.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۳:۵۳    
رئیس اتاق بازرگانی ایران 11پیشنهاد بخش خصوصی به دولتی را در جلسه امشب شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی تشریح کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۳:۵۳    
یک مسئول سوری گفت: که این کشور چندین جنگنده و پهپاد روسی از مسکو دریافت کرده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۳:۵۰    
پایگاه خبری تحلیلی هم اندیشی: به گزارش المیادین، منابع امنیتی ترکیه امروز از زخمی شدن 13 سرباز تُرک بر اثر انفجار بمب کناره جاده ای در مسیر خودروی نظامی در شرق این کشور خبر دادند م
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۳:۵۰    
عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: دفاع مقدس نمونه بارز حضور مردم درصحنه های مختلف کشور است.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۳:۴۵    
جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه سالانه 5 میلیون نفر در قالب کاروان راهیان نور عازم کربلای ایران می شوند، گفت: خانواده بزرگ نیروی های مسلح امروز در بهترین شرایط آمادگی رزمی قرار دارند.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۳:۴۵    
برخی صحبت از خرابکاری می کنند، مخصوصا اینکه جرثقیل متعلق به شرکت پیمانکار بن لادن بوده و در سالروز وقوع حادثه 11 سپتامبر در مسجدالحرام سقوط کرد ...
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۳:۲۸    
مرکز اسناد انقلاب اسلامی در گزارشی به بررسی کمک دولت های شرقی و غربی به حزب بعث در نبرد با ایران پرداخت/ با شروع حمله عراق به ایران، در حالی که بیش از 80 کشور عراق را یاری می دادند ...
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۳:۲۰    
پس از آمریکا فرانسه نیز مواضع خود در قبال بشار اسد و سوریه را تعدیل کرد و وزیر خارجه این کشور در سخنانی اذعان کرد که سخن گفتن از کناره گیری بشار اسد به عنوان پیش شرط مذاکرات، بیهوده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۳:۲۰    
درحالی شورای پول و اعتبار بانک ها را مکلف کرده تا سود سپرده های کوتاه مدت کمتر از یک سال زیر 20 درصد باشد که هم اکنون این نرخ در تعدادی از بانک های خصوصی دقیقاً 20 درصد و بعضاً بالاتر هم شده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۳:۱۴    
طی حکمی از سوی معاون علمی و فناوری رئیس جمهور، منوچهر منطقی رئیس مرکز ملی فضایی شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۳:۱۱    
سرپرست تیم نفت تهران می گوید مدیران باشگاه به قرارداد کادرفنی و تیم پایبند هستند و در کادر تیم از جمله مربی ها هیچ تغییری نخواهند داشت.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۳:۱۱    
مدیرعامل شرکت عمران هشتگرد با اشاره به این که شرکت هسا برای هر مترمربع مسکن مهر خواستار دریافت مبلغی بالای 500 هزار تومان است از ورود "بازرسی" به مشکل این پروژه ها خبر داد و گفت ...
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۳:۱۱    
تیتر اصلی این شماره از رمز عبور با عنوان " امضای جورج سوروس پای سند برجام " به موضوع پروژه های محرمانه لابی صهیونیستی و امریکایی در مساله هسته ای پرداخته و در یک گزارش ویژه ...
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۳:۰۵    
نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: دشمن می خواهد با سوءاستفاده از فضای پساتحریم و نفوذ سیاسی، اقتصادی و فرهنگی در ایران شکست در دوران هشت سال دفاع مقدس را جبران کند که باید هوشیار و مراقب بود.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۳:۰۲    
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان از برگزاری راهپیمایی مردمی ضد صهیونیستی پس از اقامه نماز جمعه این هفته استان خبر داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۳:۰۰    
فرمانده سپاه نینوا گلستان تاکید کرد: درس بزرگ دفاع مقدس برای نیروهای مسلح و ملت ایران توانسته است چشم طمع دشمنان را در ارائه مجدد تهدید نظامی کور کند.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۲:۵۴    
علی بیرانوند دروازه بان نفت بعد از آنکه در لیست اصلی این تیم قرار نگرفت حاضر نشد با دروازه بان اصلی تیم گرم کند و این مساله در نهایت برای او حاشیه ساز شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۲:۵۱    
مقام های آمریکایی تأکید کردند که روسیه پروازهای هواپیماهای بدون سرنشین در سوریه را برای انجام مأموریت های شناسایی آغاز کرده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۲:۳۸    
قطعنامه 2231 درباره ایران شامل بسیاری از ممنوعیت ها و محدودیت های مندرج در قطعنامه های قبلی شورای امنیت علیه ایران است؛ در واقع قطعنامه های قبلی لغو نشده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۲:۳۰    
امام جمعه کرمانشاه تأثیرگذاری ایران در منطقه به اقرار غربی ها را برگرفته از دفاع مقدس دانست.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۲:۳۰    
فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه ماندگاری دفاع مقدس را در گرو معرفی شخصیت های تأثیرگذار دانست و گفت: نیروهای مسلح آبدیده تر از همیشه آماده دفاع هستند.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۲:۲۴    
تیم ملی والیبال ایران در دهمین مسابقه خود در رقابت های جام جهانی 2015 برابر کانادا مغلوب شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۲:۲۴    
نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: بین ایران و آمریکا هیچ اعتمادی وجود ندارد و این عدم اعتماد به خود آمریکا و خیانت های متداول آن علیه ایران برمی گردد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۲:۲۴    
فرمانده سپاه بیت المقدس گفت: ایران به لحاظ توانمندی های گسترده در عرصه های دفاعی و نظامی و سیاسی موجب تاثیرگذاری در معادلات جهانی و منطقه ای و الهام بخش به آزادگان و ستمدیدگان جهان شده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۲:۲۱    
جانشین دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان گفت: ریشه بسیاری از منکرات و فعل های ناشایست در استان به عدم نظارت کافی برمی گردد که نیاز است در این زمینه تدابیر خاصی اندیشیده شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۲:۲۱    
نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: آلوده سازی و عادی سازی جوامع اسلامی نسبت به ضد ارزش ها و منکرات از اهداف اصلی دشمنان است و برای تحقق آن از رسانه ها، شبکه های اجتماعی ...
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۲:۲۱    
برنامه 90 شب گذشته روی آنتن رفت و مخاطبان این برنامه بهترین دروازه بان تیم ملی ایران بعد از انقلاب را انتخاب کردند.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۲:۱۵    
امام جمعه قروه گفت: باید گروه فرهنگی شهرستان که در حال حاضر مراکز دینی و فرهنگی نظیر حوزه علمیه، دانشگاه و ادارات و نهادهای فرهنگی را شامل می شود، کلاف سردرگم فرهنگ را گره گشایی کنند.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۱:۵۵    
"انیس نقاش" کارشناس مسائل راهبردی منطقه معتقد است که موضع روسیه و ایران باعث توقف دخالت ترکیه در سوریه شد و عربستان سعودی هنوز متوجه نشده است که در سوریه شکست خورده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۱:۵۲    
فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران تاکید کرد: رزمایش موشکی به زودی برگزار می شود و ما اجازه تحرک به هیچ دشمنی را نخواهیم داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۱:۴۹    
تحلیل جایگاه فیلم مستند در بازنمایی دفاع مقدس دفاع مقدس در قاب مستند حفظ سینمای ملی، مهم و ارزشمند است و در واقع مهم ترین وظیفه ی هر فیلم ساز اما با این تولیدات سردستی مناسبتی و موضوعی که به یمن ...
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۱:۴۶    
سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در کنفرانس خبری روز دوشنبه، حضور مدیر کل آژانس بین المللی و تیم همراه وی در سایت پارچین را مهم ارزیابی کرد اما گفت که حضور بازرسان آژانس در این سایت را تأیید یا تکذیب نمی ...
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۱:۴۳    
مسعود ده نمکی به حواشی مسابقه خندوانه بین امین حیایی و امیرمهدی ژوله واکنش نشان داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۱:۳۵    
وزیر امور اقتصادی و دارایی ضمن تاکید بر مقید بودن دولت به کنترل نرخ تورم، از اتخاذ تدابیری برای خروج کشور از رکود ...
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۱:۳۳    
نمایندگان مجلس با 80 رأی موافق، 105 رأی مخالف و 10 رأی ممتنع، از پاسخ های وزیر اقتصاد قانع نشدند و بدین ترتیب طیب نیا سومین کارت زرد خود را از پارلمان دریافت کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۱:۲۵    
در رژه نیروهای مسلح امسال، تجهیزات و تسلیحات متعددی به نمایش درآمد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۱:۲۲    
فرمانده کل ارتش گفت: ما مشتاقیم که اسرائیل زودتر علیه ما اقدام کند تا ما این نابودی را کمتر از 25 سالی که وعده داده شده محقق کنیم.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۱:۱۱    
اگر قانون اجرا شود باید پاس با نتیجه 0-3 برنده بازی با نفت شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۱:۰۸    
ساعت 24 دیشب زمان مصوبه هیئت دولت درباره کاهش 100 تومانی قیمت CNG به پایان رسید و با توجه به تمدید نشدن این مصوبه از سوی دولت، قیمت آن به کیلویی 600 تومان بازگشت.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۱:۰۵    
کارشناسان مسائل نظامی رژیم صهیونیستی اعتراف کرده اند، رژیم صهیونیستی توانایی و زیرساخت های لازم برای استفاده از بمب های آمریکایی موسوم به سنگرشکن علیه تأسیسات هسته ای ایران را ندارد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۰:۵۹    
رئیس جمهور کشورمان با بیان این که اکنون بزرگترین قدرت منطقه علیه تروریست ها نیروی مسلح ایران است، گفت: همان طور که به ارتش عراق و سوریه کمک کردیم، تروریست ها در کشورهای دیگر هم جولان دهند ...
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۰:۲۶    
فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه ماهیت دعوای جمهوری اسلامی ایران با آمریکا تنها به موضوعاتی مانند اقتصاد محدود نمی شود ...
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۰:۱۱    
عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: در حال حاضر قیمت یک قبر در تهران 200 میلیون تومان است بنابراین با تسهیلات 80 میلیون تومانی تنها می توان یک انباری در کلانشهرها خرید.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۰:۰۸    
دولت برزیل از تصمیم خود برای تمدید روادید ویژه ای که برای آوارگان سوری ساکن در این کشور صادر کرده است، خبر داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۰:۰۰    
مهدی پاکدل، بازیگر فیلم فاخر محمد رسول الله (ص) گفت: بازی در این فیلم برایم حس جاودانگی وصف ناشدنی به همراه آورده است/ مجیدی، شاعرانه و عاشقانه فیلمش را ساخت.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۰۹:۵۷    
با آغاز اولین روز ازهفته دفاع مقدس رژه یگان های مختلف نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران آغاز شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۰۹:۴۸    
پایگاه خبری تحلیلی هم اندیشی: وزیر امور خارجه کشورمان در رأس هیأتی دیپلماتیک بامداد امروز و به منظور حضور در هفتادمین نشست سالانه سازمان ملل و برنامه های جانبی آن از جمله نشست اعضای گروه 1+5 عازم ...
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۰۹:۴۳    
وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان این که نرخ واقعی ارز در همین حدود است، افزود: نباید انتظار دیگری از نرخ ارز داشته باشیم و بعید می دانم حتی با اجرای برجام ،نرخ ارز تا پایان امسال افت قابل توجهی کند.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۰۹:۳۷    
براساس برجام، ما طیف گسترده ای از گزینه ها برای پاسخ دادن به هرگونه عدم پیروی ایران را داریم، آمریکا به طور خاص این توانایی را دارد که تحریم های یکجانبه و چندجانبه مرتبط با هسته ای را در صورت عدم ...
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۰۹:۳۴    
پنتاگون در حالی در شرف به روز رسانی برنامه های آفندی علیه روسیه برآمده است که این کشور نیز رزمایشی برای حفظ آمادگی نیروهایش برگزار کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۰۹:۳۴    
برای کودکان از خاطرات تلخ روز اول مدرسه نگویید چون در کنار اضطراب جدایی دردسر ساز می شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۰۹:۳۱    
شبکه خبری فرانس 24 طی گزارشی با اشاره به اینکه زنان ایرانی بیشتر خرج ماهانه خود را به محصولات زیبایی اختصاص می دهند ...
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۰۹:۲۸    
تصمیم دولت آلمان برای پذیرش آوارگان سوری مخالفان و موافقان متعددی دارد اما بسیاری از ناظران این اقدام را در راستای چند هدف اعلام نشده و به سود دولت برلین دانسته اند.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۰۹:۲۸    
پایگاه خبری تحلیلی هم اندیشی: اسکات واکر ، فرماندار ایالت ویسکانسین آمریکا، از شرکت در رقابت نامزدی حزب جمهوری خواه در انتخابات ریاست جمهوری آتی کشورش انصراف داد. ...
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۰۹:۲۸    
ارگان ها و سازمان های مختلف آمار مختلفی از وقوع جرم و امنیت عمومی کشور ارائه می کنند که نه تنها هیچ کمکی به رصد اوضاع نمی کند بلکه باعث سردرگمی مخاطبان هم می شود بر این اساس به نظر می رسد ارائه آمار ...
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۰۹:۲۵    
ورم و پف کردن بدن ناشی از کارکرد نادرست کلیه و بعضی از بیماری های زمینه ای است.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۰۹:۲۰    
قائم مقام بانک مرکزی با اشاره به برنامه این بانک برای افزایش تسهیلات خرید کالای بادوام صنعتی مانند خودرو و لوازم خانگی با استفاده از ابزار خرید دین ...
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۰۹:۲۰    
روحانی با بیان اینکه امروز بزرگترین قدرت منطقه علیه تروریست ها نیروی مسلح ایران است، گفت: همانطور که به ارتش عراق و سوریه کمک کردیم ...
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۰۹:۱۵    
سخنگوی وزارت خارجه آمریکا گفت: بازدید از پارچین نشانه ای از باز شدن در سایت های نظامی ایران به روی بازرسان آژانس است و بازرسی اخیر از پارچین هم بر طبق روند معمول انجام شده است
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۰۸:۵۴    
رئیس کمیسیون اصل 90 از معرفی پرونده دانشجویان بورسیه ای که وزارت علوم برای حل مشکل آنها اقدام نمی کند به قوه قضائیه خبر داد.
  • ۱