جمعه ۰۴ خردادساعت ۲۲:۲۵May 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای هم اندیشی 4 شهریور 1394 - hamandishi.ir

هم اندیشی 29 اسفند 1393 هم اندیشی 31 فروردین 1394 هم اندیشی 30 اردیبهشت 1394 هم اندیشی 31 خرداد 1394 هم اندیشی 31 تیر 1394 هم اندیشی 31 مرداد 1394 هم اندیشی 11 مهر 1394 هم اندیشی 1 شهریور 1394 هم اندیشی 2 شهریور 1394 هم اندیشی 3 شهریور 1394 هم اندیشی 4 شهریور 1394 هم اندیشی 5 شهریور 1394 هم اندیشی 6 شهریور 1394 هم اندیشی 7 شهریور 1394 هم اندیشی 8 شهریور 1394 هم اندیشی 9 شهریور 1394 هم اندیشی 10 شهریور 1394 هم اندیشی 11 شهریور 1394 هم اندیشی 12 شهریور 1394 هم اندیشی 13 شهریور 1394 هم اندیشی 14 شهریور 1394 هم اندیشی 15 شهریور 1394 هم اندیشی 16 شهریور 1394 هم اندیشی 17 شهریور 1394 هم اندیشی 18 شهریور 1394 هم اندیشی 19 شهریور 1394 هم اندیشی 20 شهریور 1394 هم اندیشی 21 شهریور 1394 هم اندیشی 22 شهریور 1394 هم اندیشی 23 شهریور 1394 هم اندیشی 24 شهریور 1394 هم اندیشی 25 شهریور 1394 هم اندیشی 26 شهریور 1394 هم اندیشی 27 شهریور 1394 هم اندیشی 28 شهریور 1394 هم اندیشی 29 شهریور 1394 هم اندیشی 30 شهریور 1394 هم اندیشی 31 شهریور 1394 
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۰۴ - ۲۳:۴۴    
یکصد و هشتاد و دومین نشست شورایعالی هماهنگی ترابری کشور برگزار و با توجه به حوادث اخیر برای ناوگان مسافری در خاک ترکیه مقرر شد سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای با صدور اطلاعیه مسیرهای جایگزین از ...
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۰۴ - ۲۳:۴۰    
بسیج اساتید دانشگاه صنعتی شریف در بیانیه ای اعلام کرد: تنها هنگامی که ستمگران صادقانه از موضع برابری و احترام متقابل ...
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۰۴ - ۲۳:۴۰    
رییس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر به اظهارات برخی مبنی بر دریافت و نحوه هزینه کرد اعتبار 1500 میلیارد تومانی هلال احمر در سال گذشته و تغییر ادبیات جمعیت هلال احمر پاسخ داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۰۴ - ۲۳:۴۰    
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان کنفرانس خبری هفتگی خود گفت ملت ایران به جهانیان نشان داد تحریم در برابر مقاومت و اراده ملت ناکام است.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۰۴ - ۲۳:۴۰    
واردات نفت ترکیه از ایران در پنجمین ماه سال جاری میلادی با رشد 72 درصدی نسبت به ماه قبل از آن مواجه شد و به 147 هزار بشکه در روز رسید.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۰۴ - ۲۳:۴۰    
خرما یکی از محصولات مهم کشاورزی کشور به شمار می رود از این رو پژوهشگران با بهره برداری از آن اقدام به تولید اتانول برای کاهش مصرف نفت خام و آلودگی های محیطی ناشی از سوخت های فسیلی کردند.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۰۴ - ۲۱:۲۴    
آبریزش شبانه از دهان، نفخ شکم و در مواردی یبوست از علائم سوء مزاج سرد و تر دستگاه گوارش است و این سوء مزاج خود به خود و به مرور زمان منجر به بروز چاقی خواهد شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۰۴ - ۲۳:۲۳    
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: ما با رقابت جریان ها موافقیم ولی مخالف با دشمنی و کارشکنی و فتنه گری آن ها هستیم.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۰۴ - ۲۳:۲۰    
قیمت چند مدل از خودروهای داخلی در بازار آزاد در هفته جاری کاهش یافته است.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۰۴ - ۲۳:۱۷    
رئیس ستاد انتخابات کشور گفت: صندوق هایی که وزارت کشور تهیه کرده در اختیار شورای نگهبان قرار داده است و کارشناسان آنجا بررسی می کنند و آنچه را شورای نگهبان تأیید کند ...
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۰۴ - ۲۳:۱۴    
وزیر سابق آموزش و پرورش گفت: گاهی آنچنان از منزلت علمی و حرفه ای معلمان کاسته می شود که افزایش طبیعی فوق العاده شغل معلمان که باید وفق مقررات اجرایی شود با منتی مضاعف به نام نسخه شفابخش تحول به کام ...
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۰۴ - ۲۳:۰۶    
معاون اجرایی حزب ندای ایرانیان گفت: آقای خرازی به دلیل هجمه های بسیاری که طی روزهای اخیر به ندا و شخص ایشان صورت گرفت به نوعی با استعفای خودشان فداکاری کردند.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۰۴ - ۲۰:۵۶    
دومین برند ذوب آهن اصفهان ( ZOBESCO ) بر اساس پروتکل بین المللی مادرید در دفتر مرکزی موسسه بین المللی WIPO ( انجمن جهانی حمایت از اموال معنوی ) درژنوسوئیس به ثبت رسید .
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۰۴ - ۲۰:۴۸    
نیروهای موشکی ارتش یمن موشک اسکاد به سوی نیروگاه برق حامیه جیزان پرتاب کردند.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۰۴ - ۲۱:۲۴    
وزیر بهداشت گفت: متاسفانه حرفهای در تریبون های عمومی گفته می شود و مردم نسبت به یک سرمایه اجتماعی تحریک می شوند ...
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۰۴ - ۲۰:۵۶    
رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور با اعلام آمادگی این سازمان در صورت بروز زلزله، گفت: نخستین اورژانس شیمیایی کشور 8 آبان همزمان با روز پدافند غیرعامل تکمیل می شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۰۴ - ۲۰:۳۱    
سخنگوی وزارت دفاع آمریکا درباره توافق تسلیحاتی بین ایران و روسیه با موضوع سامانه موشکی اس – 300 ابراز نگرانی کرد و مدعی شد پنتاگون به توانمندی های خود حتی در صورت فروش این سامانه باور دارد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۰۴ - ۲۰:۳۱    
پرونده اختلافات وزرای نفت ونیرو درباره صادرات برق وارد مرحله جدیدی شده است و درحالی بیژن نامدار زنگنه، وزارت نیرویی ها را به ارزان فروشی برق متهم می کند که حمیدچیت چیان،صادرات برق را اقتصادی می داند.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۰۴ - ۲۱:۲۴    
رئیس کمیسیون سلامت به شورای شهر تهران به همراه مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران در بازدید خود از وضعیت موش های شهر تهران تاکید کردند که آمار جدید موش های شهر تهران آذر ماه اعلام خواهد ...
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۰۴ - ۲۱:۲۴    
رئیس سازمان صنایع هوایی ایران از برنامه روسیه برای انتقال تکنولوژی یکی از پهپادهای ایرانی به این کشور خبر داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۰۴ - ۲۱:۱۰    
سخنگوی شواری صنفی نمایش گفت: مشکلات جزئی فنی برای فیلم محمد رسول الله (ص) پیش آمده است و این فیلم از فردا صبح در سینماهای سراسر کشور اکران می شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۰۴ - ۲۱:۱۰    
معاون فرهنگی قوه قضائیه با توصیف نظر استصوابی شورای نگهبان به عنوان نظری مؤثر در تخلفات یا صلاحیت ها گفت: بعضی عزیزان اصل برائت را از علما یاد گرفته اند؛ اما محل کاربردش را متاسفانه نه.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۰۴ - ۲۱:۰۲    
بانک جهانی بهداشت توصیه کرده است که کشورها از وضعیت پوشش همگانی سلامت برخوردار شوند و اجرای طرح تحول سلامت گامی در راستای رسیدن به همین هدف بوده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۰۴ - ۱۹:۵۶    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: هم اکنون 87 درصد پروژه فیلترینگ هوشمند با موفقیت اجرایی شده و تا پایان سال این پروژه به 100 درصد اهداف خود می رسد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۰۴ - ۱۹:۵۶    
دبیر انجمن برنج کشور با بیان اینکه اختلاط برنج های ایرانی و خارجی، کیفیت محصول با کیفیت داخلی را زیرسئوال می برد، گفت: سازمان های نظارتی در خواب به سر می برند و به این اتفاق واکنش نشان نمی دهند.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۰۴ - ۲۰:۳۹    
محدحسن حسینی، خبرنگار پرتلاش و شجاع صدا و سیما در مدت زمان حضور خود در خطوط مقدم نبرد نیروهای مردمی سوریه با همراهی ارتش این کشورعلیه داعش و نیروهای تروریستی، با ازخودگذشتگی و شجاعتی مثال زذنی ...
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۰۴ - ۲۰:۳۹    
روزنامه گاردین انگلیس گزارش داد، شرکت های آمریکایی در دراز مدت از اروپاییان برای ورود به بازار ایران پیش خواهند افتاد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۰۴ - ۲۰:۳۹    
گزارش های سرویس های اطلاعاتی و دفتر سازمان امنیت اطلاعات اسپانیا از پیوستن حدود 150 تروریست به گروه تکفیری صهیونیستی داعش در سوریه و عراق حکایت دارد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۰۴ - ۲۰:۳۹    
با حضور نمایندگان انجمن بین المللی حمل و نقل هوایی در ایران و میزبانی شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران، سه کارگاه تخصصی در حوزه حقوق مسافر، ممیزی ایمنی و صدور بارنامه الکترونیک برگزار شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۰۴ - ۲۰:۳۱    
کارشناس بازار کار در واکنش به ادعای نوبخت معاون رئیس جمهور مبنی بر ایجاد 700 هزار شغل در 3 ماه ابتدایی سال 94 تأکید کرد نصف ادعای آقای نوبخت هم غیرواقعی است چرا که بازار کار در شرایط خاموش و راکد به ...
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۰۴ - ۱۹:۵۹    
محققان ایرانی توانستند برای اولین بار در دنیا لکنت زبان را بر اساس شبیه سازی ذهنی و تصویر سازی ذهن به صورت قطعی درمان کنند.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۰۴ - ۱۹:۵۶    
در پایان جلسه علنی امروز مجلس، 22 نماینده در تذکر کتبی به علی جنتی وزیر ارشاد، خواستار توضیح درباره علت حذف عنوان فجر از بخش بین الملل جشنواره فیلم فجر شدند.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۰۴ - ۱۹:۵۶    
مدیرعامل بیمه ایران درباره صدور مجوز وام ضروری و مسکن بیش از 500 میلیون تومانی مدیرعامل و هر یک از اعضای هیات مدیره این بیمه توضیحاتی ارائه کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۰۴ - ۱۹:۴۶    
سرپرست هیات نظامی هند در دیدار با فرمانده نیروی دریایی ارتش از ایران برای شرکت در نمایش دریانوردی بین المللی که سال آینده برگزار می شود، دعوت به عمل آورد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۰۴ - ۱۹:۴۳    
امام (ع) از جایگاه رفیع علمی برخوردار بودند و از همین رو مأمون که پیوسته شور و اشتیاق مردم نسبت به امام و اعتبار بی همتای ایشان را در میان آنها می دید خواست تا این قداست و اعتبار را خدشه دار سازد و ...
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۰۴ - ۱۹:۴۳    
حجت الاسلام کاظم صدیقی نماز جمعه این هفته تهران را اقامه و محمد نهاوندیان رئیس دفتر رئیس جمهور پیش از خطبه های نماز درخصوص عملکرد دولت در حوزه اقتصاد مقاومتی سخنرانی می کند.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۰۴ - ۱۹:۴۳    
جبهه پیروان در بیانیه ای تاکید کرد: اذهان بی طرف نمی پذیرد که روحانی تراز ریاست جمهوری را تا حد بیان نقطه نظرات یک حزب سیاسی پایین بیاورند و جایگاه رفیع شورای محترم نگهبان را مورد بی مهری قرار دهد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۰۴ - ۱۹:۴۳    
در حالی که قرار بود رئیس سازمان محیط زیست به مجلس برود، روز گذشته اعضای فراکسیون محیط زیست مجلس به سازمان حفاظت محیط زیست رفتند و با معصومه ابتکار جلسه گذاشتند.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۰۴ - ۱۹:۴۳    
دومین کنگره بین المللی 17000 شهید ترور نهم و دهم شهریورماه با حضور رئیس جمهور در تهران برگزار می شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۰۴ - ۱۷:۵۶    
رهبر فرزانه انقلاب فرمودند: باید در هر شرایطی در اتخاذ مواضع انقلابی صراحت داشت و صریح و بدون رودربایستی ...
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۰۴ - ۱۴:۱۳    
فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: تا پایان برنامه پنجم توسعه شناورهای 80 ناتی را عملیاتی خواهیم کرد البته ما شناورهای 110 ناتی را نیز در اختیار داریم.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۰۴ - ۱۴:۴۶    
شعبه 42 دیوان عالی کشور حکم قصاص و حبس عاملان قتل صفدر رحمت آبادی معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت را نقض و برای رسیدگی مجدد به شعبه هم عرض ارجاع کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۰۴ - ۱۵:۳۶    
علی رغم اعلام چند ماه پیش وزارت نفت مبنی بر برداشته شدن موانع و عرضه محموله های صادراتی نفت خام در بورس انرژی ...
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۰۴ - ۱۵:۳۶    
احسان حاج صفی و مهدی شریفی دو نفر از بازیکنان سپاهان هستند که خبر ترانسفر آنها به گوش می رسد ولی باقریان عنوان کرد که هنوز این انتقال قطعی نشده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۰۴ - ۱۶:۱۴    
گزارش های رسانه ای حاکی است که سران کشورهای عربی از جمله مصر، اردن و امارات که در مسکو به سر می برند در نشستی محرمانه آخرین تحولات خاورمیانه را بررسی کرده اند.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۰۴ - ۱۵:۰۹    
باشگاه استقلال قصد دارد از امیر عابدینی به خاطر صحبت هایی که در مورد بهرام افشارزاده انجام داده است شکایت کند.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۰۴ - ۱۶:۱۴    
پایگاه خبری تحلیلی هم اندیشی: عبدالله رمضان زاده سخنگوی دولت اصلاحات واز فعالان فتنه88 در مصاحبه با خبرگزاری اصلاح طلب ایلنا صریحا اعلام کرد اصلاح طلبان نظارت شورای نگهبان را قبول ندارند. ...
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۰۴ - ۱۶:۰۳    
معاون سیاسی وزیر کشور گفت: گروهی مثل مداحان حق ندارند در حسینیه ها و مساجد که متعلق به عموم است، له یا علیه کسی تبلیغ کنند.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۰۴ - ۱۵:۵۴    
مدیرعامل سپاهان گفت: ذهنیت های محرم برطرف شده و این مشکل در حال حل شدن است.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۰۴ - ۱۵:۵۴    
مهاجم تیم فو تبا ل پر سپولیس می گوید تیمش بازی سختی را در اهواز برده و تیمش به آنچه که استحقاقش را داشت رسید.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۰۴ - ۱۵:۵۴    
سرپرست تیم فوتبال سپاهان می گوید که رقبا و رسانه ها علیه این تیم جوسازی می کنند و موفقیت های آنها را به فدراسیون اصفهانی ارتباط می دهند.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۰۴ - ۱۵:۵۴    
مسوت اوزیل، هافبک آرسنال عنوان کرد که هموطنش باستین شواین اشتایگر، برای جا افتادن در ترکیب تیمش به زمان نیاز دارد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۰۴ - ۱۵:۳۶    
ابراهیم آشتیانی، دفاع کنار برجسته فوتبال ایران در دوران رویایی نیمه اول دهه 50؛ پرسپولیس را یک تیم هارمونیک می داند اما اعتقاد دارد که برای رسیدن به بهترین استانداردها باید تمرین های ویژه ای برای ...
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۰۴ - ۱۵:۳۶    
آثار و نتایج سفر تاریخی امام رضا (ع) از مدینه به مرو (خراسان) با وجود اجبار مامون، سبب شد تا امروز مرو به خطه خورشید تبدیل شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۰۴ - ۱۵:۳۶    
محمد پنجعلی، کاپیتان منتخب آسیا و فوتبال ملی ایران در میانه دهه شصت شمسی، عملکرد پرسپولیس را ستایش کرده و می گوید این تیم پتانسیل قهرمانی را دارد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۰۴ - ۱۵:۳۶    
مشاور معاون توسعه مدیریت وزارت صنعت گفت: پیش بینی ها از 48.8هزار میلیارد تومان کسری بودجه عمومی دولت تا آخر سال حکایت دارد و این میزان از کسری به معنای عدم تحقق قریب به 21درصد منابع عمومی دولت است.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۰۴ - ۱۵:۳۶    
حسین فرکی سرمربی سپاهان که گفته می شد 4 برد خانگی دارد، با پیروزی برابر سایپا در خارج از خانه جواد منتقدان را داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۰۴ - ۱۵:۳۶    
مارکو ماتراتزی، اسطوره باشگاه اینتر عنوان کرد که تیمش امسال می تواند قهرمان اسکودتو شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۰۴ - ۱۴:۲۱    
یک نماینده مجلس نهم گفت: شاید اظهار نظر رئیس جمهور فرصت خوبی را فراهم کرده باشد که درباره نوع نظارت شورای نگهبان ارزیابی انجام شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۰۴ - ۱۴:۱۳    
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۰۴ - ۱۴:۱۳    
جمعی از دانشجویان بورسیه در واکنش به ابلاغ تصمیمات جدید بورس از سوی وزیر علوم با صدور بیانیه ای تاکید کردند: تصمیمات جدید وزارت علوم درباره بورسیه ها با نامه اخیر مجلس در تضاد است.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۰۴ - ۱۵:۰۹    
مهاجم استقلال که چند روز پیش باشگاه را تهدید به جدایی کرده بود در نهایت رضایت داد که در استقلال بماند.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۰۴ - ۱۵:۰۹    
جواد الله وردی بازیکن پرسپولیس در دهه 50 که خیلی زود فوتبالش را کنار گذاشت در 20 سال گذشته نام خود را به یکی از با دانش ترین کارشناسان فوتبال مطرح کرده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۰۴ - ۱۵:۰۹    
آسیر ایارامندی، هافبک رئال مادرید عنوان کرد که از بازگشت به تیم سابقش، رئال سوسیداد خوشحال است.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۰۴ - ۱۵:۰۹    
سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس گفت: حرف هایی که درباره تیم می زدم، اعتقاد واقعی بود. اگر هواداران در این مدت حمایت نمی کردند، جمع کردن تیم ممکن نبود.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۰۴ - ۱۴:۰۹    
طبق اعلام سازمان سنجش فرصت ثبت نام در دوره کاردانی فنی و کاردانی حرفه ای نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی- کاربردی ساعت 24 امروز به پایان می رسد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۰۴ - ۱۴:۰۹    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی هرگونه به کارگیری افرادی را که در اجرای قوانین و مقررات بازخرید یا بازنشسته شده یا می شوند، در دستگاه های اجرایی ممنوع کردند.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۰۴ - ۱۳:۵۲    
نماینده مردم دشتستان گفت: از قوه قضائیه به خاطر حکم اشراف زاده ای که خون خود را از خون همه ملت رنگین تر می دید تشکر می کنیم.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۰۴ - ۱۳:۴۹    
نماینده مردم لردگان به وزیر علوم در خصوص علت ورود مسائل سیاسی به مسائل اصلی دانشگاهی و آموزشی تذکر داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۰۴ - ۱۴:۴۶    
شرکت مخابرات استان تهران از واگذاری اینترنت پرسرعت با حداکثر سرعت 16 مگابیت بر ثانیه خبر داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۰۴ - ۱۴:۴۶    
منابع هندی اعلام کردند ایران به هند پیشنهاد کرده است در زمینه ساخت راه آهن 500 کیلومتری چابهار به زاهدان مشارکت کند.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۰۴ - ۱۴:۴۶    
کارگردان فیلم محمد رسول الله می گوید: افراطی ها و تکفیری هایی مانند داعش نام اسلام را دزدیده اند.امیدوارم فیلم محمد(ص) این تصویر خشونت آمیز از اسلام را اصلاح می کند.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۰۴ - ۱۴:۲۱    
نماینده اسدآباد در مجلس از تلاش برای اعلام وصول استیضاح محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان در جلسه امروز مجلس خبر داد و گفت: نمایندگان امضاهای خود را پس نگرفتند.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۰۴ - ۱۴:۲۱    
نگاهی که امروز به رهبر معظم انقلاب در کشورهای دیگر می شود، با آنچه در کشور ما به چشم می خورد، بسیار متفاوت است، به طوری که امروز ...
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۰۴ - ۱۴:۱۳    
عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز از ارائه گزارش توسط عضو ارشد مذاکره کننده تیم هسته ای به اعضای جامعه روحانیت مبارز خبر داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۰۴ - ۱۴:۰۹    
آرتورو ویدال، هافبک بایرن مونیخ عنوان کرد که ارقام نجومی که برای بازیکنان پرداخت می شود، فشار بسیاری روی آنها قرار می دهد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۰۴ - ۱۴:۰۹    
بعد از بازی پرسپولیس- فولاد، مصاحبه ای از قول محسن مسلمان منتشر شد با مضمون جدایی از پرسپولیس. این هافبک 24 ساله اما این موضوع را تکذیب و تاکید کرد که با قدرت در تمرینات پرسپولیس شرکت خواهد کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۰۴ - ۱۴:۰۹    
یک کارشناس طب سنتی مفهوم خشکی و تری مزاج از دیدگاه طب سنتی را توضیح داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۰۴ - ۱۴:۰۹    
متاسفانه دختران جوان و زنان بسیار به لواشک و ترشی ها علاقه دارند؛ آلوچه و لواشک دارای طبع سرد و تر هستند که طبیعت بدن را به سمت سردی و تری سوق می دهد و مزاج رحم را سردتر می کند که ناباروری را افزایش ...
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۰۴ - ۱۴:۰۹    
کمپین قرار_ زیارت که در راستای کمپین موفق نائب الزیاره است بنا دارد در فضای مجازی و محیطی شهر مشهد به اهمیت زیارت و حق همسایگی امام مهربانی ها با حمایت و همراهی سازمان فرهنگی بپردازد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۰۴ - ۱۳:۴۹    
اداره میراث فرهنگی و گردشگری استان تهران در نامه ای به دیوان عدالت اداری اعلام کرد: تخلف آژانس مسافرتی مجری تورهای جام جهانی، طبق قانون محرز شده و رأی صادره برای لغو مجوز آن آژانس ...
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۰۴ - ۱۳:۴۹    
سوزان رایس مشاور امنیت ملی آمریکا به منظور رایزنی در خصوص روابط دو جانبه واشنگتن-پکن به چین سفر می کند.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۰۴ - ۱۳:۴۹    
نماینده مردم اهواز خطاب به زنگنه گفت: محصول هشت سال مدیریت شما در صنعت نفت رشوه خواری استات اویل، فاجعه عملکرد توتال در پارس جنوبی و قرار داد ننگین کرسنت است.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۰۴ - ۱۲:۴۹    
بیزینس مانیتور پیش بینی کرد رشد صنعت ساخت و ساز ایران در سال 2015 به 1.4 درصد برسد و این رقم به طور متوسط در 5 سال آینده در نتیجه رفع تحریم ها به 4.3 درصد بالغ شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۰۴ - ۱۳:۴۹    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: فساد اقتصادی مانند موریانه پایه های اقتصاد کشور را معیوب کرده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۰۴ - ۱۳:۳۳    
پایگاه خبری تحلیلی هم اندیشی: ماتیاس چاگو و مساریچ بعد از بازی دیشب راهی تهران شدند تا از تهران به کرواسی بروند ...
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۰۴ - ۱۳:۳۳    
استقلال تیمی که تا اینجای مسابقات لیگ برتر نتایج خوبی گرفته است در بیرون از مستطیل سبز با حواشی خاصی روبه رو است و اگر مهار نشود به طور حتم اثرات نامطلوبی را در روند این تیم خواهد داشت.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۰۴ - ۱۳:۳۳    
سیدجلال حسینی از فوتبالدوستان درخواست کرد با حضور در استادیوم آزادی امروز حامی اصلی و پتانسیل آنها برابر تیم الاهلی امارات باشند.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۰۴ - ۱۳:۳۳    
مدیرعامل باشگاه گسترش فولاد تبریز گفت: پیروزی مقابل ملوان برای ما یک پیروزی تاریخی بود که با همت بازیکنان به دست آمد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۰۴ - ۱۳:۳۳    
ماتیاس چاگو و لئوناردو مساریچ نتوانسته اند درخشش فصل قبل را تا کنون داشته باشند.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۰۴ - ۱۳:۰۸    
پایگاه خبری تحلیلی هم اندیشی: در حاشیه افتتاح بیمارستان فوق تخصصی قلب فرشچیان همدان توسط رییس جمهور و وزیر بهداشت و درمان م
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۰۴ - ۱۲:۵۷    
نماینده مردم فلاورجان در مجلس گفت: هفته دولت نمادی از وحدت دولت و ملت است و چه نیکوست که دولتمردان برای ادامه دادن راه شهیدان والا مقام هم قسم شوند.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۰۴ - ۱۲:۴۲    
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس از نامه بیش از 50 نماینده برای تعویق تعطیلات پارلمان به منظور بررسی برجام خبر داد و در عین حال گفت که هیات رئیسه مجلس توجهی به این درخواست وکلای ملت نکرده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۰۴ - ۱۲:۴۲    
پایگاه خبری تحلیلی هم اندیشی: روزنامه اصلاح طلب شرق در شماره امروز خود نتوانست عصبانیت خود از به وحدت رسیدن اصولگرایان را پنهان کند و در مطلبی سعی در ایجاد اختلاف بین اصولگرایان کرد. ...
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۰۴ - ۱۰:۳۷    
جنبش حزب الله لبنان برگزاری تظاهرات مسالمت آمیز را حقی مشروع خواند و خواهان پایان نمایش مضحک بحران زباله ها شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۰۴ - ۱۲:۲۲    
این رویای ازدست رفته فیلمساز بوده است که تلاشی درخور برای شکل دادن به فیلمنامه اش داشته است. هر شخصیتی کنش خود را به پایان برساند و سرنوشت او در قالب یک داستان فرعی روایت شود ...
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۰۴ - ۱۱:۵۳    
رروزنامه اصلاح طلب ابتکاردر شماره امروز خود نوشت:خبرهای رسیده از اردوگاه اصولگرایان نشان میدهد آنها گامهای روبه جلوی قابل توجهی برداشته اند
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۰۴ - ۱۱:۴۲    
پایگاه خبری تحلیلی هم اندیشی: رئیس سازمان انرژی اتمی که برای مذاکره در مورد شروع بازطراحی راکتور تحقیقاتی اراک و ساخت چند راکتور جدید در ایران عازم چین شده بود، وارد پکن شد. م
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۰۴ - ۱۱:۳۱    
امروز اگر در خیابان های تهران قدم می زنیم و بمبی در مقابلمان منفجر نمی شود ناشی از زحمات کسانی است که برای صلح و امنیت این کشور تلاش بی وقفه می کنند.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۰۴ - ۱۱:۰۰    
پایگاه خبری تحلیلی هم اندیشی: به مناسبت ولادت فرخنده حضرت علی بن موسی الرضا (علیه السلام)، شعری از قاسم نعمتی، از شعرای جوان آئینی کشور را به همه دوستداران آن حضرت تقدیم می کنیم. ...
  • ۱