جمعه ۰۴ خردادساعت ۰۴:۵۴May 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای هم اندیشی 20 شهریور 1394 - hamandishi.ir

هم اندیشی 29 اسفند 1393 هم اندیشی 31 فروردین 1394 هم اندیشی 30 اردیبهشت 1394 هم اندیشی 31 خرداد 1394 هم اندیشی 31 تیر 1394 هم اندیشی 31 مرداد 1394 هم اندیشی 11 مهر 1394 هم اندیشی 1 شهریور 1394 هم اندیشی 2 شهریور 1394 هم اندیشی 3 شهریور 1394 هم اندیشی 4 شهریور 1394 هم اندیشی 5 شهریور 1394 هم اندیشی 6 شهریور 1394 هم اندیشی 7 شهریور 1394 هم اندیشی 8 شهریور 1394 هم اندیشی 9 شهریور 1394 هم اندیشی 10 شهریور 1394 هم اندیشی 11 شهریور 1394 هم اندیشی 12 شهریور 1394 هم اندیشی 13 شهریور 1394 هم اندیشی 14 شهریور 1394 هم اندیشی 15 شهریور 1394 هم اندیشی 16 شهریور 1394 هم اندیشی 17 شهریور 1394 هم اندیشی 18 شهریور 1394 هم اندیشی 19 شهریور 1394 هم اندیشی 20 شهریور 1394 هم اندیشی 21 شهریور 1394 هم اندیشی 22 شهریور 1394 هم اندیشی 23 شهریور 1394 هم اندیشی 24 شهریور 1394 هم اندیشی 25 شهریور 1394 هم اندیشی 26 شهریور 1394 هم اندیشی 27 شهریور 1394 هم اندیشی 28 شهریور 1394 هم اندیشی 29 شهریور 1394 هم اندیشی 30 شهریور 1394 هم اندیشی 31 شهریور 1394 
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۲۰ - ۲۳:۳۰    
معاون وزیر امور خارجه گفت: در دیدار معاون وزیر خارجه روسیه در امور دوجانبه و نیز معاون لاوروف در امور سی آی اس، در خصوص روابط دوجانبه ...
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۲۰ - ۲۳:۳۰    
وزارت خارجه آمریکا با انتشار بیانیه ای از رای سنای این کشور به توافق هسته ای استقبال کرد و آن را گامی مهم در جهت اجرای توافق خواند.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۲۰ - ۲۳:۲۷    
مدافع تیم ملی اسپانیا و بارسلونا می گوید از گفته های خود علیه رئال مادرید عذرخواهی نخواهد کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۲۰ - ۲۳:۲۵    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی در دیدار با نخست وزیر انگلیس بار دیگر آمادگی خود را برای ازسرگیری فوری مذاکرات مستقیم با فلسطینی ها بی هیچ قید و شرطی اعلام کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۲۰ - ۲۳:۲۵    
امام جمعه مشهد گفت: در جریان مذاکرات هسته ای یک عده با قلم های مسموم در فضای مجازی این نکته را مطرح کردند که استکبارستیزی تمام شده است، آمریکا را بزک کنیم و از شیطان بزرگ فرشته نجات ساختند.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۲۰ - ۲۳:۲۲    
تیبو کورتوآ دروازه بان چلسی دچار مصدومیت نسبتا شدیدی شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۲۰ - ۲۳:۲۲    
نگارنده داستان های مجموعه ستایش درباره سری سوم این سریال گفت: در حال حاضر 6 قسمت ابتدایی آن نوشته شده و کار در سال آینده ساخته می شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۲۰ - ۲۳:۲۲    
معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهنمائی و رانندگی تهران بزرگ ضمن تشریح شدت و میزان مرگباری یک حادثه رانندگی در سرعت های مختلف گفت: جوانان بیشترین قربانی حوادث رانندگی هستند.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۲۰ - ۲۳:۱۹    
بازیکن تیم فوتبال استقلال گفت: اگر قرار است قرارداد بازیکنان افشا شود باید وزیر ورزش، مهدی تاج، کفاشیان و دیگر رشته ها را نیز اعلام کنند.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۲۰ - ۲۲:۲۴    
بر اثر شدت باد و طوفان یک بالابر به داخل مسجد الحرام در مکه مکرمه سقوط کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۲۰ - ۲۱:۴۶    
رئیس جمهوری آمریکا در گفت وگو با خاخام های رژیم صهیونیستی اعلام کرد، قصد دارد ماه آینده میلادی با نخست وزیر این رژیم در سازمان ملل گفت وگو کند.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۲۰ - ۲۱:۴۳    
پایگاه خبری تحلیلی هم اندیشی: سناتور کارپر با قراردادن تصویری از سردار جعفری فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سنای آمریکا بیاناتی را اظهار کرد ...
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۲۰ - ۲۱:۴۳    
حسن روحانی رئیس جمهور بخشنامه بودجه سال 1395 کل کشور را به دستگاه های اجرایی ابلاغ کرد که بر اساس این بخشنامه سقف بودجه عمومی 177 هزار میلیارد تومان ...
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۲۰ - ۲۱:۴۳    
ایرنا به نقل از معاون وزیر نفت در امور پالایش و پخش فرآورده های نفتی نوشت: تولید بنزین در کشور با وارد سرویس شدن طرح بنزین سازی پالایشگاه بندرعباس و واحد ایزومریزاسیون پالایشگاه اصفهان ...
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۲۰ - ۲۱:۴۰    
به گزارش خبرگزاری رویترز از پکن، وزارت امور خارجه چین روز جمعه اعلام کرد محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه ایران هفته آینده به منظور بحث درباره موافقتنامه هسته ای این کشور و تلاش ها برای تقویت روابط با ...
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۲۰ - ۲۱:۴۰    
ایران دوازدهمین بازار بزرگ خودروهای سواری در جهان شناخته شد و 1 میلیون و 106 هزار دستگاه خودرو سواری در ایران طی سال گذشته به فروش رسید که این رقم تقریبا برابر با کل فروش خودرو سواری در قاره آفریقا ...
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۲۰ - ۲۱:۳۷    
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: بنده به عنوان نماینده مردم به وزیر محترم اقتصاد هشدار می دهم که اجازه ندهد سازمان خصوصی سازی چوب حراج به بزرگ ترین مجتمع آلومینیوم کشور بزند.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۲۰ - ۲۱:۳۷    
سرمربی پرسپولیس گفت که هنوز از سوی فدراسیون فوتبال کرواسی تماسی نداشته و در این شرایط به پیشنهاد سرمربیگری تیم ملی کشورش فکر هم نمی کند.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۲۰ - ۲۱:۳۴    
هواداران استقلال در زمان بازی این تیم مقابل شهرداری سمنان بارها علیه مجری و تهیه کننده برنامه نود شعار سر دادند.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۲۰ - ۲۱:۳۴    
تیم های سپاهان و راه آهن با برتری مقابل حریفان خود به مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال ایران راه یافتند.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۲۰ - ۲۱:۳۲    
مصاف استقلال و شهرداری سمنان با برتری پنج گله شاگردان مظلومی همراه بود تا آبی پوشان تهران به راحتی به مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی صعود کنند.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۲۰ - ۲۱:۳۲    
وزنه بردار فوق سنگین ایران با ثبت رکورد 414 کیلوگرم در مجموع دو حرکت مدال نقره آسیا را کسب کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۲۰ - ۲۱:۳۲    
قهرمان سابق کشتی آزاد و بازیگر سینما و تلویزیون با انتشار تصاویری از حمید سوریان، با وی به دلیل حذف ناباورانه از مسابقات جهانی ابراز همدردی کردند.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۲۰ - ۲۱:۲۹    
عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: برخی مسئولین اخیرا گفتند دیگر هر حرفی را نمی شود زد و مواظب باشید تا یک وقت آمریکا از ما ناراحت نشود؛ اینها خواسته یا ناخواسته ریشه خط امام را می زنند.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۲۰ - ۲۱:۲۰    
عباس عراقچی مذاکره کننده ارشد کشورمان با حضور در کمیسیون ویژه بررسی برجام در مجلس، به سوالات نمایندگان پاسخ داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۲۰ - ۲۱:۱۷    
رئیس بنیاد تاریخ پژوهی و دانشنامه انقلاب اسلامی گفت: شروع تفکر استقلال زدایی معاصر از کتاب سریع القلم بود.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۲۰ - ۲۱:۱۱    
خطیب موقت نماز جمعه تهران گفت: دنیا و نمایندگان مجلس بدانند که آمریکا آرزوی عادی شدن روابطش با ایران را در سر می پروراند تا در سایه آن به ایران نفوذ کند.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۲۰ - ۲۱:۰۸    
امام جمعه مشهد مقدس گفت: برخی به دنبال این است که بگویند استکبارستیزی تمام شد و یا اینکه باید با نظام بین المللی آمریکایی کنار بیائیم و همچنین اینکه آمریکا را بزک کردند و از آمریکای شیطان بزرگ یک ...
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۲۰ - ۱۵:۴۸    
روزنامه آمریکایی نیویورک تایمز در مقاله ای به اقدامات ضدبرجامی نمایندگان کنگره پرداخته و گفته که آنها قصد دارند با اعلام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان یک سازمان تروریستی خارجی ...
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۲۰ - ۱۵:۱۵    
پخش ادامه جلسات کمیسیون بررسی برجام با حضور دکترصالحی هم اکنون از شبکه خبر
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۲۰ - ۱۴:۲۲    
طبق اعلام قبلی سخنگوی قوه قضاییه قرار است نخستین جلسه محاکمه بابک زنجانی متهم پرونده نفتی، 11 مهر ماه برگزار شود اما وکیل مدافع وی با توجه به حجم سنگین پرونده و پایان نیافتن مطالعه پرونده ...
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۲۰ - ۱۴:۲۲    
یک متخصص پوست و مو گفت: موهای سالم و درخشان نشان دهنده سلامت فرد است؛ سست بودن ریشه مو می تواند نشان از کم خونی بوده و موی نازک و کم پشت نیز گاه علامت کمبود مواد معدنی و ویتامین است.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۲۰ - ۱۴:۱۹    
صدر اعظم آلمان بحران پناهندگان را یکی از بزرگترین چالش های دهه های اخیر اروپا دانسته و بر لزوم تقسیم عادلانه پناهندگان در سراسر اتحادیه تاکید کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۲۰ - ۱۴:۱۳    
محققان ایرانی موفق به ساخت دستگاهی لیزری شدند که به وسیله آن ضایعات سطحی پوست درمان می شوند.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۲۰ - ۱۴:۱۰    
فشردگی چند بازی بعدی استقلال در لیگ برتر باعث شده تا پرویز مظلومی تغییراتی در ترکیب اصلی تیمش ایجاد کند.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۲۰ - ۱۴:۱۰    
علی جباری کاپیتان سال های دور تیم فوتبال استقلال می گوید بُرد 8 بر صفر استقلال مقابل پرسپولیس واقعیت داشته است.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۲۰ - ۱۴:۰۲    
یک عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه نظارت استصوابی شورای نگهبان حق الناس محسوب می شود، گفت: اینکه عده ای حق الناس را به عنوان حربه ای برای کوبیدن شورای نگهبان مطرح می کنند خود مقابله با حق الناس ...
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۲۰ - ۱۳:۵۹    
با افزایش سن، حفظ قدرت و استحکام ماهیچه ها دشوار می شود که در این مطالعه، متخصصان راه حلی برای تقویت توان عضلانی پیدا کرده اند.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۲۰ - ۱۳:۵۹    
چطور یک کودک بیش فعال وکم توجه را به انجام کار سخت و طاقت فرسا تشویق کنیم؟
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۲۰ - ۱۳:۵۹    
مدیرکل دفتر مدیرعامل سازمان انتقال خون ایران، از مراجعه 2.5 میلیون نفر در سال 93 به پایگاه های انتقال خون سراسر کشور برای اهدای خون خبر داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۲۰ - ۱۳:۵۶    
6 داروی گیاهی و کاملا ایرانی، ساخته شده به دست توانمند متخصصان کشورمان تولید و رونمایی شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۲۰ - ۱۳:۵۶    
فهرست جدید بدهکاران دانه درشت نفتی ایران منتشر شد که در این لیست، نام شرکت های شل انگلیس، اینوک امارات، پالایشگاه های هند و یونان در صدر قرار گرفته اند.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۲۰ - ۱۳:۵۳    
مشاوران املاکی که دستی هم بر ساخت وساز دارند، روش تازه ای برای جذب سرمایه گذاری در پروژه های نیمه تمام ساختمانی شان پیدا کرده اند.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۲۰ - ۱۳:۴۲    
اجساد نظامیان کشته شده اماراتی شنبه 14 شهریور به امارات بازگردانده شد
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۲۰ - ۱۲:۳۵    
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به اینکه برجام حمله نظامی احتمالی آمریکا به ایران را دشوار کرد، گفت ...
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۲۰ - ۱۲:۳۳    
نخست وزیر انگلیس، رئیس جمهور فرانسه و صدر اعظم آلمان با انتشار مقاله ای به صورت قاطعانه از توافق هسته ای با ایران دفاع کردند.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۲۰ - ۱۱:۱۴    
مجلس نمایندگان آمریکا به قطعنامه ای رأی مثبت داد که در آن گفته شده رئیس جمهوری آمریکا به دلیل عدم ارائه ضمائم توافق هسته ای با ایران به نمایندگان کنگره مرتکب تخلف قانونی شده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۲۰ - ۱۲:۰۳    
سخنگوی کمیسیون ویژه برجام از جمع بندی و ارسال فهرستی از سؤالات اعضای کمیسیون به صورت مکتوب برای دولت خبر داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۲۰ - ۱۲:۰۰    
احمد توکلی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی درباره گفتگوی خود با صدای آمریکا (VOA) توضیحاتی ارائه کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۲۰ - ۱۱:۵۸    
نماینده کشورمان در آژانس بین المللی انرژی اتمی تأکید کرد که همه قطعنامه های قبلی شورای حکام باید خاتمه یابند
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۲۰ - ۱۱:۲۰    
وزارت کشور بحرین روز پنجشنبه ادعا کرد انفجاری تروریستی یک مرکز پلیس در پایتخت این کشور را هدف قرار داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۲۰ - ۱۱:۱۷    
رئیس سازمان مدیریت با بیان اینکه وضع درآمد نفتی دولت در 6 ماهه اول امسال خوب نبود،گفت: البته این شرایط قابل پیش بینی بود ...
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۲۰ - ۱۱:۱۱    
مجمع عمومی سازمان ملل متحد قطعنامه برافراشته شدن پرچم فلسطین در مقر این سازمان در نیویورک را تصویب کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۲۰ - ۱۱:۰۵    
مشاور امور بین الملل رئیس مجلس از سفر رئیس مجلس عراق به کشورمان خبر داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۲۰ - ۱۰:۵۷    
مقام های نظامی کنونی و سابق آمریکا تاکید کردند: ایالات متحده کار بر روی سامانه دفاع موشکی در خاورمیانه را علی رغم پیشرفت حاصل شده در دستیابی به توافق هسته ای با ایران، ادامه خواهد داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۲۰ - ۱۰:۵۱    
دولت هند با هدف پرداخت قسط اول پول نفت ایران از پالایشگاه های مشتری نفت ایران خواست 700میلیون دلار را در یک بانک این کشور سپرده گذاری کنند.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۲۰ - ۱۰:۴۸    
عضو شورای هماهنگی جبهه اصلاحات گفت: طرحی مبنی بر تشکیل شورای اصلاحات در سطح وسیع در دستور کار شورای هماهنگی جبهه اصلاحات قرار دارد.