جمعه ۰۴ خردادساعت ۱۸:۰۵May 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای هم اندیشی 2 شهریور 1394 - hamandishi.ir

هم اندیشی 29 اسفند 1393 هم اندیشی 31 فروردین 1394 هم اندیشی 30 اردیبهشت 1394 هم اندیشی 31 خرداد 1394 هم اندیشی 31 تیر 1394 هم اندیشی 31 مرداد 1394 هم اندیشی 11 مهر 1394 هم اندیشی 1 شهریور 1394 هم اندیشی 2 شهریور 1394 هم اندیشی 3 شهریور 1394 هم اندیشی 4 شهریور 1394 هم اندیشی 5 شهریور 1394 هم اندیشی 6 شهریور 1394 هم اندیشی 7 شهریور 1394 هم اندیشی 8 شهریور 1394 هم اندیشی 9 شهریور 1394 هم اندیشی 10 شهریور 1394 هم اندیشی 11 شهریور 1394 هم اندیشی 12 شهریور 1394 هم اندیشی 13 شهریور 1394 هم اندیشی 14 شهریور 1394 هم اندیشی 15 شهریور 1394 هم اندیشی 16 شهریور 1394 هم اندیشی 17 شهریور 1394 هم اندیشی 18 شهریور 1394 هم اندیشی 19 شهریور 1394 هم اندیشی 20 شهریور 1394 هم اندیشی 21 شهریور 1394 هم اندیشی 22 شهریور 1394 هم اندیشی 23 شهریور 1394 هم اندیشی 24 شهریور 1394 هم اندیشی 25 شهریور 1394 هم اندیشی 26 شهریور 1394 هم اندیشی 27 شهریور 1394 هم اندیشی 28 شهریور 1394 هم اندیشی 29 شهریور 1394 هم اندیشی 30 شهریور 1394 هم اندیشی 31 شهریور 1394 
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۰۲ - ۲۰:۵۷    
فیلیپ هاموند، وزیر امور خارجه انگلیس در ادامه ملاقات های خود با مقامات عالی رتبه کشورمان بعد از ظهر امروز دوشنبه با علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی دیدار و گفت وگو کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۰۲ - ۲۱:۴۱    
تمرین تیم فوتبال ستارگان ایران عصر امروز در ورزشگاه کارگران پیگیری شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۰۲ - ۲۱:۴۱    
سازمان لیگ فوتبال ساعت برگزاری مسابقات هفته ششم تا هفدهم لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور را اعلام کرد. همچنین زمان نقل و انتقالات نیم فصل از روز چهارشنبه دوم دی ماه آغاز می شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۰۲ - ۲۱:۴۱    
حزب موتلفه اسلامی تاکید کرد: آقای رئیس جمهور شما سوگند یاد کرده اید پاسدار مذهب رسمی و نظام جمهوری اسلامی باشید، تضعیف شورای نگهبان به عنوان اصلی ترین نگهبانان احکام اسلام این سوگند را نقض می کند.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۰۲ - ۲۱:۴۱    
وزیر کشور در نشستی خبری در مورد حوادث اصفهان، مسئله فرمانداران، اجرای قانون امر به معروف، لایحه مدیریت بحران، برگزاری انتخابات الکترونیک، نظارت شورای نگهبان و چگونگی تائید صلاحیت ها توضیح داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۰۲ - ۲۱:۴۱    
کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال ایران، اسامی محرومان هفته پنجم لیگ برتر را اعلام کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۰۲ - ۲۱:۴۱    
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه بیش از 90 درصد خدمات در حوزه دندانپزشکی توسط بخش خصوصی انجام شده و اقشار کم درآمد از پرداخت هزینه های سنگین آن ناتوان هستند ...
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۰۲ - ۲۱:۴۱    
سیطره کامل ارتش و نیروهای مردمی سوریه بر میدان العجان در شهر استراتژیک الزبدانی و حمله به مواضع تکفیریها در استان درعا از مهمترین اخبار امنیتی سوریه به شمار می رود.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۰۲ - ۲۱:۰۸    
پایگاه خبری تحلیلی هم اندیشی: وزیر خارجه کشورمان گفت: رفتار آمریکایی ها را رصد می کنیم و بعد تصمیم می گیریم که آیا در موضوعات دیگر گفت وگو به مصلحت کشور است یا خیر. ...
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۰۲ - ۱۸:۱۲    
وزیر کشور گفت: انتخابات در 9 کلان شهر انشاءالله با جلب نظر شورای نگهبان به صورت 100 درصد الکترونیک برگزار می شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۰۲ - ۱۸:۰۱    
حجت الاسلام ابراهیمی گفت: اعضای هیئت نظارت بر انتخابات مجلس و خبرگان در تهران مشخص شدند.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۰۲ - ۱۵:۴۶    
نماینده پیشین آمریکا در سازمان ملل گفت دولت، نمایندگان دمکرات را تهدید کرده است که بر ضد توافق ایران رای ندهد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۰۲ - ۱۷:۴۷    
مقامات دولت اوباما خطاب به قانونگذاران این کشور گفتند که توافق با ایران بمباران این کشور را آسان تر می کند.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۰۲ - ۱۸:۳۷    
جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی با صدور بیانیه ای تاکید کرد: دشمن درصدد است با طراحی های بیرونی و برخی عناصر داخلی به تغییر ذائقه فرهنگی اجتماعی مردم و بزک کردن آمریکا بپردازد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۰۲ - ۱۸:۳۴    
مجری و خبرنگار مشهور و سرشناس جهان عرب با اشاره به سخنان امام خامنه ای در هشتمین اجلاس مجمع عمومی اتحادیه رادیو و تلویزیون های اسلامی در تهران گفت ...
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۰۲ - ۱۷:۱۱    
دبیر شورای عالی امنیت ملی در دیدار وزیر امور خارجه انگلیس گفت: حرکت به سمت روابط پایدار مبتنی بر اعتماد سازی و احترام متقابل تامین کننده منافع دو کشور است.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۰۲ - ۱۸:۰۴    
استبداد و فساد زندگی رضا شاه و اشرف پهلوی در مستند هزار فامیل پخش می شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۰۲ - ۱۸:۰۱    
رئیس کمیته عمران شورای شهر تهران با بیان اینکه چمران تنها گزینه اصولگرایان شورای شهر است، گفت: با توجه به رضایت نسبی که از هیئت رئیسه کنونی وجود دارد، تغییراتی در ترکیبات آن نخواهیم داشت.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۰۲ - ۱۸:۰۱    
جمعیت الوفاق بحرین با صدور بیانیه ای تأکید کرد اتهام واردشده به نماینده سابق پارلمان این کشور مردود بوده و غیرقانونی است.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۰۲ - ۱۶:۰۰    
معاون فرهنگی ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان همدان با تأکید بر اشاعه فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر گفت ...
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۰۲ - ۱۵:۴۶    
یک هیئت ایرانی برای گفتگو درباره تحویل سامانه دفاع موشکی اس- 300 روسیه، به مسکو می روند.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۰۲ - ۱۵:۲۶    
معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت از ساخت 20 خوابگاه استاندارد در کشور در آینده ای نزدیک خبر داد و گفت: با ساخت این خوابگاه ها شرایط خوابگاهی برای دانشجویان مانند هتل می شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۰۲ - ۱۵:۲۶    
هافبک برزیلی استقلال این روزها با مشکلات عدیده ای روبرو است.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۰۲ - ۱۶:۰۳    
به نظر می رسد باید در رویکرد و رفتار آمریکا تغییراتی صورت پذیرد و وضعیت ما در تعامل با آمریکا متفاوت است.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۰۲ - ۱۷:۰۱    
پایگاه خبری تحلیلی هم اندیشی: فیلیپ هاموند، وزیر خارجه انگلیس که در تهران به سر می برد در گفت وگو با خبرگزاری رویترز اعلام کرد که تحریم های ایران می توانند در بهار سال آینده میلادی لغو شوند. ...
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۰۲ - ۱۶:۰۰    
سرپرست فرمانداری نهاوند گفت: 58 پروژه در هفته دولت در شهرستان نهاوند افتتاح و کلنگ زنی می شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۰۲ - ۱۵:۵۷    
به مناسبت هفته دولت مدیران دستگاه های اجرایی و فرماندار الشتر با امام جمعه این شهرستان دیدار کردند.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۰۲ - ۱۵:۵۷    
نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی گفت: جراحی بزرگی در حوزه درمان کشور رخ داده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۰۲ - ۱۵:۵۴    
امام جمعه ایلام بر ضرورت بازنمایی خدمات نظام از تریبون رسانه به مردم تأکید کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۰۲ - ۱۵:۳۵    
کاخ سفید به هیلاری کلینتون به چشم مطرح ترین کاندیدای دموکرات ها در انتخابات ریاست جمهوری پیش رو نگاه می کرد اما حال این زمزمه شنیده می شود که مبادا وی بهترین گزینه ممکن نباشد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۰۲ - ۱۵:۲۹    
همزمان با طرح استیضاح وزیر امور اقتصاد و دارایی در مجلس با محور اصلی مالیات، باخبر شدیم معاون مالیات های مستقیم سازمان مالیاتی از سمت خود کناره گیری کرده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۰۲ - ۱۵:۲۹    
روزنامه دیلی صباح ترکیه طی گزارشی نوشت: صادرات طلا و جواهر ترکیه به ایران در 6 ماه نخست 2015 نسبت به مدت مشابه سال گذشته 252 برابر شده است که این اتفاق به دنبال دعوت از تجار ایرانی برای حضور در ...
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۰۲ - ۱۵:۲۶    
رئیس سازمان بهزیستی کشور از واگذاری 2200 مسکن مددجویی در هفته دولت خبر داد و گفت: 34 هزار واحد مسکونی نیز ویژه مددجویان در مرحله نازک کاری قرار داد که تا پایان سال واگذار می شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۰۲ - ۱۶:۰۶    
روزنامه السفیر با اشاره به حملات شیمیایی اخیر داعش، به ریشه یابی چگونگی وجود سلاح های شیمیایی در دست این گروه و سایر گروه های مسلح در سوریه و منشأ آنها پرداخت.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۰۲ - ۱۶:۰۶    
عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس بابیان اینکه هواداران اعتراضی به عملکرد تیم نکرده و تنها داوران باید با تمرکز بهتری قضاوت کنند، گفت: سیاست باشگاه حمایت از برانکو است و مطمئنم هفته به هفته بهتر می شویم.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۰۲ - ۱۴:۰۳    
مراسم بزرگداشت شهدای زاریای نیجریه و 3 فرزند حجت الاسلام ابراهیم زکزاکی رهبر شیعیان نیجریه امروز در دفتر جمعیت دفاع از ملت فلسطین در تهران برگزار می شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۰۲ - ۱۶:۰۳    
مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری در همدان با حضور معاون اجرایی رئیس جمهور کشورمان در دانشگاه علوم پزشکی همدان افتتاح شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۰۲ - ۱۶:۰۳    
خیابان های همدان این روزها مملو از بنرهای مختلف استقبال از رئیس جمهور شده و البته تأکید شده همه بنرها با عنوان ستاد استقبال مردمی نصب شود بلکه مردمی بودن کار روشن باشد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۰۲ - ۱۵:۵۷    
صبح امروز و با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بزرگ ترین کلینیک دندانپزشکی غرب کشور در بروجرد افتتاح شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۰۲ - ۱۵:۵۴    
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از روند احداث بیمارستان آیت الله بروجردی این شهرستان بازدید کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۰۲ - ۱۵:۵۴    
نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: کردستان منطقه امن برای اهل بیت پیامبر بوده و حضور فرزندان اهل بیت(ع) در جای جای این استان دلیل محکمی بر این ادعا است.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۰۲ - ۱۵:۵۴    
اساتید حوزه علمیه قم در قالب کاروان راهیان نور امروز با امام جمعه کرمانشاه دیدار کردند.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۰۲ - ۱۵:۵۴    
اعضای کاروان خدام رضوی امروز در پایگاه یکم رزمی هوانیروز کرمانشاه حضور پیدا کردند.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۰۲ - ۱۵:۵۴    
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از بیمارستان در حال احداث شهرستان دورود بازدید به عمل آورد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۰۲ - ۱۵:۴۶    
پدر شهید مهدی صابری، از شهدای افغانستانی مدافع حرم می گوید: رزمندگان فاطمیون جان خود را فدای جمهوری اسلامی و رهبر معظم انقلاب می کنند. آقا مهدی افغانستانی بود اما در خاک ایران اسلامی تربیت شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۰۲ - ۱۵:۳۸    
وزیر بهداشت برگسترش همکاریهای ایران و افغانستان در حوزه های آموزش پزشکی، بهداشت عمومی و همچنین دارو و درمان تاکید کرد و از قرنطینه افغانستانی ها در زمینه بیماری هایی سل ...
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۰۲ - ۱۵:۳۲    
نگاه های تبعیض آمیز و سواستفاده گرانه بهائیان از زنان تا جایی پیش رفته که حتی صدای فعالان حقوق زن ضدانقلاب را نیز درآورده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۰۲ - ۱۵:۳۲    
استقلال تهران در روزی که نزدیک بود با یک تساوی از خوزستان برگردد با تک گل ارزشمند میثم مجیدی مقابل استقلال اهواز به پیروزی رسید.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۰۲ - ۱۵:۳۲    
عضو بسیج جامعه پزشکی کشور با اشاره به هشدار نسبت به میکروب لباس های پوشاک تاناکورا گفت: باکتری کلستردیوم بوتولینوم یا سم کنسرو نیز در حالت عادی هیچ خطری ندارد اما در شرایطی خاص می تواند خطرناک ترین ...
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۰۲ - ۱۵:۲۹    
مارتین اسکورسیزی فیلم سینمایی شیطان در شهر سفید را جلوی دوربین می برد. لئوناردو دی کاپریو که علاقه زیادی به این پروژه داشته ...
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۰۲ - ۱۵:۲۶    
سخنگوی باشگاه پرسپولیس گفت: ما تمام تلاشمان را تا آخرین لحظه از طریق مراجع ذیصلاح می کنیم تا محرومیت بنگر بخشیده شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۰۲ - ۱۵:۲۶    
امیر غفور که مدت ها بود از مصدومیت در نقاط مختلف رنج کی برد بعد از مدت ها به ترکیب اصلی تیم ملی بزرگسالان بازگشت.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۰۲ - ۱۵:۲۶    
رکود بازار خودرو و نبود خریدار برای تولیدات شرکت های خودروساز باعث شد خودروسازان برای فروش محصولات خود به عرضه اقساطی روی بیاورند.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۰۲ - ۱۵:۲۶    
معاون نظارتی بانک مرکزی از تمدید قراردادهای قبلی تسهیلات بانکی با نرخ های بالای قبل خبر داد و گفت:کارشناسان بانک مرکزی به راحتی از طریق سامانه الکترونیکی عملکرد بانک ها در اعمال نرخ های سود را رصد می ...
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۰۲ - ۱۵:۲۶    
دو تیم ملی والیبال ایران و ژاپن امشب در آخرین بازی جام واگنر به مصاف هم خواهند رفت تا دیداری کاملا حیثیتی را برگزار کنند.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۰۲ - ۱۵:۲۶    
شهاب گردان دروازه بان سپاهان اعتقاد دارد در بازی با فولاد حریف موقعیت زیادی نداشت و به خاطر تغییرات زیاد در ترکیب در این بازی تاثیرگذار بود.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۰۲ - ۱۵:۲۶    
هرائیر مگویان مدافع ارمنستانی استقلال به اردوی تیم ملی کشورش دعوت شد
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۰۲ - ۱۵:۰۴    
نماینده مردم چهار شهرستان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس نسبت به پیامدهای سوء هرگونه وادادگی دولت در برابر انگلیس هشدار داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۰۲ - ۱۰:۵۲    
رئیس کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی گفت:کمیته ای برای بررسی این موضوع از 2 سال پیش تشکیل شده است فعالیت های کمیته برای بررسی این موضوعات با سختی و مخالفت ها و مقابله هایی مواجه است.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۰۲ - ۱۴:۲۰    
برخی کاربران حرفه ای سایت های تورنت استفاده و به اشتراک گذاری فایل های ویندوز 10 را به علت نگرانی از نقض حریم شخصی خود متوقف کرده اند.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۰۲ - ۱۴:۲۰    
مدیرکل بهداشت و بیمه های اجتماعی و درمان کمیته امداد امام خمینی (ره) ضمن انتقاد از اجرای نظام ارجاع و پزشک خانواده توسط دولت یازدهم در دو استان فارس و مازندران ...
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۰۲ - ۱۴:۲۰    
رئیس قوه قضائیه گفت: کشوری که کشور ائمه اطهار است هیچ وقت زیر ظلم کشورهایی که استعمارگریشان بر همه آشکار است نخواهد رفت ...
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۰۲ - ۱۴:۲۰    
معاون پارلمانی رئیس جمهور با اشاره به دستاوردهای دولت در عرصه های مختلف گفت: دولت در عرصه سیاست داخلی تلاش کرده است تا آرامش را در کشور حاکم کند که این امر پیش شرط برگزاری انتخابات پرشور و سالم است.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۰۲ - ۱۴:۲۰    
یک کارشناس مسائل آمریکا با تأکید بر تلاش های آمریکا برای سرنگونی نظام جمهوری اسلامی، گفت: شاید برخی در داخل کشور بدنبال تعامل با آمریکا باشند اما این عشق یکسویه است چراکه آمریکا تنها بدنبال سرنگونی ...
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۰۲ - ۱۱:۱۷    
رئیس کل بانک مرکزی با تاکید بر اینکه اطلاعات سپرده های بانکی را به سازمان مالیاتی نمی دهیم، گفت: از اطلاعات بانکی سوء استفاده نخواهد شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۰۲ - ۱۲:۱۱    
مقام بلندپایه اطلاعاتی عراق گفت بالگردهایی آمریکایی که احتمالا از ترکیه یا سرزمین های اشغالی وارد عراق شده اند برای عناصر داعش در الانبار سلاح و کمک های فوری فرو ریخته یا زخمی ها را به سوریه و ...
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۰۲ - ۱۴:۰۳    
پرسپولیس فوتبال زیبایی را به نمایش می گذارد و در بازی با ذوب آهن اگر قدر فرصت های خود را می دانستند قطعا می توانستند پیروز میدان باشند ...
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۰۲ - ۱۴:۰۳    
تلاشها برای ثبت طولانی ترین دیوارگلی2500 ساله دنیا در کتاب رکوردهای گینس آغاز شده و در عین حال مسئولان تاکید دارند که باید پرونده این مجموعه برای ثبت جهانی نیز آماده شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۰۲ - ۱۴:۰۳    
رئیس جمهور با بیان اینکه از دیدگاه امام راحل، انقلابی بودن به معنای قانونی بودن است، گفت: نگذاریم راه و مسیر امام(ره) توسط عده ای تفسیر نابجا شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۰۲ - ۱۳:۰۰    
وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه فدراسیون فوتبال در مورد کارلوس کی روش تصمیم گیری می کند، درباره طرح استیضاح خود در مجلس گفت: با استیضاح، برخی ابهامات روشن می شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۰۲ - ۱۲:۵۳    
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان جنوبی با تأکید بر اینکه قانون جدید حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر برای مردم اطلاع رسانی شود ...
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۰۲ - ۱۳:۳۰    
عضو شورای مرکزی حزب پایداری از برگزاری همایش استانی مؤتلفه، پایداری و ایثارگران در تهران خبر داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۰۲ - ۱۲:۲۵    
فولادی ها و پرسپولیسی ها تا به حال 34 بار در لیگ با هم بازی کرده اند که از این تعداد 26 بازی در لیگ برتر انجام شده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۰۲ - ۱۲:۰۷    
رئیس جمهور گفت: از دیدگاه امام راحل انقلابی بودن به معنای قانونی بودن است.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۰۲ - ۱۳:۰۰    
امام جمعه کرمان گفت: امروز مسئله مهم کشور برجام است و باید در مجلس حل و فصل شود و امیدواریم نماینده ها در این زمینه خوب عمل کنند و زحمات تیم مذاکره کننده به هدر نرود.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۰۲ - ۱۳:۰۰    
رئیس مجلس اعلای اسلامی عراق و دبیرکل سازمان بدر بر لزوم اصلاحات مورد نظر و تسریع در پاسخ به خواسته های مشروع مردمی تاکید کرده و درباره مقاصد مشکوک برای منحرف کردن مسیر مثبت و درست تظاهرات در این کشور ...
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۰۲ - ۱۰:۳۱    
سرمربی تیم والیبال نوجوانان ایران گفت: رسیدن به مدال جهانی در میان کشورهای طراز اول جهان کار بسیار سختی بود که با همت بازیکنان و حمایت همه مردم و مسئولان آن را به دست آوردیم.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۰۲ - ۱۱:۲۶    
یک مقام مسئول در وزارت کار با تشریح جدیدترین تاکتیک های اشتغال زایی در کشور برای حل بحران بیکاری فارغ التحصیلان، گفت: فعالیت جاب سایت ها به عنوان حلقه اتصال کارجویان و کارفرمایان، بزودی آغاز می شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۰۲ - ۱۲:۲۵    
باشگاه نفت تهران از هواداران فوتبال دعوت کرد تا روز چهارشنبه با حضور در ورزشگاه آزادی از تنها نماینده ایران در مرحله یک چهارم لیگ قهرمانان آسیا حمایت کنند.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۰۲ - ۱۲:۲۵    
مهاجم تیم نفت می گوید برای بازی با الاهلی امارات انگیزه فراوانی دارد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۰۲ - ۱۲:۲۵    
پرچم های گروه تروریستی القاعده در شهر عدن برافراشته شده است. این اتفاق چند روز پس از آن افتاد که نیروهای ارتش و انصارالله یمن از آن خارج شدند و نیروهای حامی عربستان وارد عدن شدند.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۰۲ - ۱۱:۲۰    
رئیس سازمان مدیریت با بیان اینکه با انصراف و حذف چهار میلیون و 400 هزار نفر از یارانه بگیران در پرداخت 4800 میلیارد تومان از یارانه نقدی صرفه جویی کردیم افزود ...
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۰۲ - ۱۱:۰۹    
وزیر خارجه فرانسه طی کنفرانسی که به خاطر حال ناخوشش نیمه تمام ماند، با ابراز نگرانی از وضعیت مقدونیه واکنش سریع کشورهای عضو اتحادیه اروپا در مورد این بحران را خواستار شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۰۲ - ۱۲:۰۷    
سخنگوی نیروی انتظامی ضمن ارائه توضیحاتی در خصوص اتفاقات بازگشایی سفارت انگلیس در روز گذشته(یکشنبه) گفت: هیچ کس در این ارتباط در بازداشت به سر نمی برد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۰۲ - ۱۲:۰۷    
وزیر خارجه انگلیس مدعی شد ایران موضع خود را در قبال رژیم صهیونیستی کمی تغییر داده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۰۲ - ۱۲:۰۷    
صفحه طرفداران سردار سلیمانی مصاحبه ای از برادر وی را منتشر کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۰۲ - ۱۰:۵۲    
نوسان کم اجاره بها در تابستان امسال موجب شد که تعداد زیادی از مستاجران به تمدید قراردادهای قبلی خود بپردازند و مستاجر کمتری در بنگاه های املاک حضور یابد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۰۲ - ۱۱:۳۳    
وزیر نیرو با اعلام برنامه ها و سناریوهای جدید دولت برای نجات تالاب ها و دریاچه ها از خشکی گفت: 27 اقدام مانند بارورسازی ابرها، انتقال آب بین حوضه ای و حفر تونل انتقال آب در دستور کار قرار گرفته است.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۰۲ - ۱۱:۲۰    
دور جدید مذاکرات ایران با شرکت شل در حالی در تهران آغاز شده که پرداخت بدهی 2.3 میلیارد دلاری این غول نفتی انگلیسی ها به ایران دست کم تا چند ماه آینده در هاله ای از ابهام قرار گرفته است.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۰۲ - ۱۱:۱۷    
دبیر کل حزب موتلفه اسلامی با اشاره به نطق اخیر رئیس جمهور درباره جایگاه هیئت های اجرایی در انتخابات امسال گفت: نطق اخیر رئیس جمهور انتخاباتی است.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۰۲ - ۱۱:۱۷    
دبیرکل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی با بیان اینکه ائتلاف حداکثری اصولگرایان با محوریت حضرات آیات یزدی، مصباح یزدی و موحدی کرمانی است ...
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۰۲ - ۱۱:۰۹    
یک مطالعه جدید نقش موثر و مفید طب سوزنی را در بیماران مبتلا به فشار خون و کاهش خطر ابتلا به سکته مغزی و بیماری های قلبی نشان می دهد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۰۲ - ۱۱:۰۹    
ناتوانی شهرداری بیروت به جمع آوری زباله هایی که در سطح شهر رها شده، لبنان را با اعتراضات گسترده مردمی و خطر انحلال دولت مواجهه ساخته است.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۰۲ - ۱۱:۰۹    
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: نامه ای از سوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس، کمیسیون اصل نود و دیوان عدالت اداری برای تذکر به فرهادی پیرامون بورسیه های دانشجویی تنظیم شده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۰۲ - ۱۱:۰۹    
فیلمبرداری جدیدترین ساخته ابراهیم حاتمی کیا که از 10 تیرماه آغاز شده بود در تهران به 60 درصد رسیده است و پایان فیلمبرداری در شهریورماه امسال خواهد بود.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۰۲ - ۱۱:۰۹    
در پی سوءظن به خانه ریچارد سدان نماینده شرکت نفت ایران و انگلیس در تهران، اسنادی مهم از آن خانه به دست آمد که بعد ها برای اثبات دخالت گسترده انگلیس به ایران، بسیار به کار آمد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۰۲ - ۱۰:۰۹    
عضو مجمع تشخیص مصلت نظام در گفتگو با نسیم افزود: عملکرد تاریک دولت یازدهم در ایجاد شغل نمایان است. بی توجهی دولت به قانون بهبود فضای کسب و کار قابل تامل است؛ دولت عزمی برای اجرای آن ندارد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۰۲ - ۱۰:۵۲    
قائم مقام صندوق رفاه دانشجویان از افزایش 150 درصدی وام دکتری نسبت به سال گذشته خبر داد و گفت: به دانشجویانی که پایان نامه آنها کاربردی باشد وام بیشتری تعلق می گیرد
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۰۲ - ۱۰:۳۱    
سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: در مسابقه برابر لهستان، قهرمان جهان تنها در یک ست خوب بازی کردیم و نتیجه گرفتیم.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۰۲ - ۰۹:۳۷    
مدیر کل دفتر امور آسیب های اجتماعی وزارت رفاه گفت: نظر سنجی انجام شده بر روی شبکه های اجتماعی نشان می دهد82 درصد کاربران عضو گروه های دوستی هستند.
  • ۱