پنجشنبه ۰۳ خردادساعت ۱۰:۰۲May 2024 23
جستجوی پیشرفته

خبرهای هم اندیشی 29 شهریور 1394 - hamandishi.ir

هم اندیشی 29 اسفند 1393 هم اندیشی 31 فروردین 1394 هم اندیشی 30 اردیبهشت 1394 هم اندیشی 31 خرداد 1394 هم اندیشی 31 تیر 1394 هم اندیشی 31 مرداد 1394 هم اندیشی 11 مهر 1394 هم اندیشی 1 شهریور 1394 هم اندیشی 2 شهریور 1394 هم اندیشی 3 شهریور 1394 هم اندیشی 4 شهریور 1394 هم اندیشی 5 شهریور 1394 هم اندیشی 6 شهریور 1394 هم اندیشی 7 شهریور 1394 هم اندیشی 8 شهریور 1394 هم اندیشی 9 شهریور 1394 هم اندیشی 10 شهریور 1394 هم اندیشی 11 شهریور 1394 هم اندیشی 12 شهریور 1394 هم اندیشی 13 شهریور 1394 هم اندیشی 14 شهریور 1394 هم اندیشی 15 شهریور 1394 هم اندیشی 16 شهریور 1394 هم اندیشی 17 شهریور 1394 هم اندیشی 18 شهریور 1394 هم اندیشی 19 شهریور 1394 هم اندیشی 20 شهریور 1394 هم اندیشی 21 شهریور 1394 هم اندیشی 22 شهریور 1394 هم اندیشی 23 شهریور 1394 هم اندیشی 24 شهریور 1394 هم اندیشی 25 شهریور 1394 هم اندیشی 26 شهریور 1394 هم اندیشی 27 شهریور 1394 هم اندیشی 28 شهریور 1394 هم اندیشی 29 شهریور 1394 هم اندیشی 30 شهریور 1394 هم اندیشی 31 شهریور 1394 
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۲۹ - ۲۲:۱۷    
دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی با تأکید بر اینکه خوشبختانه اصولگرایان با تحلیل درست شرایط در مسیر همگرایی قرار گرفته اند ...
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۲۹ - ۲۲:۱۴    
آیت الله خامنه ای در چهل و دومین جلسه مجمع عمومی سازمان ملل در سال 66 صدام را به هیتلر تشبیه کرد و خواستار استفاده از تجربه دادگاه نورنبرگ و طرح تنبیه عراق به عنوان متجاوز به منظور تضمین امنیت منطقه ...
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۲۹ - ۲۲:۱۴    
دستاوردهای نیروی هوایی ارتش همزمان با هفته دفاع مقدس در معرض دید عموم قرار می گیرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۲۹ - ۲۱:۳۲    
رییس جمهوری اسلامی ایران پنج شنبه دوم مهر ماه برای شرکت و سخنرانی در هفتادمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد به نیویورک سفر می کند.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۲۹ - ۲۱:۳۲    
یک نویسنده روس در مقاله ای بشار اسد را بخشی از راه حل سوریه دانست و سخنان اخیر جان کری مبنی بر لزوم و ضرورت گفت وگو با بشار اسد رئیس جمهوری سوریه برای حل بحران در این کشور را نشانه ای در تغییر موضع ...
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۲۹ - ۲۱:۲۹    
تراکتورسازی با برتری یک بر صفر برابر صبا به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال صعود کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۲۹ - ۲۱:۲۹    
معاون امنیتی وزیر کشور گفت: مسئولیت اجرای راهپیمایی روز اربعین با سازمان حج و زیارت است اما در تلاش هستیم که صفر تا 100 این موضوع را در اختیار بگیریم و با ساز و کار مناسبی این راهپیمایی مقدس را ...
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۲۹ - ۲۱:۲۶    
دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس تهران و ملوان بندر انزلی در پایان 120 دقیقه با برتری سرخ پوشان پایتخت به اتمام رسید.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۲۹ - ۲۱:۲۳    
رئیس سازمان مدیریت در ابلاغیه ای به روسای این سازمان در استان ها اعلام کرد: نقش و جایگاه بخش تعاون در برنامه ششم توسعه تقویت شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۲۹ - ۲۱:۲۳    
سازمان اسلامی کردن دانمارک را متوقف کنید نمایشگاه کاریکاتوری علیه پیغمبر اسلام(ص) در کپنهاگ برگزار می کند.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۲۹ - ۲۱:۱۷    
مدیر سرمایه گذاری شرکت ملی صنایع پتروشیمی از رقابت جدید شرکت های اروپایی و آسیایی برای اجرای طرح های جدید صنعت پتروشیمی در دوران پساتحریم خبر داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۲۹ - ۲۱:۱۴    
رئیس اداره نظارت بر تولید تجهیزات پزشکی سازمان غذا و دارو از بکارگیری واژه "ساخت ایران" بر روی تجهیزات پزشکی تولید داخلی خبر داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۲۹ - ۲۱:۰۲    
مدیر شبکه جهانی ولایت گفت: ساموئل هانتینگتون بزرگترین نظریه پرداز کاخ سفید، نفوذ مرجعیت میان شیعیان، اعتقاد به مهدویت و عزاداری شیعیان در طول تاریخ برای امام حسین(ع) را رمز موفقیت تشیع در جهان بیان ...
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۲۹ - ۲۰:۵۳    
ایروانی اظهار داشت: نسبت دارائی های واسطه ای بانک ها و مؤسسات مالی به تولید ناخالص داخلی شاخص طلایی سلامت اقتصادی است که در سال گذشته به 1.5 برابر رسید، بنابراین باید مراقب ورود بانک های خارجی باشیم.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۲۹ - ۲۰:۳۵    
اگر تا دیروز بازگشایی سفارت انگلیس که با اخم مردم ایران همراه بود، بی اعتمادی عمیق مردم ایران نسبت به استعمار پیر را باز هم به نمایش گذاشت، این روزها باز هم سفارتخانه ها خبرساز شده اند.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۲۹ - ۲۰:۲۳    
برخلاف ادعاهای لابی های دلالی سیاسی - اقتصادی که مدعی هستند همواره کوشیده اند فقط برای بهبود زندگی مردم ایران با تحریم های اروپا و آمریکا مبارزه کنند ...
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۲۹ - ۱۹:۲۴    
نایب رئیس کمیسیون ویژه برجام، گفت: مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی به این شرط قبول کرد که در جلسه کمیسیون برجام حضور یابد که این جلسه ضبط نشده و رسانه ای و مطبوعاتی نشود.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۲۹ - ۱۹:۱۵    
عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران در یک گفت وگوی رسانه ای گفت: اگر کسی از تکرار دولت های نهم و دهم، تنش نلرزد و متاثر نشود، یک ایرانی باشرف نیست.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۲۹ - ۱۸:۵۳    
وزیر امور خارجه کشورمان می گوید نکته ای که جامعه جهانی بالاخص اعضای اتحادیه اروپا باید به آن توجه داشته باشند، این است که اجرا کردن درست توافق بهترین ضمانت برای جدی بودن و ادامه حیات آن است.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۲۹ - ۱۸:۴۲    
یک نهاد مسئول از هاشمی رفسنجانی خواسته تا جلوی اقدامات فائزه گرفته شود تا مبادا در آینده از سوی فائزه آسیبی متوجه هاشمی رفسنجانی شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۲۹ - ۱۸:۴۰    
مدیرکل آژانس بین المللی هسته ای در کمیسیون ویژه برجام اظهار داشت: آژانس به مسائل محرمانه احترام می گذارد چرا که آن را جدی تلقی می کند ...
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۲۹ - ۱۸:۲۸    
فعال اصلاح طلب تاکید کرد: اصلاح طلبان اگر بر مدار گذشته هستند، اصراری بر حضور در ساختار سیاسی نداشته باشند، همان مسیر را ادامه دهند با همه تبعات آن، ولی اگر حضور را به نفع کشور می دانند ...
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۲۹ - ۱۸:۱۶    
وزیر ارتباطات به مطالب منتشر شده در فضای مجازی درباره فیلترینگ تلگرام واکنش نشان داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۲۹ - ۱۸:۱۲    
غلامحسین محسنی اژه ای سخنگوی قوه قضاییه در شصت ودومین نشست خبری خود توضیحاتی در مورد آخرین وضعیت معوقات بانکی، توقیف نشریات، دستگیری چند تکفیری در ایران ...
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۲۹ - ۱۷:۴۶    
برنامه واشنگتن در زمینه آموزش نیروهایی در خاورمیانه برای جنگ با گروه داعش، ارسال تسلیحات برای نیروهای مخالف سوری است.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۲۹ - ۱۷:۴۱    
"پنتاگون" از نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به 3 دلیل می ترسد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۲۹ - ۱۷:۴۱    
مقایسه میان دو تصویر منتشر شده از اقدام نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن با عملکرد مزدوران مسلح لشکر چند ملیتی ائتلاف عربی، از ماهیت حقیقی جنگ در یمن پرده بر می دارد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۲۹ - ۱۵:۴۶    
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، فلسفه وجودی کمیسیون نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام را نظارت بر اجرای درست مصوبات مجمع و سیاست های کلی دانست.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۲۹ - ۱۵:۴۳    
به اعتقاد عضو شورای اسلامی شهر تهران، مسئولان مدیریت بحران در مواقع بحران خوابند.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۲۹ - ۱۵:۴۳    
جدیدترین شماره هفته نامه نیوزویک با تصویر رو جلد پاپ فرانسیس رهبر کاتولیکهای جهان در زمینه ای تاریک منتشر شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۲۹ - ۱۵:۴۰    
معاون احضار و اعزام سازمان وظیفه عمومی ناجا، گفت: قانون طرح تشدید برخورد با مشمولان غایب و اعمال محدودیت ها و محرومیت های اجتماعی را در دستور کار داریم.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۲۹ - ۱۵:۳۷    
ولیعهد و وزیر کشور عربستان سعودی به حجاج بیت الله الحرام هشدار داد با هرگونه رفتاری که به زعم وی با انگیزه سیاسی در مراسم حج صورت گیرد، برخورد خواهد شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۲۹ - ۱۵:۳۷    
سخنگوی کمیسیون برجام مجلس از نگارش نامه کمیسیون متبوعش به وزارت خارجه برای دریافت جزئیات مذاکرات آلماتی و مسقط خبرداد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۲۹ - ۱۵:۳۷    
معاون سابق آژانس بین المللی انرژی اتمی با اشاره به تقویت توان علمی و فنی ایران برای غنی سازی طی 15 سال اجرای برجام و کاهش نظارت ها بر فعالیت های ایران پس از پایان برجام، این وضعیت را خطرساز توصیف کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۲۹ - ۱۵:۳۱    
حسن روحانی در گفتگو با شبکه CBS آمریکا سیاست های گذشته آمریکا را بر خلاف منافع ملی ایرانیان دانسته و گفت ملت ما خواهان جنگ با هیچ کشوری نیست.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۲۹ - ۱۵:۲۸    
جلسه کمیسیون ویژه بررسی برجام با مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی آغاز شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۲۹ - ۱۵:۲۵    
جمعی از جانبازان و خانواده های آنان ساعاتی پیش با حضور در حسینیه امام خمینی با رهبر انقلاب دیدار کردند که تصاویری از این دیدار را منتشر می کنیم
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۲۹ - ۱۵:۲۲    
سخنگوی سازمان انرژی اتمی با رد ادعای خبرگزاری آمریکایی آسوشیتدپرس مبنی بر سفر آمانو به تهران با هدف جلب حمایت برای مصاحبه با دانشمندان ایرانی در چارچوب پی ام دی را رد کرد و گفت که مدیر کل آژانس با ...
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۲۹ - ۱۵:۱۹    
مدیر کل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با بیان اینکه طی دو روز آینده وزش باد شدید و طوفان و گرد و خاک در نوار شرقی کشور رخ می دهد، از افزایش تدریجی دما در بیشتر نقاط کشور تا پایان هفته خبر داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۲۹ - ۱۵:۱۹    
یک خبرگزاری آمریکایی در مطلبی با اشاره به ناکامی جمهوریخواهان در رد برجام نوشت که اکنون کنگره به دنبال تصویب قانونی است که تحریم ها علیه ایران را بازگرداند.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۲۹ - ۱۵:۱۶    
فرهاد کاظمی سرمربی تیم فوتبال راه آهن اخراج شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۲۹ - ۱۵:۱۱    
سخنگوی وزارت خارجه کشورمان هدف قرار دادن اقامتگاه سفیر عمان در صنعا توسط نیروهای ائتلاف را بشدت محکوم کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۲۹ - ۱۵:۱۱    
رئیس دولت امارات عربی متحده در یک اقدام عجیب و کم سابقه به دلیل مرگ فرزند حاکم امارت دبی، سه روز عزای عمومی در سراسر این کشور اعلام کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۲۹ - ۱۵:۰۹    
رئال مادرید در دیداری خانگی مقابل گرانادا، با نتیجه 1-0 به پیروزی رسیدند.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۲۹ - ۱۵:۰۳    
رکود بازار خودرو و مشکل فروش خودروسازان باعث شد تا شرکت سایپا در طرحی جدید که هزینه سفر مشتریان نامیده نسب به جذب سرمایه خریداران و پرداخت سود مشارکت 28 درصد و فروش خودرو از این طریق اقدام کند.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۲۹ - ۱۴:۵۷    
مجتهد فاش کننده اسرار دربار پادشاهی عربستان بخشی دیگر از فساد ملک سلمان و فرزندان وی را فاش کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۲۹ - ۱۴:۵۷    
رئیس جمهور مصر، خواستار حضور و نظارت مستقیم کنگره امریکا بر انتخابات پارلمانی مصر شد. این انتخابات قرار است در 17 اکتبر برگزار شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۲۹ - ۱۴:۵۴    
سناتور شلی مور با انتقاد از توافق هسته ای با ایران با رد ادعای کاخ سفید مبنی بر برگشت پذیر بودن تحریم های ایران، گفت برگشت تحریم ها تقریبا محال است.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۲۹ - ۱۴:۵۱    
حجت الاسلام سعید مهدوی کنی با تصمیم اعضای هیأت امنای دانشگاه امام صادق(ع) به عنوان رئیس جدید این دانشگاه انتخاب شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۲۹ - ۱۴:۴۸    
سخنگوی سازمان ثبت احوال کشور گفت: 5 میلیون نفر در کشور فاقد کارت و شماره ملی هستند که تا اول دی مهلت دارند نسبت به دریافت کارت خود اقدام کنند.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۲۹ - ۱۴:۴۵    
مقام های امنیتی انگلیس مدعی موج جدید بالقوه حملات گسترده از سوی افرادی شدند که در این کشور با ظهور داعش به این گروهک پیوسته اند.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۲۹ - ۱۴:۴۲    
وزارت رفاه در راستای اجرای قانون، یارانه تعداد دیگری از غیرنیازمندان یارانه بگیر را در شهریورماه قطع کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۲۹ - ۱۴:۳۹    
رییس جمهور گفت: حقانیت فعالیت های صلح آمیز هسته ای ایران در طول سالیان گذشته و نظارت ها و بازرسی های سرزده آژانس بین المللی انرژی اتمی ...
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۲۹ - ۱۴:۳۹    
نیروهای مشترک مسلح عراق موفق شدند یک منطقه استراتژیک دیگر در شهرستان بیجی را از داعش پاکسازی کنند.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۲۹ - ۱۴:۳۶    
رهبر جدید طالبان افغانستان با انتشار بیانیه ای از علما و اعضای ناراضی این گروه خواست تا به اعلام بیعت علنی وی پاسخ دهند.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۲۹ - ۱۴:۳۳    
مشاور امور بین الملل رئیس مجلس از احتمال دیدار لاریجانی با آمانو در جلسه امروز کمیسیون ویژه برجام خبر داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۲۹ - ۱۴:۲۷    
مدیر مسئول روزنامه کیهان گفت: متأسفانه ما در ایام انتخابات شاهد احزاب و نشریات فصلی هستیم که پس از ماراتن انتخابات از صحنه خارج می شوند.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۲۹ - ۱۴:۲۴    
سخنگوی کاخ کرملین اظهارات اخیر مارتی آهتیساری رئیس جمهور سابق فنلاند درباره پیشنهاد مسکو مبنی بر ارائه طرحی برای کناره گیری اسد از قدرت در سوریه را به صوت قاطعانه تکذیب کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۲۹ - ۱۴:۲۱    
جانشین سازمان بسیج مستضعفین گفت: در زمان برگزاری اجلاس، برخی از مسئولین امنیتی به ما می گفتند که ما در خیابان ها هیچ نیروی امنیتی نمی بینیم، نکند که شما در خواب غفلت هستید؟!
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۲۹ - ۱۴:۲۱    
پژوهشگر سوری علوم استراتژیک با دروغ خواندن هرگونه حضور فیزیکی نظامیان روس و ایرانی در سوریه، گفت: ایران و روسیه کاملاً طبق قوانین موسسات فعال در کشورها رفتار کرده اند و اصلا نیازی به پنهان کردن ...
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۲۹ - ۱۴:۱۳    
آبی پوشان پایتخت در تمام ادوار لیگ از بازیکنان خارجی زیادی استفاده کرده است و پول زیادی را بابت بازیکنان دسته دومی و سومی خارجی خرج کرده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۲۹ - ۱۴:۰۱    
دبیر هیئت منصفه دادگاه مطبوعات گفت: مدیر مسئول روزنامه ایران به دو اتهام نشر مطالب خلاف واقع و افتراء مجرم شناخته شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۲۹ - ۱۴:۰۱    
" حزب الله در سال 2012 نیز پهپاد ساخت ایران را به تاسیسات هسته ای دیمونا در عمق اسرائیل نزدیک نمود. نیروهای مقاومت حماس در کرانه باختری نیز از انجام چنین عملیاتی خبر داده اند و.. "
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۲۹ - ۱۳:۵۸    
نماینده مردم تهران در مجلس گفت: واضح است یک متنی با امضای آقای عراقچی معاون وزیر خارجه خطاب به رئیس دفتر رئیس مجلس داده شده و اکنون در دست نمایندگان است که هم غلط های ترجمه ای و هم عبارات جاافتاده ...
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۲۹ - ۱۳:۵۵    
خانواده محمدباقر نوبخت، سخنگوی دولت از شخصیت های حقیقی و حقوقی درخواست کردند برای حضور در مراسم ختم مرحوم یوسف نوبخت از ارسال تاج گل و بنر تسلیت خودداری کنند.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۲۹ - ۱۳:۵۲    
از دیگر شاخصه های نفوذ فرهنگی که در فیلم های سینمایی به وضوح دیده می شود تصویرسازی معکوس از دختران و پسران ایران اسلامی است ...
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۲۹ - ۱۳:۴۳    
عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور که قبلا یک کارت زرد از مجلس گرفت، سه شنبه در صحن مجلس حاضر می شود و اگر نتواند با توضیحات خود نمایندگان را قانع کند، کارت زرد دوم را خواهد گرفت.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۲۹ - ۱۳:۱۳    
انتظار می رفت سفر معاون اول رئیس جمهور به سیستان خیلی طولانی تر از این چند ساعت باشد و به جای دیدار با مسئولین، با مردم منطقه از نزدیک و با محافظان کمتر دیدار کنند.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۲۹ - ۱۳:۱۳    
فارس در گفت وگوی تفصیلی با استاد دانشگاه به اقتصاد مقاومتی، ضرورت را هکارها، بایدها و نبایدهای آن پرداخته است.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۲۹ - ۱۳:۱۰    
معاون اول رئیس جمهور به همراه تعدادی از وزرا ظهر امروز برای بازدید و افتتاح دو پروژه در بیرجند به خراسان جنوبی سفر کردند که این سفر 6.5 ساعتی بود.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۲۹ - ۱۳:۰۷    
نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی گفت: ما در برابر اراده ای که قدرت های بزرگ به دنبال تحمیل آن بر ملت ایران بودند ایستادیم و امروز شاهد هستیم که بالغ بر 6 هزار سانتریفیوژ در ایران فعال است.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۲۹ - ۱۳:۰۷    
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: آیین بزرگداشت ارتحال آیت الله خزعلی در بجنورد برگزار می شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۲۹ - ۱۳:۰۱    
انتشار عکس کودک شیرخوار یمنی که در پی حملات جنگنده های سعودی به شهادت رسیده بود، انتقادات شدید کاربران فضای مجازی را به همراه داشت.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۲۹ - ۱۲:۵۵    
یک اصلاح طلب فراری اذعان کرد افراطیون مدعی اصلاح طلبی در داخل جاده صاف کن دولت آمریکا در جهت تغییر سرشت جمهوری اسلامی هستند.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۲۹ - ۱۲:۳۱    
عضو ارشد هیئت موسس و رئیس شورای مرکزی حزب اصلاح طلب ندای ایرانیان گفت: باید در پی اعتلای هویت ملی باشیم و همه را در یک سبد و ظرفیت نگاه کنیم.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۲۹ - ۱۲:۲۸    
نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: حضور معنوی سپاه پاسداران همواره موجب شکست دشمنان شده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۲۹ - ۱۲:۲۶    
معاون هماهنگ کننده سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: همدلی و درک متقابل دولت و ملت مشکلات جامعه را برطرف می کند.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۲۹ - ۱۲:۱۷    
مدیر سازمان فضای مجازی سراج به تشریح آخرین پروژه شهید دکتر احمد حاتمی پرداخت.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۲۹ - ۱۲:۱۰    
نمایندگان قم و تهران با رای وکلای ملت به عضویت ستاد امر به معروف و نهی از منکر درآمدند.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۲۹ - ۱۲:۱۰    
پایگاه خبری تحلیلی هم اندیشی: پنجاه و پنجمین مرحله یارانه نقدی مربوط به شهریور ماه 1394از ساعت ابتدایی بامداد امروز یکشنبه ...
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۲۹ - ۱۲:۰۷    
نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی گفت: آقای رئیس جمهور پیرمرد سالاری در سکان مدیریت کشور را با یک حرکت انقلابی حذف کنید ...
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۲۹ - ۱۲:۰۴    
نماینده مردم بوکان در مجلس معتقد است کاغذپاره خوانده شدن بیانیه ها و تحریم ها از سوی دولت گذشته باعث شده امروزه درآمدهای دولت تنها کفاف هزینه های جاری را بدهد و عملا بابت هزینه های عمرانی پولی وجود ...
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۲۹ - ۱۱:۵۰    
فروزنده گفت: آقای لاریجانی و سایر اصول گرایان باید بدانند که جریان دوم خرداد تلاش می کند روی هر کسی که ظرفیتی در جریان اصول گرایی دارد، عملیات انجام دهد ...
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۲۹ - ۱۱:۳۶    
منابع فلسطینی گزارش دادند که مقاومت فلسطین یک پهپاد رژیم صهیونیستی را که در شمال شهرک بیت لاهیا واقع در شمال نوار غزه سقوط کرده بود به تصرف خود درآورد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۲۹ - ۱۱:۱۹    
ما برای زندگی در اجتماع و داشتن یک رابطه مطلوب و بدون آسیب، نیازمند یک الگوی رفتاری در جامعه هستیم.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۲۹ - ۱۱:۱۴    
منابع یاد شده خاطرنشان کردند: خبر مرگ فرزند حاکم دبی در اثر سکته قلبی صرفا یک خبر دروغ برای گمراه کردن افکار عمومی در امارات است که علیه خاندان حاکم در امارات سر به شورش گذاشته و از ابوظبی خواسته اند ...
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۲۹ - ۱۱:۰۸    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه فیلترینگ هوشمند در مرحله آزمایشی است، گفت: در صورت نهایی شدن اطلاع رسانی می کنیم.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۲۹ - ۱۱:۰۵    
ابوالحسن تونسی معاون سابق اسامه بن لادن (سرکرده معدوم القاعده) در درگیری های استان ادلب سوریه از پای درآمد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۲۹ - ۱۰:۵۹    
ابوترابی فرد گفت: امروز آسمان ایران، امن ترین آسمان منطقه است و توانسته ایم از همه آنچه که در طول 12 سال گذشته به واسطه 6 قطعنامه شورای امنیت ملی بر کشور ما تحمیل شد، ایستادگی کنیم.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۲۹ - ۱۰:۵۰    
من در در پارک "آب و آتش" زنان جوانی را می دیدم که با چهره های آرایش کرده و "پوشش"های رنگارنگ خود، رژه می رفتند و مانند طاووسی که دم با شکوه خود را باز می کند، به دنبال جلب توجه مردها بودند ...
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۲۹ - ۱۰:۴۴    
نتایج یک بررسی نشان داده که متوسط پیشرفت هشت فاز همزمان (18 فاز) میدان گازی پارس جنوبی از مردادماه سال 92 تا خرداد ماه امسال، حدود شش دهم درصد بوده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۲۹ - ۱۰:۳۸    
معاون وزیر امور خارجه سوریه گفت که این ترکیه بود که بحران پناهندگی به اروپا را ایجاد کرد تا به عدم پاسخ به خواسته اش در ایجاد منطقه حائل در سوریه واکنش نشان داده باشد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۲۹ - ۱۰:۱۷    
یک متخصص پوست و مو تأکید کرد: افراد با زمینه آسم و آلرژی باید از کراتینه کردن مو خودداری کنند، چرا که این کار می تواند باعث اختلالات تنفسی در آنها شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۲۹ - ۰۹:۵۵    
زنان شاغل برای ایفای دو نقش مادری و فعالیت اجتماعی تحت فشارند.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۲۹ - ۰۹:۴۹    
مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی بامداد امروز (یکشنبه) وارد فرودگاه امام خمینی تهران شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۲۹ - ۰۹:۳۷    
هر چند تاج درباره مصاحبه علی کفاشیان که در یکی از سایت ها منتشر شده که در آن عنوان شده که مهدی تاج کارگزار باند اصفهانی ها است اظهار داشت : الان در هیات رئیسه من و اسلامیان ...
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۲۹ - ۰۹:۱۳    
مدیر مسئول روزنامه کیهان با بیان اینکه نفوذ در حقیقت ورود پنهان برای تخریب است، گفت: نظام سلطه براندازی ما را به عنوان هدف راهبردی پیگیری می کند.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۲۹ - ۰۹:۰۷    
رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: شرایط آشفته منطقه و نظامیان کشورهای اسلامی زمینه را برای سوء استفاده رژیم صهیونیستی و اهانت این رژیم به قبله نخست مسلمانان فراهم کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۲۹ - ۰۹:۰۴    
رئیس کمیسیون ویژه بررسی برجام مجلس شورای اسلامی گفت: بنا ندارم درباره مسائل محرمانه میان ایران و آژانس از آمانو سؤال کنم ...
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۲۹ - ۰۰:۰۱    
سفیر/ دو وزیر فرانسوی به همراه نمایندگان100شرکت فرانسوی که با هیئت اقتصادی فردا عازم ایران می شوند، دفتر تجاری جدیدی را روز سه شنبه (31 شهریور) در تهران افتتاح می کنند
  • ۱