جمعه ۰۴ خردادساعت ۰۸:۱۰May 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای هم اندیشی 30 شهریور 1394 - hamandishi.ir

هم اندیشی 29 اسفند 1393 هم اندیشی 31 فروردین 1394 هم اندیشی 30 اردیبهشت 1394 هم اندیشی 31 خرداد 1394 هم اندیشی 31 تیر 1394 هم اندیشی 31 مرداد 1394 هم اندیشی 11 مهر 1394 هم اندیشی 1 شهریور 1394 هم اندیشی 2 شهریور 1394 هم اندیشی 3 شهریور 1394 هم اندیشی 4 شهریور 1394 هم اندیشی 5 شهریور 1394 هم اندیشی 6 شهریور 1394 هم اندیشی 7 شهریور 1394 هم اندیشی 8 شهریور 1394 هم اندیشی 9 شهریور 1394 هم اندیشی 10 شهریور 1394 هم اندیشی 11 شهریور 1394 هم اندیشی 12 شهریور 1394 هم اندیشی 13 شهریور 1394 هم اندیشی 14 شهریور 1394 هم اندیشی 15 شهریور 1394 هم اندیشی 16 شهریور 1394 هم اندیشی 17 شهریور 1394 هم اندیشی 18 شهریور 1394 هم اندیشی 19 شهریور 1394 هم اندیشی 20 شهریور 1394 هم اندیشی 21 شهریور 1394 هم اندیشی 22 شهریور 1394 هم اندیشی 23 شهریور 1394 هم اندیشی 24 شهریور 1394 هم اندیشی 25 شهریور 1394 هم اندیشی 26 شهریور 1394 هم اندیشی 27 شهریور 1394 هم اندیشی 28 شهریور 1394 هم اندیشی 29 شهریور 1394 هم اندیشی 30 شهریور 1394 هم اندیشی 31 شهریور 1394 
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۳۰ - ۲۲:۰۱    
وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه نرخ واقعی ارز در همین حدود است، افزود: نباید انتظار دیگری از نرخ ارز داشته باشیم و بنده بعید می دانم حتی با اجرای توافق برجام نرخ ارز تا پایان امسال افت قابل ...
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۳۰ - ۲۰:۵۶    
عضو هیئت رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: مجلس آمادگی دارد با همکاری اتاق اصناف ایران کارگروهی را برای بررسی مسایل و حل مشکلات با هدف خروج بازار از رکود فعال کند.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۳۰ - ۱۹:۲۴    
در حالی که کمیته معرفی نماینده ایران به آکادمی اسکار از چندی قبل جلسات خود را آغاز کرده و در روزهای پایانی تصمیم گیری نهایی قرار دارد ...
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۳۰ - ۱۹:۲۱    
منابع عراقی از دستگیری یکی از سرکردگان داعش در جنوب بغداد و اقدام گروهک تکفیری در دفن کشته های خود در گورهای دسته جمعی برای جلوگیری از افشای حجم تلفات خود خبر دادند.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۳۰ - ۱۹:۱۸    
رئیس کمیسیون برجام مجلس شورای اسلامی گفت: کمیسیون برجام آمانو را برای اتمام حجت دعوت کرده بود؛ نه ارائه مفاد توافق محرمانه.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۳۰ - ۱۹:۱۵    
مردم یمن که ماه هاست در محاصره کامل ائتلاف کشورهای عربی به سرکردگی عربستان و تجاوزات نظامی مستمر آنها قرار دارند، با وجود شرایط دشوار خود در حمایت از مسجدالاقصی تظاهرات کردند.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۳۰ - ۱۹:۰۶    
روزنامه هاآرتص در گزارشی با اشاره به مزیت های توافق هسته ای برای رژیم صهیونیستی نوشت برجام به تامین امنیت اسرائیل کمک می کند.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۳۰ - ۱۸:۵۲    
تشکیلات مبارزه با فساد مالی در عراق 4 عراقی را به اتهام فساد مالی در قرارداد زیکو سرمربی سابق تیم ملی عراق دستگیر کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۳۰ - ۱۸:۴۹    
رئیس دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال گفت: کمیته انضباطی یا کمیته اخلاق به ادعاهای سرمربی پرسپولیس رسیدگی خواهد کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۳۰ - ۱۸:۴۷    
انضباطی آرای خود را درباره اتفاقات دیدارهای لیگ برتر، لیگ دسته یک و جام حذفی اعلام کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۳۰ - ۱۸:۴۴    
مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی اعلام کرد که در سفر روز گذشته به ایران به همراه بازرسان آژانس از سایت نظامی پارچین دیدار کرده و اصالت نمونه های اخذ شده از پارچین مورد تأیید آژانس است.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۳۰ - ۱۸:۴۱    
رفتارهای جنجالی و درگیری های دیگو کاستا همچنان ادامه دارد. در جدیدترین مورد، جنجال او در داربی لندن باعث شد تا سرنوشت بازی خیلی زود مشخص شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۳۰ - ۱۸:۳۸    
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس خاطرنشان کرد، مجلس برجام را نه تصویب می کند و نه رد، بلکه خطوط قرمز برای اجرای آن را تصویب می کند.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۳۰ - ۱۸:۳۳    
رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: آمانو تاکید کرد که تعهدش نسبت به حفظ اطلاعات محرمانه در مورد همه طرح های ایران پابرجا خواهد بود.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۳۰ - ۱۸:۳۰    
فرمانده نیروی دریایی ارتش درباره برگزاری رزمایش گفت: به زرودی رزمایش موشکی برگزار خواهیم کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۳۰ - ۱۸:۲۷    
دولت برزیل در اعتراض به تجاوزات عربستان علیه یمن و ادامه جنایات آن سفیر سعودی را از کشورش اخراج و خواستار بازگشت سفیر خود از ریاض شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۳۰ - ۱۸:۲۱    
مسئول روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: در مراسم رژه امسال بخشی از آخرین دستاوردهای نیروهای مسلح در حوزه های موشکی، دریایی، زمینی، پدافندی و ارتباطی به نمایش در خواهد آمد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۳۰ - ۱۸:۱۸    
همسر شهید حاتمی با بیان "دولت سعودی باید به صدها چرا پاسخ دهد تا ما تنها به بی کفایتی دولت سعودی بسنده کنیم" گفت: در دیداری که با آقا داشتیم، ایشان گفتند: شهادت شهید حاتمی برای ما ثلمه بود.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۳۰ - ۱۸:۰۹    
سخنگوی فرودگاه های آذربایجان شرقی با اشاره به خروج هواپیمای مشهد تبریز از باند فرودگاه تبریز گفت: تمامی مسافران پرواز مشهد تبریز در سلامت کامل هستند.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۳۰ - ۱۸:۰۰    
مرکز مطالعات سیاست گذاری صنعتی دانشگاه امیرکبیر در نامه ای خطاب به وزیر صنعت، معدن و تجارت اعلام کرد ...
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۳۰ - ۱۷:۵۷    
مدیر عامل شرکت بازرگانی دولتی ایران گفت سال گذشته 23 میلیون تن به ارزش 250 هزار میلیارد ریال کالای اساسی شامل گندم، برنج، روغن و شکر توسط این شرکت خریداری و وارد کشور شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۳۰ - ۱۷:۵۴    
مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی می گوید اخیرا پیشرفت قابل توجهی در زمینه حل مسائل باقی مانده میان ایران و آژانس حاصل شده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۳۰ - ۱۷:۴۲    
سخنگوی وزارت کشور گفت: تأیید صلاحیت ها در بعد نظارت با شورای نگهبان است و قانونگذار نیز در قانون اساسی نظارت را در انتخابات به عهده شورای نگهبان قرار داده و این امر جزو صلاحیت انحصاری شورای نگهبان ...
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۳۰ - ۱۷:۳۶    
وزیر کشور گفت: اگر به نتیجه برسیم که جابجایی و یا تغییری در استانداران داشته باشیم که البته شرایط استاندار نیز در این تصمیم گیری ها موثر است به تغییر استاندار خواهیم پرداخت
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۳۰ - ۱۷:۳۳    
رئیس سازمان انرژی اتمی تاکید کرد که آمانو ایران را "با رضایت" ترک کرده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۳۰ - ۱۶:۰۲    
کارشناس والیبال با اشاره به اینکه غرور حاکم بر والیبال باید بشکند، گفت: باید بپذیریم تیم ملی ضعف دارد و باید مشکلات را برطرف کنیم.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۳۰ - ۱۵:۵۹    
محمدحسن حبیب الله زاده با حکم ظریف به عنوان کاردار ایران در لندن منصوب شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۳۰ - ۱۵:۵۹    
ساعت رسمی کشور از ساعت 24 امشب سی ام شهریور یک ساعت به عقب کشیده می شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۳۰ - ۱۵:۵۶    
رهبر جنبش انصارالله یمن در سخنرانی خود به مناسبت اولین سالگرد انقلاب 2014 مردم این کشور اعلام کرد که استبداد و فساد دولت یمن باعث شکل گیری حرکت انقلابی مردم در 21 سپتامبر شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۳۰ - ۱۵:۵۳    
کوربین نظیر سیریاز در یونان و پدموس در اسپانیا، جزئی از مقاومت مردمی جدیدی است که از ویرانه های نئولیبرالیسم و جهانی سازی برای مقابله با سیستم بانکداری بین المللی و امپریالیسم آمریکا در حال سربرآوردن ...
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۳۰ - ۱۵:۵۰    
برخی منابع خبری مدعی شده اند که میان گروه تروریستی جیش الفتح و نیروهای مقاومت حزب الله و ارتش سوریه، توافقی برای تعیین وضعیت چندین نقطه کلیدی در نبرد سوریه، به دست آمده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۳۰ - ۱۵:۴۷    
حمیدرضا نوربخش درخصوص اینکه جشنواره موسیقی صرفا به شکل رقابتی برگزار خواهد شد یا خیر گفت: در یک کلام بگویم که ما می خواهیم جشنواره موسیقی فجر جایزه محور باشد. البته این رقابت در حوزه اجرا نخواهد بود.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۳۰ - ۱۵:۴۴    
انفجار مقابل یکی از ساختمان های وزارت خارجه مصر منجر به زخمی شدن دستکم دو نفر شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۳۰ - ۱۵:۴۱    
بی بی سی به دلیل استفاده از یک کاریکاتور موسیقی دان صهیونیست در یکی از برنامه هایش، مجبور به عذرخواهی شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۳۰ - ۱۵:۳۶    
معاون مرکز مدیریت بیماری های واگیر وزارت بهداشت با تکذیب ورود آنفولانزای چچنی به کشور گفت: در حال حاضر شیوع بیماری واگیردار خاصی گزارش نشده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۳۰ - ۱۵:۳۶    
آنچه انقلاب اسلامی و ادامه خط مقاومت را تضمین می کند، حرکت در مسیر آرمان ها و تبری جستن پدران از پسران فاسد می باشد ...
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۳۰ - ۱۵:۳۰    
مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان اصفهان گفت: دشمنان انقلاب باید بدانند اگر دست از پا خطا کنند با مردمی روبرو خواهند شد که در روحیه فداکاری وایستادگی همچون مردم زمان دفاع مقدس عمل ...
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۳۰ - ۱۵:۳۰    
یک مقام مسئول در بورس گفت: پافشاری بیش از حد دولتمردان بر سر کاهش تورم در اقتصاد نه تنها به خروج از رکود کمکی نمی کند ...
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۳۰ - ۱۵:۳۰    
تزریق سلول های بنیادی مو فقط در یک مرکز تحقیقاتی آن هم در فاز حیوانی در حال انجام است؛ درحالی که متأسفانه تعدادی از مراکز از عبارت سلول های بنیادی برای عوام فریبی و کسب مشتری استفاده می کنند.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۳۰ - ۱۵:۲۷    
یک تحلیلگر اسرائیلی در یادداشتی در روزنامه نیویورک تایمز، نوشته است که توافق هسته ای نشاندهنده آن است که تل آویو باید برای یافتن متحدانی تازه، تلاش کند.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۳۰ - ۱۵:۲۴    
دادستان کل کشور، مردم ایران را پرچمدار کمک به مسلمانان مظلوم جهان به ویژه مردم فلسطین دانست و گفت: ملت ایران همواره در راه مبارزه با ظلم پیشتاز بوده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۳۰ - ۱۵:۲۱    
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بویراحمد گفت: به مناسبت فرارسیدن هفته دفاع مقدس همایش بزرگ رزمندگان دفاع مقدس در این شهرستان برگزار می شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۳۰ - ۱۵:۲۱    
مشاور دولت اوباما می گوید: اگر 15 سال پیش از موضوع غنی سازی اورانیوم از رانندگان تاکسی در ایران پرسیده می شد آنها می گفتند سران این کار را برای خودشان انجام می دهند اما حالا همه رانندگان تاکسی در ...
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۳۰ - ۱۵:۲۱    
فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری عملیات مرصاد برای شناخت هرچه بیشتر چهره کریه منافقین در هفته دفاع مقدس خبر داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۳۰ - ۱۵:۱۵    
سخنگوی وزارت کشور گفت که دولت تا این لحظه هیچ تصمیمی برای عزل استاندار قزوین نگرفته است.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۳۰ - ۱۵:۱۲    
اظهارات بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی در مورد حفظ شرایط موجود در مسجدالاقصی و بازداشت 27 فلسطینی طی 36 ساعت گذشته از جمله تحولات مربوط به فلسطین است.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۳۰ - ۱۵:۰۹    
مقام های پنتاگون از راهبردهای جدید تهاجمی روسیه و ساخت زیردریایی بدون شرنشین که توانایی حمله به شهرهای ساحلی را آمریکا دارد، خبر دادند.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۳۰ - ۱۵:۰۶    
عضو هیئت رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه به احتمال زیاد بیانیه کمیسیون ویژه برجام به صورت خروجی این کمیسیون سه شنبه در صحن علنی قرائت می شود از تصمیم مجلس برای تصویب قانونی ...
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۳۰ - ۱۵:۰۶    
رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان تاکید کرد که ایران توانست خود را در معادله منطقه تحمیل کند و به عنصری قدرتمند تبدیل شود که هیچ قدرتی در منطقه و جهان نمی تواند آن را نادیده بگیرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۳۰ - ۱۴:۵۲    
رئیس کمیسون عمران مجلس در نامه ای به هیئت رئیسه مجلس خواستار استیضاح وزیر راه و شهرسازی به دلیل ضعف عملکرد در بخش های مسکن، نظام مهندسی، حمل ونقل، تامین مالی و اجرای پروژه های عمرانی و حوزه عمومی ...
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۳۰ - ۱۴:۴۶    
مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی در بخشی از صحبت های خود در جلسه کمیسیون ویژه بررسی برجام که روز یکشنبه گذشته برگزار شد ...
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۳۰ - ۱۴:۴۶    
مجید انصاری، معاون پارلمانی رئیس جمهور روحانی در مراسم ترحیم مرحوم سیدهدایت الله جهان آرا (پدر شهیدان جهان آرا) اظهار کرد ...
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۳۰ - ۱۴:۴۳    
عناصر گروه تروریستی داعش یک دختر ساکن دیرالزور سوریه را به اتهام برنامه ریزی برای قتل تروریست های این گروه اعدام کردند.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۳۰ - ۱۴:۳۱    
رژیم صهیونیستی در راستای یهودی سازی بیشتر شهر اشغالی قدس و از بین بردن آثار و نشانه های اسلامی و مسیحی این شهر، انتخاب اسامی عبری برای خیابان ها و محله هایی شهر قدس را تصویب کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۳۰ - ۱۴:۲۸    
یک نماینده مجلس از منتفی شدن طرح دو فوریتی پارلمان برای قطع یارانه نقدی از سال 95 خبرداد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۳۰ - ۱۴:۲۸    
یک نویسنده روس در مقاله ای بشار اسد را بخشی از راه حل سوریه دانست و سخنان اخیر جان کری مبنی بر لزوم و ضرورت گفت وگو با بشار اسد رئیس جمهوری سوریه برای حل بحران در این کشور را نشانه ای در تغییر موضع ...
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۳۰ - ۱۴:۲۲    
فرمانده نیروی زمینی ارتش از عملیاتی شدن برخی تجهیزات بازسازی شده این نیرو در روز شنبه خبر داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۳۰ - ۱۴:۲۰    
مقام های آمریکایی اعلام کردند که بر اثر تیراندازی در کلیسایی در آلاباما یک مادر و یک نوزاد و یک کشیش به ضرب گلوله زخمی شدند.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۳۰ - ۱۴:۱۴    
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور گفت: مقایسه ساختمان کمیته امداد با کاخ درست نیست.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۳۰ - ۱۴:۱۱    
رییس جمهوری اسلامی ایران پنج شنبه دوم مهر ماه برای شرکت و سخنرانی در هفتادمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد به نیویورک سفر می کند.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۳۰ - ۱۴:۰۰    
اگرچه ممکن است با تحلیلی محتوای بیانات رهبر انقلاب درباره واقعیت نفوذ، به عمق تهدید پی نبریم ولی در قدم ابتدایی نیاز است معنای نفوذ در منظومه فکری معظم له شناسایی شود ...
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۳۰ - ۱۳:۵۵    
وزیر دولت امارات در امور خارجه در اظهاراتی بی اساس مدعی شد ایران باید صادرات سلاح و هرج و مرج را متوقف کند.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۳۰ - ۱۳:۵۲    
وکیل مدافع بابک زنجانی گفت: دستگاه قضایی در پرونده بابک زنجانی بسیار قاطع عمل کرده است و این نشانه اقتدار دستگاه قضایی است.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۳۰ - ۱۳:۵۰    
رئیس سازمان حج و زیارت گفت: در ملاقات با امیر مدینه بر اجرایی شدن حکم دو مأمور خاطی عربستان تأکید شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۳۰ - ۱۳:۴۷    
برخی به دنبال تضعیف کمیسیون بودند تا اگر خروجی جلسات آن بر خلاف میل آنها بود بتوانند از ابتدا از تأثیرگذاری آن بکاهند ...
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۳۰ - ۱۳:۳۸    
داعش یک جوان سوری را در حاشیه شرقی استان حمص به طرز فجیعی اعدام کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۳۰ - ۱۳:۳۵    
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قروه گفت: اردوهای جهادی بستری مناسب است تا دانشجویان در آن مقدمه ای برای راهیابی به سبک زندگی اسلامی یافته و در زندگی خود نهادینه کنند.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۳۰ - ۱۳:۳۲    
شهرک نشینان صهیونیست، با پایکوبی در حرم ابراهیمی، بار دیگر حرمت مسجدالاقصی را شکستند.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۳۰ - ۱۳:۳۲    
رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: هر فرد باید به نوبه خود سدی در برابر افکار دشمن ایجاد کند چرا که دشمن زندگی سالم و بدون دغدغه را در گرو آزادی های بی اندازه شخصی و سبک زندگی غربی می داند.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۳۰ - ۱۳:۳۲    
مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت المقدس کردستان گفت: اگر کسانی بر این عقیده هستند که انقلاب اسلامی تمام شده و دیگر معنایی ندارد ...
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۳۰ - ۱۳:۰۸    
با حکم رئیس سازمان بسیج مستضعفین، حجت الاسلام سیدمهدی قریشی امام جمعه ارومیه به عنوان رئیس مجمع عالی بسیج آذربایجان غربی منصوب شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۳۰ - ۱۳:۰۸    
12 نماینده مجلس در تذکری ضمن اعلام نفوذ صدها نفری سرویس های جاسوسی غربی در روزنامه ها و رسانه های داخلی، مقابله جدی وزیران اطلاعات و ارشاد را با این توطئه خواستار شدند.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۳۰ - ۱۳:۰۵    
رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: دشمن نفوذ فرهنگی را در قالب ترویج اقتصاد عاریتی دنبال می کند .
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۳۰ - ۱۲:۵۹    
استاندار خراسان جنوبی در تشریح سفر معاون اول رئیس جمهور در حالی تنها شناسایی مشکلات استان را مهم ترین نتیجه سفر خواند که مشخص نیست کدام مشکل جدید شناسایی شده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۳۰ - ۱۲:۵۶    
نماینده مردم استان فارس در مجلس خبرگان تأکید کرد حصر سران فتنه قانونی است و ما از آن دفاع می کنیم.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۳۰ - ۱۲:۲۴    
نمایندگان مردم در خانه ملت پیشنهاد نحوه تشکیل نهاد تنظیم مقررات برق کشور را برای بررسی کارشناسانه تر به کمیسیون انرژی ارجاع دادند.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۳۰ - ۱۲:۱۹    
مجلس به دولت اجازه داد تا 70 درصد منابع حاصل از واگذاری های مرتبط با صنعت برق را جهت تکمیل طرح های نیمه تمام به شرکت توانیر اختصاص دهد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۳۰ - ۱۲:۱۶    
گروه پروژه اسرائیل بیلبوردی با عنوان ایران هنوز عزم نابودی آمریکا را دارد را در خیابان های واشنگتن و در نزدیکی ساختمان کاخ سفید و کنگره نصب کرده که در آن تصاویر مقامات ارشد جمهوری اسلامی که خواستار ...
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۳۰ - ۱۲:۱۱    
عملکرد ضعیف و نامناسب مدیران بورسی کشور سبب شد تا پای بازرسی های پنهانی به سازمان بورس باز شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۳۰ - ۱۲:۰۶    
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس از تصمیم دولت برای تقدیم لایحه ای تحت عنوان لایحه دائمی شدن احکام برنامه در مهرماه سال جاری به مجلس خبر داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۳۰ - ۱۲:۰۱    
رامبد جوان در صفحه اینستاگرام خود نوشت: بابت موضع گیری اون دوستانی که رقابت فوق دوستانه مسابقه خنداننده برتر(امین حیایی عزیز و امیرمهدی ژوله عزیز) رو دارن چرک و تلخ می کنن، متأسفم.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۳۰ - ۱۱:۵۸    
رئیس جمهور گفت: اگر ما امروز در برابر دنیا می توانیم با صدای رسا و با قدرت در حفظ حقوق مان حرف بزنیم به خاطر این است که 8 سال ایستادگی کردیم و دنیا ما را به عنوان یک ملت مقاوم می شناسد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۳۰ - ۱۱:۵۵    
یکی از جانبازها درباره توافق هسته ای صحبت می کند. آقا می گویند: این رو به من نگید، این رو به نماینده های مجلس بگید، به اونایی که فکر می کنید حواسشون نیست بگید .. ...
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۳۰ - ۱۱:۵۲    
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۳۰ - ۱۰:۴۲    
پایگاه "ایران هسته ای" فاش کرد: برخلاف ادعاها درباره تشریفاتی بودن بازدید روز گذشته مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی از پارچین ...
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۳۰ - ۱۰:۲۴    
محققان بر این عقیده اند که امام باقر(ع) و امام صادق(ع) در حقیقت بنیانگذار دانشگاه اهل البیت هستند که حدود شش هزار رساله علمی از فارغ التحصیلان آن به ثبت رسیده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۳۰ - ۱۰:۰۴    
حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز (یکشنبه) و در آستانه ی هفته ی دفاع مقدس، به مدت دو ساعت و نیم ...
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۳۰ - ۰۹:۴۷    
مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی با بیان اینکه شرکت واحد توانسته براساس برنامه و در راستای مصوبات شورا گام بردارد ...
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۳۰ - ۰۹:۴۲    
نماینده مردم دلیجان و محلات در مجلس شورای اسلامی گفت: وزیر کشور نباید اجازه دهد عده ای که به دنبال حرمت شکنی هستند با تشکیل جلسات حریم نظام را بشکنند
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۳۰ - ۰۹:۳۶    
رئیس اسبق کمیته داوران فدراسیون فوتبال گفت: یکی از دو کارت زردی که به طارمی نشان داده شد درست نبود و این بازیکن نباید اخراج می شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۳۰ - ۰۹:۳۶    
هفته چهارم لالیگا با برتری بارسا مقابل لوانته در شبی که مسی پنالتی خراب کرد ادامه یافت.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۳۰ - ۰۹:۳۳    
رئیس کمیسیون ویژه برجام مجلس شورای اسلامی گفت: آمانو به ریز مسائل پاسخ نداد بلکه آمده بود که اعتماد را جلب کند و با واقعیتها آشنا شود ...
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۳۰ - ۰۹:۳۰    
سرمربی پرسپولیس با انتقاد از داوری بازی تیمش برابر ملوان گفت که دلیل این "ناداور ی ها" را نمی داند.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۳۰ - ۰۹:۲۸    
در پایان دیدار تیم های پرسپولیس و ملوان، برخی از هواداران با دیدن محمد مایلی، حمایت ها و مخالفت خود را با کارلوس کی روش به نمایش گذاشتند.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۳۰ - ۰۹:۲۵    
برت کوئندرس ادامه روند کنونی و کمک های مالی و تسلیحاتی بعضی کشورها به گروه های تروریستی را باعث تعمیق بی ثباتی و ناامنی در منطقه و جهان برشمرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۳۰ - ۰۹:۱۹    
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین ضمن مخالفت با طرح مصر برای ایجاد کانال آبی در مرز نوار غزه، نسبت به خطرات و پیامدهای آن هشدار داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۳۰ - ۰۹:۱۹    
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: یکی دیگر از مشکلات امروز امت اسلام جریان تندرو و تکفیری است که مصیبت بزرگی برای جهان اسلام به وجود آورده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۳۰ - ۰۹:۱۳    
رئیس جمهوری اسلامی ایران در مصاحبه با شبکه سی بی اس توافق هسته ای را اولین گام در مسیر رفع مخاصمه توصیف کرد، اما تأکید کرد که بی اعتمادی به آمریکا به این زودی مرتفع نمی شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۳۰ - ۰۹:۱۳    
مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی در ادامه سفر یک روزه خود به ایران یک بازدید تشریفاتی نیز از پارچین به عمل آورد.
  • ۱