پنجشنبه ۰۳ خردادساعت ۰۹:۳۱May 2024 23
جستجوی پیشرفته

خبرهای هم اندیشی 10 شهریور 1394 - hamandishi.ir

هم اندیشی 29 اسفند 1393 هم اندیشی 31 فروردین 1394 هم اندیشی 30 اردیبهشت 1394 هم اندیشی 31 خرداد 1394 هم اندیشی 31 تیر 1394 هم اندیشی 31 مرداد 1394 هم اندیشی 11 مهر 1394 هم اندیشی 1 شهریور 1394 هم اندیشی 2 شهریور 1394 هم اندیشی 3 شهریور 1394 هم اندیشی 4 شهریور 1394 هم اندیشی 5 شهریور 1394 هم اندیشی 6 شهریور 1394 هم اندیشی 7 شهریور 1394 هم اندیشی 8 شهریور 1394 هم اندیشی 9 شهریور 1394 هم اندیشی 10 شهریور 1394 هم اندیشی 11 شهریور 1394 هم اندیشی 12 شهریور 1394 هم اندیشی 13 شهریور 1394 هم اندیشی 14 شهریور 1394 هم اندیشی 15 شهریور 1394 هم اندیشی 16 شهریور 1394 هم اندیشی 17 شهریور 1394 هم اندیشی 18 شهریور 1394 هم اندیشی 19 شهریور 1394 هم اندیشی 20 شهریور 1394 هم اندیشی 21 شهریور 1394 هم اندیشی 22 شهریور 1394 هم اندیشی 23 شهریور 1394 هم اندیشی 24 شهریور 1394 هم اندیشی 25 شهریور 1394 هم اندیشی 26 شهریور 1394 هم اندیشی 27 شهریور 1394 هم اندیشی 28 شهریور 1394 هم اندیشی 29 شهریور 1394 هم اندیشی 30 شهریور 1394 هم اندیشی 31 شهریور 1394 
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۱۰ - ۲۳:۴۸    
داریوش فرضیایی مجری بخش کودک تلوزیون در صفحه شخصی خود در اینستاگرام مطلب جالب توجهی را در رابطه با اهمیت حضور کودکان در فضای مجازی و لزوم توجه والدین به آن را منتشر کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۱۰ - ۲۳:۴۵    
جان کری گفت از طریق این فرآیند به پاسخ می رسیم و اگر ایرانی ها آنطور که ما انتظار داریم شرایط را فراهم نکنند تمام گزینه ها در دسترس است.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۱۰ - ۲۳:۴۵    
بدنساز تازه وارد تیم فوتبال امید گفت: واقعا خوشحالم که فرصت همکاری با تیم المپیک ایران را پیدا کردم که قطعا تجربه جدید و ارزشمندی برایم خواهد بود.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۱۰ - ۲۳:۴۵    
انتخاب شعار ما اجازه نمیدهیم در رزمایش "اقتدار ثارالله" نشان می دهد که بسیج و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در کوتاه ترین زمان، فرمان فرمانده کل قوا را اجرا می کنند.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۱۰ - ۲۳:۴۵    
وقتی سخن از حمایت تولیدکنندگان و صنعتگران داخلی به میان می آید، نخستین اولویتی که به ذهن خطور می کند ...
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۱۰ - ۲۳:۴۵    
اول می بایست حق را در جامعه معروف کرد بعد اقدام به امر کرد. وقتی هنوز حق در جامعه معروف نیست، چطور می توانیم امر به معروف داشته باشیم و همینطور وقتی باطل در جامعه منکر نیست شما چطور می توانید نهی از ...
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۱۰ - ۲۲:۴۷    
یک مقام مسئول در وزارت کار با اعلام اینکه کلاهبرداران و دفاتر غیرمجاز کاریابی در بازار کار شناسایی می شوند، گفت: فعالان غیرمجاز در بازار کار به مراجع قضایی معرفی و تا 40 میلیون تومان جریمه می شوند.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۱۰ - ۱۸:۵۰    
دبیرکل سازمان ملل در دیدار با رئیس مجلس، توافق هسته ای را دستاوردی بزرگ برای ایران و سازمان ملل خواند و از سفرش به تهران در آینده نزدیک خبر داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۱۰ - ۱۹:۲۶    
سفیر/ایت الله یزدی:نظارت شورای نگهبان استصوابی است نه تماشایی/آمریکااین خواب راکه ایران بازارمصرف ومنبع درآمدآن ها شود رابه گورمی برد /اولویت دولت بایداقتصادمقاومتی وتقویت دستگاه های مولدداخلی باشد
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۱۰ - ۲۱:۱۹    
سعید جلیلی با بیان اینکه آمریکا را کدخدای جهان نمی دانیم، اعلام کرد که در زمان من هیچ بازدیدی از پارچین صورت نگرفت.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۱۰ - ۲۱:۱۹    
رئیس کل سازمان نظام پزشکی ایران، با اشاره به اینکه بیمه ها باید ویزیت و مشاوره قبل از جراحی به رسمیت بشناسند ...
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۱۰ - ۲۱:۱۹    
پایگاه خبری تحلیلی هم اندیشی: سعید جلیلی با حضور در هجدهمین اجلاسیه خبرگان رهبری، ضمن تبییین زوایای پیدا و پنهان برجام ...
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۱۰ - ۱۸:۵۳    
اورخان محمداف یکی از انقلابیون آذربایجانی است که به ایران آمده و به تحصیل علوم دینی مشغول است؛ او می گوید: اسرائیل رسانه های آذربایجان را گرفت و ایران پیاز و سیب زمینی خود را فروخت!
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۱۰ - ۱۹:۱۲    
عضو جنبش 6 آوریل مصر گفت که با پیش بینی حضور کم تر از یک درصد معارضان مصری در پارلمان آتی این کشور، قوانین جنجالی که رؤسای جمهور موقت و کنونی مصر صادر کردند، توسط نمایندگان آتی تصویب خواهد شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۱۰ - ۱۹:۱۲    
شیث یحیایی گفت: عکس های زنده یاد تختی مربوط به مجموعه شخصی عباس خجسته بوده که وی از کودکی طی 50 سال این عکس ها را جمع آوری کرده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۱۰ - ۱۹:۰۱    
سرپرست اداره پیشگیری از جرائم سایبری پلیس فتا ناجا گفت: شکارچیان آنلاین در این فضا همیشه به دنبال افرادی هستند که اطلاعات خود را به راحتی ارائه می کنند و کودکان بهترین طعمه برای شکارچیان آنلاین هستند.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۱۰ - ۱۸:۳۶    
6 تشکل بسیج دانشجویی دانشکده های اقتصاد ضمن بیان ایرادهای اساسی نظام بانکی کشور از رئیس جمهور و مسئولان خواستند در جهت رفتن به سمت اقتصادی سالم و عاری از ربا با استفاده از تعالیم دین مقدس اسلام تلاش ...
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۱۰ - ۱۸:۲۸    
وزیر بهداشت با پاسخ به یک شایعه درباره حوزه پرستاری؛ درباره درآمد نجومی پزشکان نیز توضیح داد: از یک بیمارستان تامین اجتماعی درآمد پزشکی را در آوردند و در تلویزیون نشان دادند و گفتند درآمد جراح ایرانی ...
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۱۰ - ۱۸:۲۸    
تل آویو به دنبال صادرات گاز به مصر و توسعه نفوذ خود در منطقه بود؛ اما کشف یک میدان گازی جدید در آب های مدیترانه ای مصر راهبرد نفوذ اسرائیل از راه گاز را بر هم زد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۱۰ - ۱۹:۲۶    
سفیر/آیت الله یزدی درسخنان افتتاحیه هجدهمین اجلاسیه مجلس خبرگان:چون برجام یک تعهد است باید روند قانونی خود را در مجلس شورای اسلامی طی کند/برجام سیاست خارجی ما را تغییر نمی دهد
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۱۰ - ۱۹:۱۲    
بارش شدید باران در تالش موجب طغیان رودخانه و فراری دادن مسافران از این شهر شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۱۰ - ۱۹:۱۲    
هرچند در سالهای قبل نیز موارد معدودی استفاده از باج افزار مشاهده شده بود؛ اما هشدارهای مکرر پلیس فتا در سال 94 نشان دهنده رشد فزاینده این نرم افزار خطرناک و این رفتار ضد اجتماعی در چند ماهه اخیر است.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۱۰ - ۱۸:۰۳    
فرماندار بم گفت: 250 نفر از مردم این شهرستان، 18 شهریور ماه جاری با مقام معظم رهبری دیدار می کنند.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۱۰ - ۱۹:۰۴    
پیکر مطهر و نورانی شهید حجت الاسلام و المسلمین محمد حسین مختاری حسن آبادی بعد از 32 سال از طریق DNA شناسایی شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۱۰ - ۱۸:۰۳    
پانته آ مهدی نیا عنوان کرد: به یاد دارم روزی که رهبر معظم انقلاب برای بازدید به لوکیشن فیلم تشریف آوردند و ما قسمت هایی از فیلم را بدون رتوش برای اولین بار دیدیم، همه عوامل شروع به گریه کردند.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۱۰ - ۱۹:۰۱    
نشست کمیته هماهنگی مواقع اضطرار آلودگی هوای تهران برگزار شد و قرار بر این شد معادن شن و ماسه امروز و فردا تعطیل شوند و تمام دستگاه های خدماتی و امدادی نیز در حال آماده باش باشند.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۱۰ - ۱۹:۰۱    
رئیس مجلس با بیان اینکه ایران رشد اقتصادی بزرگی در مراحل بعد از توافق در پیش دارد، گفت: دفتر نمایندگی ایران در سازمان ملل خط مقدم کار دیپلماسی است.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۱۰ - ۱۸:۵۰    
تیم ملی بسکتبال ایران چهارمین پیروزی خود را در تورنمنت ویلیام جونز برابر نیوزیلند کسب کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۱۰ - ۱۸:۳۹    
تیم ملی فوتبال ایران عصر پنج شنبه به مصاف گوام می رود. "گوام"ی که اکنون با 6 امتیاز صدرنشین گروه D رقابت های مقدماتی جام جهانی است، اما واقعا گوام در کجای نقشه دنیاست و چگونه کشوری است؟
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۱۰ - ۱۸:۳۶    
دبیر کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه رفع فیلتر سایت بی بی سی فارسی را تکذیب کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۱۰ - ۱۸:۳۶    
معاون رفاهی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان آخرین جزئیات شناسایی اقشار نیازمند یارانه بگیر، گفت : سبد کالایی امنیت غذایی بین 10 میلیون نیازمند توزیع شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۱۰ - ۱۴:۲۷    
رئیس سازمان سنجش آموزش کشور درباره اعلام نتایج آزمون سراسری سال 94 گفت: نتایج کنکور سراسری اواخر هفته آینده منتشر می شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۱۰ - ۱۸:۲۸    
فروش زمین کوهستان پارک شادی از سوی مالک آن امری طبیعی است و نمی توان انتقادی نسبت به آن وارد دانست اما نگرانی ها متوجه تغییر کاربری زمین این مجموعه تفریحی پس از فروش آن است.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۱۰ - ۱۸:۲۸    
یک روزنامه نگار انگلیسی در مطلبی با تاکید بر اینکه باید نظام سلطنتی در بریتانیا منسوخ شود، نوشت بیایید سلطنت ملکه الیزابت آخرین سلطنت باشد و سپس به این بازی پایان دهیم .
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۱۰ - ۱۴:۱۸    
وزیر اقتصاد با اشاره اقدامات انجام شده برای تدوین بسته سیاستی سهام عدالت، گفت: بخشی از بسته طراحی شده، مستلزم ارائه لایحه به مجلس است که به زودی به مجلس ارائه خواهد شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۱۰ - ۱۸:۰۳    
تعدادی از اعضای اصلاح طلب شورای شهر تهران نسبت به انتخابات هیأت رئیسه شورای شهر تهران و حضور اصولگرایان در هیأت رئیسه واکنش نشان دادند و در ادامه مسائل حاشیه ای را مطرح نمودند.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۱۰ - ۱۵:۴۹    
رییس کمیسیون حقوقی و نظارت شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اینکه غلامعلی حدادعادل یک سال برای تصویب اعتبارنامه پشت در مجلس ششم ماند ...
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۱۰ - ۱۵:۴۶    
اعلام حمایت چهار عضو دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا از توافق ایران، جان تازه ای به طرفداران این توافق بخشیده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۱۰ - ۱۳:۱۹    
در دیدار معاون وزیر و رئیس سازمان نهضت سواد آموزی با رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور، تفاهم نامه همکاری در زمینه ریشه کنی بی سوادی بین این دو سازمان امضاء شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۱۰ - ۱۵:۴۹    
معاون رئیس جمهور سابق آمریکا، ضمن انتقاد شدید از اوباما توافق هسته ای ایران، را توافقی جعلی خواند.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۱۰ - ۱۵:۳۸    
نایب رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه تسلیم اکثریت آرا هستیم، خواستار یکپارچگی 31 عضو شورا شد و تأکید کرد: تقسیم بندی سیاسی به نفع شورای شهر نیست.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۱۰ - ۱۶:۳۸    
برادر حسن روحانی و دستیار ویژه وی دقایقی قبل به عیادت محمدرضا شجریان رفت و از نزدیک جویای احوال شجریان شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۱۰ - ۱۵:۳۵    
وزیر نفت با بیان اینکه روزانه حدود 8 میلیون لیتر بنزین وارد می کنیم، گفت: اصل حیاتی در دوران پساتحریم برای ما بدست آوردن سهم از دست رفته مان در بازار جهانی است.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۱۰ - ۱۵:۳۲    
معاون اول ریاست جمهوری گفت: با وجود حجم بالای بدهی های وزارت نیرو ماهیانه 220 میلیارد تومان از محل بودجه این وزارتخانه برای پرداخت یارانه هزینه شده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۱۰ - ۱۶:۳۲    
سعید جلیلی و تیم مذاکره کننده سابق هسته ای کشور به منظور بررسی برجام مجلس در حال حاضر میهمان ویژه این کمیسیون هستند.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۱۰ - ۱۴:۳۰    
پس از آن که "تد کروز" و "دونالد ترامپ" 18 شهریور (9 سپتامبر) را برای مخالفت با توافق هسته ای نامگذاری کردند، هیلاری کلینتون نیز اعلام کرد در راستای حمایت از برجام در این روز سخنرانی خواهد کرد
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۱۰ - ۱۵:۱۶    
در آستانه آغاز دور جدید سفرهای تابستانی و جهش مصرف بنزین، محموله بزرگ بنزین وارداتی در حالی در بندرعباس تخلیه شده که شرکت پالایش و پخش نفتی، دلایل افزایش واردات و کاهش تولید بنزین را اعلام کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۱۰ - ۱۴:۰۹    
فیلم سینمایی محمد رسول الله در 5 روز گذشته با اقبال بسیار خوبی مواجه شد و امروز اولین روز طرح نیم بهاء بلیت را تجربه می کند که تا این لحظه بسیاری از سالن ها بلیت های پیش فروش را به اتمام رساندند.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۱۰ - ۱۵:۰۵    
کارشناس مسئول پیش بینی هوای استان اصفهان گفت: با ورود سامانه ناپایدار به استان طوفان با سرعت 80 کیلومتر بر ساعت و کاهش 4 درجه ای دما در استان پیش بینی می شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۱۰ - ۱۵:۰۵    
باشگاه سایپا به اتفاقات رخ داده در برنامه نود واکنش نشان داد و ضمن اعلام اینکه فردوسی پور حتی نام بازیکن این باشگاه را به درستی نمی داند، بر بیان اطلاعات ناقص و نادرست توسط این برنامه تاکید کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۱۰ - ۱۵:۰۵    
روابط عمومی دفتر مقام معظم رهبری با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد: با توجه به انعکاس برخی مطالب در خصوص دیدگاهها رهبر معظم انقلاب نسبت به جمع بندی مسائل هسته ای در فضای رسانه ای و مجازی ...
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۱۰ - ۱۵:۴۶    
این روزها وزیر صنعت و خودروسازان در حالی بر طبل توخالی گرانی خودرو می کوبند و ضد انقلاب را منشاء نارضایتی ها از قیمت و کیفیت خودروها عنوان می کنند که افراد زیادی به دلیل پایین بودن کیفیت خودروهای صفر ...
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۱۰ - ۱۵:۴۶    
دسترسی آسان به هر نوع کتابی در آمریکا خانواده های این کشور را وادار کرد تا محدودیت هایی را برای دسترسی فرزندانشان به کتاب های نامناسب در نظر بگیرند.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۱۰ - ۱۵:۴۶    
آژیر خطر در شهرک های صهیونیستی نزدیک به نوار غزه به صدا درآمد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۱۰ - ۱۵:۴۶    
به باشگاه استقلال انتقاد شده که در تمرین تغذیه مناسبی برای بازیکنان در نظر گرفته نمی شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۱۰ - ۱۵:۴۶    
رئیس هیات عامل صندوق توسعه ملی از نامه نگاری با رئیس جمهور درباره تخلفات بانک مرکزی در استفاده غیرقانونی از منابع این صندوق خبرداد و موجودی فعلی صندوق توسعه ملی را 40 میلیارد دلار اعلام کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۱۰ - ۱۵:۳۸    
وزیر نیرو با بیان اینکه هم اکنون ایران چهاردهمین شبکه بزرگ برق جهان را در اختیار دارد، گفت: با بهره برداری از اولین نیروگاه تلمبه و ذخیره ای می توان در کمتر از 30 ثانیه برق تولید و یا توقف تولید داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۱۰ - ۱۵:۳۲    
خواب پیش از ظهر(حدودنیم ساعت قبل ازاذان ظهرتااذان ظهر) را خواب قیلوله گویند که بسیار مفید بوده و موجب نشاط و تقویت قوای مختلف بدن می شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۱۰ - ۱۵:۳۲    
چند روز گذشته وزیر کشور در دیدار با خبرنگاران به شوخی مسئله ای را در خصوص باقی ماندن دولت اصلاحات در دوره بعدی انتخابات ریاست جمهوری مطرح کرد که این موضوع دردسرساز شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۱۰ - ۱۵:۳۲    
هبر معظم انقلاب اسلامی ظهر امروز (سه شنبه) در دیدار فرماندهان و مسئولان قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) ارتش جمهوری اسلامی ایران، با اشاره به اهمیت مأموریت و وظایف این قرارگاه در دفاع از کشور ...
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۱۰ - ۱۵:۳۲    
معاون وزیر نیرو با تشریح جزئیات طرح جدید تولید برق در منازل و ساختمان های مسکونی، شرایط پرداخت وام و خرید تضمینی برق از مردم را اعلام کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۱۰ - ۱۵:۳۲    
مجیدی، نامجومطلق را اسطوره خود خواند و شماره هفت را متعلق به وی دانست. پس از فرهاد ،حمید استیلی نیز (که در این دیدار 7پوشیده بود) در مصاحبه ای ادعای مجیدی را تایید کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۱۰ - ۱۵:۳۲    
معاون اول رئیس جمهور با تشریح وجود محدودیت های آبی در برخی مناطق کشور، گفت: دولت سال مالی سختی دارد و امیدواریم بتوانیم از این شرایط عبور کنیم.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۱۰ - ۱۴:۳۰    
معاون وزیر ارتباطات از ورود 18 اپراتور جدید به بازار خدمات اینترنت پرسرعت کشور خبر داد و گفت: پروانه فعالیت این اپراتورها آبان ماه صادر می شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۱۰ - ۱۵:۱۹    
رئیس کل بانک مرکزی گفت: بعد از گذشت بیش از سه دهه از تصویب قانون عملیات بانکی بدون ربا، هنوز هم برخی از علما، نخبگان و عامه مردم در رابطه با انطباق فعالیت های بانکی با تعالیم شرعی تردید دارند.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۱۰ - ۱۵:۱۹    
فردی که به خاطر فتنه گری های خود طبق حکم دستگاه قضایی به زندان افتاده است، همین که به واسطه سعه صدر عجیب و غریب نظام به یک تریبون قانونی می رسد ...
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۱۰ - ۱۵:۱۶    
وزیر اقتصاد با اعلام مشکلات سیستم بانکی، بدهی دولت به این سیستم را 100 هزار میلیارد تومان اعلام کرد و 6 محور اصلاح نظام بانکی را تشریح کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۱۰ - ۱۵:۱۶    
درحالی که مدیرعامل و اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال در تلاش هستند تا مشکلات مالی این باشگاه را برطرف کنند یک مشکل بزرگتر برای آنها وجود دارد که ممکن است در بازرسی های آینده برای آنها دردسرساز شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۱۰ - ۱۵:۱۶    
درحالیکه تیم والیبال شهرداری ارومیه تمرینات خود را شروع کرده است حواشی افسارگسیخته ای اینروزها تمرکز تیم را به هم می زند این حواشی می تواند گاه از طرف سرپرست تیم باشد یا مدیرعامل باشگاه.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۱۰ - ۱۵:۰۸    
رجب طیب اردوغان رئیس جمهوری ترکیه روز جمعه دولت موقت پیشنهادی از سوی نخست وزیر احمد داوود اوغلو را تایید کرد، دولتی که تا انتخابات عمومی زودهنگام اول نوامبر اداره کشور را برعهده خواهد داشت.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۱۰ - ۱۵:۰۸    
یک مقام مسئول در وزارت نیرو از اجرای طرح جامع آبرسانی به پایتخت خبر داد و گفت: این طرح در حال حاضر 14 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۱۰ - ۱۵:۰۵    
معصومه ابتکار رییس سازمان حفاظت از محیط زیست در حالی که با انتشار تصویری در اینستاگرام، خبر از بازدیدش از طرح بیابان زدایی از دهستان اختر آباد و اجرای پروژه بین المللی ترسیب کربن داده بود ...
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۱۰ - ۱۵:۰۵    
یک رسانه غربی از نامه تعدادی از ایرانیان حاضر در خارج از کشور به کنگره آمریکا و درخواست آنها از قانونگذاران ایالات متحده برای حمایت از برجام خبر داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۱۰ - ۱۵:۰۵    
دبیر هیئت ممتحنه برد بیهوشی از محرومیت زنان باردار ایرانی از زایمان های بدون درد به دلیل ضعف در حوزه بیهوشی کشور ابراز تاسف کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۱۰ - ۱۵:۰۵    
شرکت نفت هند قصد دارد با صرف هزینهٔ سه میلیارد دلاری یک مجتمع پتروشیمی در ایران احداث کند.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۱۰ - ۱۵:۰۵    
رئیس جمهور آمریکا با رد اتهامات وارد شده بر وی مبنی بر اینکه در اظهارات خود از واژه های ضد صهیونیستی استفاده می کند بر لزوم افزایش همکاری های اطلاعاتی واشنگتن-تل آویو تاکید کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۱۰ - ۱۲:۵۷    
رئیس مرکز برنامه ریزی منابع انسانی و فناوری اطلاعات آموزش و پرورش با بیان اینکه سند توسعه فاوا یکی از اسناد اصلی است، گفت: این سند مسیر توسعه فناوری و اطلاعات را در آموزش و پرورش مشخص می کند.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۱۰ - ۱۲:۵۴    
فرمانده نیری انتظامی تهران بزرگ از جمع آوری لباس هایی که دارای نماد پرچم آمریکا و نقوش شیطان پرستی بودند در برخی از بوتیک های پایتخت خبر داد .
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۱۰ - ۱۴:۴۷    
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس، با بیان اینکه پروژه های فضایی دانشگاه ها با رکود شدیدی مواجه شده است، گفت: وقتی در دولت اعتقاد و اراده ای در این حوزه نباشد، اعمال نظارت از طرف مجلس هم بی فایده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۱۰ - ۱۴:۴۷    
مهندس محمد حسن انتظاری ، دبیر شورای عالی فضای مجازی، در حکمی دکتر محمد رضا ولوی ، را به عنوان دبیر همایش " همایش ژئوپلیتیک فضای مجازی "منصوب کرد. ...
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۱۰ - ۱۴:۴۷    
شبکه انگلیسی بی بی سی فارسی در برنامه های مختلف، ماجرای به زندان افتادن مهدی هاشمی را سیاسی جلوه می دهد! ...
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۱۰ - ۱۴:۲۷    
سردار باقرزاده به نسیم گفت: پیکرهای 17 شهید تازه تفحص دوران دفاع مقدس که به تازگی در شهرهای مختلف استان کردستان تشییع شده، بزودی جهت انجام مراحل شناسایی به معراج شهدای تهران انتقال می یابند
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۱۰ - ۱۴:۲۱    
رئیس فدراسیون فوتبال گوام همکاری با چشم بادامی ها را دلیل اصلی پیشرفت فوتبال این کشور می داند. او تاکید کرد که تیمش در دیدار برابر ایران به پیروزی فکر می کند.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۱۰ - ۱۴:۲۱    
در اکثر زندان های جهان داشتن پول جرم محسوب می شود و زندانیان تنها مجاز به استفاده از اعتبار مالی که نزد زندان دارند برای خرید های شخصی خود هستند.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۱۰ - ۱۴:۰۹    
سردار سرلشکر سلیمانی در روز اول هجدهمین اجلاسیه مجلس خبرگان، گزارشی از وضعیت عراق و سوریه به اعضای این مجلس ارائه کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۱۰ - ۱۴:۰۹    
در پی یورش نظامیان صهیونیست به اردوگاه جنین واقع در کرانه باختری که با هدف بازداشت یکی از رهبران جهاد اسلامی فلسطین صورت گرفت، دو نظامی این رژیم زخمی شدند.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۱۰ - ۱۴:۰۹    
مهدی چمران با 17رای به برای دومین سال به عنوان رییس شورای شهرتهران انتخاب شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۱۰ - ۱۲:۵۰    
دبیر کارگروه ورزش معاونت امور زنان ریاست جمهوری گفت:بر اساس مصوبه دولت ادارات موظف می شوند که برای بانوان کلاس های ورزش به منظور ارتقا سلامت ، نشاط و شادابی آنها در محیط های کاری در نظر بگیرند.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۱۰ - ۱۳:۱۱    
معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان محیط زیست، از تصویب دستورالعمل مربوط به آلودگی صوتی و پرتوهای غیر یون زا خبر داد و گفت: ضوابط و مقررات آن بزودی ابلاغ می شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۱۰ - ۱۳:۱۱    
از شورای نگهبان با توجه به درجه دیانت ، دلسوزی و خیرخواهی که دارند انتظار داریم حقوق عمومی (حقوق ملت و دولت) و حقوق خصوصی (حقوق نامزدها) با هم رعایت شود یعنی اینطور نباشد کسانی که خودشان را برای خدمت ...
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۱۰ - ۱۳:۱۱    
وزیر اطلاعات گفت: با تدابیر و زحمات شبانه روزی سربازان گمنام امام زمان (عج) برنامه های خرابکارانه دشمن در کشور خنثی و تیم های عملیاتی خرابکار، شناسایی و دستگیر شدند و یا به هلاکت رسیدند.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۱۰ - ۱۲:۵۴    
فرماندهان جدید انتظامی استان های گیلان، قزوین، کرمان، سمنان و شرق استان تهران با حکم فرمانده نیروی انتظامی منصوب شدند.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۱۰ - ۱۲:۵۴    
معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری گفت: در نقشه راه نظام اداری کشور کاهش 12 درصدی حجم و اندازه دولت و توسعه فناوری اطلاعات در دستور کار قرار گرفته است.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۱۰ - ۱۲:۵۰    
رئیس کمیته امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مخالفت کنگره آمریکا درباره برجام بی اهمیت است، گفت: باید برجام در مجلس بررسی شود اما در این زمینه نیاز به ارائه برجام به صورت لایحه به مجلس نیست.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۱۰ - ۱۲:۵۰    
رئیس اتاق تهران از کاهش شدید تخصیص بودجه عمرانی در 5 ماهه امسال خبر و هشدار داد: وضعیت اقتصادی بسیار خطرناک است و تداوم رکود به اقتصاد صدمه وارد می کند.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۱۰ - ۱۲:۲۷    
عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: داوطلبان حضور در انتخابات مجلس خبرگان رهبری باید در آزمون کتبی و پس از قبولی در آن نیز در مصاحبه شفاهی علمی نیز شرکت کنند.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۱۰ - ۱۲:۲۱    
مهدی چمران 17 رای و مسجدجامعی، رقیب اصلاح طلب وی 13 رای کسب کردند/ مرتضی طلایی نایب رئیس شد/ پیرهادی و قناعتی به عنوان منشی و رضا تقی پور به سمت سخنگوی شورای شهر برگزیده شدند
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۱۰ - ۱۲:۱۳    
mp4: http://hamandishi.ir/images/docs/files/000298/nf00298048-2.mp4
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۱۰ - ۱۱:۲۳    
فرهنگسرای شهدای رسانه با حضور استاندار و مسوولین استانی افتتاح شد
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۱۰ - ۰۹:۳۷    
هجدهمین اجلاس خبرگان رهبری به ریاست آیت الله محمد یزدی دقایقی پیش آغاز شد.
  • ۱