پنجشنبه ۰۳ خردادساعت ۰۹:۱۵May 2024 23
جستجوی پیشرفته

خبرهای هم اندیشی 15 شهریور 1394 - hamandishi.ir

هم اندیشی 29 اسفند 1393 هم اندیشی 31 فروردین 1394 هم اندیشی 30 اردیبهشت 1394 هم اندیشی 31 خرداد 1394 هم اندیشی 31 تیر 1394 هم اندیشی 31 مرداد 1394 هم اندیشی 11 مهر 1394 هم اندیشی 1 شهریور 1394 هم اندیشی 2 شهریور 1394 هم اندیشی 3 شهریور 1394 هم اندیشی 4 شهریور 1394 هم اندیشی 5 شهریور 1394 هم اندیشی 6 شهریور 1394 هم اندیشی 7 شهریور 1394 هم اندیشی 8 شهریور 1394 هم اندیشی 9 شهریور 1394 هم اندیشی 10 شهریور 1394 هم اندیشی 11 شهریور 1394 هم اندیشی 12 شهریور 1394 هم اندیشی 13 شهریور 1394 هم اندیشی 14 شهریور 1394 هم اندیشی 15 شهریور 1394 هم اندیشی 16 شهریور 1394 هم اندیشی 17 شهریور 1394 هم اندیشی 18 شهریور 1394 هم اندیشی 19 شهریور 1394 هم اندیشی 20 شهریور 1394 هم اندیشی 21 شهریور 1394 هم اندیشی 22 شهریور 1394 هم اندیشی 23 شهریور 1394 هم اندیشی 24 شهریور 1394 هم اندیشی 25 شهریور 1394 هم اندیشی 26 شهریور 1394 هم اندیشی 27 شهریور 1394 هم اندیشی 28 شهریور 1394 هم اندیشی 29 شهریور 1394 هم اندیشی 30 شهریور 1394 هم اندیشی 31 شهریور 1394 
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۱۵ - ۲۳:۵۶    
تکمیلی/مأموریتهای شورای فضای مجازی دردوره جدید:انحلال شوراهای عالی مصوب درگذشته که موازی این شوراهستند/تثبیت وتقویت جایگاه مرکزملی فضای مجازی/ارتقای ایران به قدرت سایبری درطراز قدرتهای جهانی/سفیر
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۱۵ - ۲۳:۵۶    
تکمیلی/مأموریتهای شورای فضای مجازی:تسریع درراه اندازی شبکه ملی اطلاعات/اهتمام ویژه به سالم سازی وحفظ امنیت همه جانبه فضای مجازی/تدوین وتصویب نظامهای امنیتی،حقوقی ...
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۱۵ - ۲۳:۵۶    
تکمیلی/مأموریتهای شورایعالی فضای مجازی:ترویج هنجارها،ارزش ها وسبک زندگی اسلامی ایرانی و ممانعت از رخنه ها و آسیب های فرهنگی و اجتماعی/احراز جایگاه و سهم مناسب برای اقتصاد دانش بنیان در فضای مجازی/سفیر
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۱۵ - ۲۳:۵۴    
تکمیلی/ترکیب اعضای حقوقی شورایعالی فضای مجازی:رئیس جمهور (رئیس شورایعالی)،رئیس مجلس،رئیس قوه قضائیه،رئیس سازمان صداسیما، ...
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۱۵ - ۲۳:۵۴    
تکمیلی/امام خامنه ای: وظیفه اصلی این تشکیلات سیاستگذاری، مدیریت کلان وبرنامه ریزی و تصمیم گیری های لازم وبه هنگام و همچنین نظارت و رصدکارآمد و روزآمد دراین عرصه میباشد/سفیر
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۱۵ - ۲۳:۵۱    
سفیر/رئیس جمهورقرقیزستان درنشست خبری مشترک با روحانی:میان ماوایران هیچ اختلاف وتضادی وجودندارد/بررسی اجرای طرح راه آهن ازچین به آسیای میانه وایران ...
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۱۵ - ۲۲:۰۷    
هیات وزیران با اختصاص مبلغ 100 میلیارد ریال به وزارت ورزش و جوانان بابت کمک به توسعه ورزش موافقت کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۱۵ - ۲۱:۵۳    
شورای نگهبان در گزارشی به لزوم تصویب برجام توسط مجلس اشاره کرده و به ابهاماتی که درباره صلاحیت خانه ملت وجود دارد، پرداخته است.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۱۵ - ۲۱:۴۸    
جنگنده های سعودی بیش از 30 بار به مناطق مختلف صنعاء طی 24 ساعت گذشته حمله کردند.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۱۵ - ۲۱:۴۸    
سخنگوی وزارت امورخارجه دولت اصلاحات گفت: دولتمردان آمریکا برای مردم سوریه و یمن حق حیات و زندگی قائل نیست و امنیت مردم این کشورها را به رسمیت نمی شناسد و حقوق بشر آمریکایی بیشتر به یک شوخی شباهت دارد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۱۵ - ۲۱:۴۵    
سرمربی پرسپولیس می گوید با توجه به سوابقی که دارد او و دستیارانش ارزان ترین کادر فنی 10 سال اخیر سرخ ها را تشکیل داده اند.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۱۵ - ۲۰:۳۵    
هاشمی رفسنجانی در خطبه های نماز جمعه در سال 61 درباره شعار "مرگ بر آمریکا" می گوید: شعار "مرگ بر آمریکا" را ضعیف و کم نکنید، آن شعار بزرگی است که می دهید و دارید با همین شعار دنیا را تکان می دهید.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۱۵ - ۲۰:۲۰    
جان کری وزیر امور خارجه آمریکا در گفت و گویی تلفنی با سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه نسبت به گزارش هایی که حاکی است مسکو قصد دارد بر حضور نظامی خود در سوریه بیافزاید ابراز نگرانی کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۱۵ - ۱۹:۳۴    
50 نفر از عناصر گروه تروریستی داعش به اتهام خیانت توسط این گروه اعدام شدند.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۱۵ - ۱۹:۳۱    
با توجه به استقبالی که از فیلم محمد رسول الله در جشنواره فیلم مونترال به عمل آمد، این فیلم یک سانس دیگر در جشنواره به نمایش در می آید.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۱۵ - ۱۸:۴۷    
در اقدامی کم سابقه فدراسیون فوتبال بلیت یک مسابقه فوتبال را 50 هزار تومان تعیین کرد. این قیمت برای تماشای دیدار دو تیم ژاپن و افغانستان اعلام شده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۱۵ - ۱۸:۳۸    
متهم سابقه داری که با پراید سفید و خاکستری و با تهدید چاقو از زنان جوان و دختران در مناطق شرق و شمال شرق تهران زورگیری می کرد با تلاش مأموران پلیس آگاهی دستگیر شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۱۵ - ۱۸:۳۸    
قائم مقام جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی با بیان اینکه دولت به دنبال اجرای سیاست لیبرالی در کشور است، گفت: تنها گفتن و ارائه طرح اقتصاد مقاومتی از سوی مسئولان درست نیست ...
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۱۵ - ۱۸:۳۵    
جانشین فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: یکی از برنامه های پلیس در سال جاری، تشکیل پلیس اقتصادی است و در صدد هستیم این مهم را با کمک مجلس و دولت اجرایی کنیم.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۱۵ - ۱۸:۲۷    
سه موافقتنامه همکاری های گمرکی، مالیاتی و سرمایه گذاری متقابل با حضور وزیر اقتصاد کشورمان و وزیر دارایی عراق به امضا رسید.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۱۵ - ۱۸:۲۱    
یکی از مراجع تقلید گفت: باید اتاق فکر سیاسی در حوزه علمیه ایجاد شود تا حوزویان در مسائل سیاسی ورود بیشتری داشته باشند.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۱۵ - ۱۸:۱۵    
معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، اختلال چند روز اخیر شبکه اینترنت کشور را مربوط به قطع لینک ارتباطی ایران از مسیر کشور ترکیه به دلیل مسائل داخلی این کشور عنوان کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۱۵ - ۱۸:۱۲    
عضو کمیسیون برجام از بررسی توافق از منظر حقوق بین الملل خبر داد و گفت: ضمانت اجرای تعهدات غرب،مکانیزم تشکیل کمیسیون مشترک، برگشت پذیری برجام و قعطنامه شورای امنیت از موضوعات مهمی بود که بررسی شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۱۵ - ۱۸:۱۰    
عضو شورای اسلامی شهر تهران با تلخ ارزیابی کردن اتفاق رخ داده برای کودک 3 ساله کوبانی پیشنهاد نامگذاری مکانی در تهران به نام کودک سوری که قربانی خشونت فرقه ای شده به عنوان نماد ضد خشونت پیشنهاد داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۱۵ - ۱۸:۰۷    
برگشت پذیری آنها با یک دستور العمل و بخشنامه صورت می گیرد اما برگشت پذیری ما به همین راحتی نیست و هزینه و زمان و کار فنی می خواهد که در این صورت ما هم همه زیرساخت ها و سانتریفوژ را حفظ می کنیم ولی ...
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۱۵ - ۱۸:۰۷    
مدیرعامل صندوق توسعه ملی با ارائه توضیحاتی اظهارات چند روز قبل خود درباره بانک مرکزی را پس گرفت و اعلام کرد که 12 میلیارد دلار از سوی بانک مرکزی از صندوق توسعه برداشت نشده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۱۵ - ۱۷:۵۵    
استاد حوزه و دانشگاه عرصۀ سیاسی را عرصۀ اندیشیدن دربارۀ جهان و پیچیدگی های بسیار بزرگ عالم دانست و گفت: وقتی اکثر مردم سیاسی نباشند، همیشه یک گروه اقلیت بر آنها مسلط می شوند.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۱۵ - ۱۵:۲۱    
مربی پیشین تیم ملی گفت: اینکه می گویند تیم ملی ما جوان شده شاید به لحاظ شناسنامه ای درست باشد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۱۵ - ۱۵:۱۸    
محمد ملکی مالک باشگاه استقلال اهواز عنوان کرد به زودی به جای فرزندش سرپرست جدیدی به استقلال اهواز معرفی می کند.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۱۵ - ۱۵:۱۸    
در حالیکه بازیکنان و کادر فنی تیم ملی والیبال ایران از خستگی و بی برنامگی صحبت می کنند ولاسکو اردوی آرژانتین را در ژاپن برگزار کرد تا تیمش از این اتفاقات دور باشد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۱۵ - ۱۵:۱۸    
دو مقام رژیم صهیونیستی اعلام کردند که ایران در مقایسه با دیگر دشمنان این رژیم مهمترین تهدید برای آنها به شمار می رود.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۱۵ - ۱۵:۱۵    
فهرست منتشره سازمان لیگ در مورد قراردادها سرشار از نکات جالب توجه است.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۱۵ - ۱۵:۱۵    
اسماعیل فرهادی بازیکن باسابقه ذوب آهن و یکی از قدیمی های این تیم در فهرست ذوب آهن قرار ندارد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۱۵ - ۱۵:۱۵    
در لیست رقم قرارداد بازیکنان استقلال که سازمان لیگ روز گذشته آن را منتشر کرد، هنوز هم بازیکنان باتجربه در صدر پرداختی ها هستند.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۱۵ - ۱۵:۱۲    
هاشمی رفسنجانی در خطبه های نماز جمعه در سال 61 درباره شعار "مرگ بر آمریکا" می گوید: شعار "مرگ بر آمریکا" را ضعیف و کم نکنید، آن شعار بزرگی است که می دهید و دارید با همین شعار دنیا را تکان می دهید ...
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۱۵ - ۱۵:۱۲    
رئیس پلیس تهران بزرگ صبح امروز با اشاره به اجرای طرح امنیت و آرامش در محلات شهر تهران از نظارت مستمر پلیس بر عملکرد کافی نت ها و برخورد با واحدهای صنفی متخلف و پلمپ آنها خبر داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۱۵ - ۱۵:۱۲    
توطئه علیه جمهوری اسلامی تازگی ندارد. اما این بار شرایط داخلی و خارجی برای اعمال نفوذ مساعدتر است. زیرا فضای حاکم بر نخبگان و چه بسا قشری از مردم گویای این است که توطئه را جدی نگرفته اند ...
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۱۵ - ۱۵:۰۶    
معاون ورزشی باشگاه استقلال گفت: امروز به کرار هشدار جدی دادم و حتی گفتم می خواهیم با تو قطع همکاری کنیم، اما این آخرین بار است که به پای این بازیکن می ایستیم.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۱۵ - ۱۴:۵۷    
معاون وزیر دفاع مستعفی یمن مدعی شد شمار زیادی از سلاح های نیروهای انصارالله ساخت ایران است و مربیان آموزش استفاده از این نوع سلاح ها هم ایرانی هستند.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۱۵ - ۱۴:۵۱    
همه این تناقضات در حالی است که هنوز تعریف درستی از شبکه ملی اطلاعات به مردم ارائه نشده است و چندان بی راه نیست اگر ادعا کنیم مردم، شبکه ملی اطلاعات را با جدایی از شبکه جهانی اینترنت برابر می دانند.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۱۵ - ۱۴:۴۹    
رئیس کمیته اخلاق گفت:داشتن خالکوبی روی بدن بازیکنان ضد فرهنگ ایرانی است و موجبات تخریب فرهنگ را در جامعه به وجود می آورد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۱۵ - ۱۴:۴۹    
مسعود شجاعی امروز احتمالا اولین بازی خود را با پیراهن تیم تازه اش الغرافه انجام خواهد داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۱۵ - ۱۴:۴۹    
رئیس جمهورفرمانده اقتصادایران راچه کسی می داند؟این پرسشی است که هنوزحسن روحانی پاسخ شفافی به آن نداده است اما درلابه لای حکم او برای محمدباقرنوبخت رئیس سازمان مدیریت، شاید این مساله رمزگشایی شده باشد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۱۵ - ۱۴:۴۶    
کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال اشکان دژاگه و سردار آزمون دو ستاره ملی پوش را برای ادای توضیحات احضار می کند.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۱۵ - ۱۴:۴۶    
ستاد اقتصادی پساتحریم بخش خصوصی با هدف مقررات زدایی، تشکیل بانک اطلاعات تجار و شرکت های ایرانی و تلاش برای جذب سرمایه گذار خارجی تشکیل شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۱۵ - ۱۴:۴۶    
پایگاه خبری تحلیلی هم اندیشی: صدها ایرانی ساکن بنگلور با حضور در فرودگاه بین المللی این کشور، استقبال شایان توجهی از کاروان اعزامی تیم ملی به عمل آوردند ...
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۱۵ - ۱۴:۴۶    
کاپیتان سابق پرسپولیس معتقد است تصمیم مدیران این باشگاه برای اعلام شماره حساب جهت کمک هواداران اشتباه است.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۱۵ - ۱۴:۴۴    
رئیس کمیسیون امنیت ملی پیرامون روند بررسی برجام در مجلس شورای اسلامی توضیحاتی ارائه کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۱۵ - ۱۴:۴۴    
هافبک عراقی استقلال در پایان جلسه با معاون باشگاه استقلال اعلام کرد که چه پول بگیرد چه نگیرد تا پایان فصل در این تیم خواهد ماند.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۱۵ - ۱۴:۳۸    
با آغاز جام جهانی والیبال ورزش سه قصد دارد با ارائه گزارش، اطلاعات، نصاویر و بررسی های فنی مسابقات را به صورتی جدی و حرفه ای پوشش دهد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۱۵ - ۱۴:۳۸    
سروش فیروزی بازیکن خبرساز تیم سایپا که نامش توسط مدیرعامل به فهرست اضافه شده با این باشگاه قرارداد 200 میلیونی دارد!
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۱۵ - ۱۴:۳۲    
سرانجام انتظار به پایان رسید و ظهر جمعه لنج جبار با 14 ملوان، پس از حدود شش ماه اسارت در بند دزدان دریایی سومالی در بندرکنارک پهلو گرفت تا آرزوی صیادان ایرانی برآورده شود و آنها یک بار دیگر بتوانند ...
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۱۵ - ۱۴:۲۹    
محمد نبی حبیبی اشاره به روند همگرایی در میان اصولگرایان برای رسیدن به فهرست واحد گفت: روند همگرایی وحدت اصولگرایان با شیب معقولی پیش می رود.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۱۵ - ۱۴:۰۸    
سخنگوی هیات منصفه مطبوعات استان تهران گفت: بررسی اتهامات دو روزنامه قانون و روزان در شعبه های 3 و 8 دادگاه کیفری استان تهران انجام شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۱۵ - ۱۳:۳۸    
اولین دوره از کارگاه های آموزشی رادیویی با حضور جلال مقامی و خسر خسروشاهی استادان پیشکسوت این حوزه از 21 شهریور در مدرسه تئاتر سه نقطه برگزار می شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۱۵ - ۱۳:۳۶    
فرماندار فاروج گفت: 80 نفر از مردم این شهرستان به دیدار رهبری می روند.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۱۵ - ۱۳:۳۶    
پایگاه خبری تحلیلی هم اندیشی: سایت مصری "کلام الیوم" مدعی شد که امارات عربی در پی کشته شدن 45 تن از نظامیان این کشور در یمن، ایران را به پس دادن تاوان این فاجعه تهدید کرد. ...
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۱۵ - ۱۳:۳۶    
افشارزاده درباره جانشین خودش هم گفته است : هنوز فردی برای این پست در نظر گرفته نشده چون انتخاب گزینه مورد نظر نیاز به دقت بسیار دارد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۱۵ - ۱۳:۳۳    
امام جمعه مشهد گفت: برخی اگر احساس کنند یک موضع گیری سیاسی موقعیت آنها را در جامعه به خطر می اندازد حاضر نیستند از مقام خود بگذرند و این جای تاسف دارد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۱۵ - ۱۳:۱۲    
امیررضا خادم و عبدالحمید احمدی به منظور تماشای مسابقات کشتی فرنگی و آزاد قهرمانی جهان در آمریکا که حکم انتخابی المپیک را هم دارد راهی این کشور شدند.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۱۵ - ۱۳:۰۶    
یک منبع آگاه در وزارت امورخارجه دستگیری یک مستشار نظامی ایران در یمن را تکذیب کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۱۵ - ۱۳:۰۳    
جمعی از دانشجویان بورسیه در نامه ای به رئیس کمیسیون آموزش و رئیس کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی خواستار ارائه پرونده دانشجویان بورسیه به قوه قضائیه شدند.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۱۵ - ۱۳:۰۳    
رئیس جمهور سوریه ضمن ابراز ناراحتی درباره مرگ "آیلان کردی" کودک سه ساله سوری در سواحل مدیترانه تاکید کرد که غرق این کودک عزم کشورش را برای مبارزه با تروریسم افزایش می دهد
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۱۵ - ۱۳:۰۰    
عضو هیأت علمی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی گفت: با یک ادعا نمی توان گفت که عرفان موعود یا به تعبیری عرفان مطلوب به دست آمده است ...
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۱۵ - ۱۲:۵۱    
تیم فوتبال ستارگان جهان در دیداری خیریه موفق شد با نتیجه 6 بر 5 از سد اسطوره های رئال مادرید بگذرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۱۵ - ۱۲:۴۵    
دیشب و امروز کاربران تلگرام دوباره هنگام اتصال به اپلیکیشن خود با مشکل مواجه شدند. این در حالی است که مدیران تلگرام از به روز رسانی سرور در روز یکشنبه یعنی امروز خبر داده اند.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۱۵ - ۱۲:۴۵    
اعتبار پروانه اپراتورهای ارائه کننده خدمات اینترنت پرسرعت یا همان شرکت های PAP امروز در صورت تمدید نشدن، منقضی می شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۱۵ - ۱۲:۴۳    
جشن تکلیف آرمیتا رضایی نژاد صبح امروز در حالی در جوار حرم مطهر رضوی برگزار شد که رهبر معظم انقلاب برای آرمیتا هدیه ویژه ای فرستادند.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۱۵ - ۱۲:۴۱    
شمار مشمولین نهایی سهام عدالت در کشور به 49 میلیون و 132 هزار و 251 نفر رسید.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۱۵ - ۱۲:۴۱    
ساعت 11 امروز در هتل رادیسون به وقت قطر قرعه کشی جام قهرمانی فوتبال غرب آسیا در هتل رادیسون بلو دوحه قطر برگزار می شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۱۵ - ۱۲:۳۲    
سریال پلیسی آسمان من به کارگردانی محمدرضا آهنج و با مضمون امنیت پرواز ، بزودی از شبکه سه سیما پخش می شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۱۵ - ۱۲:۳۲    
وزیر نیرو گفت: با روشهای بسیار ساده قادریم 25 تا 30 درصد آب را در هر منزل صرفه جویی کنیم و شهر و روستاهای زیادی را از خطر کم آبی برهانیم.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۱۵ - ۱۲:۳۲    
در حالی که صدا و سیما فراگیرترین و تاثیرگذارترین رسانه در کشورمان است ولی به نظر می رسد ظرفیت های این رسانه به درستی در خدمت تربیت نسل جدید قرار نگرفته و رسانه ملی نیازمند بازنگری در این حوزه است.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۱۵ - ۱۲:۲۹    
از آن جا که عضویت فلسطین در سازمان ملل بصورت عضو ناظر بوده است، از سال 2012 به این سو تلاش هایی از جانب فلسطینیان برای ارتقا عضویت کشورشان از عضو ناظر به عضو رسمی مجمع عمومی صورت گرفته است.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۱۵ - ۱۲:۲۹    
هافبک برزیلی تیم فوتبال استقلال خواهان فسخ قراردادش با این تیم شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۱۵ - ۱۲:۲۶    
سخنگوی کمیسیون ویژه بررسی برجام از حضور دبیر شورای عالی امنیت ملی و رئیس سازمان انرژی اتمی در جلسه روز سه شنبه جاری این کمیسیون خبر داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۱۵ - ۱۲:۲۶    
عضو کمیسیون ویژه برجام مجلس گفت: بیانات رهبر معظم انقلاب این نکته را تقویت می کند که دولت برجام را به صورت لایحه تقدیم مجلس کند.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۱۵ - ۱۲:۲۳    
همزمان با اختلالات مجدد پیام رسان موبایلی تلگرام وزیر ارتباطات قطعی چندساعته این شبکه را ناشی از قطع لینک ارتباط کشور ترکیه عنوان کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۱۵ - ۱۲:۰۳    
بر اساس آخرین داده های هواشناسی تهران امروز رگبار و رعد و برق در برخی نقاط تهران خواهد بود و اردبیل و چهارمحال و بختیاری خنک ترین استان های کشور هستند.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۱۵ - ۱۱:۵۴    
وقتی نیاز مبرمی به پول دارید، شاید قرض گرفتن یا اخذ وام گزینه مناسبی باشد، اما هرگز نباید از خطرات ناشی از آن نیز غافل شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۱۵ - ۱۱:۵۴    
مدیرعامل سازمان حسابرسی گفت: تا پایان سال 92 دولت 360 هزار میلیارد ریال به بانک ها بدهی داشته است.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۱۵ - ۱۱:۵۱    
مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور درباره زمان اعلام نتایج آزمون سراسری سال 94 گفت: فهرست اسامی پذیرفته شدگان کنکور سراسری 94 اواخر هفته جاری اعلام می شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۱۵ - ۱۱:۵۱    
هافبک برزیلی تیم فوتبال استقلال تصمیم خود را گرفته و می خواهد از این تیم جدا شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۱۵ - ۱۱:۴۸    
در دومین روز از مرحله اصلی رزمایش بزرگ فدائیان حریم ولایت5 جنگنده بمب افکن های سوخو24 و هواپیماهای شکاری فانتوم با انهدام اهداف ثابت زمینی و متحرک هوایی و زمینی عملیات رزمی خود را با موفقیت انجام ...
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۱۵ - ۱۱:۳۶    
روز گذشته بود که رهبر انقلاب برای یک دوره چهارساله، ضمن تعیین اعضای جدید شورای عالی فضای مجازی وظایف این شورای نوپا را صادر کردند.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۱۵ - ۱۱:۲۵    
نماینده ولی فقیه و رئیس ستاد اقامه نماز با بیان اینکه وضع اقامه نماز در کشور خوب نیست، گفت: اگر دستگاه های مرتبط به وظیفه خود در این زمینه درست عمل می کردند نیازی به تشکیل ستاد اقامه نماز نبود.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۱۵ - ۱۱:۲۲    
در دومین روز از رزمایش هوایی فداییان حریم ولایت اهداف ثابت و متحرک، هوایی و زمینی مورد اصابت انواع بمب ها و راکت های جنگنده های نهاجا قرار گرفته اند.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۱۵ - ۱۱:۱۱    
در حالی که دولت روحانی جهت اجرای سیاست های ضدتورمی خود و همچنین جلوگیری از افزایش بدهی های دولت به بانک مرکزی با وجود مشکلات اقتصادی فراوان به برداشت از بانک مرکزی اقدام نمی کند به نظر می رسد این ...
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۱۵ - ۱۱:۰۸    
پایگاه خبری تحلیلی هم اندیشی: نماهنگ "لبیک" با صدای حامد زمانی، اقتدار ثارالله را در مقابل تکفیری ها به نمایش گذاشته است. این فیلم را در لینک زیر مشاهده نمایید. د
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۱۵ - ۱۱:۰۰    
خانواده های نظامیان سعودی در مخالفت با اعزام فرزندانشان به جبهه های نبرد یمن و جنگ در این کشور تظاهرات برپا کردند.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۱۵ - ۱۰:۴۶    
ماهواره شریف ست حاصل تلاش پنج ساله بیش از صد نفر از دانشجویان، دانش آموختگان و استادان دانشگاه صنعتی شریف است که با وجود آماده بودن هنوز دستور پرتاب آن صادر نشده است ...
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۱۵ - ۱۰:۳۷    
رئیس ائتلاف دولت قانون در عراق با اشاره به برگزاری اجلاسی در ارتباط با عراق در شهر دوحه قطر گفت که برخی کشورهای منطقه با برگزاری اجلاس بدنبال دخالت در امور داخلی عراق هستند.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۱۵ - ۱۰:۳۴    
سرکنسولگری تونس در سوریه پس از گذشت دو سال از قطع روابط دیپلماتیک بین دو کشور بازگشایی شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۱۵ - ۱۰:۲۰    
رقم قرارداد اعضای تیم های فوتبال استقلال و پرسپولیس در پانزدهمین دوره لیگ برتر اعلام شد
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۱۵ - ۱۰:۲۰    
پایگاه خبری تحلیلی هم اندیشی: قیمت روز انواع خودرو در بازار تهران به شرح جدول زیر است؛ د
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۱۵ - ۰۹:۵۴    
پایگاه خبری تحلیلی هم اندیشی: قیمت انواع تلویزیون سایز بزرگ در سطح بازار تهران به شرح جدول زیر است؛ د
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۱۵ - ۰۹:۵۴    
رئیس جمهور آمریکا در تماس تلفنی با شیخ محمد بن زاید آل نهیان ولیعهد ابوظبی کشته شدن نظامیان امارات عربی متحده را تسلیت گفت.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۱۵ - ۰۹:۲۲    
در 170 روز نخست سال جاری بیش از 1.3 میلیارد لیتر بنزین به ارزش بیش از 800 میلیون دلار وارد کشور شده است که با این اعتبار می توان منابع مالی ساخت یک پالایشگاه 60 هزار بشکه ای نفت را تامین کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۱۵ - ۰۹:۲۲    
منابع امنیتی مصر از ارجاع 38 نفر از اعضای اخوان المسلمین به دادگاه نظامی این کشور خبر دادند.