جمعه ۰۴ خردادساعت ۰۵:۵۶May 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای هم اندیشی 25 شهریور 1394 - hamandishi.ir

هم اندیشی 29 اسفند 1393 هم اندیشی 31 فروردین 1394 هم اندیشی 30 اردیبهشت 1394 هم اندیشی 31 خرداد 1394 هم اندیشی 31 تیر 1394 هم اندیشی 31 مرداد 1394 هم اندیشی 11 مهر 1394 هم اندیشی 1 شهریور 1394 هم اندیشی 2 شهریور 1394 هم اندیشی 3 شهریور 1394 هم اندیشی 4 شهریور 1394 هم اندیشی 5 شهریور 1394 هم اندیشی 6 شهریور 1394 هم اندیشی 7 شهریور 1394 هم اندیشی 8 شهریور 1394 هم اندیشی 9 شهریور 1394 هم اندیشی 10 شهریور 1394 هم اندیشی 11 شهریور 1394 هم اندیشی 12 شهریور 1394 هم اندیشی 13 شهریور 1394 هم اندیشی 14 شهریور 1394 هم اندیشی 15 شهریور 1394 هم اندیشی 16 شهریور 1394 هم اندیشی 17 شهریور 1394 هم اندیشی 18 شهریور 1394 هم اندیشی 19 شهریور 1394 هم اندیشی 20 شهریور 1394 هم اندیشی 21 شهریور 1394 هم اندیشی 22 شهریور 1394 هم اندیشی 23 شهریور 1394 هم اندیشی 24 شهریور 1394 هم اندیشی 25 شهریور 1394 هم اندیشی 26 شهریور 1394 هم اندیشی 27 شهریور 1394 هم اندیشی 28 شهریور 1394 هم اندیشی 29 شهریور 1394 هم اندیشی 30 شهریور 1394 هم اندیشی 31 شهریور 1394 
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۲۵ - ۲۳:۳۸    
رئیس ستاد انتخابات استان تهران گفت: این دولت نه دولت اصلاح طلبان و نه دولت اصولگرایان است. دولت تدبیر و امید ملت بزرگ ایران است، دولت همه دلواپسان ...
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۲۵ - ۲۳:۲۷    
حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی، درپی رحلت عالم متقی آیت الله آقای ابوالقاسم خزعلی پیام تسلیتی صادر کردند.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۲۵ - ۲۳:۲۱    
سران سه قوا و مقامات عالی رتبه کشورمان در پیام های جداگانه ای درگذشت آیت الله ابوالقاسم خزعلی را به محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی، حوزه های علمیه، شاگردان، بیت آن مرحوم و مردم ایران تسلیت گفتند.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۲۵ - ۲۳:۰۱    
همزمان با حضور تیم اقتصادی دولت در کمیسیون برجام، به دستور مدیران صدا و سیما پخش مشروح مذاکرات کمیسیون برجام هم متوقف شد. این اقدام با واکنش و انتقاد اعضای کمیسیون برجام مجلس مواجه شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۲۵ - ۲۲:۵۵    
مهدی می گفت: جمله ای می گویم که آن را به خاطر بسپار. اشتباه ترین اشتباه ترین اشتباه ترین تصمیم ایشان هم از درست ترین درست ترین و درست ترین تصمیم من درست تر است.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۲۵ - ۲۲:۴۹    
نخستین جلسه شورای عالی فضای مجازی قرار است امروز در حالی برگزار شود که دبیر این شورا به دلایل نامعلوم به این جلسه دعوت نشده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۲۵ - ۲۲:۴۶    
عباس گودرزی، کاریکاتوریست و تصویرگر، در وبسایت شخصی خود نقاشی چهره آیت الله ابوالقاسم خزعلی(ره) را منتشر کرده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۲۵ - ۲۲:۴۰    
رئیس پیشین کمیته اخلاق گفت:اگر یک روز بخواهیم علیه کی روش حکم صادر کنیم دیگر ببینید چه اتفاقی می افتد. ریئس مستعفی کمیته اخلاق:پرونده فساد مربوط به کی روش است!
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۲۵ - ۲۲:۴۰    
دادستان عمومی و انقلاب تهران با بیان اینکه متاسفانه چهره پایتخت در چهارراه ها و برخی اتوبان های پر تردد مناسب نیست ...
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۲۵ - ۲۲:۳۷    
کتاب برجام در تحلیل کلان و خرد نوشته محمد سعید احدیان منتشر شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۲۵ - ۲۲:۳۱    
پالایشگاه شازند اراک برای ششمین بار در سال جاری یک قربانی گرفت.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۲۵ - ۲۲:۲۳    
کشیش و فعال حقوق بشر آمریکایی با تاکید بر اینکه آمریکا هیچ گاه شریک قابل اعتمادی برای ملت ها نبوده گفت ...
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۲۵ - ۲۲:۱۷    
رئال مادرید شب گذشته رکود دیگری را در تاریخ باشگاه ثبت کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۲۵ - ۲۲:۱۴    
وزارت خارجه ژاپن به دنبال مشاهده یک هواپیمای بیگانه در آسمان این کشور انگشت اتهام خود را به سمت نیروی هوایی روسیه نشانه رفت.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۲۵ - ۲۲:۱۲    
یارانه نقدی 45 هزار و 500 تومانی ساعت 24 روز شنبه هفته آینده 28 شهریور ماه به حساب سرپرستان خانوار واریز می شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۲۵ - ۲۲:۰۹    
آهنگساز برنده اسکار فیلم محمد (ص) نسبت به صدور فتوا علیه عوامل این فیلم توسط یک گروه تندروی اسلامی در هند واکنش نشان داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۲۵ - ۲۲:۰۳    
روزنامه شرق که پیش از این به دلیل حمایت از متحصنان مجلس ششم، توهین به رئیس جمهور سابق، توهین به رزمندگان دفاع مقدس و حمایت از همجنسگرایان،4 بار توقیف شده بود، بار دیگر در اقدامی جسورانه ...
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۲۵ - ۲۲:۰۳    
ائتلاف سعودی پس از هفته ها تبلیغات روانی، کماکان نتوانسته استان مأرب را به پایگاهی برای حمله زمینی به صنعاء تبدیل کند ...
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۲۵ - ۲۱:۲۴    
هنر پیشه عربستانی از مقامات این کشور به این علت که تاکنون فیلمی درباره زندگی پیامبر اکرم (ص) نساخته است انتقاد کرد و مدعی شد نباید گذاشت ایران در این خصوص دیدگاه های خود را القاء کند.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۲۵ - ۲۱:۲۱    
صهیونیست ها بار دیگر از باب المغاربه وارد محوطه مسجد الاقصی شدند.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۲۵ - ۲۱:۱۸    
نتایج رتبه بندی سال 16-2015 نظام رتبه بندی QS منتشر شد و دانشگاه صنعتی شریف و دانشگاه تهران با یک رشد صعودی در جمع برترین دانشگاه های جهان قرار گرفتند.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۲۵ - ۲۱:۱۸    
براثرعملیات شبانه روز گذشته نیروهای ارتش و پلیس افغانستان یکصد وبیست نفر ازاعضای گروه طالبان به هلاکت رسیدند.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۲۵ - ۲۱:۰۳    
نماز جمعه این هفته تهران به امامت آیت الله صدیقی اقامه می شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۲۵ - ۲۱:۰۳    
مدیر روابط عمومی بنیاد بین المللی غدیر گفت: پیکر مطهر آیت الله خزعلی فردا پنجشنبه 26 شهریور ساعت 10 صبح از دانشگاه تهران تشییع می شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۲۵ - ۲۱:۰۰    
صادق زیباکلام گفت: تکلیف انتخابات اسفندماه روشن است و کسر قابل توجهی از نامزدهای اصلاح طلب حضور نخواهند یافت.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۲۵ - ۲۰:۰۰    
رئیس کمیته امنیت ملی مجلس با بیان این که در اجرای برنامه اقتصاد مقاومتی اقدام جدی نشده است، گفت: ایران در مسائل نظامی و موشکی نیاز به هماهنگی با کشوری با اجازه گرفتن از کسی ندارد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۲۵ - ۱۹:۵۵    
وزیر سابق لبنانی با بیان اینکه غربی ها این روزها در جهت بزرگنمایی قضیه مهاجرت شهروندان سوری تلاش می کنند ...
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۲۵ - ۱۹:۵۰    
در پی هتک حرمت صهیونیست های غاصب به مسجد الاقصی تظاهرات ضد صهیونیستی پس از اقامۀ نماز جمعه این هفته در تهران و 10 استان کشور برگزار می شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۲۵ - ۱۹:۴۴    
حمید رسایی گفت: 9 دی خطوط بنفش را نقض کرده بود نه خطوط قرمز را/ شورایعالی امنیت ملی مصوبه ای برای رسانه ها درباره برجام نداشت ...
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۲۵ - ۱۹:۳۰    
مرکز اسناد انقلاب اسلامی در مطلبی با عنوان مخالفان شورای نگهبان از منظر امام خمینی(ره)، به بازخوانی مواضع امام روح الله درباره شورای نگهبان پرداخت.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۲۵ - ۱۹:۱۸    
آیت الله علوی گرگانی از مراجع تقلید با اشاره به نگرانی ها به دلیل برخی بی انصافی ها درباره برجام گفت: زمانی که رهبری، بررسی برجام را در مجلس مطرح می کنند، نباید مسائل حاشیه ای در این باره مطرح شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۲۵ - ۱۹:۱۲    
سید محمد هاشمی، همسر معصومه ابتکار مدعی شد: از12 بهمن که امام وارد کشورشدند تا اواخر خرداد ماه سال 58 امام کمترین حمله را نسبت به آمریکا داشتند/ امام راحل پذیرفت که علیه آمریکا تندروی نشود!
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۲۵ - ۱۸:۰۹    
آیت الله خزعلی به عنوان یکی از یاران صدیق امام و رهبری همواره بر تبعیت از ولایت مطلقه فقیه تاکید داشت به طوری در فتنه 88 مواضع شفاف و قاطعی علیه فتنه گران داشت و از فرزند خود که در جریان فتنه نقش ...
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۲۵ - ۱۸:۰۰    
شورای نگهبان در بیانیه ای رحلت آیت الله ابوالقاسم خزعلی را تسلیت گفت.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۲۵ - ۱۷:۲۴    
رئیس کمیسیون ویژه بررسی برجام در مجلس شورای اسلامی در نامه ای به روسای سه قوه، خواستار برگزاری جلسه مشترک این کمیسیون با روسای قوا برای بررسی توافق هسته ای شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۲۵ - ۱۵:۵۷    
مسکو و دمشق بر سر تشکیل "دولت ائتلافی" در سوریه تفاهم کردند / منابع روسی گزارش دادند که مسکو و دمشق بر سر اجرای انتخابات پارلمانی زودهنگام در سوریه به تفاهم رسیدند
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۲۵ - ۱۵:۵۷    
اخیرا "شبکه فاکس نیوز" و "روزنامه السفیر" مطالبی را مطرح کردند که قابل تامل است.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۲۵ - ۱۵:۵۵    
دبیر نخستین همایش ملی پسته و سلامت، پسته سالم با اشاره به مصرف 46 هزار تن پسته در کشور، گفت: هر ایرانی سالانه به طور متوسط 600 گرم پسته مصرف می کند که 1.6 گرم در روز است.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۲۵ - ۱۵:۵۵    
وزیر خارجه عراق ضمن تشریح سیاست خارجه این کشور در قبال دیگر کشورها بر لزوم مبارزه با تروریسم تاکید کرد و از مدعیان دخالت ایران خواست تا برای اثبات ادعای خود سند و مدرک ارائه کنند.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۲۵ - ۱۵:۵۲    
فرهنگستان زبان و ادب فارسی با تدریس دو واحد زبان و ادبیات کردی در دانشگاه های استان کردستان موافقت کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۲۵ - ۱۵:۵۲    
محمدرضا خلعتبری به دلیل سه کارته شدن در بازی سپاهان و تراکتورسازی غایب بود، هرچند به دلیل آسیب دیدگی اگر هم محروم نبود نمی توانست برای طلایی پوشان به میدان برود.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۲۵ - ۱۵:۴۹    
رییس پلیس سابق تهران بر اثر نشت گاز دچار سوختگی شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۲۵ - ۱۵:۴۰    
شهردار تهران دقایقی پیش و به دنبال دعوت شهردار بوداپست وارد پایتخت مجارستان شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۲۵ - ۱۵:۴۰    
رسانه های روسی به نقل از رئیس جمهور سوریه اعلام کردند تنها در صورتی که مردم سوریه بخواهند وی از قدرت کناره گیری خواهد کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۲۵ - ۱۵:۴۰    
حسن روحانی مدعی شد تحریم های اعمال شده علیه ایران یک شبه لغو شده است!
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۲۵ - ۱۵:۴۰    
فرمانده کل سپاه گفت: با همه توان از اصول، ارزش ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی به درستی پاسداری خواهیم کرد و هرگز به مخالفان این راه الهی اجازه نمی دهیم راه نفوذ دشمنان را هموار سازند.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۲۵ - ۱۵:۳۷    
ائتلاف موسوم به عربی مدعی شد نیروهای این ائتلاف به 60 کیلومتری پایتخت یمن رسیدند.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۲۵ - ۱۵:۳۷    
بنا به گفته معاون امور حج سازمان حج و زیارت رژیم سعودی برای هر جان باخته و نقص عضو در حادثه مسجدالحرام، یک میلیون ریال سعودی معادل 798 میلیون تومان با ارز دولتی و 920 میلیون تومان با ارز بازار ...
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۲۵ - ۱۵:۳۴    
تعدادی از اعضای پارلمان انگلیس به همراه تعدادی از اعضای گروهک منافقین روز گذشته کنفرانسی علیه ایران برگزار کرده و ادعا کردند وضعیت حقوق بشر باید اساس سیاست لندن در قبال تهران باشد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۲۵ - ۱۵:۲۸    
وزیر امور اقتصادی و دارایی در جلسه امروز هیات دولت، دچار عارضه قلبی شده و پس از دو ساعت بستری در بیمارستان، مرخص شده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۲۵ - ۱۵:۲۵    
در حالی که از ماه ها پیش تحرکات دولتمردان برای انتخابات پیش روی مجلس به طور علنی آغاز شده و اعتراضات زیادی را برانگیخته است ...
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۲۵ - ۱۵:۱۶    
منابع سوری از پیشروی های گسترده ارتش سوریه در جبهه های حلب و درعا و هلاکت بیش از 300 تروریست تکفیری در اطراف فرودگاه نظامی دیرالزور خبر دادند.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۲۵ - ۱۵:۱۶    
مدیرکل نوسازی مدارس استان تهران گفت: 30 کلاس درس همزمان با سال تحصیلی جدید توسط بنیاد برکت در اسلامشهر، پاکدشت و جوادآباد افتتاح و به مجموعه کلاس های موجود اضافه می شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۲۵ - ۱۵:۱۳    
دختر آیت الله خزعلی از احتمال انتقال پیکر آیت الله خزعلی به نجف اشرف خبر داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۲۵ - ۱۵:۰۴    
حسین شمس می گوید از اینکه تکلیف سرمربی تیم ملی فوتسال مشخص شده خوشحال است و در عین حال می گوید امیدوار است که رییس بی صلاحیت کمیته فوتسال به زودی اخراج شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۲۵ - ۱۴:۵۸    
سرمربی تیم ملی ایران گفت: اصلاً از عملکرد تیمم راضی نیستم و نمی دانم در زمین واقعاً چه اتفاقی افتاد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۲۵ - ۱۴:۵۸    
انجمن صنفی صنایع روغن نباتی ایران با رد مصرف بالای روغن نباتی در کشور و تردیدها در مورد کیفیت روغن تولیدی کشور و بحث هایی مثل وجود رانت و انحصار در این صنعت اعلام کرد میانگین مصرف روغن نباتی در کشور ...
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۲۵ - ۱۴:۵۵    
مدیر فرهنگ سازی و توسعه منابع انسانی مرکز آمار و فناوری های اطلاعات قوه قضاییه خبر داد:همه قضات کشور به این شبکه دسترسی پیدا می کنند و در این بستر مجازی ...
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۲۵ - ۱۴:۵۵    
رئیس کل دادگستری استان تهران به بخشنامه اخیرالصدور ریاست قوه قضاییه در خصوص تشکیل ستادهای پیشگیری و برخورد با جرائم انتخاباتی در مراکز استان ها اشاره کرد و گفت ...
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۲۵ - ۱۴:۵۲    
وزیر سابق اطلاعات گفت: آمریکا در مذاکرات به دنبال این است که ایران را از مبارزه در کف خیابان های سوریه و فلسطین به روی صندلی مذاکرات بکشاند که هوشیاری مقام معظم رهبری و تأکید ایشان بر مذاکرات صرفاً ...
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۲۵ - ۱۴:۵۲    
در نظر سنجی که یکی ازشبکه های تلویزیونی انگلیس از ستارگان لیگ جزیره انجام داد، لیونل مسی به عنوان بهترین بازیکن فوتبال انتخاب شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۲۵ - ۱۴:۴۷    
معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه محقق اردبیلی گفت: با واگذاری کانکس های پیش ساخته به تمامی تشکل های اسلامی دانشجویی، تسهیل و توسعه فعالیت های دانشجویی را شاهد خواهیم بود.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۲۵ - ۱۴:۳۵    
قائم مقام بنیاد بین اللملی غدیر گفت: من خودم شخصاً از آیت الله خزعلی شنیدم که گفت من ترجیح می دهم به جای القاب متعددی که روی قبرها می نویسند، روی قبر من بنویسند "خزعلی دوستدار خمینی."
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۲۵ - ۱۴:۳۲    
یمن روز جمعه 13 شهریور 1394 روز بزرگی را شاهد بود. عملیاتی منحصر به فرد و غیر قابل پیش بینی در محاسبات نظامی سعودی ها که ارتش یمن و کمیته های مردمی علیه نیروهای اشغالگر در یمن و به طور مشخص در استان ...
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۲۵ - ۱۴:۱۷    
فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ از اجرای پنجمین مرحله طرح برخورد با اراذل و اوباش مجهز به سلاح سرد و خرده فروشان مواد مخدر از شب گذشته تا صبح امروز خبر داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۲۵ - ۱۴:۱۴    
سنگین وزن تیم ملی جودو گفت: برای اعزام به مسابقات بین المللی با دو متر قد و 160 کیلوگرم وزن نمی توانم روی صندلی معمولی هواپیما بنشینم.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۲۵ - ۱۴:۱۴    
پس از وعده تشکیل پلیس مالیاتی، این بار نوبت به پلیس اقتصادی رسیده است و اگر این وعده با همکاری وزارت اقتصاد عملیاتی شود، برای اولین بار پای پلیس به مسائل اقتصادی باز خواهد شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۲۵ - ۱۴:۰۷    
یک فعال سیاسی یمن با تاکید بر همبستکی ملت و ارتش یمن برای مقابله با اشغالگران گفت: یمنی ها همچنان در میدان نبرد پایدار ایستاده اند.هیچ نیروی اشغالگری توانایی اشغال صنعا را ندارد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۲۵ - ۱۳:۵۸    
معاون استاندار البرز و فرماندار ویژه کرج گفت:دیپلماسی خارجی ایران اسلامی ، مقتدر و پیش برنده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۲۵ - ۱۳:۵۸    
کارشناسان نظامی قیام را دروازه ورود ایران به عرصه جدید ساخت موشک های بالستیک می دانند و عنوان می کنند که تجربه 25 ساله صنعت دفاعی کشور در عرصه هوافضا در این موشک خلاصه شده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۲۵ - ۱۳:۳۱    
رئیس انجمن سازندگان تجهیزات صنعت نفت گفت:سرمایه گذاری مشترک با شرکت های معتبر بین المللی فرصت مناسبی برای سازندگان داخلی فراهم کرده تابه سمت شناسایی شرکت های توانمنددربخش خصوصی حرکت کنند.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۲۵ - ۱۳:۲۱    
حضرت آیت الله خامنه ای فرمودند: دشمن برای نفوذ سیاسی سعی می کند در مراکز تصمیم گیری و اگر نشد در مراکز تصمیم ساز نفوذ کند/ وعده می دهند که ایرانِ 10 سال دیگر ...
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۲۵ - ۱۳:۱۰    
سرمربی پرسپولیس گفت که دوست دارد دوباره روی نیمکت ایران نشسته و این تیم را در جام جهانی هدایت کند. او درباره اینکه گفته می شود مربیان کروات سیاه باز هستند هم صحبت کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۲۵ - ۱۳:۰۲    
آیت الله خزعلی درباره انتخابات هیأت رئیسه مجلس خبرگان می گفت: انتخاب آیت الله یزدی به عنوان رئیس مجلس خبرگان نعمت است البته همان مقدار رأی که آقای هاشمی آورد، برای ما محل بحث است اما خداوند رفع کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۲۵ - ۱۲:۳۹    
با ادامه کاهش قیمت نفت تعداد دکل های حفاری نفتی در آمریکا به حداقل رسیده و تولید نفت شیل به شدت کاهش یافته است، کارشناسان معتقدند، قیمت کمتر از 60 دلار برای تولید نفت شیل مقرون به صرفه نیست.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۲۵ - ۱۲:۲۲    
آمارها نشان میدهد نیمه اول سال 94، رکود در کشور تشدید شده و شاهد بی سایقه ترین رکود در کشور در سال های پس از انقلاب هستیم.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۲۵ - ۱۲:۰۷    
درپی سقوط یک فروند هواپیمای دریایی در جنوب غربی آلاسکا، دستکم سه نفر از سرنشینان جان خود را از دست دادند و هفت نفر دیگر نیز زخمی شدند.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۲۵ - ۱۱:۵۰    
رئیس سازمان حج و زیارت اعلام کرد:از مجروحان ایرانی حادثه مکه فقط سه نفر بستری هستند و بقیه به کاروان های خود بازگشته اند.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۲۵ - ۱۱:۴۷    
وزیر اطلاعات در کمیسیون ویژه برجام با بیان اینکه هر کسی جامعه را به سمت دو قطبی شدن پیش ببرد در زمین دشمن بازی کرده است، گفت: مذاکرات در چارچوب منافع ملی انجام شده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۲۵ - ۱۱:۴۴    
وزیر دفاع استرالیا از انجام اولین حمله هوایی در سوریه خبر داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۲۵ - ۱۱:۴۴    
رئیس سازمان انرژی اتمی کشورمان پس از دیدار با رئیس شرکت روس اتم از آمادگی روس ها برای کمک به ارتقای ماشین های سانتریفیوژ کنونی در ایران برای تولید ایزوتوپ های پایدار خبر داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۲۵ - ۱۱:۴۴    
همه افرادی که در خارج از کشور بر اساس قوانین دولت آمریکا بازداشت و زندانی می شوند، بی دلیل دستگیر نشده اند ...
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۲۵ - ۱۱:۲۴    
فرزند آیت الله خزعلی با تأیید خبر درگذشت پدرش، خاطرنشان کرد: پدر ساعاتی پیش به علت بیماری به رحمت خدا رفت.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۲۵ - ۱۱:۲۱    
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه تشکیک هایی که توسط عده ای در شعار مرگ بر آمریکا ایجاد می شود نشان از فاصله گرفتن آنها از راه امام(ره) است ...
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۲۵ - ۱۰:۵۶    
سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت تاکید کرد که اگر بازی با راه آهن یک روز به تعویق بیفتد، اتفاق خاصی رخ نخواهد داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۲۵ - ۱۰:۴۵    
یک مقام ارشد سازمان ملل تاکید کرد که تحریم های سازمان ملل علیه ایران تا زمانی که آژانس بین المللی انرژی اتمی گزارش مربوط به اجرای توافق هسته ای را به سازمان ملل ارسال نکند، لغو نخواهد شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۲۵ - ۱۰:۴۵    
یک منبع دیپلماتیک در گفت وگو با یک رسانه روسی مدعی شده مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی در سفر به ایران از سایت پارچین بازدید خواهد کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۲۵ - ۱۰:۱۵    
جانشین فرمانده کل سپاه گفت: ما موشک بالستیک منحصر به فردی داریم که شاید فقط روسیه و آمریکا آن را داشته باشند و مقابله با این موشک تقریباً غیر ممکن است.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۲۵ - ۱۰:۱۵    
روحانی گفت: گفتند چرا سایت فردو را زیرزمین ساخته اید؟ ما گفتیم تا شما روی میز چیزی دارید و ما را تهدید می کنید، ما هم می رویم زیر کوه سایت می زنیم.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۲۵ - ۰۹:۵۷    
هر چند دیپلماسی محرمانه وزارت نفت بیژن زنگنه در ایران با سیاستی پیگیر و سفت و سخت و احتمالا برای فرار از نظارت نهادهای رسمی و مجلس در تهران بر قراردادهای آتی، پیگیری می شود اما در خارج از مرزها ...
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۲۵ - ۰۹:۵۴    
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت:موشک بالستیک منحصر به فردی داریم که فقط روسیه و آمریکا مثل آن را دارند
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۲۵ - ۰۹:۴۶    
پایگاه خبری تحلیلی هم اندیشی: جلسه رای گیری مجدد درباره قطعنامه رد توافق اتمی ایران در مجلس سنای آمریکا برگزار شد که جمهوری خواهان نتوانستند 60 رای لازم برای تصویب این قطعنامه را کسب کنند ...
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۲۵ - ۰۹:۳۷    
رئیس جمهور روسیه ضمن اعلام حمایت دوباره از بشار اسد و این که کمک های فنی-نظامی این کشور به سوریه ارائه خواهد شد، تصریح کرد: با اغماض نمی توان بر تروریسم پیروز شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۲۵ - ۰۹:۲۹    
قاسم رضایی دارنده مدال نقره رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی 2015 جهان در اقدامی ارزشمند هدایای مسئولان مازندرانی را به کودکان تحت حمایت سازمان بهزیستی در شهرستان آمل تقدیم کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۲۵ - ۰۹:۲۰    
پایگاه خبری تحلیلی هم اندیشی: سناتورهای دموکرات آمریکایی بامداد چهارشنبه برای دومین بار از رأی گیری درباره طرحی که خواستار رد توافق هسته ای ایران در کنگره آمریکا است جلوگیری کردند. ...
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۲۵ - ۰۹:۱۲    
مهران رجبی با اشاره به این که در کار های بسیاری حضور دارم و امیدوارم مردم حلالم کنند، گفت: تا این لحظه سه فیلم با مسعود ده نمکی کار کردم، گویا تا مرا به کشتن ندهد، ول کن نیست.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۲۵ - ۰۹:۰۹    
شهرستان کجکی ولایت هلمند در جنوب افغانستان به تصرف طالبان افغان درآم
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۲۵ - ۰۹:۰۹    
قائم مقام وزیر راه و شهرسازی با بیان این که در ساخت و ساز مسکن مهر شهر پردیس تخلفاتی روی داده است، گفت ...
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۲۵ - ۰۹:۰۱    
وزیر خارجه آمریکا، روز سه شنبه در تماسی تلفنی با همتای روسی خود، درخصوص اخبار مربوط به عملیات نظامی روسیه در خاک سوریه سخن گفت.
  • ۱