جمعه ۰۴ خردادساعت ۰۹:۴۱May 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای هم اندیشی 23 شهریور 1394 - hamandishi.ir

هم اندیشی 29 اسفند 1393 هم اندیشی 31 فروردین 1394 هم اندیشی 30 اردیبهشت 1394 هم اندیشی 31 خرداد 1394 هم اندیشی 31 تیر 1394 هم اندیشی 31 مرداد 1394 هم اندیشی 11 مهر 1394 هم اندیشی 1 شهریور 1394 هم اندیشی 2 شهریور 1394 هم اندیشی 3 شهریور 1394 هم اندیشی 4 شهریور 1394 هم اندیشی 5 شهریور 1394 هم اندیشی 6 شهریور 1394 هم اندیشی 7 شهریور 1394 هم اندیشی 8 شهریور 1394 هم اندیشی 9 شهریور 1394 هم اندیشی 10 شهریور 1394 هم اندیشی 11 شهریور 1394 هم اندیشی 12 شهریور 1394 هم اندیشی 13 شهریور 1394 هم اندیشی 14 شهریور 1394 هم اندیشی 15 شهریور 1394 هم اندیشی 16 شهریور 1394 هم اندیشی 17 شهریور 1394 هم اندیشی 18 شهریور 1394 هم اندیشی 19 شهریور 1394 هم اندیشی 20 شهریور 1394 هم اندیشی 21 شهریور 1394 هم اندیشی 22 شهریور 1394 هم اندیشی 23 شهریور 1394 هم اندیشی 24 شهریور 1394 هم اندیشی 25 شهریور 1394 هم اندیشی 26 شهریور 1394 هم اندیشی 27 شهریور 1394 هم اندیشی 28 شهریور 1394 هم اندیشی 29 شهریور 1394 هم اندیشی 30 شهریور 1394 هم اندیشی 31 شهریور 1394 
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۲۳ - ۲۳:۵۲    
سفیر/وزیرارتباطات باصدورپیامی درگذشت جمعی ازحجاج وهمچنین دکتراحمدحاتمی ازدانشمندان برجسته وعضوهیئت علمی پژوهشگاه فضایی ایران راتسلیت گفت
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۲۳ - ۲۳:۴۹    
سفیر/نیویورک پست:رهبران ایران برخلاف مقامات آمریکایی صادق وراستگواند،آنهابدون هیچ ترس و واهمه ای ازاینکه اوباما و دموکرات ها ازمواضع خودپشیمان شوند ...
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۲۳ - ۲۳:۴۹    
سفیر/السیسی رئیس جمهورمصر:من ازفضای بین المللی اطلاع دارم،بشاراسدسقوط نخواهدکرد/من باسوریه و بشاراسد هستم،تکفیریها دشمن مشترک ما هستند ومن وبشاراسددرمقابل آنهاخواهیم ایستاد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۲۳ - ۲۳:۴۹    
اصول امام47/رهبرمعظم انقلاب:"ولایت فقیه" جزو مسلمّات فقه شیعه است. امام توانست این فکر را با توجه به دنیای امروز و سیاستهای مکتبهای امروز مدوّن کند و آن را ریشه دار و مستحکم و مستدل سازد/سفیر
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۲۳ - ۲۳:۴۹    
سفیر/ معاون اجرایی شورای نگهبان:به سفارش وزارت کشور نمونه صندوقهای الکترونیکی برای انتخابات آتی مجلس طراحی شده وساخت آن به خارج از کشور سفارش داده شده وبزودی برای تأیید، به شورای نگهبان ارائه می شود
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۲۳ - ۲۳:۴۶    
سفیر/روزنامه تایمز انگلیس:در حالی که تصور میشد پس از توافق هسته ای در روابط ایران و آمریکا گشایشی حاصل شود،اما ایران مشخص ساخته است که هیچ تمایلی برای این کار ندارد و از موضع ضد آمریکایی کوتاه نمی آید
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۲۳ - ۲۲:۵۷    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: بررسی گزارش های ثبت شده آب و هوایی مکه مکرمه در ساعت وقوع حادثه نشان می دهد که سرعت باد در این شهر در 11 سپتامبر هیچگاه به بیش از 22 کیلومتر بر ساعت نرسیده است ...
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۲۳ - ۲۲:۱۰    
وزیرارتباطات با صدور پیامی درگذشت جمعی از حجاج بیت الله الحرام و دکتر احمد حاتمی از دانشمندان برجسته کشورمان را تسلیت گفت.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۲۳ - ۲۲:۰۷    
تظاهرات ضد صهیونیستی در لندن همزمان با سفر رئیس کابینه رژیم صهیونیستی به انگلیس، نتانیاهو را غافلگیر کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۲۳ - ۲۲:۰۴    
اتحادیه اروپا تحریم ها علیه شخصیت ها و نهادهای روسی را که به خاطر بحران اوکراین اعمال کرده بود، برای شش ماه دیگر تمدید کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۲۳ - ۲۱:۵۳    
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: یکی از خطرناک ترین حربه های دوستان نادان و دشمنان دانا و مخالفان نظام، پایین آوردن جایگاه رهبری در سطح یک جناح، گروه و یا حزب خاص است.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۲۳ - ۲۱:۴۶    
وزارت خارجه آلمان دستیابی به یک راه حل صلح در سوریه را در صورت مذاکره با بشار اسد دست یافتنی دانسته و خواستار مذاکره با وی شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۲۳ - ۲۱:۴۱    
عناصر تروریستی تکفیری داعش 12 نفر از کارگران مصری را در شهر سرت لیبی ربودند.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۲۳ - ۲۱:۳۸    
تیم های فوتبال استقلال خوزستان و صبای قم در هفته ششم لیگ برتر فوتبال ایران به تساوی رسیدند.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۲۳ - ۲۱:۳۵    
عضو کمیسیون برجام تصریح کرد: آنچه مسجل است تحریم های اولیه و قوانین تحریمی کنگره و تحریم های ایالتی و تحریم های تسلیحاتی باقی می ماند و فقط 4 دستور اجرایی تحریمی رییس جمهور آمریکا موقتا اجرای آن ...
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۲۳ - ۲۰:۱۸    
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۲۳ - ۲۰:۱۲    
مرکز ریسک انجمن بانک های ترکیه، اعلام کرد در هشت ماه ابتدای سال 2015 از 15 میلیون فقره چک به ارزش 159 میلیارد دلار رسیده به بانک، 490 هزار فقره چک به ارزش 6 میلیارد دلار برگشت خورده اند.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۲۳ - ۲۰:۰۹    
نیروهای رژیم اشغالگر با حمله به مسجدالاقصی، به شدت با فلسطینی ها درگیر شده و خسارت هایی را به این مکان مقدس وارد کردند.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۲۳ - ۲۰:۰۷    
در فیلم پیش رو لحظه سقوط جرثقیل بر روی زائران مکه را خواهیم دید.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۲۳ - ۱۹:۵۵    
اوپک در جدیدترین گزارش اعلام کرد که قیمت نفت ایران در ماه آگوست 2015 برابر با مرداد امسال 8.61 دلار ارزان شده و بشکه ای 46.25 دلار معامله شده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۲۳ - ۱۹:۴۰    
مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی امروز دوشنبه در سخنانی طی پنجاه و نهمین نشست اعضای این نهاد ضمن اظهارنظر درباره وظایف آژانس، گریزی به موضوع برجام و تعهدات ایران زد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۲۳ - ۱۹:۳۴    
نظامیان رژیم صهیونیستی برای دومین روز پیاپی به صورت گسترده به مسجدالاقصی یورش بردند و چندین فلسطینی را بازداشت و مجروح کردند.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۲۳ - ۱۹:۲۹    
بر اساس نتایج یک مطالعه دانشگاهی، سالانه 15 میلیارد درخت در جهان قطع می شوند و تا 300 سال دیگر همه درختان کره زمین از بین می رود.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۲۳ - ۱۹:۲۶    
در آستانه سفر رهبر کاتولیک های جهان به آمریکا، مقام های امنیتی ایالات متحده به تکاپو افتاده و به شدت مراقب تهدیدهای بالقوه هستند.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۲۳ - ۱۹:۲۰    
معاون سازمان بسیج دانشجویی با اشاره به 100 سوال اساسی بسیج دانشجویی از مسئولان پیرامون برجام گفت: اگر تیم مذاکره کننده به این 100 سوال دانشجویان بسیجی پاسخ قانع کننده بدهد، از برجام حمایت می کنیم.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۲۳ - ۱۹:۱۴    
رئیس شورای اسلامی شهر شیراز از سخنان سجاد افشاریان در برنامه خندوانه گلایه کرد و گفت: این عناوین و توهین ها به مردم شریف شیراز نمی چسبد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۲۳ - ۱۸:۰۱    
منابع آگاه از سیطره ارتش و کمیته های مردمی یمن بر پایگاه های جبل الجره و شهر النور در تعز خبر دادند.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۲۳ - ۱۷:۵۳    
هم اکنون دلار در بازار 3500 تومان به فروش می رسد که بیانگر رشد 100 تومانی نسبت به روز گذشته و رکورد قیمتی جدید در دو سال گذشته است.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۲۳ - ۱۷:۴۷    
آقای ر دلال جدید نفتی در گذشته در یکی از مراکز شبه دولتی فعالیت می کرده است و از طریق یکی از مسئولان ارشد اسبق وزارت نفت به مجموعه صنعت نفت معرفی شده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۲۳ - ۱۷:۴۴    
رئیس قوه قضائیه با ابراز تأسف از اختلاف افکنی های مقامات سعودی در جهان اسلام، تأکید کرد متأسفانه حاکمانی در بلاد و مواطن شریفه الهی زمام امور را در دست دارند که در آتش فتنه می دمند.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۲۳ - ۱۷:۳۵    
معاون اجرایی و امور انتخابات شورای نگهبان از ساخت صندوق رای در خارج از کشور به سفارش وزارت کشور برای برگزاری انتخابات الکترونیک خبر داد و گفت ...
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۲۳ - ۱۵:۵۷    
معاون وزیر نفت در حالی طلب نفتی ایران از پالایشگاه های یونانی را 900 میلیون یورو اعلام می کند که با گذشت چند روز حجم طلب نفتی ایران به یک باره 700 میلیون یورو کاهش یافته است.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۲۳ - ۱۵:۵۷    
امام علیه السّلام فرمود: سبحان اللَّه! مگر نمی دانی افزونی نعمت از طرف خدا قطع نشود مگر آنکه شکرگزاری بندگان قطع گردد؟!
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۲۳ - ۱۵:۵۴    
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه دولت برای مبارزه با دلالان باید ابتدا بدنه خود را خانه تکانی کند، گفت: دولت باید در شبکه و بدنه خود بانک مرکزی ...
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۲۳ - ۱۵:۵۴    
مهاجم تیم فوتبال استقلال تاکید کرد که دست بردار تیم ملی نیست و دوست دارد به اهدافش برسد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۲۳ - ۱۵:۴۸    
برخی منابع پارلمانی کویت ادعا کردند حکومت این کشور از یکی از دیپلمات های ایرانی خواهد خواست خاک این کشور را ترک کند.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۲۳ - ۱۵:۴۵    
مدیرعامل سابق باشگاه تراکتورسازی می گوید در فصلی که وی در این تیم حضور داشت تا هفته بیست و یکم 60 درصد از قرارداد علی کریمی تسویه شده بود و از مابقی آن خبری ندارد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۲۳ - ۱۵:۴۵    
همزمان با افزایش زمان سوخت گیری خودروها پس از آزادسازی قیمت بنزین و حذف سهمیه بندی، وزیر نفت و شهردار تهران برای احداث 100 پمپ بنزین تک تلمبه ای و یا به اصطلاح زیرپله ای به توافق نهایی دست یافتند.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۲۳ - ۱۵:۴۵    
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور اعلام کرده 28 شهریور یارانه نقدی پرداخت می شود، در حالی که موعد مقرر آن طبق رویه گذشته بیست و دوم هر ماه بود و باید دید شب عذاب الیم دولت چه روزی است.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۲۳ - ۱۵:۴۲    
کارشناسان مسائل بین الملل با اشاره به قانون اطاله کلام سنای آمریکا تاکید کردند: سنا اجازه رای گیری برای برجام را ندارد، مگر چند نفر از 42 نفر موافق رای خود را پس بگیرند و تعداد مخالفین به 60 نفر برسد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۲۳ - ۱۵:۴۲    
محمدحسن آصفری نماینده مردم اراک و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به علت تصویب محدودیت موشکی ایران در قطعنامه 2231 شورای امنیت سازمان ملل متحد ...
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۲۳ - ۱۵:۳۹    
هیچ پایانی برای طولانی ترین روند نزولی لیره ترکیه در قرن جاری به چشم نمی خورد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۲۳ - ۱۵:۳۹    
سرمربی پدیده در ابتدای نشست خبری خود پیش از دربی سه شنبه مقابل سیاه جامگان ابراز امیدواری کرد طوری عمل کنند که اتفاقات خوب برای پدیده رقم بخورد و آنها بدون جنجال های ناخوشایند، پیروز میدان باشند.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۲۳ - ۱۵:۳۰    
چرا قانون برای معاون هنری ارشاد که همزمان مدیریت موزه موسیقی را نیز به عهده دارد، استثنا قائل شده است؟. آیا مقامات اداری مربوط و نهادهای نظارتی متوجه دوشغله بودن این مدیر نشده اند؟
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۲۳ - ۱۵:۲۷    
رئیس فدراسیون فوتبال معتقد است که سرمربی تیم ملی کار خودش را انجام می دهد و از این مربی نیز خواسته شده فقط درباره مسائل فنی صحبت کند.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۲۳ - ۱۵:۲۷    
نماینده پیشین آمریکا در سازمان ملل در سخنانی گفت که رئیس جمهور اوباما از مدت ها پیش به دنبال عکس گرفتن با روحانی بوده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۲۳ - ۱۵:۲۷    
قابلیت دفاعی و موشکی کشور تنها و تنها با اتکاء به قابلیت های داخلی شکل گرفته است و در این راه نیز تاریخ روشنی وجود دارد چراکه بر خلاف وضعیت فعلی نظام بین الملل ...
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۲۳ - ۱۵:۲۷    
آنچه در این میان مهم است عدم تعویق انحلال این شورا ها به بهانه مقدمات ذکر شده است تا هرچه سریع تر امور فضای مجازی کشور به یک متولی واحد سپرده شده و سامان یافته و پروژه های مهم روی زمین مانده ای همچون ...
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۲۳ - ۱۵:۲۴    
عضو جامعه روحانیت مبارزگفت:هر کس نسبت به شورای نگهبان حرف بدی بزند آن فرد مفسد است .من اصلاح طلبان را مرتد سیاسی می دانم.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۲۳ - ۱۵:۲۱    
فرنگی کار 59 کیلوگرم تیم ملی به برخی شایعات مبنی بر احتمال ماندنش در آمریکا پایان داد و به تیم ملی کشتی آزاد در لس آنجلس پیوست.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۲۳ - ۱۵:۲۱    
جبله با تشریح جزئیات پلمپ کارگاه غیرمجاز همبرگر در ملارد گفت: در بازرسی از این کارگاه غیرقانونی حدود یک تن سنگدان منجمد و خمیر گوشت با منشا نا مشخص کشف شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۲۳ - ۱۵:۱۵    
پایگاه خبری تحلیلی هم اندیشی: دکتر مصطفی چمران مرد خستگی ناپذیر جنگهای نامنظم در اوج بارش گولوله های آتش دشمن دست از خلاقیت ونوع آوری برای مقابله با دشمن متجاوز دست بر نمی داشت ...
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۲۳ - ۱۵:۰۹    
استعفای غلام رضا غلامی از مدیریت شبکه چهار سیما پذیرفته نشد و او به کار خود در این سمت ادامه می دهد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۲۳ - ۱۵:۰۹    
اثر جدید یاسین حجازی با پشت سر گذاشتن 9 روز از انتشار و شمارگان 1200 نسخه در چاپ اول به چاپ دوم رسید.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۲۳ - ۱۵:۰۹    
ارتش و نیروهای مردمی یمن در تازه ترین عملیات خود یک نظامی اماراتی و 5 نظامی سعودی را به هلاکت رساندند.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۲۳ - ۱۵:۰۶    
مردم غزه امروز دوشنبه بنا به دعوت جنبش جهاد اسلامی فلسطین در حمایت از مسجد الاقصی و تحصن کنندگان در این مسجد و محکومیت تجاوزات صهیونیست ها تظاهرات برگزار می کنند.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۲۳ - ۱۵:۰۳    
پایگاه خبری تحلیلی هم اندیشی: حمید محمدی معاون سازمان حج گفت : سه زائر ایرانی زن همچنان مفقود هستند و به خانواده همه کشته شدگان و مفقودین اطلاع رسانی شده است. ش
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۲۳ - ۱۵:۰۰    
نظرسنجی اخیر دانشگاه مریلند با نتیجه دو نظرسنجی در آمریکا در یک نقطه اشتراک دارد و آن اینکه: مردم ایران براساس اطلاعات غلط دریافتی با برجام موافقند و اگر اطلاعات صحیح به آنها ارائه شود نتیجه تغییر ...
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۲۳ - ۱۵:۰۰    
" آمریکایی ها واقعا در این خصوص نگرانند. اگر اسد سیستم دفاع ضد هوایی داشته باشد بدان معناست که نمی توانند بمباران کنند همان کاری که با قذافی کردند ...
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۲۳ - ۱۵:۰۰    
معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه اگر فرجه زمانی داده شده برای اتمام مسکن مهر از دست برود و متقاضیان نیز آورده خود را به موقع پرداخت نکنند با ثبات قیمت نمی توان به وضعیت فعلی ادامه داد ...
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۲۳ - ۱۴:۵۷    
فعالان حیات وحش که مخالفت یکی از مدیران استانی را با تصمیم سازمان محیط زیست، بهانه ای منطقی برای انصراف سازمان از انتقال ببر سیبری به جایگاه پیشنهادی خود که به تایید سازمان دامپزشکی و وزارت بهداشت ...
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۲۳ - ۱۴:۴۸    
نتایج یک نظرسنجی نشان می دهد که مردم آمریکا حاضرند برای بازپرداخت وام دانشجویی خود و خلاص شدن از این بدهی اعضای بدن خود را بفروشند.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۲۳ - ۱۴:۴۲    
سخنگوی سازمان حقوق بشر یمن با بیان این که از ابتدای تجاوزگری عربستان به یمن 37 نفر از اصحاب رسانه کشته شده اند ...
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۲۳ - ۱۴:۴۲    
سخنگوی کمیسیون اصل 90 مجلس گفت: تخریب مستحدثات سواحل دریای خزر که به حریم دریا تجاوز کرده به سازمان های مذکور اعلام شده اما تاکنون هیچ اقدامی از این سازمان ها صورت نگرفته است.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۲۳ - ۱۴:۲۵    
دبیرکل جامعه روحانیت مبارز با بیان اینکه وحدت اصولگرایان یک اصل و ضرورت است، گفت: خوشبختانه در این مسیر تلاش ها و توفیقات خوبی صورت گرفته است.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۲۳ - ۱۴:۲۲    
فرمانده نیروی زمینی سپاه گفت: تمامی مناطق مرزی شمال غرب و غرب کشور که مسئولیت آن با نیروی زمینی سپاه می باشد از لوث وجود تروریست ها پاکسازی شده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۲۳ - ۱۴:۱۶    
تعداد زیادی از نظامیان ارتش و عناصر پلیس صهیونیستی دقایقی پس از اقامه نماز صبح از طریق دروازه های باب السلسله و باب المغاربه به داخل مسجد حمله کردند و اقدام به شلیک بمب های صوتی و گلوله های مشقی ...
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۲۳ - ۱۳:۴۴    
پرسش اصلی آن است که در موضوع نظارت استصوابی "دعوا" بر سر چیست؟ صرف استصوابی یا استطلاعی بودن نظارت شورای نگهبان قطعاً نمی تواند د أب و دغدغه اصلی باشد، بلکه یک جریان سیاسی..."
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۲۳ - ۱۳:۳۶    
منابع یمنی اعلام کردند که نیروهای ارتش این کشور و کمیته های مردمی تجاوز سعودی - آمریکایی موسوم به عملیات بازگرداندن صنعاء از محور مأرب را ناکام گذاشتند.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۲۳ - ۱۳:۳۳    
عضو جمعیت ایثارگران از تعهد کتبی سه تشکل مؤتلفه اسلامی، جبهه پایداری و جمعیت ایثارگران برای پایبندی بر لیست نهایی اصول گرایان خبر داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۲۳ - ۱۲:۵۷    
دبیر ستاد احیای دریاچه ارومیه گفت: با توجه به اینکه ارتفاع دریاچه وان ترکیه 350 متر از دریاچه ارومیه بالاتر است، انتقال آب از این کشور هزینه چندانی ندارد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۲۳ - ۱۲:۵۱    
پیکر مطهر شهید مختاری حسن آباد دهم شهریور امسال از طریق DNA زمانی که به عنوان شهید گمنام در قطعه اصحاب شهدا شهر اراک تشییع و به خاک سپرده شده بود، شناسایی شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۲۳ - ۱۲:۴۹    
بر اساس اعلام معاونت منابع انسانی قوه قضائیه، ثبت نام آزمون قضاوت از فردا آغاز می شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۲۳ - ۱۲:۴۴    
محمدعلی نجفی که روزی بخاطر بیماری قلبی از معاونت رئیس جمهور استعفا کرد، این روزها علاوه بر دبیری ستاد هماهنگی اقتصادی کشور، فعالیت های حزبی اش را هم دنبال می کند.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۲۳ - ۱۲:۴۱    
پایگاه khamenei.ir در یادداشتی، "راهبرد بازدارندگی استراتژیک متعارف و نامتعارف آمریکا در برابر ایران"، "راهبرد شرمنده سازی"، "راهبرد منافع مشترک" ...
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۲۳ - ۱۲:۳۸    
خراج هافبک ایرانی تیم فوتبال العربی در هفته نخست لیگ برتر قطر و درخواست بخشش این بازیکن از سوی مسئولان این باشگاه، در رسانه های قطری بازتاب زیادی داشته است.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۲۳ - ۱۲:۳۵    
پایگاه خبری تحلیلی هم اندیشی: وزیر امور خارجه که به دعوت همتای چینی خود به این کشور سفر می کند قرار است با مقامات چینی درباره توافق وین، توسعه روابط دوجانبه و مسائل منطقه ای و بین المللی گفتگو کند ...
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۲۳ - ۱۲:۳۲    
نماینده آمریکا در ائتلاف بین المللی ضمن اعلام اینکه واشینگتن در مبارزه با داعش، با ایرانی ها همکاری نمی کند، اذعان کرد بحران سوریه از راه نظامی حل نمی شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۲۳ - ۱۲:۲۴    
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه شیراز گفت: شایسته دولت به ویژه ریاست جمهور این است که به جای هجمه به گروهی که ساخته توهم وی است، نسبت به عملکرد اقتصادی دولت پاسخگو باشد یا حداقل مشخص نماید افراطی کیست؟
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۲۳ - ۱۱:۳۷    
ابراهیم کارخانه ای گفت: اعضای کمیسیون صبح امروز دوشنبه بر اساس برنامه ریزی قبلی از راکتور آب سنگین اراک و راکتور 40 مگاواتی بازدید خواهند کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۲۳ - ۱۱:۳۴    
مراسم شهادت امام جواد(ع) با حضور نماینده ولی فقیه در استان بوشهر در مدرسه علمیه امام خمینی(ره) بوشهر برگزار شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۲۳ - ۱۱:۱۴    
این همه فیلم مرسوم و موسوم به آپارتمانی که در سال ساخته میشود، چه اتفاق ویژه ای را برای سینمای ما رقم زده است؟ در حالی که فیلم محمد رسول الله (ص) شاخص ها را در سینمای ما تغییر خواهد داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۲۳ - ۱۱:۱۱    
سعودی ها به جای تامین امنیت مسلمانان در مراسم حج تنها از این موقعیت بی نظیر سرزمین حجاز برای نشر تفکرات وهابی بهره می گیرند و این در شرایطی است که در 38 سال گذشته بیش از 5672 نفر قربانی مدیریت ضعیف ...
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۲۳ - ۱۱:۰۹    
موشک ایرانی حوت یکی از سریع ترین موشک های رادارگریز آبی جهان است که معادل 100 متر در ثانیه سرعت دارد که حدود 3 برابر بیشتر از آن موشکی سرعت دارد که آمریکایی ها از داشتن آن به خود می بالند.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۲۳ - ۱۱:۰۰    
در این گفتگو با چند تولیدکننده ترک، نحوه حمایت دولت ترکیه برای ورود و تخسیر بازار پوشاک ایران را به تصویر کشیده، جالب تر اینکه مدیران وزارت صنعت ...
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۲۳ - ۱۰:۴۹    
خواننده مشهور دنیای اسلام می گوید یکی از بزرگترین رویاهای زندگی اش ارتباط مداوم با ایران و ایرانیان است. او می گوید: من به لحاظ فرهنگی و اخلاقی ایرانی هستم ...
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۲۳ - ۱۰:۴۶    
نیروهای انصارالله یمن ساعاتی پس از آغاز تحرکات زمینی ائتلاف سعودی در استان مأرب ، یک فروند پهپاد را ساقط کردند.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۲۳ - ۱۰:۲۸    
مدیر موسسه امور خلیج فارس حادثه مسجدالحرام را به دلیل سهل انگاری و عدم رعایت استاندارهای لازم دانست و گفت: این حادثه نشان دهنده ناتوانی عربستان در اداره حرمین شریفین و مناسک حج است.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۲۳ - ۰۹:۴۹    
سفیر/سخنگوی کمیسیون برجام:ظریف در جلسه گفت در روز اجرای برجام،تحریم های اتحادیه اروپا و تحریم های سازمان ملل لغو و تحریم های ثانویه آمریکا متوقف می شود
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۲۳ - ۰۹:۴۶    
سفیر/اوباما در جمع نظامیان آمریکایی:ابتکار تشکیل "فرماندهی سایبری" را آغاز کرده ایم/همچنان بهترین کشور جهان از نظر سایبری هستیم اما روس ها، چینی ها و ایرانی ها نیز در حال رسیدن به ما هستند
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۲۳ - ۰۹:۴۶    
سفیر/رئیس هیئت امنای صندوق توسعه ملی بعد از اخطار سخنگوی دولت به وی سخنان چند روز قبل خود در خصوص برداشت غیر قانونی 12ملیارددلارمنابع این صندوق توسط بانک مرکزی را تکذیب کرد
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۲۳ - ۰۹:۴۶    
سفیر/ظریف در نشست خبری با وزیر خارجه برزیل:هراقدام خلاف برجام توسط کنگره آمریکا باید توسط دولت آمریکا متوقف شود وگرنه نقض برجام صورت گرفته است/ وزیرخارجه برزیل:اقدام نظامی بحران سوریه راپایان نمیدهد
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۶/۲۳ - ۰۹:۴۰    
حجت الاسلام رئیسی دادستان کل کشور سخنران مراسم بزرگداشت شیخ محمدباقر محی الدین انواری بود. رئیسی گفت: صلح یا نرمش قهرمانانه به معنی ترک مبارزه با ظالم نیست ...
  • ۱