پنجشنبه ۲۰ اردیبهشتساعت ۱۹:۰۰May 2024 9
جستجوی پیشرفته

خبرهای روزنامه همشهری 2 اسفند 1393 - hamshahrionline.ir

روزنامه همشهری 30 دی 1393 روزنامه همشهری 30 بهمن 1393 روزنامه همشهری 1 اسفند 1393 روزنامه همشهری 2 اسفند 1393 روزنامه همشهری 3 اسفند 1393 روزنامه همشهری 4 اسفند 1393 روزنامه همشهری 5 اسفند 1393 روزنامه همشهری 6 اسفند 1393 روزنامه همشهری 7 اسفند 1393 روزنامه همشهری 10 اسفند 1393 روزنامه همشهری 11 اسفند 1393 روزنامه همشهری 12 اسفند 1393 روزنامه همشهری 13 اسفند 1393 روزنامه همشهری 14 اسفند 1393 روزنامه همشهری 15 اسفند 1393 روزنامه همشهری 16 اسفند 1393 روزنامه همشهری 17 اسفند 1393 روزنامه همشهری 18 اسفند 1393 روزنامه همشهری 19 اسفند 1393 روزنامه همشهری 20 اسفند 1393 روزنامه همشهری 21 اسفند 1393 روزنامه همشهری 22 اسفند 1393 روزنامه همشهری 23 اسفند 1393 روزنامه همشهری 24 اسفند 1393 روزنامه همشهری 25 اسفند 1393 روزنامه همشهری 26 اسفند 1393 روزنامه همشهری 27 اسفند 1393 روزنامه همشهری 28 اسفند 1393 روزنامه همشهری 29 اسفند 1393 
همشهری   ۱۳۹۳/۱۲/۰۲ - ۲۳:۵۷    
- 3 مرد سابقه دار با بازی در نقش مأمور اداره تعزیرات از مشاوران املاک باج گیری می کردند.
همشهری   ۱۳۹۳/۱۲/۰۲ - ۲۳:۴۵    
- همشهری آنلاین: مدیر تالار هنر اصفهان در گذشت زاون قوکاسیان را به جامعه هنری کشور تسلیت گفت. وی گفت سینما دغدغه همیشگی قوکاسیان بود.
همشهری   ۱۳۹۳/۱۲/۰۲ - ۲۲:۵۷    
- عباس ثابتی راد: تفکیک زباله از مبدأ طی 5 سال گذشته رشدی تقریبا دو برابری داشته است.
همشهری   ۱۳۹۳/۱۲/۰۲ - ۲۲:۵۵    
- نمایندگان مجلس در ادامه بررسی لایحه بودجه مصوبه ای داشتند که راه را بر وزارت نفت و نیرو برای دریافت عوارض جدید از گاز و برق باز می کند.
همشهری   ۱۳۹۳/۱۲/۰۲ - ۲۲:۵۵    
- محمد کرباسی: یک سال از آتشی که در میدان روشن شد و اوکراین را تبدیل به میدان جنگ کرد گذشته است اما هنوز هم کسی نمی تواند دورنمایی برای آنچه بزرگ ترین بحران اروپا در قرن21 ...
همشهری   ۱۳۹۳/۱۲/۰۲ - ۲۲:۴۶    
- همشهری آنلاین: یوتیوب کودکان به والدین امکان نظارت در برنامه ها را می دهد و برای بارگذاری محتوا هم محدودیت هایی خواهد داشت.
همشهری   ۱۳۹۳/۱۲/۰۲ - ۲۲:۳۸    
- پاریس یک گهواره با در ارتباط بودن با گوشی هوشمند والدین به آنها اجازه می دهد هر جای خانه و حتی دنیا که هستند با او صحبت کرده و او را تاب دهند.
همشهری   ۱۳۹۳/۱۲/۰۲ - ۲۲:۳۲    
- نیویورک یکی از دانشمندان پیشین ناسا مایکروویوی را طراحی کرده که می توان روی نمایشگر آن میزان گرم شدن غذا را به وسیله امواج مادون قرمز دید.
همشهری   ۱۳۹۳/۱۲/۰۲ - ۲۲:۲۹    
- علی ابراهیمی: گرانی روز افزون قیمت گوشت مرغ موجب اذعان مسئولان دولتی به رشد بی رویه قیمت ها و وعده های تازه برخورد با گرانفروشی این فرآورده شده است.
همشهری   ۱۳۹۳/۱۲/۰۲ - ۲۲:۲۹    
- همشهری آنلاین: عضو ناظر مجلس درشورای رقابت اظهار کرد: شورای رقابت فروش خودروی دنا بالاتر از قیمت مصوب 42 میلیون تومانی را با جدیت بررسی و پیگیری می کند و با تخلفات موجود برخورد خواهد کرد.
همشهری   ۱۳۹۳/۱۲/۰۲ - ۲۲:۲۶    
- بمبئی چند روزنامه در هند برای افزایش سلامت خوانندگان خود از جوهری استفاده می کنند که موجب مرگ پشه ها می شود.
همشهری   ۱۳۹۳/۱۲/۰۲ - ۲۲:۰۶    
- رضا کربلایی: تدابیر مبتنی بر تفاهم بانک مرکزی با بانکداران برای رعایت اصول رقابت سالم در سپرده پذیری و اعطای تسهیلات با نرخ اعلام شده از سوی شورای پول و اعتبار همچنان شکننده است و نرخ شکنی هم در ...
همشهری   ۱۳۹۳/۱۲/۰۲ - ۲۲:۰۰    
- جشنواره فروش نوروزی شهروند از 5اسفند شروع و تا 31 فروردین ماه سال آینده ادامه خواهد داشت این درحالی است که پیش از این نیز فروشگاه شهروند فروش فوق العاده ویژه ای را از 20 آذر ماه آغاز کرده بود که ...
همشهری   ۱۳۹۳/۱۲/۰۲ - ۲۱:۵۸    
- قطع وابستگی اقتصاد به درآمدهای نفتی طی سال های گذشته از انقلاب بارها به عنوان اصلی ترین خواسته مقامات بلندپایه کشور مطرح شده است و تمامی کارشناسان اقتصادی از مکاتب مختلف بر آن تأکید دارند.
همشهری   ۱۳۹۳/۱۲/۰۲ - ۲۱:۵۲    
- دومین جشنواره تاکسیران برتر با برگزاری اختتامیه در مرکز همایش های صدا و سیما به کار خود پایان داد.
همشهری   ۱۳۹۳/۱۲/۰۲ - ۲۱:۴۴    
- همشهری آنلاین: مراسم اختتامیه سی امین جشنواره موسیقی فجر با سخنان وزیر ارشاد و تجلیل از چهار چهره برجسته مرتبط با موسیقی و نیز معرفی برگزیدگان بخش های مختلف در تالار وحدت به کار خود پایان داد.
همشهری   ۱۳۹۳/۱۲/۰۲ - ۲۱:۴۱    
- نوشته پترا کوپرز*، ترجمه دکتر یونس شکرخواه: واژه دیالکتیک برای توصیف ساختاری منطقی به کار می رود که در آن دو عنصر متضاد به وسیلة کنش فعال خواننده / بیننده معنایی جدیدتر و بزرگتر می آفرینند.
همشهری   ۱۳۹۳/۱۲/۰۲ - ۲۰:۱۸    
- سرکرده باند کلاهبرداری که با فروش 590 هکتار زمین های اطراف شیراز دست به کلاهبرداری 200 میلیارد تومانی از 800 نفر زده بود، در تهران دستگیر شد.
همشهری   ۱۳۹۳/۱۲/۰۲ - ۲۰:۱۵    
- همشهری آنلاین: معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: طرح مسکن اجتماعی میان مسئولان وزارت راه و شهرسازی و وزارت تعاون ...
همشهری   ۱۳۹۳/۱۲/۰۲ - ۲۰:۱۵    
- زندانی فراری با همدستی 2 نفر از دوستانش به کمین طلافروش هایی می نشستند که برای خرید طلا به بازار تهران می رفتند و نقشه سرقت را عملی می کردند.
همشهری   ۱۳۹۳/۱۲/۰۲ - ۲۰:۱۵    
- همشهری آنلاین: مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی مشهد از به دام افتادن یک قلاده روباه در اتوبوس دانشجویان دانشگاه فردوسی مشهد خبر داد.
همشهری   ۱۳۹۳/۱۲/۰۲ - ۲۰:۰۱    
- همشهری آنلاین: الیور استون فیلمساز جنجال برانگیز سینمای آمریکا، ساخت فیلم زندگی ادوارد اسنودن را آغاز کرد.
همشهری   ۱۳۹۳/۱۲/۰۲ - ۱۹:۰۹    
- همشهری آنلاین: روحانی را به طور کامل قبول دارم. ما با ایشان از مجلس همکاری داشتیم و از لحاظ تفکر خیلی نزدیک هستیم و هیچ شبهه ای درصلاحیتشان برای من نیست ...
همشهری   ۱۳۹۳/۱۲/۰۲ - ۱۹:۰۹    
- همشهری آنلاین: وزیر خارجه آمریکا اعلام کرد: تحریم های بیشتری بر ضد روسیه وضع خواهد شد.
همشهری   ۱۳۹۳/۱۲/۰۲ - ۱۹:۰۱    
- همشهری آنلاین: بانک مرکزی در گزارش روند قیمت ها در دی ماه 93، اعلام کرد: اگرچه انتظارات برای کاهش نرخ تورم همچنان پابرجا است اما از شتاب حرکت نزولی نرخ تورم کاسته شده است.
همشهری   ۱۳۹۳/۱۲/۰۲ - ۱۸:۲۹    
- همشهری آنلاین: همزمان با اعلام رییس شورای عالی دفاع لیبی مبنی بر ساختگی بودن فیلم سربریدن قبطی های مصری به دست گروه تروریستی داعش ...
همشهری   ۱۳۹۳/۱۲/۰۲ - ۱۸:۲۹    
- همشهری آنلاین: باشگاه استقلال در پی اختلاف نظرهایی که بر سر مطالباتش از سازمان لیگ به وجود آمده قصد دارد با حسابرسی تازه دست به افشاگری بزند.
همشهری   ۱۳۹۳/۱۲/۰۲ - ۱۸:۲۹    
- همشهری آنلاین: سرقت مردان خاکستری داستان دو دزد کهنه کار به نام های آقاکمال و آقاجمال است که بعد از بیست سال از زندان آزاد می شوند ...
همشهری   ۱۳۹۳/۱۲/۰۲ - ۱۸:۲۹    
- همشهری آنلاین: براساس یک فرضیه در مطالعات تجربیات فرا حسی (ESP) ، پیام های روانی (Psi) آن قدر ضعیف هستند که معمولا در میان سر و صدا و فعالیت های روزانه گم می شوند.
همشهری   ۱۳۹۳/۱۲/۰۲ - ۱۸:۲۶    
- همشهری آنلاین: سازمان بهداشت جهانی نخستین آزمایش خونی که به سرعت می تواند ابتلا به ویروس مرگبار ابولا را نشان دهد، تایید کرد.
همشهری   ۱۳۹۳/۱۲/۰۲ - ۱۸:۲۶    
- همشهری آنلاین: رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا از کشف 445 تن انواع مواد مخدر در 11 ماه امسال خبر داد.
همشهری   ۱۳۹۳/۱۲/۰۲ - ۱۸:۲۶    
- همشهری آنلاین: دولت عربستان در نشست اخیر خود عبارت "نیروهای مسلح" را به درخواست پادشاه این کشور به "نیروهای نظامی" تغییر داد و به این ترتیب لقب سلمان بن عبدالعزیز از " فرمانده کل نیروهای مسلح" به ...
همشهری   ۱۳۹۳/۱۲/۰۲ - ۱۸:۲۶    
- همشهری آنلاین: عضو هیات رئیسه فراکسیون محیط زیست مجلس گفت که پس از بررسی اثرات بیولوژیکی امواج رادیویی و میکروموج ها (پارازیت ها) به این نتیجه رسیده که این امواج ضمن امکان ایجاد سرطان ...
همشهری   ۱۳۹۳/۱۲/۰۲ - ۱۸:۲۶    
- همشهری آنلاین: رئیس سازمان سنجش آموزش کشور از برگزاری بیش از دو نوبت آزمون دکترا در سال 94 خبر داد.
همشهری   ۱۳۹۳/۱۲/۰۲ - ۱۸:۲۶    
- همشهری آنلاین - دکتر حسن بشیر*: سمینار یک روزه بررسی ابعاد جامعه- مردم- ارتباط شناختی راهپیمایی در ایران با تاکید بر راهپیمایی 22 بهمن پنجشنبه مورخ 30 بهمن 1393 در پژوهشکده باقرالعلوم (ع) سازمان ...
همشهری   ۱۳۹۳/۱۲/۰۲ - ۱۸:۲۱    
- همشهری آنلاین: در فاصله ای بسیاردور، آنسوی مریخ، نرسیده به سیاره مشتری، سیاره ای است که شاید تا به حال چیزی درباره آن نشنیده باشید، اما این سیاره در واقع 214 سال پیش کشف شده است.
همشهری   ۱۳۹۳/۱۲/۰۲ - ۱۸:۲۱    
- همشهری آنلاین: من 13 سالم است، اما زینب 17 ساله است نه 12 ساله که در روزنامه ها نوشته اند، ما پارسال با هم ازدواج کردیم و نتیجه این ازدواج ...
همشهری   ۱۳۹۳/۱۲/۰۲ - ۱۸:۲۱    
- همشهری آنلاین: این روزها نمایشگاهی از آثار بهزاد بزرگی که تلفیقی از نگارگری و خوشنویسی است در گالری پنجره برپاست ...
همشهری   ۱۳۹۳/۱۲/۰۲ - ۱۸:۲۱    
- همشهری آنلاین: درواقع بی اندازه ممنون کسی می شوم که بتواند موضوع را برایمان حل کند، چون زمستان است و جدی جدی پتو کم داریم و زشت است آدم هیچ جوابی برایش نداشته باشد.
همشهری   ۱۳۹۳/۱۲/۰۲ - ۱۸:۰۹    
- همشهری آنلاین: سید صادق طباطبایی برادر همسر سیّد احمد خمینی فرزند امام خمینی و خواهر زاده امام موسی صدر و همچنین از جمله افراد تأثیرگذار در سال های پیش و پس از انقلاب اسلامی ایران بوده است.
همشهری   ۱۳۹۳/۱۲/۰۲ - ۱۷:۳۰    
- همشهری آنلاین: امیر پوردستان تاکید کرد: رزمایش بزرگ محمد رسول الله(ص) تنها بخشی از قدرت نیروهای مسلح ایران را به جهانیان نشان داد و بسیار به موقع و به جا صورت گرفت.
همشهری   ۱۳۹۳/۱۲/۰۲ - ۱۷:۲۷    
- همشهری آنلاین: سایت فوتسال پلنت اسامی 10 نامزد دریافت عنوان بهترین بازیکن برتر فوتسال دنیا در سال 2014 را اعلام کرد.
همشهری   ۱۳۹۳/۱۲/۰۲ - ۱۷:۲۷    
- همشهری آنلاین: افشین قطبی از توافق اولیه با پرسپولیس برای بازی های باقیمانده لیگ و لیگ قهرمانان آسیا خبر داد و گفت: یک پرسپولیسی ام و آرزوی موفقیت تیمم را دارم ...
همشهری   ۱۳۹۳/۱۲/۰۲ - ۱۷:۲۷    
- همشهری آنلاین: برآوردهای وزارت دارایی روسیه نشان می دهد که این کشور سالانه 180 میلیارد دلار از کاهش قیمت نفت ضرر می کند.
همشهری   ۱۳۹۳/۱۲/۰۲ - ۱۷:۲۷    
- همشهری آنلاین: ابراهیمی دینانی، چهره ماندگار فلسفه ایران با اشاره به آیه 9 سوره شمس (قدْ أَفْلَحَ مَن زَکَّاهَا) گفت ...
همشهری   ۱۳۹۳/۱۲/۰۲ - ۱۷:۲۷    
- همشهری آنلاین: اعزام عناصر گروهک تروریستی داعش به یمن و تبدیل این کشور به عراقی دیگر بخشی از سناریوی وحشتناک در نظر گرفته شده در سند راهبردی آمریکا برای منطقه خاورمیانه بشمار می رود.
همشهری   ۱۳۹۳/۱۲/۰۲ - ۱۷:۲۷    
- همشهری آنلاین: با تصویب نمایندگان مجلس تحصیل ایثارگران، حافظان کل قرآن کریم و قاریان ممتاز کشوری در دانشگاه و مراکز آموزش عالی و مؤسسات پژوهشی برای یک سال دیگر رایگان شد.
همشهری   ۱۳۹۳/۱۲/۰۲ - ۱۷:۲۷    
- همشهری آنلاین: وزیر کشور گفت: موضوع مواد مخدر حتی به حوزه اقتصاد لطمات جبران ناپذیری می زند و موجب وارد شدن پول های کثیف در مسیر اقتصادی و انتقال قدرت می شود که لطمات ویرانگری برای کشور دارد.
همشهری   ۱۳۹۳/۱۲/۰۲ - ۱۷:۲۴    
- همشهری آنلاین: معاون مرکز مدیریت بیماری های واگیر وزارت بهداشت گفت: هیچ موردی از ابتلا به ابولا در ایران نداشته و نداریم و شایعه این بیماری قویاً رد می شود اما شیوع آنفلوانزای فصلی مانند هر سال ...
همشهری   ۱۳۹۳/۱۲/۰۲ - ۱۷:۰۴    
- همشهری آنلاین: قیمت سکه طرح جدید با 19 هزار و 500 تومان کاهش 972 هزار و 500 تومان و دلار با 5 تومان افت قیمت 3405 تومان فروخته شد.
همشهری   ۱۳۹۳/۱۲/۰۲ - ۱۷:۰۱    
- همشهری آنلاین: عیدی بازنشستگان صندوق بازنشستگی کشوری به مبلغ 603 هزار و پانصد تومان واریز شد.
همشهری   ۱۳۹۳/۱۲/۰۲ - ۱۷:۰۱    
- همشهری آنلاین: وزیر امور خارجه کشورمان به همراه رئیس سازمان انرژی اتمی و دستیار ویژه رئیس جمهور به منظور رایزنی با طرف آمریکایی دقایقی قبل وارد این شهر شدند.
همشهری   ۱۳۹۳/۱۲/۰۲ - ۱۶:۴۷    
- همشهری آنلاین: وزیر کار با بیان اینکه جامعه ای که بر پایه فروش نفت استوار باشد خوشبخت نیست گفت: طرح واگذاری مسکن محرومان و کارگران بازنشسته کشور تا پایان سال جاری رونمایی و آغاز می شود.
همشهری   ۱۳۹۳/۱۲/۰۲ - ۱۶:۴۴    
- همشهری آنلاین: محققان مرکز کنترل و پیشگیری از درمان آمریکا از کشف ویروس جدیدی خبر دادند که با مرگ یک مرد در ایالت کانزاس ارتباط دارد. این ویروس در اثر نیش حشرات به بدن انسان منتقل می شود.
همشهری   ۱۳۹۳/۱۲/۰۲ - ۱۶:۴۱    
- همشهری آنلاین: کارت های هوشمند انرژی به منظور آزادسازی قیمت حامل های مختلف انرژی همچون آب، برق، گاز، بنزین، سی.ان.جی و گازوئیل و مدیریت مصرف به زودی جایگزین یارانه های 45500 تومانی می شود.
همشهری   ۱۳۹۳/۱۲/۰۲ - ۱۶:۰۹    
- همشهری آنلاین: یک نماینده پارلمان ترکیه اعلام کرد: 50 هزار تروریست خارجی طی چهار سال گذشته در راستای سیاست خصمانه دولت این کشور علیه سوریه جذب و مقیم ترکیه شدند.
همشهری   ۱۳۹۳/۱۲/۰۲ - ۱۶:۰۹    
- همشهری آنلاین: هیات واگذاری باشگاه های استقلال و پرسپولیس، شرایط واگذاری این دو باشگاه را تغییر داد.
همشهری   ۱۳۹۳/۱۲/۰۲ - ۱۵:۴۱    
- همشهری آنلاین: دریافت مالیات از آستان های مقدس و قرارگاه های سازندگی، تعیین جریمه بورسیه به عنوان منبع در آمد وزارتخانه های علوم و بهداشت از جمله مصوبات تأیید شده امروز مجلس بودند.
همشهری   ۱۳۹۳/۱۲/۰۲ - ۱۵:۲۶    
- همشهری آنلاین: سرتیپ فرزاد اسماعیلی فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) در جمع مسئولان سیاسی نیروهای مسلح گفت ...
همشهری   ۱۳۹۳/۱۲/۰۲ - ۱۵:۲۴    
- همشهری آنلاین: صبح امروز آخرین نشست مسئولان سیاسی نیروهای مسلح در سال 93 با حضور حجت الاسلام والمسلمین خسروی معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی مقام معظم رهبری ...
همشهری   ۱۳۹۳/۱۲/۰۲ - ۱۳:۲۳    
- همشهری آنلاین: واقعیت آن است که بیشتر ایرانی ها ترجیح می دهند با اتومبیل، اتوبوس، قطار و هواپیما سفر کنند. کشتی و سفر دریایی معمولا ضعیف ترین شانس را در میان این انتخاب ها دارد.
همشهری   ۱۳۹۳/۱۲/۰۲ - ۱۳:۰۸    
- همشهری آنلاین: نانوپهپاد هایی که توسط دانشمندان ایرانی بیمارستان بیرگام و زنان با همکاری مرکز پزشکی دانشگاه کلمبیا ابداع شده اند ...
همشهری   ۱۳۹۳/۱۲/۰۲ - ۱۳:۰۵    
- همشهری آنلاین: دادگاه جنایی قاهره امروز شنبه دوم اسفند جلسه دیگری را از محاکمه محمد مرسی، رئیس جمهور پیشین مصر برگزار می کند.
همشهری   ۱۳۹۳/۱۲/۰۲ - ۱۲:۵۱    
- همشهری آنلاین: انجیر میوه ای است که از نظر درمانی و غذایی دارای خواص بسیاری است.
همشهری   ۱۳۹۳/۱۲/۰۲ - ۱۲:۴۸    
- همشهری آنلاین: معاون وزیر امور خارجه و رییس هیات مذاکره کننده هسته ای ایران در ژنو تاکید کرد: توافق دو مرحله ای نخواهیم داشت.
همشهری   ۱۳۹۳/۱۲/۰۲ - ۱۲:۴۸    
- طاهر عطاران: بعضی وقت ها بهش که فکر می کنیم دنیا پیش چشمانمان تیره و تار می شود.
همشهری   ۱۳۹۳/۱۲/۰۲ - ۱۲:۳۹    
- مریم مهتدی: قصه های تهران قدیم شاید برای خیلی ها تکراری شده باشند؛ داستان هایی که در محله های قدیمی پایتخت اتفاق می افتاد ...
همشهری   ۱۳۹۳/۱۲/۰۲ - ۱۱:۳۷    
- همشهری آنلاین: وزیر دفاع جدید آمریکا به طور غیر منتظره وارد کابل شد.
همشهری   ۱۳۹۳/۱۲/۰۲ - ۱۱:۳۷    
- همشهری آنلاین: رئیس سازمان انرژی اتمی کشورمان با سفر به سوئیس و انجام مذاکرات هسته ای در کنار وزیر امور خارجه و تیم مذاکره کننده هسته ای قرار می گیرد.
همشهری   ۱۳۹۳/۱۲/۰۲ - ۱۱:۳۴    
- امیرحسین صالحی: دقیقا دوسال پیش بود که خبر وفاتش در مکه مکرمه، ایرانیان را داغدار کرد.
همشهری   ۱۳۹۳/۱۲/۰۲ - ۱۱:۳۱    
- مرضیه موسوی: کارت های اعتباری و شناسایی موجود در کیف پولتان را بشمارید؛ کارت الکترونیک چند بانک مختلف، کارت ملی، گواهینامه، کارت سوخت، کارت بلیت اعتباری مترو، اتوبوس و... ...
همشهری   ۱۳۹۳/۱۲/۰۲ - ۱۱:۰۲    
- همشهری آنلاین: مذاکرات هسته ای، خشونت داعش و ... از جمله موضوعاتی بودند که در ستون سرمقاله برخی از روزنامه های صبح شنبه-2 اسفند- جای گرفتند.
همشهری   ۱۳۹۳/۱۲/۰۲ - ۱۰:۵۹    
- همشهری آنلاین: روسیه هشدار داد تنها تا چند روز دیگر گاز مورد نیاز اوکراین را تامین خواهد کرد.
همشهری   ۱۳۹۳/۱۲/۰۲ - ۱۰:۳۷    
- همشهری آنلاین: بارش برف و لغزندگی معابر، موجب تعطیلی مدارس مقاطع مختلف در برخی استان ها شد.
همشهری   ۱۳۹۳/۱۲/۰۲ - ۱۰:۲۵    
- معصومه حیدری پارسا: زمانی که ماجرای زندگی خود را در روزنامه همشهری می خواند هرگز تصور نمی کرد که این گزارش زندگی اش را دگرگون کند اما روایت جوانی که با وجود بیماری فلج مغزی ده ها وسیله مختلف و ...
همشهری   ۱۳۹۳/۱۲/۰۲ - ۱۰:۲۵    
- همشهری آنلاین: فرمایشات مقام معظم رهبری درباره مذاکرات و تحریم ها ،صحبت های وزیر امورخارجه درخصوص مذاکرات و آگاهی رهبر انقلاب از جزئیات این روند،حمایت مراجع قم از دولت روحانی ...
همشهری   ۱۳۹۳/۱۲/۰۲ - ۱۰:۲۵    
- نامه ای که دکتر حسن غفوری فرد، رئیس هیئت بازرسی و نظارت شورای عالی انقلاب فرهنگی به همشهری دو نوشت
همشهری   ۱۳۹۳/۱۲/۰۲ - ۱۰:۲۵    
- مژان فدایی: امروزه ماشین لباسشویی یکی از ضروری ترین و پر کاربرد ترین وسایل منزل است.
همشهری   ۱۳۹۳/۱۲/۰۲ - ۱۰:۱۹    
- همشهری آنلاین: تیتر یک روزنامه های ورزشی صبح ایران عبارت است از:
همشهری   ۱۳۹۳/۱۲/۰۲ - ۱۰:۱۹    
- سخنگوی کمیسیون معماری و شهرسازی از طرح ساماندهی نمای ساختمان ها و منظر شهری برای سال آینده خبر داد.
همشهری   ۱۳۹۳/۱۲/۰۲ - ۱۰:۱۶    
- وزیر بهداشت از تلاش برای بهبود وضعیت دندان ایرانی ها خبر داد.
همشهری   ۱۳۹۳/۱۲/۰۲ - ۱۰:۱۶    
- حامد فوقانی: اعضای شورای شهر تهران وقتی سه شنبه هفته قبل کلیات بودجه سال 94شهر تهران را بررسی می کردند دائما یادآور می شدند که در حوزه حمل ونقل نمی شود روی کمک های دولت حساب باز کرد.
همشهری   ۱۳۹۳/۱۲/۰۲ - ۰۹:۳۴    
- بارش برف و باران که از روزهای پایانی هفته گذشته در کشور جریان داشت این هفته نیز ادامه دارد.
همشهری   ۱۳۹۳/۱۲/۰۲ - ۰۹:۳۴    
- همزمان با شدت گرفتن ریزگردها طی 2هفته اخیر، مهار ریزگردها فراتر از محافل زیست محیطی گاه به مجادله میان مسئولان سازمان حفاظت محیط زیست و برخی نمایندگان مجلس هم تبدیل شد تا آنجا که 20بهمن ماه شکر خدا ...
همشهری   ۱۳۹۳/۱۲/۰۲ - ۰۹:۳۴    
- زندگی درست پیش می رود و همه چیز همانطوری است که باید باشد اما یک صبح معمولی که از خواب بیدار می شوید، موهای سرتان به طوری غیرمعمول ریخته است ...
همشهری   ۱۳۹۳/۱۲/۰۲ - ۰۹:۳۴    
- همشهری آنلاین: یک متخصص تغذیه گفت: نوشابه مواد مغذی شیر مادر را از بین می برد.
همشهری   ۱۳۹۳/۱۲/۰۲ - ۰۹:۳۴    
- بعد از هشدار درباره شیوع سرطان معده در مردان و سرطان سینه در زنان، حالا نوبت به هشدار درباره سرطان روده بزرگ رسیده است؛سرطانی که خطرناک و البته قابل پیشگیری است.
همشهری   ۱۳۹۳/۱۲/۰۲ - ۰۹:۲۸    
- دیوان عالی کشور حکم قصاص محیط بان غلامحسین خالدی را که 3 بار توسط شعبه اول دادگاه کیفری استان کهگیلویه و بویراحمد تأیید شده بود نقض و رسیدگی به پرونده را به شعبه دادگاه دیگری ارجاع کرد.
همشهری   ۱۳۹۳/۱۲/۰۲ - ۰۸:۳۳    
- همشهری آنلاین: کتاب دانشنامه ارتباطات منتشر شد. این کتاب تالیف حسن بشیر را انتشارات کارگزار روابط عمومی به بازار کتاب عرضه کرده است.
همشهری   ۱۳۹۳/۱۲/۰۲ - ۰۷:۴۳    
- ارزش معاملات بورس در بهمن ماه امسال به پایین ترین حد خود از ابتدای سال تاکنون رسید؛ آمارها همچنین نشان می دهد سهامداران از ابتدای سال تاکنون به طور میانگین 18درصد زیان کرده اند.
همشهری   ۱۳۹۳/۱۲/۰۲ - ۰۶:۴۰    
- واکسیناسیون 200 قلاده سگ در منطقه کوهستانی درکه و نصب قلاده های مجهز به سیستم GPS روی این سگ ها آغاز شد.
همشهری   ۱۳۹۳/۱۲/۰۲ - ۰۵:۳۰    
- همشهری آنلاین: مدیر امور بین الملل شرکت ملی نفت ایران از توقف واردات گازوئیل خبر داد و گفت: ایران به زودی این فرآورده نفتی را صادر خواهد کرد.
همشهری   ۱۳۹۳/۱۲/۰۲ - ۰۵:۰۲    
- براساس افشاگری های ادوارد اسنودن تاکنون تصور می شد که سازمان های جاسوسی آمریکا و انگلیس مکالمات و تبادل اطلاعات چند شرکت یا کشور خاص را شنود می کرده اند اما اسناد جدیدی که حالا منتشر شده نشان می ...
همشهری   ۱۳۹۳/۱۲/۰۲ - ۰۳:۴۹    
- همشهری آنلاین: چهل و یکمین شماره مجله توسعه مهندسی بازار، آخرین شماره دوماهنامه توسعه مهندسی بازار است که در سال 93 چاپ و منتشر شده است و با انتشار آن هشتمین سال انتشار منظم مجله توسعه مهندسی ...
همشهری   ۱۳۹۳/۱۲/۰۲ - ۰۲:۴۷    
- همشهری آنلاین: دیوان عالی کشور حکم قصاص محیط بان غلامحسین خالدی را که سه بار توسط شعبه اول دادگاه کیفری استان کهگیلویه و بویراحمد تایید شده بود را نقض و رسیدگی به پرونده را به شعبه دادگاه دیگری ...
همشهری   ۱۳۹۳/۱۲/۰۲ - ۰۱:۴۸    
- همشهری آنلاین: مدیر کل اداره هماهنگی فنی و عمرانی مناطق و سازمان های شهرداری تهران از ممنوعیت صدور مجوزهای حفاری از اول اسفند تا اول اردیبهشت سال 94 خبر داد.
همشهری   ۱۳۹۳/۱۲/۰۲ - ۰۰:۴۷    
- همشهری آنلاین: یک مقام مسئول در وزارت نیرو از فرونشست دشت های تهران، ساوجبلاغ، قزوین، مشهد و کاشان خبر داد و گفت: 317 دشت به لحاظ ذخایر آبی، ممنوعه شد ...