جمعه ۲۱ اردیبهشتساعت ۰۳:۲۲May 2024 10
جستجوی پیشرفته

خبرهای روزنامه همشهری 13 شهریور 1396 - hamshahrionline.ir

روزنامه همشهری 29 اسفند 1393 روزنامه همشهری 29 اسفند 1394 روزنامه همشهری 30 اسفند 1395 روزنامه همشهری 31 فروردین 1396 روزنامه همشهری 9 اردیبهشت 1396 روزنامه همشهری 8 خرداد 1396 روزنامه همشهری 31 تیر 1396 روزنامه همشهری 31 مرداد 1396 روزنامه همشهری 30 مهر 1396 روزنامه همشهری 30 آبان 1396 روزنامه همشهری 30 آذر 1396 روزنامه همشهری 30 دی 1396 روزنامه همشهری 30 بهمن 1396 روزنامه همشهری 29 اسفند 1396 روزنامه همشهری 1 شهریور 1396 روزنامه همشهری 2 شهریور 1396 روزنامه همشهری 3 شهریور 1396 روزنامه همشهری 4 شهریور 1396 روزنامه همشهری 5 شهریور 1396 روزنامه همشهری 6 شهریور 1396 روزنامه همشهری 7 شهریور 1396 روزنامه همشهری 8 شهریور 1396 روزنامه همشهری 9 شهریور 1396 روزنامه همشهری 10 شهریور 1396 روزنامه همشهری 11 شهریور 1396 روزنامه همشهری 12 شهریور 1396 روزنامه همشهری 13 شهریور 1396 روزنامه همشهری 14 شهریور 1396 روزنامه همشهری 15 شهریور 1396 روزنامه همشهری 16 شهریور 1396 روزنامه همشهری 17 شهریور 1396 روزنامه همشهری 18 شهریور 1396 روزنامه همشهری 19 شهریور 1396 روزنامه همشهری 20 شهریور 1396 روزنامه همشهری 21 شهریور 1396 روزنامه همشهری 22 شهریور 1396 روزنامه همشهری 23 شهریور 1396 روزنامه همشهری 24 شهریور 1396 روزنامه همشهری 25 شهریور 1396 روزنامه همشهری 26 شهریور 1396 روزنامه همشهری 27 شهریور 1396 روزنامه همشهری 28 شهریور 1396 روزنامه همشهری 29 شهریور 1396 روزنامه همشهری 30 شهریور 1396 روزنامه همشهری 31 شهریور 1396 
همشهری   ۱۳۹۶/۰۶/۱۵ - ۱۷:۰۵    
- همشهری آنلاین: فعالان محیط زیست سراسر کشور در قرار سبز هفته دوم شهریور ماه به فعالیت های متنوعی در راستای حفظ محیط زیست پرداختند.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۶/۱۵ - ۱۲:۲۲    
- همشهری آنلاین: تیم دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان نخست دومین مرحله رقابت های دو و میدانی قهرمانی باشگاه های کشور در بخش بانوان دست یافت. سه رکورد ملی و باشگاهی نیز جابجا شد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۶/۱۵ - ۰۹:۴۱    
- همشهری آنلاین: تکنیک های پزشکی برای دیدن درون بدن انسان تا به امروز مسیری طولانی را پیموده اند، اما به نظر می آید در آینده پزشکان بتوانند هرآنچه در زیر پوست انسان رخ می دهد را ببینند.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۱۷:۰۳    
- همشهری آنلاین: کرکس سیاه باغ پرندگان لویزان با یک عمل جراحی منحصر به فرد، صاحب منقار جدید شد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۱۲:۵۰    
- همشهری آنلاین: برای دومین سال متوالی لوازم خانگی کن قهرمان شد. آکادمی توسن بر سکوی دوم ایستاد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۰۹:۳۶    
- همشهری آنلاین: مرحله نهایی نهمین دوره رقابت های کبدی جوانان دختر کشور، گرامیداشت هفنه دولت با قهرمانی تهران در شهر اراک به پایان رسید.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۲۳:۲۹    
- حسین تولایی: ما هشت نفر بودیم. در گروهی که جلسه ی شعر دوچرخه نام گرفت. در چله ی تابستان. اگرچه گروه ما مجازی بود و لی حرف ها و شعرهایی که می خواندیم، واقعیِ واقعی بود.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۲۳:۰۲    
- آب فرمول ساده ای دارد؛ یادتان هست چه قدر زود فرمول H2O را حفظ شدیم؟ و حالا چه قدر راحت این فرمول ساده در دستان ما لیز می خورد و چه قدر راحت آن را هدر می دهیم؟
همشهری   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۲۲:۵۶    
- هم اکنون بیش از 500 میلیون دوچرخه برابر با نیمی از دوچرخه های جهان در کشور چین قرار دارند و 37.2 درصد از مردم این کشور بر اثر سیاست های دولت چین از دوچرخه استفاده می کنند.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۲۲:۲۰    
- رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر تهران از دعوت نجفی شهردار تهران به جلسات هیأت دولت خبر داد. محمد جواد حق شناس گفت:
همشهری   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۲۲:۲۰    
- موزه استاد علی اکبر صنعتی صبح امروز با حضور محمد علی نجفی، شهردار تهران و مسئولان کشوری افتتاح می شود.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۲۲:۲۰    
- همشهری آنلاین - سجاد میرزامهدی تهرانی: سرزمین میانه؛ سایه جنگ(Middle-earth: Shadow of War) یک بازی ویدیویی روبه انتشار در دو سبک اکشن نقش آفرینی و هک اند اسلش می باشد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۲۱:۴۹    
- در قلمرو گفتار پنجمین کتاب رضا درستکار و شامل 15 مقاله سینمایی است که به تازگی از سوی انتشارات مکث نظر منتشر و روانه بازار شده است.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۲۱:۴۹    
- همشهری آنلاین: ویتامین ب 12 یکی از ضروری ترین ویتامین ها برای سلامت کلی بدن است و در تولید سلول های سالم و حفظ عملکرد مناسب اعصاب نقش دارد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۲۱:۴۶    
- فردا نیمه شهریور ماه 96 است و با این حساب، بیش از 2 سالی می شود که ضوابط بلندمرتبه سازی هنوز ابلاغ نشده است.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۲۱:۴۰    
- یازدهمین قسمت از فصل دوم سریال شهرزاد در حالی وارد شبکه نمایش خانگی شد که بعد از یکی دو هفته وقفه نام خواننده محبوب دوباره روی جلد بازگشت و البته دوست و همکار او با دلخوری از این مجموعه رفت.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۲۱:۳۷    
- رضا میرکریمی: آنچه امروز در جامعه می بینیم شبیه مسابقه ای است که در آن همه آدم ها در حال دویدن هستند تا به آسایش برسند. میان این همه تلاش و دویدن آیا آرامش هم وجود دارد؟
همشهری   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۲۱:۳۷    
- رضا کربلایی: 3 روز پس از اعمال نرخ سود 15درصدی برای سپرده های بانکی بازارهای رقیب بازار پول در آرامش قیمتی به سرمی برند و آمارهای رسمی نشان می دهد که تصور خروج سپرده ها از بانک ها و حرکت به سمت ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۲۱:۳۷    
- محمدامین خرمی: 3 هفته مانده به انتخابات سراسری در آلمان، آنگلا مرکل با درخشش در تنها مناظره انتخاباتی تلویزیونی این کشور نشان داد که برای پوشیدن ردای صدراعظمی در یک دوره 4 ساله دیگر مصمم است.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۲۱:۱۳    
- مرد میانسال 5 سال تمام فریب حرف های دختری را خورد که وانمود می کرد وضع مالی خوبی ندارد و نان آور خانواده شان است و در این مدت یک میلیارد تومان به او کمک کرد غافل از اینکه همه داستانی که او تعریف ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۲۱:۱۳    
- پسری که در 17 سالگی و در جریان نزاعی خیابانی مرتکب قتل شده بود، در جلسه محاکمه با ابراز پشیمانی از اولیای دم خواست او را ببخشند.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۲۱:۰۱    
- پکن دختری به نام جوآنگ از میان 7 هزار و 800 نفر داوطلب انتخاب شد تا در هتل ها به عنوان مسافر مستقر شده و خدمات هتل را ارزیابی کند.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۲۱:۰۱    
- پکن یک کم توان جسمی و حرکتی که از ناحیه هر دو دست به صورت مادرزادی دچار معلولیت است، هر روز پنچری چند ده دوچرخه را در خیابان های پایتخت چین گرفته و درآمد کسب می کند.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۲۱:۰۱    
- پسر جوان وقتی از دختر مورد علاقه اش جواب رد شنید تصمیم به انتقام جویی گرفت. او چند پیج در اینستاگرام ساخت تا آبروی دختر مورد علاقه اش و خانواده وی را ببرد اما با شکایت آنها به زندان افتاد و همین شد ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۲۰:۲۲    
- مجید مجیدی دومین پروژه سینمایی خود را در سرزمین 72 ملت می سازد و معدن طلا را اواسط سال آینده میلادی در هندوستان مقابل دوربین می برد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۸:۵۴    
- همشهری آنلاین: بیماری های خونی در نوزادان از شیوع بالایی برخوردار است و زردی به عنوان یکی از شایع ترین بیماری های خونی در نوزادان تلقی می شود.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۸:۵۴    
- همشهری آنلاین: چند روز پیش، دومین حراج تخصصی فرش در حالی برگزار شد که هنوز به برخی پرسش ها درباره این حراج از جمله این که مجوز برگزاری آن را چه نهادی صادر می کند، پاسخ داده نشده است.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۸:۵۴    
- همشهری آنلاین: یک کارشناس طب سنتی گفت: مصرف بیش از حد ترشی ها موجب ضعف و لاغری شده و به سیستم عصبی ضرر وارد می کند و مصرف غذاهای شور موجب لاغری و بروز خشکی در بدن می شود و غذاهای بی مزه کاهش ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۸:۵۴    
- بلند نوین: پاییز در تابستان یعنی همین که از ریختن برگت
همشهری   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۸:۵۴    
- بهار کاشی: اگر تصمیم گرفته باشید کاشف بزرگی بشوید، باید بگویم دنیا شگفت آورترین مکان برای کشف است. همین دنیای خودمان که بار ها از کنار آن بی تفاوت گذشته ایم.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۸:۵۱    
- این روزها چه قدر بهانه برای تبریک گفتن زیاد است. چه قدر برای حال خوب بهانه داریم. راستش باید بگویم حال خوب امروزم را مدیون تو هستم ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۸:۵۱    
- همشهری آنلاین: تیم ملی فوتبال ساحلی در اتفاقی تاریخی توانست رده دوم جهان را از آن خود کند.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۸:۵۱    
- طنز عبدالله مقدمی: احتمالاً هیچ بچه ای در دنیا وجود ندارد که از بابایش در مقابل گرفتن کلی 20 و خیلی خوب و قبولی، قول خریدن یک دوچرخه را نگرفته باشد. ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۸:۴۸    
- همشهری آنلاین: رئیس مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد گفت: ظرفیت پذیرش دوره دکترای این دانشگاه یک چهارم سال گذشته شده است.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۸:۴۸    
- همشهری آنلاین: وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: نیروهای مسلح در ساخت شخصیت، فکر و اندیشه سربازان وظیفه سهم بسزایی دارند.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۸:۴۸    
- همشهری آنلاین: کودک کار مصدومِ حادثه انفجارِ کوره پزخانه وایقان در بیمارستان جان باخت.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۸:۴۲    
- خبرها ممکن است ویژگی های متفاوتی برای آدم های متفاوت داشته باشند. ممکن است شیرین باشند یا تلخ؛ مثل قبول شدن یا نشدن در کنکور. خوب باشند یا بد؛ مثل بالارفتن یا نرفتن قیمت اقلام ضروری زندگی.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۸:۴۲    
- خانه فیروزه ای الهه صابر: من همیشه روزهای خوب زندگی ام را عمیق تر نفس کشیده ام. برای همین روزهای خوب زندگی ام عطر متفاوتی به خاطره هایم داده اند.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۸:۴۲    
- همشهری آنلاین: فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی از دریافت 125 هزار گواهی نامه مهارت آموزی از سوی سربازان وظیفه در ارتش در زمان انجام خدمت مقدس سربازی خبر داد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۸:۴۲    
- همشهری آنلاین: وزیر بهداشت گفت: مجلس و وزارت بهداشت بر این باور هستند که منابع بیمه ها باید یکپارچه شود اما این به معنی ادغام بیمه ها نیست ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۸:۴۲    
- همشهری آنلاین: جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: شخصیت سرباز باید نماد استحکام و شرافت و ایمان و شهادت طلبی باشد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۸:۴۲    
- همشهری آنلاین: به مناسبت چهلمین سال ساخته شدن فیلم برخورد نزدیک از نوع سوم ساخته استیون اسپیلبرگ این فیلم در سینماهای آمریکا به نمایش در آمد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۸:۴۲    
- همشهری آنلاین: مدیر شهرک سینمایی تلویزیونی غزالی با اشاره به پروژه های فعال و در نوبت این شهرک بیان کرد که 13 پروژه در شهرک در حال تولید هستند.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۸:۴۲    
- همشهری آنلاین: جان اَشبری شاعر مطرح آمریکایی که تمام جایزه های مهمی ادبی کشورش را کسب کرده بود و با تی.اس. الیوت مقایسه می شد، درگذشت.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۸:۴۲    
- همشهری آنلاین: سخنگوی شورای صنفی نمایش اعلام کرد که به مناسب روز ملی سینما، بلیت های تمام سینماهای کشور از 19 شهریور تا پایان هفته دفاع مقدس (7 مهر ماه ) نیم بها می شود.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۸:۱۲    
- همشهری آنلاین: مراسم بزرگداشت سیروس ابراهیم زاده، کیانوش عیاری و حسین علیزاده در نوزدهمین جشن بزرگ سینمای ایران برگزار می شود و جایزه سیف الله داد نیز به پاس یک عمر خدمت به فرهنگ و هنر ایران به ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۸:۰۹    
- همشهری آنلاین: قائم مقام وزیر بهداشت با تاکید بر اینکه روند پوشش بیمه ای در سازمان بیمه سلامت ایرانیان همچنان ادامه دارد ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۸:۰۹    
- همشهری آنلاین: رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در دیدار با نخست وزیر عراق در بغداد گفت: پیروزی های پی در پی در عراق، جهانیان را شگفت زده کرد و فرصت را از دشمنان عراق و مردم این کشور گرفت.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۸:۰۹    
- همشهری آنلاین: سردر جدید دانشگاه صنعتی شریف روز سه شنبه 21 شهریور ماه افتتاح می شود.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۷:۳۹    
- همشهری آنلاین: کلانتری با بیان اینکه اکر مصرف آب در کشور کم نشود، نابود خواهیم شد، گفت: طبق عرف بین الملل نباید بیش از 40 درصد منابع آبی تجدیدپذیر خود را استفاده کنیم ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۷:۳۹    
- همشهری آنلاین: درام جنگی جدید کریستوفر نولان پس از چند هفته به صدر فهرست پرفروش ترین های گیشه بین الملل سینمای جهان رسید.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۷:۳۹    
- همشهری آنلاین: سرمربی تیم ملی در خصوص بازی با سوریه،با بیان اینکه به دنبال پایان خوب هستیم گفت ما می خواهیم تاریخ ساز شویم
همشهری   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۷:۳۰    
- همشهری آنلاین: تقویم آموزشی 13 دانشگاه برتر کشور برای نیمسال تحصیلی اول 97-96 اعلام شد که بر اساس آن اغلب دانشگاه های برتر کلاس های درس خود را از 25 شهریور ماه آغاز می کنند.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۷:۳۰    
- همشهری آنلاین: انتخاب رشته کارشناسی ناپیوسته با آزمون دانشگاه آزاد اسلامی از ساعت 14 امروز دوشنبه آغاز شد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۵:۴۶    
- همشهری آنلاین: جهانگیری با بیان اینکه خط اعتباری کشورها برای ایران گشوده شده و زمینه استفاده از تسهیلات مالی خارجی فراهم است، از رئیس اتاق بازرگانی، صنایع ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۵:۰۷    
- همشهری آنلاین: سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: آسیب شناسی شروع شده که اگر طرح ها و تشکیلاتی مانند جمنا به فعالیت پرداخت ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۵:۰۷    
- همشهری آنلاین: وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بر ظرفیت سازی دفاعی روزآمد و متناسب با تهدیدات آینده راهبرد نیروهای مسلح تأکید کردند.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۵:۰۴    
- همشهری آنلاین: عضو هیأت مدیره انجمن موتور سیکلت سازان با اشاره به نقض مصوبه دولت در سال 94 برای توقف پلاک گذاری موتور سیکلت های کاربراتوری گفت ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۵:۰۴    
- همشهری آنلاین: دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در کنفرانس خبری در بغداد با بیان این نکته که آرزو می کنیم که داعش در یک نقطه تجمع کنند تا بتوانیم آنها را به دریا بریزیم ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۵:۰۴    
- همشهری آنلاین: وکیل یکی از مدیران کانال های تلگرامی اصلاح طلب با اشاره به صدور حکم 4 سال حبس برای موکلش، از اعتراض به این حکم در مهلت قانونی خبر داد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۵:۰۴    
- همشهری آنلاین: یک رستوران دار سوریه ای در اقدامی جالب اعلام کرد که به هر بازیکنی که دروازه تیم ملی فوتبال ایران ایران را باز کند، نیم میلیون لیره جایزه می دهد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۳:۳۳    
- همشهری دو - مریم ساحلی: در مسیر به هر که رسیدم پرسیدم: سرو کجاست؟ و این گویا آشناترین پرسش هرزویل است که مردمانش بی درنگ با لبخندی صمیمی پاسخ می دهند.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۳:۳۳    
- همشهری دو - فاطمه محمد صالحی: حامی دین بودن وجه تفاهم همه شیعه هاست. این را خود امیرالمومنین(ع) از مدعیان شیعه بودن خواسته است.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۳:۳۳    
- همشهری دو - مهدی واعظی: یک دست صدا ندارد. این ضرب المثل مهم ترین فلسفه تشکیل تعاونی هاست؛ یعنی شما در زمینه های مختلف ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۳:۳۳    
- همشهری دو - محمدرضا حیدری: اهدای نخستین جایزه بین المللی گوهرشاد به بانوی پزشک ایرانی که بخشی از زندگی خود را وقف محرومان و درمان بیماران در مناطق محروم کرده است لحظه ای به یاد ماندنی بود.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۳:۳۳    
- همشهری دو - بهاره جلالوند: اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که یک سبد پر، داروی مانده در خانه شان تلنبار کرده اند ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۳:۳۰    
- هانیه بیات: بازار مهرعلیخان شهرستان ملایر استان همدان، با وجود کوچکی شهر از رونق فراوانی برخوردار است و حتی می توان گفت به دلیل قرارگیری شهر در مسیر جاده های مهم جنوبی کشور رونق آن چند برابر شده ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۳:۳۰    
- همشهری آنلاین: تاریخ استفاده از فناوری لرزه شناسی قانونی برای ردیابی و شناسایی آزمایش های هسته ای تقریبا به دوران ظهور سلاح های اتمی باز می گردد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۳:۲۸    
- مهدیه تقوی راد: تدوین لایحه تأمین امنیت زنان در برابر خشونت راهکاری برای حمایت از زنان بزه دیده است که براساس آن مرتکبان خشونت علیه زنان مجازات می شوند.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۳:۲۸    
- همشهری آنلاین: رییس و دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام کشورمان که به بغداد سفر کرده اند با نخست وزیر عراق دیدار و گفت وگو کردند.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۳:۲۸    
- همشهری آنلاین: بازارهای نفت دوشنبه 13 شهریورماه دچار نوسان شد؛ قیمت نفت خام آمریکا به علت تعطیلی تولیدکنندگان افزایش یافت، اما قیمت نفت برنت به دنبال آزمایش هسته ای کره شمالی افت کرد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۳:۲۸    
- زهرا رفیعی: پس از انتشار خبر های وجود بیش از اندازه پالم در مواد خوراکی مختلف، کاسبی برخی اصناف رونق بسیار گرفت.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۳:۲۸    
- حامد فوقانی: کارگروه تخصصی پیگیری امور مربوط به معلولان و کم توانان در دوره جدید شورای شهر تهران، ری و تجریش تشکیل می شود.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۳:۲۸    
- همشهری آنلاین: به زودی می توان از فناوری نانو برای مقابله مستقیم با بیماری های انسانی استفاده کرد، دستاوردی بزرگ که می تواند درمان هایی امیدوارکننده برای درمان انواع مرگبار سرطان ارائه دهد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۳:۲۳    
- ورود به بیابان لوت از این پس تنها با هماهنگی پایگاه میراث جهانی لوت در کرمان ممکن می شود تا این اثر ثبت جهانی شده ایران از تخریب های احتمالی به دلیل ورود بی ضابطه گردشگران و ورود خودروهای آفرود در ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۳:۲۳    
- دکتر حسین آخانی: حدود 2دهه است که برای تحقیقات علمی به اطراف رودشور واقع در ماهدشت (مردآباد) کرج می روم.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۳:۲۳    
- همشهری آنلاین: رییس سابق بانک مرکزی اروپا به سی ان بی سی گفت: بانک مرکزی اروپا با مشکل بزرگی روبرو شده که از ایالات متحده شروع شده است.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۱:۵۵    
- همشهری آنلاین: نتایج نظرسنجی جدیدی نشان می دهد امانوئل مکرون، رئیس جمهور جوان و تازه نفس فرانسه که بیش از 100 روز از ورودش به کاخ الیزه می گذرد ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۱:۵۵    
- همشهری آنلاین: معاون توسعه منابع انسانی و پشتیبانی سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی از تمدید مهلت ثبت نام کتب درسی دوره ابتدایی، فنی و حرفه ای و پیش دانشگاهی تا 17 شهریور خبر داد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۱:۴۹    
- همشهری آنلاین: کمیته عالی انتخابات اقلیم کردستان عراق که مسئول برگزاری همه پرسی استقلال این اقلیم است، موعد آغاز تبلیغاتی پیش از همه پرسی را اعلام کرد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۱:۴۹    
- همشهری آنلاین: آزمایش هسته ای دیروز کره شمالی، امروز در شروع معاملات هفتگی، بازارهای آسیایی را لرزاند و باعث اوج گرفتن طلا و ین و افت شاخص بورس های آسیایی شد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۱:۱۰    
- همشهری آنلاین: مشاور عالی ارشد سازمان سنجش آموزش کشور از انتشار کارنامه آزمون کارشناسی ارشد سال 96 خبر داد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۱:۰۷    
- همشهری آنلاین: بیست و یکمین دوره مسابقات قهرمانی کشور سبک شیتوریو با قهرمانی تیم البرز خاتمه یافت.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۱:۰۷    
- همشهری آنلاین: رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از ممنوعیت دائمی ورود کامیون به مناطق یک و 12 شهرداری تهران خبر داد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۱:۰۷    
- همشهری آنلاین: رئیس سازمان حج و زیارت گفت: اولین پرواز بازگشت حجاج جمهوری اسلامی ایران به کشور در اولین ساعت فردا چهاردهم شهریور ماه از فرودگاه جده انجام می شود.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۱:۰۷    
- همشهری آنلاین: یکی از قویترین دستگاه های پرتو ایکس جهان که قرار است به عنوان میکروسکوپ لیزری به کار گرفته شود، کار خود را در شهر هامبورگ آلمان آغاز کرد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۱:۰۷    
- همشهری آنلاین: رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: مسئولیت اصلی ما در نیروهای مسلح مقابله با تهدیدات است.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۰:۵۵    
- همشهری آنلاین: هر روز در زندگی روزمره با وسایل مختلفی در ارتباط هستیم و که برخی از آنها دائما همراه ماست ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۰:۳۱    
- همشهری آنلاین: باراک اوباما، رئیس جمهور سابق آمریکا در ثانیه های پایانی ریاست جمهوری اش دست نوشته ای را خطاب به دونالد ترامپ، رئیس جمهور جدید کشورش نوشت و آن را در پاکت نامه به ترامپ داد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۰:۱۲    
- همشهری آنلاین: سخنگوی ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه اعلام کرد او در حال حاضر قصد ندارد مستقیماً با مقام های کره شمالی از جمله رهبر این کشور گفت وگو کند.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۰:۰۰    
- همشهری آنلاین: رئیس اتحادیه طلا و جواهر تاکید کرد: افزایش قیمت طلا و سکه در روزهای گذشته بیش از همه تحت تاثیر شرایط جهانی بوده و برخلاف آنچه تصور می شود این افزایش تحت تاثیر کاهش سود سپرده بانکی ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۰۹:۵۷    
- همشهری آنلاین: بحران آب، نقد برجام و ... از جمله موضوعاتی بودند که در ستون سرمقاله برخی از روزنامه های دوشنبه-13 شهریور- جای گرفتند.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۰۹:۳۹    
- همشهری آنلاین: معاون برنامه ریزی و امور زیربنایی معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری گفت ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۰۹:۳۹    
- همشهری آنلاین: نمایندگی آمریکا در سازمان ملل متحد اعلام کرد که شورای امنیت سازمان ملل امروز دوشنبه 13 شهریور نشستی اضطراری درباره آخرین آزمایش هسته ای کره شمالی برگزار می کند.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۰۹:۰۷    
- همشهری آنلاین: فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار فرماندهان قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء تیتر یک برخی روزنامه های صبح ایران است ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۰۹:۰۷    
- همشهری آنلاین: تیتر یک روزنامه های ورزشی صبح ایران اختصاص دارد به فیلم برداری بدون اجازه تیم استقلال از تمرین تیم ملی با استفاده از هلی کم و عصبانیت کی روش، وضعیت سامان قدوس ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۰۷:۳۲    
- از مجموع 49 مدل خودروی سواری و وانت تولید داخل، 20 خودرو فقط یک ستاره کیفیت دارند.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۰۶:۳۱    
- محمدامین خرمی: درحالی که سیل ورود آوارگان مسلمان میانماری به بنگلادش ادامه دارد، فرمانده ارتش میانمار در دفاع از کشتار اقلیت روهینگیا این اقدام را تمام کردن یک کار بر زمین مانده دانسته که ریشه ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۰۳:۳۴    
- دکتر علی صالح آبادی: صندوق های سرمایه گذاری با درآمد ثابت ازجمله ابزارهای نوین بازار سرمایه ایران محسوب می شوند ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۰۲:۳۳    
- شاخص کل بورس تهران در مبادلات با 83 واحد کاهش به 83 هزارو 345 واحد رسید.
  • ۱