چهارشنبه ۰۶ تیرساعت ۰۰:۵۵Jun 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای روزنامه همشهری 26 مهر 1396 - hamshahrionline.ir

روزنامه همشهری 29 اسفند 1393 روزنامه همشهری 29 اسفند 1394 روزنامه همشهری 30 اسفند 1395 روزنامه همشهری 31 فروردین 1396 روزنامه همشهری 9 اردیبهشت 1396 روزنامه همشهری 8 خرداد 1396 روزنامه همشهری 31 تیر 1396 روزنامه همشهری 31 مرداد 1396 روزنامه همشهری 31 شهریور 1396 روزنامه همشهری 30 آبان 1396 روزنامه همشهری 30 آذر 1396 روزنامه همشهری 30 دی 1396 روزنامه همشهری 30 بهمن 1396 روزنامه همشهری 29 اسفند 1396 روزنامه همشهری 1 مهر 1396 روزنامه همشهری 2 مهر 1396 روزنامه همشهری 3 مهر 1396 روزنامه همشهری 4 مهر 1396 روزنامه همشهری 5 مهر 1396 روزنامه همشهری 6 مهر 1396 روزنامه همشهری 7 مهر 1396 روزنامه همشهری 8 مهر 1396 روزنامه همشهری 9 مهر 1396 روزنامه همشهری 10 مهر 1396 روزنامه همشهری 11 مهر 1396 روزنامه همشهری 12 مهر 1396 روزنامه همشهری 13 مهر 1396 روزنامه همشهری 14 مهر 1396 روزنامه همشهری 15 مهر 1396 روزنامه همشهری 16 مهر 1396 روزنامه همشهری 17 مهر 1396 روزنامه همشهری 18 مهر 1396 روزنامه همشهری 19 مهر 1396 روزنامه همشهری 20 مهر 1396 روزنامه همشهری 21 مهر 1396 روزنامه همشهری 22 مهر 1396 روزنامه همشهری 23 مهر 1396 روزنامه همشهری 24 مهر 1396 روزنامه همشهری 25 مهر 1396 روزنامه همشهری 26 مهر 1396 روزنامه همشهری 27 مهر 1396 روزنامه همشهری 28 مهر 1396 روزنامه همشهری 29 مهر 1396 روزنامه همشهری 30 مهر 1396 
همشهری   ۱۳۹۶/۰۷/۲۷ - ۲۰:۰۶    
- همشهری آنلاین: با اسیدی شدن هرچه بیشتر اقیانوس ها بر اثر تغییرات اقلیمی پیکربندی مجموع اکوسیستم های دریایی مورد تهدید قرار می گیرد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۷/۲۷ - ۲۰:۰۶    
- همشهری آنلاین: نذر طبیعت، کمپین جدیدی است که به تازگی توسط محیط بانی به نام احمد بحری از استان قم مطرح و پیگیری گردید و با استقبال مردم روبه رو شده است.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۷/۲۷ - ۲۰:۰۱    
- همشهری آنلاین: انگلیس در تبعیض دستمزد زن و مرد دارای رتبه پنجم در اروپاست؛ این تبعیض و فاصله حتی از فاصله دستمزد زن و مرد در اسلواکی، پرتغال و سوئیس هم بالاتر است.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۷/۲۷ - ۱۹:۵۸    
- همشهری آنلاین: شرکت ساگا انرژی نروژ تنها چند روز پس از این که دولت آمریکا سیاست خصمانه در قبال تهران در پیش گرفت، قراردادی به ارزش 2.5 میلیارد یورو (2 ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۷/۲۷ - ۱۹:۵۴    
- همشهری آنلاین: خبرگزاری فرانسه گزارش داد: نیروهای عراقی روزچهارشنبه از برقراری کامل امنیت در کرکوک طی عملیات نظامی که ظرف 48 ساعت گذشته برای باز پس گیری مناطقی از کرکوک ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۷/۲۷ - ۱۹:۵۴    
- همشهری آنلاین: بیست و سومین ویژه برنامه شب آواز ایرانی روز شنبه 29 مهر ماه با اجرای تعدادی از هنرمندان فعال حوزه موسیقی در تالار سوره حوزه هنری برگزار می شود.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۷/۲۷ - ۱۹:۵۴    
- همشهری آنلاین: مارگارت اتوود نویسنده سرشناس کانادایی جایزه فرانتس کافکا 2017 را دریافت کرد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۷/۲۷ - ۱۹:۵۴    
- همشهری آنلاین: فیلم سیاه و سفید به کارگردانی زنده یاد سهراب شهید ثالث 18 آبان در موسسه گوته لندن به نمایش در خواهد آمد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۷/۲۷ - ۱۹:۵۴    
- همشهری آنلاین: فهرست فیلم های حاضر در هفتمین دوره جشنواره فیلم های ایرانی در استرلیا اعلام شد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۷/۲۷ - ۱۹:۵۱    
- همشهری آنلاین: رئیس جمهور روسیه در نظر دارد تا با قانونی جدید بخشی از هزینه های درمانی را مردم پرداخت کنند.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۷/۲۷ - ۱۸:۵۰    
- همشهری آنلاین: بعد از 28 سال ریاست احمد ناطق نوری در فدراسیون بوکس، حالا بدرالملوک کهرنگی تنها نامزد ریاست این فدراسیون برای حضور در مجمع انتخاباتی ثبت نام کرده است.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۷/۲۷ - ۱۸:۵۰    
- همشهری آنلاین: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در خصوص احتمال پخش فیلم های خارجی در سینماهای کشور توضیحاتی ارائه داد و گفت که این موضوع در حال بررسی است.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۷/۲۷ - ۰۸:۳۳    
- همشهری آنلاین: انتخاب شیوه زندگی امروز می تواند به جلوگیری یا به تاخیر انداختن مشکلات سلامت مربوط به افزایش سن در آینده کمک کند.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۷/۲۷ - ۰۸:۰۳    
- همشهری آنلاین: طبق نتایج یک مطالعه، خوردن بلوبری غنی از فلاوونوئید می تواند موجب بهبود توجه و تمرکز در کودکان مقطع ابتدایی شود.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۷/۲۷ - ۰۷:۰۲    
- همشهری آنلاین: هشتاد و نهمین شماره ماهنامه مدیریت ارتباطات با پرونده هایی در زمینه بازاریابی و رسانه منتشر شد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۷/۲۷ - ۰۱:۵۰    
- همشهری آنلاین: هافبک میانی تیم فوتبال استقلال از این تیم به کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال شکایت کرد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۷/۲۷ - ۰۰:۴۹    
- همشهری آنلاین: رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: ساختارسازمان بسیج باید معطوف به آرمان های والای امام راحل و اهداف تشکیل آن تنظیم شود و ما باید ببینیم رسالت و جایگاه بسیج در پیشبرد انقلاب اسلامی کجا ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۷/۲۷ - ۰۰:۱۹    
- همشهری آنلاین: مسئول سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری بسیج با بیان اینکه سپاه به عنوان یک نیروی مردمی و انقلابی است که به دستور امام خمینی (ره) تشکیل شده ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۲۳:۳۳    
- همشهری آنلاین: کارشناسان سازمان ملل متحد در گزارشی اعلام کردند که ائتلاف بین المللی به سرکردگی عربستان و آمریکا علیه یمن در یک سال و نیم گذشته هیچ دستاوردی نداشته و عملا در یمن شکست خورده است.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۲۲:۵۶    
- همشهری آنلاین: باشگاه پرسپولیس بعد از حذف از رقابت های قهرمانی آسیا در قالب یک بیانه به موضوعات مختلف مرتبط با این بازی ها پرداخت.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۱۸:۴۳    
- همشهری آنلاین: رئیس جمهوری چین روز چهارشنبه با افتتاح نوزدهمین کنگره حزب حاکم کمونیست این کشور به ساخت یک "کشور مدرن سوسیالیستی که هرگز تقلیدی از سیستم های سیاسی دیگر کشورها نباشد و درهایش همچنان ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۱۸:۳۱    
- همشهری آنلاین: براساس مصوبه جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی که به ریاست رییس جمهور تشکیل شد ، روسای 12 دانشگاه علوم پزشکی کشور معرفی و با ابلاغ وزیر بهداشت منصوب شدند.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۱۷:۵۸    
- همشهری آنلاین: رومن پولانسکی برای ساخت جدیدترین فیلمش که یک اثر مستند است به زادگاهش لهستان سفر کرد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۱۷:۵۸    
- همشهری آنلاین: سرپرست سازمان اورژانس کشور، تمهیدات اورژانس برای اربعین را اعلام کرد و گفت: بهداشت، اولین اولویت کمیته بهداشت و درمان اربعین است.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۱۷:۵۵    
- همشهری آنلاین: سازمان عفو بین الملل خواستار تحریم تسلیحاتی بین المللی علیه میانمار و پیگرد مسئولین کشتار صدها تن از مسلمانان روهینگیا شده است.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۱۷:۴۹    
- همشهری آنلاین: سایت فیفا در گزارشی به موفقیت های تیم ملی نوجوانان ایران پرداخت و چهار دلیل رسیدن به این مهم را برشمرد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۱۷:۴۳    
- همشهری آنلاین: رئیس دانشگاه دفاع ملی گفت: رفتارهای ترامپ به انسان های وحشی بیشتر شبیه است تا انسانهای متمدن.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۱۷:۳۸    
- همشهری آنلاین: دکتر عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی در یادداشتی درگذشت هنرمند زنده یاد فرامرز شکرخواه، برادر دکتر یونس شکرخواه را تسلیت گفت.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۱۷:۳۸    
- همشهری آنلاین: رئیس بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، گفت: در حال حاضر موسسه مالی و اعتباری غیرمجازی در کشور وجود ندارد و اقدامات نهایی در خصوص تعیین تکلیف سپرده گذاران موسسات غیرمجاز در جریان ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۱۷:۳۸    
- همشهری آنلاین: طلا در معاملات چهارشنبه 26 مهرماه بازار جهانی با ثابت ماندن ارزش دلار، از پایین ترین قیمت یک هفته گذشته فاصله گرفت و اندکی افزایش یافت.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۱۷:۳۵    
- شاید یکی از سئوالاتی که موقع خرید کنسروهای مختلف برای شما پیش آمده این است که چرا کنسرو بروکلی وجود ندارد. این مطلب به سوال شما پاسخ می دهد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۱۷:۲۸    
- همشهری آنلاین: عبادی همه پرسی را پایان یافته توصیف کرده و خواستار حل و فصل اختلافات از طریق مذاکره شده است
همشهری   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۱۷:۲۸    
- همشهری آنلاین: آنتونیو گوترش، دبیرکل سازمان ملل از مقام های لبنانی خواست در مسیر اجرای کامل قطعنامه 1559 گام بردارند و یادآوری کرد ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۱۷:۲۸    
- ایلیا ج مغنایر / ترجمه- سیاوش فلاح پور : داعش پس از شکست در عراق و سوریه چه خواهد کرد؟ پناهگاه بعدی گروه های جهادی کجاست؟
همشهری   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۱۷:۲۸    
- دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: عامل قدرتمند شدن ایران در منطقه خود آمریکایی ها هستند.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۱۷:۲۸    
- همشهری آنلاین: نرخ دلار و سکه تمام برخلاف روز گذشته معکوس شده به طوری که دلار با روند افزایشی و سکه با حرکت نزولی همراه شده است.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۱۷:۲۵    
- همشهری آنلاین: معاون اول قوه قضائیه با بیان اینکه رسانه ها در شفافیت امور نقش بسیار مهمی ایفا می کنند ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۱۷:۰۷    
- همشهری آنلاین: رئیس جمهوری در دیدار وزیر خارجه ازبکستان با تاکید بر آمادگی ایران به بسط روابط دوجانبه گفت که تهران آماده تامین انرژی ازبکستان است.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۱۷:۰۷    
- ورودش به عرصه تصویر با سریال پس از باران سعید سلطانی بود و بعد از آن جلوی دوربین کارگردانانی چون کمال تبریزی برای شهریار ، کیانوش عیاری برای روزگار قریب ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۱۷:۰۷    
- همشهری آنلاین: خودکشی کلوپاترا و سقوط مصر باستان همگی بخش هایی از تاریخ هستند که فارغ از درام شکسپیری که در این لحظات تاریخی نهفته است ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۱۵:۴۶    
- همشهری آنلاین: رهبر انقلاب گفتند: تا طرف مقابل، برجام را پاره نکند، ما آن را پاره نمی کنیم، اما اگر برجام را پاره کنند ما آن را ریز ریز می کنیم.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۱۴:۵۵    
- همشهری آنلاین: اعضای مجمع نمایندگان استان تهران در مجلس و رئیس و اعضای شورای شهر تهران در کمیسیون تلفیق مجلس جلسه ای را برگزار کردند که در آن به مسائل و مشکلات پیش روی تهران اشاره شد و در انتها ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۱۴:۱۸    
- عباس محمدی: هنگامی که از حفظ محیط زیست می گوییم، در واقع از نظم و ترتیب صحبت می کنیم.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۱۴:۱۸    
- احمد میرخدائی: 13سال پیش، زمانی که سیاست های کلی اصل 44 قانون اساسی ابلاغ شد، امیدها برای تغییر جهت اقتصاد از دولت به بخش خصوصی افزایش یافت.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۱۴:۱۸    
- سمیرا دردشتی: تهران پایتخت پرازدحام، مضطرب و در عین حال پررونق ایران، سال هاست که در دوگانه فقدان هویت و برخورداری از یک هویت دیرینه تاریخی دست و پا می زند.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۱۳:۱۷    
- همشهری آنلاین: رئیس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی وزارت آموزش و پرورش گفت: از سوی وزیر آموزش و پرورش به همه دستگاه های دولتی و ملی نامه ای ارسال شده تا هرچه را لازم می دانند در کتب درسی وارد ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۱۳:۱۷    
- همشهری آنلاین: رییس دفتر رییس جمهور تصریح کرد که اکنون بین آقای جهانگیری و همه اعضای دولت صمیمیت وجود دارد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۱۴:۱۲    
- همشهری آنلاین: سخنگوی شورای نگهبان در رابطه با نظر شورای نگهبان در مورد عضویت نیکنام در شورای شهر یزد، گفت: چنانچه مصوبه ای از سوی فقهای شورای نگهبان به عنوان خلاف شرع تشخیص داده شده باشد ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۱۴:۰۹    
- همشهری آنلاین: سخنگوی شورای شهر تهران، ری و تجریش جزییات جلسه شب گذشته مجمع 51 نفره امید تهران را تشریح کرد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۱۴:۰۲    
- همشهری آنلاین: دادستان کل کشور گفت که مقدمات اجرای حکم بابک زنجانی باید فراهم شود، گفت: ان شاءالله زودتر حقوق مردم برگردد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۱۳:۱۲    
- یوسف علیخانی: دوستی دارم که چندوقتی است به سرش زده کتابفروشی باز کند. دیروز مهمانش بودم. گفتم تو هم دنبال آرزوهایت، رسیده ای به این نقطه که کتابفروشی بزنی؟
همشهری   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۱۳:۱۲    
- اسدالله افلاکی: برخی او را به خاطر سفرهای پرشمارش به نقاط مختلف کشور، مارکوپولو می نامند و برخی به او لقب سخنگوی محیط زیست داده اند اما فارغ از عناوین و القابی که گاه با حب و بغض هم در آمیخته ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۱۳:۰۹    
- دکتر اسماعیل امینی: حکمت جعلی، جملاتی است که به نظر می آید اندیشه عمیقی را بیان می کند؛ گاهی به نثر و گاهی به نظم.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۱۳:۰۹    
- ندا انتظامی: محمد معتمدی، خواننده جوان و البته فعال این روزهای موسیقی ایرانی است.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۱۳:۰۹    
- محمدامین خرمی: 4 ماه درگیری شدید در شهر رقه در شمال سوریه به حدود 4سال حضور داعش در این شهر پایان داد؛ شهری که داعش آن را پایتخت خلافت خودخوانده اش می نامید.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۱۳:۰۹    
- همزمان با ورود نیروهای نظامی عراق به کرکوک، اختلافات میان جریانات کردی بیش از هر زمان دیگری بروز پیدا کرده است.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۱۳:۰۵    
- یوسف مولایی : استراتژی جدید کاخ سفید درارتباط با رویکردهای تحریمی و محدودساز علیه ایران همخوانی حقوقی با برجام و قطعنامه 2231ندارد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۱۳:۰۲    
- سکته راننده یک کامیون خودروبر هنگام رانندگی باعث وقوع تصادف عجیبی شد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۱۲:۵۹    
- هشدار محمد جواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات درباره حمله سایبری به سایت های دولتی روز گذشته نظر خیلی ها را به خود جلب کرد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۱۲:۵۹    
- خبر تلخ بود و وحشتناک. وحشتناک تر از آن که قابل باور باشد. پسربچه ای سه ساله به نام اهورا، توسط ناپدری اش مورد آزار قرار گرفته و به طرز هولناکی به قتل رسیده بود.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۱۲:۵۶    
- مصطفی خلیلی: بناهای ناایمن نه تنها درصورت بروز حادثه خطرات جانی و مالی قابل توجهی برای شهروندان به همراه خواهند داشت بلکه گستره تبعات اجتماعی و حقوقی شان نیز قابل توجه است.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۱۲:۵۶    
- همشهری آنلاین: روایتی از زندگی اسحاق جهانگیری و چهار برادرش موضوعی بود که روزنامه شرق در گزارشی به آن پرداخت.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۱۲:۵۳    
- علی اصغر محمدی: پس از گذشت 25روز از انتقاد رئیس جمهور در مراسم بازگشایی مدارس از محتوای کتاب های درسی ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۱۲:۵۳    
- به دنبال اجرای طرح جمع آوری کودکان کار و خیابان از مردادماه که با اعتراضات فعالان اجتماعی روبه رو شده است و همچنین اعلام خبر توقف طرح در هفته گذشته، وزیر تعاون ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۱۲:۵۳    
- معصومه حیدری پارسا: از ساعت ها پیش در اتاق پر ازدحام مطب به انتظار نشسته اند.اغلبشان با اینکه از ماه ها قبل نوبت گرفته اند اما بیش از 2ساعت از زمانی که باید ویزیت می شده اند گذشته است.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۱۲:۵۳    
- آرش نهاوندی: غذایی که می خوریم به اندام ما اطلاعات و عناصری را که برای کارکرد مطلوب آنها نیاز داریم، ارائه می دهد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۱۲:۵۳    
- اعضای شورای اسلامی شهر تهران دیروز به دوفوریت ایمن سازی ساختمان های بلند مرتبه شهر تهران رأی دادند.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۱۲:۳۸    
- همشهری آنلاین: در روزهای اخیر کلیپی در فضای مجازی منتشر و در حال حاضر دست به دست می شود که از شهروندان درخواست می کند نسبت به خرید سکه های پلمب شده دقت بیشتری داشته باشند و این کلیپ را منتشر کنند ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۱۲:۳۰    
- همشهری آنلاین: فرمانده نیروی انتظامی در مراسم رونمایی کارت ضابطان دستگاه قضایی گفت: کارت ضابطین خاص در آینده اهدا می شود.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۱۲:۳۰    
- همشهری آنلاین: دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا بعد از آن که جان مک کین، سناتور جمهوری خواه این کشور در اظهاراتی شدید از سیاست ها و اقدام های ترامپ انتقاد کرد ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۱۲:۳۰    
- همشهری آنلاین: امواجی که در سطح دریاچه های سرتاسر جهان در تلاطمند، می توانند در سیاره زمین نیز صدای غرش و لرزه های خفیفی ایجاد کنند ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۱۲:۳۰    
- حسین اکبری: برای بررسی جایگاه کارگران به عنوان بخشی از ذی نفعان شرکت های خصوصی سازی شده، در واگذاری ها باید به بررسی انواع خصوصی سازی پرداخت.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۱۲:۲۷    
- همشهری آنلاین: برای اولین بار و در تحقیق جدیدی که توسط موسسه George برای سلامت جهانی در دانشگاه آکسفورد انجام شده مشخص گردیده که رابطه ای قوی بین فشارخون بالا و اختلال دریچه میترال قلب که شایع ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۱۱:۴۷    
- همشهری آنلاین: معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، در پیامی درگذشت برادر دکتر شکرخواه را تسلیت گفت.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۱۱:۲۹    
- همشهری آنلاین: بانک مرکزی دلار را نسبت به روز قبل سه تومان دیگر گران کرد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۱۱:۲۵    
- همشهری آنلاین: شرکت گوگل در ماه می از پروژه ای به نام AutoML رونمایی کرد، هوش مصنوعی که برای ایجاد دیگر انواع هوش های مصنوعی ساخته شده بود.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۱۱:۲۲    
- اسدالله افلاکی: خلیج فارس با تداوم وضعیت موجود تا تبدیل شدن به یک دریای مرده و خالی از حیات فقط چندگام فاصله دارد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۱۱:۲۲    
- روز گذشته محمدجواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات در توییتر خود از حمله سایبری به تعدادی از وب سایت های ایرانی خبر داد. براساس توییت های وزیر ارتباطات این حملات از نوع Deface بوده است.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۱۱:۲۲    
- محمد باریکانی: دیوارکشی در برابر مجلس مشروطه در میدان بهارستان تهران به بهانه حفظ امنیت مجلس توجیه میراثی ندارد و با موازین میراث فرهنگی کشور نیز که قوانین مرتبط با آن در مجلس شورای اسلامی و ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۱۱:۱۳    
- تحولات اقلیم کردستان عراق و عملیات کرکوک، در ساعات اولیه صبح روز سه شنبه در پی انتشار اخباری مبنی بر کنترل نیروهای داعش بر 2 روستای کوچک الملح و طویلعه در نزدیکی شهر الدبس در مناطق شمال غربی کرکوک ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۱۱:۱۳    
- همشهری آنلاین: تیم فوتبال پرسپولیس با تساوی برابر الهلال عربستان در بازی برگشت، از صعود به فینال بازماند.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۱۱:۱۰    
- همشهری آنلاین: تیتر یک روزنامه های ورزشی صبح ایران به برد تیم ملی نوجوانان ایران از مکزیک، تساوی پرسپولیس و الهلال در بازی برگشت و طرح نفوذ عربستان در ای اف سی اختصاص دارد:
همشهری   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۱۱:۰۹    
- همشهری آنلاین: محدودیت های ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور طی روزهای 26 الی 29 مهر ماه اعلام شد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۱۱:۰۹    
- همشهری آنلاین: هیلاری کلینتون ،وزیر خارجه پیشین آمریکا و رقیب دونالد ترامپ در انتخابات گذشته مجددا تاکید کرد، باوجود آن که دونالد ترامپ ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۱۱:۰۹    
- مسعود میر: چند روزی است که ردپای خونین فیلم قابل اعتنا و سیاه و سفید جشنواره سی و پنجم در خیابان ها و روزنامه ها و شبکه های مجازی توی ذوق می زند.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۱۱:۰۴    
- همشهری آنلاین: مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو از اصلاح و بهبود سرفاصله قطارها در خطوط 3 و 4 خبر داد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۱۰:۵۲    
- مدیرعامل تأمین سرمایه آرمان از آغاز به کار نخستین صندوق سرمایه گذاری ارزی با استفاده از سپرده های ارزی داخلی خبر داد و معاون سازمان بورس هم تأیید کرد سازمان بورس هفته آینده مجوز فعالیت این صندوق را ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۱۰:۵۰    
- همشهری آنلاین: معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رییس جمهور خطاب به دکتر یونس شکرخواه، استاد ارتباطات درگذشتِ برادرِ وی را تسلیت گفت.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۱۰:۵۰    
- علی ابراهیمی: نصب و راه اندازی صندوق های مکانیزه فروشگاهی تکلیف قانونی معوقی است که اجرای آن براساس برخی اسناد بالادستی مانند ماده 121قانون برنامه پنجم توسعه و آیین نامه اجرایی آن بر عهده دستگاه ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۱۰:۵۰    
- مجید شاکری: پیمان های پولی دوجانبه در کمال یافته ترین شکل آن شامل قراردادی است بین بانک مرکزی 2 کشور که حد مشخصی از حساب نزد همدیگر را به ارزهای محلی خودشان باز می کنند و این ارزهای محلی در مرحله ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۱۰:۵۰    
- رضا کربلایی: حرکت کند اصلاح نرخ رسمی ارز در 4 ماه نخست سال جاری از سوی بانک مرکزی باعث شد تا شکاف نرخ ارز در بازار رسمی و آزاد در 2 ماه اخیر به ویژه مهرماه بیشتر شود ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۱۰:۴۶    
- همشهری آنلاین: حجة الاسلام محسن قرائتی که ویدئوی مربوط به یکی از سخنرانی هایش این چند روز حسابی جنجال ساز شده، دیروز به طور رسمی از آقای حسین نمازی معروف به آقای دوربینی عذرخواهی کرده است.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۱۰:۴۶    
- همشهری آنلاین: یوسف محمد، رئیس پارلمان اقلیم کردستان عراق از مسعود بارزانی، رئیس این اقلیم خواست از قدرت کناره گیری کند.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۱۰:۴۶    
- همشهری آنلاین: نقطه سر خط؛ پایان پرونده. وکیل پرونده حمله به مطهری در شیراز می گوید موکلش حق دارد کماکان از آمر اصلی شکایت کند اما علی مطهری گفته رضایت خواهم داد .
همشهری   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۱۰:۴۳    
- همشهری آنلاین: کمال قلیچداراوغلو، رهبر حزب مردم جمهوری خواه ترکیه با متهم کردن رئیس جمهور ترکیه گفت: اردوغان با سیاست های "غلط" و نفوذ بر تمام دستگاه های قضایی و اجرایی ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۰۹:۲۷    
- همشهری آنلاین: تیتر یک روزنامه های صبح ایران اختصاص دارد به صحبت های سخنگوی دولت، بودجه، صحبت های رئیس سازمان حفاظت محیط زیست، تعلیق عضویت سپنتا نیکنام، تغییر کتاب های درسی، مشکل همراهان بیمار ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۰۹:۲۷    
- همشهری آنلاین: ترامپ، آشتی سیاسی و ... از جمله موضوعاتی بودند که در ستون سرمقاله برخی از روزنامه های چهارشنبه-26 مهر- جای گرفتند.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۰۹:۲۷    
- حامد فوقانی: شاید خیلی از شهروندان تهرانی همین حالا که این گزارش را می خوانند صحبت های نگارنده را تأیید کنند که چرا باید وقتی در اتوبوس و مترو به محل کار و دانشگاه می روند یا زمانی که به خانه باز ...