جمعه ۲۱ اردیبهشتساعت ۰۷:۲۸May 2024 10
جستجوی پیشرفته

خبرهای روزنامه همشهری 28 بهمن 1400 - hamshahrionline.ir

روزنامه همشهری 29 اسفند 1393 روزنامه همشهری 29 اسفند 1394 روزنامه همشهری 30 اسفند 1395 روزنامه همشهری 29 اسفند 1396 روزنامه همشهری 27 اسفند 1397 روزنامه همشهری 21 مهر 1398 روزنامه همشهری 30 اسفند 1399 روزنامه همشهری 31 فروردین 1400 روزنامه همشهری 31 اردیبهشت 1400 روزنامه همشهری 31 خرداد 1400 روزنامه همشهری 31 تیر 1400 روزنامه همشهری 31 مرداد 1400 روزنامه همشهری 31 شهریور 1400 روزنامه همشهری 30 مهر 1400 روزنامه همشهری 30 آبان 1400 روزنامه همشهری 30 آذر 1400 روزنامه همشهری 30 دی 1400 روزنامه همشهری 29 اسفند 1400 روزنامه همشهری 1 بهمن 1400 روزنامه همشهری 2 بهمن 1400 روزنامه همشهری 3 بهمن 1400 روزنامه همشهری 4 بهمن 1400 روزنامه همشهری 5 بهمن 1400 روزنامه همشهری 6 بهمن 1400 روزنامه همشهری 7 بهمن 1400 روزنامه همشهری 8 بهمن 1400 روزنامه همشهری 9 بهمن 1400 روزنامه همشهری 10 بهمن 1400 روزنامه همشهری 11 بهمن 1400 روزنامه همشهری 12 بهمن 1400 روزنامه همشهری 13 بهمن 1400 روزنامه همشهری 14 بهمن 1400 روزنامه همشهری 15 بهمن 1400 روزنامه همشهری 16 بهمن 1400 روزنامه همشهری 17 بهمن 1400 روزنامه همشهری 18 بهمن 1400 روزنامه همشهری 19 بهمن 1400 روزنامه همشهری 20 بهمن 1400 روزنامه همشهری 21 بهمن 1400 روزنامه همشهری 22 بهمن 1400 روزنامه همشهری 23 بهمن 1400 روزنامه همشهری 24 بهمن 1400 روزنامه همشهری 25 بهمن 1400 روزنامه همشهری 26 بهمن 1400 روزنامه همشهری 27 بهمن 1400 روزنامه همشهری 28 بهمن 1400 روزنامه همشهری 29 بهمن 1400 روزنامه همشهری 30 بهمن 1400 
همشهری   ۱۴۰۰/۱۲/۰۳ - ۰۱:۴۹    
کله پاچه یکی از غذاهای محبوب برای ایرانی هاست که در وعده صبحانه میل می شود، اگر می خواهید این غذا را در منزل درست کنید باید ترفندهای پخت کله پاچه را بدانید.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۲/۰۲ - ۱۸:۳۲    
پلیس فتا گفت: در پی جلوگیری از کلاهبرداری افراد ناشناس با ورود به حساب اینستاگرام کاربران رعایت چند نکته ساده الزامی است.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۰۰:۱۰    
زهرا رستگارمقدم، روزنامه نگار سال هاست کاربران چینی در استفاده افراطی از فناوری های دیجیتال زبانزد خاص و عام هستند؛ اما به نظر وضعیت در کشور خودمان هم خیلی مساعد نیست ...
همشهری   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۹:۴۸    
مهلت 20 روزه رئیس جمهور به دستگاه های اجرایی برای آزادسازی سواحل به پایان رسید و و براساس آمار اعلام شده 100 درصد سواحل شمالی و 90 درصد سواحل جنوبی آزاد شده است.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۴:۳۶    
رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح گفت: به دلیل جلوگیری از شیوع اومیکرون در کشور دوره آموزش رزم مقدماتی برای مشمولان پایه خدمتی اسفند از 45 روز به یک ماه کاهش یافت.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۳:۵۳    
اسکراب شکر و نمک یک لایه بردار خانگی بسیار ارزان و در دسترس است که باعث نرم و لطیف شدن پوست و شفاف شدن و بهبود ظاهر پوست می شود.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۰۷:۰۲    
ماه پایانی زمستان از فردا آغاز می شود و با اینکه روزهای گذشته تقریبا همه شهرها حال و هوای بهاری را تجربه کردند، اما سازمان هواشناسی اسفند پربارشی را پیش بینی کرده اند.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۰۰:۱۰    
در آستانه سالروز قیام تاریخی مردم تبریز در 29بهمن سال1356، رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح پنجشنبه گذشته در ارتباط تصویری با جمعی از مردم آذربایجان ...
همشهری   ۱۴۰۰/۱۱/۲۹ - ۱۹:۵۳    
آیین رونمایی کتاب همیشه سرباز با همت انجمن پیشکسوتان سپاس و حضور مسئولین استان قم و فرماندهان، همرزمان، خانواده نویسنده کتاب روز یکشنبه یکم اسفندماه 1400 در دانشکده صدا و سیمای مرکز قم برگزار می شود.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۱/۲۹ - ۱۶:۲۳    
در جشنواره بین المللی فیلم برلین که دیروز بعد از یک هفته برگزاری حضوری به کار خود پایان داد، 128 مورد ابتلای به سویه جدید کرونا، اُمیکرون ثبت شد.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۱/۲۹ - ۱۵:۱۴    
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استانی در جنوب ایران از افزایش شمار کودکان بستری و مبتلا به سویه اُمیکرون در این استان خبر داد و گفت: تزریق واکسن کرونا برای کودکان باید در اولویت خانواده ها قرار بگیرد.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۱/۲۹ - ۱۳:۱۵    
رییس پلیس راه شرق استان تهران از بارش برف و لغزندگی در محورهای کوهستانی به سمت شمال خبر داد و گفت: داشتن زنجیر چرخ برای رانندگان الزامی است.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۱/۲۹ - ۱۲:۲۷    
استرس ناشی از فجایع طبیعی یا بحث و مشاجره میتواند باعث حمله قلبی، آریتمی و حتی مرگ ناگهانی شود.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۱/۲۹ - ۱۰:۲۵    
سرانجام بعد از انتخاب هادی ساعی به عنوان رئیس فدراسیون تکواندو و حاشیه های بعد از آن مراسم معارفه وی اول اسفند برگزار می شود.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۱/۲۹ - ۱۰:۰۸    
آنطور که سخنگوی گمرک ایران خبر داده محموله ای حاوی 570 قلم جنس و سکه عتیقه قبل از خروج از کشور، کشف شده است که ارزش سنگینی نیز دارد.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۱/۲۹ - ۰۹:۴۴    
هیات رئیسه فدراسیون فوتبال بعد از عزل عزیزی خادم میرشاد ماجدی یکی از اعضای خود را به عنوان سرپرست فدراسیون فوتبال انتخاب کرد.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۱/۲۹ - ۰۹:۰۶    
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه گفت: سال آینده کسی کمتر از پنج میلیون تومان حقوق دریافت نمی کند و حداقل حقوق شاغلان در سال آینده 60 درصد افزایش می یابد.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۱/۲۹ - ۰۷:۵۰    
راه های بدون زحمتی هم برای کاهش وزن بدون گرفتن رژیم و کالری شماری وجود دارد؛ در این مطلب با چند ترفند و راه ساده برای لاغری بدون رژیم غذایی آشنا می شوید.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۱/۲۹ - ۰۸:۰۹    
سرهنگ سبحان تاور فرمانده تیپ نیروی مخصوص میرزاکوچک خان نیروی زمینی سپاه با اشاره به عملیات رزم در برف واقع در منطقه شمشک، اظهار کرد: نیروهای این تیپ با بهره گیری از تجهیزات مدرن و به روز ...
همشهری   ۱۴۰۰/۱۱/۲۹ - ۰۷:۰۷    
عدس سرشار از ویتامین های گروه B، آهن و کلسیم است که فواید زیادی دارد؛ اما برخی افراد نباید آن را مصرف کنند.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۱/۲۹ - ۰۶:۵۹    
رئیس مرکز خشکسالی گفت: با توجه به احتمال بسیار کم بارش در هفته های آتی، کشاورزان اقدامات لازم را انجام دهند.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۱/۲۹ - ۰۷:۴۹    
یک تحقیق جدید نشان می دهد که درون خودروی شما میکروب های بیش تری نسبت به توالت معمولی وجود دارد.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۱/۲۹ - ۰۷:۴۷    
یک مقام آمریکایی مدعی شده در مذاکرات رفع تحریم ها در وین پیشرفت های واقعی حاصل شده اما هنوز توافق قطعی نیست.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۱/۲۸ - ۲۳:۱۶    
گربه ها موجودات شگفت انگیزی هستند و شما هرگز از تماشای آنها خسته نمی شوید. اما آیا شما همه چیز را در مورد گربه ها می دانید؟ در این مطلب چند نکته درباره گربه بیان شده که شاید ندانید.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۱/۲۹ - ۰۰:۱۳    
یک مقام آمریکایی مدعی شده در مذاکرات رفع تحریم ها در وین پیشرفت های واقعی حاصل شده اما هنوز توافق قطعی نیست.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۱/۲۹ - ۰۰:۰۶    
سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به انتشار گزارش های تحریف شده از وین با بیان اینکه توافق دوجانبه نخواهد بود ...
همشهری   ۱۴۰۰/۱۱/۲۸ - ۲۳:۳۷    
تحقیقات جدید نشان می دهد که ستاره شناسان کهکشان رادیویی را کشف کرده اند که دست کم 16 میلیون سال نوری در فضا امتداد دارد و بزرگ ترین در نوع خود محسوب می شود.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۱/۲۸ - ۲۳:۲۱    
طبق گزارش های رسمی قیمت هر متر خانه در تهران در پنج سال گذشته حدود 655 درصد افزایش داشته است.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۱/۲۸ - ۲۳:۱۵    
یک بررسی جدید در آمریکا نشان می دهد واکسیناسیون کرونای مادران در بارداری می تواند باعث حفاظت نوزادان پس از تولد و کاهش موارد بستری شدن آنها شود.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۱/۲۸ - ۲۱:۴۷    
گلر جوان آبی ها همراه این تیم به تبریز نرفت.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۱/۲۸ - ۲۱:۱۰    
مدیرکل دفتر صنایع لوازم خانگی و اداری وزارت صنعت گفت: سامانه جامع تجارت را فعال کردیم تا واحدهای تولیدی ...
همشهری   ۱۴۰۰/۱۱/۲۸ - ۲۰:۴۸    
در اوج درگیری ها بر سر اوکراین، روسیه و بلاروس درحال انجام رزمایش نظامی مشترک هستند.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۱/۲۸ - ۲۰:۳۹    
افراد در شرایط مختلف، احساسات و تفکرات مختلفی دارند و در موقعیت های مشابه، تصمیمات و واکنش های متفاوتی دارند ...
همشهری   ۱۴۰۰/۱۱/۲۸ - ۲۰:۳۶    
با تلاش های وزارت خارجه و سفارت ایران در تونس پنج هموطن ایرانی بازداشت شده در بنغازی لیبی آزاد و به کشور بازگشتند.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۱/۲۸ - ۲۰:۰۳    
رسانه ها و تحلیلگران صهیونیست اعلام کردند، سخنرانی دیروز دبیرکل حزب الله به معنای تغییر موازنه و قواعد بازی است.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۱/۲۸ - ۱۹:۵۸    
رئیس جمهور آمریکا که مقام های دولت او پیش از این گفته بودند روسیه ممکن است روز چهارشنبه (16 فوریه) به اوکراین حمله کند امروز گفته که معتقد است این حمله شاید طی چند روز آینده اتفاق بیفتد.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۱/۲۸ - ۱۹:۵۶    
یک بررسی جدید این نظر را تقویت می کند که هورمون جنسی زنانه استروژن باعث محافظت در برابر مرگ ناشی از کرونا می شود.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۱/۲۸ - ۱۹:۴۲    
وزیر امور خارجه در گفتگوی تلفنی با همتای اوکراینی آمادگی ایران را برای کمک به حل و فصل مسالمت آمیز بحران اعلام و ابراز امیدواری کرد که وضعیت جاری از طریق گفتگو و مجاری دیپلماتیک و بدون دخالت کشورهای ...
همشهری   ۱۴۰۰/۱۱/۲۸ - ۱۹:۳۰    
لیر ترکیه به عقبگرد خود در کانال هزار تومانی ادامه داده است و امروز در بازار تهران هزار و 950 تومان قیمت خورده است.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۱/۲۸ - ۱۹:۱۷    
داشتن دهانی بد بو در مراودات اجتماعی و یا قرارهای کاری می تواند تاثیر ناخوشایندی بر دیگران داشته باشد و به یک معضل در زندگی این افراد تبدیل شود ...
همشهری   ۱۴۰۰/۱۱/۲۸ - ۱۸:۲۶    
باتلاش بانوی نیکوکار محله خزانه بخارایی و مساعدت مسئولان قوه قضائیه و سازمان زندان ها، 100 بانوی زندانی با محکومیت های مختلف و برای اولین بار در کشور با برخورداری از رای باز می توانند دوران محکومیت ...
همشهری   ۱۴۰۰/۱۱/۲۸ - ۱۸:۲۳    
در این مطلب به بهانه خبری که در مورد حل وفصل پرونده اتهام تجاوز جنسی به شاهزاده اندرو منتشر شد به پرونده جفری اپستاین پرداختیم.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۱/۲۸ - ۱۸:۰۷    
عکس تازه منتشر شده از فرشته حسینی ، بازیگر سینمای ایران و همسر نوید محمدزاده را مشاهده کنید.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۱/۲۸ - ۱۸:۰۰    
رئیس پلیس آگاهی لرستان از هموطنان خواست از اعتماد به شرکت های خدماتی، نظافتی و قالیشویی های غیرمجاز خودداری کنند.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۱/۲۸ - ۱۷:۵۹    
محمدمهدی بهرامی نژاد کارگردان مستند ماهرخ بیان کرد که این مستند روایت گر زندگی زنی ایرانی است که در سوریه در محاصره تروریست ها قرار گرفت.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۱/۲۸ - ۱۷:۵۶    
پویش یکشنبه های اهدای خون به محله زرگنده رسید.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۱/۲۸ - ۱۷:۵۵    
یک افسر ارشد نظامی لیتوانی امروز (پنجشنبه) با انعکاس هشدارهای سایر پایتخت های غربی گفت: نیروهای مسلح روسیه برای حمله به اوکراین در هر لحظه ای آماده بوده و به طور مستمر در حال تقویت هستند.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۱/۲۸ - ۱۷:۵۴    
نبود طراحی های درست باعث شده هر قسمت از برنامه کشدار و حوصله بر جلو برود و فراتر از ویدئوهای یکی دو دقیقه ای اینستاگرام چیزی نداشته باشد ...
همشهری   ۱۴۰۰/۱۱/۲۸ - ۱۷:۴۴    
معاونت بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی جدیدترین فهرست آزمایشگاه های تشخیص کووید 19 را اعلام کرد.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۱/۲۸ - ۱۷:۴۱    
زنانی که در حین بارداری دچار عفونت با کروناویروس می شوند، در معرض خطر بالاتر مرده زایی و مرگ نوزاد در طول 28 روز پس از تولد هستند و اکنون یک بررسی جدید نشان می دهد که علت این این عوارض چیست.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۱/۲۸ - ۱۷:۳۷    
در حالی که صبح امروز سرپرست فدراسیون فوتبال تعیین شده بود اما این انتخاب تغییر کرد.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۱/۲۸ - ۱۷:۱۷    
تا این مدت تلفن همراه خود را اشتباه نگه می داشتید که در این گزارش با نحوه درست در دست گرفتن آن آشنا می شوید.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۱/۲۸ - ۱۷:۰۴    
منطقه 22 به عنوان جدیدترین منطقه کلانشهر تهران شناخته می شود؛ اما قدمت برخی از معابر آن به سال ها قبل تر از آنکه در محدوده شهری واقع شود، برمی گردد ...
همشهری   ۱۴۰۰/۱۱/۲۸ - ۱۵:۵۸    
معاون وزیر کار از ساز و کار جدید ثبت مشاغل خانگی برای متقاضیان و علاقمندان به اشتغال خانگی خبر داد.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۱/۲۸ - ۱۵:۴۷    
کارشناس مسائل سیاسی گفت: دشمن به صورت دوره ای و به تناوب به دنبال بی اعتبارسازی قوه قضاییه، شورای نگهبان، سپاه پاسداران، وزارت اطلاعات و بیت رهبری و از کار انداختن این بازوهای نظام است.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۱/۲۸ - ۱۵:۳۹    
انتظار می رود سامسونگ در هفته های آینده مدل های جدیدی را در سری گوشی های هوشمند گالکسی M و گلکسی F معرفی کند.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۱/۲۸ - ۱۵:۳۷    
به مناسبت سالروز قیام 29 بهمن مردم تبریز در سال 1356 ارتباط تصویری رهبر معظم انقلاب اسلامی با مردم استان آذربایجان شرقی برگزار شد.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۱/۲۸ - ۱۴:۵۸    
بهرام رادان و هدیه تهرانی طبق اعلام نشریه اینترنتی Tc Candler به عنوان نامزدهای جذاب ترین چهره سال 2022 انتخاب شده اند.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۱/۲۸ - ۱۴:۵۸    
با به پایان رسیدن چهلمین جشنواره تئاتر فجر، سالن هایی که میزبان این رویداد نمایشی بودند، پذیرای آثار تازه ای می شوند و بازیگرانی همچون فاطمه معتمد آریا، نسیم ادبی و سجاد افشاریان روی صحنه می روند.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۱/۲۸ - ۱۴:۳۳    
وزیر بهداشت با اشاره به اینکه 2 هفته آینده اوج موج ششم بیماری کروناست، گفت: میزان و نوع محدودیت های کرونایی در ایام نوروز منوط به تصمیم های آینده ستاد ملی کروناست.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۱/۲۸ - ۱۴:۲۳    
قیمت دلار امروز در صرافی های بانکی 25 هزار و 232 تومان اعلام شد که قیمت آن نسبت به روز کاری گذشته 41 تومان کاهش یافت. اما دلار در بازار آزاد با قیمت 26 هزار و 400 تومان معامله شد.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۱/۲۸ - ۱۴:۲۳    
شهید حسن طهرانی مقدم یکی از نوابغ نظامی کشورمان است که نقش موثری در افزایش قدرت دفاعی و خصوصا قدرت موشکی کشورمان دارد.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۱/۲۸ - ۱۴:۱۴    
یک فعال حقوق زنان در عربستانی سعودی موفق به تغییر موج علیه گروه NSO شد؛ شرکت متعلق به رژیم اشغالگر قدس که یکی از پیچیده ترین شرکت های تولید جاسوس افزار در جهان محسوب می شود و نرم افزار جاسوسی پگاسوس ...
همشهری   ۱۴۰۰/۱۱/۲۸ - ۱۴:۰۰    
پرسپولیس فردا باید در ورزشگاه آزادی به مصاف آلومینیوم برود.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۱/۲۸ - ۱۳:۵۶    
در جریان رزمایش امروز ارتش اوکراین در مرز روسیه دو خودروی زرهی ( احتمالا تانک) اینگونه به هم برخورد کردند.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۱/۲۸ - ۱۳:۵۴    
تصاویری از حضور جمعی از پیشکسوتان موسیقی اصفهان در منزل استاد اکبر گلپایگانی را ببینید.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۱/۲۸ - ۱۳:۵۴    
جوایز بفتا اصلی ترین جوایز سینمایی بریتانیا در حال بررسی برای حذف جنسیت از جوایز بازیگری خود است. این به این معناست که به جای دادن جایزه بهترین بازیگر مرد و زن در دو رشته اصلی و مکمل ...
همشهری   ۱۴۰۰/۱۱/۲۸ - ۱۳:۵۲    
در جریان رزمایش امروز ارتش اوکراین در مرز روسیه دو خودروی زرهی ( احتمالا تانک) اینگونه به هم برخورد کردند.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۱/۲۸ - ۱۳:۴۶    
گنبد طلایی بر بلندای تپه ای می درخشد که برف محوطه اش را سفیدپوش کرده و همه جا داربست، نصب و دورتادور صحن هم با فرش احاطه شده است.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۱/۲۸ - ۱۳:۳۱    
صفحه توییتر یوفا در آستانه دیدار پورتو و لاتزیو به نامزدهای بهترین بازیکن هفته لیگ پرتغال واکنش نشان داد.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۱/۲۸ - ۱۳:۳۰    
جواد مجابی، شاعر، داستان نویس، نقاش و منتقد هنر است. سال ها روزنامه نگاری کرده است و در حوزه های متفاوتی قلم زده است. به واسطه روزنامه نگار بودنش شناخت دقیقی از مسائل روز و چالش های زیست روزمره دارد.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۱/۲۸ - ۱۳:۲۹    
در گزارش زیر قیمت روز انواع سمند در بازار آزاد بررسی شده است.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۱/۲۸ - ۱۳:۲۶    
مدیرکل روابط عمومی بانک مرکزی، از برگزاری مذاکرات ایران و کره جنوبی در سئول برای آزادسازی 7 میلیارد دلار از دارایی های مسدود شده ایران خبر داد.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۱/۲۸ - ۱۳:۲۴    
با تشکیل کمیته مناسب سازی معابر از سال1395 در مناطق 22گانه شهرداری تهران هرسال طرح های مناسب سازی با هدف پاسخگویی به نیازهای معلولان در همه مناطق تهران مشخص و اجرا می شود ...
همشهری   ۱۴۰۰/۱۱/۲۸ - ۱۳:۲۲    
معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران از سقوط 5 تیر چراغ برق روی سطح سواره بزرگراه آزادگان خبر داد.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۱/۲۸ - ۱۳:۱۵    
اگر می خواهید یک خورش قیمه رژیمی خوشمزه داشته باشید می توانید با استفاده از یکسری ترفندها، کالری خورش قیمه را بسیار پایین بیاورید.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۱/۲۸ - ۱۳:۱۲    
کمیته برگزاری مسابقات المپیک زمستانی درباره اهدای مدال به قهرمانان اسکیت تیمی زنان در این بازی های تصمیم تازه ای گرفتند
همشهری   ۱۴۰۰/۱۱/۲۸ - ۱۳:۰۹    
امروز بعد از رای گیری نهایی اعضای هیئت رئیسه، درب خروج به شهاب الدین عزیزی خادم نشان داده شد.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۱/۲۸ - ۱۳:۰۴    
ابراهیم ایرج زاد، کارگردان فیلم سینمایی عنکبوت با موضوع جنایت های سعید حنایی می گوید دو سال درگیر گرفتن پروانه ساخت بوده است تا مسئولان را راضی کند که پرداختن به چنین سوژه هایی برای دیدن ابعاد ندیدنی ...
همشهری   ۱۴۰۰/۱۱/۲۸ - ۱۳:۰۰    
قسمت سوم فیلم سینمایی A Quiet Place رسماً در دست ساخت است و تاریخ اکران آن سال 2025 اعلام شده است.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۱/۲۸ - ۱۳:۰۰    
در صف طولانی متقاضی اکران نوروز1401 که مهم ترین فصل اکران سینمای ایران است همه نوع فیلمی به چشم می خورد. از فیلم های شاخص جشنواره تا تولیداتی که سال هاست به دلایل مختلف امکان اکران عمومی نشده اند.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۱/۲۸ - ۱۲:۵۶    
امروزه افراد زیادی برای استراحت و رفع خستگی به انجام بازی های رایانه ای می پردازند. البته برخی دیگر به صورت حرفه ای بازی می کنند از کنسول های خاص بازی مانند پلی استیشن و xbox استفاده می کنند ...
همشهری   ۱۴۰۰/۱۱/۲۸ - ۱۲:۵۶    
به مناسبت سالروز قیام 29 بهمن مردم تبریز در سال 1356 ارتباط تصویری رهبر معظم انقلاب اسلامی با مردم استان آذربایجان شرقی برگزار شد.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۱/۲۸ - ۱۲:۴۵    
ویژه برنامه علمی و آموزشی پنجشنبه های نانویی به همت پژوهش سرای دانش آموزی ابن سینا (قطب کشوری نانو فناوری) و همکاری ستاد نانو برگزار می شود.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۱/۲۸ - ۱۲:۴۴    
زمان مسابقات هفته های 21 و 22 لیگ برتر تغییر کرد و برنامه هفته 23 لیگ برتر نیز اعلام شد.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۱/۲۸ - ۱۲:۳۴    
مدیر اداره اعتبارات بانک مرکزی گفت: از ابتدای سال تا به امروز، 8700 میلیارد تومان تسهیلات ودیعه مسکن به مردم پرداخت شده است و 1300 میلیارد تومان هم در دست اقدام برای پرداخت است.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۱/۲۸ - ۱۲:۳۱    
وکیل اولیای دم مهشاد و ریحانه از ابلاغ قرار منع تعقیب سه تن از متهمان پرونده خبر داد و گفت: مرگ دلخراش دو خبرنگار شریف و آسیب جسمی و روانی به چندین خبرنگار عزیز دیگر باید با دقت و سرعت ویژه ای رسیدگی ...
همشهری   ۱۴۰۰/۱۱/۲۸ - ۱۲:۲۵    
فرماندار شهرستان رباط کریم درباره جزئیات حادثه انفجار گاز و ریزش ساختمان در این شهرستان توضیح داد.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۱/۲۸ - ۱۲:۲۴    
هیات رئیسه فدراسیون فوتبال سرپرست فدراسیون فوتبال را منصوب کرد.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۱/۲۸ - ۱۲:۲۲    
معاون حقوقی باشگاه استقلال در حساب کاربری اینستا گرامش پیامی را منتشر کرد وبه پیگیری نشدن پرونده تیم فوتبال گل گهر سیرجان اعتراض کرد.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۱/۲۸ - ۱۲:۱۵    
مسجد آدمکش که امروزه به مسجد ماشاءالله معروف است، روایتی شنیدنی دارد؛ مسجدی که گفته می شود قدیم ها اگر مسافری شب در آن می خوابید، می مرد.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۱/۲۸ - ۱۲:۰۹    
به مناسبت سالروز قیام 29 بهمن مردم تبریز در سال 1356 ارتباط تصویری رهبر معظم انقلاب اسلامی با مردم استان آذربایجان شرقی برگزار شد.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۱/۲۸ - ۱۲:۰۹    
کنفدراسیون فوتبال آسیا زمان قرعه کشی مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی 2023 چین را اعلام کرد.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۱/۲۸ - ۱۲:۰۴    
آنتی بیوتیک ها روی ویروس هایی که باعث سرماخوردگی و یا آبریزش بینی می شوند (حتی اگر ترشحات بینی غلیظ، زرد یا سبز باشد) اثر ندارند.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۱/۲۸ - ۱۱:۵۹    
وزیر آموزش و پرورش گفت: باید در راستای شعار شفاف سازی ، شاخص های مدارس غیردولتی مبتنی بر سند تحول بنیادین آموزش و پرورش باشد.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۱/۲۸ - ۱۱:۵۰    
گروه خودروسازی سایپا امروز پنجشنبه 28 بهمن پیش فروش 6 محصول خود را به مدت 2 روز به صورت شبانه روزی آغاز کرد.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۱/۲۸ - ۱۱:۴۹    
سیر تحول اسناد هویتی از یک لوح سنگی به کارت های پلی کربناتی، کاربرد این برگه ها را از یک شناسایی ساده به حدود 5هزار خدمت دیجیتال و امن افزایش داده است ...
همشهری   ۱۴۰۰/۱۱/۲۸ - ۱۱:۴۷    
بسیاری از بیمارستان های شهر تهران که هر روز پذیرای صدها بیمار تهرانی و شهرستانی است، ساختمانی فرسوده و ناایمن دارد.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۱/۲۸ - ۱۱:۴۴    
عزیزی خادم بعد از حدود یک سال ریاست بر فدراسیون فوتبال از سمت خود عزل شد.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۱/۲۸ - ۱۱:۴۴    
گروهی از متخصصان در نروژ با انجام مطالعه ای برخی از شایع ترین علائم ابتلا به سویه جدید کروناویروس موسوم به اُمیکرون را در افرادی که به طور کامل واکسینه شده اند ...
  • ۱