شنبه ۰۸ اردیبهشتساعت ۲۱:۱۷Apr 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای روزنامه همشهری 30 بهمن 1400 - hamshahrionline.ir

روزنامه همشهری 29 اسفند 1393 روزنامه همشهری 29 اسفند 1394 روزنامه همشهری 30 اسفند 1395 روزنامه همشهری 29 اسفند 1396 روزنامه همشهری 27 اسفند 1397 روزنامه همشهری 21 مهر 1398 روزنامه همشهری 30 اسفند 1399 روزنامه همشهری 31 فروردین 1400 روزنامه همشهری 31 اردیبهشت 1400 روزنامه همشهری 31 خرداد 1400 روزنامه همشهری 31 تیر 1400 روزنامه همشهری 31 مرداد 1400 روزنامه همشهری 31 شهریور 1400 روزنامه همشهری 30 مهر 1400 روزنامه همشهری 30 آبان 1400 روزنامه همشهری 30 آذر 1400 روزنامه همشهری 30 دی 1400 روزنامه همشهری 29 اسفند 1400 روزنامه همشهری 1 بهمن 1400 روزنامه همشهری 2 بهمن 1400 روزنامه همشهری 3 بهمن 1400 روزنامه همشهری 4 بهمن 1400 روزنامه همشهری 5 بهمن 1400 روزنامه همشهری 6 بهمن 1400 روزنامه همشهری 7 بهمن 1400 روزنامه همشهری 8 بهمن 1400 روزنامه همشهری 9 بهمن 1400 روزنامه همشهری 10 بهمن 1400 روزنامه همشهری 11 بهمن 1400 روزنامه همشهری 12 بهمن 1400 روزنامه همشهری 13 بهمن 1400 روزنامه همشهری 14 بهمن 1400 روزنامه همشهری 15 بهمن 1400 روزنامه همشهری 16 بهمن 1400 روزنامه همشهری 17 بهمن 1400 روزنامه همشهری 18 بهمن 1400 روزنامه همشهری 19 بهمن 1400 روزنامه همشهری 20 بهمن 1400 روزنامه همشهری 21 بهمن 1400 روزنامه همشهری 22 بهمن 1400 روزنامه همشهری 23 بهمن 1400 روزنامه همشهری 24 بهمن 1400 روزنامه همشهری 25 بهمن 1400 روزنامه همشهری 26 بهمن 1400 روزنامه همشهری 27 بهمن 1400 روزنامه همشهری 28 بهمن 1400 روزنامه همشهری 29 بهمن 1400 روزنامه همشهری 30 بهمن 1400 
همشهری   ۱۴۰۰/۱۲/۰۳ - ۲۳:۰۶    
با نزدیک شدن به روزهای پایانی سال و افزایش بار ترافیکی در حاشیه بزرگراه شهید هاشمی، علامه عسگری و مسیرهای منتهی به بهشت زهرا(س) معضل قدیمی گل فروشان دستفروش و بساط گستر مزاحم بیش از پیش مورد بحث قرار ...
همشهری   ۱۴۰۰/۱۲/۰۳ - ۰۹:۴۵    
به زودی با تکمیل و بهره برداری مسیر دسترسی به ایستگاه مترو جوادیه راه اهالی منطقه 11 تا یک سوم کاهش پیدا می کند.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۲/۰۳ - ۰۷:۲۷    
دفعِ ناکافی به ضعف سیستم ایمنی بدن می انجامد؛ زیرا سموم به مدت طولانی تر از حد طبیعی در بدنِ باقی می مانند ...
همشهری   ۱۴۰۰/۱۲/۰۲ - ۱۵:۵۷    
کاچی حکم یک دسر بسیار مقوی و انرژی بخش را دارد و برای سلامت کبد مفید است. طرز تهیه کاچی این دسر مقوی را در این مطلب بخوانید.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۲/۰۲ - ۱۲:۳۶    
معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه یک گفت: تنها در صورت نوسازی و عقب نشینی ساختمان های قدیمی خیابان اسکندری، عرض معبر به حد مناسب برای تردد اهالی این خیابان می رسد.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۲/۰۲ - ۱۰:۴۵    
با آغاز پیک ششم کرونا، تماس های اورژانس تهران 35 درصد افزایش داشته است.مشاهدات خبرنگاران همشهری محله در مناطق مختلف پایتخت هم بیانگر افزایش تردد آمبولانس ها در شهر است ...
همشهری   ۱۴۰۰/۱۲/۰۲ - ۱۰:۰۳    
وزارت دفاع روسیه توضیح داد این رزمایش در حال برگزاری است برای آزمایش آمادگی ارگان های فرماندهی و کنترل نظامی ...
همشهری   ۱۴۰۰/۱۲/۰۲ - ۰۷:۴۸    
روزنامه کیهان نوشت: یک مهره غربگرا که در بی ربط گویی و منطق گریزی شهره است، می گوید: ایران نذر کرده روسیه به اوکراین حمله کند.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۱۸:۳۶    
کتاب عکس سه نفره خاطرات لیلا قلیزاده همسر سردار شهید سید علی حسینی به قلم ساسان ناطق از سوی انتشارات سوره مهر منتشر شد.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۱۶:۲۴    
موسسه تحقیقاتی آثار فرهنگی و باستان شناسی "چنگدو" چین گفته است که اکنون می توان از هشتاد و سه ساختمان قدیمی استان سیچوان به صورت مجازی با اسکن کیوآر کد بازدید کرد.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۱۶:۰۵    
محققان می گویند یک درمان آزمایشی که 10 سال پیش روی دو بیمار مبتلا به سرطان انجام شده است، هنوز آنها را از شر این بیماری مصون نگاه داشته است.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۱۵:۰۵    
امروز دومین سالروز پخش اولین گزارش رسانه ملی در خصوص ویروس کرونا است؛ یا به روایتی دومین سال ورود کرونا به ایران. این گزارش را ببینید.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۱۴:۲۶    
همزمان با دهه فجر و چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی هفته فیلم سینمای ایران با آثاری مانند بادیگارد ، ویلایی ها ، یه حبه قند ، حوض نقاشی ، آذر، شهدخت، پرویز و دیگران ...
همشهری   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۱۲:۵۰    
رحیم نوروزی، بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون می گوید: در 10 سال گذشته به دلیل اتفاقات زیادی که برایم رخ داد، از کار بازیگری پشیمان شدم.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۱۲:۲۳    
ستاد گردشگری با همکاری خانه کاریکاتور به داوری جواد علیزاده، ابوالفضل محترمی و بهرام ارجمندنیا نخستین جشنواره کارتون نوروز و گردشگری تهران را برگزار خواهد کرد.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۱۱:۴۲    
سازمان انتقال خون به دلیل کمبود ذخایر خونی با صدور اطلاعیه ای از ساکنان 6 استان درخواست کرد برای اهدای خون به مراکز این سازمان مراجعه کنند.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۱۱:۰۳    
تعدادی از گردشگران تهرانی همراه با شهردار منطقه 9 و مدیران شهری از برج آزادی بازدید کردند و از نزدیک در جریان فرایندآماده سازی این برج برای میزبانی از تهرانگردان و گردشگران در نوروز 1401 قرار گرفتند ...
همشهری   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۱۰:۳۹    
وزیر راه و شهرسازی از مذاکره با همتای قطری خود برای راه اندازی خطوط منظم کشتیرانی بین بنادر دو کشور و استفاده بیشتر خطوط هوایی تجاری قطر از آسمان ایران خبر داد.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۱۰:۲۸    
اولیویا کلمن، بازیگر انگلیسیِ برنده جایزه اسکار به عنوان نقش خانم هاویشام در سریال جدید آرزوهای بزرگ مقابل دوربین می رود.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۰۹:۵۴    
سازندگان فیلم سینمایی توقیف و قاچاق شده قصیده گاو سفید تماشای آن را به هر طریق ممکن در ایران برای علاقه مندان بلامانع اعلام کردند.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۰۸:۴۰    
منابع امنیتی لبنان، اطلاعاتی را درباره نحوه جاسوسی یک خبرنگار لبنانی برای رژیم صهیونیستی و سوء استفاده از وی برای ضربه به ایران و حزب الله فاش کردند.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۰۸:۵۰    
ستاره مصری باشگاه لیورپول با گلزنی مقابل نوریچ رکورد جدیدی به نام خود ثبت کرد.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۰۷:۴۴    
رئیس کل دادگستری استان هرمزگان از انهدام 4 خط لوله انتقال سوخت قاچاق در محله سورو بندرعباس خبر داد و گفت ...
همشهری   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۰۸:۳۵    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با تشریح دستاوردهای مهم چهلمین جشنواره فیلم فجر، از ایجاد و ریل گذاری فضای جدید در حوزه هنر خبر داد و تصریح کرد ...
همشهری   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۰۷:۲۹    
گزارشی نشان می دهد که حتی کریستیانو رونالدو و لیونل مسی هم در اینستاگرام دنبال کننده های غیرواقعی دارند و با این دنبال کننده ها، درآمدهای هنگفتی هم به جیب می زنند.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۰۱:۳۷    
آیت الله رئیسی در بخشی از گفت وگوی تلفنی با مکرون رئیس جمهور فرانسه سه شرط ایران برای توافق را اعلام کرد.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۰۰:۱۷    
انعکاس آب، انعکاس زندگی در زاینده رود است و این روزها جریان آب در زاینده رود کم کم به ساعات پایانی نزدیک می شود و این انعکاس در حال خشک شدن است.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۲۳:۵۶    
دبیر شورای عالی امنیت ملی گفت: سرباز واقعی در میانه جنگ فکر و دیدگانش را از دشمن اصلی به سمت ستون پنجم منحرف نمی کند.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۲۳:۴۲    
مریخ نورد استقامت در مسیر تعیین شده خود برای اکتشاف در سیاره سرخ به منطقه ای سنگلاخی برخورد کرد.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۲۳:۲۷    
جالب است بدانید ترکیبات خاصی در سیب یافت می شوند که ممکن است بر کیفیت خواب اثر بگذارند! از جمله این ترکیبات می توان به ملاتونین، پتاسیم و کربوهیدرات ها اشاره کرد.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۲۲:۴۸    
گرفتگی عضلات پا معمولا به طور ناگهانی و درعضلات پشت ساق پا ایجاد می شود و شما را دچار درد شدیدی می کند.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۲۲:۴۸    
رضا یزدانی، خواننده و بازیگر سینما، در گفتگو با برنامه زنده تلویزیونی گفت: پدرم دوست داشت مثل خودش دکتر بشوم ولی نشد.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۲۲:۴۷    
به دنبال گزارش دیوان محاسبات از اجرای 10 ماهه قانون بودجه 1400 و عدم تحقق مالیات بر خانه های خالی و لوکس، سازمان امور مالیاتی توضیحاتی ارائه کرد.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۲۲:۳۱    
شش کودک مومیایی شده که احتمالا صدها سال پیش قربانی شده بودند تا ظاهرا یک مرد اشرافی مرده را زندگی بعدی همراهی کنند، در قبری نزدیک شهر لیما پایتخت پرو کشف شدند.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۲۲:۱۶    
به لرزشهای چند دقیقه یکبار عادت کرده اند. از حدود 20 سال پیش وقتی ایستگاه مترو طرشت در بلوار شهید گلاب نزدیک محل سکونتشان به به بهره برداری رسید روزی بیشتر از 16 ساعت ...
همشهری   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۲۲:۰۴    
وانگ یی ، وزیر امور خارجه چین امروز (شنبه) در کنفرانس امنیتی مونیخ درباره گسترش ناتو گفت: اگر ناتو به گسترش به سمت شرق ادامه دهد، آیا برای حفظ صلح و ثبات در اروپا مفید است؟
همشهری   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۲۱:۵۹    
دروازه بان پرسپولیس قرادادش را با این باشگاه تمدید کرد.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۲۱:۵۲    
در نشست سران سه قوه که به میزبانی مجلس شورای اسلامی برگزار شد، بر کاهش ناترازی بودجه 1401 برای جلوگیری از تورم و حفظ معیشت مردم تاکید شد.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۲۱:۴۱    
جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در واکنش به حواشی به وجود آمده در جشنواره فیلم فجر در بیانیه ای اعلام کرد: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در این موضوع موظف به اقدام قاطع و موثرتر است.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۲۱:۰۷    
فیلم سینمایی ملخ که در جشنواره جنوب از جنوب غربی (SXSW)، روی پرده خواهد رفت، بازگو کننده درماندگی نویسنده ای (هانیه توسلی) است که می خواهد با همکاری دوستش (پگاه آهنگرانی) ...
همشهری   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۲۱:۰۱    
رئیس سازمان خصوصی سازی روز گذشته(جمعه) اعلام کرد: روز شنبه 30 بهمن ماه سهام استقلال و پرسپولیس نزد سازمان بورس ثبت خواهند شد.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۲۰:۵۸    
یازدهمین جایزه سینمایی ققنوس با معرفی 3 فیلم برتر به کار خود پایان داد؛ از جمال شورجه تقدیر شد و رئیس سازمان سینمایی به اظهارنظر شرعی یک بانوی فیلم نامه نویس واکنش نشان داد.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۲۰:۵۸    
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر اصفهان به عذرخواهی مجدد نویسنده فیلم نمور واکنش نشان داد.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۲۰:۴۵    
ماجرای تیراندازی در شهریار تهران خبرساز شد.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۲۰:۴۴    
سخنگوی وزارت امور خارجه در مورد اظهارات حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان در کنفرانس امنیتی مونیخ، در صفحه شخصی خود توییتی را منتشر کرد.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۲۰:۳۷    
انجمن حامی حقوق حیوانات هفته گذشته با انتشار گزارشی مفصل شرکت "نورالینک" متعلق به "ایلان ماسک" میلیاردر آمریکایی را به شکنجه میمون ها هنگام تلاش برای کاشت تراشه مغزی در مغز آنها متهم کرد و اکنون این ...
همشهری   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۲۰:۳۴    
وزیر امور خارجه در کنفرانس امنیتی مونیخ با بیان این که همکاران من در وین با بازی های دوگانه طرف غربی بر سر متن و زمان روبرو هستند، گفت: آمادگی رسیدن به یک توافق خوب را در کوتاه ترین زمان ممکن داریم ...
همشهری   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۲۰:۳۰    
تا چند سال پیش در فاصله چند متری خیابان عبید زاکانی کوچه ای به نام آب انبار وجود داشت که در ابتدای آن ساختمان بزرگی به چشم می خورد ...
همشهری   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۲۰:۲۰    
بررسی بازار خودرو از آخرین روز هفته گذشته تا امروز حاکی از کاهش قیمت خودروهای پژو، دنا، تیبا و برخی از انواع خودروهای سمند و افزایش قیمت خودروهای ساینا است.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۲۰:۰۳    
معاون توسعه بازرگانی وزارت جهاد کشاورزی طی نامه ای قیمت انواع برنج خارجی و ایرانی را اعلام کرد.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۹:۵۷    
دانشمندان از هنگام شروع پاندمی کرونا به دنبال پاسخ به این پرسش بوده اند که آیا برخی از ویتامین ها و مواد معدنی مانند روی، ویتامین C یا ویتامین D می توانند ...
همشهری   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۹:۵۳    
دیوارنگار لشکر محمد(ص) در میدان ولی عصر(عج) همزمان با 40 سالگی تأسیس سپاه حضرت محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ رونمایی شد.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۹:۴۶    
شرکت ردیابی نفتکش ها مدعی شد که دیروز جمعه یک نفتکش متعلق به ایران در خاور دور دچار حریق شده است.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۹:۴۵    
مهدی قائدی موفق شد در این بازی گل اول و تساوی بخش تیمش را به ثمر برساند تا در ادامه الاهلی به یک برد مهم دست پیدا کند.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۹:۴۱    
کمبود سرانه آموزشی در منطقه 22 تبدیل به یک بحران شده است. بحرانی که بی تردید فاجعه اجتماعی به همراه خواهد داشت ...
همشهری   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۹:۳۹    
شکست الریان در شرایطی رقم خورد که شجاع خلیل زاده از ابتدا در ترکیب تیمش حضور داشت و 90 دقیقه بازی کرد.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۹:۳۴    
کریستیانو رونالدو و همسرش جورجینا رودریگز در حال افتتاح یک کلینیک جدید در شهر والنسیا اسپانیا هستند که به تشخیص، درمان و تحقیق ریزش مو اختصاص دارد.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۹:۳۴    
وزارت امور خارجه به کلیه اتباع ایرانی توصیه کرد تا اطلاع ثانوی از سفر به اوکراین خودداری کنند.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۹:۲۹    
سرمربی گل گهر می گوید فدراسیون فوتبال می توانست در خصوص بازیکن خارجی این تیمدستور موقت بدهد.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۸:۵۰    
وزارت امور خارجه آلمان از همه اتباع این کشور خواسته است که بلافاصله خاک اوکراین را ترک کنند زیرا نگرانی ها از تهاجم نظامی روسیه به اوکراین همچنان ادامه دارد.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۸:۴۴    
حضرت آیت الله العظمی نوری همدانی گفتند: هنرمندان ما اکثراً متدین و متعهد به آرمان های انقلاب هستند و نباید اشتباه یک فرد را به پای همه نوشت و باید جلوی تکرار این گونه هنجارشکنی ها گرفته شود.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۸:۳۹    
روسای جمهور ایران و فرانسه در گفتگوی تلفنی آخرین وضعیت مذاکرات هسته ای وین را مورد بحث و بررسی قرار دادند.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۸:۳۸    
ستاره ایرانی شباب الاهلی امروز موفق شد برای تیمش گلزنی کند.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۸:۲۹    
پزشکان برای نخستین بار نوع گروه خونی ریه های انسان ها را در آزمایشگاه تغییر دادند و به این ترتیب قدمی به سوی ایجاد اعضای پیوندی که برای هر بیماری قابل استفاده باشد، برداشتند.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۸:۲۶    
شجاع خلیل زاده در بازی الریان برابر العربی موفق شد با یک ضربه زیبا گل تساوی تیمش را به ثمر برساند. او بعد از به ثمر رساندن این گل به سمت خامس رودریگز رفت و در ادامه برای هواداران الریان قلب نشان داد.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۸:۲۰    
وزارت اطلاعات با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد: جاعل عناوین دستگاه های حاکمیتی و امنیتی در استان تهران شناسایی و با هماهنگی مرجع قضایی دستگیر شد.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۸:۱۸    
در حاشیه پنجاه و هشتمین کنفرانس امنیتی مونیخ، وزیر امور خارجه کشورمان و الکساندر شالنبرگ وزیر خارجه اتریش دیدار کردند.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۸:۱۳    
در ادامه دور هشتم مذاکرات برای لغو تحریم ها و احیای برجام، جلسه دوجانبه هیأت های مذاکره کننده جمهوری اسلامی ایران و روسیه در وین برگزار شد.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۸:۱۲    
اگر به کیک پزی و پخت انواع کیک علاقه مندید برای اولین تجربه بهتر است پخت کیک ساده را تجربه کنید تا نکات مهم برای پخت کیک را بیاموزید. در این مطلب طرز تهیه کیک ساده با پف زیاد را آموزش داده ایم.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۸:۱۲    
جمعی از معلمان در شهرهای مختلف کشور برای اجرای طرح رتبه بندی و بهبود وضعیت معیشت خود در مقابل ادارات آموزش و پرورش استان خود تجمع کردند.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۸:۰۳    
طرح ساماندهی و انضباط بخشی تردد موتورسیکلت سواران در 103 نقطه از معابر پایتخت از 8 صبح امروز به اجرا درآمد ...
همشهری   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۸:۰۲    
رئیس سازمان صدا و سیما در احکامی جداگانه رئیس سازمان تنظیم مقررات صوت و تصویر فراگیر در فضای مجازی (ساترا) و رئیس مرکز تحقیقات این سازمان را منصوب کرد.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۷:۴۲    
یکی از خدمات مفید سامانه های هوشمند در سال های اخیر، به ویژه در دوره همه گیری کرونا، سرویس مشاوره پزشکی آنلاین است. در این مسیر باز هم اسنپ یکی از پیشگامان است ...
همشهری   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۷:۲۴    
ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه روز شنبه رزمایش های نیروهای موشکی -راهبردی هسته ای آغاز کرد.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۷:۲۲    
محققان موفق به کشف مکانیسمی شده اند که مارمولک به وسیله آن دُم خود را جدا می کند.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۷:۱۹    
رئیس هیات روسیه و نماینده اتحادیه اروپا روز شنبه در ادامه رایزنی های فشرده مذاکرات رفع تحریم ها، پیرامون مسائل و موضوعات باقی مانده برای دستیابی به توافق نهایی در وین دیدار و گفت وگو کردند.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۷:۱۹    
اپل چند نسلی است به دنبال بازاریابی برای قابلیت آیفون هایش در فیلمبرداری حرفه ای است و برای آخرین کمپین خود، این شرکت یک کارگردان مشهور سینمای کره را استخدام کرده است.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۷:۱۴    
آزمایش PCR با ظهور اولین موارد ابتلا به کروناویروس جدید یا ویروس سارس کرونا -2 در جهان و همچنین انتشار این ویروس در ایران برای تشخیص این ویروس به منظور شناسایی و غربالگری بیماران به عنوان روش مرجع به ...
همشهری   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۷:۱۰    
لیورپول قصد دارد تا هالند مهاجم نروژی دورتموند را به آنفیلد بیاورد.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۶:۵۹    
وزیر امور خارجه در دیدار همتای ارمنستانی حفظ ثبات و امنیت در منطقه قفقاز را از اولویت های قطعی جمهوری اسلامی ایران خواند و بر مخالفت با هرگونه تغییر ژئوپلتیک در منطقه تأکید کرد.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۶:۵۸    
نویسنده فیلمنامه نمور درخصوص انتشار بخشی از صحبت هایش در جریان چهلمین جشنواره فیلم فجر توضیحاتی ارائه داد.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۶:۵۳    
باشگاه آلومینیوم اراک گل اول پرسپولیس را مردود می داند و در این باره بیانیه ای صادر کرد.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۶:۴۸    
معاون قضایی دادستان کل کشور در پیگیری حقوق عامه و پیشگیری از جرم، در نامه ای به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ...
همشهری   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۶:۴۷    
در جلسه وزرای صمت، جهاد کشاورزی و دادگستری بر استمرار و تشدید بازرسی ها در ایام پایانی سال با توجه به فرا رسیدن عید نوروز و مبارک رمضان تاکید شد.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۶:۴۳    
در جریان رزمایش اخیر روسیه که همزمان با بالاگرفتن تنش بر سر اوکراین برگزار شده است یک موشک مافوق سرعت با نام خنجر آزمایش شد.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۶:۴۳    
ورزش ایران باردیگر با بدسلیقگی باعث مهاجرت یکی از استعداد های خود در کشتی شد و او امروز به همرام تیم کشتی صربستان به مدال با ارزشی دست یافت.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۶:۳۶    
وزیر بهداشت با بیان اینکه در سویه امیکرون هنوز به پیک بستری های سرپایی نرسیده ایم ولی به زودی این پیک فرا می رسد ...
همشهری   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۶:۳۰    
محصولات آرایشی و بهداشتی از جمله مواردی هستند که کاردبرد فراوانی دارند و اگر سری به بازار بزنید با انواع و اقسام برند این گونه محصولات مواجه می شوید که طبیعتاً افراد به دنبال برندهای باکیفیت هستند تا ...
همشهری   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۶:۲۹    
ایران و عراق در11 خرداد 1341 در یک بازی دوستانه برای اولین بار به مصاف هم رفتند که بازی به تساوی یک بر یک رسید ...
همشهری   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۶:۲۶    
نایب رئیس کمیسیون امور داخلی کشور با بیان اینکه حضور یک مدیر دو تابعیتی در رأس یک بانک ضررهای هنگفتی ...
همشهری   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۶:۲۳    
در حاشیه پنجاه و هشتمین کنفرانس امنیتی مونیخ، وزیر امور خارجه کشورمان و الکساندر شالنبرگ وزیر خارجه اتریش در خصوص موضوعات مورد علاقه دوجانبه و بین المللی ...
همشهری   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۶:۲۰    
استارت آپ ولتا تراکس اعلام کرد که 230 میلیون یورو در دور سرمایه گذاری سری C جمع آوری کرده است که از طریق راه اندازی تولید سری کامیون الکتریکی ولتا زیرو (Volta Zero) خود در اواخر سال 2022 تامین مالی ...
همشهری   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۶:۱۴    
صدراعظم آلمان در کنفرانس امنیتی مونیخ بر اهمیت به نتیجه رسیدن مذاکرات وین برای احیای توافق هسته ای در اسرع وقت، تاکید کرد.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۶:۱۴    
مراسم سومین دوره جایزه لیلی با حضور موسسان، داوران، نویسندگان و فعالان فرهنگی برگزار و طی این مراسم برندگان این دوره معرفی شدند.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۶:۱۱    
پشت هزاران پیکسل که چهره مرد قمه به دست را به آسانی به نمایش می گذارد، تنها چیزی که بین خشونتی بی امان نظرت را جلب می کند، لبخندی است که با سر بریده شده در دستان او تناقض فاحش دارد ...
همشهری   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۶:۰۹    
سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار تهران در فاصله یکماه مانده به پایان سال نرخ انواع میوه هایی که در این سازمان عرضه می شود، را اعلام کرد.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۶:۰۶    
یک سایت رصد نفتکش ها ادعا کرد روز گذشته نفتکش حامل نیم میلیون بشکه نفت ایران در شرق دور دچار سانحه شده است.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۵:۵۹    
محققان شرکت علوم و صنعت هوافضای چین، اولین کوسه نهنگ رباتیک جهان را طراحی کرده و ساخته اند.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۵:۵۷    
در راستای تاکیدات رئیس قوه قضاییه در آزادسازی حریم رودخانه کرج، تعداد دیگری از ساخت وسازهای متعلق به دستگاه های دولتی و حاکمیتی و همچنین تعدادی از متصرفات مربوط به افراد حقیقی تخریب شد.