جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۰۶:۳۱Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای روزنامه همشهری 30 مهر 1400 - hamshahrionline.ir

روزنامه همشهری 29 اسفند 1393 روزنامه همشهری 29 اسفند 1394 روزنامه همشهری 30 اسفند 1395 روزنامه همشهری 29 اسفند 1396 روزنامه همشهری 27 اسفند 1397 روزنامه همشهری 21 مهر 1398 روزنامه همشهری 30 اسفند 1399 روزنامه همشهری 31 فروردین 1400 روزنامه همشهری 31 اردیبهشت 1400 روزنامه همشهری 31 خرداد 1400 روزنامه همشهری 31 تیر 1400 روزنامه همشهری 31 مرداد 1400 روزنامه همشهری 31 شهریور 1400 روزنامه همشهری 30 آبان 1400 روزنامه همشهری 30 آذر 1400 روزنامه همشهری 30 دی 1400 روزنامه همشهری 30 بهمن 1400 روزنامه همشهری 29 اسفند 1400 روزنامه همشهری 1 مهر 1400 روزنامه همشهری 2 مهر 1400 روزنامه همشهری 3 مهر 1400 روزنامه همشهری 4 مهر 1400 روزنامه همشهری 5 مهر 1400 روزنامه همشهری 6 مهر 1400 روزنامه همشهری 7 مهر 1400 روزنامه همشهری 8 مهر 1400 روزنامه همشهری 9 مهر 1400 روزنامه همشهری 10 مهر 1400 روزنامه همشهری 11 مهر 1400 روزنامه همشهری 12 مهر 1400 روزنامه همشهری 13 مهر 1400 روزنامه همشهری 14 مهر 1400 روزنامه همشهری 15 مهر 1400 روزنامه همشهری 16 مهر 1400 روزنامه همشهری 17 مهر 1400 روزنامه همشهری 18 مهر 1400 روزنامه همشهری 19 مهر 1400 روزنامه همشهری 20 مهر 1400 روزنامه همشهری 21 مهر 1400 روزنامه همشهری 22 مهر 1400 روزنامه همشهری 23 مهر 1400 روزنامه همشهری 24 مهر 1400 روزنامه همشهری 25 مهر 1400 روزنامه همشهری 26 مهر 1400 روزنامه همشهری 27 مهر 1400 روزنامه همشهری 28 مهر 1400 روزنامه همشهری 29 مهر 1400 روزنامه همشهری 30 مهر 1400 
همشهری   ۱۴۰۰/۰۸/۰۳ - ۱۱:۳۵    
دیگچه مشهدی دسر معروفی هست که مشهدی ها بیشتر به عنوان نذری درست می کنند؛ طرز تهیه دیگچه مشهدی را یاد گرفته و نوش جان کنید.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۸/۰۲ - ۰۷:۲۷    
یک تحقیق جدید با بررسی تاثیر اسیدهای چرب گیاهی بر ریسک مرگ یافته های قابل تاملی به دست آورده است.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۸/۰۱ - ۲۱:۲۸    
سیل در گیلان جان 2 نفر را گرفت؛ این خبر کوتاه است، اما در طول سال با شدت و ضعف چندبار تکرار می شود. هشدارهای زرد و نارنجی هواشناسی در استان پربارشی چون گیلان چیز عجیب و غیرعادی نیست ...
همشهری   ۱۴۰۰/۰۸/۰۱ - ۰۹:۱۹    
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: برآورد ما این است که حدود 10 میلیون نفر از جاماندگان سهام عدالت هستند و تکلیف آن ها تا دو هفته دیگر در مجلس مشخص می شود.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۸/۰۱ - ۰۹:۰۲    
معاون فنی مرکز سلامت وزارت بهداشت گفت: از امروز همه سازمان ها از حضور کارمندانی که حداقل یک دوز واکسن دریافت نکرده اند، در محل کار جلوگیری خواهند کرد.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۸/۰۱ - ۰۸:۰۰    
سیب زمینی و پیاز دو خوراکی پرکاربرد هستند به همین دلیل یاد گرفتن روش های نگهداری آنها ضروری است.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۸/۰۱ - ۰۸:۵۸    
شیره انگور سرشار از فواید زیادی است که مصرف آن در فصول سرد سال توصیه می شود.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۸/۰۱ - ۰۸:۱۴    
شماره سیصد و یازدهم هفته نامه ی خط حزب الله با عنوان امامت امتداد خط نبوت منتشر شد.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۸/۰۱ - ۰۷:۴۴    
یک عضو کمیسیون برنامه و بودجه گفت که در صورتی وعده رئیس جمهور برای متناسب سازی حقوق کارمندان با تورم محقق می شود که تولید رونق پیدا کرده و به دنبال آن قدرت خرید مردم هم افزایش یابد.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۸/۰۱ - ۰۷:۴۱    
جدیدترین رنگ بندی کرونابی کشور مربوط به یکم آبان 1400 در اپلیکیشن ماسک منتشر شد.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۸/۰۱ - ۰۷:۲۷    
عبدالله روا مجری برنامه ویدیو چک، با رییس جمهور ابراهیم رئیسی شوخی کرد و گفت: خواهش میکنم مقداری از مگاوامات های اینترنت را به ما اختصاص بدهید. صداوسیما
همشهری   ۱۴۰۰/۰۸/۰۱ - ۰۶:۰۰    
ریزش مو دلایل مختلفی دارد که برخی از آن ها به نوع زندگی و غذا خوردن ما برمی گردد.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۷/۳۰ - ۲۳:۵۲    
من به طور کامل با تحقیقات پلیس برای بررسی نحوه وقوع این فاجعه همکاری می کنم و با همسر او در تماس هستم و از او و خانواده اش حمایت میکنم.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۷/۳۰ - ۲۳:۲۰    
مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی در سفر به واشنگتن به تشریح آخرین تحولات مربوط به پرونده هسته ای ایران پرداخت ...
همشهری   ۱۴۰۰/۰۷/۳۰ - ۲۲:۵۰    
یکی از معاونین استاندار بوشهر توسط سربازان گمنام امام زمان بازداشت شد.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۷/۳۰ - ۲۲:۳۵    
سید حسن نصرالله تاکید کرد: امروز از مهمترین ابزارهای پایداری در فلسطین، حمایت مالی است. هر کسی که توانایی دارد باید کمک مالی کند و هر کسی که پول و سلاح نمی تواند به فلسطینی ها بدهد ...
همشهری   ۱۴۰۰/۰۷/۳۰ - ۲۲:۱۶    
کشورهای آستانه در نور سلطان در مورد برگزاری اجلاس سران در ایران گفتگو می کنند
همشهری   ۱۴۰۰/۰۷/۳۰ - ۲۱:۵۹    
پس از اعتراض شدید نمایندگان الجزایر در نشست رؤسای پارلمان ها، مقامات برگزارکننده این کنفرانس مکان هیئت اسرائیلی را تغییر دادند.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۷/۳۰ - ۲۱:۳۳    
رفیع زاده گفت: کارمندانی که در برابر تزریق واکسن مقاومت غیرموجه می کنند از ورود آن ها به اداره از فردا جلوگیری خواهد شد.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۷/۳۰ - ۲۱:۲۸    
نانسی پلوسی از لفاظی اسراییلی ها بر سر برنامه اتمی ایران و برجام کلافه شده است. به نظر می رسد این تنها به پلوسی محدود نشده و بیشتر مقامات آمریکایی اینگونه فکر می کنند.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۷/۳۰ - ۲۱:۰۹    
پوتین شب گذشته در یک سخنرانی در شهر سوچی گفت: "برای اطمینان از اینکه روند ثبات بتواند با سرعت مورد نیاز پیش برود، البته که باید به افغانستان کمک کرد تا اقتصاد خود را بازیابی کند."
همشهری   ۱۴۰۰/۰۷/۳۰ - ۲۱:۰۰    
حضرت آیت الله العظمی جوادی آملی گفتند: مجلس وقتی مجلس حکومت اسلامی است که مانند حضرت امیر که خود قانونگذار بود اما در بازار حضور پیدا می کرد، مجلس باید به بازار و اقتصاد کشور نظارت کامل داشته باشد.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۷/۳۰ - ۲۰:۵۷    
رییس شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: ولنگاری های فضای مجازی باید مدیریت شود اما صراحتاً می گویم که نظر جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و مراجع عظام تقلید بر مسدود کردن این فضا نیست و نباید جلو ...
همشهری   ۱۴۰۰/۰۷/۳۰ - ۲۰:۴۴    
آنی کلیر لگند ، سخنگوی وزارت خارجه فرانسه در یک نشست خبری آنلاین روز جمعه گفت: ضروری و حیاتی است که ایران به فعالیت های بی سابقه اش که ناقض توافق است پایان دهد و فوراً همکاری تمام و کمال را از سر ...
همشهری   ۱۴۰۰/۰۷/۳۰ - ۲۰:۳۲    
نماینده ویژه آمریکا در امور ایران و معاون اول وزیر خارجه کره جنوبی با یکدیگر درخصوص توافق هسته ای 2015 ایران به گفت وگو پرداختند.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۷/۳۰ - ۲۰:۱۷    
رهبران روسیه و رژیم صهیونیستی بر سر ادامه همکاری نظامی در سوریه با یکدیگر توافق کردند.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۷/۳۰ - ۲۰:۱۶    
رئیس سابق فدراسیون کشتی چند روز پیش در بیمارستان بستری شده بود.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۷/۳۰ - ۲۰:۰۸    
یکی از مقامات سابق سازمان اطلاعات عربستان، ولیعهد این کشور را متهم کرد که قصد ترور او را دارد.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۷/۳۰ - ۲۰:۰۴    
پرسپولیس قدم اول در لیگ برتر بیست و یکم را هممحکم برداشت.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۷/۳۰ - ۱۹:۵۰    
واکسن کرونای فایزر/بیونتک در یک کارآزمایی بالینی درکودکان 5 تا 11 ساله اثربخشی 90.7 درصدی را نشان داده است.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۷/۳۰ - ۱۹:۳۸    
رئیس جامعه صنفی تهیه کنندگان با اشاره به جلسه ای که به تازگی با رئیس سازمان سینمایی داشته اند، گفت: درخواست ما از محمد خزاعی حذف پروانه ساخت در سینمای ایران است.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۷/۳۰ - ۱۹:۳۱    
همزمان با عید بزرگ میلاد باسعادت پیامبر اعظم(ص) و امام صادق(ع)، سران قوا، جمعی از مسئولان نظام و میهمانان شرکت کننده در سی وپنجمین کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی ...
همشهری   ۱۴۰۰/۰۷/۳۰ - ۱۹:۰۸    
رییس جمهور تاکید کرد: مشکلات معیشتی نباید ما را از توجه به مسایل اساسی فرهنگ باز بدارد. مشکلات بانوان و مسأله نهاد خانواده باید مورد تاکید قرار گیرد.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۷/۳۰ - ۱۸:۲۱    
در نماز جمعه امروز تهران که پس از 20 ماه وقفه برگزار شد از محمدرضا گرایی قهرمان کشتی المپیک و جهان تقدیر شد
همشهری   ۱۴۰۰/۰۷/۳۰ - ۱۸:۱۵    
رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور تاکید کرد: از حضور کارمندانی که تا فردا اول آبان ماه حداقل یک دُز واکسن را دریافت نکردند، جلوگیری شود.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۷/۳۰ - ۱۸:۱۲    
"شین کیمبرو"(Shane Kimbrough) "، فضانورد ناسا، به تازگی تصویر جدیدی از خلیج فارس در صفحه توییتر خود منتشر کرده است.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۷/۳۰ - ۱۷:۵۱    
یک سویه ی جدید جهش یافته کروناویروس که به سویه ی دلتا مربوط است باعث نگرانی کارشناسان در انگلیس شده است، چرا که ظاهرا از سویه ی دلتا واگیرتر است.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۷/۳۰ - ۱۷:۱۰    
سرمربی پرسپولیس چند تغییر مهم در ترکیب تیمش نسبت به بازی برابر الهلال ایجاد کرده است.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۷/۳۰ - ۱۶:۵۷    
دره زرنو محله کن، محدوده ای با باغ های کوچک و بزرگ و کوچه باغ هایی است که جمعیت زیادی در آن سکونت دارند.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۷/۳۰ - ۱۶:۵۴    
یکی از بهترین مسیرها برای رسیدن به دره کشار ، جاده کن سولقان (امامزاده داود(ع)) و ابتدای آزادراه تهران – شمال است.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۷/۳۰ - ۱۶:۵۲    
همه گیری کووید 19 باعث تغییر کردن معادلات بسیاری در سبک زندگی مردم دنیا شد، چراکه پاندمی ها یکی از دشمنان سرسخت و خطرناک بشر محسوب می شوند و قدمتی به بلندای تاریخ حیات انسان دارند.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۷/۳۰ - ۱۶:۴۵    
امیرمحمد مرتضی پور ، نوجوان 14 ساله ساکن محله تهرانسر ، به تازگی در مسابقات فرامنطقه ای تنیس روی میز مناطق 22 گانه شهر تهران، رتبه سوم را در بخش انفرادی کسب کرده است.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۷/۳۰ - ۱۶:۴۲    
بدرفتاری با فرزند، طرد کردنش و غافل شدن از او با اینکه خیلی شایع است، ولی دلیل اصلی ناشادی فرزندان نیست.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۷/۳۰ - ۱۶:۳۹    
برنامه فرهنگی جلوه های عرفان حافظ در هنر امروز به همراه آیین رونمایی از کتاب هنری حافظ، گوته و اوکر: شرق و غرب از هم جدا نمی شوند اول آبان در نمایشگاه کتاب فرانکفورت برگزار می شود.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۷/۳۰ - ۱۶:۳۹    
تهیه کننده سریال نیسان آبی از توقف ضبط این سریال در پی بستری شدن مهران غفوریان در بیمارستان و عمل قلب باز این بازیگر خبر داد.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۷/۳۰ - ۱۶:۳۸    
سحر جعفری جوزانی که چندی قبل با انتشار ویدئویی در فضای مجازی، از آسیب دیدگی جدی در ناحیه فک خبر داده بود، حالا با انتشار ویدئویی جدید اعلام کرد که شرایطش به حالت نرمال برگشته است.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۷/۳۰ - ۱۶:۳۱    
مدیر کل آموزش و پرورش کرمانشاه گفت: بازگشایی مدارس در آبان منوط به تصمیمات ستاد ملی کروناست و اولیا مدرسه فقط مجری این تصمیم هستند.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۷/۳۰ - ۱۶:۲۷    
عاشق فوتبال بود.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۷/۳۰ - ۱۶:۲۲    
سید ابراهیم رئیسی در سفر یک روزه خود به اردبیل عنوان کرد: توسعه راه های شمال استان اردبیل اولویت دولت است.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۷/۳۰ - ۱۶:۲۱    
چهاردهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران در حالی آغاز به کار کرد که دقایقی قبل از آیین افتتاحیه، پروین بهمنی، بانوی لالایی ایران از دنیا رفت و حال و هوای جشنواره را تحت تاثیر قرار داد.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۷/۳۰ - ۱۶:۲۰    
سخنگوی جمعیت هلال احمر از نجات جان هشت کوهنورد مفقود شده در ارتفاعات دشت لار خبر داد.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۷/۳۰ - ۱۶:۱۹    
برنامه رادیویی صبح جمعه با شما روزهای شنبه و یکشنبه مصادف با میلاد نبی مکرم اسلام(ص) و امام جعفر صادق (ع) به صورت ویژه روی آنتن می رود.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۷/۳۰ - ۱۶:۱۷    
پروین بهمنی، مادر و خالق لالایی های مادرانه ایران زمین که از مدتی پیش با شدیدتر شدن مشکلات قلبی و ریوی در بیمارستان امام سجاد(ع) بستری شده بود، روز گذشته در 72 سالگی از دنیا رفت.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۷/۳۰ - ۱۶:۱۷    
نگارخانه های تهران روز جمعه 30 مهرماه میزبان 18 نمایشگاه جدید در حوزه های مختلف هنرهای تجسمی می شوند.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۷/۳۰ - ۱۶:۱۵    
پل حاج حیدر روزگاری یکی از مهم ترین پل های محله کن به شمار می آمد.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۷/۳۰ - ۱۶:۱۴    
دولت فرانسه به میلیون ها شهروند این کشور با درآمد ماهانه 2000 یورو یا کمتر 100 یورو یارانه می دهد تا به تامین هزینه های افزایش سوخت و حامل های انرژی کمک کند.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۷/۳۰ - ۱۶:۱۰    
محله شیوا از محله های قدیمی منطقه 14 است که در محدوده ناحیه 2 و قسمت مرکزی آن قرار دارد.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۷/۳۰ - ۱۶:۰۹    
منطقه 18 ویژگی های منحصربه فردی دارد که آن را از مناطق دیگر متمایز می کند. دورتادور این منطقه را بزرگراه هایی مثل آزادگان، آیت الله سعیدی، 45 متری فتح و جاده قدیم کرج احاطه کرده است ...
همشهری   ۱۴۰۰/۰۷/۳۰ - ۱۶:۰۷    
سرمربی تیم فوتبال پورتو پرتغال در نشست خبری پیش از این مسابقه با توندلا به حمایت از مهدی طارمی پرداخت.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۷/۳۰ - ۱۶:۰۷    
یکی از بهترین اتفاقات عمرانی در محله نازی آباد راه اندازی مرکز اختصاصی شست وشوی مخازن زباله و رفع معضل بوی نامطبوع این سطل ها درمحله است که با استقبال بسیار شهروندان روبه رو شد.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۷/۳۰ - ۱۶:۰۵    
تا چند سال پیش در فاصله چند متری خیابان عبید زاکانی کوچه ای به نام کوچه آب انبار وجود داشت که در ابتدای آن ساختمان بزرگی به چشم می خورد.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۷/۳۰ - ۱۶:۰۴    
در سال های دور ساکنان روستای جعفرآباد باقراف اغلب از طریق کشاورزی و دامپروری ارتزاق می کردند، اما شکل گیری چند کارگاه کوچک ریخته گری و تولید آینه و شمعدان های برنزی تغییرات بنیادینی را برای آن به ...
همشهری   ۱۴۰۰/۰۷/۳۰ - ۱۵:۴۳    
امام جمعه مشهد با بیان اینکه دشمن از وحدت امت اسلام واهمه دارد، گفت: شهادت سرداران شهید شوشتری و محمدزاده و علمای اهل سنت در واقعه پیشین که به دست ایادی جنگ نیابتی آمریکا و رژیم صهیونیستی رخ داد ...
همشهری   ۱۴۰۰/۰۷/۳۰ - ۱۵:۳۵    
امام جمعه موقت تهران گفت: از بزرگترین خسارت های کرونای منحوس ممنوعیت و نداشتن نماز جمعه در کشور به ویژه در تهران بود.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۷/۳۰ - ۱۵:۳۲    
سازمان هواشناسی کل کشور با صدور یک هشدار سطح نارنجی هواشناسی، از نفوذ هوای سرد در استان های خراسان جنوبی، کرمان و سیستان و بلوچستان و خطر یخ زدگی محصولات کشاورزی خبر داد.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۷/۳۰ - ۱۵:۳۱    
وزیر راه و شهرسازی با ماجرای تزریق سرم تقویتی به سیدعزت الله ضرغامی، وزیر میراث فرهنگی و گردشگری شوخی کرد و از او خواست سرم را کامل تزریق کند تا بتواند بیشتر زیر میز بزند!
همشهری   ۱۴۰۰/۰۷/۳۰ - ۱۵:۲۷    
الک بالدوین (Alexander Baldwin) در سال 1958 در نیویورک در ایالات متحده آمریکا بدنیا آمد.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۷/۳۰ - ۱۵:۲۶    
سید ابراهیم رئیسی روز جمعه در ادامه برنامه های سفر استانی به اردبیل، از پروژه راه آهن اردبیل بازدید کرد.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۷/۳۰ - ۱۴:۵۱    
ادوارد اسنودن (پیمانکار سابق سازمان های جاسوسی و امنیتی آمریکا) دومین توییت خود را به زبان فارسی منتشر کرد.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۷/۳۰ - ۱۴:۳۷    
رئیس جمهوری به همراه هیات دولت امروز جمعه 30 مهر وارد استان اردبیل شد.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۷/۳۰ - ۱۴:۰۸    
فرهاد قائمیان، بازیگر سرشناس تلویزیون و سینما از خادمان افتخاری حرم مطهر امام رضا(ع) در مشهد مقدس است.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۷/۳۰ - ۱۴:۰۵    
شاهین فتحی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان تهران گفت: با تایید مفقود شدن این کوهنوردان در ارتفاعات لواسانات ...
همشهری   ۱۴۰۰/۰۷/۳۰ - ۱۳:۳۲    
استاندار آذربایجان غربی گفت: آب رسانی به دریاچه ارومیه و احیای آن اولویت دولت در استان خواهد بود.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۷/۳۰ - ۱۳:۳۲    
شادی فوق ستاره پرتغالی برای منچستر یونایتد گران تمام شد.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۷/۳۰ - ۱۳:۳۱    
نماینده رییس جمهور در امور افغانستان گفت: ثبات و امنیت منطقه و کشورهای همسایه افغانستان در گرو شرایطی است که در این کشور می گذرد.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۷/۳۰ - ۱۳:۲۹    
گروه ویژه اقدام مالی (FATF) اعلام کرد که نام ایران در لیست سیاه این کارگروه باقی مانده است.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۷/۳۰ - ۱۳:۲۱    
وزیر سابق ارتباطات نسبت به خبر مدیرعاملی اش در پرسپولیس واکنش نشان داد.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۷/۳۰ - ۱۲:۴۸    
مدیر روابط عمومی وزارت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، خبر سکته قلبی عزت الله ضرغامی، وزیر میراث فرهنگی را تکذیب کرد.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۷/۳۰ - ۱۲:۳۱    
یک رسانه روسی پس از باخت زنیت به یوونتوس در لیگ قهرمانان اروپا به عملکرد سردار آزمون انتقاد کرد.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۷/۳۰ - ۱۲:۲۹    
شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ اعلام کرد: با نصب کنتورهای هوشمند، مصرف برق مشترکان خانگی و تجاری پرمصرف در تهران از راه دور رصد خواهد شد.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۷/۳۰ - ۱۲:۱۴    
دست هنرمند طبیعت هر گوشه این کره خاکی را به گونه ای آراسته و اثری چشم نواز را به نمایش گذاشته است. برای دیدن همه این آثار باید صدها بار زندگی کرد و به سفر پرداخت تا بتوان تک تک آن ها را لمس کرد ...
همشهری   ۱۴۰۰/۰۷/۳۰ - ۱۲:۰۶    
معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به استفاده نیروگاه تبریز از مازوت از احتمال تعطیلی ادارات تبریز به علت آلودگی شدید هوا خبر داد.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۷/۳۰ - ۱۱:۳۲    
هالینا هاچینز که سر صحنه وسترن آمریکایی زنگار با شلیک اشتباهی گلوله الک بالدوین کشته شد، از چهره های نوظهور و آینده دار هالیوود در عرصه فیلمبرداری بود.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۷/۳۰ - ۱۱:۲۸    
مدافع قهرمانی فصل گذشته در نخستین بازی این فصل رقابت های لیگ برتر میهمان فولاد خوزستان است.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۷/۳۰ - ۱۰:۵۴    
مصرف ویتامین ها و مکمل های غذایی نقش زیادی در کاهش علائم افسردگی دارد.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۷/۳۰ - ۱۰:۵۳    
بازار سرمایه در نیمه نخست امسال تنها حدود شش درصد بازدهی داشته است. با وجود این، برخی کارشناسان هنوز به آینده آن امیدوارند. بعضی دیگر اما نگاه مثبتی به آینده بورس ندارند.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۷/۳۰ - ۱۰:۲۸    
یحیی گل محمدی، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس از غیبت چهار بازیکن سرخ پوشان پایتخت در نخستین بازی لیگ برتر خبر داد.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۷/۳۰ - ۱۰:۱۰    
رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا گفت: فردا (اول آبان) در شمال غرب، ارتفاعات زاگرس شمالی و ارتفاعات البرز غربی افزایش ابر گاهی رگبار پراکنده و وزش باد و در نیمه شرقی کشور جوی آرام ...
همشهری   ۱۴۰۰/۰۷/۳۰ - ۰۹:۵۹    
سیلاب جان 2 نفر را در استان گیلان گرفت که جسد یکی از این 2 تن تاکنون پیدا نشده است.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۷/۳۰ - ۰۹:۴۵    
در آخرین هفته مهر قیمت ارز و سکه برخلاف هفته گذشته افزایش یافت و شاخص بورس نیز اندکی رشد کرد.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۷/۳۰ - ۰۹:۳۸    
وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از ورود یک محموله جدید حاوی 700 هزار دوز واکسن کرونای روسیِ اسپوتنیک وی به کشور خبر داده است.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۷/۳۰ - ۰۹:۳۰    
مهدی طارمی بعد از پایان دور رفت مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا رکورد جالبی را در بین مهاجمان حاضر در این رقابت ها ثبت کرد.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۷/۳۰ - ۰۹:۲۹    
رییس مرکز ملی خشکسالی و مدیریت بحران سازمان هواشناسی با اشاره به اینکه میانگین بارش ها در کل کشور طی مهرماه سال جاری نسبت به میانگین بلندمدت کمتر بود ...
همشهری   ۱۴۰۰/۰۷/۳۰ - ۰۸:۲۴    
از دکتر فریبا کوهدانی، متخصص تغذیه پرسیدیم چه مواد غذایی ای بر سلامت قلب اثر می گذارند؟
همشهری   ۱۴۰۰/۰۷/۳۰ - ۰۹:۱۷    
رئیس جمهوری با اشاره به وضعیت نامناسب جاده های شمالی استان اردبیل گفت: توسعه راه های شمال این استان در اولویت اقدامات دولت قرار دارد.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۷/۳۰ - ۰۹:۱۳    
مرکز اطلاع رسانی امنیتی عراق از دستگیری مسئول انتقال اعضای خانواده های داعش از سوریه به عراق خبر داد.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۷/۳۰ - ۰۹:۰۶    
سخنگوی سازمان آتش نشانی جزئیات حادثه آتش سوزی در بیمارستان در خیابان انقلاب را تشریح کرد.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۷/۳۰ - ۰۸:۵۷    
رافائل گروسی، رئیس آژانس بین المللی انرژی اتمی اعلام کرد هیچ اطلاعاتی ندارد که نشان دهد ایران در حال غنی سازی اورانیوم دور از چشم جامعه جهانی است.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۷/۳۰ - ۰۸:۵۳    
دبیر کمیته علمی کشوری کووید 19 جزئیات طرح سامانه هوشمند برای محدودیت های کرونایی و قرنطینه را توضیح داد.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۷/۳۰ - ۰۸:۵۱    
سیدابراهیم رئیسی ، در جریان سفر به استان اردبیل از بزرگترین شهرک گلخانه ای کشور در منطقه مغان در شمال اردبیل بازدید کرد.
  • ۱