یکشنبه ۱۶ اردیبهشتساعت ۲۱:۱۸May 2024 5
جستجوی پیشرفته

خبرهای روزنامه همشهری 7 مهر 1400 - hamshahrionline.ir

روزنامه همشهری 29 اسفند 1393 روزنامه همشهری 29 اسفند 1394 روزنامه همشهری 30 اسفند 1395 روزنامه همشهری 29 اسفند 1396 روزنامه همشهری 27 اسفند 1397 روزنامه همشهری 21 مهر 1398 روزنامه همشهری 30 اسفند 1399 روزنامه همشهری 31 فروردین 1400 روزنامه همشهری 31 اردیبهشت 1400 روزنامه همشهری 31 خرداد 1400 روزنامه همشهری 31 تیر 1400 روزنامه همشهری 31 مرداد 1400 روزنامه همشهری 31 شهریور 1400 روزنامه همشهری 30 آبان 1400 روزنامه همشهری 30 آذر 1400 روزنامه همشهری 30 دی 1400 روزنامه همشهری 30 بهمن 1400 روزنامه همشهری 29 اسفند 1400 روزنامه همشهری 1 مهر 1400 روزنامه همشهری 2 مهر 1400 روزنامه همشهری 3 مهر 1400 روزنامه همشهری 4 مهر 1400 روزنامه همشهری 5 مهر 1400 روزنامه همشهری 6 مهر 1400 روزنامه همشهری 7 مهر 1400 روزنامه همشهری 8 مهر 1400 روزنامه همشهری 9 مهر 1400 روزنامه همشهری 10 مهر 1400 روزنامه همشهری 11 مهر 1400 روزنامه همشهری 12 مهر 1400 روزنامه همشهری 13 مهر 1400 روزنامه همشهری 14 مهر 1400 روزنامه همشهری 15 مهر 1400 روزنامه همشهری 16 مهر 1400 روزنامه همشهری 17 مهر 1400 روزنامه همشهری 18 مهر 1400 روزنامه همشهری 19 مهر 1400 روزنامه همشهری 20 مهر 1400 روزنامه همشهری 21 مهر 1400 روزنامه همشهری 22 مهر 1400 روزنامه همشهری 23 مهر 1400 روزنامه همشهری 24 مهر 1400 روزنامه همشهری 25 مهر 1400 روزنامه همشهری 26 مهر 1400 روزنامه همشهری 27 مهر 1400 روزنامه همشهری 28 مهر 1400 روزنامه همشهری 29 مهر 1400 روزنامه همشهری 30 مهر 1400 
همشهری   ۱۴۰۰/۰۷/۰۹ - ۱۰:۵۳    
مدیرکل ثبت احوال سیستان و بلوچستان گفت: لازم است دستگاه های امنیتی نظر خود را در اسرع وقت اعلام کنند تا هرچه سریع تر مشکل افراد بی شناسنامه را حل کنیم ...
همشهری   ۱۴۰۰/۰۷/۰۸ - ۲۰:۵۳    
اجرای طرح واکسیناسیون مناطق کم برخوردار در حاشیه شهر تهران از روز نخست مهر به مدت 10 روز آغاز شده است ...
همشهری   ۱۴۰۰/۰۷/۰۸ - ۱۶:۴۷    
آیا شما اهل مسافرت هستید، یک جلب توجه کننده هستید یا یک دوست وفادار؟ فقط با نگاه کردن به کفش شما می شود این را تشخیص داد.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۷/۰۸ - ۱۱:۵۱    
در اینجا به برخی از دلایلی که شما نباید مستقیماً از قوطی، نوشیدنی بخورید پرداخته شده است.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۷/۰۸ - ۱۱:۱۹    
محققان دریافتند که مصرف پنج وعده میوه و سبزیجات برای تضمین سلامت بدن موثر است.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۷/۰۸ - ۱۰:۵۸    
پس از انتخاب پیمان جبلی به عنوان رییس جدید صداوسیما، این سازمان، تصاویری آرشیوی از حضور وی در عرصه های خبری را منتشر کرده است.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۷/۰۸ - ۱۰:۳۰    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسات علنی هفته آتی خود به بررسی گزارش کمیسیون اقتصادی در مورد چرایی تأخیر چندماهه در ترخیص کالاهای اساسی مورد نیاز کشور خواهند پرداخت.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۷/۰۸ - ۰۹:۵۷    
رئیس مرکز تعویض پلاک و شماره گذاری پلیس راهور ناجا از افزایش مدت اعتبار وکالتنامه های نقل و انتقال خودرو خبر داد.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۷/۰۸ - ۰۹:۵۰    
عضو کمیته علمی کشوری کرونا از اجرای آزمایشی طرح کنترل هوشمند کرونا در استان قزوین از 2 هفته آینده خبر داد.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۷/۰۸ - ۰۹:۲۷    
رئیس سازمان غذا و دارو گفت: در حال حاضر 83 میلیون و 700 هزار دوز واکسن کرونا در اختیار داریم.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۷/۰۸ - ۰۸:۲۵    
بسیاری از افراد به علت کاهش تحرک و مصرف کربوهیدرات ها و شیرینی در روزهای کرونایی با افزایش وزن مواجه شده اند ...
همشهری   ۱۴۰۰/۰۷/۰۸ - ۰۹:۱۱    
رئیس مرکز تحقیقات استئوپروز پژوهشگاه علوم غدد و متابولیسم گفت: تحقیقات نشان می دهد که حدود 70 درصد زنان و 50 درصد مردان بالای 50 سال در ایران به پوکی یا کاهش تراکم استخوان مبتلا هستند.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۷/۰۸ - ۰۸:۱۶    
علیرضا جهانبخش، لژیونر و ملی پوش فوتبال ایران که این روزها در فاینورد بسیار درخشان ظاهر شده از تصمیم خود برای بازگشت به لیگ هلند صحبت کرد.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۷/۰۸ - ۰۰:۵۹    
جلسات دادگاهی نخست وزیر سابق رژیم صهیونیستی به اتهام فساد در رابطه با پرونده 4000 روز چهارشنبه ازسرگرفته شد.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۷/۰۷ - ۲۳:۱۵    
تصور ما این است قهوه خستگی و احساس خواب آلودگی را از بین می برد. اما آیا ممکن است با مصرف قهوه احساس خستگی بیشتری کنیم؟ دانشمندان به این سوال پاسخ می دهند.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۷/۰۷ - ۲۳:۵۷    
شرکت داروسازی مرک می گوید بررسی های آزمایشگاهی نشان می دهند داروی خوراکی ضدویروسی اش به نام مولنوپیراویر احتمالا در برابر سویه های جهش یافته جدید کروناویروس از جمله سویه ی بسیار واگیر غالب دلتا هم ...
همشهری   ۱۴۰۰/۰۷/۰۷ - ۲۳:۲۵    
سردار قاآنی با حضور در وزارت خارجه و تبریک به امیرعبداللهیان، جایگاه ویژه و قابل توجه وزارت امور خارجه در تامین منافع ملی کشور را مورد تاکید قرار داد.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۷/۰۷ - ۲۲:۵۳    
فرمانده نیروی زمینی سپاه گفت: ما نمی توانیم بپذیریم که برخی کشورها در رابطه با ارتقاء آمادگی یگان های رزمی جمهوری اسلامی، تحت تاثیر کشورهای ثالت ...
همشهری   ۱۴۰۰/۰۷/۰۷ - ۲۲:۴۶    
سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهوری و هیئت دولت 15 و 16 مهر ماه به بوشهر سفر می کنند.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۷/۰۷ - ۲۲:۴۳    
اروپا با کمبود 400هزار راننده کامیون مواجه است. انگلیس به تنهایی نیاز به 100هزار راننده کامیون دارد.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۷/۰۷ - ۲۲:۲۹    
سردار آزمون در ترکیب اصلی زنیت برابر مالمو حضور نداشت.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۷/۰۷ - ۲۲:۰۷    
سخنگوی وزارت خارجه چین تاکید کرد: کشورش قاطعانه با هر گونه تحریم یک جانبه مخالف است و از آمریکا می خواهد هرچه سریع تر به دخالت های درازدستانه و تحریم علیه شرکت ها و اشخاص طرف ثالث خاتمه دهد.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۷/۰۷ - ۲۱:۴۵    
دو روز بعد از شکسته شدن محاصره آبادان در عملیات ثامن الائمه، در حالیکه ایران بعد از یک سال دفاع از کشور به پیروزی چشمگیری در میدان جنگ دست پیدا کرده بود در یک روز فرمانده ستاد مشترک ارتش ...
همشهری   ۱۴۰۰/۰۷/۰۷ - ۲۱:۲۷    
در پی نامه جمعی از تولیدکنندگان داخلی لوازم خانگی به رهبر معظم انقلاب و درخواست برای ممانعت از واردات لوازم خانگی، ایشان نیز در نامه خطاب به رئیس جمهور ...
همشهری   ۱۴۰۰/۰۷/۰۷ - ۲۱:۰۷    
سیدامیرحسین علوی با 9رای اعضای شورای شهر رشت از مجموع 11رای به عنوان شهردار منتخب رشت برگزیده شد.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۷/۰۷ - ۲۱:۰۲    
نروژ یک پروفسور ایرانی- آلمانی را به دور زدن تحریم ها علیه ایران متهم کرد.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۷/۰۷ - ۲۱:۰۲    
مدیرکل دارو و مواد تحت کنترل سازمان غذا و دارو گفت: از امروز انسولین قلمی در داروخانه های منتخب فقط به بیماران مبتلا به دیابتی که اطلاعات آنان در سامانه مدیریت بیماران نادر ثبت شده باشد، عرضه می شود.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۷/۰۷ - ۲۱:۰۱    
خیلی ها در این روزها به ابتلای خود به بیماری کرونا مشکوک می شوند و بهترین راه برای تشخیص آن انجام تست است و حالا تست هایی در داروخانه ها توزیع شده که این امکان را فراهم کرده در منزل و کمتر از 15 ...
همشهری   ۱۴۰۰/۰۷/۰۷ - ۲۰:۵۹    
پیمان جبلی دقایقی پس از انتصاب، نخستین توییت خود در مقام رییس سازمان صداوسیما را در حساب کاربری اش منتشر کرد و نوشت: صداوسیما رسانه کسانی خواهد بود که صدایشان به جایی نمی رسد.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۷/۰۷ - ۲۰:۵۰    
یوتیوب در اقدامی برای مقابله با محتواهای مضر درباره پاندمی کرونا ویدئوهای حاوی اطلاعات نادرس درباره همه واکسن ها را حذف می کند.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۷/۰۷ - ۱۹:۴۱    
تصاویری دیدنی از فضای داخلی یک هواپیمای خصوصی فوق لاکچری را در ویدئوی زیر تماشا کنید.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۷/۰۷ - ۲۰:۳۳    
بر اساس کتاب نوشته شده توسط دبیر مطبوعاتی سابق دولت ترامپ، این رئیس جمهور سابق آمریکا خلق و خوی ناپایدار و ترسناکی داشت و گاهی دستیاران او مجبور می شدند برای آرام کردن او نماهنگ هایی را پخش کنند.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۷/۰۷ - ۲۰:۳۱    
دفتر آیت الله سیدعلی سیستانی مرجع عالیقدر شیعیان عراق امروز خطاب به رای دهندگان عراقی در انتخابات پارلمانی پیش رو بیانیه داد.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۷/۰۷ - ۲۰:۲۴    
رهبر جریان صدر عراق بار دیگر شرکت کنندگان در کنفرانس عادی سازی روابط را که جمعه گذشته در اربیل برگزار شده بود، تهدید کرد و از دولت عراق خواست تا آنها را بازداشت کند.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۷/۰۷ - ۲۰:۲۰    
سایت وزارت خزانه داری آمریکا اعلام کرد: آمریکا از طریق دفتر نظارت حساب های بانکی خارجی خود و به واسطه تدابیر هماهنگ شده با دولت قطر شبکه مالی اصلی حزب الله لبنان را که دفتر آن شبه جزیره عربستان است ...
همشهری   ۱۴۰۰/۰۷/۰۷ - ۲۰:۱۹    
علی صحرایی، مدیر عامل شرکت بورس تهران به دلیل کشف ماینر و استخراج رمزارز در ساختمان این شرکت از سمت خود کناره گیری کرد.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۷/۰۷ - ۱۹:۵۰    
مارهای پیتون مشبک در خانه فیصل ملیکه در شهر جده در عربستان سعودی.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۷/۰۷ - ۱۹:۴۹    
دکتر بهرام عین اللهی، وزیر بهداشت گفت: حضور در اماکن تجمعی و استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی فقط با کارت واکسن مقدور است.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۷/۰۷ - ۱۹:۴۸    
مدیر کل دفتر بهبود تغذیه جامعه وزارت بهداشت گفت: سرانه مصرف شیر و فرآورده های آن در ایران در مقایسه با میانگین مصرف جهانی 30 درصد و در مقایسه با میانگین کشورهای توسعه یافته 65 درصد کمتر است.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۷/۰۷ - ۱۹:۴۰    
مهاجم جوان سایپا با عقد قراردادی رسما استقلالی شد.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۷/۰۷ - ۱۸:۴۴    
اگر زمان به عقب بازگردد، به 31 شهریور 59، تاریخ گواهی می دهد در حالی که ما سر جنگ با هیچ کشوری نداشتیم و حتی یک تیر هم به سوی کشور همسایه شلیک نکرده بودیم تهاجم گسترده ای به مرزهای زمینی و هوایی ما ...
همشهری   ۱۴۰۰/۰۷/۰۷ - ۱۸:۴۲    
مدیر اجرایی پروژه واکسیناسیون شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه از واکسیناسیون شهروندان در یک پایانه به صورت خودرویی و 5 ایستگاه منتخب خبر داد.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۷/۰۷ - ۱۸:۴۱    
یکی از برجسته ترین نقاط قوت امکانات آموزشی شهرری توجه ویژه به دانش آموزان استثنایی و فراهم کردن امکانات تحصیلی برای این گروه از دانش آموزان است.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۷/۰۷ - ۱۸:۴۰    
وزیر بهداشت گفت: تاکنون 53 میلیون دوز واکسن کرونا در کشور تزریق شده است و امیدواریم تا یک هفته آینده به 60 میلیون دوز برسیم.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۷/۰۷ - ۱۸:۳۷    
چندی پیش علیرضا زاکانی شهردار تهران به صورت سرزده به منطقه 16 آمد و مهمان اهالی خونگرم محله باغ آذری شد.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۷/۰۷ - ۱۸:۳۶    
لحظه لحظه زندگی اش با شهید و شهادت درآمیخته و در طول سال، هر جا که قرار است یادی از یک شهید شود یا مسئولی به دیدار خانواده شهیدی برود، می توان فاطمه فضلی خانی را آنجا دید.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۷/۰۷ - ۱۸:۳۵    
عمری با نوای حزین خود دل ها را روانه کربلا کرد و جزو کسانی بود که از کودکی، از سر عشق به اهل بیت(ع) به جمع مداحان و مرثیه سرایان پیوست.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۷/۰۷ - ۱۸:۰۷    
آدریان پیکای 55 ساله در بخش مراقبت های ویژه برای بیماران کرونا در بخارست پایتخت بلغارستان روی تخت نشسته است و اکسیژن اضافی دریافت می کند. او می گوید: من نمی خواستم واکسن بزنم، چون از واکسن می ترسیدم.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۷/۰۷ - ۱۷:۴۲    
فرمانده انتظامی شهرستان ملایر گفت: اختلاف بر سر ارثیه به قتل 3 عضو یک خانواده در این شهرستان منجر شد.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۷/۰۷ - ۱۷:۱۰    
فیلم کوتاه بچه ها در سومین حضور بین المللی خود در جشنواره آرلینگتون در ایالت ماساچوست آمریکا روی پرده می رود.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۷/۰۷ - ۱۷:۰۵    
با پایان یافتن دوره مسئولیت آقای دکتر علی عسکری در سازمان صداوسیما، حضرت آیت الله خامنه ای با تشکر از تلاش های خستگی ناپذیر ایشان، در حکمی آقای دکتر پیمان جبلی را به ریاست آن سازمان منصوب کردند.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۷/۰۷ - ۱۷:۰۳    
شقایق دهقان در برنامه کافه آپارات فریدون جیرانی از آرزویش برای نویسندگی و تاثیر مهراب قاسم خانی، همسر سابقش بر این آرزو گفت.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۷/۰۷ - ۱۷:۰۱    
رئیس پلیس راه تهران بزرگ از بازداشت یک سارق مسافرنما در گشت زنی های انتظامی این پلیس خبر داد.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۷/۰۷ - ۱۷:۰۰    
منابع خبری از صدور کیفرخواست علیه شش اسیر فلسطینی فراری از بند رژیم صهیونیستی توسط دادستانی این رژیم و همچنین تمدید مجدد بازداشت آن ها خبر دادند.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۷/۰۷ - ۱۷:۰۰    
فیلم های راهیافته به بخش پویانمایی مسابقه ملی سی وهشتمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران معرفی شدند.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۷/۰۷ - ۱۶:۵۸    
مشاور وزیر آموزش و پرورش از اضافه شدن مسئولیت آموزش کودکان زیر 6 سال در دو گروه 3 ساله به مأموریت و رسالت آموزش و پرورش خبر داد.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۷/۰۷ - ۱۶:۵۸    
معاون اجتماعی و پارلمانی سازمان نظام پزشکی گفت: اگر امروز از شهدایمدافع سلامت کرونا تقدیر و تجلیل و به آنها توجه نشود، در آینده چه کسی می خواهد مقابل مشکلات و بیماری ها و.. ...
همشهری   ۱۴۰۰/۰۷/۰۷ - ۱۶:۵۸    
سازمان هواشناسی درخصوص بارش شدید باران در 6 استان از بعدازظهر امروز و وزش باد شدید در شرق کشور هشدار داد.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۷/۰۷ - ۱۶:۵۵    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با صدور حکمی محمد خزاعی را به سمت رئیس سازمان امور سینمایی و سمعی و بصری منصوب و جایگزین حسین انتظامی کرد.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۷/۰۷ - ۱۶:۵۰    
نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: دولت برای جبران خسارت های واردآمده به هتلداران به خاطر محدودیت های ناشی از بحران شیوع ویروس کرونا به این صنف کمک کند.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۷/۰۷ - ۱۶:۴۱    
عضو شورای شهر تهران ضمن بازدید از مرکز کنترل و فرماندهی و دو ایستگاه آتش نشانی بر سیستمی کردن مدیریت عملیات در آتش نشانی تهران تاکید کرد
همشهری   ۱۴۰۰/۰۷/۰۷ - ۱۶:۰۸    
یک مقام اماراتی گفت: توافق هسته ای به همان شکلی که سال 2015 بود، فاجعه ای برای منطقه و تمام جهان خواهد بود و موجب قدرت گرفتن ایران خواهد شد.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۷/۰۷ - ۱۵:۵۷    
از 50 میلیارد تومان اعتبار مورد نیاز برای احداث مجموعه شمش تبریزی در خوی تا کنون فقط 4 میلیارد تومان اختصاص پیدا کرده است.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۷/۰۷ - ۱۵:۵۴    
تکمیل و بهره برداری پل در دست ساخت نهراب در محور زاهدان-زابل نیازمند 15میلیارد تومان اعتبار است.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۷/۰۷ - ۱۵:۵۲    
دومین مثنوی تاریخ دار با تاریخ کتابت 20 شعبان 838 قمری به همت کارشناسان و فهرست نویسان سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران شناسایی شده است.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۷/۰۷ - ۱۵:۵۲    
هتل La Reserve در داکار با تاکید بر ارزش های بومی و روش های سنتی طراحی شده است.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۷/۰۷ - ۱۵:۵۱    
دو پرتره و طرح که آلبرشت دورر و یان مستارت به ترتیب در سال های 1508 و 1525 از سیاهان آفریقایی کشیده بودند، برای نخستین بار پس از حدود 500 سال در موزه ملی آمستردام به نمایش درآمده است.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۷/۰۷ - ۱۵:۵۱    
یک هنرمند دانمارکی که برای بازسازی دو تابلو قدیمی از موزه هنرهای مدرن کانستن در شهر آلبورگ 534 هزار کرون پول گرفته بود، دو تابلو خالی با نام پول را بردار و فرار کن به مدیران موزه تحویل داد.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۷/۰۷ - ۱۵:۴۵    
مدیرکل شیلات گیلان از ظرفیت سازی در تولیدات شیلاتی و افزایش تولید انواع ماهیان پرورشی در واحد سطح در استان خبر داد.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۷/۰۷ - ۱۵:۴۲    
محسن افشارچی با رأی اعتماد دولت به عنوان استاندار زنجان انتخاب شد.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۷/۰۷ - ۱۵:۳۷    
سازمان پزشکی قانونی کشور درباره افزایش تلفات مسمومیت با گاز منوکسید کربن در نیمه دوم سال هشدار داد و اعلام کرد بیش از 72 درصد جان باختگان سال گذشته برای نیمه دوم سال بوده اند.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۷/۰۷ - ۱۵:۳۳    
کامران عبدولی، معاون حفاظت و پیشگیری حریق سازمان آتش نشانی گفت: از 33 هزار ساختمان ناایمن بازدید کردیم اما اخطارهای ما اثرگذار نیست و کارآیی لازم را ندارد.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۷/۰۷ - ۱۵:۲۶    
مستند فریاد بلوط روایتی از نابودی سرمایه های ملی و تولید جدید شبکه مستند چهارشنبه 7 مهر ساعت 21 پخش می شود.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۷/۰۷ - ۱۵:۲۶    
بررسی نرخ بیکاری افراد 15 ساله و بیش تر در تابستان امسال نشان می دهد که 9.6 درصد از جمعیت فعال (شاغل و بیکار) بیکار بوده اند ...
همشهری   ۱۴۰۰/۰۷/۰۷ - ۱۵:۲۵    
ساخته جدید آپیچاتپونگ ویراستاکول، کارکردان مطرح تایلندی به عنوان نماینده سینمای کلمبیا در اسکار 2022 معرفی شد.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۷/۰۷ - ۱۵:۲۴    
فرمانده انتظامی هرمزگان از شهادت یکی از ماموران نیروی انتطامی بندرعباس در درگیری بین دو طایفه خبر داد.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۷/۰۷ - ۱۵:۱۵    
پیمان جبلی در سال 1345 در تهران بدنیا آمد. وی از 7 شهریور 1400 به عنوان هشتمین رئیس سازمان صدا و سیما منصوب شد.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۷/۰۷ - ۱۵:۱۰    
هرسال با فرا رسیدن هفته دفاع مقدس فرصتی به دست می آید تا بار دیگر اتفاقات و رویدادهای دورانی را مرور کنیم که نقطه عطفی در تاریخ کشورمان به شمار می آید.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۷/۰۷ - ۱۵:۱۰    
تنها دریاچه منطقه 19 است که بیش از یک دهه قبل در بوستان شقایق ایجاد شده، اما چند سالی است به صورت مخزن درآمده و از دریاچه فقط نام آن را به یادگار دارد.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۷/۰۷ - ۱۵:۰۸    
شهردار ناحیه یک شهرداری منطقه 18 از شروع بازدیدهای میدانی از محله ها با همراهی شورایاران و معتمدان خبر داد.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۷/۰۷ - ۱۵:۰۷    
وزارت اطلاعات در اطلاعیه ای اعلام کرد: یکی از بزرگترین شبکه های سازمان یافته کلاهبرداری در سطح کشور توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) شناسایی و مورد ضربه قرار گرفت و عناصر آن دستگیر شدند.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۷/۰۷ - ۱۴:۵۹    
متخصص تغذیه و رژیم درمانی گفت: تغذیه صحیح بیماران مبتلا به کووید19 در دوران نقاهت بسیار حائز اهمیت بوده بنابراین این افراد باید توجه ویژه ای به این موضوع داشته باشند.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۷/۰۷ - ۱۴:۳۹    
خشکسالی و نبود علوفه کافی در مراتع عامل اصلی کوچ به مناطق قشلاقی عشایر چهار محال و بختیاری عنوان شده است.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۷/۰۷ - ۱۴:۳۷    
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مازندران از اقامت بیش از 4میلیون گردشگر در مازندران طی نیمه نخست سال جاری خبر داد.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۷/۰۷ - ۱۴:۳۵    
دو دفتر خدمات مسافرت هوایی به دلیل بی توجهی به توصیه های سازمان هواپیمایی کشوری و گران فروشی بلیت پروازهای اربعین به مدت سه ماه تعلیق شدند.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۷/۰۷ - ۱۴:۳۴    
رئیس اتحادیه بارفروشان میدان مرکزی گفت: با افزایش قیمت موز از 10 مهر برآورد می شود که قیمت تمامی محصولات کشاورزی بالا رود.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۷/۰۷ - ۱۴:۱۱    
دلار امروز چهارشنبه 7 مهر 1400 در صرافی های بانکی 27 هزار و 693 تومان معامله شد که نسبت به روز گذشته قیمت آن 253 تومان افزایش یافت.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۷/۰۷ - ۱۴:۰۸    
در سال جاری 89 درصد بازنشستگان صندوق بازنشستگی کشوری، 75 درصد بازنشستگان صندوق بازنشستگی فولاد و 40.4 درصد مستمری بگیران و بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی بین 50 تا 100 میلیون ریال حقوق گرفته اند.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۷/۰۷ - ۱۴:۰۶    
وزارت بهداشت، آمار واکسیناسیون کرونا در کشور از ابتدا تا 7 مهرماه 1400 را به تفکیک واکسن ها تشریح و اعلام کرد.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۷/۰۷ - ۱۴:۰۲    
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: امروز بخشی از مسئولین و مدیران ما فکر و ذهن شان این است که بسیاری از امور کاری به دین ندارد و مربوط به علم است ...
همشهری   ۱۴۰۰/۰۷/۰۷ - ۱۳:۴۴    
اسطوره فوتبال ایران با پوشیدن لباس آتش نشان ها، روز آنان را تبریک گفت.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۷/۰۷ - ۱۳:۴۲    
رئیس جمهوری حمایت از موسسات و مراکز داخلی فعال در ساخت واکسن را اولویت دولت عنوان کرد و گفت: همزمان با گسترش واکسیناسیون باید با یک حرکت منطقی ...
همشهری   ۱۴۰۰/۰۷/۰۷ - ۱۳:۴۱    
پروانه نمایش فیلم سه روز و سه قتل به کارگردانی مسعود امینی تیرانی از سوی سازمان سینمایی صادر شد.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۷/۰۷ - ۱۳:۳۲    
پیمان جبلی، رئیس جدید صدا و سیما گفت: برنامه تحولی سازمان در دوره جدید هویت محور و عدالت گستر خواهد بود.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۷/۰۷ - ۱۳:۳۰    
پیمان جبلی، رئیس جدید صدا و سیما گفت: برنامه تحولی سازمان در دوره جدید هویت محور و عدالت گستر خواهد بود.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۷/۰۷ - ۱۳:۳۰    
معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده از ابلاغ بخشنامه جدید درباره کارنامه دانش آموزان خبر داد و گفت ...
همشهری   ۱۴۰۰/۰۷/۰۷ - ۱۳:۲۱    
قیمت هر شانه تخم مرغ 30 عددی در خرده فروشی های تهران 55 تا 60 هزار تومان شده است.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۷/۰۷ - ۱۳:۲۰    
دبیر شورای نگهبان گفت: اربعین سرآغاز حرکت پربرکتی بود که در طول قرن ها باید این حرکت پرشکوه تر و پرشورتر بماند و می ماند.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۷/۰۷ - ۱۳:۱۸    
دبیر ستاد راهبری نقشه جامع علمی کشور از مشخص شدن تأثیر امتحان های نهایی در کنکور سال های 1401 و 1402 در جلسه این ستاد خبر داد.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۷/۰۷ - ۱۳:۱۷    
علی دایی، اسطوره فوتبال ایران با پوشیدن لباس آتش نشان روز آتش نشان را تبریک گفت.
  • ۱