یکشنبه ۱۶ اردیبهشتساعت ۱۷:۲۴May 2024 5
جستجوی پیشرفته

خبرهای روزنامه همشهری 4 مهر 1400 - hamshahrionline.ir

روزنامه همشهری 29 اسفند 1393 روزنامه همشهری 29 اسفند 1394 روزنامه همشهری 30 اسفند 1395 روزنامه همشهری 29 اسفند 1396 روزنامه همشهری 27 اسفند 1397 روزنامه همشهری 21 مهر 1398 روزنامه همشهری 30 اسفند 1399 روزنامه همشهری 31 فروردین 1400 روزنامه همشهری 31 اردیبهشت 1400 روزنامه همشهری 31 خرداد 1400 روزنامه همشهری 31 تیر 1400 روزنامه همشهری 31 مرداد 1400 روزنامه همشهری 31 شهریور 1400 روزنامه همشهری 30 آبان 1400 روزنامه همشهری 30 آذر 1400 روزنامه همشهری 30 دی 1400 روزنامه همشهری 30 بهمن 1400 روزنامه همشهری 29 اسفند 1400 روزنامه همشهری 1 مهر 1400 روزنامه همشهری 2 مهر 1400 روزنامه همشهری 3 مهر 1400 روزنامه همشهری 4 مهر 1400 روزنامه همشهری 5 مهر 1400 روزنامه همشهری 6 مهر 1400 روزنامه همشهری 7 مهر 1400 روزنامه همشهری 8 مهر 1400 روزنامه همشهری 9 مهر 1400 روزنامه همشهری 10 مهر 1400 روزنامه همشهری 11 مهر 1400 روزنامه همشهری 12 مهر 1400 روزنامه همشهری 13 مهر 1400 روزنامه همشهری 14 مهر 1400 روزنامه همشهری 15 مهر 1400 روزنامه همشهری 16 مهر 1400 روزنامه همشهری 17 مهر 1400 روزنامه همشهری 18 مهر 1400 روزنامه همشهری 19 مهر 1400 روزنامه همشهری 20 مهر 1400 روزنامه همشهری 21 مهر 1400 روزنامه همشهری 22 مهر 1400 روزنامه همشهری 23 مهر 1400 روزنامه همشهری 24 مهر 1400 روزنامه همشهری 25 مهر 1400 روزنامه همشهری 26 مهر 1400 روزنامه همشهری 27 مهر 1400 روزنامه همشهری 28 مهر 1400 روزنامه همشهری 29 مهر 1400 روزنامه همشهری 30 مهر 1400 
همشهری   ۱۴۰۰/۰۷/۰۶ - ۱۴:۳۷    
بنابر اعلام روابط عمومی وزارت بهداشت، طی شبانه روز گذشته11 هزار و 701 بیمار جدید کووید-19 در کشور شناسایی شدند و متاسفانه در این بازه زمانی 239 بیمار نیز جان خود را از دست دادند.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۷/۰۶ - ۱۰:۵۴    
دندان درد بیماری است که بیشتر افراد با آن رو به رو شدند، برای رهایی موقت از درد این بیماری پیشنهاد می شود این مطلب را بخوانید.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۷/۰۵ - ۲۳:۰۰    
چند ترفند برای کاهش مصرف اینترنت واتس اپ و اینستاگرام را در این گزارش به شما معرفی می کنیم.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۷/۰۵ - ۱۸:۲۸    
رئیس سازمان تعلیم و تربیت گفت: مهدهای کودک در شهرهای غیر از شرایط قرمز کرونایی می توانند از فردا با رعایت شیوه نامه های بهداشتی فعالیت خود را آغاز کنند.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۷/۰۵ - ۱۴:۳۳    
با ارائه پیشنهاد الزام نصب دیزل ژنراتور در برج ها و مجتمع های مسکونی تبریز، بازار سیاه دیزل ژنراتور در تبریز به وجود آمده است.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۷/۰۵ - ۱۳:۰۸    
هیات دولت در جلسه دیروز خود سیدحامد عاملی را به عنوان استاندار اردبیل انتخاب کرد.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۷/۰۵ - ۱۱:۲۹    
آلودگی هوا برای مردم جنوب شرقی تهران در شهرک مشیریه فقط در چند ماه سرد سال نیست، آنها عین 365 روز را گرفتار گرد و خاکی ناشی از کارخانه سیمان هستند ...
همشهری   ۱۴۰۰/۰۷/۰۵ - ۱۱:۲۶    
سرمربی و کاپیتان سابق پرسپولیس احتمالا به هیات مدیره سرخ ها اضافه خواهند شد.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۷/۰۵ - ۱۰:۵۱    
یکی از دغدغه های این روزهای خیلی از مردم در شرایط اقتصادی پر نوسان، نگرانی مالی است اما چقدر از این نگرانی ها واقعی است؟
همشهری   ۱۴۰۰/۰۷/۰۵ - ۰۹:۲۷    
آنگلا مرکل، که او را به درستی قدرتمندترین زن جهان می دانند، پس از 16 سال از کرسی ریاست بر دولت فدرال آلمان خداحافظی خواهد کرد ...
همشهری   ۱۴۰۰/۰۷/۰۵ - ۰۹:۴۷    
روز گذشته بارسلونا در نیوکمپ با گل های بازیکنان هلندی و جانشین مسی لوانته را شکست داد.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۷/۰۵ - ۰۸:۳۸    
تیم ملی فوتسال آرژانتین، قهرمان دور گذشته جام جهانی شب گذشته با حذف روسیه در مرحله یک چهارم نهایی در نیمه نهایی به برزیل خورد تا یک فینال زودرس را در جام جهانی لیتوانی شاهد باشیم.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۷/۰۵ - ۰۷:۲۷    
پس از گذشت بیش از 2 سال از ممنوعیت واردات بعضی از کالاها از جمله لوازم خانگی، نمایندگان مجلس و تولیدکنندگان، اصرار به تداوم 5 ساله این ممنوعیت ها دارند ...
همشهری   ۱۴۰۰/۰۷/۰۵ - ۰۱:۰۰    
وزیر کشور گفت: همه زائران ایرانی در بازگشت از مراسم اربعین حسینی هنگام ورود به کشور از مرزهای هوایی و زمینی باید تست PCR بدهند.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۷/۰۵ - ۰۰:۴۴    
فرستاده ویژه آمریکا در امور ایران با وزیر خارجه عراق دیدار کرد. طرفین در این دیدار واقعیت روابط ایران و آمریکا و احتمال برگزاری نشست های آتی و تحولات منطقه را بررسی کردند.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۲۳:۴۰    
اگر نگران هستید که پوستتان به خوبی قبل به نظر نمی رسد، به دهه 30 زندگی تان خوش آمدید. احتمالاً دارید اولین نشانه های چین و چروک، شل شدگی پوست ...
همشهری   ۱۴۰۰/۰۷/۰۵ - ۰۰:۰۸    
همسر شاهزاده هری با لباس والنتینو و جواهرات کارتیه خواستار برابری شد و این امر واکنش های زیادی به همراه داشت.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۲۳:۲۷    
وزیر امور خارجه در مسیر بازگشت از نیویورک با توقف کوتاه در فرانکفورت، در محل سرکنسولگری کشورمان حضور یافت و با جمعی از ایرانیان فرهیخته مقیم آلمان در حوزه های مختلف علمی، پزشکی ...
همشهری   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۲۲:۵۳    
حضرت آیت الله خامنه ای به پرسشی درباره پوشش به هنگام عزاداری پاسخ داده اند.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۲۲:۳۱    
سرگئی لاوروف وزیر خارجه روسیه در در گفته با روزنامه نگاران در حاشیه نشست مجمع عمومی سازمان ملل گفت که آمریکا باید به شکل مؤثرتری برای احیای توافق هسته ای اقدام کند.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۲۲:۱۶    
وزیر امورخارجه کشورمان در توئیتی در بازگشت از مجمع عمومی سازمان ملل متحد نوشت: ایران به دیپلماسی ارزش می نهد، همواره به احترام پاسخ متقابل می دهد، و به حسن نیت با حسن نیت جواب می دهد.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۲۱:۴۱    
مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی خبر داد که بازرسان آژانس در واپسین روزهای شهریور، تجهیزات نظارتی آژانس در ایران را سرویس کردند.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۲۱:۳۵    
رئیس جمهور گفت: وزارت کشور به عنوان دستگاه محوری در سامان دهی سفر اربعین، وظیفه دارد بر حسن عملکرد همه دستگاه های ذی ربط در ستاد اربعین نظارت کند تا با برنامه ریزی های انجام شده هیچگونه مشکلی برای ...
همشهری   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۲۱:۱۵    
حضرت آیت الله خامنه ای شامگاه امروز (یکشنبه) با حضور در کنار پیکر آیت الله حسن زاده آملی، ضمن قرائت نماز و فاتحه با آن عالم ربّانی و سالک توحیدی وداع کردند.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۲۱:۰۹    
گروه طالبان تراشیدن ریش را در یکی از ولایت های این کشور ممنوع کردند.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۲۰:۳۷    
ایسلند به عنوان نخستین کشور اروپایی است که زنان در پارلمان این کشور از مردان بیشتر هستند.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۲۰:۱۴    
دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین گفت: دولت آقای رئیسی دولت خوش رزقی است و برخی از اقدامات اخیر که امیدبخش بوده سبب تابیدن بارقه امید به قلب مردم شده است.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۲۰:۰۱    
درجلسه امروز هیات وزیران اعضای دولت پس از بررسی سوابق اجرایی و مدیریتی آقایان سید محمدرضا هاشمی، مهران فاطمی و سید حامد عاملی، به آنها به ترتیب به عنوان استانداران منتخب سمنان ...
همشهری   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۱۹:۵۲    
سپاه پاسداران از وقوع حادثه آتش سوزی در یکی از مراکز تحقیقات خودکفایی خود در تهران خبر داد.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۱۸:۳۷    
غذاهای دریایی می توانند جمعیت جهان را بدون نابود کردن کره زمین تغذیه کنند.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۱۹:۲۶    
فرمانده عملیات ستاد مقابله با کرونای استان تهران گفت: دیروز در آمارها تغییری داشتیم و افزایشی در آمار شاخص های سرپایی و بستری دیده شد که می تواند زنگ خطر باشد.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۱۸:۰۵    
ما ایرانی ها برای پیاده روی اربعین، بیشتر مسیر نجف تا کربلا را می شناسیم در حالی که برای رسیدن به دیار عاشقان، راه های مختلفی وجود دارد.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۱۸:۵۶    
وزارت آموزش و پرورش بخشنامه تحویل پرونده و مدارک تحصیلی دانش آموز به والدین یا سرپرست قانونی وی با تشخیص مدیر را به ادارات کل آموزش و پرورش استان ها ابلاغ کرد.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۱۸:۳۲    
یک گروه بین المللی از دانشمندان سعی دارند با استفاده از تغییرات فصلی، به یافتن آب در مریخ بپردازند.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۱۸:۲۵    
یک سیستم جدید بدون باتری می تواند علاوه بر اعطای یک عمر بی پایان به دستگاه های الکترونیکی به شکل قابل توجهی مشکل رو به رشد زباله های الکترونیکی را کاهش دهد.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۱۸:۲۴    
دبیر ستاد مرکزی اربعین حسینی از آمادگی لازم دستگاه های مسئول برای پذیرش زائرین حسینی از روز سه شنبه این هفته در مرز مهران خبر داد.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۱۸:۰۷    
پس زدگی فاضلاب در برخی محله های اهواز و آبادان، زندگی شهروندان را با مشکلات عدیده ای مواجه کرده است.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۱۸:۰۵    
قطع مدت دار برق در تابستان امسال سبب توقف برخی خطوط تولید و آسیب دیدن واحدهای صنعتی و تولیدی استان البرز شد.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۱۸:۰۲    
آخرین خروجی برآورد وضعیت خشکسالی هواشناسی سیستان و بلوچستان نشان می دهد 93درصد مساحت استان درگیر درجات مختلف خشکسالی است.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۱۷:۵۶    
گزارشی از زندگی نصرت بسیطی تنها زن رزمنده در خط مقدم جبهه گیلانغرب
همشهری   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۱۷:۵۰    
سرپرست پلیس راه مازندران از مسدود شدن موقتی محور هراز به دلیل تعمیرات خبر داد.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۱۷:۴۸    
البرز روزهای سیاه کرونایی را در تابستان امسال تجربه کرد، اما رنگ بندی این استان با رعایت پروتکل های بهداشتی و واکسیناسیون تغییر کرده است و اکنون نشان از بهبود وضعیت دارد.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۱۷:۴۷    
آخرین حضور دنیل کریگ در نقش مامور مخفی 007 سینماداران بریتانیا را بر آن داشته است برای رویارویی با تب بانددوستی مردم در اکران عمومی زمانی برای مردن نیست صدها کارمند اضافی استخدام کنند.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۱۷:۴۳    
بعد از گذشت حدود 10سال از کلنگ زنی، ساخت باغ موزه دفاع مقدس کردستان در مرحله مناقصه و ارزیابی پیمانکار قرار دارد.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۱۷:۴۱    
سینما عصر جدید در حال حاضر تنها سینمای فعال کلانشهر اراک محسوب می شود و بقیه سینماها تعطیل شده اند.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۱۶:۴۰    
مرکل به عنوان مشهورترین سیاستمدار زن جهان با ویژگی های خاص شخصیتی خود حتی در آستانه کنار رفتن از قدرت نیز مورد توجه رهبران جهان است اما از میان خصوصیات منحصر به فرد او ...
همشهری   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۱۷:۳۶    
مدیرکل هواشناسی گیلان از شروع بارش های چند روزه و صدور هشدار سطح زرد هواشناسی در گیلان خبر داد.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۱۷:۱۱    
استاندار تهران گفت: در استان تهران 6 میلیون و 621 دوز واکسن کووید-19 در نوبت اول تزریق شده است.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۱۷:۱۱    
مرز مهران ظهر امروز به صورت موقت برای تردد زوار اربعین باز شد.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۱۶:۴۶    
سوگواره نمایشی با کاروان نور همزمان با اربعین حسینی به مدت 10 شب در فضای باز مقابل مرکز تولید تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان میزبان وفاداران و دلدادگان به سیدالشهدا(ع) است.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۱۶:۳۸    
مجموعه تلویزیونی پریدخت با بازی لیلا حاتمی و علی مصفا از سه شنبه 6 مهر مهمان خانه های آی فیلمی ها می شود.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۱۶:۳۵    
رئیس پلیس امنیت اقتصادی پایتخت از کشف بیش از 247 هزار داروی غیرمجاز در محدوده ناصرخسرو خبر داد.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۱۶:۳۵    
رئیس مرکز هماهنگی حوزه وزارتی آموزش و پرورش گفت: اگر دانش آموزی به هر دلیلی هنوز ثبت نام نشده باشد در شاد احراز هویت نخواهد شد.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۱۶:۳۱    
دبیر کمیته تخصصی تشخیص و درمان کووید-19 درباره واردات امروز واکسن تک دوز سینوفارم توضیح داد.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۱۶:۳۰    
یکی از کارگران شهرداری دهدشت گفت که همسرش در پی نداشتن توان مالی برای خرید لوازم مدرسه فرزندانشان دست به خودسوزی زده است.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۱۶:۳۰    
روند شیوع کرونا را در ایران طی یک ماه اخیر (از 4 شهریور تا 4 مهر) در اینفوگرافیک مشاهده کنید.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۱۶:۲۷    
پیکر زنده یاد سیامک اطلسی ساعت 10:30 صبح روز سه شنبه در قطعه هنرمندان بهشت زهرا(س) به خاک سپرده می شود.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۱۵:۵۱    
رحلت عالم ربانی، عارف نستوه و حکیم فرزانه حضرت آیت الله حسن حسن زاده آملی رضوان الله تعالی علیه اندوهی جانکاه و مصیبتی عظیم است
همشهری   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۱۴:۴۴    
لندن بار دیگر صدر فهرست بهترین شهرهای جهان را از آن خود کرد.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۱۵:۴۰    
در آستانه فرارسیدن اربعین حسینی و به رسم هر سال موکب های عزاداری، غرفه های فرهنگی و پذیرایی شهرداری منطقه13 از شرکت کنندگان در مراسم پیاده روی جاماندگان از سفر به کربلا، برپا می شود.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۱۵:۳۵    
رئیس جمهور با تأکید بر لزوم ایجاد ثبات در بازار و انجام اقدامات پیشگیرانه از نوسانات ارزی، بانک مرکزی را موظف کرد با فعال کردن ساز و کارهای بانکی و اقتصادی ارزهای موجود در خارج از کشور را به داخل ...
همشهری   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۱۵:۱۶    
معاون ابتدایی وزارت آموزش و پرورش درباره جاماندگان از ثبت نام مدارس و خانواده هایی که امکان استفاده از سامانه پادا را ندارند، توضیح داد.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۱۵:۱۱    
هواداران استون ویلا با تمسخر رونالدو بازگشت او به این تیم را بی اثر دانستند.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۱۵:۰۹    
اگر زمان به عقب بازگردد، به 31 شهریور 59، تاریخ گواهی می دهد در حالی که ما سر جنگ با هیچ کشوری نداشتیم و حتی یک تیر هم به سوی کشور همسایه شلیک نکرده بودیم ...
همشهری   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۱۵:۰۴    
برنامه ریزی و اجرای منسجم ویژه برنامه های هفته دفاع مقدس در دستور کار شهرداری قلب پایتخت قرار گرفت و این منطقه نیز همسو با سایر مناطق، اقدامات اجرایی و مشترک را در زمینه فضاسازی ...
همشهری   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۱۵:۰۴    
وزارت بهداشت اعلام کرد تعداد مبتلایان کرونا در ایران از ابتدا تاکنون به 5 میلیون و 533 هزار و 520 نفر رسیده است.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۱۵:۰۲    
مدل های مختلف گوشی های آیفون 13 مانند سال گذشته معرفی شدند و طرفداران توانستند اطلاعات کاملی از آن ها دریافت کنند ...
همشهری   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۱۵:۰۲    
آیا رنگ کردن موها باعث آسیب رسیدن به موها می شود؟ این سوالی است که برای اکثر خانم ها به وجود می آید. از آنجا که بسیاری از خانم ها و دختران جوان به رنگ کردن موهایشان علاقه دارند اما می ترسند با رنگ ...
همشهری   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۱۴:۵۵    
آخرین وضعیت واردات واکسن کووید-19 به ایران از ورود بیش از 71/3 میلیون دوز از ابتدا تاکنون حکایت دارد.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۱۴:۳۸    
عطاء الله پهلوانی ، از اهالی خیابان کمیل، حوالی چهارراه خوش، در کوران جنگ برای دفاع از تمامیت ارضی کشور راهی جبهه های غرب و جنوب کشور شد.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۱۴:۳۸    
عزت الله مهرآوران امروز چهارم مهر به دلیل ابتلا به کرونا در بیمارستان بستری شد.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۱۴:۳۷    
آشنایی سیامک اطلسی و خسرو معصومی در فیلم سفر بهرام بیضایی اتفاق افتاد و حالا کارگردان گزیده کار سینما ازدرگذشت دوست دیرین خود بسیار اندوهگین است.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۱۴:۳۰    
وزیر کشور گفت: اکنون که به لطف خدا و تاب آوری ملت سخت ترین تحریم ها را پشت سر گذاشته ایم، در آستانه یک خیز بزرگ در گام دوم انقلاب هستیم.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۱۴:۳۰    
مراسم قرعه کشی مرحله بیست و سوم فروش فوق العاده خودرو رانا پلاس با سقف شیشه ای با حضور نمایندگان نهادهای ناظر در ایران خودرو برگزار شد.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۱۴:۲۳    
رئیس جمهوری گفت: ایران با همه کشورها بنای همکاری دارد اما این همکاری باید بر اساس احترام متقابل و در نظر گرفتن منافع ملت ها باشد و جریان سلطه گر و نظام سلطه بر این روابط سایه نیندازد.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۱۴:۱۹    
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم رعایت حرمت مرزها گفت: برخی رسانه های بیگانه به دنبال سوء استفاده از اتفاقات هستند و انتظار می رود همسایگان مراقب مراقب شیطنت ...
همشهری   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۱۴:۱۹    
دفاع از سرزمین و حفاظت از آب و خاک در مقابل یورش متجاوزان، همواره واجد ارزش و مایه افتخار است.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۱۴:۱۹    
مردم الساوادور برای تبدیل کردن بیت کوین های خود به دلار در برابر خودپردازهای این کشور صف کشیده اند.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۱۴:۱۶    
41 سال از سالگرد پرواز هواپیماهای رژیم بعثی صدام که ناجوانمردانه حریم همسایگی را شکستند و با بمباران باند فرودگاه اهواز و مهرآباد تهران اعلام جنگ کردند، می گذرد.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۱۴:۱۲    
بچه های رزمنده در جبهه های جنگ و در طول هشت سال دفاع مقدس کتاب می خواندند. در جبهه جلسات شعر هم برگزار می شد.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۱۴:۱۰    
امروز همه ما در هر جایگاهی که قرار داریم آرامش و امنیتمان را مدیون رشادت های رزمندگان 8 سال دفاع مقدس، ایثارگران و جانفشانی های شهیدان هستیم ...
همشهری   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۱۴:۱۰    
دلار امروز یکشنبه 4 مهر 1400 در صرافی های بانکی 26 هزار و 984 تومان معامله شد که نسبت به روز گذشته قیمت آن 150 تومان افزایش یافت.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۱۴:۰۹    
فرماندار خرمشهر با اشاره به ازدحام در مرز شلمچه، گفت: حتی اگر یک میلیون نفر به مرز شلمچه مراجعه کنند هم کار در دست مان است و هیچ اتفاق کنترل نشده ای رخ نداده و نمی دهد.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۱۴:۰۶    
تصویربرداری فیلم سینمایی شادروان به کارگردانی حسین نمازی و تهیه کنندگی عباس نادران با اعلام کامل اسامی بازیگران به پایان رسید.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۱۴:۰۵    
جشن استقبال از مهرماه و بازگشایی مدارس بهانه خوبی بود برای یک دورهمی شاد در خانه مادری. خانه مادری یکی از زیر مجموعه های تشکل مردم نهاد طلوع بی نشانها در تهران است که مأموریت اصلی آن حمایت از کودکان ...
همشهری   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۱۴:۰۲    
این روزها با وجود پاندمی کرونا هستند افرادی که دچار دلسردی شده اند، مخصوصاً که موج های جدید هم به این وضعیت دامن می زنند.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۱۴:۰۰    
از او به یک اشارت، از ما به سر دویدن مصداق زائرانی است که عاشقانه و پای پیاده به مناسبت روز اربعین راهی کربلا می شوند. سفری که توشه آن چیزی جز عشق و ارادت نیست.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۱۳:۵۵    
رییس گروه سلامت هوا در وزارت بهداشت گفت: به دنبال وزش باد شدید از سمت استان البرز گرد و غبار به سمت تهران حرکت کرده و اکنون شاخص هوا در منطقه 19 تهران به عدد 420 و وضعیت خطرناک رسیده است.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۱۳:۵۵    
امروز قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید (امامی) به 11 میلیون و 729 هزار تومان رسید که قیمت آن نسبت به روز گذشته 134 هزار تومان کاهش یافت.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۱۳:۴۳    
در تاریخ 30 بهمن 1398 بود که اولین مورد ابتلا به ویروس کرونا در ایران شناسایی شد. شاید کمترکسی بین مردم ...
همشهری   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۱۳:۴۰    
جدیدترین آمار منتشرشده وزارت صنعت، معدن و تجارت (صمت) نشان می دهد قیمت انواع برنج داخلی در مرداد امسال نیز نسبت به تیرماه 1400 بیش از 4 ...
همشهری   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۱۳:۳۱    
همشهری در پرونده ویژه ای آخرین وضعیت خدمت رسانی به زائران اربعین در 5 استان کشور را بررسی کرده است.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۱۳:۳۰    
یکی از آن چیزهایی که دفاع مقدس را از جنگ های سایر کشورها متمایز می کند، لحظاتی است که هیچ شباهتی با روحیه خشن جنگ ندارد.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۱۳:۲۲    
دادستان عمومی و انقلاب اهر گفت: اتهام کودک آزاری معلم اهری در شعبه ویژه در حال رسیدگی است.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۱۳:۲۱    
محمد سلیمانی، خواننده پاپ-کلاسیک تازه ترین آهنگ خود پاییز را به مناسبت فرارسیدن این فصل تقدیم به کسانی کرد که در ایام کرونا عزیز از دست داده اند.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۱۳:۱۱    
مدیرکل هواشناسی آذربایجان شرقی از افزایش دمای هوا در پائیز امسال در اغلب مناطق آذربایجان شرقی خبر داد.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۱۳:۱۰    
رئیس دبیرخانه شورای سالمندان خراسان رضوی، گفت: بر اساس تصمیمات اخیر این شورا، ایده حرکت به سمت سالمندی سالم بر عملکرد درمان ناتوانی ها و رفع مشکلات سالمندان مقدم می شود.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۱۳:۰۶    
معاون درمان مجتمع بیمارستانی امام خمینی(ره) گفت: در بیمارستان امام تهران 107 بیمار مبتلا به قارچ سیاه بستری هستند و این آمار روزانه افزایش می یابد.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۱۳:۰۵    
شاخص کل بورس امروز یکشنبه (4 مهر 1400) با افزایش 2 هزار و 601 واحدی به یک میلیون و 424 هزار واحد رسید.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۱۳:۰۴    
ادیان و مذاهب و مکاتب و حتی رویکردهای معنوی جدید، به پیاده روی معنوی به چشم مناسکی دینی نگاه می کنند؛ فرارفتن از خود و فرورفتن در معنایی بزرگ تر از خود.
  • ۱