دوشنبه ۱۷ اردیبهشتساعت ۰۷:۴۵May 2024 6
جستجوی پیشرفته

خبرهای هنگام نیوز 11 اسفند 1393 - hengamnews.com

هنگام نیوز 4 اسفند 1393 هنگام نیوز 5 اسفند 1393 هنگام نیوز 6 اسفند 1393 هنگام نیوز 7 اسفند 1393 هنگام نیوز 10 اسفند 1393 هنگام نیوز 11 اسفند 1393 هنگام نیوز 12 اسفند 1393 هنگام نیوز 13 اسفند 1393 هنگام نیوز 14 اسفند 1393 هنگام نیوز 15 اسفند 1393 هنگام نیوز 16 اسفند 1393 هنگام نیوز 17 اسفند 1393 هنگام نیوز 18 اسفند 1393 هنگام نیوز 19 اسفند 1393 هنگام نیوز 20 اسفند 1393 هنگام نیوز 21 اسفند 1393 هنگام نیوز 22 اسفند 1393 هنگام نیوز 23 اسفند 1393 هنگام نیوز 24 اسفند 1393 هنگام نیوز 25 اسفند 1393 هنگام نیوز 26 اسفند 1393 هنگام نیوز 27 اسفند 1393 هنگام نیوز 28 اسفند 1393 هنگام نیوز 29 اسفند 1393 
هنگام نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۲۳:۵۵    
دور اول مذاکرات وزیران خارجه ایران و آمریکا پس از دو ساعت پایان یافت.
هنگام نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۲۳:۲۲    
دبیر شورای نگهبان گفت: ایران اسلامی، اکنون به عنوان قدرت منطقه ای در مقابل دشمنانش ایستاده است.
هنگام نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۲۳:۲۲    
رییس دفتر بازرسی مقام معظم رهبری و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: مذاکرات هسته ای با غرب از دولت قبلی آغاز شد و در حال حاضر نیز مقام معظم رهبری بر روند مذاکرات هسته ای اشرافیت کامل دارند.
هنگام نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۲۲:۲۶    
مواردی که میان طرفین در مذاکرات طرح و بررسی و تا حدود زیادی مورد توافق قرار گرفته عبارتست از: در خصوص زمان گام نهایی ، ایران و اعضای 1+5 روی 10 سال به توافق رسیده اند.
هنگام نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۲۲:۱۴    
سایت خبری تحلیلی هنگام Hengamnews.com: راشاتودی نوشت: منابع خبری امروز از اعزام حداقل 300 نیروی نظامی آمریکایی در ماه های مارس و اکتبر به اوکراین خبر دادند. ...
هنگام نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۲۲:۱۴    
یک مقام وزارت دفاع آمریکا گفت که ارتش این کشور حملات ارتش عراق به تکریت را با جنگنده های خود حمایت هوایی نمی کند.
هنگام نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۲۲:۱۱    
"جک دورسی" بنیانگذار و شماری از کارکنان توییتر پس از بسته شدن صفحه داعش در این شبکه ، پیام های تهدید آمیزی از سوی اشخاصی دریافت کردند که احتمال دارد هواداران داعش باشند.
هنگام نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۲۲:۰۸    
رییس پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری عامل سرقت تخریبی از خودروی مهمانان مجالس عروسی خبر داد.
هنگام نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۲۲:۰۵    
معصومه ابتکار محتوای فیلم منتسب به شبکه اجتماعی افسران جوان را غیرمنصفانه عنوان کرد و با به اشتراک گذاشتن این کلیپ، نسبت به انتشار آن واکنش نشان داد.
هنگام نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۲۱:۵۳    
استقبال بیش از 180 هزار نفر برای پرداخت جریمه سربازی، نحوه جریمه فوتبالیست های متخلف و سرباز فراری ها و پاسخ به چند ابهام و چند سوال مخاطبان ایسنا ...
هنگام نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۲۱:۵۳    
رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری جوانی که تنها با طرح یک ادعا اقدام به کلاهبرداری یک میلیارد تومانی از بستگانش کرده بود، خبر داد.
هنگام نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۲۱:۴۷    
مذاکرات وزیران خارجه ایران و آمریکا در چارچوب گفت وگوهای جامع هسته ای عصر روز دوشنبه در هتل رویال پلازا مونتروی سوییس آغاز شد.
هنگام نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۲۱:۳۶    
سایت خبری تحلیلی هنگام Hengamnews.com: پویا جبل عاملی: روز ملی حمایت از مصرف کننده در تقویم ایرانیان آمده است تا شاید مرهمی باشد بر دردهایی که مصرف کنندگان هر روز و هر ساعت از تضییع حقوقشان می ...
هنگام نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۲۱:۲۱    
کارگروه تنظیم بازار قیمت عرضه گوشت مرغ منجمد را کاهش داد.
هنگام نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۲۰:۳۷    
سازمان لیگ برتر فوتبال تاریخ جدید سه بازی هفته بیست وسوم لیگ برتر را اعلام کرد.
هنگام نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۲۰:۳۱    
سایت خبری تحلیلی هنگام Hengamnews.com: سعید عزت اللهی در دربی مادرید در رده جوانان بازی کرد و یک نیمه در زمین حضور داشت ...
هنگام نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۲۰:۲۸    
سرمربی تیم فوتبال نفت ایران با اشاره به دومین دیدار این تیم در لیگ قهرمانان آسیا گفت: ما برای شناخت کافی از تیم العین 15 روز روی این تیم کار کرده ایم.
هنگام نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۲۰:۲۵    
سرپرست پرسپولیس به نحوه میزبانی ازبک ها در مدت زمان حضور سرخپوشان در این کشور به شدت اعتراض کرد.
هنگام نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۲۰:۱۹    
کمیته انضباطی فدراسیون والیبال باشگاه میزان خراسان را به دلیل رفتار ناشایست هوادارانش در دیدار برابر نوین کشاورز جریمه نقدی کرد.
هنگام نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۲۰:۱۶    
تیم های مدعی پتروشیمی بندر امام (ره) و مهرام به سختی برابر حریفان خود برنده شدند اما دانشگاه آزاد یک برد مقتدرانه را در هفته پنجم لیگ حرفه ای بسکتبال رقم زد.
هنگام نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۲۰:۱۶    
سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس گفت: رفتار باشگاه بنیادکار در قبال وظایف میزبانی حرفه ای و مسئولانه نبود، اما مهم نیست. بازیکنان انگیزه بیشتری پیدا کرده اند و به امید خدا سربلند خواهیم بود.
هنگام نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۲۰:۱۳    
رییس سازمان لیگ می گوید سال آینده امکان دارد هزینه های باشگاه ها محدودتر شود.
هنگام نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۲۰:۰۷    
مدیرعامل سابق باشگاه استقلال در واکنش به صحبت های اخیر قلعه نویی درباره جدایی مجتبی جباری و پژمان منتظری از استقلال گفت: آقای قلعه نویی سال گذشته به خاطر جدایی منتظری و جباری نتیجه نگرفتیم ...
هنگام نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۹:۵۵    
این دیدار با حضور معاونان وزیران خارجه ایران و آمریکا نیز حضور داشتند و عصر امروز دیدار صالحی و مونیز به طور دوجانبه دنبال می شود.
هنگام نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۹:۵۲    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بنیادکار نسبت به بازی تدارکاتی که داشتیم تیم بهتری شده و امیدواریم که بتوانیم با ارائه یک بازی خوب، نتیجه خوبی هم بگیریم.
هنگام نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۹:۵۲    
معاون وزیر خارجه روسیه در واکنش به تحریم های غرب علیه مسکو تاکید کرد که این کشور تسلیم باج خواهی و تهدیدات نمی شود.
هنگام نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۹:۴۶    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی در سخنرانی خود در کمیته امور عمومی آمریکا- اسرائیل گفت که توافق احتمالی با ایران می تواند موجودیت اسرائیل را تهدید کند.
هنگام نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۹:۴۳    
رئیس جمهوری ترکیه لحظاتی قبل با پادشاه عربستان سعودی در ریاض دیدار کرد.
هنگام نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۸:۴۳    
وزیر امور خارجه آمریکا با سخنرانی در بیست و هشتمین دوره عادی شورای حقوق بشر سازمان ملل، بار دیگر موضع واشنگتن در حمایت بی قید و شرط آمریکا از اسرائیل را تکرار و تاکید کرد که آمریکا اجازه نخواهد داد ...
هنگام نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۸:۳۷    
بانک مرکزی اسکناس جدید 5 هزارتومانی را با طرح سر در دانشگاه تهران رونمایی کرد.
هنگام نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۸:۳۱    
منابع مطلع می گویند شهر تکریت در محاصره کامل ارتش و نیروهای داوطلب مردمی قرار دارد و مواضع داعش و عناصر بعثی هدف آتش موشکی، توپخانه و پهپاد قرار گرفته به طوری که ظرف 24 یا 48 ساعت آینده ...
هنگام نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۸:۲۹    
فرمانده عملیات الکرامه در لیبی به عنوان فرمانده کل ارتش این کشور انتخاب شد.
هنگام نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۸:۲۶    
تمرین امروز تیم فوتبال استقلال در کمپ زنده یادحجازی و با حضور عضو هیأت مدیره این باشگاه برگزار شد.
هنگام نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۸:۲۶    
تیم فوتبال پرسپولیس احتمالا با اسپانسر (حامی) قبلی خود که نامش روی پیراهن خواهد بود برابر بنیادکار قرار می گیرد.
هنگام نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۸:۲۳    
سایت خبری تحلیلی هنگام Hengamnews.com: برخی رسانه ها و مطبوعات انگلیسی زبان، امروز (دوشنبه، 11 اسفند 93) عناوین زیر را پوشش خبری داده اند: روزنامه آمریکایی واشنگتن پست (WP): ...
هنگام نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۸:۱۷    
وزیران خارجه ایران و روسیه در ژنو دیدار کردند.
هنگام نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۸:۱۷    
تراز آبی دریاچه ارومیه 49 سانتی متر افزایش یافت.
هنگام نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۸:۱۷    
سایت خبری تحلیلی هنگام Hengamnews.com: حمام تاریخی والده سلطان که توسط خرم سلطان همسر سلطان سلیمان پادشاه عثمانی ساخته شده، تبدیل به موزه شد. ...
هنگام نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۸:۱۴    
معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور با بیان این که مقامات پاکستانی هویت و چگونگی دستگیری دو تروریست در منطقه بلوچستان پاکستان را افشا نکرده اند، گفت: بر اساس اطلاعات دریافتی ...
هنگام نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۸:۱۱    
حکم قصاص فرد اسیدپاش به داود روشنایی که پیشتر اذن آن از رییس دستگاه قضا گرفته شده بود، ساعت 9 صبح فردا (سه شنبه) در زندان رجایی شهر اجرا می شود.
هنگام نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۸:۰۸    
رئیس دانشگاه شهید بهشتی گفت: مجوز کنسرت موسیقی علیرضا قربانی برای هفته پیش بود و در مجوز قید شده بود که در این هفته به علت تقارن با ایام فاطمیه مجوز برگزاری کنسرت در دانشگاه داده نمی شود.
هنگام نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۸:۰۲    
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: بیش از 30 اسم برای تأیید ریاست دانشگاهها به شورای عالی انقلاب فرهنگی معرفی شده است و یکی از دستور جلسات این هفته شورا بررسی این افراد است.
هنگام نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۸:۰۲    
از میانه سال 93 شاهد لغو شدن اجراها به بهانه های مختلفی بوده ایم. کنسرت هایی که مجوزهای لازم را از دفتر موسیقی وزارت ارشاد گرفته بودند و اداره اماکن نیروی انتظامی مجوزهایش را صادر کرده بود ...
هنگام نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۷:۵۹    
سایت خبری تحلیلی هنگام Hengamnews.com: سیدجمال هادیان طبائی زواره: روزگار عجیبی است! ازدواج هم تحت تأثیر غوغای افسارگسیخته مدرنیته و مشکلات اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی کم رونق شده است. ...
هنگام نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۷:۵۴    
واگن اسبی یکی از وسایل پیشرفته نقلیه در عصر قاجار بود که ناصرالدین شاه در آخرین سفرش به فرنگ آن را برای مردم تهران به کشور آورد.
هنگام نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۷:۲۷    
شهردار تهران گفت:برنامه شهرداری تهران این است که در چهار سال آینده با اختیاراتی که داریم و با کمک شورای شهر تهران حداقل در افق چهار ساله آینده بتوانیم 50درصد از حجم آلایندگی در شهر تهران را کاهش دهیم.
هنگام نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۷:۲۴    
در مراسم هشتادمین سال تصویب قانون تاسیس دانشگاه تهران از اسکناس 5 هزار تومانی با عکس سردر دانشگاه تهران و سه اثر دیگر رونمایی شد.
هنگام نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۷:۲۱    
وزیر امور خارجه کشورمان در گفت وگو با تلویزیون رویترز گفت: تا جایی که بتوانیم برای به نتیجه رساندن مذاکرات هسته ای مان تلاش می کنیم.
هنگام نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۷:۰۶    
وزیر خارجه آمریکا در بیست و هشتمین نشست شورای حقوق بشر سازمان ملل متحد تاکید کرد که دانش موجود درباره برنامه هسته ای در ایران را نمی توان با بمباران از بین برد.
هنگام نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۶:۲۷    
آیت الله مکارم شیرازی گفت: اگر یارانه افراد غیر نیازمند قطع شود، دست دولت نیز باز خواهد شد و بسیاری از مشکلات حل شدنی خواهد بود.
هنگام نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۵:۱۹    
رییس جمهوری در حاشیه مراسم افتتاح قطعه اول آزادراه حرم تا حرم رسما کلنگ یک پروژه مهم راه آهن را نیز به زمین زد. پروژه ای که طبق اعلام شرکت ساخت، 65 درصد از آن را پیمانکار ایرانی خواهد ساخت.
هنگام نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۴:۳۱    
یک عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، کمال و نهایت رشد انسان را در دین شناسی دانست و گفت: دینداری با دین شناسی متفاوت است و بسیاری از مردم دیندار هستند اما دین شناس نیستند.
هنگام نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۴:۱۶    
سخنگوی قوه قضاییه گفت: دستوری که مقام قضایی صادر می کند به قوت خود باقی است تا زمانی که لغو شود یا تغییر کند ...
هنگام نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۴:۱۰    
نایب رییس دوم مجلس شورای اسلامی پیشنهاد کرد، به کشاورزان اراضی اطراف دریاچه ارومیه یارانه پرداخت شود تا دست از کشت بردارند زیرا زیان این کشاورزی بسیار فراوان تر از منافع آن است.
هنگام نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۴:۰۷    
معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان نهضت سواد آموزی گفت: قدر مطلق بی سوادی در 15 سال اخیر تقریبا ثابت مانده است و زنان دو سوم مجموعه بی سوادان کشور را تشکیل می دهند.
هنگام نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۴:۰۴    
نمایندگان مجلس مصوب کردند سال آینده نباید به کارکنان دولت حق جلسه و پاداش پرداخت شود.
هنگام نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۴:۰۱    
در حالی که حدودا یک هفته ای می شود که فیلمبرداری "کلاه قرمزی94′′ برای پخش در ایام نوروز آغاز شده اما همچنان شنیده های فراوانی درباره دلایل تاخیر در آغاز فیلمبرداری به گوش می رسد.
هنگام نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۳:۵۸    
طلا از آن دسته عناصری است که در طیف گسترده ای از موارد به کار گرفته می شود، از ساخت ریزقطعات الکترونیکی گرفته تا سیستم های فضایی و حالا بد نیست نکاتی درباره آن بدانیم که بدون شک تعجب برانگیز است.
هنگام نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۳:۵۵    
مدیر کل آموزش و پرورش استان ایلام گفت: حوالی ساعت 17 روز یکشنبه به دلیل انفجار مین عمل نکرده برجای مانده از جنگ تحمیلی 5 دانش آموز مهرانی مجروح شدند.
هنگام نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۳:۵۱    
از چای کیسه ای استفاده کرده اید؟ جالب است بدانید وقتی چای کیسه ای در لیوان آب جوش قرار می گیرد، ظرف 10 ثانیه، پررنگ می شود، اما واقعا کدام رنگ است که بتواند در 10 ثانیه آزاد شود؟
هنگام نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۳:۳۰    
معاون نظارت بانک مرکزی ضمن ارائه توضیحاتی در رابطه با فعالیت مخرب موسسات مالی و اعتباری غیر مجاز تاکید کرد ...
هنگام نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۳:۲۴    
در بازار امروز - دوشنبه - سکه تمام 989 هزار و 500 تومان و هر دلار آمریکا 3424 تومان فروخته می شود.
هنگام نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۲:۵۴    
رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور اظهار کرد: ایران کشور منحصر به فردی است که تمامی عوامل رسیدن به اقتصاد برتر جهانی را در اختیار دارد و تنها کمبود بهره گیری از این ظرفیت مدیریت جهادی است ...
هنگام نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۲:۵۱    
مدیر کل نظارت و ارزیابی فرآورده های غذایی، آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو از اجبار به کاهش مصرف اسید چرب ترانس در روغن های خوراکی از سال 94 در راستای طرح تحول سلامت در حوزه غذا خبر داد.
هنگام نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۲:۵۱    
پس از هفته ها مذاکره و چانه زنی، زمان نشست سرنوشت ساز شورای عالی کار برای تعیین میزان افزایش حقوق و دستمزد سال آینده مشمولان قانون کار فرا رسید.
هنگام نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۲:۴۸    
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری ضمن تاکید بر تقویت ارتباط دانشگاه و صنعت پیشنهاد داد: امتیازاتی برای دانشجویانی که اقدام به اجرای فعالیتهای تحقیقاتی با همکاری بخش صنعت می کنند در نظر گرفته شود.
هنگام نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۲:۴۸    
رییس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی همچنین خبر داد: با توجه به نزدیک شدن به روزهای پایانی سال و افزایش میزان تقاضا، قیمت ماهی از 20 اسفند ماه به بعد حدود 15 درصد افزایش می یابد.
هنگام نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۲:۴۵    
دبیرکل ستاد مبارزه با موادمخدر با بیان اینکه امسال با همکاری سپاه پاسداران گام بلندی در مدیریت مرزهای شرقی برداشته ایم، گفت: به ما قول داده اند سال آینده مدیریت کامل در مرزهای شرقی را داشته باشیم.
هنگام نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۲:۲۴    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در رسیدگی به بخش های هزینه ای لایحه بودجه 94، جزئیات محرومیت دارندگان کارت معافیت خرید خدمت را مشخص کردند.
هنگام نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۲:۱۵    
در میان تحرکات ضدانسانی گروه های تروریستی یکی از فصول مشترک آتش انداختن به جان کتابخانه ها و حتی تحریم کتاب است؛ فصل مشترکی که تأمل در آن تصویر روشن تری از ماهیت این مدعیان جاهل به دست می دهد.
هنگام نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۲:۰۶    
"بنیامین نتانیاهو" برای سخنرانی در کنگره علیه برنامه هسته ای ایران وارد واشنگتن، پایتخت آمریکا شد.
هنگام نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۲:۰۳    
اقتصاد ایران اگرچه از رکود تورمی خارج شده اما هنوز گرفتار است. این روزها هم بیشتر از هر زمان دیگری، بازار پاسکاری توپ مشکلات بین متولیان و مسئولان داغ داغ است.
هنگام نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۲:۰۰    
وضعیت معیشتی همکاران بازنشسته که به نسبت سایر اقشار، دریافتی پایین تری دارند باید تصحیح شود. خدمات بیمه معلمان باید درست شود تا معلمان از خدمات بیمه ای مناسبی برخوردار شوند.
هنگام نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۱:۵۷    
این نگرانی فزاینده وجود دارد که کاهش سریع تر قیمت نفت ثبات اقتصادی و سیاسی کشورهای تولیدکننده نفت را تهدید می کند، اما این امید هم به وجود آمده است که قیمت پایین نفت به قدرت اقتصادی جهان خواهد افزود.
هنگام نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۱:۵۴    
سایت خبری تحلیلی هنگام Hengamnews.com: آید ین سیارسریع در روزنامه قانون نوشت: پسر: من اساسا معتقدم ازدواج مانعی برای پیشرفت بشره. ...
هنگام نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۱:۵۱    
کره شمالی معمولا نارضایتی خود را با آزمایش های موشکی و شعارهای تند بیان می کند.
هنگام نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۱:۴۸    
معاون وزیر خارجه با بیان اینکه سفارت عربستان در تهران کمبود کارکنان در بخش کنسولی را عامل کاهش صدور روادید برای حجاج ایرانی خوانده ...
هنگام نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۱:۴۵    
راز گم شدن نگهبان یک مجتمع تجاری در ساری با پیدا شدن جسدش وارد مرحله جنایی شد.
هنگام نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۱:۴۵    
به اعتقاد بسیاری از صاحب نظران، با توجه به وضع فرهنگی و اجتماعی ایران، پدیده دختران فراری، نوعی انحراف اجتماعی است ...
هنگام نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۱:۴۲    
سایت خبری تحلیلی هنگام Hengamnews.com: در پی قتل بوریس نیمتسف، هزاران نفر روز یکشنبه در مسکو، پایتخت روسیه راهپیمایی کردند. ...
هنگام نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۱:۳۹    
سایت خبری تحلیلی هنگام Hengamnews.com: سه محکوم به مرگ سحرگاه شنبه در زندان مرکزی رشت به دار مجازات آویخته شدند. ...
هنگام نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۱:۳۹    
تهیه کننده برگزاری یک کنسرت گفت: لغو چند باره یک کنسرت برنامه ریزی شده پاپ در بوشهر باعث زیان یک میلیارد و 200 میلیون ریالی شد.
هنگام نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۱:۳۳    
سایت خبری تحلیلی هنگام Hengamnews.com: وزیر بهداشت به همراه اصغر جهانگیر رئیس سازمان زندان ها با حضور در زندان قزل حصار از بخش های مختلف این زندان بازدید کردند. ...
هنگام نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۱:۳۳    
سایت خبری تحلیلی هنگام Hengamnews.com: کریم باقری آقای خاص پرسپولیسی ها در گفت و گویی با خبرورزشی گفته می خواهد به یکی از دوستانش کمک کند تا پرسپولیس را بخرند. ...
هنگام نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۱:۳۰    
یک آسیب شناس اجتماعی و متخصص علوم رفتاری از ورود و فروش لاک ناخن از جنس طلا در کشور خبر داد و گفت: تغییر سبک زندگی و گرایش به زندگی اشرافی گری از دلایل استفاده غیر منطقی از برخی اقلام است.
هنگام نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۱:۲۷    
اگر به دنبال بهترین تلفن هوشمند دنیا می گردید پیش از اینکه انتخاب کنید کدام مدل موبایل را می خواهید، بهتر است بدانید کدام یک از سیستم های عامل iOS ...
هنگام نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۱:۲۷    
جلسه هیات مدیره استقلال بار دیگر به روز سه شنبه موکول شد.
هنگام نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۱:۲۴    
رییس پلیس فتای تهران بزرگ از دستگیری جوانی که با سوءاستفاده از زباله های بانکی، اقدام به خالی کردن حساب دارندگان کارت های جدید عابر بانک کرده بود خبر داد.
هنگام نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۱:۲۱    
رییس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی از کاهش قیمت مرغ از سه روز آینده خبر داد و گفت: سیر نزولی قیمت مرغ از اواخر هفته جاری شروع شده و تا پایان هفته به کیلویی 7200 تا 7500 تومان خواهد رسید که در حال ...
هنگام نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۱:۰۳    
توزیع اینترنتی کارت شرکت در آزمون دوره دکتری نیمه متمرکز سال1394دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی فردا سه شنبه12اسفند آغاز می شود.
هنگام نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۰:۰۳    
نخست وزیر عراق از مشارکت گسترده نیروهای امنیتی، بسیج مردمی و نیروهای عشایری برای آزاد سازی شهر تکریت در استان صلاح الدین از دست تروریست های داعش خبر داد.
هنگام نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۰۹:۵۷    
ارتش عراق با بیست و هفت هزار نیرو عملیات آزادسازی شهر تکریت را با فرمان حیدر العبادی نخست وزیر عراق از سه محور آغاز کرد.
هنگام نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۰۹:۲۳    
معاون عمرانی دانشگاه علامه طباطبایی ضمن ارائه توضیحاتی درخصوص پیشرفت طرح تأسیس کتابخانه مرکزی از آغاز تأسیس یک هتل اسکول در این دانشگاه طی 6 ماه آینده خبر داد.
هنگام نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۰۹:۲۰    
ساعت24- دو برادر که نقشه خودکشی شان را کشیده بودند سرانجام با شلیک گلوله به زندگی خود پایان دادند.
هنگام نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۰۹:۱۱    
بنیان گذار موسسه آموزشی Tourism Leaders توسعه گردشگری را مستلزم اعمال سیاست های تمرکززدایی بخش دولتی و همت بخش خصوصی عنوان کرد.
هنگام نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۰۸:۵۶    
کسب دومین برد با هدف جبران شکست ایرانی ها مقابل حریفان ازبک و تثبیت جایگاه درخشان، از اهداف پرسپولیس در دومین دیدار آسیایی است. همچنین نفت هم برای بازگشت به جام، نباید در خانه امتیازی از دست بدهد.
هنگام نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۰۸:۴۴    
در آستانه ایراد سخنرانی نخست وزیر رژیم صهیونیستی در کنگره آمریکا، جان کری نتانیاهو را به آرامش دعوت کرد.
هنگام نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۰۸:۳۸    
قیمت برخی از خودروهای داخلی در هفته جاری افزایش یافته است.
هنگام نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۰۸:۲۹    
رئال مادرید در دیداری خانگی مقابل ویارئال با تساوی 1-1 متوقف شد و فاصله این تیم با بارسا به 2 امتیاز کاهش پیدا کرد.
  • ۱