چهارشنبه ۱۲ اردیبهشتساعت ۱۴:۵۴May 2024 1
جستجوی پیشرفته

خبرهای هنگام نیوز 31 مرداد 1394 - hengamnews.com

هنگام نیوز 29 اسفند 1393 هنگام نیوز 31 فروردین 1394 هنگام نیوز 30 اردیبهشت 1394 هنگام نیوز 31 خرداد 1394 هنگام نیوز 31 تیر 1394 هنگام نیوز 31 شهریور 1394 هنگام نیوز 30 مهر 1394 هنگام نیوز 30 آبان 1394 هنگام نیوز 30 آذر 1394 هنگام نیوز 30 دی 1394 هنگام نیوز 30 بهمن 1394 هنگام نیوز 29 اسفند 1394 هنگام نیوز 1 مرداد 1394 هنگام نیوز 2 مرداد 1394 هنگام نیوز 3 مرداد 1394 هنگام نیوز 4 مرداد 1394 هنگام نیوز 5 مرداد 1394 هنگام نیوز 6 مرداد 1394 هنگام نیوز 7 مرداد 1394 هنگام نیوز 8 مرداد 1394 هنگام نیوز 9 مرداد 1394 هنگام نیوز 10 مرداد 1394 هنگام نیوز 11 مرداد 1394 هنگام نیوز 12 مرداد 1394 هنگام نیوز 13 مرداد 1394 هنگام نیوز 14 مرداد 1394 هنگام نیوز 15 مرداد 1394 هنگام نیوز 16 مرداد 1394 هنگام نیوز 17 مرداد 1394 هنگام نیوز 18 مرداد 1394 هنگام نیوز 19 مرداد 1394 هنگام نیوز 20 مرداد 1394 هنگام نیوز 21 مرداد 1394 هنگام نیوز 22 مرداد 1394 هنگام نیوز 23 مرداد 1394 هنگام نیوز 24 مرداد 1394 هنگام نیوز 25 مرداد 1394 هنگام نیوز 26 مرداد 1394 هنگام نیوز 27 مرداد 1394 هنگام نیوز 28 مرداد 1394 هنگام نیوز 29 مرداد 1394 هنگام نیوز 30 مرداد 1394 هنگام نیوز 31 مرداد 1394 
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۲۳:۳۷    
رم در اولین دیدار از رقابت های فصل جدید سری A در خانه ورونا با تساوی 1-1 متوقف شد.
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۲۳:۳۷    
تیم ملی والیبال ایران در نخستین بازی جام واگنر، مغلوب فرانسه شد.
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۲۲:۲۸    
کاپیتان پیشین تیم ملی فوتبال ایران اعلام کرد دیدار با تیم منتخب ستارگان جهان ارث پدری اش نیست که بخواهد از کسی برای حضور در آن دعوت به عمل آورد.
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۲۲:۲۸    
تیم فوتبال منچستریونایتد در هفته سوم رقابتهای لیگ برتر انگلیس در ورزشگاه خانگی خود مقابل نیوکاسل متوقف شد.
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۲۳:۲۶    
بایرن مونیخ در یک دیدار سخت موفق شد سه امتیاز خارج از خانه را برابر هوفنهایم به دست آورد.
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۲۳:۲۶    
در آستانه ولادت باشکوه حضرت امام رضا (ع) ، رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام به منظور سفری زیارتی وارد فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد شد.
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۲۲:۳۹    
وزیر ارتباطات از فیلتر شدن تعدادی از سایت های فاقد مجوز با هماهنگی وزارت ارشاد خبر داد و تاکید کرد که ارتباطی میان این موضوع با در پیش بودن انتخابات مجلس، وجود ندارد.
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۲۲:۳۹    
خبر ساقط شدن یک فروند پهپاد ناشناس که امروز (شنبه) به نقل از فرمانده گروه پدافند هوایی کرمانشاه بر روی خروجی ایرنا قرار گرفت، مربوط به چند ماه قبل بوده است.
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۲۲:۳۹    
مدیرعامل باشگاه استقلال تهران با بیان اینکه بهتر است پاسخ امیر عابدینی را ندهد و در این خصوص سکوت کند، گفت: مدیران پرسپولیس از دوستانم هستند و همیشه دوست دارم استقلال و پرسپولیس در اوج باشند.
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۹:۴۵    
رئیس قوه قضائیه با اشاره به این مطلب که نظام پزشکی و وزارتخانه ها توجه داشته باشند که رسانه ای کردن یک ماجرا باعث به وجود آمدن حاشیه های نادرست می شود گفت ...
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۹:۲۸    
وزیر انرژی آمریکا در واکنش به برخی از گزارش های منتشر شده تاکید کرد که به اساس و زیربنای فنی و علمی توافق هسته ای ایران اطمینان دارد.
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۲۰:۱۹    
سایت خبری تحلیلی هنگام Hengamnews.com: سامسونگ برای جلب نظر کاربران گوشی آیفون به ترفند جدیدی متوسل شده و به این افراد امکان داده تا به مدت سی روز یکی از مدل های گوشی گلکسی را امتحان کنند. ...
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۲۰:۱۹    
رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور با اشاره به افزایش شمار پرونده های شکایت از پزشکان، گفت: 48 درصد پرونده ها به نفع شاکیان مختومه می شود.
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۲۰:۱۹    
حمله مرد مسلح در قطار آمستردام- پاریس به سوی مسافران با شجاعت دو شهروند امریکایی خنثی شد.
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۲۰:۱۹    
قائم مقام شرکت کنترل کیفیت هوا گفت: با اجرای طرح کاهش، تردد خودروهای فرسوده و بالای 20 سال در این محدوده مجاز نخواهد بود.
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۲۰:۱۹    
سایت خبری تحلیلی هنگام Hengamnews.com: دو فهرست جداگانه از پردرآمدترین بازیگران مرد و زن از سوی نشریه فوربس با فاصله زمانی اندکی منتشر شد. ...
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۸:۰۷    
"محمدجواد ظریف" وزیر امورخارجه کشورمان طی گفتگویی به برسی عملکرد دستگاه دیپلماسی کشورمان پرداخت.
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۹:۵۷    
مدیر تیم فوتبال ستارگان دلیل کناره گیری علی پروین از این تیم را اعلام کرد.
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۹:۵۴    
سخنگوی ارشد نیروهای مسلح تأکید کرد: فریادهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر انگلیس، مرگ بر اسرائیل و... یک شبه ایجاد نشده که با حرف این و آن ...
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۹:۵۱    
دادگاه قاهره امروز شنبه رسیدگی به اتهامات محمد مرسی و 10 نفر از اعضای اخوان المسلمین را به روز 24 آگوست موکول کرد.
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۹:۴۸    
احمد داوود اوغلو نخست وزیر ترکیه در سخنان امروز خود گفت: داعش نه تنها به اسلام آسیب رسانده است، بلکه شرافت و عزت انسانی را نیز هدف قرار داده است و لذا باید نابود شود.
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۹:۴۸    
سفیر سابق سوریه در ترکیه جنگ اردوغان با کُردهای این کشور را بازی با آتش خواند و در عین حال تاکید کرد که سوریه تجاوز اسرائیل به خاک خود را بی پاسخ نمی گذارد.
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۹:۴۵    
مشاور عالی پدر رضا ضراب تأکید می کند که مدرکی محکمی وجود ندارد که قاطعانه ثابت کند بین ضراب و زنجانی رابطه ای وجود دارد .
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۹:۳۱    
عزت الله ضرغامی در صفحه اینستاگرام خود نوشت : رهبری به ما توصیه می فرمودند تا زنده اید برای آخرت خود آذوقه فراهم کنید. بعد از مرگ دیگران هر چه همت کنند، به نقل مضمون "چیزکی"! برای شمامی فرستند!
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۹:۳۱    
براساس اصلاحیه قانون مالیات های مستقیم که رئیس جمهور دیروز آن را به وزارت اقتصاد ابلاغ کرد، خانه های مسکونی خالی از سکنه مشمول مالیات شد.
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۸:۲۳    
یک هفته دیگر دو تیم ستارگان ایران و ستارگان جهان در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر خواهند رفت.
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۸:۱۵    
تعدادی از هواداران ناراضی پرسپولیس، امروز جلوی درب فدراسیون فوتبال تجمع کردند.
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۵:۲۴    
رییس فدراسیون فوتبال امروز( شنبه )درمحل وزارت ورزش وجوانان حضور یافته و در باره اتفاقات اخیر داوری های لیگ برتربه خبرنگاران گفت ...
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۸:۲۳    
پیشکسوت فوتبال کشورمان از مدیریت فنی تیم ستارگان ایران برای دیدار مقابل ستارگان جهان کناره گیری کرد.
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۸:۰۴    
دونده 100 متر ایران در نیمه نهایی مسابقه های جهانی با آسافا پاول و تایسون گای آمریکایی هم گروه شد.
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۳:۴۴    
با توجه به مسایل حاشیه ای پیش آمده در پایان دیدار تیم های گسترش و سیاه جامگان در راستای شفاف سازی موضوع و تنویر افکار عمومی بیانیه صادر کرد.
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۵:۴۴    
در حالی بارها رییس کل بانک مرکزی و معاونان وی از دفاع تمام قد خود از حساب های بانکی سخن گفته بودند که ابلاغ اخیر قانون مالیات های مستقیم در رابطه با ارائه اطلاعات بانکی به سازمان امور مالیاتی می ...
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۵:۱۵    
وزیر بهداشت ضمن تاکید بر عدم حاشیه سازی برای جامعه پزشکان از اعلام شماره تلفنی برای بررسی مشکلات جامعه پزشکی از ابتدای مهرماه سال جاری خبر داد.
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۱:۵۱    
قرارداد بازی مریل استریپ در نقش یک نقاش ایرانی لغو شد. قراردادی که براساس آن کمپانی فاکس در نظر داشت فیلم زندگی مکرمه قنبری را با بازی مریل استریپ مقابل دوربین ببرد، به دلیل طولانی شدن زمان لغو شد.
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۵:۳۰    
براساس اعلام فرمانده گروه پدافند هوایی کرمانشاه پهپادی که به منظور شناسایی وارد مرزهای کشور شده بود منهدم شد.
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۳:۱۷    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس می گوید محروم شدن داور دیدار تیمش برابر ذوب آهن سودی برای باشگاه پرسپولیس ندارد.
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۳:۱۷    
در بازار امروز - شنبه - سکه تمام طرح جدید 928 هزار تومان که 21 هزار تومان نسبت به قیمت آخرین روز هفته گذشته افزایش دارد و هر دلار آمریکا نیز با 13 تومان کاهش، 3354 تومان فروخته می شود.
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۵:۱۸    
شبکه های مجازی عراقی از سفر سردار قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس به کربلا خبر دادند. تصاویر حضور سردار سلیمانی در بین الحرمین کربلای معلی در حالی که او را در کنار ابومهدی المهندس معاون نیروهای مردمی ...
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۴:۳۵    
رئیس دستگاه قضایی گفت: اخلاق حرفه ای بسیار حائز اهمیت است و باید مورد توجه قرار گیرد، به همین دلیل معاونت فرهنگی را در قوه قضاییه تاسیس کردیم.
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۲:۵۷    
سایت خبری تحلیلی هنگام Hengamnews.com: رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس از مذاکرات غیرمستقیم جنبش با طرف اسرائیلی درباره آتش بس احتمالی در غزه خبر داد. ...
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۰:۵۵    
عصر روز پنج شنبه نخستین کنگره حزب موسوم به اتحاد ملت ایران با حضور افراد دخیل در فتنه 88 و نیز اعضای حزب منحله مشارکت تشکیل شد.
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۳:۵۶    
وزارت کار اطلاعیه جدیدی خطاب به حذف شدگان از دریافت یارانه نقدی صادر کرد.
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۲:۵۴    
سایت خبری تحلیلی هنگام Hengamnews.com: سرمربی تیم ملی فوتبال دختران زیر 19 سال بعد از پذیرفتن 9 گل از کره شمالی گفت: در بازی برابر کره شمالی قبل از پذیرفتن اولین گل سوار بر بازی بودیم! ...
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۲:۳۱    
گروهی از اراذل و اوباش که اقدام به رعب و وحشت در یکی از پارک های شهر تهران کرده بودند با حضور پلیس در محل متفرق شده و 10 تن از آنان نیز دستگیر شدند.
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۱:۳۱    
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان، اتهامات و ادعاهای مطرح شده علیه جمهوری اسلامی ایران در مقاله رئیس جمهور آمریکا را بی اساس دانست و آن را رد کرد.
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۲:۳۱    
یک رسانه غربی بامداد شنبه مدعی شده روسای شرکت های انرژی و مدیران گروه های لابی در زمینه روابط تجاری، فیلیپ هاموند ، وزیر خارجه انگلیس را در سفر روز یکشنبه به تهران همراهی خواهند کرد.
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۲:۲۳    
رئیس جمهور گفت: ما از هر کجا لازم بدانیم سلاح می خریم و منتظر اجازه کسی نیستیم و اگر لازم بدانیم سلاح خود را بفروشیم، بدون توجه به هیچ قطعنامه ای این کار را می کنیم.
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۳:۲۱    
کرار جاسم هافبک جنجالی استقلال بعد از دوری چند ماهه از تیم ملی عراق مجددا به این تیم دعوت شد.
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۳:۱۷    
با ابلاغ بخشنامه اسحاق جهانگیری، اختیار هیئت وزیران از تمامی کارگروه ها، شوراها، کمیسیون ها، ستادها و سایر عناوین مشابه در دولت قبل سلب شد.
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۲:۰۶    
معاون حقوقی باشگاه استقلال نسبت به اظهارنظر امیر عابدینی واکنش نشان داد.
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۲:۰۳    
در ادامه عملیات پاکسازی شهر فلوجه واقع در استان الانبار درغرب عراق، نیروهای بسیج مردمی این کشور موفق به انهدام یک خودروی حامل فرماندهان گروه تروریستی تکفیری داعش در حاشیه این شهر شده اند.
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۲:۰۰    
سایت خبری تحلیلی هنگام Hengamnews.com: بازیگر زن فیلم تبدیل شوندگان پس از پنج سال زندگی مشترک از همسرش جدا می شود. ...
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۳:۰۰    
دو ستوان زن ارتش آمریکا توانستند با سپری کردن دوره ویژه آموزش نظامی به عنوان اولین رنجرهای زن این کشور فارغ التحصیل شوند.
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۳:۰۰    
تاسیسات ناایمن بازار تاریخی وکیل شیراز، آن را به آتش زیرخاکستری تبدیل کرده که اگر شعله ور شود فاجعه بزرگ انسانی و تاریخی را برای شهر رقم خواهد زد.
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۲:۵۷    
سایت خبری تحلیلی هنگام Hengamnews.com: همزمان با سقوط آزاد قیمت جهانی نفت، برخی از شرکت های نفتی فعال در آمریکا قصد دارند با تعطیل کردن پروژه ها ...
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۱:۵۱    
میلیاردرهای جهان در پی آمار تولید ضعیف چین و رکود کالاها که سقوط بازارهای جهانی سهام را بدنبال داشت، هفته گذشته 182 میلیارد دلار از دست دادند.
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۲:۵۱    
کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال رسیدگی به ادعای رئیس پیشین فدراسیون فوتبال را آغاز کرد.
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۱:۳۱    
امروز نرخ رسمی 20 ارز کاهش یافت اما نرخ رسمی یورو با 760 ریال و پوند 30 ریال تقویت شد.
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۱:۳۱    
بسیار پیش آمده است که از خود پرسیده ایم گستره روابط زناشویی در جامعه امروزی تا چه حد قابل تأمل بوده و تا چه میزان می تواند بر مناسبات حاکم اجتماعی و گفتمان خانواده سالم موثر باشد؟
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۲:۲۳    
سایت خبری تحلیلی هنگام Hengamnews.com: همزمان با 31 مرداد روز صنعت دفاعی، موشک نقطه زن فاتح 313 در سازمان هوافضای وزارت دفاع رونمایی شد. ...
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۱:۲۳    
یک خانواده انگلیسی دختر خود را به سوریه فرستادند تا عروس داعشی ها شود.
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۲:۱۲    
یک جامعه شناس درباره تغییر مواضع ادواری آیت الله هاشمی رفسنجانی می گوید: هاشمی با توجه به ویژگی های دوگانه که رفتار وی را می سازد ...
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۲:۰۹    
شهرداری شبانه اقدام به تخریب بخش های از پاساژ علاءالدین کرد ولی کار با شکایت صاحب ملک متوقف شد. در نهایت دیوان عدالت اداری رای به تخریب داد البته هنوز زمان اجرای حکم مشخص نیست.
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۲:۰۶    
عمل جراحی بینی شایع ترین عمل زیبایی در ایران به شمار می رود و بر همین اساس ایران رتبه اول جهان را در این زمینه دارد.
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۱:۵۴    
سایت خبری تحلیلی هنگام Hengamnews.com: کمال الدین پیرموذن،نماینده اردبیل در مورد چگونگی ورود نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری همانند سعید جلیلی،محسن رضایی ...
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۱:۵۱    
97 روز پس از جنجال تبریز، این بار علیرضا فغانی در غربی ترین نقطه پایتخت یک داوری جنجالی دیگر را تجربه کرد.
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۱:۵۱    
420 روز از ناپدید شدن مائده کبرایی 7ساله که پس از تعطیلی مدرسه اش به طرز مرموزی ناپدید شد، گذشت و حالا آگهی های کاغذی بر در و دیوار شهر بندر انزلی خبر از گمشده ای دیگر دارد.
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۱:۵۱    
خاکسپاری یکی از رهبران مهم مافیای ایتالیا روز پنج شنبه در پایتخت این کشور، رم برگزار شد.
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۰۸:۵۱    
تیم ملی والیبال نوجوانان ایران با پیروزی سه بر دو مقابل ایتالیا به جمع چهار تیم برتر مسابقات قهرمانی جهان راه یافت.
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۱:۵۱    
بنابر اظهارات معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور، شهریه مهدهای کودک حداقل 15.5 و حداکثر 20 درصد بنابر تعداد ستاره های هر مهد افزایش می یابد که این میزان شهریه از مهرماه امسال اعمال و دریافت خواهد ...
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۱:۳۷    
آزاده نامداری در این صفحه اعلام کرده است که حوزه فعالیت جدیدش روانشناسی و خانواده درمانی است. او درخواست کرده تا مخاطبان مشکلاتشان را با ارسال یک ایمیل با او در میان بگذارند تا به آنها کمک کند!
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۱:۳۷    
سایت خبری تحلیلی هنگام Hengamnews.com: 11 نهاد مدنی ایران در طی نامه ای به ظریف وزیر خارجه ایران،به بازگشایی سفارت انگلیس در ایران اعتراض کردند متن این نامه بدین شرح است: ...
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۱:۳۴    
در آستانه اعزام زائران بیت الله الحرام به سرزمین وحی، مسئولان و دست اندرکاران حج تمتعِ امسال با رهبر معظم انقلاب دیدار کرده و از رهنمودهای معظم ُله بهره مند خواهند شد.
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۰:۳۳    
سایت خبری تحلیلی هنگام Hengamnews.com:
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۱:۳۴    
مراسم بازگشایی و فعالیت کامل سفارت جمهوری اسلامی ایران در لندن روز یکشنبه با حضور مقامات ارشد وزارت امور خارجه ایران و انگلیس برگزار می شود.
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۱:۳۴    
در بمباران مواضع گروه تروریستی تکفیری داعش در شهر موصل مرکز استان نینوای عراق یکی از فرماندهان ارشد این گروه به هلاکت رسید.
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۰:۳۳    
قیمت نفت امریکا به محدوده 30دلار سقوط کرد که پایین ترین سطح طی شش سال گذشته است.
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۱:۳۱    
صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم نرخ اجاره بهای خوابگاه های ملکی متاهلی و مجردی را در سال تحصیلی 95-94 اعلام کرد.
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۱:۲۰    
فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: آمریکایی ها به دنبال تجزیه عراق و سوریه هستند و الان هم دارند تجزیه یمن را دنبال می کنند ...
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۱:۰۶    
یک مقام مسئول در سازمان خصوصی سازی از آغاز واگذاری جایگاه های سوخت از طریق مزایده از امروز در سه استان خبرداد و گفت: در 4 ماه اول سال 4 هزار میلیارد تومان بابت واگذاری سهام به خزانه واریز شد.
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۱:۰۶    
سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: بازیکنان تیم ملی والیبال خسته هستند، اما در شرایط خوبی به سر می برند.
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۱:۰۳    
مالیات و درآمدی که از آن در جیب دولت می رود، در همه جای دنیا بسیار اهمیت دارد اما در ایران سهم درآمد دولت از مالیات خوب خوب 25 درصد است که ان هم از کارمندان و حقوق بگیران و مردم عادی اخذ می شود و ...
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۰:۴۷    
برخی رسانه های غربی روز جمعه متنی را منتشر کردند که مدعی هستند متن کامل سند پیش نویس یکی از دو توافق محرمانه بین ایران و آژانس بین المللی انرژی اتمی است.
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۰:۴۷    
وزیر خارجه انگلیس فردا (یکشنبه) با سفر به ایران سفارتخانه این کشور در تهران را بازگشایی می کند و سفارتخانه ایران در لندن نیز همان روز بازگشایی خواهد شد.
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۰:۳۳    
با حضور رییس جمهور،از موشک نقطه زن فاتح 313 در سازمان هوا - فضای وزارت دفاع رونمایی شد؛ موشکی که ایران را در جمع انگشت شمار کشورهای صاحب موشک ها سوخت جامد مرکب نقطه زن با برد 500 کیلومتر قرار داد.
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۰:۳۳    
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: تهدید به حمله نظامی خلاف منشور و اصول ملل متحد است.
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۰:۳۳    
سایت خبری تحلیلی هنگام Hengamnews.com:
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۰۹:۰۵    
حیدر سلیمانی، کارشناس داوری فوتبال کشورمان،قضاوت محمدرضا اکبریان را در این مسابقه با توجه به شرایط سخت، عالی توصیف کرد.
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۰۸:۵۹    
ملی پوش دوومیدانی کشورمان از صعود به فینال پرتاب وزنه در پانزدهمین دوره مسابقات جهانی در چین باز ماند.
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۰۸:۵۱    
یک روزنامه هندی گزارش داد سرپرستی موقت سفارت انگلیس در ایران به آجای شارما یعنی کسی که تا کنون سمت کاردار غیرمقیم بریتانیا در تهران را بر عهده داشت، سپرده شده است.
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۰۱:۴۵    
وزیر رفاه در پایان بازدید خود از درمانگاه تأمین اجتماعی رودسر به درخواست یکی از بیماران با وی مچ انداخت.
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۰۲:۰۲    
دولت آمریکا از دیوان عالی این کشور خواست با درخواست تجدید نظر بانک مرکزی ایران برای جلوگیری از پرداخت حدود 2 میلیارد دلار از دارایی های مسدود شده بانکی ایران به شاکیان یک پرونده مخالفت کند.
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۰۱:۰۲    
سرمربی صبای قم می گوید راه آهن در مصاف با تیمش تنها به فکر ضد حمله بوده است.
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۰۲:۰۲    
شبکه خبری سی ان ان می گوید که نفر دوم گره تروریستی داعش و معاون ابوبکر البغدادی، در حمله جنگنده های آمریکایی به مواضع این گروه در عراق، کشته شده است.
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۰۲:۰۲    
ضمیر کابلوف گفت: سامانه دفاع موشکی اس-300 صرفا یک سلاح دفاعی است و صادرات آن به تهران تضمین کننده امنیت تأسیسات مسالمت آمیز هسته ای ایران است.
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۰۲:۰۲    
رییس سازمان صداو سیما در دیدار با برخی از استادان دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران از اصلاحات ساختاری سازمان خبر داد و اعلام کرد که بیش از 700 پست مدیریتی در این اصلاحات حذف شدند.
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۰۰:۵۰    
سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: این طور نیست که برد وباخت های تیمم را گردن داور بیندازم و اجازه می دهم داور کار خودش را کند.
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۰۰:۲۸    
استقلالی های اهواز که انتظار شکست برابر همنام تهرانی را نداشتند به شدت از این بابت ناراحت بودند و عصبانیت کمک مربی استقلال اهواز کار دستش داد.
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۰۰:۵۶    
سرمربی تیم فوتبال استقلال اهواز گفت: من پیشاپیش باید بگویم که قصد توهین به کسی را ندارم.
  • ۱