شنبه ۲۲ اردیبهشتساعت ۱۵:۱۶May 2024 11
جستجوی پیشرفته

خبرهای هنگام نیوز 16 مهر 1397 - hengamnews.com

هنگام نیوز 29 اسفند 1393 هنگام نیوز 29 اسفند 1394 هنگام نیوز 30 اسفند 1395 هنگام نیوز 29 اسفند 1396 هنگام نیوز 31 فروردین 1397 هنگام نیوز 1 اردیبهشت 1397 هنگام نیوز 1 خرداد 1397 هنگام نیوز 31 تیر 1397 هنگام نیوز 1 مرداد 1397 هنگام نیوز 31 شهریور 1397 هنگام نیوز 30 آبان 1397 هنگام نیوز 1 آذر 1397 هنگام نیوز 10 دی 1397 هنگام نیوز 1 مهر 1397 هنگام نیوز 2 مهر 1397 هنگام نیوز 3 مهر 1397 هنگام نیوز 4 مهر 1397 هنگام نیوز 5 مهر 1397 هنگام نیوز 6 مهر 1397 هنگام نیوز 7 مهر 1397 هنگام نیوز 8 مهر 1397 هنگام نیوز 9 مهر 1397 هنگام نیوز 10 مهر 1397 هنگام نیوز 11 مهر 1397 هنگام نیوز 12 مهر 1397 هنگام نیوز 13 مهر 1397 هنگام نیوز 14 مهر 1397 هنگام نیوز 15 مهر 1397 هنگام نیوز 16 مهر 1397 هنگام نیوز 17 مهر 1397 هنگام نیوز 18 مهر 1397 هنگام نیوز 19 مهر 1397 هنگام نیوز 20 مهر 1397 هنگام نیوز 21 مهر 1397 هنگام نیوز 22 مهر 1397 هنگام نیوز 23 مهر 1397 هنگام نیوز 24 مهر 1397 هنگام نیوز 25 مهر 1397 هنگام نیوز 26 مهر 1397 هنگام نیوز 27 مهر 1397 هنگام نیوز 28 مهر 1397 هنگام نیوز 29 مهر 1397 هنگام نیوز 30 مهر 1397 
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۰۹:۱۴    
حجت الاسلام زائری در بخشی از این حرف هایش گفت: برای امام خمینی ضریح درست کردیم، گنبد درست کردیم، زیارتنامه درست کردیم! همین اشتباهات رو کردیم که به این روز افتادیم.
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۱۳:۱۲    
جمال خاشقجی روزنامه نگار و تحلیلگر عربستانی در استانبول به قتل رسیده است. اقدامی که یک توطئه طراحی شده و قتل از قبل تعیین شده برای از میان برداشتن یکی از جدی ترین و فعال ترین منتقدان حکومت آل سعود در ...
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۲۲:۳۰    
سایت خبری تحلیلی هنگام Hengamnews.com: دادستان های بلغارستان اعلام کردند، یکی از خبرنگاران تلویزیونی به طور وحشیانه ای در شمال این کشور به قتل رسیده است ...
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۱۶:۴۳    
تعداد زیادی زنبور به ساختمان مسکونی در عبدل آباد حمله ور شده و داخل اتاق خواب یکی از واحدهای مسکونی اقدام به ساخت کندو کردند.
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۱۱:۰۴    
نماینده مجلس درباره انتشار تصویری از او که نشان می دهد، در زمان تصویب CFT در صحن علنی مجلس، مشغول بازی با تلفن همراه خود بوده، می گوید نمی داند این عکس چه زمانی گرفته شده است.
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۱۰:۵۴    
سخنگوی تعزیرات اعلام کرد: از فردا عرضه 2 میلیون پوشک احتکار شده با قیمت کارشناسی در استان البرز انجام می گیرد که 4 هفته پیش کار رسیدگی به پرونده آن مختومه شده است.
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۰۹:۳۹    
دانشگاه آزاد اسلامی نتایج استعدادهای درخشان در مقطع دکتری در رشته های پزشکی و علوم انسانی را با 15روز تأخیر اعلام کرد.
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۰۹:۳۴    
مراسم پاسداشت روز جهانی کودک امروز دوشنبه با حضور سید محمد بطحایی، وزیر آموزش و پرورش، در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تهران برگزار شد.
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۰۹:۲۴    
یک بازیگر گفت که مجبور است هر شش ماه به آمریکا سفر کند تا گرین کارتش باطل نشود و هر ماه 10 هزار دلار برای خانواده اش به آمریکا منتقل می کند!
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۰۹:۱۹    
برخی مقام های دولت دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا تلاش می کنند تا دسترسی ایران به بازارهای مالی بین المللی را حفظ کنند.
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۰۹:۰۴    
15 نامزد دیگر توپ طلا توسط فرانس فوتبال و اکیپ فرانسه معرفی شدند.
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۰۰:۴۳    
مدیرکل آموزش و پرورش استان کردستان گفت: "دنیا ویسی" دانش آموز پایه اول دبستان روستای گرماش شهرستان سنندج، بر اثر ریزش دیوار حیاط مدرسه جان خود را از دست داد.
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۰۰:۳۸    
یکی از صرافی های گرگان مورد سرقت قرار گرفت.
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۰۰:۳۸    
تصاویری از الناز شاکردوست را در یکی از مکان های تاریخی خارج از کشور را ببینید. این ساختمان که شاکردوست هیچ توضیحی درباره مکان آن نداده است، تعداد زیادی مجسمه را محوطه اش جای داده است.
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۰۰:۳۸    
وبسایت اسرائیلی دبکا ادعا کرد که روسیه هدایت و کنترل سامانه پدافند هوایی اس-300 را که به تازگی در اختیار سوریه قرار داده است، به عهده نیروهای ایرانی گذاشته است.
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۰۰:۳۸    
محسن افشانی با انتشار عکسی از خود در صفحه اینستاگرامش هشتگ های زیر را نوشت: #شنا_تایم #کیش #عشق_و_حال
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۰۰:۳۳    
رئیس ستاد اطلاع رسانی و تبلیغات اقتصادی کشور گفت: وزارت نفت مامور شد موضوع کارت های سوخت رابه دقت بررسی کند و پیشنهاد این بود که همه کارت ها در سراسرکشور توسط مالکین مورد استفاده قرار گیرد.
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۲۲:۱۹    
یک ساختمان 13 طبقه مسکونی در سعادت آباد دچار حریق شد.
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۲۲:۱۴    
عضو هیئت رئیسه مجلس گزینه احتمالی دولت برای وزارت راه و شهرسازی را معرفی کرد.
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۶:۲۴    
آقای گل لیگ ستارگان و لیگ قهرمانان آسیا در حاشیه دیدار شب گذشته السد مقابل السلیه جنجال ساز شد.
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۶:۱۹    
کمتر از چهار ساعت تلاش کارآگاهان پلیس سارقان مسلح بانک انصار کاشان شناسایی و دستگیر شدند.
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۶:۰۹    
عضو فراکسیون جوانان مجلس گفت: افشانی چه با استفساریه و چه بی استفساریه باید از شهرداری تهران برود.
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۶:۰۴    
مدافع پیشین تیم ملی فوتبال و پرسپولیس در گفت وگوی تصویری با خبرگزاری تسنیم در مورد اتفاقات گذشته صحبت های جالبی انجام داد.
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۵:۵۹    
گزارش امروز قیمت خودرو حکایت از کاهش 4میلیون و 500هزار تومانی قیمت سمندال ایکس در بازار دارد.
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۵:۵۹    
در صورتی که پرسپولیس به فینال لیگ قهرمانان آسیا راه یابد، این باشگاه باید با کمک فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش 14 ایراد اصلی و هزینه بر ورزشگاه آزادی را رفع کند.
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۵:۵۴    
کاپیتان سابق تیم ملی والیبال ایران با انتقاد از شیوه عمل اخیر در فدراسیون والیبال گفت: اگر انتخابات سالم باشد نباید فضا به گونه ای پیش برود که در یک انتخابات رسمی با ضوابطی خاص، فردی خاص انتخاب شود.
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۵:۵۴    
سخنگوی کمیسیون صنایع مجلس گفت: با توجه به مذاکرات قبلی قرار بود محمد شریعتمداری در جلسه امروز کمیسیون برای بررسی استیضاحش حضور یابد که متأسفانه این اتفاق نیفتاد.
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۵:۴۹    
علی دایی گفت: احضار من انعکاس منفی برای خودشان دارد نه من؛ مردم من را خوب می شناسند.
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۵:۴۴    
سخنگوی وزارت کشور، گفت: تعداد 14 استاندار، 11 معاون استاندار، 5 فرماندار، 12 نفر از مدیران ستاد وزارت کشور و 12 نفر از ستاد 31 استانداری کشور بازنشسته هستند که باید سمت خود را ترک کنند.
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۵:۴۴    
رییس اتحادیه صنف نمایشگاه داران و فروشندگان خودروی تهران گفت: در ادامه روند هفته گذشته، قیمت ها در بازار خودرو امروز نیز کاهش یافت به گونه ای که پس از ماه ها قیمت پراید 131 به زیر 30 میلیون تومان ...
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۵:۳۹    
محمد دبیر سیاقی استاد مسلم ادبیات فارسی و تنها بازمانده از شاگردان فرهیخته علی اکبر دهخدا به دلیل کهولت سن در قزوین درگذشت.
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۵:۱۴    
نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی در توییتر خود به صحبت های روز گذشته محمد جواد ظریف در مجلس واکنش نشان داد.
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۵:۰۹    
جلسه شورای هماهنگی جبهه اصلاحات با اعضای شورای شهر تهران شب گذشته با حضور احزاب بیست و چهارگانه شورای هماهنگی برگزار شد.
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۵:۰۹    
بانک کشاورزی اعلام کرد: در صورت رعایت نکردن فهرست های ناظر بر تحریم اشخاص، شرکت ها و کالاهای تحت تحریم، علاوه بر اینکه در عمل انجام شدنی نیست ...
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۵:۰۹    
دکترعلی لاریجانی ظهر امروز (دوشنبه، 16 مهر ماه) تهران را به قصد آنتالیای ترکیه به منظور حضور در سومین اجلاس مجالس کشورهای عضو اتحادیه اوراسیا ترک کرد.
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۵:۰۴    
آنچه دیروز در مجلس شورای اسلامی رقم خورد؛ نشانه ای دیگر بر فقدان عناصری حیاتی در زمین دموکراسی ایرانی است.همان اتقاقی که در فضای مجازی ایرانی به دفعات دیده می شود.
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۵:۰۴    
معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری فردی که به همراه خواهرزاده اش یکی از شهروندان و اعضای خانواده اش را تهدید به مرگ کرده بود، خبر داد.
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۵:۰۴    
به اذعان بسیاری از کارشناسان ریشه اصلی مشکلات صنعت خودرو، انحصار دولت است. این در حالی است که متاسفانه دستگاه های نظارتی از جمله مجلس عملکرد کارآمدی در کاهش تصدی گری دولت نداشته اند.
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۴:۵۴    
در روزهای اخیر و همزمان با سقوط قیمت دلار و سایر ارزهای خارجی در بازار یکی از موضوعاتی که بار دیگر مورد توجه قرار گرفته ، بحث چگونگی تعیین نرخ ارز در بازار است.
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۴:۵۴    
سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس، گفت: بین 70 تا 100 درصد قیمت مواد اولیه به کار رفته در خودروهای تولید داخل افزایش داشته ...
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۴:۵۴    
با 100 میلیون تومان صاحب ویلا در شمال شوید. این متن کوتاهی است که برای بسیاری از شهروندان تهرانی پیامک شده است.
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۴:۱۴    
دبیر کمیسیون ماده 10 احزاب گفت: کمیسیون ماده 10 احزاب تصمیم می گیرد چه افرادی صلاحیت حضور در شورای مرکزی احزاب را دارند، رای کمیسیون ماده 10 احزاب براساس رای اکثریت است.
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۴:۱۴    
وزیران خارجه ایران و روسیه روز دوشنبه تلفنی گفت وگو کردند.
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۴:۱۴    
این روزها بلوف زدن، بخشی از تجارت خیلی ها شده و ما هم که عقل مان به چشممان؛ ادعا را می شنویم و بدون اینکه ذره ای تحقیق کنیم، چشم و گوش بسته به آن اعتماد می کنیم.
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۴:۰۹    
جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی ظهر امروز (دوشنبه) به ریاست معاون اول رییس جمهور و با موضوع مدیریت تامین دارو و تجهیزات پزشکی در شرایط تحریم برگزار شد.
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۳:۱۹    
سردار مهری با اشاره به لزوم تصویب قوانین بیشتر برای افزایش ایمنی خودروها گفت: در حال حاضر خودروهای بدون ترمز ضدقفل ABS و کیسه هوا شماره گذاری نمی شوند.
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۳:۱۴    
ستاره پرتغالی یوونتوس بار دیگر از سوی یک زن متهم به تعرض جنسی شده است.
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۳:۱۴    
پیرمردی 90 ساله به اتهام آزارجنسی و قتل نوه 13 ساله اش دستگیر شد.
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۳:۱۴    
فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از دستگیری 2 آدم ربا و آزادی گروگان 2 میلیارد ریالی در مرز "سراوان" خبر داد.
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۱:۵۹    
منابع آگاه ترکیه اعلام کردند سعودی هایی که در زمان حضور جمال خاشقجی در کنسولگری عربستان در استانبول وارد این ساختمان شدند از نیروهای پلیس سعودی بودند.
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۱:۵۹    
برخی از سلبریتی هایی که کمک مردم برای زلزله زدگان را جمع آوری می کردند، بدهکار بانکی بودند و بانک این مبالغ را به جای بدهی آنها برداشت کرده است!
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۱:۵۹    
نشریه معتبر فرانس فوتبال امروز (شنبه 16 مهر) به طور تدریجی اسامی 30 کاندیدای کسب عنوان توپ طلا در سال 2018 را اعلام می کند ...
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۱:۵۴    
رئیس سازمان امداد و نجات با اشاره به امدادرسانی به حادثه دیدگان سیل و زلزله در 154 شهر و روستا گفت: تاکنون 106 خودرو از مسیر سیلاب رهاسازی شده است.
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۱:۵۴    
رقیه شجاعی در فینال رقابت های تفنگ بادی کلاس R2 عنوان قهرمانی را کسب کرد.
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۱:۴۴    
رئیس جمهور طی هفته جاری قرار است وزرای پیشنهادی امور اقتصادی و دارایی و تعاون، کار و رفاه اجتماعی و همچنین وزیران جایگزین وزارت خانه های صنعت و راه را به مجلس معرفی کند.
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۱:۴۴    
وزیر امور خارجه کشورمان گفت: ما درهای مذاکره با آمریکا را نبسته ایم. درها باز است، مشروط بر اینکه، چنین دیداری قابل اطمینان باشد ...
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۱:۳۹    
رئیس پلیس تهران بزرگ با بیان اینکه فرمانده ناجا نیز بر ممنوعیت کمین کردن پلیس راهور که با هدف غافلگیر و جریمه کردن خودروها انجام می شود تاکید دارد افزود ...
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۱:۳۴    
بیمار شدن به هنگام سفر می تواند لذت سفر را از شما بگیرد به همین دلیل باید از خوردن برخی خوراکی ها اجتناب کنید.
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۱:۱۴    
اکثر شرکتها،سازمانها و نهادهایی که دچار بحران شده اند با این نوع مدیریت به چالش کشیده شدند و دچار بحران گردیدند.
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۰:۳۴    
حمید فرخ نژاد یکی از بازیگران سرشناس سینمای ایران است که این روز ها واکنش هایش به مسائل اجتماعی و سیاسی در شبکه های اجتماعی ...
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۰:۳۴    
مادر و دختری که به قصد اخاذی پسر جوانی را گروگان گرفته بودند تا بتوانند از خانواده اش نیم میلیارد تومان پول بگیرند وقتی وی زیر شکنجه های آنها جان باخت جسد را تکه تکه کرده و در جاده هراز رها کردند.
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۰:۲۹    
دختر جوان که در 31 سالگی به آبله مرغان مبتلا شده بود، چند روز بعد دچار مننژیت شد اما به دلیل تشخیص ندادن بموقع بیماری به کما رفت و جان باخت.
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۰:۲۹    
طاق گرا یا طاق شیرین یکی آثار باستانی ایران است که به گفته ی باستان شناسان متعلق به دوره ساسانیان می باشد ...
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۰:۲۴    
بانوی تیرانداز کشورمان با پشت سر گذاشتن تمام رقبای خود در سومین دوره بازی های پاراآسیایی در جاکارتا، طلایی شد.
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۰:۲۴    
رهبر کره شمالی گفت وگوهایش با وزیر امور خارجه آمریکا را "سازنده و فوق العاده " توصیف کرد.
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۰:۰۴    
این روزها با اوجگیری قاچاق سوخت مصرف بشدت بالا رفته و از این رو مسئولان به دنبال راهکاری برای مدیریت وضع موجود هستند ...
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۰۹:۵۹    
استاد اقتصاد دانشگاه تهران گفت: دخالت بانک مرکزی فشار بازار ارز را هر چند کاهش داد اما استمرار این سیاست میزان ثمربخشی آن را مشخص می کند.
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۰۹:۵۴    
مدتی پیش مأموران گشت پلیس در یکی از جاده های فرعی بزرگراه آزادگان پیکر نیمه جان و خونین زن جوانی را پیدا کردند که بعد از انتقال وی به بیمارستان به طرز معجزه آسایی زنده ماند ...
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۰۹:۵۴    
علیرضا زاکانی، نماینده سابق و اصولگرای مجلس درباره تصویب قانون FATF نوشت: وقتی سئوال تخصصی از موافقان برجام می شد، مشخصا خیلی از آنها سند برجام را نخوانده بودندو از آن دفاع می کردند ...
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۰۹:۵۴    
بعضی ها می گویند اپیدمی و بعضی ها هم اسمش را گذاشته اند موج. الکل همه چیز را برد هوا و وعده آن شعر معروف، درست از آب درآمد که شب شراب نیرزد به بامداد خمار بامداد خمار اما این بار خیلی جدی بود.
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۰۹:۴۹    
روز گذشته نامه ای به امضای محمودرضا خاوری، متهم فراری پرونده فساد سه هزار میلیاردی که مربوط به دوران تصدی سمت مدیرعاملی بانک ملی توسط وی برمی گردد، منتشر شد.
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۰۹:۴۹    
ناصر ایمانی گفت: به هر حال نمازجمعه تریبون اظهار نظرهای ائمه جمعه است و هیچ کدام الزامی برای یک نهاد به دنبال ندارد ...
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۰۹:۴۹    
مرد 35 ساله ای که همسر زحمتکش خود را به خاطر یک موضوع بسیار کم اهمیت و شاید پوچ به قتل رسانده است، صبح روزگذشته هنگام بازسازی صحنه قتل با چشمانی گریان فریاد زد همسرتان را دوست داشته باشید!
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۰۹:۳۹    
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از درخواست جدید اتحادیه اروپا برای بازگشایی دفتر در تهران خبر داد.
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۰۹:۳۹    
"مهدی حاجتی" عضو شورای اسلامی شهر شیراز، عصر امروز (یکشنبه، 15 مهر) با قید وثیقه 200 میلیون تومانی آزاد شد.
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۰۹:۳۹    
آمریکا از این سخن وزیر خارجه کشورمان چه پیامی را دریافت می کند؟ آیا به این نتیجه نمی رسد که هرگاه علیه ایران اسلامی بهانه ای بتراشد، وزارت خارجه ایران به جای مقابله با آن ...
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۰۹:۳۹    
لایحه FATF برخلاف جوسازی های مخالفان سازماندهی شده آن از تصویب مجلس گذشت. ولی مسأله مهم تر از تصویب و رد این لایحه نحوه مواجهه مخالفان آن با این لایحه بود ...
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۰۹:۳۴    
محمود احمدی نژاد، رییس جمهور سابق و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره تصویب قانون FATF در مجلس شورای اسلامی طی اظهار نظری در توییتر نوشت ...