دوشنبه ۱۷ اردیبهشتساعت ۲۱:۲۸May 2024 6
جستجوی پیشرفته

خبرهای هنگام نیوز 1 مرداد 1397 - hengamnews.com

هنگام نیوز 29 اسفند 1393 هنگام نیوز 29 اسفند 1394 هنگام نیوز 30 اسفند 1395 هنگام نیوز 29 اسفند 1396 هنگام نیوز 31 فروردین 1397 هنگام نیوز 1 اردیبهشت 1397 هنگام نیوز 1 خرداد 1397 هنگام نیوز 31 تیر 1397 هنگام نیوز 31 شهریور 1397 هنگام نیوز 1 مهر 1397 هنگام نیوز 30 آبان 1397 هنگام نیوز 1 آذر 1397 هنگام نیوز 10 دی 1397 هنگام نیوز 1 مرداد 1397 هنگام نیوز 2 مرداد 1397 هنگام نیوز 3 مرداد 1397 هنگام نیوز 4 مرداد 1397 هنگام نیوز 5 مرداد 1397 هنگام نیوز 6 مرداد 1397 هنگام نیوز 7 مرداد 1397 هنگام نیوز 8 مرداد 1397 هنگام نیوز 9 مرداد 1397 هنگام نیوز 10 مرداد 1397 هنگام نیوز 11 مرداد 1397 هنگام نیوز 12 مرداد 1397 هنگام نیوز 13 مرداد 1397 هنگام نیوز 14 مرداد 1397 هنگام نیوز 15 مرداد 1397 هنگام نیوز 16 مرداد 1397 هنگام نیوز 17 مرداد 1397 هنگام نیوز 20 مرداد 1397 هنگام نیوز 21 مرداد 1397 هنگام نیوز 22 مرداد 1397 هنگام نیوز 23 مرداد 1397 هنگام نیوز 24 مرداد 1397 هنگام نیوز 25 مرداد 1397 هنگام نیوز 26 مرداد 1397 هنگام نیوز 27 مرداد 1397 هنگام نیوز 28 مرداد 1397 هنگام نیوز 29 مرداد 1397 هنگام نیوز 30 مرداد 1397 هنگام نیوز 31 مرداد 1397 
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۱۲:۴۱    
شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ برای اعمال خاموشی های برنامه ریزی شده امروز 6 مردادماه 97 جدول جدیدی منتشر کرد.
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۱۵:۲۴    
چشمه های آب ساری که زمانی تامین کننده بخشی از منابع آبی زمین ها زراعی و باغ های مرکبات بود، این روزها رو به نابودی هستند. در گذشته بسیاری از مردم، روزهای گرم تابستانی را در کنار این چشمه ها میگذرانند.
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۱۴:۵۴    
ترامپ بامداد دوشنبه اول مرداد ماه به وقت تهران، در توئیتر خود به حسن روحانی، رئیس جمهوری اسلامی، در مورد عواقبِ تهدید ایالات متحده هشدار داد.
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۱۲:۲۹    
مدیر بازرگانی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران اخبار برخی رسانه ها مبنی بر تعطیلی و توقف عرضه بنزین در جایگاه های شهر تهران به دلیل دونرخی شدن بنزین را رد کرد.
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۱۱:۵۴    
پرشیاخودرو لیست قیمت جدید محصولات "بی ام و" در ایران را منتشر نمود.
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۱۱:۱۹    
ضمیمه طنز بی قانون با واکنش به برخی اخبار و اظهارنظرها امروز نیز همراه روزنامه قانون منتشرشد.
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۱۰:۲۹    
سایت خبری تحلیلی هنگام Hengamnews.com: روزنامه کیهان در شماره امروز خود در نقد عملکرد دیپلماسی دولت در موضوع برجام نوشت: در حالی که طرف آمریکایی بعد از پایان مذاکرات هسته ای ...
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۱۰:۱۹    
مدیر مسئول روزنامه کیهان در یادداشتی با عنوان نظر مشترک امام خمینی و رؤسای جمهور آمریکا به تهدیدات اخیر ترامپ علیه ایران و توئیت وی خطاب به رئیس جمهوری اسلامی کشورمان واکنش نشان داد.
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۱۰:۱۴    
مراسم انتخاب برترین های فوتبال در فصل 97-96 برگزار شد و پرسپولیس بیشترین عنوان را در هفدهمین دوره لیگ برتر به خود اختصاص داد.
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۲۰:۰۹    
مهدوی کیا فعالیتش در تیم هامبورگ را آغاز کرد.
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۱۹:۳۴    
یک عضو شورای نظارت بر صداوسیما گفت که این شورا موضوع مربوط به مهران مدیری و احسان علیخانی را بررسی می کند که آیا این دو مجری مرتکب تخلف شده اند یا نه؟
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۱۹:۰۹    
کریستیانو رونالدو شب گذشته از پکن وارد مادرید شد و در حال تخلیه عمارت خود است.
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۱۸:۵۹    
سایت خبری تحلیلی هنگام Hengamnews.com: از روزهایی که عباس جدیدی برای عکس یادگاری با منصور پورحیدری در بیمارستان، سوژه فضای مجازی شده بود، زمان زیادی نگذشته است اما طبق معمول ...
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۱۸:۰۴    
سرپرست جدید استقلال واکنش قاطع و تندی نسبت به عقد قرارداد مجید حسینی با باشگاه ترابزون اسپور نشان داد.
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۱۷:۵۹    
محمود احمدی دبیرکل بانک مرکزی امروز از این سمت کناره گیری کرد و از بانک مرکزی رفت.
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۱۷:۵۹    
تاج گفته است که حساب کارلوس کی روش چند ماه است که مسدود شده و سرمربی تیم ملی از اول سال تا کنون هیچ حقوقی دریافت نکرده است.
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۱۷:۵۴    
تازه ترین خبرها نشان می دهد، رئیس کل جدید بانک مرکزی از سوی رئیس جمهوری انتخاب شده و بزودی معرفی می شود.
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۱۷:۴۹    
مهاجم ایرانی تیم فوتبال هیرنفین هلند به آپوئل نیکوزیا قبرس پیوست.
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۱۷:۴۹    
نگاهی به عملکرد 25 ساله مناطق آزاد نشان می دهد این مناطق که در ابتدا با هدف تولید و صادرات تشکیل شد نه تنها به رسالت خود عمل نکرد بلکه بر خلاف ماهیت خود به محلی برای قاچاق و واردات بی رویه تبدیل شد.
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۱۷:۴۴    
رئیس جمهور با اشاره به ضرورت تقویت هماهنگی و همدلی هرچه بیشتر دولت و مجلس، بر تلاش مضاعف همه مسوولان در راستای توجه به مطالبات و رفع مشکلات مردم و کشور در شرایط کنونی تاکید کرد.
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۱۷:۴۴    
مشاور وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه در صورت فسخ قرارداد خرید هواپیماهای جدید هما، زیان و خسارتی متوجه بوئینگ، ایرباس و ATR نمی شود، گفت: این طور نخواهد بود که با فسخ این قراردادها این سه شرکت ...
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۱۷:۳۹    
معاون اول قوه قضاییه گفت: در خصوص پرونده ثبت سفارش به ویژه خودرو تاکنون 5 نفر از مدیر و احیانا همکاران فعلی و چند ماه قبل وزارت صنعت، معدن و تجارت دستگیر شدند که چهار نفر آنان در بازداشت هستند.
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۱۷:۳۹    
حضرت آیت الله خامنه ای روز گذشته طی دیداری به نقشه شوم آمریکا و رژیم صهیونیستی تحت عنوان معامله قرن برای فلسطین و قدس شریف اشاره کردند و فرمودند: یهودی سازی فلسطین خواب آشفته ای است که دیده اند ...
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۱۷:۲۹    
قیمت خودروهای وارداتی در بازار به طور میانگین 20 تا 30 درصد حباب دارد که با وجود رکود پیش آمده شاهد ریزش قیمت در بسیاری از مدل ها هستیم.
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۱۷:۲۹    
گروه صنعتی ایران خودرو لیست قیمت کلیه محصولات خود را ویژه مردادماه 97 منتشر نمود.
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۱۷:۲۴    
مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه البرز در خصوص مباحث مطرح شده درباره کم فروشی بنزین و دستکاری پمپ های بنزین خاطرنشان کرد ...
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۱۷:۰۹    
ایران خودرو ساعتی قبل با انتشار بخشنامه ای به نمایندگان خود در سراسر کشور، محصول جایگزین برای خودروی تندر90 را مشخص نمود.
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۱۶:۳۴    
عکس قدیمی زیر فرودگاه مهرآباد و فضای خالی اطرافش را در سال 1342 نشان می دهد.
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۱۶:۲۹    
منابع خبری به نقل از یک معارض سعودی فاش کردند که 'محمد بن سلمان ' ولیعهد کنونی سعودی بزودی پدرش را از سلطنت خلع می کند.
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۱۶:۱۹    
امیر حاتمی گفت: همان طور که فرمانده معظم کل قوا فرمودند، هر نوع تهدیدی را در همان سطح پاسخ قاطع خواهیم داد.
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۱۶:۱۴    
باشگاه پرسپولیس این روز ها با یک مشکل جدید و میلیاردی در مورد پرداخت های سال گذشته به بازیکنان روبرو شده است.
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۱۶:۰۴    
گزارش هیات نظارت مرکز ارزیابی امنیت سایبری هواوی در انگلیس نشان می دهد دستگاه های این شرکت از لحاظ امنیتی ایمن نیستند.
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۱۶:۰۴    
شایعه دستگیری پسر سخنگوی دولت تکذیب شد.
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۱۵:۴۴    
پیش از این اعلام شده بود که در این دیدار درباره مسائلی نظیر چگونگی دست یابی به اتحاد عملی در کشور به علاوه مسائل روز اقتصادی بحث و تبادل نظر خواهد شد.
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۱۵:۳۴    
کشمکش ها درباره تأثیر قطعی 30 درصدی سوابق تحصیلی دانش آموزان در کنکور 98 همچنان ادامه دارد. دو هفته ای می شود که کمیته پذیرش دانشجو تأثیر قطعی 30 درصدی سوابق تحصیلی دانش آموزان را تصویب کرده و از ...
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۱۵:۳۴    
در آستانه یک سالگی شروع به کار دولت دوازدهم، در گزارشی 23 دستآورد کلیدی وزارت امور اقتصادی و دارایی طی یازده ماه منتهی به تیر ماه سالجاری منتشر شد.
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۱۵:۲۹    
معاون سیاسی وزیر امور خارجه کشورمان با بیان اینکه مذاکرات بر سر بسته پیشنهادی اروپا ادامه دارد، گفت: خواسته ما فروش نفت ایران و بازگشت پول نفت است و این مذاکرات برای این است که ما به یک سازوکار عملی ...
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۱۵:۲۴    
محمود احمدی نژاد رییس دولت های نهم و دهم نسبت به دلایل رد صلاحیت خود در انتخابات ریاست جمهوری 96 واکنش نشان داد.
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۱۵:۲۴    
عماد باقی، حقوقدان و فعال اصلاح طلب درباره اظهارات روحانی و تهدید آمریکا گفت: در گذشته آنقدر رجزخوانی های نابجا شده است که امروز برخی از مردم رجزخوانی های معنادار را هم به مضحکه تبدیل کرده اند ...
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۱۵:۱۹    
از بامداد امروز شهرستان اهواز و برخی شهرهای همجوار در هاله ای از دود غلیظ قرار گرفته است.
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۱۳:۱۴    
مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ضمن اشاره به بارش پراکنده باران همراه با رعد و برق در برخی مناطق کشور، از کاهش کیفیت هوا در جنوب غرب خبر داد.
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۱۳:۰۹    
علی کرمی متخصص بیوتکنولوژی پزشکی در گفتگو با خبرگزاری فارس می گوید: هدف بیوتروریسم آرایشی این است که یک جمعیت را تحت تأثیر قرار دهد ...
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۱۳:۰۹    
محسن رضایی در واکنش به توییت تهدید آمیز ترامپ نوشت: آقای ترامپ به آقای روحانی گفته است مراقب باش. شما که بیش از 50 هزار نیرو زیر تیغ ایران دارید و اینگونه دیوانه وار تهدید می کنید. باید مراقب باشید.
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۱۳:۰۹    
قیمت سکه آتی تحویل دی ماه 1397 به بیش از 3 میلیون و 900 هزار تومان رسید، همچنین قیمت سکه آتی تحویل شهریور ماه سال 1397 بیش از 3 میلیون و 500 هزار تومان است.
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۱۳:۰۴    
رییس کلانتری 172 حرم حضرت عبدالعظیم از دستگیری زنی که اقدام به سرقت از زائران حرم حضرت عبدالعظیم حسنی کرده بود، خبر داد.
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۱۲:۵۹    
سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به سخنان شب گذشته وزیر امور خارجه آمریکا گفت: ملت ایران با اتحاد و انسجام همه توطئه های شما را پشت سر خواهد گذاشت.
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۱۲:۴۹    
یک کارشناس حوزه رسانه با بیان اینکه فضای مجازی آمده است که انقلاب اسلامی را نجات دهد، گفت: آزادی و نظارت کنونی را به برکت فضای مجازی در اختیار داریم.
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۱۲:۴۹    
به تازگی نتایج یک مطالعه نشان داده است که استفاده منظم از کرم های ضد آفتاب خطر ابتلا به سرطان پوست را تا 40 درصد در افراد جوان کاهش می دهد.
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۱۲:۴۴    
یک عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس از ضرب الاجل 10 روزه کمیسیون حقوقی مجلس به وزارت صنعت، معدن و تجارت برای انتشار لیست ارزبگیران خبرداد.
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۱۲:۳۹    
یکم مرداد 1359 - انفجار سه بمب بسیار قوی در پاساژ کمپانی واقع در کوچه برلن تهران، 6 کشته و 84 مجروح برجای گذاشت. گروهک فرقان مسئولیت این بمب گذاری را بر عهده گرفت.
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۱۲:۳۴    
سیداحمد خمینی فرزند سیدحسن خمینی در مراسم ختم پدر وحیدحقانیان، معاون اجرایی دفتر مقام معظم رهبری که یکشنبه 31 تیرماه در مسجد نور میدان فاطمی برگزار شد، شرکت کرد.
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۱۲:۲۹    
حاجی دلیگانی نماینده مجلس گفت: من به عنوان یک نماینده و از طرف نمایندگانی که دغدغه افشای حقوق و شفاف سازی را دارند به رئیس جمهور ...
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۱۲:۲۹    
در هیاهوی التهاب ارزی و فضای ناآرام اقتصادی، بانک های خصوصی هم نافرمانی از دستورات شورای پول و اعتبار را پیش گرفته و سودهای بالای 21 درصد به مشتریان خود می دهند.
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۱۲:۱۹    
مدیرکل مدیریت بحران استانداری خوزستان از تعطیلی ادارات و بانک های حمیدیه، هویزه و سوسنگرد به علت دود ناشی از آتش سوزی هورالعظیم خبر داد.
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۱۲:۰۴    
سخنگوی فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی از ابراز امیدواری رییس جمهوری نسبت به رفع حصر محصورین خبر داد.
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۱۱:۴۳    
هادی لطفی این کاریکاتور را با تیتر اسکن مغزی! در نیشخط منتشرکرد.
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۱۱:۳۸    
جلال جلالی زاده، نماینده اهل سنت مجلس ششم معتقد است که حل ماجرای سپنتا نیکنام از طریق مجمع تشخیص مصلحت نظام پیروزی فقه مقاصدی بر فقه سنتی است.
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۱۱:۳۳    
اسامی داوران قضاوت کننده در هفته اول لیگ برتر فوتبال از سوی کمیته داوران مشخص شد.
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۱۱:۲۸    
هافبک آلمانی آرسنال دیگر در تیم ملی آلمان بازی نخواهد کرد.
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۱۱:۲۳    
کسی فکرش را هم نمی کرد که در تابستان97 و درحالی که بخشی از کشور دارند با مشکل کمبود آب دست وپنجه نرم می کنند، مشکل قطعی گاه وبیگاه برق هم اضافه بشود و صدای مردم را بیشتر دربیاورد. اصل ماجرا چیست؟
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۱۱:۱۸    
طی 2 روز گذشته شاهد افزایش قیمت بیش از حد محصولاتی مانند پژو پارس و دنا بوده ایم که بدلیل کمبود شدید این محصولات در بازار رخ داده است.
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۱۱:۱۸    
گوشی هواوی پی 20 (Huawei P20) و هواوی پی 20 پرو، پرچمداران جدید هواوی سرانجام وارد بازار ایران شدند.
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۱۱:۱۳    
بعد از حاشیه های فراوان ایجاد شده درباره مائده هژبری در فضای مجازی و حتی بین مسئولین کشور و هنرمندان و غیره، وی با انتشار پستی جدید خبر از بازگشتش به اینستاگرام را داد.
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۱۱:۱۳    
بلیت سفر به مالزی، تایلند و صربستان تا آخر مرداد ماه نایاب شد و مسافران ایرانی با ارز مسافرتی، گردشگری تابستانه در مرداد داغ و پر باران تایلند را برخلاف سال های گذشته رونق دادند.
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۱۱:۰۳    
زلزله ای به بزرگی 5.9 درجه در مقیاس امواج درونی زمین (ریشتر) روز یکشنبه شهر تازه آباد مرکز شهرستان ثلاث باباجانی در غرب کرمانشاه را در عمق هشت کیلومتری لرزاند که 156 مصدوم برجای گذاشت.
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۱۰:۵۸    
وزیر امور خارجه آمریکا در سخنرانی خود در کتابخانه ریاست جمهوری رونالد ریگان، در پاسخ به سوالی درباره اینکه آشتی با ایران در چه شرایطی ممکن است گفت: این همیشه ممکن است ...