پنجشنبه ۲۰ اردیبهشتساعت ۰۸:۴۹May 2024 9
جستجوی پیشرفته

خبرهای هنگام نیوز 10 مرداد 1397 - hengamnews.com

هنگام نیوز 29 اسفند 1393 هنگام نیوز 29 اسفند 1394 هنگام نیوز 30 اسفند 1395 هنگام نیوز 29 اسفند 1396 هنگام نیوز 31 فروردین 1397 هنگام نیوز 1 اردیبهشت 1397 هنگام نیوز 1 خرداد 1397 هنگام نیوز 31 تیر 1397 هنگام نیوز 31 شهریور 1397 هنگام نیوز 1 مهر 1397 هنگام نیوز 30 آبان 1397 هنگام نیوز 1 آذر 1397 هنگام نیوز 10 دی 1397 هنگام نیوز 1 مرداد 1397 هنگام نیوز 2 مرداد 1397 هنگام نیوز 3 مرداد 1397 هنگام نیوز 4 مرداد 1397 هنگام نیوز 5 مرداد 1397 هنگام نیوز 6 مرداد 1397 هنگام نیوز 7 مرداد 1397 هنگام نیوز 8 مرداد 1397 هنگام نیوز 9 مرداد 1397 هنگام نیوز 10 مرداد 1397 هنگام نیوز 11 مرداد 1397 هنگام نیوز 12 مرداد 1397 هنگام نیوز 13 مرداد 1397 هنگام نیوز 14 مرداد 1397 هنگام نیوز 15 مرداد 1397 هنگام نیوز 16 مرداد 1397 هنگام نیوز 17 مرداد 1397 هنگام نیوز 20 مرداد 1397 هنگام نیوز 21 مرداد 1397 هنگام نیوز 22 مرداد 1397 هنگام نیوز 23 مرداد 1397 هنگام نیوز 24 مرداد 1397 هنگام نیوز 25 مرداد 1397 هنگام نیوز 26 مرداد 1397 هنگام نیوز 27 مرداد 1397 هنگام نیوز 28 مرداد 1397 هنگام نیوز 29 مرداد 1397 هنگام نیوز 30 مرداد 1397 هنگام نیوز 31 مرداد 1397 
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۲:۳۲    
اولین قسمت از مجموعه تلویزیونی آرماندو امشب 13 مرداد روی آنتن شبکه یک سیما می رود.
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۲۱:۴۸    
در بازار ارزی که این روز ها درگیر نوسان بسیاری شده و مخاطبان آن دیگر متقاضیان واقعی ارز نیستند و مردم عادی بخش زیادی از آن را تشکیل داده اند، در کنار سودی که ممکن است برای برخی ثبت شود ...
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۱۳:۳۴    
طارق همام بازیکن عراقی با قراردادی سه ساله به تیم فوتبال استقلال پیوست.
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۱۳:۲۹    
برخی تحلیلگران مسائل سیاسی درخواست محمود احمدی نژاد از دونالد ترامپ برای انتشار اسامی منسوبان مسوولان ایرانی مقیم آمریکا را اقدامی تبلیغاتی می دانند ...
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۱۱:۲۶    
صدوچهل وچهارمین شماره از نشریه خط حزب الله دستور اخیر رهبر انقلاب به رئیس جمهور برای برخورد قاطع با متخلفان اقتصادی را برای نخستین بار با عنوان مرد استقبال می کنند منتشر کرد.
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۱۰:۲۶    
انگلیسی ها سابقه خوبی در ساخت خودرو دارند و مدل های مختلفی از خودرو های انگلیسی را شاهد هستیم که از ذوق و استعداد خودروسازان بریتانیایی حکایت دارند ...
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۱۰:۱۶    
احمدی نژاد در توییتر خود نوشت: آقای ترامپ لیستی از بستگان مقامات دولتی ایران را که دارای گرین کارت و حساب های بانکی در ایالات متحده هستند، منتشر کنید، اگر چنین فهرستی دارید.
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۶:۳۲    
مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران درباره اقدام خطرناک ذخیره سوخت در منازل و خودروها به مردم هشدار داد.
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۶:۳۲    
مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از آغاز انتخاب رشته های بدون آزمون سال 97 از 15 تا 24 مرداد ماه خبر داد و گفت: تمامی متقاضیانی که در آزمون سراسری امسال ثبت نام کرده ...
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۶:۳۲    
نایب رئیس اول اتحادیه کاغذ و مقوای تهران از آتش سوزی در ساختمان اتحادیه خبرداد و گفت: علت حادثه اتصال سیم های برق در سوپرمارکت واقع در طبقه پایین دفتر، عنوان شده است.
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۶:۲۷    
وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت:با توجه به تخصیص ارز رسمی برای روغن خام وارداتی و لزوم تأمین و تنظیم بازار روغن خوراکی صادرات هرگونه روغن ساخته شده از کلیه گمرکات ممنوع است.
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۶:۲۷    
بر اساس آمار گمرک، در 4 ماهه نخست سال جاری بیش از یک میلیارد دلار قطعات خودرو به کشور وارد شده است.
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۵:۳۲    
معاون سخنگوی کاخ سفید گفت هرچند ترامپ خواهان دیدار با همتای ایرانی اش است، اما سیاست واشنگتن در قبال ایران تغییری نکرده و آمریکا به فشار به ایران ادامه می دهد.
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۵:۳۲    
یک هفته بعد از شدت گرفتن تنش های لفظی میان روسای جمهور ایران و آمریکا حالا ترامپ موضعش را 180 درجه تغییر داده و دست مذاکره به سمت مقامات در تهران دراز کرده است ...
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۵:۲۲    
روزنامه آفتاب یزد نوشت که حسام الدین آشنا مانع از انجام گفت وگوی تلویزیونی روحانی شده است.
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۴:۵۷    
معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: آنچه دیروز اتفاق افتاد خلاف قانون اساسی است. انصراف از انصراف سوال هیچ جا در قانون پیش بینی نشده است و سوال حق مجلس است اما به شکل قانونی باید باشد.
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۴:۵۲    
بهرام پارسایی با اشاره به اصل 59 قانون اساسی خواستار برگزاری رفراندوم در خصوص پیشنهاد مذاکره ترامپ با ایران شد.
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۴:۴۷    
بی تردید خودروهای سدان اقتصادی را می توان یکی از اولویت های خرید مشتریان مابین دیگر کلاس ها در بازار بر شمرد، زیرا این گونه اتومبیل ها به واسطه استهلاک پایین و قیمت نسبتا مناسب ...
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۴:۴۷    
مدیر کل شبکه پایش سازمان هواشناسی کشور ضمن پیش بینی شرایط جوی کشورطی روزهای آینده، از ماندگاری هوای گرم در بیشتر مناطق کشور به ویژه مرکز دست کم تا 20 مردادماه خبر داد و گفت ...
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۴:۴۷    
یک شهروند گیلانی در پمپ بنزین گلسار رشت خودسوزی کرد.
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۴:۴۷    
طرح ممنوعیت انتخاب و انتصاب مقامات دو تابعیتی یا مرتبط با دول خارجی اعلام وصول شد.
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۴:۳۷    
در پی انتقاد روزنامه جمهوری اسلامی از مواضع محسن رضایی، رسانه ی منتسب به دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام به مطلب این روزنامه واکنش نشان داد.
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۴:۳۲    
واقعیت این است که ترامپ بدون هیچگونه سابقه سیاسی سعی دارد از تجریبات درخشان خود در امور کازینوداری و برده داری جنسی در جهت اداره امور آمریکا در مقیاس داخلی و بین المللی استفاده کند و آرزوی موفقیت و ...
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۴:۲۷    
نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی از تذکر به رییس جمهور در خصوص اهارنظرهای مقامات غیرمسئول خبر داد.
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۴:۲۱    
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران درست در روزی که رسانه های کشور الجزایر خبر از حضور وی در تیم ملی این کشور خبر داده اند پستی مبهم را در صفحات مجازی اش منتشر کرده است.
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۴:۱۶    
یکی از معاونین وزیر صنعت، معدن و تجارت با دستور بازپرس دادسرای تهران بازداشت و آزاد شد.
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۳:۴۶    
اکران شعله ور به کارگردانی حمید نعمت الله و تهیه کنندگی محمدرضا شفیعی از 24 مرداد در سینماهای تهران و شهرستان آغاز خواهد شد.
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۳:۴۶    
یکی از زائران ایرانی خانه خدا شب گذشته در مکه مکرمه به دلیل ایست قبلی دار فانی را وداع گفت.
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۳:۴۱    
رسانه های اسرائیلی به نقل از مقام های ارشد آمریکایی از اطلاع رسانی دولت آمریکا به منابع دیپلماتیک اسرائیلی درباره ادامه سیاست های سختگیرانه علیه ایران علی رغم پیشنهاد مذاکره خبر دادند.
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۳:۴۱    
سایت خبری تحلیلی هنگام Hengamnews.com: مرد جوان حواسش نیست و انگار نه انگار که از عرض خیابانی پر از ماشین می گذرد ...
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۳:۴۱    
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از نگاه شهرداری تهران به آسیب های اجتماعی گفت: شرایط کودکان زباله گرد بسیار حاد گزارش می شود ...
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۳:۳۱    
بیش از 11 هزار فارغ التحصیل پزشکی در سال های اخیر برای دریافت شماره نظام پزشکی مراجعه نکرده اند و به نوعی مفقود شده اند ...
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۳:۳۱    
آمار گمرک حاکی از آن است که در چهار ماهه نخست سال جاری بیش از 10 هزار دستگاه خودروی سواری وارد ایران شده است.
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۳:۳۱    
پلیس در حال بررسی موضوع و شناسایی موتورسواران سارقی است که در باج گیری و سرقت از مهدی شریفی ناکام مانده و متواری اند.
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۳:۲۶    
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه گفت: به دنبال اختلافات خانوادگی جوانی 20 ساله در شهر هرسین با مراجعه به درب منزل پدرهمسرش، وی را به قتل رساند و همسر و مادر همسرش را نیز زخمی کرد.
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۳:۲۶    
رئیس جمعیت هلال احمر با اشاره به اینکه در مورد پرونده یاسین رامین طی هشت ماه گذشته تلاش کردیم روند رسیدگی به این پرونده تسریع شود، گفت: امیدواریم به زودی نتیجه پرونده توسط قوه قضائیه اعلام شود.
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۳:۲۶    
یک عضو هیات رییسه مجلس روند بررسی سوال از رییس جمهور در مجلس را توضیح داد و گفت که اگر نمایندگان از پاسخ های رییس جمهور قانع نشوند سوال جهت رسیدگی به قوه قضاییه ارسال می شود.
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۳:۲۱    
در چهار ماه نخست سال جاری، 228 میلیون و 138 هزار دلار گوشی تلفن همراه به کشور وارد شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته، با افزایش 146.58 درصد مواجه شده است.
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۳:۲۱    
عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی نامه 193 نفر از نمایندگان برای ترمیم کابینه دولت را قرائت کرد.
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۳:۲۱    
جناب آقای صالحی! ما هرگز قسم های جلاله شما در مجلس پس از امضای برجام را فراموش نمی کنیم؛ حتما می دانید یک مدیر خردمند و برجسته تا اطلاعات جامعی درباره یک موضوع علمی و فناوری نداشته درباره آن عجولانه ...
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۳:۲۱    
رئیس مجلس شورای اسلامی در خصوص ضرورت برخورد با اخلالگران اقتصادی گفت: در این خصوص با قوه قضائیه صحبت شده و احتمالا تا روز شنبه ضوابطی را در این زمینه اعلام خواهند کرد.
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۳:۱۶    
معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: آنچه دیروز اتفاق افتاد خلاف قانون اساسی است. انصراف از انصراف سوال هیچ جا در قانون پیش بینی نشده است و سوال حق مجلس است اما به شکل قانونی باید باشد.
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۲:۰۱    
علیرضا زاکانی، فعال سیاسی اصولگرا و نماینده سابق تران در مجلس در توییتر نوشت: اکثر مسئولان کشور خدومند اما بخشی #ساده_لوح اند، عده ای بی عرضه اند، بعضی فاسدند وبرخی عوامل دشمنند.
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۲:۵۱    
مرکز آمار ایران نرخ تورم نقطه به نقطه را در پایان تیر ماه 13.8 درصد اعلام کرد که استان تهران با 17.4 درصد بیش از میانگین کشوری تورم را احساس کرده است.
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۲:۵۱    
آبشار لاتون با 105 متر ارتفاع در 15 کیلومتری جنوب شهرستان مرزی بندر آستارا در استان گیلان و 6 کیلومتری روستای کوته کومه شهر لوندویل قرار دارد .
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۲:۴۶    
دبیر شورای نگهبان با انتقاد از نابسامانی های اقتصادی بویژه نوسانات ارز گفت: بی اعتنایی دولتمردان به مسائل معیشتی مردم به هیچ عنوان قابل قبول نیست.
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۲:۳۶    
دفترچه راهنمای انتخاب رشته های تحصیلی کنکور 97 به صورت چاپ شده، از امروز 10 مرداد در تمام باجه های روزنامه فروشی سراسر کشور توزیع می شود.
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۲:۳۶    
برداشت صیفی جات در منطقه پرزان شهرضا از اسفند ماه و فروردین ماه شروع شده و تا اواخر مرداد ماه ادامه دارد که شامل طالبی، هندوانه و خربزه است.
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۲:۳۱    
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران گفت: بر اساس مصوبه شورای شهر، قیمت آب برای مشترکانی که زیر 30 مترمکعب در ماه آب مصرف می کنند بین 6 تا 7 درصد افزایش یافت.
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۲:۳۱    
ابراهیم فیاض، استاد دانشگاه تهران که به اظهارنظرهای جنجالی مشهور طی سال های اخیر معروف است در گفتگو با وب سایت فردا نیوز ضمن طرح ادعاهایی در خصوص پرونده مدرسه معین ...
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۲:۲۶    
به احتمال فراوان در ماه های آینده دو خودروی جدید از سوی گروه بهمن وارد بازار کشورمان شده و پیش بینی می شود استقبال خوبی از این محصولات صورت بگیرد.
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۲:۲۶    
از اولین روز هفته جاری و همزمان با افزایش شدید نرخ دلار و سکه، بازار فولاد کشور تحت تاثیر قرار گرفته و شاهد افزایش بی رویه قیمت محصولات و مقاطع آهن علی الخصوص میلگرد آجدار و قوطی پروفیل بوده ایم.
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۲:۱۱    
با حاشیه های ایجاد شده بر سر پیش فروش 26900خودروی مزدا3، خبرها از ابطال قراردادهای فروش یا معرفی خریداران به سازمان مالیاتی برای اخذ مالیات بر درآمد اتفاقی حکایت دارد.
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۲:۰۶    
وزارت صنعت، معدن و تجارت با ارسال نامه ای، شرایط جدید ثبت سفارش گروه 4 کالایی را اعلام کرد.
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۲:۰۶    
روزنامه مشهور انگلیسی اعلام کرد که سرمربی سرشناس منچستر سیتی به دنبال ستاره ایرانی استرشوندس سوئد است.
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۲:۰۶    
نماینده کرمانشاه در مجلس گفت: پول های واریز شده به حساب سلبریتی ها برای کمک به مناطق زلزله زده کرمانشاه مشخص نیست کجا هزینه شده است.
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۲:۰۶    
یک هواپیمای مسافربری با 97 مسافر و 4 خدمه در ایالت "دورانگوی" مکزیک سقوط کرده اما به گفته فرماندار ایالتی هیچ یک از مسافران کشته نشده اند.
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۲:۰۱    
برخی اخبار حکایت از این دارد که در جلسه صبح امروز هیأت دولت به احتمال زیاد درباره سخنگوی جدید تصمیم گیری می شود ...
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۲:۰۱    
مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی گفت: شایعات مبنی بر افزایش قیمت حامل های انرژی در کشور بی اساس است.
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۱:۵۶    
احمد خرم درخصوص راهکارهای پیشنهادی برای خروج کشور از وضعیت کنونی بیان کرد: برای خروج از وضعیت کنونی، یکی از مهمترین اقداماتی که باید انجام شود، بازسازی اعتماد در کشور است ...
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۱:۵۶    
راننده پژو 206 پس از واژگونی خودرو در بزرگراه یادگار امام (ره) جان خودش را از دست داد.
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۱:۵۶    
رئیس شورای شهر تهران در خصوص قانون منع به کارگیری بازنشستگان گفت: این قانون هنوز به تایید شورای نگهبان نرسیده است و چنانچه حضور افشانی در شهرداری تهران همراه با شک و شبهه باشد از مراجع رسمی استعلام ...
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۱:۵۱    
خوبی ترامپ اینه که میشه با چندتا مستطیل هم درستش کرد!
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۱:۰۶    
بامداد چهارشنبه یک فروند هواپیمای مسافربری در مکزیک، با 101 سرنشین سقوط کرد. تمام مسافران این پرواز زنده ماندند ...
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۱:۰۱    
امیر خجسته در پاسخ به سوالی مبنی بر این که گفته می شود بازار خودرو در دست مافیایی قرار دارد، آیا شناسایی شده اند، گفت: پنج خانواده بزرگ بازار خودرو کشور را مدیریت می کنند ...
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۰:۵۵    
رییس اتحادیه صنف نمایشگاه داران و فروشندگان خودروی تهران گفت: به دنبال افزایش نرخ ارز در بازار غیررسمی در چند روز اخیر، حباب قیمت ها در بازار خودرو نیز بزرگتر شده است ...
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۰:۵۵    
رئیس جمهور آمریکا ضمن انتقاد از برجام با استناد به شم خود، مدعی شد ایرانی ها به زودی با دولت وی مذاکره خواهند کرد.
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۰:۴۵    
در صورت توجه نکردن به وضعیت کنونی دو دریاچه نمک استان قم، در آینده ای نه چندان دور شاهد وزش بادهایی همراه با ذرات نمک در چند استان از جمله قم، اصفهان ...
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۰:۴۵    
بررسی های جدید نشان می دهد رژیم غذایی سرشار از میوه، سبزیجات، لوبیا و دانه ها همچنان بهترین شیوه حفظ سلامت قلب هستند.
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۰:۴۰    
پرونده محمد علی طاهری سرکرده گروه عرفان حلقه قرار است امروز در شعبه 36 دادگاه انقلاب بار دیگر بررسی و متهم محاکمه شود.
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۰:۴۰    
یک کارشناس تغذیه معتقد است، سونا تاثیری در لاغری واقعی افراد نداشته و تنها چیزی که افراد در سونا از دست می دهند "آب” بدن است.
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۰:۳۵    
فرماندار تهران با تاکید بر لزوم صرفه جویی مردم در مصرف آب، گفت: فعلا برنامه ریزی برای سهمیه بندی آب در تهران وجود ندارد.
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۰:۳۵    
با پایان رسمی قراردارد کارلوس کی روش با فدراسیون فوتبال ایران در روز 31 جولای (9 مرداد) بحث حضور او روی نیمکت الجزایر بیش از پیش شنیده می شود.
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۰:۳۵    
فرمانده نیروی انتظامی گفت: ناجا سازمانی است که وظیفه تأمین امنیت و آرامش را به عهده دارد و از هر حرکتی که باعث ناامنی در کشور شود جلوگیری می کند.