پنجشنبه ۰۷ تیرساعت ۰۷:۰۱Jun 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای هنر نیوز 3 آبان 1394 - honarnews.com

هنر نیوز 31 مرداد 1394 هنر نیوز 31 شهریور 1394 هنر نیوز 30 مهر 1394 هنر نیوز 30 آذر 1394 هنر نیوز 30 دی 1394 هنر نیوز 30 بهمن 1394 هنر نیوز 27 اسفند 1394 هنر نیوز 1 آبان 1394 هنر نیوز 2 آبان 1394 هنر نیوز 3 آبان 1394 هنر نیوز 4 آبان 1394 هنر نیوز 5 آبان 1394 هنر نیوز 6 آبان 1394 هنر نیوز 7 آبان 1394 هنر نیوز 8 آبان 1394 هنر نیوز 9 آبان 1394 هنر نیوز 10 آبان 1394 هنر نیوز 11 آبان 1394 هنر نیوز 12 آبان 1394 هنر نیوز 13 آبان 1394 هنر نیوز 14 آبان 1394 هنر نیوز 15 آبان 1394 هنر نیوز 16 آبان 1394 هنر نیوز 17 آبان 1394 هنر نیوز 18 آبان 1394 هنر نیوز 19 آبان 1394 هنر نیوز 20 آبان 1394 هنر نیوز 21 آبان 1394 هنر نیوز 22 آبان 1394 هنر نیوز 23 آبان 1394 هنر نیوز 24 آبان 1394 هنر نیوز 25 آبان 1394 هنر نیوز 26 آبان 1394 هنر نیوز 27 آبان 1394 هنر نیوز 28 آبان 1394 هنر نیوز 29 آبان 1394 هنر نیوز 30 آبان 1394 
هنر نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۰۳ - ۱۹:۰۵    
شصت و نهمین شماره مجله 24 با گفت وگویی با شهاب حسینی درباره کارنامه بازیگری اش و افت و خیزهای آن منتشر شد.
هنر نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۰۳ - ۱۸:۵۵    
سومین چاپ از رمان بیوه کشی به قلم یوسف علیخانی روانه بازار شد.
هنر نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۰۳ - ۱۸:۴۵    
رئیس هیات مدیره انجمن صنفی طراحان گرافیک عنوان کرد که دوسالانه سرو نقره ای به حمایت بیشتری نیاز دارد اما نحوه این کمک صرفا مالی نیست و می تواند با ارائه امکاناتی همچون در اختیار گذاشتن سالن های مناسب ...
هنر نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۰۳ - ۱۸:۳۵    
میزگرد انقلاب فرهنگی در سال 59 در مجموعه سیمرغ ، زندگی و سیره علمی و عملی ملا زین العابدین گلپایگانی در حجت باهر ...
هنر نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۰۳ - ۱۸:۳۵    
برنامه وارث با الهام گیری از زیارت وارث با اجرای علی درستکار در دهه اول محرم هر شب روی آنتن شبکه دانایی رفت.
هنر نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۰۳ - ۱۴:۴۸    
به گزارش هنرنیوز؛گردشگران اروپایی که روز عاشورا به بازار تهران رفتند تا عزاداری ایرانی ها را در ایام محرم ببینند، به احترام مردم ایران و عزاداران لباس سیاه بر تن کردند. ...
هنر نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۰۳ - ۱۴:۴۸    
در فاصله ی یک ماه از آغاز فراخوان دومین دوره ی جشنواره ی هنرهای تجسمی ورسوس، هنرمندان جوان مجسمه ساز آثار حود را بر روی وب سایت این جشنواره آپ لود می کنند.
هنر نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۰۳ - ۱۴:۳۳    
بازیگر ناهید برای شرکت در مراسم عزاداری عاشورا به روستای پدری خود رفت.
هنر نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۰۳ - ۱۴:۱۸    
مستند پشت فرات که با نگاهی به پشت صحنه و خاطرات تولید برترین مجموعه های تلویزیونی ویژه ماه محرم سراغ سریال معصومیت از دست رفته می رود.
هنر نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۰۳ - ۱۴:۱۸    
دهمین قسمت از مجموعه مستند تلویزیونی بزرگ راه همت با عنوان مقدمه ، امشب روی آنتن شبکه افق خواهد رفت. این برنامه امشب یک شنبه 3 آبان ماه ساعت 22:30 از شبکه افق پخش خواهد شد.
هنر نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۰۳ - ۱۴:۰۳    
خلاصه ای از قسمت های پخش شده مجموعه تلویزیونی آمین امشب - یکشنبه - ساعت 22 و 15 دقیقه به روی آنتن می رود.
هنر نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۰۳ - ۱۴:۰۳    
هنر تعزیه از تولیدات جدید شبکه مستند سیما، با محوریت زندگی تعزیه خوان پیشکسوتی به نام مرتضی صفاریان و خطر فراموشی این هنر از شبکه مستند سیما پخش می شود.
هنر نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۰۳ - ۱۳:۴۸    
آسیب زدن به هویت شهر و بناهای ارزشمند معاصر در تهران به یک امر عادی تبدیل شده و در جدیدترین نمونه آن شاهد تخریب نمای شعبه معروف دانشگاه بانک ملی و جایگزینی آن با کامپوزیت هستیم.
هنر نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۰۳ - ۱۳:۴۸    
معاونت صدا به مناسبت نزدیک شدن به اربعین حسینی و به قصد پوشش اخبار و اطلاعات مربوط به راهپیمایی بزرگ این روز، رادیو اربعین را راه اندازی می کند.
هنر نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۰۳ - ۱۳:۳۳    
رئیس پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری رفتاری را که توسعه شهری در شهرهای موفق دنیا با بافت های تاریخی انجام می دهد مبتنی بر رعایت ادب دانست و گفت ...
هنر نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۰۳ - ۱۳:۱۸    
اعتبارنامه ثبت جهانی تبریز به عنوان شهر بافت فرش در نمایشگاه گردشگری ابوظبی رونمایی شد.
هنر نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۰۳ - ۱۳:۱۸    
آهنگساز جوان کشورمان که ازمدت هاپیش ساخت موسیقی مجموعه تلویزیونی "معمای شاه" را در دست دارد، از مرحله پایانی موسیقی این سریال خبرداد.
هنر نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۰۳ - ۱۳:۰۳    
مجموعه شعر تلنگر باران سروده ی حمیدرضا شکارسری از سوی انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان منتشر شد.
هنر نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۰۳ - ۱۳:۰۳    
حمیدرضا نیلی، معاون فنی و طرح های شهری سازمان زیباسازی شهر تهران از جانمایی مجسمه های هفتمین سمپوزیوم تهران در سطح شهر بر اساس هم فکری با هنرمندان و متخصصان خبر داد.
هنر نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۰۳ - ۱۲:۴۸    
در این شب های محرم هنرمندان در اینستاگرام خود عکس هایی از عزاداری های خود با اشتراک گذاشته اند که دیدنشان خالی از لطف نیست.
هنر نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۰۳ - ۱۲:۳۳    
استاد فرشچیان به منظور طراحی و نظارت بر ساخت ضریح امام حسین بارها به ایران سفر کرد.
هنر نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۰۳ - ۱۲:۱۸    
فاجعه ی معدن کوشیرو جدیدترین اثر نمایشی گروه هنری آف استودیو از 5 آبان 94 اجراهای خود در تماشاخانه موج نو آغاز می کند.
هنر نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۰۳ - ۱۲:۱۸    
نسخه اصلی آخرین ساخته سینمایی رخشان بنی اعتماد با عنوان “قصه ها” از چهارشنبه ششم آبان ماه در شبکه خانگی عرضه خواهد شد.
هنر نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۰۳ - ۱۲:۰۳    
قسمت نهم مجموعه نمایش خانگی دندون طلا اثری از داوود میرباقری این هفته با دو روز تاخیر، 6 آبان ماه وارد شبکه نمایش خانگی می شود.
هنر نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۰۳ - ۱۲:۰۳    
هفتمین شورای پروانه ساخت بازی های رایانه ای در سال جاری برگزار و از میان ده عنوان درخواست صدور پروانه ساخت، با موافقت شورای مذکور، صادر شد.
هنر نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۰۳ - ۱۱:۰۳    
فیلم "ناهید" نخستین تجربه کارگردانی "آیدا پناهنده" که روایتی است از موقعیت زنان ایرانی جایزه "راجر ایبرت" جشنواره بین المللی شیکاگو را از آن خود کرد.
هنر نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۰۳ - ۱۱:۰۳    
نهمین جشنواره بین المللی فیلم مستند ایران سینماحقیقت در بخش ویژه ی واقعیت یا رویا که نگاهی انتقادی به جامعه معاصر آمریکا دارد، هفت فیلم مستند جدید را به نمایش درمی آورد.
هنر نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۰۳ - ۱۱:۰۳    
بررسی و شناسایی دهستان سیلاخور دورود لرستان با هدف دست یابی به اطلاعات پایه و درست برای تهیه نقشه و پراکندگی آثار باستانی و میراث فرهنگی دشت پهناور سیلاخور انجام شد.
هنر نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۰۳ - ۱۰:۴۸    
پوستر فیلم سینمایی ارغوان ساخته امید بنکدار و کیوان علیمحمدی، که توسط احمد غلامی طراحی شده است، رونمایی شد.
هنر نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۰۳ - ۱۰:۴۸    
فیلم کوتاه خانه و کلید به کارگردانی شوان عطوف جایزه بهترین فیلم بخش رقابتی اصلی چهاردهمین دوره جشنواره بین المللی فیلم هنر سینما در کشور ایتالیا را به دست آورد.
هنر نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۰۳ - ۱۰:۳۳    
نگاهی به برخی از آلبوم ها و تک قطعات شاخص با موضوع عزاداری ماه محرم که طی سالهای اخیر منتشر شده اند.
هنر نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۰۳ - ۱۰:۱۸    
مهلت ارسال اثر به چهاردهمین دوره جشنواره کتاب و رسانه تمدید شد.
هنر نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۰۳ - ۱۰:۱۸    
کتابشهر ایران به مناسبت ایام سوگواری سید و سالار شهیدان، حضرت اباعبدالله لحسین (ع) ویژه برنامه های مختلفی را در 40 مرکز فروش کتاب و محصولات فرهنگی خود برپا کرده است.
هنر نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۰۳ - ۱۰:۰۳    
انتشارت مروارید کتاب خواستگاری به قلم مهدی میرباقری را که یک نمایشنامه ی کمدی تراژدی است چاپ و روانه ی بازار کتاب کرده است.
هنر نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۰۳ - ۱۰:۰۳    
پس از قطعیت عدم حضور محسن چاوشی در فیلم جدید داریوش مهرجویی و حاضر نشدن چهره هایی چون یاس و حامد بهداد برای خواندن در این فیلم، لیست خواننده های جدید این فیلم اعلام شدند.
هنر نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۰۳ - ۰۹:۴۸    
حبیب اسماعیلی هرچند در سالهای اخیر بیشتر به عنوان پخش کننده و مدیر شرکت پخش رسانه فیلمسازان مولود شناخته می شود اما پیگیران سینمای دهه های شصت و هفتاد بیشتر او را به عنوان بازیگر به خاطر دارند.
هنر نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۰۳ - ۰۹:۴۸    
نوزدهمین حراج کریستیز دبی با فروش 27 اثر ایرانی همراه بود که از مجموع ده رکورد نخست این دوره، شش رکورد به نام هنرمندان کشورمان به ثبت رسید.
هنر نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۰۳ - ۰۹:۳۳    
با این حال تنها بعد از گذشت 4 ماه از آغاز فیلمبرداری و در شرایطی که حدود 100 دقیقه مفید هم فیلم گرفته شده بود به دلایلی نامعلوم پروژه تعطیل شد.
هنر نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۰۳ - ۰۹:۳۳    
عکس پانوراما از پشت صحنه فیلم آتش سبز به گنجینه آثار اهدایی هنرمندان به جشنواره فیلم خورشید هدیه شد.
هنر نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۰۳ - ۰۸:۳۵    
گزارش هنرنیوز از خیمه سوزان میثم رضوان ظهر عاشورا خیابان پنجم نیروی هوایی
هنر نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۰۳ - ۰۱:۲۴    
محدوده بافت تاریخی 168 شهر در طرح های توسعه و عمران با تاکید وزیر راه و شهرسازی برای بازآفرینی شهرها و همچنین تاکید بر اندیشه ایران شهر به تصویب رسید.