پنجشنبه ۰۷ تیرساعت ۰۷:۰۲Jun 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای هنر نیوز 26 آبان 1394 - honarnews.com

هنر نیوز 31 مرداد 1394 هنر نیوز 31 شهریور 1394 هنر نیوز 30 مهر 1394 هنر نیوز 30 آذر 1394 هنر نیوز 30 دی 1394 هنر نیوز 30 بهمن 1394 هنر نیوز 27 اسفند 1394 هنر نیوز 1 آبان 1394 هنر نیوز 2 آبان 1394 هنر نیوز 3 آبان 1394 هنر نیوز 4 آبان 1394 هنر نیوز 5 آبان 1394 هنر نیوز 6 آبان 1394 هنر نیوز 7 آبان 1394 هنر نیوز 8 آبان 1394 هنر نیوز 9 آبان 1394 هنر نیوز 10 آبان 1394 هنر نیوز 11 آبان 1394 هنر نیوز 12 آبان 1394 هنر نیوز 13 آبان 1394 هنر نیوز 14 آبان 1394 هنر نیوز 15 آبان 1394 هنر نیوز 16 آبان 1394 هنر نیوز 17 آبان 1394 هنر نیوز 18 آبان 1394 هنر نیوز 19 آبان 1394 هنر نیوز 20 آبان 1394 هنر نیوز 21 آبان 1394 هنر نیوز 22 آبان 1394 هنر نیوز 23 آبان 1394 هنر نیوز 24 آبان 1394 هنر نیوز 25 آبان 1394 هنر نیوز 26 آبان 1394 هنر نیوز 27 آبان 1394 هنر نیوز 28 آبان 1394 هنر نیوز 29 آبان 1394 هنر نیوز 30 آبان 1394 
هنر نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۲۶ - ۲۱:۰۰    
مدیر تماشاخانه فنی زاده پیرامون لغو مجوز نمایش رقص کاغذ پاره ها به محمد یعقوبی پاسخ داد.
هنر نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۲۶ - ۲۰:۵۵    
علیرضا افتخاری گفت: اکنون که باید به استودیوها بروم و بخوانم، کاری نیست؛ خلاصهٔ ردیف ضبط می کنم و کتاب خاطراتم را می نویسم و خانه نشین شده ام.
هنر نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۲۶ - ۲۰:۵۵    
رییس سازمان حفاظت محیط زیست ضمن اعلام حمایت این سازمان از کنسرت زمین مقدسِ گروه نامیرا، به لزوم توجه به ابزار هنر و موسیقی برای بیان دردواره های زیست محیطی تأکید کرد.
هنر نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۲۶ - ۲۰:۵۰    
از نوروز سال 92 به پروژه معمای شاه پیوست و در بخش داستانی و اصلی این سریال بازی می کند. بازی او از قسمت دوم سریال و همزمان با بازگشتش از سوئیس به ایران پس از تحصیل در رشته پزشکی آغاز شد.
هنر نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۲۶ - ۲۰:۴۵    
با برگزاری کارگاه آموزشی نقاشی و ایده هایی برای اجرای تئاتر، همچنین آیین آغازین نمایشنامه خوانی برگزیدگان سی و چهارمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر، برنامه های مقدماتی این رویداد بزرگ هنری آغاز شد.
هنر نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۲۶ - ۲۰:۳۵    
معاون نماینده یونیسف با حضور در شبکه مستند سیما درخصوص امضای تفاهم نامه برای همکاری های مشترک ابراز تمایل کرد.
هنر نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۲۶ - ۱۷:۰۵    
تهیه کننده فیلم سینمایی آوازهای سرزمین من ضمن تقدیم این فیلم به سردار همدانی و شهدای مدافع حرم گفت: این فیلم نماینده و سفیر ایران علیه داعش است و مسئولین دولت باید این سفیر ضدداعش را حمایت کند.
هنر نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۲۶ - ۱۶:۳۲    
مستند باد بر باغ نظر با موضوع یک تابلوی نقاشی معتبر باقی مانده از کریم خان و اطرافیانش اثر آقاصادق نقاش دوره زندیه از شبکه مستند سیما پخش می شود.
هنر نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۲۶ - ۱۶:۲۲    
در ادامه برنامه ریزی شبکه نمایش برای پخش فیلم های جدید در هر ماه، آبان ماه امسال سه فیلم جدید از این شبکه پخش می شود.
هنر نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۲۶ - ۱۶:۱۷    
برنامه آوای نیمروز به مناسبت سالروز آزادسازی سوسنگرد، آهنگ ها و سرودهای دفاع مقدس را از ساعت 12 و 30 دقیقه از موج اف.ام ردیف 94 مگاهرتز تقدیم مخاطبان می کند.
هنر نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۲۶ - ۱۶:۱۲    
در صد و هفتادمین سالگرد ترجمه هزار و یک شب به زبان فارسی، خانه کتاب در نظر دارد، در همایشی یک روزه به این کتاب و تأثیر آن در گسترش کتاب خوانی بپردازد.
هنر نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۲۶ - ۱۵:۵۸    
محمود دولت آبادی، داستان نویس گفت: انتشار کتاب های دیجیتال کمکی به مشکل کتاب خوانی در ایران نمی کند و درمقابل ...
هنر نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۲۶ - ۱۵:۴۳    
در پی فراخوان احمد مسجدجامعی برای حضور در کتاب فروشی ها در روز پنج شنبه 28 آبان گروهی از خبرنگاران و عکاسان رسانه های گروهی از این فراخوان حمایت کردند.
هنر نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۲۶ - ۱۵:۴۳    
محمد حسن شاهنگی؛ در گفتگویی به مناسبت انتشار مجموعه " پیش گامان دانش و فضیلت" مطرح کرد:مجموعه پیش گامان دانش و فضیلت (نگاره هایی درباره نخبگان دینی) جدید ترین مجموعه ای است که در مرکز پژوهش های جوان ...
هنر نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۲۶ - ۱۵:۰۰    
در هشتمین دوره نمایشگاه هفت نگاه پس از گذشت چهار روز، 88 اثر به ارزش 940 میلیون تومان به فروش رفتند که از این میان، دو اثر سهم وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و موزه هنرهای معاصر بود.
هنر نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۲۶ - ۱۵:۰۰    
10 جلد از یادداشت های زنده یاد امیرحسین فردی، پدر داستان انقلاب، از سوی انتشارات مدرسه روانه بازار کتاب می شود.
هنر نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۲۶ - ۱۴:۵۵    
انتشارات سوره مهر در اولین جشنواره کتاب مجازی شرکت کرده است.
هنر نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۲۶ - ۱۴:۵۰    
پس از برگزاری جلسات داوری در بخش رمان در هشتمین دوره جایزه ادبی جلال آل احمد، کتاب های راه یافته به مرحله نهایی داوری در این بخش مشخص شدند.
هنر نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۲۶ - ۱۴:۵۰    
دومین دوره ی فراخوان هنرهای تجسمی ورسوس که ویژه ی مجسمه سازان جوان است و با حمایت شرکت سن ایچ برگزار می شود، محدودیت سنی شرکت کنندگان اش را از 30 سال به 35 سال افزایش داد.
هنر نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۲۶ - ۱۴:۵۰    
در یک اقدام غافلگیرانه و یک روز مانده به اکران سراسری فیلم سینمایی حکایت عاشقی به کارگردانی احمد رمضان زاده و به تهیه کنندگی مسعود جعفری جوزانی ، از اکران این فیلم در سینماهای کشور جلوگیری شد.
هنر نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۲۶ - ۱۴:۴۱    
خانه عروسک در کمتر از یک سال از شروع کار خود دومین فراخوان را برای دریافت فیلم ها و طرح های پیشنهادی هنرمندان جوان منتشر کرد.
هنر نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۲۶ - ۱۴:۴۱    
به گزارش هنرنیوز، سومین جلسه باشگاه فیلم کوتاه و مستند شهر روز شنبه 30 آبان ساعت 17 در پردیس سینمایی ملت برگزار می شود. ...
هنر نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۲۶ - ۱۴:۳۶    
سجاد افشاریان از اجرای یک نمایش در برج آزادی و توزیع دو اثر نمایشی خود به صورت گسترده در شبکه ی نمایش خانگی خبر داد.
هنر نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۲۶ - ۱۴:۳۱    
علی و محمد سعیدی، خوانندگان دوقلوی آواز ایران، در ششمین شب آواز ایرانی به اجرای برنامه می پردازند.
هنر نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۲۶ - ۱۴:۲۱    
همایش بصیرت حسینی در اندیشه شهید مطهری با حضور دانشجویان و طلاب حوزه علمیه روز دوشنبه 2 آذر ماه برگزار می شود.
هنر نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۲۶ - ۱۴:۲۱    
هفتاد و یک فیلم مستند به بخش مسابقه ملی نهمین دوره جشنواره بین المللی فیلم مستند ایران سینماحقیقت راه یافتند.
هنر نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۲۶ - ۱۴:۱۶    
رئیس کتابخانه ملی گفت: ما چه میزان دغدغه درباره پالایشگاه ها داریم اگر یک ساعت یکی از آنها تعطیل شود چقدر دغدغه مند می شویم.هر روز نشر، کتاب و کتاب فروشی بسته می شود آیا کسی احساس درد می کند؟
هنر نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۲۶ - ۱۴:۰۶    
فرزند آیت الله مکارم شیرازی ادعای سخنگوی وزارت ارشاد مبنی بر کسالت آیت الله مکارم شیرازی را که سبب عدم دیدار وزیر ارشاد با ایشان در پنجشنبه گذشته شد به صراحت تکذیب کرد.
هنر نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۲۶ - ۱۳:۲۸    
جولین رزفلت هنرمند آلمانی برای یک پروژه هنری کیت بلانشت را به شکل یک مرد بی خانمان درآورد.
هنر نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۲۶ - ۱۳:۰۹    
خسرو سینایی گفت: مطالعه تاثیرات زیادی در تخیل کردن دارد و سینما بدون تخیل تمام می شود. اگر از قوه تخیل محروم باشید، در سینما با یک یا دو ایده تمام می شوید
هنر نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۲۶ - ۱۲:۳۴    
نایب رئیس مجلس با تأکید بر اینکه توهین انجام شده در برنامه فیتیله اهانت به مردم ایران و نه مردم آذربایجان بود، گفت: ملت ایران از این اتفاق افتاده نخواهند گذشت مگر آنکه به نحو شایسته ای جبران شود.
هنر نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۲۶ - ۱۲:۱۵    
مدیر تولید مجموعه ی در حاشیه درباره ی اینکه که آیا این سریال طنز در سری جدید ساخت نیز با فشارهایی روبه رو بوده است؟ اظهار کرد ...
هنر نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۲۶ - ۱۲:۱۰    
کمیته بین المللی صلیب سرخ به عنوان یکی از حامیان چهل و پنجمین جشنواره فیلم رشد بر نقش این جشنواره برای تلاش در جهت ترویج انسانیت و ارزش های انسانی تاکید کرد.
هنر نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۲۶ - ۱۲:۱۰    
حسن نقاشی مستندساز و فیلمساز فیلم کوتاه در تعریف سینمای مستقل گفت: سینمای مستقل سینمای اندیشه و خلاقیت است یعنی تضمین فکری سفارشی پشت آن وجود ندارد.
هنر نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۲۶ - ۱۲:۱۰    
این قسمت از برنامه خسته نباشید با حضور در باغ وحش ویژگی های کار در باغ وحش را به مخاطبان نشان می دهد.
هنر نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۲۶ - ۱۲:۱۰    
جلسه هیات مدیره انجمن روزنامه نگاران مسلمان با حضور اکثریت اعضا برگزارشد
هنر نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۲۶ - ۱۲:۱۰    
دبیرخانه جشنواره فیلم رشد از خانواده دانش آموزان دعوت کرده است تا در کنار فرزندانشان به تماشای فیلم های جشنواره بنشینند.
هنر نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۲۶ - ۱۲:۱۰    
معاون ارتباطات بین الملل دفتر مقام معظم رهبری به جایگاه رفیع جانباختگان حادثه منا در نزد خدا اشاره و اضافه کرد ...
هنر نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۲۶ - ۱۲:۰۵    
گالری والی از روز جمعه 29 آبان ماه به مدت یک ماه میزبان جدیدترین نمایشگاه نقاشی خط انفرادی احمد آریامنش با عنوان عشق شادی است می شود ...
هنر نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۲۶ - ۱۲:۰۵    
چهارمین بخش از مجموعه روایت صنوبر با موضوع زندگی و سیره علمی و اخلاقی علامه حسن زاده آملی، سه شنبه 26 آبان از شبکه افق پخش می شود.
هنر نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۲۶ - ۱۱:۵۶    
مثل همیشه تشکر کنم از تمام مادران و همسران و خانواده هایی که دسته گلهای جوانشون رو فرستادن تا هزار اتفاق از مهاجرت جنگی گرفته که الان در کشورهای دیگه شاهدش هستیم تا تصرف و قتل و کشت وکشتار وارد ایران ...
هنر نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۲۶ - ۱۱:۴۶    
یکی از مهم ترین چالش های هنر- صنعت بازی سازی در کشورمان، کمبود سرمایه گذاران ریسک پذیر در این حوزه است که حالا با ورود گروه مالی پاسارگاد به نظر می رسد این حوزه کم کم در حال جلب توجه این گونه سرمایه ...
هنر نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۲۶ - ۱۱:۴۶    
آلبوم موسیقی از نیستان از تازه ترین تولیدات مرکز موسیقی حوزه هنری، شنبه 30 آبان ماه در سالن سوره حوزه هنری رونمایی می شود.
هنر نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۲۶ - ۱۱:۴۶    
سوگواره شعر عاشورایی برآستان اشک همزمان با فرارسیدن ماه صفر با حضور برجسته ترین شاعران آیینی در فرهنگ سرای اندیشه برگزار می شود.
هنر نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۲۶ - ۱۱:۴۱    
برترین کتاب خوانان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان چهارمحال و بختیاری در دویست و چهارمین نشست ملی کتاب خوان نهاد کتاب خانه های عمومی تجلیل شدند.
هنر نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۲۶ - ۱۱:۴۱    
A157 عنوان آخرین اثر بهروز نورانی پور است که به روایت برخی از جنایات تروریست های داعش می پردازد. این اثر مستند، سه شنبه 3 آذرماه در حوزه هنری رونمایی می شود.
هنر نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۲۶ - ۱۱:۳۶    
اکران اختصاصی انیمیشن شاهزاده روم برای حمایت از کودکان بهزیستی در فرهنگ سرای خاوران انجام می گیرد.
هنر نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۲۶ - ۱۱:۰۷    
فرهاد ورهرام با فیلم مستند بلند خاطرات نگاتیو به تهیه کنندگی فخرالدین سیدی، متقاضی شرکت در نهمین دوره جشنواره بین المللی فیلم مستند ایران سینماحقیقت شده است.
هنر نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۲۶ - ۱۰:۴۸    
پرونده هشتمین جشنواره شعر دانش آموزی با اهدای جوایز برگزیدگان و شعرخوانی ده شاعر برتر نوجوان بسته می شود.
هنر نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۲۶ - ۱۰:۴۸    
مهدی امامی، مجموعه ای از پوسترها و نشان های اش را با عنوان سرمازدگی خلاقیت در نگارخانه ی استاد نامی خانه ی هنرمندان ایران به نمایش می گذارد.
هنر نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۲۶ - ۱۰:۲۴    
در حالی در اخبار مختلف سخن از طرح 500هزار هکتاری خوزستان و احتمال تخریب 305 محوطه تاریخی به میان می آید که با وجود ده ها سال بررسی محوطه های باستان شناسی معاونت میراث فرهنگی خوزستان به استعلامات جهاد ...
هنر نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۲۶ - ۱۰:۱۹    
تهران، زیر بال فرشتگان 29 آبان ساعت 18:00 در سالن پردیس سینمایی چارسو (سالن شماره 1) نمایشنامه خوانی می شود.