پنجشنبه ۳۱ خردادساعت ۱۴:۰۳Jun 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای هنر نیوز 2 اسفند 1394 - honarnews.com

هنر نیوز 31 مرداد 1394 هنر نیوز 31 شهریور 1394 هنر نیوز 30 مهر 1394 هنر نیوز 30 آبان 1394 هنر نیوز 30 آذر 1394 هنر نیوز 30 دی 1394 هنر نیوز 30 بهمن 1394 هنر نیوز 1 اسفند 1394 هنر نیوز 2 اسفند 1394 هنر نیوز 8 اسفند 1394 هنر نیوز 9 اسفند 1394 هنر نیوز 10 اسفند 1394 هنر نیوز 11 اسفند 1394 هنر نیوز 12 اسفند 1394 هنر نیوز 13 اسفند 1394 هنر نیوز 14 اسفند 1394 هنر نیوز 15 اسفند 1394 هنر نیوز 16 اسفند 1394 هنر نیوز 17 اسفند 1394 هنر نیوز 18 اسفند 1394 هنر نیوز 19 اسفند 1394 هنر نیوز 20 اسفند 1394 هنر نیوز 21 اسفند 1394 هنر نیوز 22 اسفند 1394 هنر نیوز 24 اسفند 1394 هنر نیوز 25 اسفند 1394 هنر نیوز 26 اسفند 1394 هنر نیوز 27 اسفند 1394 
هنر نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۰۲ - ۱۰:۳۵    
پیش از حمله آمریکا به عراق، کارشناسان سیاسی آمریکا بررسی کردند که مرکز حمله ایران یا عراق باشد؟ در آن زمان نمایشگاه 7هزار سال هنر ایران در اروپا برپا بود ...
هنر نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۰۲ - ۱۰:۳۵    
خواننده آهنگ خجسته باد پیروزی خبر داد این آهنگ سالها است که از سوی دانشگاههای امریکا به عنوان یک آهنگ بین المللی و حماسی تدریس می شود.
هنر نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۰۲ - ۰۸:۳۴    
مهدی قراچه داغی مترجم کتاب های روانشناسی به تازگی با ترجمه دو کتاب دگرگونی زندگی با جادوی نظم و زندگی های خیلی خوب با محوریت سخنرانی بی نظیر جی.کی ...
هنر نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۰۲ - ۰۸:۲۹    
حجت الاسلام محمدرضا زائری در بیستمین سال تاسیس خانه روزنامه نگاران جوان گفت: اشعری را می توانم در یک کلمه جامع توصیف کنم و آن معلم بودن او با تمام بار ارزشمند و متعالی است که این کلمه در خود دارد ...
هنر نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۰۲ - ۰۸:۲۴    
داستان مانا نوشته محمدرضا یوسفی است، این کتاب خواننده را به مهارت های نویسندگی و خلق داستان مورد علاقۀ خود مجهز می کند.
هنر نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۰۲ - ۰۸:۲۴    
ایرج محمدی گفت:بر اساس قصه ای که در اختیار داریم،می بایست مراسم گلریزان در سریال زعفرانی داشته باشیم و به همین خاطر در حال حاضر مشغول انتخاب یک زورخانه در شمال شهر هستیم.
هنر نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۰۲ - ۰۸:۱۴    
فرهاد توحیدی عقیده دارد که اسم و جایگاه مسعود کیمیایی در سینمای ایران و کارگاه آزاد فیلم به اندازه کافی جذابیت دارد.
هنر نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۰۲ - ۰۸:۱۴    
داور دوره های گذشته جشنواره شعر و داستان جوان سوره یکی از راه های رسیدن به تشخیص و تمایز در ذهن و زبان شاعرانه را تشکیل کارگاهی با این عنوان در جشنواره جوان سوره دانست.
هنر نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۰۲ - ۰۸:۱۴    
امروزه با وجود امکاناتی همچون شبکه های اجتماعی، کمتر شاعری احساس نیاز می کند که در محضر استاد بنشیند و یکی از دلایل کم رونق شدن محافل ادبی نیز همین فضاهای مجازی است.
هنر نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۰۲ - ۰۸:۰۹    
باید از کتاب های صوتی حمایت شود، تا مورد کپی رایت افراد سودجو قرار نگیرد.
هنر نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۰۲ - ۰۸:۰۹    
محمد سلوکی طراح، سردبیر و کارگردان یک مسابقه تلویزیونی ویژه ایام نوروز برای شبکه پنج است.
هنر نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۰۲ - ۰۸:۰۴    
فیلم خوب تعیین کننده همه چیز است. فیلم می تواند بازیگر چهره نداشته باشد، ولی با فروش بالا مواجه شود. البته باید بلد باشید چه کار کنید.
هنر نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۰۲ - ۰۷:۵۹    
افتتاح نمایشگاه اتومبیل و موتور سیکلت های کلاسیک در موزه قصرفرهنگسرای ابن سینا با حمایت گروهی از هنرمندان از کودکان کار و خیابان نمایشگاه و ورک شاب خیریه نقاشی با عنوان "هفت هنر در یک چمدان" را از ...
هنر نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۰۲ - ۰۷:۵۴    
کتاب دیگری از احمد تورگوت با عنوان سفیر عشق تا بیست و نهمین دوره نمایشگاه کتاب تهران منتشر می شود. این اثر داستان زندگی حضرت زینب(س) بعد از شهادت براد بزرگوارش را روایت می کند.
هنر نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۰۲ - ۰۷:۵۴    
همایش ایران و تحولات منطقه: چالش ها و چشم اندازها با حضور ایران شناسان برجسته روسیه به موضوع نقش و جایگاه ایران در تحولات جنوب غربی آسیا پرداخت.
هنر نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۰۲ - ۰۷:۵۴    
قصه گویی به آرامش کودکان کمک می کند و به منزله یک دارو می تواند مشکلات تربیتی کودکان را به آسانی درمان کند.
هنر نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۰۲ - ۰۷:۴۹    
مدیر تأمین برنامه و پخش شبکه مستند سیما از پخش یک مجموعه تازه در این شبکه با نام تماشا و با استفاده از ترمیم و افزایش کیفیت تصاویر آرشیوی خبر داد.
هنر نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۰۲ - ۰۷:۴۵    
فراخوان برگزاری همایش بین المللی علمی تبادلات فرهنگی و تمدنی ایران و قزاقستان توسط دانشگاه های فارابی قزاقستان و شهید بهشتی ایران منتشر شد.
هنر نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۰۲ - ۰۷:۴۰    
تهیه کننده سریال ماه رمضان شبکه دو سیما از مذاکره با علیرضا قربانی برای اجرای تیتراژ این سریال خبر داد و گفت: به احتمال 99 درصد آقای قربانی خواننده تیتراژ سریال برادر به کارگردانی جواد افشار باشد.
هنر نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۰۲ - ۰۷:۴۰    
سیاسی ترین فستیوال فیلم برلین چند سال اخیر، شنبه شب با برگزاری مراسم اهدای جوایز خرس های طلایی و نقره ای به پایان رسید.
هنر نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۰۲ - ۰۷:۳۵    
یاسر خاسب با انتقاد از جوی که درمیان تماشاگران تئاتر وجود دارد، گفت: متاسفانه مردم کمتر دنبال تفکر و اندیشه ی نو هستند.
هنر نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۰۲ - ۰۷:۳۵    
لادن مستوفی با پیوستن به گروه بازیگران نمایش پدران، مادران و فرزندان ، در تئاتر ایتالیا روی صحنه می رود.
هنر نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۰۲ - ۰۷:۳۵    
فیلمبرداری فیلم سینمایی خوب، بد، جلف به کارگردانی پیمان قاسم خانی به روزهای پایانی خود نزدیک شد.
هنر نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۰۲ - ۰۷:۳۱    
سی و یکمین جشنواره موسیقی فجر در حالی به نُت سکوت رسید که همایون شجریان برنده جایزه بهترین آلبوم شد و سیاسیون نیز از روی فرش قرمز این جشنواره عبور کردند.
هنر نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۰۲ - ۰۷:۳۱    
تهیه کننده برنامه سنجد ضمن اعلام اینکه قرار است به سراغ یک برنامه عروسکی جدید بروند، گفت: فکر نمی کنم دیگر برای تلویزیون سنجد بسازیم.
هنر نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۰۲ - ۰۷:۲۶    
یک نوازنده موسیقی در سبک جَز از کشور ایتالیا که امسال در جشنواره موسیقی فجر اجرایی داشت، گفت: حضورم را در ایران نقطه اتصالی بین شرق، غرب، شمال و جنوب می دانم.
هنر نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۰۲ - ۰۷:۲۶    
رییس مرکز گسترش فیلمنامه نویسی صداوسیما، بخشی از انتقادهایی را که درباره سریال معمای شاه مطرح می شود، قابل پیش بینی خواند.
هنر نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۰۲ - ۰۷:۲۱    
همه جواب وزیر راه و شهرسازی چند جمله کوتاه بود: از پروژه اطلاع ندارم، میراث با ما مکاتبه نکرده است. اگر با ما مکاتبه کنند، با کمال افتخار رسیدگی می کنیم و حتما تدابیر لازم اتخاذ می شود.