یکشنبه ۰۶ خردادساعت ۰۵:۱۰May 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای هورنیوز 28 بهمن 1395 - hoornews.com

هورنیوز 30 مهر 1395 هورنیوز 30 آبان 1395 هورنیوز 1 آذر 1395 هورنیوز 30 دی 1395 هورنیوز 1 اسفند 1395 هورنیوز 1 بهمن 1395 هورنیوز 2 بهمن 1395 هورنیوز 3 بهمن 1395 هورنیوز 4 بهمن 1395 هورنیوز 5 بهمن 1395 هورنیوز 6 بهمن 1395 هورنیوز 7 بهمن 1395 هورنیوز 8 بهمن 1395 هورنیوز 9 بهمن 1395 هورنیوز 10 بهمن 1395 هورنیوز 11 بهمن 1395 هورنیوز 12 بهمن 1395 هورنیوز 13 بهمن 1395 هورنیوز 14 بهمن 1395 هورنیوز 15 بهمن 1395 هورنیوز 16 بهمن 1395 هورنیوز 17 بهمن 1395 هورنیوز 18 بهمن 1395 هورنیوز 19 بهمن 1395 هورنیوز 20 بهمن 1395 هورنیوز 21 بهمن 1395 هورنیوز 22 بهمن 1395 هورنیوز 23 بهمن 1395 هورنیوز 24 بهمن 1395 هورنیوز 25 بهمن 1395 هورنیوز 26 بهمن 1395 هورنیوز 27 بهمن 1395 هورنیوز 28 بهمن 1395 هورنیوز 29 بهمن 1395 هورنیوز 30 بهمن 1395 
هورنیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۷:۴۲    
آلودگی و بیماریهای ریوی بسیار در اهواز و تحقیقات بین المللی دانشگاه علوم پزشکی اهواز، علت انتخاب اهواز برای برگزاری همایش کشوری
هورنیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۰۷:۵۹    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، امروز در نشست مشترک اعضای کمسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در آبادان گفت: چالش های خوزستان به شکل ویژه و مهم در دولت رصد می شود.
هورنیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۰۷:۵۹    
معاون بهره برداری شرکت آبفای اهواز گفت: تصفیه خانه شماره یک اهواز با تولید حدود 100هزار مترمکعب در شبانه روز به یک دستگاه دیزل ژنراتور (مولد برق) 1 ...
هورنیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۰۷:۵۹    
با اعلام رئیس کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال، 2 بازیکن دوپینگی لیگ برتری در تیم هایی بازی می کنند که امسال در لیگ قهرمانان آسیا حضور دارند.
هورنیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۸ - ۲۳:۱۹    
مدیرکل دفتر آسیبهای اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: خوزستان جزء چهار استان دارای بالاترین نرخ بازماندگی از تحصیل در سطح کشور است.
هورنیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۸ - ۲۳:۰۹    
در یک هفته گذشته و اتفاقات بی سابقه در خوزستان، بسیاری از شخصیت های مطرح کشور و استان به وقایع اخیر واکنش نشان داده اند.
هورنیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۸ - ۲۲:۰۹    
ما خوزستانی ها گله مندیم و حق داریم گله مند باشیم اما بردن این گله مندی پیش بیگانه خطاست، تقلیل خواسته های مردم نجیب خوزستان به خواسته های جناحی-قومی و تعویض این مدیر و آن مدیر خطاست.
هورنیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۸ - ۲۱:۵۹    
مدیرکل حفاظت محیط زیست خوزستان با اشاره به بازدید هوایی وزیر نیرو از کانون های ریزگرد گفت: طرح پخش سیلاب در کانون های فوق بحرانی گرد و خاک در اطراف اهواز و تامین حقابه تالاب ها به منظور مقابله با ...
هورنیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۸ - ۲۱:۵۹    
معاون رفاه اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، تنها راه حل نجات خوزستان از معضل ریزگردها را احیای تالاب ها خواند و گفت: سایر راه حل های ارائه شده تنها یک شوخی است.
هورنیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۸ - ۲۱:۵۹    
استاندار خوزستان گفت: با توجه به راهکارهای ارائه شده، خوزستان پایلوت اجرای طرحهای کاهش آسیبهای اجتماعی در کشور می شود.
هورنیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۸ - ۲۱:۴۹    
مدیرکل هواشناسی خوزستان با اشاره به پیش بینی تداوم بارشهای اخیر در استان تا اواخر وقت جمعه گفت: احتمال می رود فردا شاهد پدیده گرد و غبار در استان باشیم.
هورنیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۸ - ۲۱:۴۹    
معاون سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری گفت: به دلیل سد هایی که بر روی کرخه و کارون ساخته شده 350 هزار هکتار کانون تولید گرد و غبار ایجاد و ریزگردها تاثیر خود را بر روی اهواز گذاشت.
هورنیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۸ - ۲۱:۳۹    
سرپرست اداره کل مدیریت بحران خوزستان از اعزام نیروهای کمکی از برخی استانهای کشور به خوزستان خبر داد و گفت ...
هورنیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۸ - ۱۹:۰۹    
تیم فوتبال فولادخوزستان در هفته بیست و دوم لیگ برتر کشور برابر گسترش فولاد تبریز به تساوی رسید.
هورنیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۸ - ۱۵:۳۹    
بی شک وجود تیم های مطرحی همچون استقلال خوزستان برای استان به جهت تشویق جوانان برای رو آوردن به ورزش و دوری از آسیب های اجتماعی امری ضروری است.
هورنیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۸ - ۱۴:۳۹    
با حکم معاون وزیر جهاد کشاورزی، مدیرکل جدید منابع طبیعی استان خوزستان منصوب شد.
هورنیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۸ - ۱۴:۳۹    
مدیر عامل توانیر ابراز امیدواری کرد کل شبکه برق اهواز شستشو شود گرچه این شستشو به صورت ادواری و سالانه انجام می شد اما این بار حجم و نوع آلایندگی و ترکیب آن با رطوبت منطقه مشکلات جدیدی را به وجود ...
هورنیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۸ - ۱۴:۰۹    
شرایط حال و حاضر استان بحران زده و غیر قابل کنترل ما باعث بروز مشکلات عدیده ای برای مردم گردیده است و بدون شک ادامه این روند باعث ادامه رخداد مشکلات خواهد بود.
هورنیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۸ - ۱۳:۵۹    
آمارهای بانک مرکزی حکایت از نقدینگی 1184 هزار میلیارد تومانی در آذرماه امسال دارد که نسبت به آذر سال گذشته 28.1 درصد رشد را نشان می دهد.
هورنیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۸ - ۱۳:۵۹    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از اتمام ساخت 4 ماهواره دانشگاهی، قطع یک هزار و 300 هزار سیم کارت بی هویت و اینترنت رسانی به 27 هزار روستا خبر داد.
هورنیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۸ - ۱۳:۴۹    
باید خوزستانی باشی تا بدانی برق را، بخوانی برق را، بنویسی برق را..!
هورنیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۸ - ۱۳:۴۹    
دادستان کل کشور از ارجاع پرونده املاک شهرداری به دادسرا خبر داد و گفت: حکم اعدام زنجانی تا زمان استرداد پول ها اجرا نمی شود.
هورنیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۸ - ۱۳:۳۹    
بررسی برنامه های با محوریت زنان در شبکه من و تو نشان می دهد می دهد که این شبکه حساب ویژه ای بر ایجاد اعتراض و مخالفت با محوریت زنان علیه نظام باز کرده است.
هورنیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۸ - ۱۳:۳۹    
این کمال بی انصافی است که این تلاش ها نادیده گرفته شود و افرادی با سیاسی کاری دنبال مقاصد خود جهت مقابله با دولت بر آیند و با علم به این مورد که دعوت مردم به کف خیابانها شمشیر دولبه است و فضای آرام ...
هورنیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۸ - ۱۳:۱۹    
وزیر جهادکشاورزی و نماینده رئیس جمهوری در طرح مقابله با ریزگردهای خوزستان گفت: عملیات ضربتی تثبیت 40 هزار هکتار از کانون های بحرانی (داخلی) ریزگردها از روز چهارشنبه در استان خوزستان آغاز شد.
هورنیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۸ - ۱۳:۱۹    
آن دسته از مدارس شهرهای اهواز، باوی، کارون و حمیدیه که در روز پنج شنبه دایر هستند، امروز 28 بهمن باتوجه به قطعی برق تعطیل اعلام شدند.
هورنیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۸ - ۱۳:۱۹    
مدیرکل محفاظت از محیط زیست استان خوزستان گفت: 90 درصد اعتبار مصوبه هیئت دولت برای مقابله با ریزگردها در کشور تامین نشد و عملا این مصوبه امکان اجرایی شدن پیدا نکرد.
هورنیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۸ - ۱۳:۰۹    
درپی ادامه قطع برق بخشهای بزرگی از کلانشهر اهواز و تعدادی از شهرهای دیگر استان خوزستان و پیامدهای منفی آن، چیت چیان وزیر نیرو دقایقی قبل وارد اهواز شد تا باز هم وضعیت قطعیهای برق را بررسی کند.
هورنیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۸ - ۱۳:۰۹    
برخی صاحبنظران تراکم فروشی را چوب حراج زدن به مقررات شهر سازی با هدف کسب در آمد می دانند.
هورنیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۸ - ۱۳:۰۹    
مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز ازمهار حریق در طبقه سوم پاساژ امینی این کلانشهر خبرداد.
هورنیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۸ - ۱۲:۵۹    
رییس دادگاه بخش شاوور شهرستان شوش گفت: ماموران انتظامی پس از تعقیب و گریز قاچاقچیان مقدار 323 بطری انواع مشروبات الکلی را کشف کردند.
هورنیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۸ - ۱۲:۴۹    
رجاء واثق داریم که این انتخاب سرآغاز راهی پر امید به سمت دستیابی به قله های رفیع توسعه ورزش استان بوده و نوید بخش نشاط و تحرک هم استانی هایمان باشد.
هورنیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۸ - ۱۱:۴۹    
تعریف ریزگرد بار کمی دارد و اتفاقی که در خوزستان رخ می دهد به لحاظ علمی گرد و خاک نام دارد چرا که حجم عظیمی از خاک در فاصله 40 کیلومتری شهر، آن را تحت تاثیر قرار می دهد.
هورنیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۸ - ۱۱:۴۹    
غلامرضا شریعتی گفت: اگر انتقال آب برای مصارف شرب صورت می گیرد باید کارشناسان خوزستان را درباره میزان آب موردنیاز برای انتقال توجیه کنند ...
هورنیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۸ - ۱۱:۲۹    
وزارت نیرو باید در خصوص اینکه گفته می شود، انتقال آب از سرشاخه های رودخانه های استان صرفا برای شرب است کارشناسان استان را قانع کند.