شنبه ۰۵ خردادساعت ۲۳:۴۳May 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای هورنیوز 19 بهمن 1395 - hoornews.com

هورنیوز 30 مهر 1395 هورنیوز 30 آبان 1395 هورنیوز 1 آذر 1395 هورنیوز 30 دی 1395 هورنیوز 1 اسفند 1395 هورنیوز 1 بهمن 1395 هورنیوز 2 بهمن 1395 هورنیوز 3 بهمن 1395 هورنیوز 4 بهمن 1395 هورنیوز 5 بهمن 1395 هورنیوز 6 بهمن 1395 هورنیوز 7 بهمن 1395 هورنیوز 8 بهمن 1395 هورنیوز 9 بهمن 1395 هورنیوز 10 بهمن 1395 هورنیوز 11 بهمن 1395 هورنیوز 12 بهمن 1395 هورنیوز 13 بهمن 1395 هورنیوز 14 بهمن 1395 هورنیوز 15 بهمن 1395 هورنیوز 16 بهمن 1395 هورنیوز 17 بهمن 1395 هورنیوز 18 بهمن 1395 هورنیوز 19 بهمن 1395 هورنیوز 20 بهمن 1395 هورنیوز 21 بهمن 1395 هورنیوز 22 بهمن 1395 هورنیوز 23 بهمن 1395 هورنیوز 24 بهمن 1395 هورنیوز 25 بهمن 1395 هورنیوز 26 بهمن 1395 هورنیوز 27 بهمن 1395 هورنیوز 28 بهمن 1395 هورنیوز 29 بهمن 1395 هورنیوز 30 بهمن 1395 
هورنیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۱۶:۲۳    
از منظر اسلام بعضی از علوم مانند طبابت و پزشکی جنبه عبادت دارند و باعث می شود که انسان به خدا نزدیک شود، تا آنجایی که پیامبر می فرماید طبابت نیمی از علم است.
هورنیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۱۶:۰۳    
کلنگ احداث بیمارستان 64 تختخوابی جدید در بندر امام خمینی(ره) توسط دکتر علی خدادادی قائم مقام رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز به زمین زده شد
هورنیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۱۴:۴۳    
حفظ هر دو بخش آثار دفاع مقدس برای ما بعنوان یک امر ارزشی مهم است و برای جهانیان و جامعه بشری نیز از این لحاظ که در مواجه با شرایط مشابه و رجوع به آن میتوانند الگویی دریافت کنند نیز حائز اهمیت می باشد.
هورنیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۰۸:۳۳    
مدیریت بحران خوزستان با صدور اصلاعیه ای، نسبت به وقوع گرد و خاک در روزهای آخر هفته جاری در استان هشدار داد.
هورنیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۰۸:۰۳    
تیم تنیس روی میز پتروشیمی بندر امام از هفته چهارم لیگ برتر کشور موفق به شکست میزبانش ذوب آهن اصفهان شد.
هورنیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۰۸:۰۳    
واحد 60 (تقطیر ) پالایشگاه آبادان شامگاه سه شنبه دچار آتش سوزی جزئی شد.
هورنیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۰۸:۰۳    
در هفتمین روز از دهه فجر، نخستین سینما کانون خرمشهر و پنجمین سینما کانون خوزستان در خرمشهر افتتاح شد.
هورنیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۰۸:۰۳    
به گزارش هورنیوز بسته خبری ورزشی شامل آخرین و مهمترین اخباریست که در ورزش استان روی داده و به صورت کوتاه برای مخاطبان هورنیوز گرداوری شده است.
هورنیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۰۸:۰۳    
علی ساری گفت: از سازمان حفاظت محیط زیست انتظار می رفت در برابر طرح های انتقال آب فریاد بزند چرا که این فریادها بخش عظیمی از مشکل را حل می کرد.
هورنیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۰۸:۰۳    
تمام سینماهای کشور جمعه و شنبه تعطیل هستند.
هورنیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۰۸:۰۳    
با بالا رفتن قیمت جهانی نفت، فاصله قیمت گاز بر اساس فرمول کرسنت با دیگر قیمت های گاز صادراتی به شدت افزایش می یابد چنانکه در قیمت 100 دلاری نفت، قیمت گاز کرسنت یک دهم قیمت واقعی گاز می شود.
هورنیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۰۸:۰۳    
فیلمنامه نویس فیلم سینمایی ویلایی ها در متن انصراف خود از ادامه داوری در جشنواره فیلم فجر نوشته است: من این دستاوردِ آسمانی را با جدال های حقیرانه و کوربینانه رقابت های زمینیانِ در گِل مانده ...
هورنیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۰۷:۵۳    
فرماندار دزفول از تشکیل 10 کمیته استقبال از نوروز در این شهرستان خبر داد و گفت:با برنامه ریزی انجام شده به استقبال میهمانان نوروزی خواهیم رفت.
هورنیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۰۷:۵۳    
آیا فکر می کنید کشور ایران رتبه بالایی در کچلی مردان دارد؟ پس اشتباه می کنید چون که ایران حتی جز 10 کشور کچل دنیا نیست ...
هورنیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۰۷:۵۳    
تیم فوتبال پرسپولیس در جدیدترین رنکینگ باشگاهی جهان موفق شد بین 10 تیم برتر آسیا قرار گیرد.
هورنیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۰۷:۵۳    
نشست مشترک سران قوا عصر امروز در محل نهاد ریاست جمهوری به منظور تبادل نظر پیرامون مسائل سیاسی و اقتصادی کشور برگزار شد.
هورنیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۰۷:۵۳    
سخنگوی کاخ سفید مدعی است که ایران برجام را مکرراً نقض می کند و می گوید که ترامپ برای مقابله با این وضعیت، گزینه هایی دارد که فعلاً از آنها سخن نمی گوید.
هورنیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۰۱:۵۳    
حضرت آیت الله خامنه ای با اشاره به اظهارات ترامپ مبنی بر ضرورت تشکر ایران از دولت اوباما گفتند: به هیچ وجه از آن دولت متشکر نیستیم زیرا با نیت فلج کردن ملت ایران و نظام اسلامی تحریم های سنگین وضع کرد ...
هورنیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۹ - ۱۴:۰۳    
اتفاقات خوبی در بازار خودرو در حال رخ دادن است اما باید در کنار رشد و توسعه، رفتارهای توهین آمیز به شعور مردم را کنار بگذاریم زیرا دیگر مانند گذشته تلقیق چند خودرو را نمی توان خودروی جدیدی معرفی کرد.
هورنیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۹ - ۱۳:۳۳    
مدیر پژوهش، فناوری و مهندسی ساخت شرکت ملی حفاری ایران از اتمام مراحل اجرایی و عملیاتی شدن 10 پروژه پژوهشی در زمینه ساخت تجهیزات کاربردی در بخش خدمات ویژه حفاری در سال جاری خبر داد.
هورنیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۹ - ۱۳:۲۳    
دبیر علمی مسابقات ملی رباتیک کارون کاپ با بیان اینکه تاکنون بیش از 170 تیم در این مسابقات ثبت نام کرده اند، گفت: علاقه مندان تا 22 بهمن ماه فرصت دارند در مسابقات ثبت نام کنند.
هورنیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۹ - ۱۳:۱۳    
یک متخصص تغذیه گفت: با مصرف این 10 ماده غذایی بیماری های خطرناک خود را کنترل کرده و عمر طولانی داشته باشید.
هورنیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۹ - ۱۳:۱۳    
سخنگوی دولت گفت: تلاش می شود عیدی به همراه حقوق بهمن ماه به کارکنان دولت پرداخت شود و حداکثر تا 20 اسفندماه همه حقوق ها پرداخت شود.
هورنیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۹ - ۱۳:۰۳    
شرایط بیمه بیکاری اطلاح می شود.
هورنیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۹ - ۱۲:۵۳    
عبدالرضا فرجیان گفت: 3هزار و 400 جانباز شیمیایی، 7هزار و 800 جانباز اعصاب و روان، 47 جانباز دوچشم نابینا، 460جانباز یک چشم نابینا، 46 جانبازدو پا قطع ...
هورنیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۹ - ۱۲:۵۳    
ازدواج موقت یک نیاز طبیعی است مثل رستوران در زندگی امروز و همان طور که غذای سریع و مراکز تهیه غذا حتی از زیرزمین مساجد سر درآورده اند، باید برای تسهیل ازدواج موقت هم فکر کرد.
هورنیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۹ - ۱۲:۴۳    
فتاحی از دستگیری فردی که در پردیس ادعای پیامبری می کرد، خبر داد.
هورنیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۹ - ۱۱:۲۳    
در هفته های گذشته و در موردی مشابه در حادثه ی شرکت نفت و گاز گچساران و با پیگیری نماینده ی محترم آن شهر جناب آقای تاجگردون هر سه متوفی از طرف وزیر محترم نفت “رسمی” احتساب گردیدند.
هورنیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۹ - ۱۰:۵۳    
اعضای شورای شهر معتقد به چابک سازی و کوچک کردن بدنه شهرداری هستند اما متأسفانه شهردار اهواز به این خواسته شورا عمل نکرد.
هورنیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۹ - ۱۰:۲۳    
چندی پیش تعدادی از تاکسی داران اهواز با تجمع در مرکز شهر خواستار رسیدگی مسئولان به مشکلاتی مانند حضور خودروهای شخصی برای حمل مسافر شدند.
هورنیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۹ - ۰۸:۰۳    
بزرگترین کارخانه روغن کشی خاورمیانه امروز با حضور معاون اول رییس جمهور در مجتمع بندری امام خمینی (ره) به بهره برداری رسید.
هورنیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۹ - ۰۸:۰۳    
نکته ای که در کنار مزایای استفاده از گاز CNG همیشه مغفول مانده کیفیت جایگاه نگهداری این نوع گاز یا همان کپسول های تعبیه شده در خودروهاست.
هورنیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۹ - ۰۷:۵۳    
استاندار خوزستان گفت: درخواست ما این است که در صنایع ملی از نیروهای بومی و استانی استفاده شود.
هورنیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۹ - ۰۷:۵۳    
دهه فجر ویوم الله 22 بهمن روز تبلور شکوه وایثار مردم همیشه سرافراز جمهوری اسلامی ایران است.