پنجشنبه ۰۷ تیرساعت ۱۰:۲۴Jun 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایبنا 27 دی 1395 - ibena.ir

ایبنا 31 شهریور 1395 ایبنا 30 مهر 1395 ایبنا 30 آبان 1395 ایبنا 1 آذر 1395 ایبنا 30 بهمن 1395 ایبنا 30 اسفند 1395 ایبنا 1 دی 1395 ایبنا 2 دی 1395 ایبنا 3 دی 1395 ایبنا 4 دی 1395 ایبنا 5 دی 1395 ایبنا 6 دی 1395 ایبنا 7 دی 1395 ایبنا 8 دی 1395 ایبنا 9 دی 1395 ایبنا 10 دی 1395 ایبنا 11 دی 1395 ایبنا 12 دی 1395 ایبنا 13 دی 1395 ایبنا 14 دی 1395 ایبنا 15 دی 1395 ایبنا 16 دی 1395 ایبنا 17 دی 1395 ایبنا 18 دی 1395 ایبنا 19 دی 1395 ایبنا 20 دی 1395 ایبنا 21 دی 1395 ایبنا 22 دی 1395 ایبنا 23 دی 1395 ایبنا 24 دی 1395 ایبنا 25 دی 1395 ایبنا 26 دی 1395 ایبنا 27 دی 1395 ایبنا 28 دی 1395 ایبنا 29 دی 1395 ایبنا 30 دی 1395 
ایبنا   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۰۹:۲۲    
بانک مرکزی نرخ تبادلی 39 ارز را برای امروز (سه شنبه 12 بهمن ماه) اعلام کرد که براساس آن نرخ 28 ارز از جمله دلار آمریکا افزایش و نرخ 6 ارز از جمله یورو و پوند کاهش یافت و نرخ 5 ارز دیگر نیز نسبت به ...
ایبنا   ۱۳۹۵/۱۱/۰۶ - ۱۴:۰۷    
معاون فنی بیمه اشخاص بیمه معلم اقدامات این شرکت به منظور افزایش ضریب نفوذ بیمه های عمر را تشریح کرد.
ایبنا   ۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۱۴:۱۷    
رییس اداره تامین مالی و سرمایه گذاری بانک توسعه صادرات گفت: عملکرد سال های اخیر در بخش اعتبار خریدار به رقمی نزدیک به 2 میلیارد دلار می رسد که بیانگر قدرت مالی و شعاع عملیاتی ابزار اعتبار خریدار در ...
ایبنا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۱۴:۳۸    
رییس امور مالیاتی شهر و استان تهران با اعلام تشکیل کارگروه وصول مالیات معوق باشگاه های پرسپولیس و استقلال گفت: هنوز حساب هیچیک از باشگاه ها مسدود نشده است.
ایبنا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۷ - ۲۰:۱۸    
وزیر صنعت، معدن و تجارت با اعلام اینکه از صادرات مواد خام عوارض دریافت می شود، گفت: در جلسه امشب شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی در این باره بحث و گفت و گو شد.
ایبنا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۷ - ۲۰:۰۸    
سازمان بورس و اوراق بهادار خواستار دریافت اطلاعات همه شرکت ها و مجموعه های فعال اقتصادی شد و اعلام کرد: در صورت عدم ارسال اطلاعات مجازات هایی نظیر خودداری از ثبت شرکت ها ...
ایبنا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۷ - ۱۹:۱۳    
وزیر صنعت، معدن و تجارت از تهیه لیستی 150 نفره از بخش غیردولتی برای همکاری خبر داد.
ایبنا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۷ - ۱۸:۲۸    
وزیر امور اقتصادی و دارایی از ابلاغیه جدید به بانک ها و شرکت های بورسی برای انتشار صورت های مالی سال 95 خبر داد.
ایبنا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۷ - ۱۸:۰۸    
حجم معاملات آتی سکه طی روز گذشته در بورس کالای ایران به 31 هزار و 62 قرارداد رسید.
ایبنا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۷ - ۱۷:۵۳    
رییس پژوهشکده پولی و بانکی در پی درگذشت آقای ساسان منوچهری از فعالان ارشد عرصه نظام بانکی پیام تسلیت صادر کرد.
ایبنا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۷ - ۱۷:۴۳    
نشست معرفی بازار شرکت های کوچک و متوسط با حضور مسئولان بازار سرمایه برگزار شد و این مسئله که راه اندازی بازار SME می تواند فصل جدیدی در مسیر فعالیت شرکت های کارگزاری و حسابرسان معتمد سازمان بورس باشد ...
ایبنا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۷ - ۱۷:۱۸    
بررسی معاملات روز گذشته قرارداد اختیار سکه در بورس کالا بیانگر آن است که در معاملات اختیار خرید اسفند 268 قرارداد و همچنین در اختیار فروش این سررسید 89 قرارداد منعقد شد.
ایبنا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۷ - ۱۵:۴۸    
نشست ستاد اقتصاد مقاومتی به ریاست معاون اول رییس جمهور با ارائه گزارش وضعیت رشد اقتصادی کشور در سال های پس از انقلاب، برگزار شد.
ایبنا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۷ - ۱۵:۴۳    
معاون اول رییس جمهور گفت: افزایش سرمایه بانک های توسعه ای بر روند تولید و اشتغال تاثیرگذار است.
ایبنا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۷ - ۱۵:۲۳    
شاخص کل فرابورس امروز 5 واحد رشد را تجربه کرد و با سبزپوشی در ارتفاع 832 واحدی ایستاد.
ایبنا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۷ - ۱۴:۵۸    
رییس کل بانک مرکزی با اعلام اینکه اگر تحریم ها ادامه می یافت چاره ای جز برقراری سیستم کوپنی نداشتیم، گفت: آنچه هنوز هم آمریکا ممنوع کرده، ارائه خدمت از سوی بانک ها و مؤسسات مالی این کشور به ایران است.
ایبنا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۷ - ۱۴:۴۸    
سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه (سمات)، اسامی بزرگترین شرکت های بورسی و فرابورسی از نظر تعداد سهامدار را معرفی کرد.
ایبنا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۷ - ۱۴:۳۸    
بانک صادرات ایران نحوه بخشودگی جریمه دیرکرد برای تسویه مطالبات معوق بدهکاران خود را اعلام کرد.
ایبنا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۷ - ۱۴:۰۸    
مقاله الگوی رفتاری سپر سرمایه قانونی بانک ها درباره بخشنامه کفایت سرمایه بانک مرکزی توسط پژوهشکده پولی و بانکی بانک مرکزی چاپ و در اختیار علاقه مندان قرار گرفت.
ایبنا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۷ - ۱۳:۵۸    
کارگاه آموزشی استانداردسازی گزارشگری مالی بین المللی IFRS با حضور مدیرعامل و اعضای هیات مدیره بانک صنعت و معدن در این بانک برگزار شد.
ایبنا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۷ - ۱۳:۱۳    
رئیس اتاق بازرگانی ایران گفت: حوزه فن آوری اطلاعات و ارتباطات، حوزه ای جوان است که جای کار بسیاری دارد و ما خواستار حمایت وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ایران از این حوزه هستیم.
ایبنا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۷ - ۱۳:۰۳    
مؤسسات مالی و بانک های منطقه آسیا و اقیانوسیه در تلاش برای افزایش ارائه محصولات و ارتقاء سیستم های خود در سال جاری بیشتر به سوی استخدام متخصصان فن آوری حرکت خواهند کرد تا بانکداران.
ایبنا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۷ - ۱۲:۵۳    
رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران گفت: اگر دولت در دو سال گذشته نرخ ارز را متناسب با مابه التفاوت نرخ تورم داخلی و خارجی متعادل می کرد، امروز شاید شاهد نوسان قیمت های آن نبودیم.
ایبنا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۷ - ۱۲:۴۸    
مدیرکل برنامه ریزی و نظارت ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز گفت: سامانه جامع تجارت هنوز اجرایی نشده زیرا با مشکلات فنی روبرو است که در 10 روز آینده رفع می شود.
ایبنا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۷ - ۱۲:۱۸    
گمرک ایران تصویر مقررات جدید درباره تمدید و یا انعقاد قراردادهای جدید را منتشر کرد.
ایبنا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۷ - ۱۲:۱۳    
رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران از اعطای نشان امین الضرب به کارآفرینان خوشنام و برجسته در یکصد و سی و سه سالگی تاسیس این اتاق با حضور معاون اول رئیس جمهوری خبر داد.
ایبنا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۷ - ۱۲:۰۳    
رییس کل سازمان امور مالیاتی مصوبه هیات وزیران درباره آیین نامه اجرایی قانون مبارزه با پولشویی را ابلاغ کرد.
ایبنا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۷ - ۱۲:۰۳    
بازارهای بورس آسیا در روز دوشنبه در حالی افت کردند که بورس نیکی ژاپن به دلیل تقویت ارزش ین، بیشترین افت را در این میان داشت.
ایبنا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۷ - ۱۱:۵۳    
سازمان امداد "اوکسفام" اعلام کرد در دنیا 8 مرد ثروتی معادل دارایی های نیمی از جمعیت دنیا را دارند.
ایبنا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۷ - ۱۱:۱۸    
از ابتدای امسال تا نیمه دی بالغ بر 16 هزار و 398 میلیارد ریال سهم دولتی در بورس، فرابورس و مزایده فروخته شده است.
ایبنا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۷ - ۱۱:۰۳    
اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان تهران خلاصه گزارش نوآوری های گزارش کسب و کار سال 2017 را منتشر کرد.
ایبنا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۷ - ۱۰:۵۳    
کارشناس ارشد کارآفرینی با بیان اینکه تا سال 1410 دو سوم شعبات فیزیکی بانک ها جمع آوری خواهد شد، گفت: موسسات غیرمجاز و فاقد مجوز به اقتصاد ایران ضربه می زنند.
ایبنا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۷ - ۱۰:۴۳    
مدیرکل حمایت از مشاغل و بیمه بیکاری وزارت تعاون از کاهش مدت زمان رسیدگی به وضعیت بنگاه های اقتصادی مشکل دار خبر داد و گفت ...
ایبنا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۷ - ۱۰:۴۳    
انجمن ملی لیزینگ ایران طی نامه ای به بانک مرکزی خواستار تجدید نظر در تعیین نرخ سود تسهیلات شرکت های واسپاری شد.
ایبنا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۷ - ۱۰:۳۸    
شرکت ها با اجرای چند هدف کلیدی توسعه می توانند تا سال 2030 علاوه بر بازگشایی دست کم 12 تریلیون دلار فرصت تجارت در بازار، بیش از 380 میلیون شغل نیز ایجاد کنند.
ایبنا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۷ - ۱۰:۰۳    
عضو هیئت مدیره بانک مسکن گفت: توسعه بانکداری الکترونیک در کشور و تطابق آن با استانداردهای جهانی حوزه پرداخت به طورقطع منجر به افزایش شفافیت و تقویت زنجیره مبارزه با پول شویی در کشور می شود.
ایبنا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۷ - ۰۹:۴۸    
مدیر بیمه های کشتی، هواپیما و حمل کالای بیمه ایران با بیان اینکه بیمه نامه صادر شده برای هواپیمای جدید خریداری شده کامل ترین پوشش های بیمه ای را در بر می گیرد ...
ایبنا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۷ - ۰۹:۳۸    
یکی از ابزارهای مهم نظارتی، رتبه بندی بانک ها از منظر سلامت و اخطاردهی رسمی از سوی بخش نظارت بانک مرکزی برای اصلاح موسسات در معرض خطر است ...
ایبنا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۷ - ۰۹:۲۸    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت:کانال هایی که بیش از 5 هزار عضو دارند، نیاز به دریافت مجوز رسمی ندارند اما هویت خود را در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت کنند.
ایبنا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۷ - ۰۹:۰۸    
هفتاد و یکمین مرحله یارانه نقدی مربوط به دی ماه شب گذشته به حساب سرپرستان خانوار واریز و قابل برداشت شد که بدین ترتیب دولت طی شش سال گذشته و پس از اجرای هدفمند کردن یارانه ها به هر ایرانی مشمول 3 ...