پنجشنبه ۲۷ اردیبهشتساعت ۲۰:۱۳May 2024 16
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایبنا 20 تیر 1397 - ibena.ir

ایبنا 30 اسفند 1395 ایبنا 29 اسفند 1396 ایبنا 31 فروردین 1397 ایبنا 31 اردیبهشت 1397 ایبنا 31 خرداد 1397 ایبنا 31 مرداد 1397 ایبنا 31 شهریور 1397 ایبنا 30 مهر 1397 ایبنا 30 آبان 1397 ایبنا 30 آذر 1397 ایبنا 1 دی 1397 ایبنا 1 بهمن 1397 ایبنا 1 اسفند 1397 ایبنا 1 تیر 1397 ایبنا 2 تیر 1397 ایبنا 3 تیر 1397 ایبنا 4 تیر 1397 ایبنا 5 تیر 1397 ایبنا 6 تیر 1397 ایبنا 7 تیر 1397 ایبنا 8 تیر 1397 ایبنا 9 تیر 1397 ایبنا 10 تیر 1397 ایبنا 11 تیر 1397 ایبنا 12 تیر 1397 ایبنا 13 تیر 1397 ایبنا 14 تیر 1397 ایبنا 15 تیر 1397 ایبنا 16 تیر 1397 ایبنا 17 تیر 1397 ایبنا 18 تیر 1397 ایبنا 19 تیر 1397 ایبنا 20 تیر 1397 ایبنا 21 تیر 1397 ایبنا 22 تیر 1397 ایبنا 23 تیر 1397 ایبنا 24 تیر 1397 ایبنا 25 تیر 1397 ایبنا 26 تیر 1397 ایبنا 27 تیر 1397 ایبنا 28 تیر 1397 ایبنا 29 تیر 1397 ایبنا 30 تیر 1397 ایبنا 31 تیر 1397 
ایبنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۳ - ۰۸:۴۶    
بدینوسیله از کلیه سهامداران محترم بانک کارآفرین دعوت به عمل می آید، در جلسه مجمع عمومی عادی سالانه صاحبان سهام این بانک که در "سالن همایش های کردستان" برگزار می گردد، حضور به هم رسانند.
ایبنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۱۱:۱۵    
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی می گوید بازار ثانویه توانسته تاثیر مثبتی بر بازار ارز و بازارهای منتج از جمله طلا و سکه بگذارد.
ایبنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۰۹:۵۵    
جدیدترین گزارش آماری منتشر شده از سوی موسسه سوئیس ری(گزارش سیگما)از تحولات صنعت بیمه درجهان نشان می دهد که در سال 2017،حق بیمه تولیدی صنعت بیمه با رشد واقعی 1.5درصدی حدود 5 هزار میلیارد دلار بوده است.
ایبنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۱ - ۱۳:۲۰    
روند کاهشی قیمت سکه امروز نیز در بازار تهران ادامه یافت و نرخ سکه طرح جدید 33 هزار و 500 تومان و سکه طرح قدیم نیز 90 هزار تومان افت را در بازار آزاد ثبت کرد.
ایبنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۱ - ۱۲:۳۵    
با افزایش قیمت کود اوره بر خلاف مصوبات هیات دولت، ستاد هدفمندی یارانه ها و مصوبات کارگروه تنظیم بازار،با پیگیری های وزیر جهاد کشاورزی،رئیس جمهوری دستور بازگشت قیمت این نهاده به قیمت قبلی را صادر کرد.
ایبنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۱ - ۱۱:۴۰    
مدیر عامل بانک سپه حادثه دلخراش تصادف سنندج را به مردم شریف و غیور استان کردستان، استاندار، نمایندگان مجلس و بازماندگان تسلیت عرض کرد.
ایبنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۱ - ۱۰:۴۵    
بورس کالا اعلام کرد از پایان معاملات روز شنبه، وجه تضمین اولیه معاملات سکه آتی به همراه وجه تضمین اضافی در مجموع 8 میلیون و 250 هزار تومان تعیین می شود.
ایبنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۱ - ۰۹:۳۵    
بانک مرکزی نرخ 39 ارز را برای امروز اعلام کرد که براساس آن نرخ 19 ارز از جمله دلار نسبت به روز چهارشنبه افزایش و قیمت 19 واحد پولی دیگر مانند یورو و پوند کاهش یافت؛ نرخ لیر سوریه نیز ثابت بود.
ایبنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۱ - ۰۹:۲۵    
4 بانک بورسی صاحبان سهام خود را به جلسه مجمع عمومی عادی سالیانه برای سال (دوره) مالی منتهی به 29 اسفند ماه 96 دعوت کردند.
ایبنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۱۶:۱۵    
منابع حاصل از انتشار اوراق قرضه سبز SMI جهت تامین مالی چندین پروژه از قبیل توسعه خط ریلی مترو، نیروگاه های برق آبی، تسویه آب و انرژی های تجدید پذیر در سراسر اندونزی مورد استفاده قرار خواهد گرفت.
ایبنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۱۶:۱۰    
هیات وزیران به وزارت اقتصاد اجازه داد نسبت به تسویه بدهی های دولت از طریق صدور اسناد تسویه خزانه نوع اول تا مبلغ 20 هزار میلیارد ریال و نوع دوم تا مبلغ یک میلیون میلیارد ریال اقدام کند.
ایبنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۱۶:۱۰    
شاخص کل بورس در آخرین روز معاملاتی هفته با بیش از 1300 واحد ریزش به 109 هزار و 505 واحد رسید.
ایبنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۱۴:۰۰    
سازمان توسعه تجارت در اطلاعیه ای از مهیا شدن امکان خرید و فروش ارز به نرخ توافقی از طریق صرافی های دارای مجوز از بانک مرکزی در سامانه جامع تجارت از امروز (چهارشنبه 20 تیرماه) خبر داد.
ایبنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۱۳:۵۵    
نایب رییس اتاق بازرگانی ایران از حذف نرخ پایه برای دلار توافقی در واردات کالا خبر داد و گفت: مقرر شده نرخ پایه ای در این زمینه تعریف نشود و صادرکنندگان و واردکنندگان با یکدیگر توافق کنند.
ایبنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۱۳:۴۰    
معاون شرکت بورس اوراق بهادار تهران گفت: رعایت استانداردهای حاکمیت شرکتی و شفافیت عملکردهای مالی از وظایف بنیادی شرکت های بورس است.
ایبنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۱۳:۰۵    
یکی از اعضای شورای سیاست گذاری بانک مرکزی اروپا گفت: در صورتیکه تورم اروپا در سطح مناسبی باشد، اولین افزایش نرخ بهره از سوی بانک اروپا در اوایل تابستان 2019 میلادی انجام خواهد گرفت.
ایبنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۱۳:۰۰    
وزیر دارایی فرانسه گفت: قهرمانی فرانسه در جام جهانی برای رشد اقتصادی این کشور خوب است.
ایبنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۱۲:۵۰    
چین برای تاثیرپذیری بیشتر خود در منطقه خاورمیانه و آفریقا اقدام به ارائه وام 20 میلیارد دلاری به کشورهای عربی می کند.
ایبنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۱۲:۴۵    
نایب رییس کمیسیون بازار پول و سرمایه اتاق بازرگانی تهران با استقبال از راه اندازی ثانویه ارز از روز گذشته گفت: با این حال هنوز برای تعیین قیمت ارز در این بازار باید صبر کرد.
ایبنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۱۲:۴۵    
قائم مقام بانک مرکزی با اشاره به بررسی متغیرهای پولی در بانک مرکزی، گفت: هم اکنون تصمیمی برای تغییر نرخ سود بانکی اتخاذ نشده است.
ایبنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۱۲:۴۰    
نرخ دلار همزمان با دومین روز از راه اندازی بازار ثانویه در بازار آزاد روند کاهشی را آغاز کرده و به گفته صرافان نرخ دلار حتی در کوچه پس کوچه های چهار راه استانبول نیز روندی کاهشی دارد.
ایبنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۱۲:۳۵    
واحد اعتباری شرکت تعاونی روستایی شباهنگ شهریار و واحد اعتباری شرکت تعاونی روستایی انقلاب شهریار ، بدون اخذ مجوز از بانک مرکزی و به صورت غیرقانونی مبادرت به عملیات بانکی کرده اند.
ایبنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۱۱:۵۵    
خسارت جانی یک میلیارد و 682 میلیون ریالی ناشی از حمله یک قلاده پلنگ از سوی بیمه ما پرداخت شد.
ایبنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۱۱:۵۵    
انتصاب برات البایراک داماد رجب طیب اردوغان به عنوان وزیر دارایی ترکیه، موج جدیدی از نگرانی ها را در بازارهای ترکیه به راه انداخته است.
ایبنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۱۱:۵۵    
رییس کل گمرک ایران نسبت به احتمال سوء استفاده از کارت های بازرگانی یکبار مصرف در صادرات هشدار داد.
ایبنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۱۱:۴۰    
وزارت بازرگانی چین اعلام کرد در صورتی که آمریکا تعرفه 200 میلیارد دلاری را بر روی واردات کالاهای چینی اعمال کند، پکن تلافی خواهد کرد.
ایبنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۱۱:۳۰    
نایب رییس اتاق تعاون ایران معتقد است اگر منابع مالی مردم به سمت تولید تعاونی حرکت کند و در جهت تولید کالا یا خدمت تجهیز شود، عطش کاذب دلار زدگی هم فروکش خواهد کرد.
ایبنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۱۰:۵۵    
سرپرست سفارت ایران در دهلی نو گفت: در صورتی که هند نفت عربستان را جایگزین نفت ایران کند، تهران به تمام امتیازات ویژه ای که برای دهلی نو در نظر گرفته، پایان می دهد.
ایبنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۱۰:۳۵    
شرکت بیمه دی با صدور اطلاعیه ای رسمی در سامانه کدال، در خصوص عدم تمدید قرارداد اتکایی اختیاری با بیمه مرکزی شفاف سازی ارائه داد.
ایبنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۱۰:۲۵    
پژوهشکده پولی و بانکی مقاله سیاستی تأثیر نوسانات نرخ ارز بر تولید و قیمت گذاری در بخش صنعت کشور،کاربردی از داده های خرد قیمت و تولید صنعتی را منتشر کرد.
ایبنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۱۰:۲۰    
سامانه کاشف توسط دادستانی و بانک مرکزی به منظور شناسایی و توقیف حساب های قمار و شرط بندی آنلاین ایجاد شد.
ایبنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۰۹:۳۰    
امروزه صندوق بین المللی پول بر اقتصاد جهانی نظارت داشته و مساعدت فنی و آموزش برای اجرای سیاست های اقتصادی ارائه کرده و وام هایی به کشورهای عضو که به فاینانس نیاز دارند، اعطا می کند.
ایبنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۰۹:۲۵    
مدیر بازرسی و تطبیق بانک سامان به شهروندان توصیه کرد درصورت درخواست افراد ناشناس مبنی بر استفاده از سپرده یا کارت بانکی شان، اکیدا از همکاری با این افراد پرهیز کنند.
ایبنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۰۹:۱۵    
مدیر عامل بانک مسکن از پیش بینی تدابیر ویژه برای متناسب سازی دو بخش عرضه و تقاضای بازار مسکن خبر داد.
ایبنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۰۹:۱۵    
کارت خوان های جدید عرضه سوخت دیروز در حالی دریکی از پمپ بنزین های غرب تهران افتتاح شد که به اعتقاد کارشناسان این طرح هزینه ای بالغ بر حداقل 30میلیون یورو به کشور در این شرایط خاص اقتصادی تحمیل می کند.
ایبنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۰۹:۰۵    
در صورتی که تهدید آمریکا به توقف فروش نفت ایران به مرحله اجرا درآید آنگاه به ازای سناریوهای مختلف، نرخ تورم نقطه به نقطه تا پایان سال 1397 در دامنه ی 16 تا 20 درصد قرار می گیرد.
ایبنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۰۸:۵۵    
قائم مقام بانک مرکزی با اشاره به بررسی متغیرهای پولی در بانک مرکزی، گفت: هم اکنون تصمیمی برای تغییر نرخ سود بانکی اتخاذ نشده است.
ایبنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۰۸:۴۵    
یک کارشناس بازار سرمایه گفت: بحث توقف و بازگشایی نمادهای معاملاتی در فصل برگزاری مجامع شرکت ها موجب می شود گردش نقدینگی در بازار طی این مدت کاهش پیدا کرده و حجم و ارزش معاملات نیز افت کند.
ایبنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۰۸:۲۵    
طرحی 7 ماده ای به صورت یک فوریتی در مجلس اعلام وصول شد که به دنبال ارایه راهکار جدید مقابله با تحریم های آمریکا و همچنین انعقاد پیمان های پولی با 24 کشور است.
ایبنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۰۸:۲۰    
رییس کمیسیون اقتصادی مجلس با تاکید بر لزوم حرکت به سمت پیمان های پولی، بر استفاده از بستر بلاک چین و جداسازی دلار از اقتصاد ایران تاکید کرد.
ایبنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۰۸:۲۰    
مدیرکل دفتر حقوقی سازمان مالیاتی عنوان کرد: کسانی که کارت بازرگانی خود را به مبلغ اندکی به دیگری واگذار می کنند مشمول مالیات می شوند.