چهارشنبه ۲۶ اردیبهشتساعت ۱۹:۵۹May 2024 15
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایبنا 25 تیر 1397 - ibena.ir

ایبنا 30 اسفند 1395 ایبنا 29 اسفند 1396 ایبنا 31 فروردین 1397 ایبنا 31 اردیبهشت 1397 ایبنا 31 خرداد 1397 ایبنا 31 مرداد 1397 ایبنا 31 شهریور 1397 ایبنا 30 مهر 1397 ایبنا 30 آبان 1397 ایبنا 30 آذر 1397 ایبنا 1 دی 1397 ایبنا 1 بهمن 1397 ایبنا 1 اسفند 1397 ایبنا 1 تیر 1397 ایبنا 2 تیر 1397 ایبنا 3 تیر 1397 ایبنا 4 تیر 1397 ایبنا 5 تیر 1397 ایبنا 6 تیر 1397 ایبنا 7 تیر 1397 ایبنا 8 تیر 1397 ایبنا 9 تیر 1397 ایبنا 10 تیر 1397 ایبنا 11 تیر 1397 ایبنا 12 تیر 1397 ایبنا 13 تیر 1397 ایبنا 14 تیر 1397 ایبنا 15 تیر 1397 ایبنا 16 تیر 1397 ایبنا 17 تیر 1397 ایبنا 18 تیر 1397 ایبنا 19 تیر 1397 ایبنا 20 تیر 1397 ایبنا 21 تیر 1397 ایبنا 22 تیر 1397 ایبنا 23 تیر 1397 ایبنا 24 تیر 1397 ایبنا 25 تیر 1397 ایبنا 26 تیر 1397 ایبنا 27 تیر 1397 ایبنا 28 تیر 1397 ایبنا 29 تیر 1397 ایبنا 30 تیر 1397 ایبنا 31 تیر 1397 
ایبنا   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۰۸:۲۸    
عرضه 16 شرکت و دارایی در سبد واگذاری های دومین ماه تابستان امسال دولت قرار دارد.
ایبنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۷ - ۱۵:۴۷    
معاون صادرات و ترانزیت گمرک شهید رجایی بندرعباس از کشف 34 کانتینر سوخت قاچاق در بندر شهید رجایی با همکاری ماموران گمرک و یگان حفاظت مجتمع بندری شهید رجایی خبر داد
ایبنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۷ - ۱۱:۵۳    
برنامه روزانه قطع برق تهران برای امروز 27 تیرماه منتشر و محل قطعی های برق به صورت جدول مشخص شد.
ایبنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۱۵:۱۳    
مدیرعامل بانک مسکن گفت: بخشی از اقساط وصولی مسکن مهر برای استفاده صندوق پس انداز مسکن یکم استفاده می شود و بدین منظور نرخ سود در مسکن یکم 6 درصد در بافت فرسوده و سایر بافت ها 8 درصد تعیین شده است.
ایبنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۰۹:۲۳    
دبیرکل اتاق اصناف ایران اعلام کرد: هر واحد صنفی بین 7 تا 17 درصد می تواند برای کالاهای وارداتی افزایش قیمت دهد و بیشتر از آن تخلف است
ایبنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۰۹:۲۳    
رییس قوه قضاییه از رسیدگی ویژه به پرونده های مربوط به ارز، سکه، واردات خودرو و تلفن همراه خبر داد.
ایبنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۰۸:۴۸    
بیمه ایران 50 درصد خسارت دیه فوت شدگان حادثه تانکر سوخت در سنندج را بدون تشریفات پرداخت می کند.
ایبنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۰۸:۲۳    
نشست هم اندیشی مدیران عامل بانک ها با هدف بررسی مشکلات و ارائه راهکارهای لازم برای برون رفت بانک ها از شرایط موجود در بانک تجارت برگزار شد.
ایبنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۲۱:۴۳    
سفیر انگلیس در ایران از انعقاد تفاهم نامه بین یک شرکت مهم انگلیسی و طرف ایرانی در روز گذشته خبر داد و گفت: کسب و کار ادامه پیدا می کند و رو به گسترش است.
ایبنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۲۱:۲۸    
سفیر چین در تهران گفت:چین به روشنی اعلام کرده است که از این معاهده(برجام) پشتیبانی خواهد کرد و درک مشترک درمورد آن دارد.
ایبنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۲۱:۱۸    
نماینده رییس دوره ای اتحادیه اروپا گفت:در هفته جاری یک بانک ایرانی به سیستم الکترونیکی برای همکاری وارد شده ، این شرایط فرصت هایی را برای اروپا برای همکاری ایجاد می کند.
ایبنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۲۱:۰۸    
معاون اول رییس جمهوری گفت: در پی اعلام خروج آمریکا از برجام تلاطم کوتاه مدتی در بخش های اقتصادی اتفاق افتاد اما حتما تلاش خواهیم کرد که مانع تلاطم های بعدی در اقتصاد کشور شویم.
ایبنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۲۰:۵۳    
وزیر امور خارجه با اشاره به اقدامات عملیاتی کشورهای عضو گروه 4+1 ، گفت:در سفری که به وین داشتم این موضوع که چه اقداماتی در حوزه بانکی و نفت قرار است برای تضمین روابط بانکی انجام شود، بررسی شد.
ایبنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۲۰:۴۴    
عضو هیت رییسه اتاق بازرگانی تهران خواستار تدوین مکانسیم های تشویقی سایر کشورها در برابر اقدامات تنبیهی ایالات متحده آمریکا شد.
ایبنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۱۷:۱۹    
افت شاخص های آسیایی در نخستین روز معاملاتی هفته در حالی به ثبت رسید که انتشار آمارهای ناامیدکننده اقتصادی از سوی چین، نشان دهنده آثار سوء، تعرفه های اعمالی آمریکا بر این کشور است.
ایبنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۱۵:۵۴    
معاملات بازار سهام امروز در حالی به پایان رسید که شاخص بورس پس از 11 روز متوالی که با ریزش همراه شده بود، با رشد اندک 37 واحدی باعث رشد متغیرهای بازار سهام شد.
ایبنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۱۴:۵۴    
162 درگاه پذیرنده اینترنتی متخلف طی دو هفته اخیر در شبکه پرداخت الکترونیک کشور شناسایی و غیرفعال شدند.
ایبنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۱۴:۳۹    
وضعیت 137 شرکت بورسی و فرابورسی که در فصل بهار مجمع سالانه صاحبان سهام خود را برگزار کرده اند، مشخص شد.
ایبنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۱۳:۰۴    
سخنگوی دولت از برنامه ویژه دولت برای اتصال بنادر جنوب کشور به ویژه بندر چابهار به شبکه ریلی خبر داد و جزییات نشست امروز ستاد اقتصاد مقاومتی را تشریح کرد.
ایبنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۱۲:۵۴    
فرمانده انتظامی پایتخت از قرار گرفتن لیست لیست 50 نفره خریداران عمده سکه با همکاری بانک مرکزی در اختیار پلیس خبر داد.
ایبنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۱۲:۳۹    
عضو هیات عامل سازمان فناوری اطلاعات گفت: ایران نقاط کویری گسترده ای دارد که در این نقاط می توان نسبت به تولید برق با انرژی خورشیدی اقدام کرد.
ایبنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۱۲:۳۹    
کارمزد تراکنش های کدهای دستوری با ابلاغ بخشنامه ای از سوی بانک مرکزی از 20 خردادماه صفر شد و ادامه فعالیت در این بستر به رویکرد شرکت های PSP و تغییر در نحوه تعامل اپراتورها با این شرکت ها وابسته است.
ایبنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۱۲:۲۹    
دبیر کل بانک مرکزی از آغاز تحویل سکه های پیش فروش سه ماهه از فردا در شعب بانک ملی خبر داد وگفت: بر همین اساس 900 هزار قطعه سکه به متقاضیان تحویل می شود.
ایبنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۱۲:۲۴    
طبق آخرین آمار منتشره بانک مرکزی، 10 درصد جمعیت کشور در حال حاضر بی سواد مطلق بوده و سهم جمعیت بالای 31 سال کشور با افزایش، به 56.5 درصد رسید.
ایبنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۱۱:۵۹    
سخنگوی وزارت امور خارجه تاکید کرد که بحث تبادل نفت در قبال کالا با روسیه از طرف یک مقام روسی مطرح شده و چنین شنیده ای از طرف یک ایرانی ندارم.
ایبنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۱۱:۴۴    
ضوابط و چگونگی برگشت ارز حاصل از صادرات کالاهای غیرنفتی به چرخه اقتصادی کشور به گمرکات اجرایی ابلاغ شد.
ایبنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۱۱:۳۹    
بر اساس آمار بانک مرکزی ، بیش از 64 درصد خانوارها در سال 96 دارای سرویس ارتباطی اینترنت، 61.6 درصد عضو شبکه های اجتماعی و 96.6 درصد دارای تلفن همراه بوده اند.
ایبنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۱۱:۲۹    
شورای اتحادیه اروپا از کشورهای چین، آمریکا و روسیه خواست که به جنگ تجاری پایان دهند و به اصلاح سازمان تجارت جهانی بپردازند.
ایبنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۱۱:۱۴    
هشتاد و نهمین مرحله واریز یارانه نقدی خانوار برای هر نفر 455 هزار ریال فردا شب 26 تیر 97 به حساب سرپرستان خانوار واریز می شود.
ایبنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۱۱:۰۴    
مدیرعامل شرکت خدمات انفورماتیک از ایجاد شبکه پرداخت منطقه ای توسط روسیه خبر داد و گفت: مقامات ایرانی در حال مذاکره برای پیوستن به این شبکه هستند.
ایبنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۱۰:۵۹    
سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس از بررسی موضوع اصلاح نظام بانکی کشور در جلسه مشترک اعضای کمیسیون متبوعش با مدیران عامل بانک های کشور در روز جاری خبر داد.
ایبنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۱۰:۵۹    
شرکت های بیمه در روزهای اخیر پیامکی برای دارندگان بیمه نامه بدنه خودرو ارسال کرده و از آنها خواسته اند تا نسبت به صدور الحاقیه بیمه نامه خود با توجه به افزایش قیمت خودرو اقدام کنند.
ایبنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۱۰:۴۴    
دبیر شورای عالی فضای مجازی گفت: یکی از مهم ترین بحث های هوشمند سازی به بحث حکمرانی اطلاعات مربوط است و بر همین اساس باید سازمان پدافند غیر عامل کشور نسبت به حراست از اطلاعات اقدام کند.
ایبنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۱۰:۲۹    
بانک های روسی در حال پایین آوردن سهم دلار آمریکا در تراکنش های خود هستند تا هرچه بیشتر در جهت دلار زدایی گام بردارند.
ایبنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۱۰:۱۴    
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس، بر ضرورت ساماندهی بازار ارز تاکید کرد و گفت: در حال حاضر، بسیاری از کالاها و خدمات با ارزی بیش از 7 هزار تومان قیمت گذاری می شوند.
ایبنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۰۹:۵۹    
نایب رییس کمیسیون عمران مجلس با تاکید بر ضرورت افزایش سقف تسهیلات مسکن، گفت: مهار قیمت ها در بازار همسو با رشد تسهیلات می تواند در توازن عرضه و تقاضا و ساماندهی نرخ ها تاثیرگذار باشد.
ایبنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۰۹:۳۹    
ماموران گمرک بامداد امروز موفق به کشف صد وچهارمین محموله قاچاق انسان در سال جاری شدند.
ایبنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۰۹:۳۴    
اقتصاد خُرد چگونگی رفتار انسان ها و انتخاب هایشان را در سطح واحدهای خُرد یا کوچک اقتصادی مانند یک فرد، یک بنگاه، یک صنعت یا بازار یک کالای خاص بررسی می کند.
ایبنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۰۹:۲۹    
یک استاد دانشگاه تغییر رویکرد و سیاست گذاری ها را مهم تر از تغییر افراد، برای حل مشکلات اقتصادی کشور عنوان کرد.
ایبنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۰۹:۱۴    
عضو کمیسیون عمران مجلس، با تاکید بر ضرورت لغو ارایه ارز دولتی به مسافران، گفت: طبق رایزنی ها تجدیدنظری در حوزه ارایه ارز دولتی تا پایان ماه جاری از سوی بانک مرکزی صورت خواهد گرفت.
ایبنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۰۹:۰۹    
رییس کل سازمان مالیاتی با اعلام اینکه مالیات نقل و انتقال املاک آماده برون سپاری است، گفت: مبارزه با فرار مالیاتی و پولشویی تشدید می شود.
ایبنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۰۸:۴۹    
بازار خودرو به بهانه جهش نرخ دلار در بهار امسال افزایش قیمت های تقریبا قابل توجهی داشته و بالا رفتن قیمت انواع خودروهای تولید داخل و همچنین وارداتی، باعث ایجاد بازار داغ دلالی و افت قدرت خرید مردم شد.
ایبنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۰۸:۴۴    
کارت اعتباری یکی از ابزارهای اعطای اعتبار مصرف کننده است که متاسفانه در ایران بستر و زیرساخت های مناسب جهت رواج آن هنوز به طور کامل فراهم نشده است.
ایبنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۰۸:۱۹    
به دنبال پیشرفت مذاکرات سامانه سککوک با صندوق حمایت از سرمایه گذاری صنایع کوچک و چند بانک مهم دولتی، رفته رفته برات الکترونیکی، بازار سفته بازان را در شرایط کنونی اقتصاد کشور، کساد خواهد کرد.
ایبنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۰۸:۰۹    
مدیرعامل شرکت توانیر گفت: قطعی برق به علت گرمای هوا و افزایش مصرف تا دو هفته آینده در کشور ادامه خواهد داشت.