دوشنبه ۲۴ اردیبهشتساعت ۰۷:۳۶May 2024 13
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری کار ایران 23 اسفند 1400 - ilna.ir

خبرگزاری کار ایران 7 اسفند 1393 خبرگزاری کار ایران 30 اسفند 1395 خبرگزاری کار ایران 29 بهمن 1396 خبرگزاری کار ایران 29 اسفند 1397 خبرگزاری کار ایران 29 اسفند 1398 خبرگزاری کار ایران 30 اسفند 1399 خبرگزاری کار ایران 31 فروردین 1400 خبرگزاری کار ایران 31 اردیبهشت 1400 خبرگزاری کار ایران 31 خرداد 1400 خبرگزاری کار ایران 31 تیر 1400 خبرگزاری کار ایران 31 مرداد 1400 خبرگزاری کار ایران 31 شهریور 1400 خبرگزاری کار ایران 30 مهر 1400 خبرگزاری کار ایران 30 آبان 1400 خبرگزاری کار ایران 30 آذر 1400 خبرگزاری کار ایران 30 دی 1400 خبرگزاری کار ایران 30 بهمن 1400 خبرگزاری کار ایران 1 اسفند 1400 خبرگزاری کار ایران 2 اسفند 1400 خبرگزاری کار ایران 3 اسفند 1400 خبرگزاری کار ایران 4 اسفند 1400 خبرگزاری کار ایران 5 اسفند 1400 خبرگزاری کار ایران 6 اسفند 1400 خبرگزاری کار ایران 7 اسفند 1400 خبرگزاری کار ایران 8 اسفند 1400 خبرگزاری کار ایران 9 اسفند 1400 خبرگزاری کار ایران 10 اسفند 1400 خبرگزاری کار ایران 11 اسفند 1400 خبرگزاری کار ایران 12 اسفند 1400 خبرگزاری کار ایران 13 اسفند 1400 خبرگزاری کار ایران 14 اسفند 1400 خبرگزاری کار ایران 15 اسفند 1400 خبرگزاری کار ایران 16 اسفند 1400 خبرگزاری کار ایران 17 اسفند 1400 خبرگزاری کار ایران 18 اسفند 1400 خبرگزاری کار ایران 19 اسفند 1400 خبرگزاری کار ایران 20 اسفند 1400 خبرگزاری کار ایران 21 اسفند 1400 خبرگزاری کار ایران 22 اسفند 1400 خبرگزاری کار ایران 23 اسفند 1400 خبرگزاری کار ایران 24 اسفند 1400 خبرگزاری کار ایران 25 اسفند 1400 خبرگزاری کار ایران 26 اسفند 1400 خبرگزاری کار ایران 27 اسفند 1400 خبرگزاری کار ایران 28 اسفند 1400 خبرگزاری کار ایران 29 اسفند 1400 
ایلنا   ۱۴۰۰/۱۲/۲۵ - ۱۲:۱۲    
رئیس کل دادگستری استان گیلان به همراه تعدادی از مسئولان قضایی برای دومین بار در ماه اسفند سال 1400 از سواحل کرگانرود و تعدادی از کارخانجات تولیدی در این شهرستان بازدید کرد.
ایلنا   ۱۴۰۰/۱۲/۲۵ - ۱۰:۴۹    
قطعه زلف بر باد مده حاصل همکاری همایون شجریان و سعید فرج پوری در دسترس مخاطبان قرار گرفت.
ایلنا   ۱۴۰۰/۱۲/۲۵ - ۰۹:۵۲    
عادت دارید که روز خود را با نان تست شروع کنید؟ آردی که برای تهیه یک نان سفید استفاده می شود بسیار فرآوری شده است و پس از تبدیل شدن به قند خون می تواند حال شما را بد کند.
ایلنا   ۱۴۰۰/۱۲/۲۴ - ۲۲:۰۵    
معاون امور زائرین و گردشگری استانداری فارس گفت: هتل آپادانای مرودشت به دلیل تعطیلی 2 ساله و اینکه نقش بسزایی در پیشرفت گردشگری در مجموعه میراث جهانی تخت جمشید قرار دارد ...
ایلنا   ۱۴۰۰/۱۲/۲۴ - ۱۸:۰۶    
جشنواره وب و موبایل ایران، امسال از دیماه آغاز شد و در 21 اسفندماه با اعلام سایت ها و اپلیکیشن های برتر سال 1400 و با انتشار بیانیه شورای داوری پایان یافت .
ایلنا   ۱۴۰۰/۱۲/۲۴ - ۱۷:۳۲    
معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه گفت: گزارش ها نشان می دهد هر ماه به طور متوسط مصرف کنندگان از فضای کسب و کار های اینترنتی 20 هزار شکایت را به ثبت می رسانند که این شکایت ها عمدتا در ...
ایلنا   ۱۴۰۰/۱۲/۲۴ - ۱۴:۴۷    
بانک ملی ایران ، مالکان دارایی های واحدهای تولیدی در جریان تملک یا تملک شده را فراخواند.
ایلنا   ۱۴۰۰/۱۲/۲۴ - ۱۴:۴۷    
مدیرعامل بانک ملی ایران با بیان این که هدف گذاری و برنامه محوری توام با پویایی و خلاقیت از مدت ها پیش برای تحول در بانک ملی ایران نهادینه شده است ...
ایلنا   ۱۴۰۰/۱۲/۲۴ - ۱۴:۲۱    
ترفندهای ساده و البته در دسترسی برای تمیز کردن مایکروفر یا مایکروویو وجود دارد؛ با برخی از کاربردی ترین آنها در ادامه آشنا می شوید.
ایلنا   ۱۴۰۰/۱۲/۲۴ - ۱۴:۱۶    
رئیس سازمان قضایی نیرو های مسلح گفت: بررسی مشکلات شهرداری مشهد و ارتش، منجر به توافقنامه ای اصولی میان دوطرف برای جابه جایی یک پادگان ارتش شد.
ایلنا   ۱۴۰۰/۱۲/۲۴ - ۱۴:۱۶    
به همت جهادگران قرارگاه جهادی شهید محمد صالح و کمیته امداد امام خمینی(ره) ، مرکز نیکوکاری کرامت فاطمی به عنوان اولین مرکز تهیه و توزیع جهیزیه نیازمندان آغاز به کار کرد.
ایلنا   ۱۴۰۰/۱۲/۲۴ - ۱۴:۱۱    
رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی کلانشهر کرج از آماده باش کامل ماشین آلات و نیروهای امدادی و عملیاتی این نهاد به منظور مقابله با حوادث احتمالی چهارشنبه سوری خبر داد.
ایلنا   ۱۴۰۰/۱۲/۲۴ - ۱۴:۰۶    
طی مراسمی با حضور مدیر عامل و اعضای هیئت مدیره شرکت پتروشیمی جم، محمد هاشم نجفی اردکانی به عنوان مدیرعامل شرکت پتروشیمی توسعه پارک صنعتی گوهرافق معرفی شد.
ایلنا   ۱۴۰۰/۱۲/۲۴ - ۱۳:۵۶    
در راستای فراهم آوری زمینه های لازم در خصوص ایجاد زیرساخت های بیمه ای برای زائرین ایرانی در کشور عراق، کنسرسیومی برای حضور در عراق و مبادی خروجی کشور از سوی بیمه ها تشکیل می شود.
ایلنا   ۱۴۰۰/۱۲/۲۴ - ۱۳:۳۹    
مقاله مستخرج از طرح پژوهشی آینده نگاری کتابخانه های عمومی در سومین دور جایزه روز جهانی آینده به عنوان مقاله برگزیده انتخاب و معرفی شد.
ایلنا   ۱۴۰۰/۱۲/۲۴ - ۱۳:۱۱    
مدیرکل اموراقتصادی و دارایی استان البرز گفت: با راه اندازی پنجره واحد سرمایه گذاری و اطلس سرمایه گذاری استان البرز در صدد تسهیل امر سرمایه گذاری استان در حوزه های مختلف با هدف جذب سرمایه گذاران داخلی ...
ایلنا   ۱۴۰۰/۱۲/۲۴ - ۱۲:۵۶    
رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان گرمسار از آغاز مرمت آب انبار نه حصار خبر داد.
ایلنا   ۱۴۰۰/۱۲/۲۴ - ۱۲:۳۱    
اگر قصد سر زدن به استان آذربایجان شرقی دارید، باید لیست بلندبالایی از مراکز دیدنی تهیه کنید و به تماشای زیبایی های این استان بنشینید.
ایلنا   ۱۴۰۰/۱۲/۲۴ - ۱۲:۲۵    
سرپرست اداره کل حفاظت محیط زیست استان خراسان رضوی گفت: یک "گربه شنی" از گونه های ارزشمند گربه سانان برای نخستین بار در منطقه حفاظت شده "پروند" سبزوار، مشاهده شد و از آن، تصویر برداری شد.
ایلنا   ۱۴۰۰/۱۲/۲۴ - ۱۲:۱۴    
مدیرکل سازمان هواشناسی استان اردبیل از تداوم سرما و ناپایداری های جوی تا اوایل هفته آینده در استان خبر داد.
ایلنا   ۱۴۰۰/۱۲/۲۴ - ۱۲:۱۰    
حسن یوسفی افشار از مربیان قدیمی و مطرح کشتی کشور بعنوان مشاور عالی رئیس فدراسیون در امور فنی منصوب شد.
ایلنا   ۱۴۰۰/۱۲/۲۴ - ۱۱:۲۹    
انسیه خزعلی در شصت و ششمین نشست کمیسیون مقام زن در نیویورک، خواهان رفع تحریم های ظالمانه ایران شد.
ایلنا   ۱۴۰۰/۱۲/۲۴ - ۱۱:۱۹    
رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان گرمسار از برگزاری جشن نوروزگاهی بهار در محوطه باغ موزه علم و صنعت (کارخانه پنبه) این شهرستان خبر داد.
ایلنا   ۱۴۰۰/۱۲/۲۴ - ۱۱:۱۳    
مشاور وزیر در اجرایی سازی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، با بیان اینکه مولفه اصلی در امر تحول، نیروی انسانی است، گفت: نیروی انسانی با آموزش توانمند می شود و نقش اصلی را در تحول خواهد داشت.
ایلنا   ۱۴۰۰/۱۲/۲۴ - ۱۱:۱۳    
طی احکام جداگانه ای از سوی نماینده عالی دولت در گیلان، 10 انتصاب در حوزه ستادی استانداری، معاونان فرمانداری ها و بخشداری های استان انجام شد.
ایلنا   ۱۴۰۰/۱۲/۲۴ - ۱۱:۱۳    
مدیر عامل جمعیت هلال احمر گیلان گفت: مانور ویژه چهارشنبه آخر سال به یاد علی لندی دانش آموز فداکار و با شعار برای هم شادیم در گیلان برگزار می شود.
ایلنا   ۱۴۰۰/۱۲/۲۴ - ۱۱:۰۸    
سرپرست سازمان صمت گیلان با اشاره به دستور استاندار مبنی بر احیای واحدهای تعطیل و نیمه فعال استان، گفت: در فاز نخست یک سوم این واحدها باید احیا و راه اندازی مجدد شود.
ایلنا   ۱۴۰۰/۱۲/۲۴ - ۱۱:۰۷    
مدیرکل راه و شهرسازی استان گلستان ازتمدید تعیین تکلیف واگذاری اراضی مسکونی غیرفعال تا پایان اردیبهشت ماه 1401 در سفر ریاست جمهور به استان گلستان خبر داد.
ایلنا   ۱۴۰۰/۱۲/۲۴ - ۱۱:۰۱    
پاسداران گمنام امام زمان در سازمان اطلاعات سپاه عاشورا با همکاری بسیج اصناف 53 تن روغن جامد خوراکی قاچاق را در تبریز کشف کردند و متهمان این پرونده 17 میلیارد و 240 میلیون ریال جریمه شدند.
ایلنا   ۱۴۰۰/۱۲/۲۴ - ۱۰:۵۸    
مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهرداری ارومیه گفت: آتش نشانان ارومیه برای امدادرسانی به مصدومان و مجروحان احتمالی چهارشنبه سوری در آماده باش کامل هستند.
ایلنا   ۱۴۰۰/۱۲/۲۴ - ۱۰:۵۶    
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان، گفت: تاکنون بیش از 35 میلیارد ریال هزینه درمانی برای بیماران نیازمند این استان پرداخت کرده ایم، این روند سال آینده نیز ادامه خواهد داشت.
ایلنا   ۱۴۰۰/۱۲/۲۴ - ۱۰:۴۱    
عضو کارگری شورایعالی کار گفت: حمله به امنیت روانی و اقتصادی جامعه با اسم رمز تعدیل نیرو و تورم، مساله ای است که نمی شود نادیده گرفت.
ایلنا   ۱۴۰۰/۱۲/۲۴ - ۱۰:۱۶    
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان از شروع عملیات مرمت و استحکام بخشی پل تاریخی پل دختر خبر داد.
ایلنا   ۱۴۰۰/۱۲/۲۴ - ۰۹:۵۴    
اغلب افراد با مشاهده سیب زمینی های جوانه زده برای استفاده از آن ها دچار تردید می شوند، در برخی مواقع نباید سیب زمینی جوانه زده را مصرف کرد.
ایلنا   ۱۴۰۰/۱۲/۲۴ - ۰۹:۴۳    
معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان بهزیستی از پرداخت عیدی مددجویان تحت پوشش این سازمان همراه با مستمری اسفندماه خبر داد.
ایلنا   ۱۴۰۰/۱۲/۲۴ - ۰۹:۴۰    
معاون روابط کار وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه دستمزد کارگران قانونی تعیین شده است، گفت: آنچه مصوب و ابلاغ شده است با قانون مغایرتی ندارد و به طور کامل مورد وفاق شرکای اجتماعی بوده است.
ایلنا   ۱۴۰۰/۱۲/۲۴ - ۰۹:۱۸    
مدیرعامل موسسه فرهنگی ورزشی صنعت نفت آبادان گفت: در حالی که فصل بیست و یکم فوتبال کشور رو به اتمام است اما هنوز وعده های مختلف مسئولان برای ارائه کمک مالی به تیم صنعت نفت بدون تحقق باقی مانده است.
ایلنا   ۱۴۰۰/۱۲/۲۴ - ۰۹:۱۰    
در مرحله نیمه نهایی امیرکاپ قطر، الغرافه در مصاف با الوکره به پیروزی پرگل دست یافت و راهی فینال شد.
ایلنا   ۱۴۰۰/۱۲/۲۴ - ۰۸:۴۰    
این روزهای پایانی سال 1400 نمایشگاه گروهی نقاشی تک درخت در خانه عکاسان برپاست.
ایلنا   ۱۴۰۰/۱۲/۲۴ - ۰۸:۱۶    
سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قزوین گفت: محدودیت های کرونایی با توجه به بهبود وضعیت رنگ بندی استان کاهش یابد تا اصناف و مراکز آموزشی بتوانند با ظرفیت بیشتری به امور خود بپردازند.
ایلنا   ۱۴۰۰/۱۲/۲۴ - ۰۸:۱۵    
استاندار لرستان گفت: با توجه به پیگیری ها به عمل آمده با وزارت نیرو، عملیات اجرایی فاز اول سد معشوره آغاز می شود.
ایلنا   ۱۴۰۰/۱۲/۲۴ - ۰۷:۵۵    
نماینده ایالت وایومینگ در کنگره آمریکا خواستار توقف مذاکرات وین، در پی حمله موشکی به اربیل شد.
ایلنا   ۱۴۰۰/۱۲/۲۴ - ۰۷:۴۴    
شهردار کرمانشاه با ارزشمند خواندن آیین نوروز، گفت: این رسم دیرین و ارزشمند باید به تمام جهان معرفی شود تا همه با تمدن و فرهنگ ایران زمین و کشورهای برپاکننده این جشن آشنا شوند.
ایلنا   ۱۴۰۰/۱۲/۲۴ - ۰۷:۴۰    
رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج گفت: 100 دستگاه خودروی عملیاتی برای مقابله با خطرات و حوادث چهارشنبه سوری در حالت آماده باش قرار گرفتند.
ایلنا   ۱۴۰۰/۱۲/۲۳ - ۲۳:۳۹    
عضو شورای شهر ساری گفت: با حضور مجدد شهردار در ساختمان عمارت شهرداری و بازگشت نظم و ثبات مدیریتی به شهرداری و ادامه روند پیشرفت پروژه های عمرانی اصراری بر تغییر مدیریت شهری ندارم.
ایلنا   ۱۴۰۰/۱۲/۲۳ - ۲۳:۱۵    
وزیر امور خارجه تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران از هر تلاش سیاسی برای حل و فصل بحران اوکراین حمایت می کند.
ایلنا   ۱۴۰۰/۱۲/۲۳ - ۲۲:۵۳    
سخنگوی دولت تاکید کرد: دستاوردهای اقتصادی به تدریج خود را نشان می دهد و چشم انداز رشد اقتصادی کشور کاملا روشن و امیدآفرین است.
ایلنا   ۱۴۰۰/۱۲/۲۳ - ۲۲:۵۱    
دادستان عمومی و انقلاب تهران تاکید کرد: با افرادی که با اخلال در نظم و امنیت عمومی، امنیت خاطر شهروندان را به مخاطره اندازند قاطعانه برخورد خواهد شد و تا پایان تعطیلات نوروزی در بازداشت خواهند بود.
ایلنا   ۱۴۰۰/۱۲/۲۳ - ۲۲:۴۶    
برمک قنبرپور گفت: تا زمانی که تورم در کشور کنترل و مهار نشود، به هر میزانی که حقوق و دستمزد را بالا ببریم کمکی به افزایش قدرت خرید کارگران نخواهد کرد.
ایلنا   ۱۴۰۰/۱۲/۲۳ - ۲۱:۵۶    
سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان تهران از تعیین قیمت میوه تنظیم بازاری شب عید خبر داد که براساس آن قیمت پرتقال 9 هزار تومان، سیب قرمز 11 هزار تومان و سیب زرد 12 هزار تومان تعیین شد.
ایلنا   ۱۴۰۰/۱۲/۲۳ - ۲۱:۵۱    
یک تیم خرابکاری در تأسیسات فردو توسط اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی منهدم شد.
ایلنا   ۱۴۰۰/۱۲/۲۳ - ۲۱:۵۱    
دختران جوان هندبالیست ایران، موفق شدند با حمایت ایرانسل، برای نخستین بار در تاریخ این رشتۀ ورزشی، علاوه بر کسب مدال نقره و عنوان نایب قهرمانی آسیا، به مسابقات قهرمانی جهان نیز راه پیدا کنند.
ایلنا   ۱۴۰۰/۱۲/۲۳ - ۲۱:۴۱    
سخنگوی شورای نگهبان اعلام کرد که این شورا مستثنی شدن خود از ورود اطلاعات حقوق و مزایا در سامانه پیش بینی شده را معایر قانون اساسی تشخیص داده است.
ایلنا   ۱۴۰۰/۱۲/۲۳ - ۲۱:۴۱    
وزیر امور خارجه تاکید کرد: حل و فصل موضوعات باقیمانده که جزو خطوط قرمز ماست به اراده طرف آمریکایی و عدم اتلاف وقت مرتبط است.
ایلنا   ۱۴۰۰/۱۲/۲۳ - ۲۱:۲۴    
دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر ایران که برای شرکت در شصت و پنجمین اجلاس سالانه کمیسیون مواد مخدر و همچنین انجام برخی رایزنی ها و تفاهمات با دفتر مقابله با مواد مخدر و جرم سازمان ملل و همچنین دولت ...
ایلنا   ۱۴۰۰/۱۲/۲۳ - ۲۱:۰۸    
فرماندار تهران از آمادگی کامل دستگاه اجرایی شهر تهران از جمله آتش نشانی، اورژانس، هلال احمر و نیروی انتظامی برای مراسم چهارشنبه آخر سال خبر داد.
ایلنا   ۱۴۰۰/۱۲/۲۳ - ۲۰:۴۷    
رئیس گارد ملی روسیه اذعان کرد که حمله نظامی کشورش به اوکراین طبق برنامه پیش نرفته است.
ایلنا   ۱۴۰۰/۱۲/۲۳ - ۲۰:۴۶    
مدیرکل روابط عمومی سازمان تعزیرات حکومتی از محکومیت 200 میلیارد ریالی قاچاقچیان لوازم خانگی در قم خبر داد.
ایلنا   ۱۴۰۰/۱۲/۲۳ - ۲۰:۴۶    
مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک درباره تغییرات رخ داده در کادرفنی تیم فوتبال این باشگاه توضیحاتی ارائه کرد.
ایلنا   ۱۴۰۰/۱۲/۲۳ - ۲۰:۴۶    
معاون وزیر و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای ضمن تاکید مجدد بر عدم افزایش نرخ کرایه های حمل و نقل مسافری تا پایان نوروز 1401 از خدمت رسانی بیش از 12 هزار نفر نیروی راهدار در 1200 راهدارخانه ...
ایلنا   ۱۴۰۰/۱۲/۲۳ - ۲۰:۱۶    
تمبر رسمی "پل طبیعت " در آیین جهانی نوروز 1401 با حضور حجت الله ایوبی دبیر کل کمیسیون ملی یونسکو-ایران، سرور بختی رییس موسسه فرهنگی اکو، علی لیالی معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ...
ایلنا   ۱۴۰۰/۱۲/۲۳ - ۲۰:۱۶    
تشکل های صنفی سینمایی و ویدیویی در نامه ای به شورای نگهبان خاستار رسیدگی به واگذاری مجوزهای تحت اختیار ارشاد به صداوسیما شدند.
ایلنا   ۱۴۰۰/۱۲/۲۳ - ۲۰:۰۴    
ایلنا   ۱۴۰۰/۱۲/۲۳ - ۲۰:۰۱    
دو تیم تروریستی وابسته به سرویس های اطلاعاتی بیگانه توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) متلاشی شد.
ایلنا   ۱۴۰۰/۱۲/۲۳ - ۲۰:۰۱    
مهاجم تیم پرسپولیس تهران بازی دربی را از دست داد.
ایلنا   ۱۴۰۰/۱۲/۲۳ - ۱۹:۵۶    
حزب مجمع ایثارگران در محکومیت اعدام ضد بشری و دسته جمعی گروهی از شهروندان شیعه و مسلمان عربستان توسط حکومت این کشور اطلاعیه ای صادر کرد.
ایلنا   ۱۴۰۰/۱۲/۲۳ - ۱۹:۴۶    
ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران طی بیانیه ای اعدام 81 نفر توسط عربستان سعودی را محکوم کرد و خواستار تحقیق و بررسی ابعاد مختلف این جنایت شد.
ایلنا   ۱۴۰۰/۱۲/۲۳ - ۱۹:۴۱    
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان گیلان از جریمه 7.6 میلیارد ریالی برای نگهداری البسه قاچاق خبر داد.
ایلنا   ۱۴۰۰/۱۲/۲۳ - ۱۹:۴۱    
حزب اعتماد ملی در بیانیه ای اعدام دسته جمعی مخالفان در عربستان را محکوم کرد.
ایلنا   ۱۴۰۰/۱۲/۲۳ - ۱۹:۲۱    
مجمع عمومی فوق العاده شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس با افزایش سرمایه شرکت از محل سود انباشته با اکثریت آرا موافتقت کرد.
ایلنا   ۱۴۰۰/۱۲/۲۳ - ۱۹:۱۱    
سی امین سالگرد برقراری روابط دیپلماتیک جمهوری اسلامی ایران و جمهوری آذربایجان امروز در باکو گرامی داشته شد.
ایلنا   ۱۴۰۰/۱۲/۲۳ - ۱۹:۱۱    
گزارش ها حاکی از ایجاد وقفه در مذاکرات بین هیأت های روس و اوکراینی است.
ایلنا   ۱۴۰۰/۱۲/۲۳ - ۱۹:۱۱    
مطالبات و بدهی های تعدادی از شرکت های تابع وزارت نیرو با دولت با امضای معاون اول رئیس جمهور تسویه شد.
ایلنا   ۱۴۰۰/۱۲/۲۳ - ۱۸:۴۴    
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس از جریمه 14 میلیارد ریالی به علت گرانفروشی خبر داد.
ایلنا   ۱۴۰۰/۱۲/۲۳ - ۱۸:۳۰    
معاون حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی تاکید کرد: طبق گزارش سازمان بنادر و دریانوردی پیش بینی می شود در حوزه سفرهای دریایی بیش از شش میلیون جابجایی در ایام نوروز اتفاق بیفتد.
ایلنا   ۱۴۰۰/۱۲/۲۳ - ۱۸:۲۳    
رئیس جمهور برای ایمن سازی سفرهای نوروزی دستورات ویژه ای خطاب به دستگاه های مربوطه صادر و بر ضرورت هماهنگی و هم افزایی فعالیت ها و خدمت رسانی دستگاه های متولی سفرهای نوروزی تاکید کرد.
ایلنا   ۱۴۰۰/۱۲/۲۳ - ۱۸:۲۲    
برخی نوجوانان و جوانان برای داشتن شبی متفاوت در آخرین سه شنبه سال، دست به کارهای خطرناکی می زنند.
ایلنا   ۱۴۰۰/۱۲/۲۳ - ۱۸:۲۰    
دبیرکل ستاد مبارزه با موادمخدر؛ حضور قدرت های فرامنطقه ای و پیوستگی موادمخدر و تروریسم را از چالش های عمده و عامل اصلی رشد موادمخدر در منطقه غرب آسیا و جهان دانست و گفت ...
ایلنا   ۱۴۰۰/۱۲/۲۳ - ۱۸:۱۸    
معاون اول رئیس جمهور سه مصوبه اختصاص اعتبار به جمعیت هلال احمر، تخصیص اعتبار و تسهیلات بانکی برای جبران خسارات ناشی از سیل و توفان در استان گلستان و تخصیص اعتبار برای تکمیل طرح انتقال آب از سد آزاد ...
ایلنا   ۱۴۰۰/۱۲/۲۳ - ۱۸:۱۵    
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان غربی از برگزاری جشن نوروزگاه در محوطه مدرسه 22 بهمن و سه گنبد ارومیه خبر داد.
ایلنا   ۱۴۰۰/۱۲/۲۳ - ۱۸:۱۳    
رئیس اورژانس البرز از آماده باش کامل مجموعه مرکز اورژانس و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی البرز در چهارشنبه آخر سال خبر داد.
ایلنا   ۱۴۰۰/۱۲/۲۳ - ۱۸:۰۲    
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به لزوم مردمی شدن خدمات رسانی به ایثارگران گفت: در حال حاضر شبکه مددکاران مردمی از خانواده های ایثارگران در حال تشکیل است و گروه های جهادی و خیرین مردمی نیز ...
ایلنا   ۱۴۰۰/۱۲/۲۳ - ۱۷:۵۰    
معاونت اجتماعی قوه قضائیه در آستانه آیین چهارشنبه سوری به شهروندان در رابطه با استفاده از مواد محترقه (آتش زا) هشدار داد.
ایلنا   ۱۴۰۰/۱۲/۲۳ - ۱۷:۴۱    
دبیر ستاد حقوق بشر تاکید کرد: عربستان باید در خصوص اعدام های اخیر در رابطه با اینکه که این افراد با چه جرایمی به حکم اعدام محکوم شده اند، پاسخگو باشد.
ایلنا   ۱۴۰۰/۱۲/۲۳ - ۱۷:۴۰    
سفارت جمهوری اسلامی ایران در اوکراین اعلام کرد: تمامی دانشجویان گروه های پزشکی که متقاضی انتقال به داخل کشور هستند نسبت به تشکیل پرونده در سامانه های وزارت امور خارجه و وزارت بهداشت اقدام کنند.
ایلنا   ۱۴۰۰/۱۲/۲۳ - ۱۷:۴۰    
قسمت 20 خاتون ساخته تینا پاکروان منتشر شد. در ادامه می توانید برای دانلود قسمت بیستم سریال خاتون با ترافیک نیم بها و کیفیت بالا با ما همراه باشید.
ایلنا   ۱۴۰۰/۱۲/۲۳ - ۱۷:۳۰    
رئیس جمهور در پیامی به همتای آذربایجانی خود سی اُمین سالگرد برقراری روابط دیپلماتیک بین دو کشور را تبریک گفت.
ایلنا   ۱۴۰۰/۱۲/۲۳ - ۱۷:۳۰    
پیرو تاکیدات شهردار منطقه9 در راستای اجرای طرح روز شمار تا نوروز 1401 در غرب تهران، ویژه برنامه های جشن های نیمه شعبان و عید نوروز با محوریت میدان و برج آزادی اجرا می شود.
ایلنا   ۱۴۰۰/۱۲/۲۳ - ۱۷:۳۰    
وزیران امور خارجه ایران و عمان ظهر امروز به صورت تلفنی با یکدیگر رایزنی کردند.
ایلنا   ۱۴۰۰/۱۲/۲۳ - ۱۷:۲۰    
معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه تجارب خانواده شهدا در امر تربیت فرزندانشان را مهم تلقی کرد و گفت ...
ایلنا   ۱۴۰۰/۱۲/۲۳ - ۱۷:۲۰    
سرمربی جدید تیم فوتبال آلومینیوم اراک برنامه های خود را در روز معارفه اش در حضور هواداران اعلام کرد.
ایلنا   ۱۴۰۰/۱۲/۲۳ - ۱۷:۱۵    
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص تقابل سرخابی ها در دربی پایتخت توضیحاتی ارائه داد.
ایلنا   ۱۴۰۰/۱۲/۲۳ - ۱۷:۱۵    
رئیس مرکز پژوهش های مجلس و رئیس جمعیت هلال احمر ایران طی نشستی مشترک که با حضور کارشناسان و مسئولان این مراکز برگزار شد، زمینه های همکاری دوجانبه را بررسی کردند.
ایلنا   ۱۴۰۰/۱۲/۲۳ - ۱۶:۵۸    
اعتصاب کارکنان حفاظت فرودگاه های آلمان، منجر به بروز اختلال در ده ها پرواز شد.
ایلنا   ۱۴۰۰/۱۲/۲۳ - ۱۶:۴۰    
رئیس مجمع پارلمانی شورای اروپا اعلام کرد که رئیس جمهور اوکراین در جلسه اضطراری مجمع سخنرانی نخواهد کرد.
ایلنا   ۱۴۰۰/۱۲/۲۳ - ۱۶:۳۲    
چهار بازیکن پرسپولیس فرصت این را دارند
ایلنا   ۱۴۰۰/۱۲/۲۳ - ۱۶:۲۴    
طی حکمی از سوی رئیس فدراسیون ورزش های سه گانه ایران هادی با شفاعت به عنوان سرپرست جدید هیات ورزش های سه گانه استان فارس منصوب شد.
ایلنا   ۱۴۰۰/۱۲/۲۳ - ۱۶:۲۲    
با امضای تفاهمنامه ای بین بانک گردشگری و دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، همکاری های مشترک این دومجموعه گسترش می یابد.
ایلنا   ۱۴۰۰/۱۲/۲۳ - ۱۶:۲۲    
وزیر خارجه ونزوئلا گفت که این کشور با موضع ناتو در قبال مرزهای روسیه مخالف است.