یکشنبه ۱۳ خردادساعت ۰۴:۴۹Jun 2024 2
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری ایمنا 8 شهریور 1397 - imna.ir

خبرگزاری ایمنا 28 اسفند 1393 خبرگزاری ایمنا 9 اردیبهشت 1394 خبرگزاری ایمنا 30 اسفند 1395 خبرگزاری ایمنا 29 اسفند 1396 خبرگزاری ایمنا 31 فروردین 1397 خبرگزاری ایمنا 31 اردیبهشت 1397 خبرگزاری ایمنا 31 خرداد 1397 خبرگزاری ایمنا 31 تیر 1397 خبرگزاری ایمنا 31 مرداد 1397 خبرگزاری ایمنا 30 مهر 1397 خبرگزاری ایمنا 30 آبان 1397 خبرگزاری ایمنا 30 آذر 1397 خبرگزاری ایمنا 30 دی 1397 خبرگزاری ایمنا 1 بهمن 1397 خبرگزاری ایمنا 29 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 1 شهریور 1397 خبرگزاری ایمنا 2 شهریور 1397 خبرگزاری ایمنا 3 شهریور 1397 خبرگزاری ایمنا 4 شهریور 1397 خبرگزاری ایمنا 5 شهریور 1397 خبرگزاری ایمنا 6 شهریور 1397 خبرگزاری ایمنا 7 شهریور 1397 خبرگزاری ایمنا 8 شهریور 1397 خبرگزاری ایمنا 9 شهریور 1397 خبرگزاری ایمنا 10 شهریور 1397 خبرگزاری ایمنا 11 شهریور 1397 خبرگزاری ایمنا 12 شهریور 1397 خبرگزاری ایمنا 13 شهریور 1397 خبرگزاری ایمنا 14 شهریور 1397 خبرگزاری ایمنا 15 شهریور 1397 خبرگزاری ایمنا 16 شهریور 1397 خبرگزاری ایمنا 17 شهریور 1397 خبرگزاری ایمنا 18 شهریور 1397 خبرگزاری ایمنا 19 شهریور 1397 خبرگزاری ایمنا 20 شهریور 1397 خبرگزاری ایمنا 21 شهریور 1397 خبرگزاری ایمنا 22 شهریور 1397 خبرگزاری ایمنا 23 شهریور 1397 خبرگزاری ایمنا 24 شهریور 1397 خبرگزاری ایمنا 25 شهریور 1397 خبرگزاری ایمنا 26 شهریور 1397 خبرگزاری ایمنا 27 شهریور 1397 خبرگزاری ایمنا 28 شهریور 1397 خبرگزاری ایمنا 29 شهریور 1397 خبرگزاری ایمنا 30 شهریور 1397 خبرگزاری ایمنا 31 شهریور 1397 
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۶/۰۹ - ۱۰:۲۰    
به طور کلی تمامی این توصیه ها، تجربیات متفاوتی هستند که از افراد گوناگون به خصوص خانم ها در سراسر جهان و البته با فرهنگ های مختلف به اشتراک گذاشته شده است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۶/۰۹ - ۰۸:۲۰    
وزیر امور خارجه کشورمان با اشاره به تأیید پایبندی ایران به مفاد توافق هسته ای در گزارش اخیر آژانس بین المللی انرژی اتمی گفت: باقی ماندن در برجام تنها گزینه ایران نیست.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۶/۰۸ - ۲۳:۵۷    
شهردار اصفهان در توئیتر خود عید سعید غدیر خم را تبریک گفت.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۶/۰۸ - ۲۳:۵۰    
پیرزن 80 ساله تونسی به طور طبیعی از همسر 81 ساله خود باردار شد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۶/۰۸ - ۲۳:۱۵    
هفته ششم لیگ برتر فوتبال با پیروزی سایپا، تراکتورسازی، پیکان و پدیده آغاز شد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۶/۰۸ - ۲۲:۴۲    
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۶/۰۸ - ۲۲:۳۹    
لنجان-فرماندار شهرستان لنجان گفت: برگزاری جشنواره گردو و بادام در باغبادران زمینه لازم را برای معرفی ظرفیت های شهرستان را فراهم می کند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۶/۰۸ - ۲۲:۱۸    
تیم فوتبال سپاهان به لطف گل ثانیه های پایانی کی روش استنلی از شکست برابر پارس جنوبی جم گریخت.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۶/۰۸ - ۲۲:۰۹    
بختیار رحمانی که برای اولین بار در ترکیب اولیه سپاهان قرار گرفته بود تنها 20 دقیقه پس از شروع بازی تعویض شد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۶/۰۸ - ۲۱:۴۸    
لنجان-امام جمعه فولادشهر گفت:غدیرخم یکی از جمله اتفاقات مهمی به شمار می آید که در قرآن کریم جایگاه ویژه ای دارد و آیات متفاوتی در خصوص آن نازل شده است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۶/۰۸ - ۲۱:۴۲    
استاندار اصفهان گفت: امیدوارم که روزی این جشنواره در سطح جهان به حدی بدرخشد که از اصفهان به عنوان شهری بزرگ با جشنواره ای بزرگ نام برده شود.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۶/۰۸ - ۲۱:۳۹    
تیم فوتبال پدیده مشهد با شکست ذوب آهن در اصفهان هفته ششم را هم با عنوان صدرنشینی به پایان برد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۶/۰۸ - ۲۱:۲۹    
شهردار اصفهان گفت: جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان اصفهان قرار است ما را به اندیشیدن و به این فکر وا دارد که چگونه می توانیم و چگونه باید جهان بهتری را برای کودکان و نوجوانان و البته ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۶/۰۸ - ۲۰:۵۷    
نیمه نخست دیدار پارس جنوبی و سپاهان با پیروزی پارس جنوبی به پایان رسید.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۶/۰۸ - ۲۰:۰۵    
نیمه اول دیدار تیم های ذوب آهن و پدیده در هفته ششم لیگ برتر فوتبال ایران با تساوی بدون گل به پایان رسید.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۶/۰۸ - ۱۹:۵۹    
جشنواره تفریحی آموزشی سازه های من و بابام به همت اداره فرهنگی منطقه پنج و خانه نوجوان وابسته به سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی برگزار می شود.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۶/۰۸ - ۱۹:۱۷    
لنجان-شهردار باغبادران گفت: متاسفانه جهاد کشاورزی اقدام شایسته ای در راستای مبارزه با آفات باغات گردو شهر باغبادران نداشته و انتظار می رود نگاه ویژه ای به آفت زدایی باغات گردو داشته باشد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۶/۰۸ - ۱۹:۰۹    
ترکیب دو تیم پارس جنوبی و سپاهان برای دیدار امشب اعلام شد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۶/۰۸ - ۱۹:۰۸    
لنجان-امام جمعه باغبادران با بیان اینکه پیروی از امامت پیروی از پیامبر است، گفت: 23 سال رسالت پیامبر (ص) وابسته به انجام این دستور الهی شد به همین دلیل مهم ترین رکن اسلام ولایت و عهده داری خلافت الهی ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۶/۰۸ - ۱۹:۰۰    
در راستای بهبود وضعیت سرویس مدارس و جلب رضایت دانش آموزان و اولیاء آنها، منشور اخلاقی سازمان تاکسیرانی در 18 بند تنظیم و در هیئت مدیره و شورای سازمان تاکسیرانی اصفهان به تصویب رسیده است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۶/۰۸ - ۱۹:۰۰    
سرمربی دو تیم ذوب آهن و پدیده مشهد نام 11 بازیکن اصلی خود را برای حضور در دیدار برابر اعلام کردند .
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۶/۰۸ - ۱۷:۵۴    
کارشناسان اداره ارتباطات مردمی 137 شهرداری اصفهان طی هفته گذشته دو هزار و 132 مورد مشاوره از جمله اطلاعاتی در مورد اماکن تفریحی ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۶/۰۸ - ۱۶:۴۳    
اداره کل اطلاعات استان خوزستان از کشف 908 قطعه اشیاء عتیقه کم نظیر خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۶/۰۸ - ۱۶:۳۷    
عضو هیئت رییسه مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه موقت تهران گفت: حضور رییس جمهور در مجلس و پاسخگویی به سوالات، نمایش مردم سالاری دینی در کشورمان بود.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۶/۰۸ - ۱۶:۳۳    
گلپایگان- نائب رییس مجلس شورای اسلامی گفت: در شرایط کنونی نباید به دنبال تسویه حساب سیاسی باشیم، تنها راه برون رفت از بحران اقتصادی اتحاد و همبستگی ملت و دولت است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۶/۰۸ - ۱۶:۲۹    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیامی به سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان نوشت: جان و روان کودکِ امروز، لوح سپیدی است که با نوشته ها و آموزه های امروز نقش می بندد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۶/۰۸ - ۱۶:۲۴    
کشورهای همسایه ایران در هفته ای که گذشت شاهد تحولات مختلفی بوده اند، اما رویکردهای ترکیه در زمینه سیاست خارجی و بحران های اقتصادی ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۶/۰۸ - ۱۵:۴۰    
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۶/۰۸ - ۱۵:۳۷    
تیم ملی بسکتبال ایران در نیمه نهایی بازی های آسیایی 2018 با شکست کره جنوبی علاوه بر صعود به فینال انتقام شکست 4 سال قبل را گرفت.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۶/۰۸ - ۱۵:۱۰    
ویژه برنامه " فوتبال به وقت اصفهان" با محوریت پخش دیدار تیم های سپاهان و پارس جنوبی جم برگزار می شود.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۶/۰۸ - ۱۴:۵۲    
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۶/۰۸ - ۱۴:۴۳    
رییس شاخه آکروژیم فدراسیون ژیمناستیک گفت: تمامی نفرات تیم ملی آکروژیم ایران اصفهانی هستند و تیم های آکروژیم استان اصفهان چندین سال متوالی است که توانسته در مسابقات آکروژیم لیگ باشگاه های کشور روی سکو ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۶/۰۸ - ۱۴:۲۸    
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۶/۰۸ - ۱۲:۲۶    
معاون اجتماعی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از فعالیت 875 خیریه حوزه بهداشت و درمان در کشور و 680 سمن مرتبط با سلامت خبر داد و گفت: با اقدامات انجام شده ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۶/۰۸ - ۱۱:۳۱    
رییس جمهوری این هفته در مجلس شورای اسلامی حاضر شد تا به سخنان نمایندگان ملت درباره مسایل مهم کشور پاسخ دهد، جلسه ای که نه تنها قبل از برگزاری با اما و اگرهای بسیاری مواجه شد ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۶/۰۸ - ۱۱:۲۸    
در حکم پدری برای نوزادی تازه متولد یافته، علی بود نگهبانی بر دین تازه پا گرفته که نمی توانست بدون حامی در میان قوم عرب با آن همه اختلاف و قبایل گوناگون از جای برخیزد و راه دوران را بپیماید؛ و پیامبر ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۶/۰۸ - ۱۱:۲۵    
آتش سوزی هفته جاری در مریوان از توابع استان کردستان جان چهار فعال محیط زیستی را گرفت.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۶/۰۸ - ۱۱:۱۶    
لنجان-فرماندار شهرستان لنجان با بیان اینکه نقش و اهمیت منابع طبیعی در توسعه و پیشرفت اقتصادی بر کسی پوشیده نیست ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۶/۰۸ - ۱۰:۵۲    
رییس کمیسیون امور اقتصادی، گردشگری و حقوقی شورای شهر اصفهان گفت: طرحی که ما به شهرداری دادیم ساماندهی تبلیغات شهری است و بر اساس آن تمام تابلو های شهری ساماندهی می شوند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۶/۰۸ - ۱۰:۴۹    
معاون ورزشی تفریحی شهرداری اصفهان از برگزاری برنامه ای تحت عنوان همدلی هم رکابی در شهر اصفهان خبر داد و گفت ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۶/۰۸ - ۱۰:۳۰    
فوق تخصص گوارش و کبد بزرگسالان گفت: افراد مبتلا به بیماری سلیاک نباید نان گندم بخورند، همچنین هر نوع مواد غذایی تهیه شده از ذرت، ماکارونی و گندم برای این بیماران مضر است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۶/۰۸ - ۱۰:۱۵    
شهردار اصفهان گفت: از - پنجشنبه 8 شهریورماه - دو برنامه بین المللی در اصفهان برگزار می شود و به همین مناسبت بیش از 300 میهمان خارجی برای حضور در این رویدادها میهمان کلان شهر اصفهان خواهند بود.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۶/۰۸ - ۱۰:۱۲    
تیران-معاون مشارکت های مردمی بهزیستی استان اصفهان گفت: بهزیستی بدون مشارکت خیرین قادر به پاسخگویی به نیازهای مددجویان تحت پوشش این سازمان نیست.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۶/۰۸ - ۱۰:۰۳    
سفر امروز (پنجشنبه) وزیر امور خارجه کشورمان به پاکستان همزمان با آغاز به کار دولت جدید این کشور، فرصت جدیدی برای استحکام روابط تهران و اسلام آباد ارزیابی می شود.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۶/۰۸ - ۱۰:۰۰    
صحنه آماده است تا دوباره بازی را آغاز کند، یک بازی از زندگی روزانه که به زبان هنر روایت می شود. بازیگر قدم روی صحنه می گذارد و زندگی را به زبان خود اجرا می کند ... تئاتر صحنه ای برای شروع بازی است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۶/۰۸ - ۰۹:۵۷    
جشن ها و آداب و رسوم جزئی از هویت ایرانیان بوده است؛ از این رو هر مناسبتی را به شادی و پایکوبی می پرداختند که از جمله این مناسبت ها، تغییرات فصلی و آب و هوایی است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۶/۰۸ - ۰۹:۵۴    
به مناسبت اعیاد سعید قربان و غدیرخم، رهبر معظم انقلاب اسلامی با پیشنهاد عفو یا تخفیف و تبدیل مجازات 615 نفر از محکومانِ محاکم عمومی و انقلاب ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۶/۰۸ - ۰۹:۰۲    
استاد فلسفه و کلام اسلامی دانشگاه اصفهان گفت: برای پیاده کردن عدالت حضرت علی(ع) باید در جامعه ایرانی تغییرات رویکردی و بنیادین انجام دهیم تا نقش عدالت پررنگ تر شود.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۶/۰۸ - ۰۷:۵۹    
نمایشنامه سوء تفاهم نوشته "آلبر کامو" نویسنده فرانسوی- الجزایری است که سال 1943 نگارش شد، این نمایشنامۀ سه پرده ای نوعی تراژدی مربوط به انسان معاصر است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۶/۰۸ - ۰۸:۲۹    
دهاقان – رییس اداره آب و فاضلاب روستایی شهرستان دهاقان از تامین آب آشامیدنی روستاهای دهاقان خبرداد و گفت: حفر و کف شکنی چند چاه جدید به این منظور انجام شده است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۶/۰۸ - ۰۶:۴۷    
شهرضا - رییس شبکه بهداشت و درمان شهرضا از تجهیز تنها مرکز غربالگری سرطان منطقه جنوب استان، در این شهرستان در آینده نزدیک خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۶/۰۸ - ۰۴:۳۰    
آنقدر در شهر مانده ایم و به فضای زمخت آن عادت کرده ایم که نغمه بلبلان در مرغزار و شکوه کوهسار را فراموش کرده ایم، پس روزی را به فراغت بگذرانید تا از زمزمه رود در آغوش کوهستان و دامن درختان لذت ببرید.