شنبه ۱۵ اردیبهشتساعت ۲۳:۴۸May 2024 4
جستجوی پیشرفته

خبرهای امید هسته ای 31 شهریور 1394 - inhnews.ir

امید هسته ای 30 مهر 1394 امید هسته ای 30 آبان 1394 امید هسته ای 30 آذر 1394 امید هسته ای 30 دی 1394 امید هسته ای 30 بهمن 1394 امید هسته ای 29 اسفند 1394 امید هسته ای 14 شهریور 1394 امید هسته ای 15 شهریور 1394 امید هسته ای 16 شهریور 1394 امید هسته ای 17 شهریور 1394 امید هسته ای 18 شهریور 1394 امید هسته ای 19 شهریور 1394 امید هسته ای 20 شهریور 1394 امید هسته ای 21 شهریور 1394 امید هسته ای 22 شهریور 1394 امید هسته ای 23 شهریور 1394 امید هسته ای 24 شهریور 1394 امید هسته ای 25 شهریور 1394 امید هسته ای 26 شهریور 1394 امید هسته ای 27 شهریور 1394 امید هسته ای 28 شهریور 1394 امید هسته ای 29 شهریور 1394 امید هسته ای 30 شهریور 1394 امید هسته ای 31 شهریور 1394 
امید هسته ای   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۷:۰۱    
وزیر اقتصاد انگلیس با اعلام اینکه چین می تواند نیروگاه هسته ای جدیدی در بریتانیا بسازد و مالک آن باشد درواقع مسیر ساخت نخستین نیروگاه هسته ای توسط چین در غرب را هموار کرد.
امید هسته ای   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۶:۵۶    
معاون کنسولی امور مجلس و ایرانیان خارج از کشور وزارت امور خارجه با تأکید بر اینکه ایران هیچ محدودیتی برای لغو روادید با سایر کشورها ندارد ...
امید هسته ای   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۶:۴۶    
آمار افرادی فراری از گروه تروریستی داعش کم اما رو به رشد است. آن ها علیرغم تهدیداتی که متوجهان است، از سرخوردگی خود به این گروه تروریستی می گویند.
امید هسته ای   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۶:۳۶    
شورای حقوق بشر سازمان ملل جلسات گفت وگوهای عمومی خود درباره وضعیت های حقوق بشری که نیازمند توجه این شوراست را آغاز کرد.
امید هسته ای   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۶:۱۶    
دستگاه امنیتی لبنان از بازداشت یک تبعه سوری که در انفجارهای سفارت ایران در بیروت دست داشته خبر داد.
امید هسته ای   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۶:۰۱    
شبکه بلومبرگ با اشاره به گزارش آژانس مبنی بر پیشرفت در اجرای نقشه راه گزارش داد: ایران یک گام دیگر به اجرای توافق تاریخی هسته ای و لغو تحریم ها نزدیک شده است.
امید هسته ای   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۵:۰۰    
جدول قیمت انواع سکه و ارز در بازار روز سه شنبه منتشر شد.
امید هسته ای   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۴:۵۵    
رئیس جمهور چین گفت که پکن و واشنگتن در حل مسائل مختلف بین المللی و منطقه ای شامل برنامه هسته ای ایرانی همکاری نزدیکی با یکدیگر داشته اند.
امید هسته ای   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۴:۵۰    
سخنگوی کمیسیون ویژه بررسی برجام در مجلس با اشاره به ارائه گزارش این کمیسیون در مورد توافق هسته ای در هفته آینده گفت که کمیسیون ویژه، برجام را نه تأیید و نه رد می کند بلکه آن را تأیید مشروط می کند.
امید هسته ای   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۴:۳۵    
یک نشریه هسته ای آمریکایی با تاکید بر تهدید بسیار جدی کره شمالی نوشت: تهدید هسته ای کره شمالی بسیار جدی تر از خطر برنامه هسته ای ایران است.
امید هسته ای   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۴:۳۰    
نیمه شمالی خط 3 مترو پایتخت روز سه شنبه در آیینی با حضور رییس جمهوری، شهردار تهران و جمعی از مسئولان شهری به بهره برداری رسید.
امید هسته ای   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۳:۴۰    
معاون پیشین رئیس جمهور آمریکا علی رغم مخالفت دموکرات های سنا با قطعنامه رد توافق هسته ای تلاش می کند این توافق را بی اعتبار کند.
امید هسته ای   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۳:۴۰    
جلسات متعدد و فشرده کمیسیونهای مجلس شورای اسلامی برای بررسی تفاهم هسته ای که با تشکیل کمیسیون ویژه مجلس تمرکز بیشتری نیز یافت به مرحله پایانی نزدیک شده است و کمیسیون ویژه در کنار دیگر کمیسیونهای ...
امید هسته ای   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۳:۴۰    
وال استریت ژورنال در گزارشی نوشت: گزارش ایران مبنی بر نمونه برداری از سایت پارچین بدون حضور بازرسان بین المللی انتقادات تازه ای را در کنگره ایالات متحده درباره نحوه بازرسی از فعالیت های گذشته ایران ...
امید هسته ای   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۳:۳۵    
روزنامه وال استریت ژورنال در گزارشی مدعی شد: ایران و روسیه همکاری های خود در سوریه را برای محافظت از بشار اسد افزایش داده اند.
امید هسته ای   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۳:۳۵    
رهبر جنبش النهضه تونس با بیان اینکه آینده منطقه در گرو توافق میان عرب ها و ایران و ترکیه است، گفت که حل بحران سوریه بدون مشارکت ایران ممکن نیست.
امید هسته ای   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۲:۳۷    
وزارت امور خارجه کشورمان با صدور بیانیه ای فرارسیدن هفته دفاع مقدس را گرامی داشت.
امید هسته ای   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۲:۳۷    
یک نماینده اصلاح طلب مجلس از تشکیل جلسه نمایندگان حامی برجام برای بررسی راهکارهای حسن اجرای مفاد برجام خبر داد.
امید هسته ای   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۲:۳۲    
رییس جمهور در آغاز هفته دفاع مقدس تصریح کرد: ما یک بار بر جنگ و یک بار در جنگ پیروز شدیم، در دفاع مقدس در جنگ پیروز شدیم ولی این بار در جریان مذاکرات بر جنگ پیروز شدیم.
امید هسته ای   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۲:۱۷    
به دستور دکتر محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه ستاد پیگیری برجام در وزارت امور خارجه تشکیل شد و ایشان طی حکمی سید عباس عراقچی معاون امور حقوقی و بین المللی وزارت متبوع را با حفظ سمت به عنوان رئیس ستاد ...
امید هسته ای   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۱:۴۳    
امیرعباس سلطانی، نماینده پیگیر پرونده زنجانی، اعلام کرده میلیاردر متهم نفتی در آستانه آزادی از زندان قرار دارد ...
امید هسته ای   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۱:۲۸    
سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا با تکیه بر اظهارات مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی درباره نمونه برداری از پارچین گفت: روند راستی آزمایی از این سایت بر اساس استانداردهای پادمانی آژانس انجام شده است.
امید هسته ای   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۰:۵۸    
هنرمندان کشورمان همگام و همدل با مردم، از دستیابی به توافق هسته ای به عنوان یک دستاورد مهم هسته ای ابراز خرسندی می کنند و براین باور هستند که با از سرگیری تعاملات و روابط سازنده ایران با جهان ...
امید هسته ای   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۰:۰۹    
معاون وزیر خارجه و نماینده رییس جمهور روسیه پیرامون اوضاع سوریه ، یمن و فلسطین و مبارزه با تروریسم رایزنی نمودند ...
امید هسته ای   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۰:۰۴    
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه با تغییر دولت ها و جناح ها در مجلس اصول کلی سیاست خارجی ما تغییر نمی کند، گفت: مشکلات ما با آمریکا کماکان پابرجاست.
امید هسته ای   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۰۹:۵۹    
شهردار تهران با اشاره به تاکید شهرداری بر حمل و نقل عمومی گفت: 58 تا 61 درصد بودجه ما در حوزه حمل و نقل عمومی متمرکز است.
امید هسته ای   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۰۹:۵۹    
فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: ادامه جنگ تحمیلی منافع شرق و غرب را تامین می کرد.
امید هسته ای   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۰۹:۴۴    
محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه بامداد سه شنبه عازم نیویورک شد تا علاوه بر پیگیری روند اجرای برجام و تشکیل کمیسیون مشترک ایران و 1+5 ...
امید هسته ای   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۰۹:۳۴    
معاون فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: متأسفانه با افزایش افراطی گری و برداشت های نادرست از ادیان امروز شاهد افزایش تعصب و خشونت به جای صلح در عرصه های بین المللی هستیم.
امید هسته ای   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۰۹:۳۴    
با حضور کارشناسان مسایل منطقه و به ریاست رئیس شورای راهبردی روابط خارجی، روندها و گرایش های مختلف در شکل دهی به آینده منطقه غرب آسیا بررسی شد.
امید هسته ای   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۰۹:۳۴    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به ادعای دوازده ساله دشمنان کشور در مورد موضوع هسته ای ایران گفت: امروز به دنیا ثابت شده که ایران به دنبال انرژی هسته ای صلح آمیز است.
امید هسته ای   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۰۹:۳۴    
برت کوئندرس، وزیر خارجه هلند صبح امروز با علی شمخانی نماینده مقام معظم رهبری و دبیر شورای عالی امنیت ملی دیدار و گفت وگو کرد.
امید هسته ای   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۰۹:۳۴    
کاخ سفید آمریکا روز دوشنبه اعلام کرد که نشانه ها حاکی از همکاری ایران و آژانس بین المللی انرژی اتمی است.
امید هسته ای   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۰۹:۲۹    
نماینده دائم ایران در آژانس گفت: ما به هیچ بازرسی از آژانس اجازه ورود به سایت پارچین برای نمونه برداری یا نظارت بر نمونه برداری ها را نداده ایم.
امید هسته ای   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۰۹:۲۹    
تیم مذاکره کننده هسته ای کشورمان به سرپرستی محمد جواد ظریف به منظور بررسی آخرین وضعیت و هماهنگی های لازم برای شروع اجرای برجام راهی نیویورک شدند.
امید هسته ای   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۰۹:۲۹    
سخنرانی رئیس جمهور کشورمان در مراسم رژه نیروهای مسلح به مناسبت آغازهفته دفاع مقدس آغاز شد.