سه شنبه ۲۵ اردیبهشتساعت ۲۳:۴۲May 2024 14
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری بین المللی قرآن 29 اسفند 1393 - iqna.ir

خبرگزاری بین المللی قرآن 30 دی 1393 خبرگزاری بین المللی قرآن 30 بهمن 1393 خبرگزاری بین المللی قرآن 1 اسفند 1393 خبرگزاری بین المللی قرآن 2 اسفند 1393 خبرگزاری بین المللی قرآن 3 اسفند 1393 خبرگزاری بین المللی قرآن 4 اسفند 1393 خبرگزاری بین المللی قرآن 5 اسفند 1393 خبرگزاری بین المللی قرآن 6 اسفند 1393 خبرگزاری بین المللی قرآن 7 اسفند 1393 خبرگزاری بین المللی قرآن 10 اسفند 1393 خبرگزاری بین المللی قرآن 11 اسفند 1393 خبرگزاری بین المللی قرآن 12 اسفند 1393 خبرگزاری بین المللی قرآن 13 اسفند 1393 خبرگزاری بین المللی قرآن 14 اسفند 1393 خبرگزاری بین المللی قرآن 15 اسفند 1393 خبرگزاری بین المللی قرآن 16 اسفند 1393 خبرگزاری بین المللی قرآن 17 اسفند 1393 خبرگزاری بین المللی قرآن 18 اسفند 1393 خبرگزاری بین المللی قرآن 19 اسفند 1393 خبرگزاری بین المللی قرآن 20 اسفند 1393 خبرگزاری بین المللی قرآن 21 اسفند 1393 خبرگزاری بین المللی قرآن 22 اسفند 1393 خبرگزاری بین المللی قرآن 23 اسفند 1393 خبرگزاری بین المللی قرآن 24 اسفند 1393 خبرگزاری بین المللی قرآن 25 اسفند 1393 خبرگزاری بین المللی قرآن 26 اسفند 1393 خبرگزاری بین المللی قرآن 27 اسفند 1393 خبرگزاری بین المللی قرآن 28 اسفند 1393 خبرگزاری بین المللی قرآن 29 اسفند 1393 
ایکنا   ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۲۳:۱۴    
گروه اجتماعی: نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با اشاره به تقارن نوروز سال 94 با ایام فاطمیه بر رسالت سنگین نخبگان برمعطر شدن فرهنگ فاطمی همزمان با بهارطبیعت و ترویج سنت های نوروز درجامعه اسلامی ...
ایکنا   ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۲۳:۰۵    
گروه اجتماعی: مدیرکل تبلیغات اسلامی سیستان وبلوچستان گفت: در سال جاری، 2927 مبلغ و مبلغه دینی در مناسبت های مختلف از جمله ایام محرم، رمضان و فاطمیه به تبلیغ معارف دینی در نقاط مختلف استان پرداختند.
ایکنا   ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۲۱:۱۸    
گروه اجتماعی: امام جمعه اهل سنت شهرستان خاش گفت: سقوط پرچم داعش در نقاط مختلف عراق حاصل همدلی و اتحاد مردم این کشور است که با تدبیر ایران سازماندهی و آماده جنگ در کنار ارتش عراق شدند.
ایکنا   ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۲۰:۵۴    
گروه اجتماعی: امام جمعه شهرستان خاش گفت: ترویج سیره فاطمی و احیای ارزش های ناب اسلامی که در رفتار و گفتار این بانوی بزرگوار نمایان است، رسالتی بزرگ بر دوش نخبگان جامعه است.
ایکنا   ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۲۰:۳۳    
گروه اجتماعی: امام جمعه شهرستان زاهدان گفت: پیشرفت در حوزه فرهنگ، ملزوم و مکمل توسعه اقتصادی است و اگر در کنار اقتصاد، فرهنگ قرار نگیرد، اقتصاد خود به سلاحی برای تخریب تبدیل خواهد شد.
ایکنا   ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۹:۰۸    
گروه اجتماعی: همزمان با تحویل سال جدید، در 25 امامزاده استان آذربایجان شرقی و امامزاده سیدحمزه تبریز برنامه تحویل سال برگزار خواهد شد.
ایکنا   ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۸:۴۵    
گروه حوزه های علمیه: مراسم هشتمین سال ارتحال آیت الله العظمی فاضل لنکرانی در قم برگزار می شود.
ایکنا   ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۸:۳۹    
گروه حوزه های علمیه: همزمان با ایام فاطمیه و نزدیک شدن به روز شهادت بانوی گرامی اسلام، مراسم عزای فاطمیه در بیوت مراجع از جمله آیت الله العظمی وحید خراسانی برگزار می شود.
ایکنا   ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۸:۲۱    
گروه اجتماعی: یک روز مانده به آغاز سال جدید، استاندار خراسان رضوی به عنوان رئیس ستاد اجرایی خدمات سفر استان با حضور در ایستگاه های استقبال از زائران ...
ایکنا   ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۸:۲۱    
گروه بین الملل: خبرنگار العالم در یمن، از وقوع انفجارهای شدید تروریستی در سه مسجد صنعا خبر داد.
ایکنا   ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۶:۴۰    
گروه سیاسی: امام جمعه مشهد با تأکید بر اجرایی شدن مطالبات رهبر معظم انقلاب گفت: امیدواریم مسئولان متدین و ولایی ما در اجرای مطالبات رهبر معظم انقلاب که مطالبات مردم نیز محسوب می شود، جدیت داشته باشند.
ایکنا   ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۶:۳۱    
گروه سیاسی: حجت الاسلام و المسلمین حسن زاده با اشاره به دعای لحظه تحویل سال آن را دعایی ارزشمند و با مضمون عالی دانست و گفت ...
ایکنا   ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۶:۰۷    
گروه اجتماعی: استاندار آذربایجان شرقی در جمع خبرنگاران خبرگزاری ها و مطبوعات استان، عملکرد یک ساله دستگاه های اجرایی استان را تشریح کرد.
ایکنا   ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۵:۳۸    
گروه اجتماعی: امام جمعه بیرجند گفت: عید حقیقی زمانی است که در آن کارهای نیک و پسندیده انجام دهیم و در این راستا ضرورت دارد که به رفع کدورت ها در دید و بازدیدهای نوروزی توجه نشان دهیم.
ایکنا   ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۵:۰۹    
گروه سیاسی: حضرت آیت الله خامنه ای در پیامی درگذشت مادر گرامی حجت الاسلام والمسلمین جناب آقای روحانی رئیس جمهوری اسلامی ایران را تسلیت گفتند.
ایکنا   ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۵:۰۰    
گروه سیاسی: در آستانه ایام شهادت حضرت صدیقه کبری (س)، والده مومنه و مجاهده حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی به رحمت الهی پیوست.
ایکنا   ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۴:۵۸    
گروه اجتماعی: مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قم از برگزاری مراسم لحظه تحویل سال در بقاع متبرکه شاخص قم خبر داد.
ایکنا   ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۴:۵۲    
گروه بین الملل: گودلاک جاناتان، رئیس جمهور نیجریه وعده داد که در عرض یک ماه بر گروه تروریستی بوکوحرام غلبه کرده و آنان را از خاک کشور خود بیرون خواهد راند.
ایکنا   ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۴:۴۶    
شعب خارجی: با نزدیک شدن ایام فاطمیه کتابخانه القائم(عج) در شهر کویته پاکستان به برگزاری مسابقه پرسش و پاسخ ویژه دانش آموزان و دانشجویان اقدام می کند.
ایکنا   ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۴:۳۲    
گروه بین الملل: بان کی مون در پیامی به مناسبت روز جهانی نوروز گفت: گرامیداشت سالانه نوروز فرصتی استثنایی برای مردم است تا با ملحق شدن به یکدیگر تنوع فرهنگی ...
ایکنا   ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۴:۲۶    
گروه سیاسی: آیت الله موحدی کرمانی با تأکید بر اینکه خداوند برای آمریکا شکست را رقم زده است، گفت: در این فرصتی که هیئت ایرانی فراهم کرده، آمریکا بهتر است برای اولین بار حرف حساب را بپذیرد.
ایکنا   ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۴:۲۳    
گروه سیاسی:امام جمعه موقت شهرکرد حضرت زهرا(س) را الگویی بی بدیل برای تمام بشریت دانست و بر لزوم حفظ حرمت ایام فاطمیه در ایام نوروز تاکید کرد.
ایکنا   ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۴:۱۱    
گروه هنر: تنها اثر باقی مانده از شهر باستانی طوس بوده گنبد هارونیه است، گنبدی که سابقه آن به سده های هفتم و هشتم هجری بر می گردد.
ایکنا   ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۴:۰۵    
گروه سیاسی: رئیس مؤسسه مطالعات تاریخ معاصر به تشریح نقش جریانات مذهبی به ویژه حمایت آیت الله کاشانی در ملی شدن صنعت نفت پرداخت و اظهار کرد ...
ایکنا   ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۳:۲۹    
گروه اجتماعی: مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر خراسان رضوی با بیان اینکه این روزها حضرت بقیةالله(عج)، آخرین فرزند حضرت زهرا(س) عزادار مادرشان هستند ...
ایکنا   ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۳:۲۴    
کانون خبرنگاران نبأ/ امیرمحسن سلطان احمدی: ویژه برنامه داستان های قرآنی کاری از گروه فرهنگ و اندیشه قرآنی با هدف ایجاد انگیزه برای مطالعه و تحقیق در قصه های قرآنی در ایام نوروز 94 هر روز به روی آنتن ...
ایکنا   ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۳:۱۲    
گروه هنر: عضو هیئت مدیره انجمن شعر طلاب خراسان با بیان اینکه متأسفانه کمتر به بعد مادرانه حضرت زهرا(س) در شعر آئینی پرداخته شده است، گفت: این موضوع از آن جهت اهمیت دارد که پیامبر(ص) ...
ایکنا   ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۲:۵۱    
گروه مؤسسات قرآنی مردم نهاد: مراسم روضه خوانی شهادت فاطمه زهرا(س) توسط مؤسسه جامعة القرآن تبریز از 29 اسفند ماه آغاز و تا 4 فروردین 94 ادامه خواهد داشت.
ایکنا   ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۲:۴۸    
گروه اجتماعی: همزمان با آخرین روز از اسفند 93 پدیده خسوف و خورشیدگرفتگی در استان قزوین قابل مشاهده خواهد بود و بنابر این مردم قزوین در آخرین ساعات سال 93 باید نماز آیات را اقامه کنند.
ایکنا   ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۲:۴۸    
گروه مؤسسات قرآنی مردم نهاد: طرح تحویل سال 94، به همراه تلاوت قرآن کریم از سوی اتحادیه مؤسسات قرآنی مردمی استان بوشهر، صورت می گیرد.
ایکنا   ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۲:۲۵    
ایکنا   ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۱:۵۲    
گروه فعالیت های قرآنی: رئیس جمعیت قرآنی استان تهران از پزشکان علاقه مند جهت ارائه خدمات به اعضای این جمعیت دعوت به همکاری کرد.
ایکنا   ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۱:۲۸    
کانون خبرنگاران نبأ: عید نوروز خاصیتی فرا منطقه ای داشته و منحصر به یک کشور یا منطقه نیست ولی آنچه مسلم است آداب و رسوم برگزاری آن در ایران ویژه و قابل تامل است ...
ایکنا   ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۱:۱۶    
گروه جامعه: مراسم تحویل سال جدید با حضور باشکوه زائران ایران اسلامی، بامداد روز شنبه از سوی بعثه مقام معظم رهبری در بارگاه ملکوتی ائمه اطهار علیهم السلام در شهرهای کربلای معلی ...
ایکنا   ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۱:۱۳    
گروه سلامت: وزیر بهداشت، درمان آموزش پزشکی در پیام نوروزی خود تصریح کرد: در هر شرایطی وظیفه ما خدمت به مردم است و در این مسیر از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد.
ایکنا   ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۱:۰۷    
گروه سلامت: مدیرکل آموزش و مشارکت های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست از تفاهم با وزارت آموزش و پرورش در تأسیس مدارس جامع محیط زیستی در مقاطع مختلف تحصیلی خبر داد.
ایکنا   ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۱:۰۱    
گروه جامعه: یک سال یعنی 365 روز فرصت، برای بنده بودن؛ اما چه قدر بنده بوده ایم؟ چه قدر بندگی کرده ایم؟ تنها می توان یک دعا کرد: خداوند نه به عدالت که با رحمت و مغفرتت امسال را از ما تحویل بگیر.
ایکنا   ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۰:۵۸    
گروه فعالیت های قرآنی: یکی از پیشسکوتان قرآنی کشورمان در زمینه مهم ترین فعالیت های قرآنی مغفول مانده در سال 93 به مواردی همچون استفاده نکردن از نظرات صاحب نظران، ضعف در مدیریت و ... اشاره کرد.
ایکنا   ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۰:۵۵    
گروه فضای مجازی: نرم افزار آثار آیت الله العظمی علوی گرگانی به زبان های فارسی، عربی، اردو، آذری و ترکی استانبولی توسط مرکز نور منتشر شد.
ایکنا   ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۰:۵۵    
کانون خبرنگاران نبأ: این روزها که ثانیه هایمان میان زرق و برق سالی که در راه است، گم شده کاش یادمان نرود که پشت دیوارهای بیمارستان های این شهر، دل هایی چشم به راه آسمانی ترین دعاهایمان است.
ایکنا   ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۰:۵۲    
گروه جامعه: معاون حج، عمره و عتبات سازمان حج و زیارت از اعزام زائران ایرانی عمره گزار در روزهای اول و دوم فروردین ماه خبر داد.
ایکنا   ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۰:۴۹    
گروه اجتماعی: نماینده ولی فقیه در لرستان با تاکید بر این که مراسم ها و جلسات مربوط به ایام فاطمیه باید محلی برای بیان فضائل این بانوی بزرگوار باشد ...
ایکنا   ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۰:۴۹    
گروه هنر: شهرستان پل دختر دارای آثار طبیعی و تاریخی زیادی است اما یکی از منحصربه فردترین زیارتگاه های ایران در چند کیلومتری این شهر و بر فراز قله کبیر قرار گرفته که به امام زاده احمد معروف است.
ایکنا   ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۰:۴۹    
گروه اجتماعی: حجت الاسلام زینی وندیان، با اشاره به تقارن ایام فاطمیه با نوروز اظهار کرد: با توجه به تعطیل بودن ایام پیش رو پبشنهاد می شود که مردم حداقل یک کتاب در رابطه با زندگی و سیره حضرت زهرا(س) ...
ایکنا   ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۰۹:۴۰    
ایکنا   ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۰:۳۷    
گروه هنر: با وجود تولید نمایش های گوناگون با موضوع دفاع مقدس، اما اغلب آنها نگاهی کلیشه ای و شعاری به موضوع داشته اند و ما با اجرای طرح فاتحان آسمان در تلاش هستیم تا نگاهی متفاوت از منظر قرآن و عترت ...
ایکنا   ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۰:۲۸    
گروه حوزه های علمیه: آیت الله العظمی جوادی آملی با اشاره به دعای ارزشمند تحویل سال، به بیان نکاتی درباره سنت صله رحم و اولویت بلوغ اخلاقی و علمی انسان بر افزایش سن طبیعی پرداخت.
ایکنا   ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۰:۲۸    
گروه هنر: سینمای ایران در نوروز 94 هیچ فیلم دینی را روی پرده نمی برد؛ در حالی که ابتدای نوروز با ایام فاطمیه(س) همزمان است و این رویکرد نیازمند توجه بیش از پیش مسئولان در این باره است.
ایکنا   ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۰:۲۵    
گروه هنر: مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: برای تحقق اهداف فرهنگی، در مسیر قرآن و عترت تلاش بسیاری را در سال 94 خواهیم داشت.
ایکنا   ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۰:۱۹    
گروه ادب: یکی از اقداماتی که در آستانه سال نو باید به آن توجه داشت و آن را از مورد غفلت واقع شدن دور کرد ...
ایکنا   ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۰:۱۳    
گروه اجتماعی: همزمان با نوروز آداب و رسوم خاصی را در برخی نقاط کشور شاهد هستیم، مردم خراسان هم از این قضیه مستثنا نیستند و در اجرای سنن باستانی این عید ملی سخت می کوشند ...
ایکنا   ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۰:۱۳    
کانون خبرنگاران نبأ: بهاری دیگر در راه است، نوروزی دیگر و نو شدنی دیگر؛ حالی که باید باز دگرگون شود؛ صدای آخرین ثانیه های سالی که در حال عبور است به گوش می رسد ...
ایکنا   ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۰:۱۰    
گروه اندیشه: آیت الله العظمی مجتبی تهرانی مقید بود که برای سال تحویل مشهد باشد و همیشه قبل از تحویل سال، 365 مرتبه دعای یا مقلّب القلوب را به طور کامل می خواند.
ایکنا   ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۰:۰۱    
گروه هنر: اجرای نمایش آخرین نامه به نویسندگی و کارگردانی مهرداد کوروش نیا، آغازگر فعالیت تئاتر باران در سال جدید خواهد بود.
ایکنا   ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۰۹:۵۸    
گروه ادب: یکی از پیشکسوتان حوزه شعر آئینی اظهار کرد که جوانان و نوجوانان شهرستانی دارای اندیشه های بکر و استعدادهای شگرفی در حوزه شعر آئینی هستند که باید مورد حمایت و هدایت قرار گیرند.
ایکنا   ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۰۹:۵۸    
گروه هنر: با توجه به حضور گسترده زائران و مسافران نوروزی در مشهد و افزایش تعداد بازدیدکنندگان از موزه ها ...
ایکنا   ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۰۹:۴۶    
گروه اقتصاد: رهبر معظم انقلاب در دیدار مردم آذربایجان، اقتصاد مقاومتی را راه حل دو اشکال بزرگ اقتصاد ایران یعنی نفتی بودن و دولتی بودن ، برشمردند.
ایکنا   ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۰۹:۴۶    
گروه جهاد و حماسه: پدر شهید امیر احسان ذوالعلی با اشاره به ویژگی های اخلاقی فرزندش گفت: امیر احسان با خلق نیکویی که داشت، بسیاری از جوانان را به جلسات قرائت قرآن جذب می کرد.
ایکنا   ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۰۹:۴۶    
گروه اقتصاد: ولی الله سیف، در آخرین روز کاری سال 93 در جریان بازدید از تعدادی از ادارات بانک مرکزی، اظهار کرد: کاهش نقدینگی، رشد اقتصادی، مهار تورم و ثبات بازار ارز ...
ایکنا   ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۰۹:۳۷    
گروه اندیشه: رسول الله (ص) را بی تبار می خواندند اما خداوند دشمنان را بی تبار خواند، چه خداوند به پیامبر کوثر داده و نسلش را جاودان کرده است.
ایکنا   ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۰۹:۳۴    
گروه هنر: با استفاده از ابزار و تکنیک های نمایشی می توان ماهیت واقعی جریاناتی که به اسم اسلام، هدفی غیر از خدشه دار کردن و معرفی چهره ای خشن و جعلی از آن را ندارند، افشا کرد.
ایکنا   ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۰۹:۲۵    
گروه ادب: کتابخانه و موزه ملی ملک که گنجینه بیش از 6 هزار قرآن و نسخ خطی را در خود جای داده، در ایام نوروز میزبان گردشگران نوروزی است.
ایکنا   ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۰۹:۲۰    
گروه اقتصاد: تشریح اقدامات بانک مرکزی در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی توسط سیف، تصویب هشت ابزار مالی اسلامی جدید در کمیته فقهی سازمان بورس در سال 93 و تأیید لایحه بودجه سال 94 توسط شورای نگهبان ...
ایکنا   ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۰۹:۲۰    
گروه اقتصاد: عضو هیئت رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس اظهار کرد: بنده عملکرد رضایت بخشی برای نظام بانکی متصور نیستم ...
ایکنا   ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۰۹:۱۷    
گروه اجتماعی: سال نو در پای سفره هفت سین با برداشتن قرآن، تلاوت و بوسیدن آن آغاز می شود و اعتبار و رسمیت پیدا می کند.
ایکنا   ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۰۹:۱۷    
گروه اجتماعی: دعای کوتاه تحویل سال نکات آموزنده و سمبلیک فراوانی دارد و فرازهای چهارگانه این دعا و نظم و ترتیب حاکم بر آنها خود بیانگر مفاهیم بلندی است.
ایکنا   ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۰۹:۱۷    
گروه سیاسی: تقدیر روحانی از حافظ خردسال قرآن کریم، مذاکرات در ایستگاه حساس لوزان، نشست خبری رئیس مجلس شورای اسلامی و بهره برداری از فاز 12 پارس جنوبی از مهم ترین رویدادهای سیاسی هفته جاری بود.
ایکنا   ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۰۹:۱۷    
گروه اقتصاد: دکتر روحانی طی نامه ای به رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور در راستای اصل یکصد و بیست و سوم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، قانون بودجه سال 94 کل کشور را برای اجراء ابلاغ کرد.
ایکنا   ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۰۸:۵۴    
گروه اجتماعی: مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان هرمزگان از اعلام فراخوان طرح منابر فاطمی در گستره ملی توسط این مجموعه خبر داد.
ایکنا   ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۰۸:۴۶    
گروه اجتماعی: مدیرکل اوقاف سیستان و بلوچستان گفت: طرح آرامش بهاری در سایه یاس نبوی با هدف ترویج باورهای سیره فاطمی میان آحاد جامعه و بهره مندی هر چه بیشتر از برکات ایام فاطمیه در آستانه سال نو ...
ایکنا   ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۰۸:۴۳    
گروه اجتماعی: مدیرکل اوقاف استان خراسان شمالی گفت: طرحی با عنوان طرح آرامش بهاری ویژه نوروز برای مسافران و زائران آماده شده است.
ایکنا   ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۰۸:۴۳    
گروه اندیشه: ایام فاطمیه فرصتی برای اتصال با حلقه نبوت، امامت و شناخت هر چه بهتر حریم اهل بیت(ع) است، لذا نباید مراسم نوروزی مانعی برای از دست دادن این فرصت ها شود.
ایکنا   ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۰۸:۳۷    
گروه اجتماعی: مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر از اعزام 318 مبلغ و مبلغه همزمان با ایام فاطمیه در 10 منطقه و شهرستان این استان خبر داد.
ایکنا   ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۰۷:۳۵    
گروه اجتماعی: وقتی حال و هوای آغاز سال نو ما ایرانیان را که همزمان با نو شدن طبیعت است نگاه می کنی، می بینی همه آداب و رسوم نهفته در این عید باستانی رنگ و بوی اسلامی دارد ...
ایکنا   ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۰۷:۲۶    
گروه اجتماعی: اهالی دیار آفتاب، خراسان جنوبی آداب و رسوم متعددی برای ایام قبل از سال نو و روزهای نخستین سال جدید دارند که نگاهی به آن ما را با فرهنگ مردم سخت کوش این دیار بیشتر آشنا می کند.
ایکنا   ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۰۶:۴۱    
گروه اندیشه: باید به حال اندیشید، به سال 94 که پیش روی ماست و شادمان از فرصت دوباره ای که خالق هستی در اختیارمان قرار داده بگوییم نقط سر خط ...