چهارشنبه ۰۹ خردادساعت ۰۵:۳۵May 2024 29
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری بین المللی قرآن 24 اسفند 1393 - iqna.ir

خبرگزاری بین المللی قرآن 30 دی 1393 خبرگزاری بین المللی قرآن 30 بهمن 1393 خبرگزاری بین المللی قرآن 1 اسفند 1393 خبرگزاری بین المللی قرآن 2 اسفند 1393 خبرگزاری بین المللی قرآن 3 اسفند 1393 خبرگزاری بین المللی قرآن 4 اسفند 1393 خبرگزاری بین المللی قرآن 5 اسفند 1393 خبرگزاری بین المللی قرآن 6 اسفند 1393 خبرگزاری بین المللی قرآن 7 اسفند 1393 خبرگزاری بین المللی قرآن 10 اسفند 1393 خبرگزاری بین المللی قرآن 11 اسفند 1393 خبرگزاری بین المللی قرآن 12 اسفند 1393 خبرگزاری بین المللی قرآن 13 اسفند 1393 خبرگزاری بین المللی قرآن 14 اسفند 1393 خبرگزاری بین المللی قرآن 15 اسفند 1393 خبرگزاری بین المللی قرآن 16 اسفند 1393 خبرگزاری بین المللی قرآن 17 اسفند 1393 خبرگزاری بین المللی قرآن 18 اسفند 1393 خبرگزاری بین المللی قرآن 19 اسفند 1393 خبرگزاری بین المللی قرآن 20 اسفند 1393 خبرگزاری بین المللی قرآن 21 اسفند 1393 خبرگزاری بین المللی قرآن 22 اسفند 1393 خبرگزاری بین المللی قرآن 23 اسفند 1393 خبرگزاری بین المللی قرآن 24 اسفند 1393 خبرگزاری بین المللی قرآن 25 اسفند 1393 خبرگزاری بین المللی قرآن 26 اسفند 1393 خبرگزاری بین المللی قرآن 27 اسفند 1393 خبرگزاری بین المللی قرآن 28 اسفند 1393 خبرگزاری بین المللی قرآن 29 اسفند 1393 
ایکنا   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۲۳:۵۲    
گروه اجتماعی: مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران اظهارکرد: 240 بقعه متبرکه استان از 28 اسفند 93 تا 15 فروردین 94 آماده اجرای طرح آرامش بهاری است.
ایکنا   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۹:۰۵    
گروه مؤسسات قرآنی مردم نهاد: فراخوان شرکت در مسابقه سیره فاطمه زهرا(س) از سوی مؤسسه قرآنی بشری در بوشهر از 20 اسفند ماه آغاز و تا 29 این ماه ادامه دارد.
ایکنا   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۹:۰۲    
گروه حوزه های علمیه: سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین طباطبایی با موضوع کارکرد حفظ قرآن و ارزش آن در نظام آموزشی در جامعه علمیه امیرالمؤمنین(ع) شهر ری برگزار می شود.
ایکنا   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۸:۵۳    
گروه اجتماعی: معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری خراسان رضوی از فصلی مستقل با موضوع خانواده در برنامه ششم توسعه استان خبر داد.
ایکنا   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۸:۵۳    
گروه اقتصاد: قبله ای، از تمدید مهلت ارسال آثار برای حضور در جشنواره فرهنگ مالیاتی تا پایان اردیبهشت ماه سال 94 خبر داد.
ایکنا   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۸:۴۷    
گروه جامعه: مهدی فیض، کم فروشی در فعالیت های فرهنگی را کم تقوایی برشمرد و اظهار کرد: گاهی زمان و هزینه را صرف فعالیت هایی می کنیم که منجر به هیچ اثر و نتیجه ای در میان جامعه مخاطب نمی شود.
ایکنا   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۸:۳۲    
گروه اجتماعی: قائم مقام ستاد استقبال از بهار شهرداری مشهد با اشاره به سفر رهبر معظم انقلاب به مشهد گفت: تمامی نیروهای مشهد آماده میزبانی از رهبر معظم انقلاب در نخستین روز سال می شوند.
ایکنا   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۸:۲۶    
گروه هنر: با استفاده از ابزار تأثیرگذار هنر نمایش به گوشه ای از جانفشانی و سلحشوری فرزندان ایران در طول هشت سال دفاع مقدس با اجرای طرح نمایشی فاتحان آسمان پرداختیم و در آن مفاهیم و مضامین قرآنی را ...
ایکنا   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۷:۰۲    
گروه اجتماعی: نماینده ولی فقیه در استان های خراسان به مناسبت سخنرانی رهبر معظم انقلاب در طلیعه سال جدید پیامی را منتشر و از مردم مؤمن و انقلابی مشهد مقدس برای حضور در سخنرانی رهبر معظم انقلاب دعوت ...
ایکنا   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۶:۵۳    
گروه اجتماعی: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام سجاد(ع) با بیان اینکه شهید مهدی باکری نمونه یک مدیر آرمانگرا و انقلابی در نظام اسلامی بود ...
ایکنا   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۶:۵۳    
گروه اجتماعی: جانشین دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر کردستان گفت: این ستاد به عنوان ستاد برتر کشور شناخته شده و این موفقیت حاصل نیت پاک و خالصانه همه مسئولان این حوزه بوده است.
ایکنا   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۶:۳۶    
گروه فعالیت های قرآنی: رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بیجار گفت: انجام فعالیت های قرآنی در مساجد زمینه ساز رشد و تقویت بنیه اعتقادی مردم و بالاخص جوانان است.
ایکنا   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۶:۳۳    
گروه بین الملل: حمید البار، سفیر ویژه سازمان همکاری اسلامی در امور میانمار در آمریکا به سر می برد تا ضمن دیدار با مقامات، حمایت آن ها را از طرح های این سازمان برای حل مشکلات مسلمانان روهینگیا جلب کند.
ایکنا   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۶:۲۴    
گروه فعالیت های قرآنی: فرماندهی انتظامی استان قزوین از ثبت نام و حضور 530 نفر از مامورین انتظامی استان در مرکز دارالقرآن ناجا استان خبر داد.
ایکنا   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۶:۲۴    
گروه اجتماعی: فرمانده نیروی دریایی آجا گفت: ناوگروه های آجا تحت عنوان ناوهای صلح و دوستی حضور می یابند و از مرزهای دریایی کشور و منافع اقتصادی در توسعه دیپلماسی موثر هستند زیرا حضور در آب های آزاد ...
ایکنا   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۶:۱۵    
گروه اجتماعی: فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: کسانی که سهمی در اتخاذ تصمیمات در جامعه دارند، باید تلاش خود را بر گسترش امر به معروف و جلوگیری از اشاعه فرهنگ های بیگانه در استان به طور کامل به ...
ایکنا   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۶:۱۲    
گروه اجتماعی: مدیرکل ارشاد اسلامی گیلان با بیان اینکه برای ایجاد امنیت پایدار باید از نیروهای فرهنگی و رسانه بهره ببریم، گفت: شکل دادن به افکار، هدایت و جهت دهی به مردم توسط رسانه انجام می شود.
ایکنا   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۶:۱۱    
ایکنا   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۶:۰۹    
گروه اجتماعی: مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کردستان از برگزاری مانور مشترک ستاد اجرایی خدمات سفر برای آمادگی کمیته های خدمات رسان خبر داد.
ایکنا   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۶:۰۳    
گروه مؤسسات قرآنی مردم نهاد: دوره های آموزش حفظ و تفسیر قرآن در مؤسسه قرآنی بشری آبدان آغاز شد.
ایکنا   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۶:۰۰    
گروه اجتماعی: طی مراسمی و همزمان با افتتاح و کلنگ زنی چند طرح بهداشتی درمانی از خیرین تأمین سلامت شهرستان جهرم تجلیل شد.
ایکنا   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۶:۰۰    
گروه اجتماعی: آیت الله ابراهیم امینی از مراجع عظام تقلید، سفر هیئت دولت به قم را بسیار خوب و مثبت ارزیابی کرد و گفت: این سفر باید زمینه ای برای حل مشکلات قم باشد.
ایکنا   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۵:۵۷    
گروه اجتماعی: استاندار قم با بیان اینکه نماز مهمترین رکن اسلام است گفت: اگر بخواهیم کشور پیشرفت همه جانبه داشته باشد باید به نماز توجه ویژه داشته باشیم.
ایکنا   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۵:۴۸    
گروه هنر: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در دیدار با وزیر امور دینی بنگلادش گفت: از تمام ابزارهای هنری برای گسترش اندیشه اسلامی استفاده می کنیم که از آن جمله می توان به فیلم حضرت محمد(ص) ساخته مجید مجیدی ...
ایکنا   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۵:۴۵    
گروه اجتماعی: مدیرکل آموزش و پرورش لرستان گفت: ما با توجه به پژوهش و تحقیق به دنبال جایگزین کردن یادگیری های عمیق و مطلوب به جای یادگیری های سطحی هستیم و در صدد هستیم که حافظه محور بودن را کنار زده و ...
ایکنا   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۵:۴۲    
گروه سیاسی: مراسم تجلیل از کارکنان برگزیده مجلس در مسابقات قرآن کریم با حضور نائب رئیس مجلس برگزار شد.
ایکنا   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۵:۳۹    
گروه اجتماعی: نماینده ولی فقیه در کردستان با اشاره به اینکه اجرای همه فریضه ها در جامعه با اجرای امر به معروف و نهی از منکر ممکن است ...
ایکنا   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۵:۳۳    
گروه اجتماعی: رئیس اداره اوقاف و امور خیریه کازرون از اجرای طرح آرامش بهاری در 13 بقعه متبرکه با محتوای تبیین مبانی حجاب، مهدویت، وقف و غیره خبر داد.
ایکنا   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۵:۲۷    
گروه جامعه: رئیس سازمان بهزیستی کشور طی نشستی خبری از برگزاری مسابقات بین المللی قرآن معلولان کشورهای اسلامی توسط بهزیستی در سال آینده خبر داد.
ایکنا   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۵:۲۶    
ایکنا   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۵:۱۹    
گروه اجتماعی:استاندار کردستان گفت: باید فریضه امر به معروف و نهی از منکر را که در قرآن نیز بسیار بر آن تاکید شده است، به فرهنگی عمومی و اساسی در اجتماع تبدیل کرد.
ایکنا   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۵:۱۹    
گروه اقتصاد: برنامه اقتصاد در نهج البلاغه فردای رادیو اقتصاد، نامه 53 نهج البلاغه را بررسی می کند.
ایکنا   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۵:۱۹    
گروه اقتصاد: عبداللهی با بیان اینکه در حال تدوین برنامه سه ساله اتاق تعاون هستیم، بر نقش کمیسیون های اتاق تعاون در ارائه مطالب کارشناسی شده جهت بیان در شوراهای تخصصی تأکید کرد.
ایکنا   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۵:۱۶    
گروه دانشگاه: مراسم بزرگداشت روز شهید به مناسبت روز تأسیس بنیاد شهید به فرمان امام خمینی(ره) در دانشگاه جامع علمی کاربردی برگزار شد.
ایکنا   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۵:۱۶    
گروه اجتماعی: مدیر کل اوقاف ایلام از اجرای تمهیدات لازم برای پذیرایی از زوار و گردشگران نوروزی در اماکن و بقاع متبرکه نقاط مختلف این استان خبر داد.
ایکنا   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۵:۱۳    
کانون خبرنگاران نبأ/ جواد کریمی: رئیس انجمن تعزیه و نمایش های آئینی شهرستان کاشان از برگزاری تعزیه شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) در زیارت پنجه شاه مرکز هیئت چهارده معصوم(ع) این شهرستان خبر داد.
ایکنا   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۵:۰۷    
گروه اجتماعی: مسئول ستاد اقامه نماز کمیته امداد امام خمینی(ره) استان فارس از تجلیل 60 فعال اقامه نماز این سازمان خبر داد.
ایکنا   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۵:۰۴    
گروه جامعه: سازمان حج و زیارت در خصوص آخرین وضع اعزام عمره گزاران ایرانی به سرزمین وحی در ایام عید نوروز اطلاعیه ای صادر کرد.
ایکنا   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۵:۰۴    
گروه اجتماعی: نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: اگر امروز زکات در جامعه به درستی حقش ادا شود ما دیگر مشکلی به نام فقر در جامعه نخواهیم داشت بنابراین می طلبد از ظرفیت ها درون استانی برای ...
ایکنا   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۵:۰۴    
گروه هنر: بازوند با بیان این که نگاه ما به فناوری جدید و رسانه و مطبوعات در جهت خدمت به بشریت است، گفت ...
ایکنا   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۵:۰۴    
گروه اجتماعی: مسجد خسروآباد از جاذبه های تاریخی که با زیبایی خاصی به عنوان نگین روستای خسروآباد همچنان پابرجاست.
ایکنا   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۵:۰۴    
گروه هنر: یک انیماتور گفت: اگر پویانمایی به صورت جذاب و حرفه ای مورد توجه قرار گیرد، ابزار مناسبی برای پرداختن به ارزش ها خواهد بود.
ایکنا   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۵:۰۱    
گروه اجتماعی: رئیس اداره اوقاف و امور خیریه مرودشت گفت: در آستانه فرارسیدن ایام نوروز و آغاز طرح آرامش بهاری، 16 مبلّغ در بقاع متبرکه مرودشت طی ایام نوروز به زائران و مسافران خدمت رسانی می کنند.
ایکنا   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۴:۵۸    
گروه هنر: کتاب هنر دقت کلام و تصویر در مردم نگاری نوشته مایکل اوپیتس از سوی مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی منتشر شد.
ایکنا   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۴:۵۸    
گروه اجتماعی: بسیاری از ارزش ها باید به صورتی گسترده در وجود انسان رشد پیدا کند تا از این طریق بتوان نمود این ارزش ها را در جامعه مشاهده کرد؛ از این رو می توان با فرهنگ سازی مناسب در خانواده ...
ایکنا   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۴:۵۸    
گروه بین الملل: مراسم اختتامیه هشتمین دوره مسابقات قرآن دانش آموزی جایزه راشد بن احمد المعلا ، دیروز، 23 اسفندماه، در امارت أم القیوین برگزار شد.
ایکنا   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۴:۵۵    
گروه اجتماعی: مدیر اوقاف و امور خیریه بیجار از برگزاری طرح نوروزی آرامش بهاری در جوار بقاع متبرکه این شهرستان خبر داد.
ایکنا   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۴:۵۲    
گروه اجتماعی: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) از کمک 55 میلیارد ریالی نیکوکاران این استان در جشن اکرام فاطمی، شور نیکوکاری خبر داد.
ایکنا   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۴:۵۲    
گروه فعالیت های قرآنی: کلاس های آموزش قرآن ویژه خردسالان در مؤسسه قرآنی ستاره های درخشان قرآن شهرستان دزفول در حال برگزاری است.
ایکنا   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۴:۴۹    
گروه فعالیت های قرآنی: اسامی برگزیدگان رشته های اذان و مداحی جشنواره قرآن، نماز و عترت منطقه 3 اداره کل آموزش و پرورش استان خوزستان اعلام شد.
ایکنا   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۴:۴۶    
گروه سیاسی: دکتر روحانی با اشاره به اینکه ایران و اندونزی در مبارزه با تروریسم و افراطی گری بهای بسیاری پرداخته اند ...
ایکنا   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۴:۴۳    
گروه فعالیت های قرآنی: مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان شمالی گفت: در ایام نوروز طرح نشاط بهاری در 29 امامزاده استان برگزار خواهد شد.
ایکنا   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۴:۴۳    
گروه دانشگاه: پیش اجلاسیه طرح نظریه جامع تسبیب در حالت تزاحم موجبات از سوی هیئت حمایت از کرسی های نظریه پردازی در دانشگاه قم برگزار شد.
ایکنا   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۴:۳۷    
گروه اجتماعی: نماینده ولی فقیه در گیلان با تاکید بر اینکه باید با تبلیغات روشنگرانه جامعه را با کتاب آشنا کنیم، یادآور شد: جامعه اسلامی ما باید به عنوان یک کتاب و کتابخانه متحرک باشد.
ایکنا   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۴:۳۵    
گروه اجتماعی: فرمانده نیروی انتظامی لرستان با یادآوری این که احساس امنیت در بین مردم استان امسال افزایش یافته است، گفت: اصحاب رسانه چهره خوبی از استان به بیرون از استان معرفی و ارائه دهند.
ایکنا   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۴:۳۵    
گروه سیاسی: قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی گفت: با توجه به اینکه این انقلاب یک انقلاب فرهنگی است، اما فرهنگ در آن مظلوم واقع شده است.
ایکنا   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۴:۳۵    
گروه اجتماعی: به دلیل استقبال مردم قم در پرداخت زکات، جمع آوری آن نسبت به سال گذشته با رشد 80 درصدی مواجه بوده است.
ایکنا   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۴:۳۵    
گروه سیاسی: عضو هیئت علمی دانشگاه تهران درباره ارزیابی خود از روند مذاکرات هسته ای در سال 93 به حمایت های صریح رهبر انقلاب از تیم مذاکره کننده اشاره کرد و گفت ...
ایکنا   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۴:۳۵    
گروه اجتماعی: مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان فارس از برپایی خیمه های معرفت دینی در تمام مراکز سیاحتی و زیارتی این استان در سال جاری خبر داد.
ایکنا   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۴:۳۵    
گروه اجتماعی: مدیر کل حوزه های علمیه آذربایجان غربی با بیان اینکه تفکر ناب دین اسلام تنها مانع پیشروی افکار شوم دولت های غربی و آمریکاست ...
ایکنا   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۴:۳۵    
گروه اجتماعی: تولیت آستان حضرت معصومه(س) گفت: تلاش همه ما این باشد که مردم را در صحنه حفظ کنیم و آنها خود را در ترویج آموزه های دینی مسئول و نقش آفرین بدانند.
ایکنا   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۴:۳۲    
گروه اجتماعی: نسخ خطی موجود در کتابخانه دانشکده سه گوش اهواز امروز، 24 اسفند در دانشکده زبان و ادبیات فارسی دانشگاه شهید چمران اهواز با حضور سرپرست این دانشگاه و اعضای هیئت علمی رونمایی شد.
ایکنا   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۴:۲۹    
گروه اجتماعی: مسئول سازمان بسیج سازندگی خراسان شمالی از برگزاری اردوهای جهادی در ایام نوروز و حضور جهادگران در مناطق محروم استان خبر داد.
ایکنا   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۴:۲۹    
گروه بین الملل: شورای دینی مسیحیان و یهودیان ولینگتون در نیوزیلند با عضویت مسلمانان از تاریخ 25 فروردین ماه به شورای ادیان ابراهیمی تبدیل می شود.
ایکنا   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۴:۲۹    
گروه اجتماعی: رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان رشت از اجرای طرح سوگواره یاس نبوی در 120 بقعه شهرستان رشت خبر داد و گفت ...
ایکنا   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۴:۲۶    
گروه اجتماعی:اختتامیه نخستین جشنواره استانی رسانه، نظم و امنیت عمومی در استان مرکزی برگزار و نفرات برگزیده با اهدای جوایز تجلیل شدند.
ایکنا   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۴:۲۳    
گروه اندیشه: کارشناس فرهنگی و مدیر مؤسسه قرآنی انتظار شهرستان زاهدان گفت: پیامبر(ص) بسیار حضرت فاطمه(س) را می بوسید و هر زمان که مشتاق بوی بهشت می شدند، ایشان را می بوئیدند ...
ایکنا   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۴:۲۳    
گروه بین الملل: مراسمی با عنوان جشن هزار وچهارصدمین سالروز انتخاب کوفه به عنوان پایتخت خلافت اسلامی از سوی امام علی(ع) ، دیروز، 23 اسفندماه در مسجد کوفه برگزار شد.
ایکنا   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۴:۱۸    
گروه فعالیت های قرآنی: همزمان با ایام نوروز و تقارن آن با ایام فاطمیه شبستان قرآنی مسجد جمکران افتتاح می شود.
ایکنا   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۴:۱۵    
گروه هنر: استان زنجان به واسطه عزاداری های ایام محرم و عنوان پایتخت شور و شعور حسینی ، یکی از مقاصد گردشگران مذهبی است و باید به صورت جدی تلاش شود تا از این ظرفیت برای احیای سنت ها و آئین های معنوی ...
ایکنا   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۴:۱۵    
گروه سلامت: مدیر عامل سازمان انتقال خون کشور در پیام نوروزی خود آورده است: نباید به اهدا کنندگان خون تنها به چشم منابع انسانی نگریست آنها سرمایه های معنوی یک ملت هستند.
ایکنا   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۴:۱۲    
گروه فعالیت های قرآنی: آخرین برنامه رادیویی افق در سال 93 با حضور معاون برنامه ریزی و مطالعات راهبردی و معاون هماهنگی و نظارت راهبردی شورای توسعه فرهنگ قرآنی همراه بود.
ایکنا   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۴:۰۳    
گروه اجتماعی: بیست و ششمین گردهمایی ائمه جمعه سراسر استان لرستان امروز، 24 اسفند ماه به میزبانی شهرستان پل دختر برگزار شد.
ایکنا   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۳:۵۵    
گروه اجتماعی: معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان رضوی با اشاره به پیش بینی رشد 20 درصدی زائران و مسافران استان در نوروز 94 گفت ...
ایکنا   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۳:۵۲    
کانون خبرنگاران نبأ/ مرجان ناصری: عقیل عارفی اظهار کرد: مسابقه قرآنی احسن الحدیث از سوره های مؤمنون و نور ویژه اساتید و نخبگان قرآنی در شهرستان بم در حال اجرا است.
ایکنا   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۳:۵۲    
گروه اجتماعی: مدیرکل اداره اوقاف سیستان و بلوچستان گفت: به منظور اجرای طرح آرامش بهاری در سایه یاس نبوی طی ایام تعطیلات نوروزی، 108 مبلغ از شهرستان قم به سیستان و بلوچستان اعزام می شوند.
ایکنا   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۳:۵۲    
گروه هنر: نمایشگاه صنایع دستی به مناسبت فرارسیدن عید باستانی نوروز و بهار طبیعت در شهرستان محلات برپا شد.
ایکنا   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۳:۴۹    
گروه اندیشه: غم خداحافظی با مدینه، با شکوه دیار مکه و سرزمین وحی، توأم شده بود و عجیب دلم را می لرزاند.
ایکنا   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۳:۴۴    
گروه هنر: آقای مهربان عنوان نمایشنامه ای در مورد امام رضا(ع) است که حسن دولت آبادی آن را ویژه کودک و نوجوان به نگارش درآورده.
ایکنا   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۳:۴۱    
گروه فعالیت های قرآنی: کلاس های آموزش قرآن در 4 رشته قرآنی در جامعةالقرآن شهرستان ماهشهر در حال برگزاری است.
ایکنا   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۳:۴۱    
گروه اجتماعی: امام جمعه موقت کوثر گفت: پرداخت زکات، نتیجه فرهنگ غنی اسلامی است.
ایکنا   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۳:۳۸    
گروه هنر: آئین اختتامیه نخستین مسابقه فیلمنامه نویسی جوانه در استان کهکیلویه و بویر احمد برگزار شد.
ایکنا   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۳:۳۸    
گروه جامعه: مدیرعامل سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی از برپایی تورهای گردشگری در سطح شهر تهران با محوریت اماکن مذهبی، تاریخی، فرهنگی و تفریحی همراه با برنامه های ویژه ایام فاطمیه(س) خبر داد.
ایکنا   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۳:۳۵    
گروه اندیشه: امام جمعه گرماب با اشاره به این که برخی بر این باورند که برگزاری مراسم ایام فاطمیه، سبب تضعیف دهه نخست محرم می شود ...
ایکنا   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۳:۳۵    
گروه اندیشه: مسابقه مقاله نویسی با عنوان حجاب و عفاف زن مسلمان و جایگاه زن در اسلام ویژه کارکنان زن نیروی انتظامی لرستان برگزار می شود.
ایکنا   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۳:۲۹    
گروه اجتماعی: مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی از اجرای طرح آرامش بهاری در سوگ یاس نبوی در 144 بقعه متبرکه خراسان رضوی در طول ایام نوروز 94 خبر داد.
ایکنا   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۳:۲۳    
گروه فعالیت های قرآنی: مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان وبلوچستان گفت: مسابقات سراسری قرآن و عترت همزمان با سایر استان ها 11 اردیبهشت ماه سال آینده در سیستان وبلوچستان برگزار می شود.
ایکنا   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۳:۲۰    
گروه فعالیت های قرآنی: جامعةالقرآن سرایان جزء 20 مؤسسه برتر قرآنی کشور و مقام اول را در خراسان جنوبی به دلیل کسب بالاترین نمرات توسط قرآن آموزان این مؤسسه قرآنی کسب کرد .
ایکنا   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۳:۱۴    
گروه فضای مجازی: معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران گفت: وقتی می خواهیم درباره دین در فضای مجازی صحبت کنیم باید خارج از عملکرداحساسی باشد تا ماندگارتر شود.
ایکنا   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۳:۰۸    
گروه فعالیت های قرآنی: رتبه های برتر جشنواره قرآن، نماز و عترت بخش پسران اداره کل آموزش و پرورش استان خوزستان منطقه 3 در رشته های حفظ و تفسیر قرآن کریم اعلام شد.
ایکنا   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۳:۰۸    
گروه فعالیت های قرآنی: مسئول دارالقرآن اداره تبلیغات اسلامی شهرستان زابل گفت: نشست ماهانه شورای قرآنی ظهر فردا، دوشنبه 25 اسفند در سالن اجتماعات اداره تبلیغات اسلامی زابل برگزار می شود.
ایکنا   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۳:۰۲    
گروه اجتماعی: مردم دزفول لحظات پایانی سال را با قرائت دعای توسل و زیارت عاشورا در جوار مزار شهدای گمنام سپری می کنند.
ایکنا   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۳:۰۲    
گروه بین الملل: رهبر حزب بهاراتیا جاناتا در هند ادعا کرد، مساجد اماکن دینی و عبادی نیستند، بلکه صرفاً ساختمان های معمولی هستند که هر زمان لازم باشد می توان آن ها را خراب کرد.
ایکنا   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۳:۰۲    
گروه اجتماعی: مدیرکل محیط زیست لرستان به فرمایشات اخیر رهبر معظم انقلاب در رابطه با حفاظت از محیط زیست اشاره کرد و گفت ...
ایکنا   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۲:۵۶    
گروه فعالیت های قرآنی: مدیرعامل مرکز تخصصی حفظ قرآن خراسان رضوی از عدم تحقق فرمایش رهبر معظم انقلاب مبنی بر تحقق 10 میلیون حافظ سخن گفت و گفت ...
ایکنا   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۲:۵۳    
گروه فعالیت های قرآنی: طی سال جاری تاکنون 78 برنامه تفسیر قرآن کریم توسط نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه خرم آباد برگزار شده است.
ایکنا   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۲:۴۷    
گروه اجتماعی: مدیر حج و زیارت استان زنجان از لغو پرواز 7 گروه اعزامی زنجان به حج عمره به دلیل مشکلات صدور روادید از سوی وزارت امور خارجه عربستان طی روزهای آینده خبر داد.
ایکنا   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۲:۴۷    
گروه فعالیت های قرآنی: کلاس های آموزش روخوانی و مفاهیم قرآن کریم در شهرستان ایذه در حال برگزاری است.