دوشنبه ۲۴ اردیبهشتساعت ۲۲:۱۱May 2024 13
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری بین المللی قرآن 13 اسفند 1398 - iqna.ir

خبرگزاری بین المللی قرآن 29 اسفند 1393 خبرگزاری بین المللی قرآن 29 اسفند 1394 خبرگزاری بین المللی قرآن 30 اسفند 1395 خبرگزاری بین المللی قرآن 29 اسفند 1396 خبرگزاری بین المللی قرآن 29 اسفند 1397 خبرگزاری بین المللی قرآن 31 فروردین 1398 خبرگزاری بین المللی قرآن 31 اردیبهشت 1398 خبرگزاری بین المللی قرآن 31 خرداد 1398 خبرگزاری بین المللی قرآن 31 تیر 1398 خبرگزاری بین المللی قرآن 31 مرداد 1398 خبرگزاری بین المللی قرآن 31 شهریور 1398 خبرگزاری بین المللی قرآن 30 مهر 1398 خبرگزاری بین المللی قرآن 30 آبان 1398 خبرگزاری بین المللی قرآن 30 آذر 1398 خبرگزاری بین المللی قرآن 30 دی 1398 خبرگزاری بین المللی قرآن 30 بهمن 1398 خبرگزاری بین المللی قرآن 1 اسفند 1398 خبرگزاری بین المللی قرآن 2 اسفند 1398 خبرگزاری بین المللی قرآن 3 اسفند 1398 خبرگزاری بین المللی قرآن 4 اسفند 1398 خبرگزاری بین المللی قرآن 5 اسفند 1398 خبرگزاری بین المللی قرآن 6 اسفند 1398 خبرگزاری بین المللی قرآن 7 اسفند 1398 خبرگزاری بین المللی قرآن 8 اسفند 1398 خبرگزاری بین المللی قرآن 9 اسفند 1398 خبرگزاری بین المللی قرآن 10 اسفند 1398 خبرگزاری بین المللی قرآن 11 اسفند 1398 خبرگزاری بین المللی قرآن 12 اسفند 1398 خبرگزاری بین المللی قرآن 13 اسفند 1398 خبرگزاری بین المللی قرآن 14 اسفند 1398 خبرگزاری بین المللی قرآن 15 اسفند 1398 خبرگزاری بین المللی قرآن 16 اسفند 1398 خبرگزاری بین المللی قرآن 17 اسفند 1398 خبرگزاری بین المللی قرآن 18 اسفند 1398 خبرگزاری بین المللی قرآن 19 اسفند 1398 خبرگزاری بین المللی قرآن 20 اسفند 1398 خبرگزاری بین المللی قرآن 21 اسفند 1398 خبرگزاری بین المللی قرآن 22 اسفند 1398 خبرگزاری بین المللی قرآن 23 اسفند 1398 خبرگزاری بین المللی قرآن 24 اسفند 1398 خبرگزاری بین المللی قرآن 25 اسفند 1398 خبرگزاری بین المللی قرآن 26 اسفند 1398 خبرگزاری بین المللی قرآن 27 اسفند 1398 خبرگزاری بین المللی قرآن 28 اسفند 1398 خبرگزاری بین المللی قرآن 29 اسفند 1398 
ایکنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۵ - ۰۹:۱۰    
بیماری کرونا از دی ماه گذشته در ووهان چین شیوع یافت و تاکنون به بیش از 70 کشور جهان سرایت کرده است. بسته گرافیکی بازتاب جهانی شیوع ویروس کرونا به بررسی شیوع این ویروس در چند کشور جهان پرداخته است.
ایکنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۱۷:۰۷    
این روزها انگشت اتهام همه گیری بیماری کرونا به سوی ارتباطات انسانی و وسایل ارتباطی، تجمعات همگانی نشانه رفته، اما در این میان ارائه خدمات شرط جدایی ناپذیر برخی از مشاغل مانند شبکه بانکی است.
ایکنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۱۶:۳۱    
شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در یکی از سخنرانی های خود به استفاده از فرصت ها در شرایط بحران اشاره کرد و گفت: من با تجربه این را می گویم که میزان فرصتی که در بحران ها وجود دارد در خود فرصت ها نیست ...
ایکنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۱۴:۱۰    
کتابخانه مرکزی آستان قدس رضوی با وجود تعطیلی فیزیکی و منع حضور مراجعه کنندگان به دلیل پیشگیری از شیوع بیماری کرونا، خدمات خود را از طریق پایگاه کتابخانه دیجیتال به صورت فراگیر ادامه می دهد.
ایکنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۱۳:۲۲    
رئیس کتابخانه مرکزی، مرکز اسناد و تأمین منابع علمی دانشگاه تهران نوشت: سخت نیازمند یک پایگاه برای کتاب های الکترونیک هستیم و بهتر است از فرصت شیوع کرونا برای این کار استفاده کنیم.
ایکنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۱۱:۰۷    
مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه در بازدید از مراحل ضدعفونی کردن واگن های متروی تهران از کمبود ماسک برای کارکنان مترو خبر داد و گفت: مسافران مترو به یک سوم کاهش یافته است.
ایکنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۱۰:۵۵    
پویش دانشجویی مبارزه با کرونا با همکاری معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت و معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، با نام # زندگی_دست_یاریگر_توست، راه اندازی شد.
ایکنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۰۹:۵۲    
نشست ستاد رسانه ای رونق تولید رسانه ملی و وزارت صنعت، معدن و تجارت به منظور بررسی وضعیت بازار اسفند 98 با حضور قائم مقام وزیر و معاون سیما برگزار شد.
ایکنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۰۹:۵۲    
احسان علیخانی تهیه کننده و مجری عصر جدید از ضبط قسمت های فراوان این برنامه در بهمن ماه برای آماده سازی و پخش هرشب در نوروز خبر داد.
ایکنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۰۹:۳۷    
امروزه با توجه به جایگاه و نقش رسانه ها در تحولات، رخدادها و بحران هایی که در هر جامعه روی می دهد از جمله ایران، می توانیم اهمیت رسانه ها را به طور ویژه در مرجعیت اطلاع رسانی، آموزش ...
ایکنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۰۹:۰۱    
محمد حاج ابوالقاسمی، ذاکر و پیرغلام اهل بیت(ع) دار فانی را وداع گفت.
ایکنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۲۳:۴۰    
رئیس دفتر سیاسی حماس اعلام کرد که روسیه معامله قرن را قبول ندارد، زیرا این طرح مغایر با قوانین و معیارهای بین المللی است.
ایکنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۲۳:۲۵    
آیت الله تحریری، تولیت حوزه علمیه مروی برای مواجهه با کرونا توصیه کرد: هم به توصیه پزشکان عمل کنیم، هم مجالس ذکر و توسل داشته باشیم.
ایکنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۲۳:۲۵    
چهل و سومین شماره فصلنامه علمی پژوهشی مطالعات تاریخ اسلام شامل 7 مقاله منتشر شد.
ایکنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۲۳:۲۲    
آیت الله العظمی شبیری زنجانی مصرف نیمی از سهم امام(ع) را برای درمان نیازمندان مبتلا به بیماری کرونا یا جلوگیری از ابتلای آنان مجاز دانستند.
ایکنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۲۲:۱۶    
همزمان با گسترش شیوع ویروس کرونا در ایتالیا، تعداد فوتی ها به 79 نفر افزایش یافته است.
ایکنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۲۱:۳۷    
آیت الله مکارم شیرازی از مراجع عظام تقلید در پیامی در خصوص شیوع بیماری در جامعه ضمن بیان 5 توصیه، تأکید کرد: ان شاءالله به حول و قوۀ الهی و با همکاری و بسیج عموم مردم آگاه و فهیم، جامعه پزشکی ...
ایکنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۲۰:۱۶    
ارتش سوریه امروز، 13 اسفندماه، یک فروند پهپاد ترکیه را در شرق شهر سراقب در حومه ادلب منهدم کرد.
ایکنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۲۰:۱۰    
ششمین جلسه محفل ادبی فیض به دلیل شیوع ویروس کرونا، با شعار ترویج فرهنگ همدلی و امیدبخشی، با حضور شماری از استادان و شاعران کشور به صورت مجازی برگزار شد.
ایکنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۲۰:۱۰    
سعید نمکی در پی تقدیر مقام معظم رهبری از کادر درمان، طی پیامی اظهار کرد: مدافعان جان برکف سلامت یقین کردند که رهبرشان منزلت و جایگاه رفیعشان را می بینند، می شناسند و قدر می گذارند.
ایکنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۲۰:۰۷    
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در پی درگذشت بانو کریمی مادر شهیدان محمد حسین و داوود فهمیده، پیام تسلیتی صادر کرد.
ایکنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۱۹:۴۶    
انجمن علمای یمن در بیانیه ای ضمن محکوم کردن اقدامات خشونت آمیز هندوها علیه مسلمانان، دولت هند را مسئول آن دانست.
ایکنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۱۹:۱۶    
رئیس جمهور سوریه امروز، 13 اسفندماه، با صدور بخشنامه ای موعد برگزاری انتخابات پارلمانی این کشور را مشخص کرد.
ایکنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۱۸:۵۲    
آیت الله هادوی تهرانی با بیان اینکه قرآن از برخی مسیحیان که حقیقت پیام عیسی(ع) را درک کرده اند، تعبیر به مؤمن کرده است، به مسئله رهبانیت اشاره کرد و گفت: اسلام، رهبانیت را شماتت کرده ...
ایکنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۱۷:۲۷    
در پی اقدام عربستان در به تعلیق درآوردن سفرهای حج عمره و زیارت مسجدالنبی(ص) به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا ...
ایکنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۱۷:۲۷    
بالاخره پس از گذشت حدود 11 ماه، طلسم برپایی مرحله کشوری چهارمین دوره مسابقات قرآن ورزش و جوانان شکسته شد، اما به دلیل شیوع ویروس کرونا، برپایی آن به زمانی دیگر موکول شد.
ایکنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۱۷:۱۲    
معاون درمان وزارت بهداشت طی بخش نامه ای، هرگونه تعطیلی واحدهای درمانی، درمانگاه ها و مطب های پزشکی را خارج از ساعت های اعلامی سازمان نظام پزشکی تخلف اعلام کرد.
ایکنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۱۷:۰۶    
سخنگوی شورای نگهبان تأکید کرد: طبق قانون، شورای نگهبان برای بررسی لایحه بودجه 99، 20 روز مهلت دارد.
ایکنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۱۷:۰۶    
مدیرعامل اتحادیه تشکل های قرآن و عترت کشور گفت: در شرایط کنونی کشور در مقابله با ویروس کرونا بسیاری از مؤسسات و خانه های قرآن در کشور تعطیل شده اند ...
ایکنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۱۷:۰۰    
روابط عمومی اتحادیه تشکل های قرآن و عترت کشور با مشارکت شبکه قرآن و معارف سیما، اقدام به تولید مستند از فعالیت های شاخص مؤسسات قرآنی کرده است.
ایکنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۱۶:۵۷    
ویروس کرونا تاکنون در 40 کشور جهان شیوع یافته است. شرکت توئیتر کارمندان خود را به دورکاری تشویق و همچنین پارلمان اروپا 100 فعالیت فرهنگی و سیاسی خود را در اقدامی پیشگیرانه لغو کرده است.
ایکنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۱۶:۵۷    
مراسم سیزدهمین سالروز درگذشت ابوالشهید علی اربابی به دلیل شرایط خاص کشور و جلوگیری از شیوع بیشتر کروناویروس، برگزار نخواهد شد.
ایکنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۱۶:۵۱    
دارالقرآن شهید علیزاده کرج بسته های آموزشی ویژه ای را به قرآن آموزان خود ارائه می کند.
ایکنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۱۶:۵۱    
معاون وزیر بهداشت جزئیات طرح بیماریابی خانه به خانه در مراکز بهداشت و درمانی را تشریح کرد.
ایکنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۱۶:۴۵    
رئیس جمهور در پیامی با تسلیت درگذشت مادر گرامی شهیدان والامقام حسین و داود فهمیده تأکید کرد که این مادر فداکار که همواره شکرگزار تقدیم فرزندان خود به انقلاب و اسلام بود و امام خمینی(ره) فرزند شجاع او ...
ایکنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۱۶:۴۵    
مؤسسه اهل الکساء البرز به منظور پیشگیری از شیوع بیشتر بیماری کرونا، کلاس های آموزش قرآن در ترم زمستان را به صورت تلفنی و آنلاین برپا می کند.
ایکنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۱۶:۴۲    
رئیس جمهور عراق امروز، 13 اسفندماه در جلسات جداگانه شماری از مسئولان ارشد کشوری را به دیدار پذیرفت و با آنان گفت وگو کرد.
ایکنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۱۶:۴۲    
آزمون استعدادهای درخشان قرآنی در استان آذربایجان شرقی که مقرر بود به همت دارالقرآن حسین بن علی(ع) تبریز، برگزار شود، کنسل شد.
ایکنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۱۶:۴۲    
پیچیدگی بسیاری از گرفتاری ها پیچش نظام روحی افراد است، ولی خدای متعال گره های کوری که به دست هیچ کس باز نمی شود را به آسانی می گشاید و می داند که چگونه باید بندگان مبتلا و گرفتار را به سامان برساند ...
ایکنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۱۶:۳۶    
هیئت مدیره بانک گردشگری مصوب کرد با توجه به شرایط حاکم بر اقتصاد کشور و کاهش درآمد صنوف و مشتریان به دلیل شیوع ویروس کرونا ...
ایکنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۱۶:۳۶    
اتحادیه مؤسسات و تشکل های قرآن و عترت اصفهان با همکاری 90 ائمه جمعه شهرهای این استان، هسته قرآنی را تشکیل می دهد.
ایکنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۱۶:۳۶    
شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران سه قوه با حضور سران و معاونین قوا و نیز روسای کمیسیون های ذیربط مجلس، روز سه شنبه در دفتر رئیس جمهوری تشکیل شد.
ایکنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۱۶:۲۷    
ارتش ترکیه در ادامه حمایت آشکار خود از گروه های تروریستی در سوریه، یک جنگنده سوری را که در حال عملیات علیه این گروه ها بود، هدف قرار داد.
ایکنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۱۶:۲۷    
در روزهای گذشته حداقل 50 انسان بیگناه در آتش غضب هندوهای افراطی در کشور هند سوختند. مساجد متعددی به آتش کشیده شدند و ده ها خانه و مغازه با خاک یکسان شدند ...
ایکنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۱۶:۱۲    
همتی اعلام کرد: اختیارات بانک مرکزی در خصوص تنظیم و مدیریت بازار ارز و اصلاحات نظام بانکی تا پایان سال 1399 تمدید شد.
ایکنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۱۶:۱۲    
دعای یا من ارجوه لکل خیر یکی از دعاهای مشهور در ماه شریف رجب است. از سید بن طاووس روایت شده که محمد بن ذکوان روزی نزد امام جعفر صادق (ع) رفته و از ایشان خواست که دعایی را به او آموزش دهند تا برایش ...
ایکنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۱۶:۰۰    
رهبر معظم انقلاب صبح امروز در ضمن منویاتی که به مناسبت روز درختکاری و هفته منابع طبیعی بیان کردند، تصریح کردند: دعای هفتم صحیفه سجادیه دعای بسیار خوب و خوش مضمونی است.
ایکنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۱۶:۰۰    
مدرس و پیشکسوت قرآنی کشور با بیان اینکه منظور رهبر معظم انقلاب از تربیت 10 میلیون حافظ، حفظ عمومی قرآن است، بر ضرورت تعریف مسئله حفظ آیات الهی از منظر قرآن کریم تأکید کرد.
ایکنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۱۵:۵۷    
پس از گذشت یک هفته از حمله وحشیانه نظامیان و هندوهای افراط گرای هند به مسلمانان همچنان روند جنایات علیه مسلمانان که تنها خواستار اصلاح قانون شهروندی هستند، ادامه دارد ...
ایکنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۱۵:۱۵    
رئیس سازمان بهزیستی کشور از اختصاص 10 میلیارد تومان با مساعدت بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی و واریز به حساب معلولان دارای ضایعه نخاعی و افراد دارای معلولیت شدید و خیلی شدیدی که وابسته به بستر هستند ...
ایکنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۱۵:۰۶    
شورای امنیت سازمان ملل در اطلاعیه ای تأکید کرد که امروز سه شنبه برای بررسی اوضاع عراق تشکیل جلسه می دهد.
ایکنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۱۵:۰۰    
مسئول امنیتی گردان های حزب الله عراق، رئیس دستگاه اطلاعاتی این کشور را به دست داشتن در ترور شهیدان سردار حاج قاسم سلیمانی و ابو مهدی المهندس متهم کرد.
ایکنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۱۴:۳۶    
معاون وزیر بهداشت، از اضافه شدن 835 مورد جدید به مبتلایان کرونا ویروس و فوت 11 نفر بر اثر این بیماری در کشور خبر داد.
ایکنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۱۴:۲۷    
نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت در جلسه شورای برنامه ریزی و هماهنگی بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج و زیارت از نام نویسی حدود 50 درصد زائران در کاروان های حج تمتع 99 خبر داد.
ایکنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۱۴:۲۱    
عبدالرضا مصری با اشاره به درخواست رئیس مجلس از رهبر معظم انقلاب برای ارسال مصوبه کمیسیون تلفیق در مورد لایحه بودجه 99 به شورای نگهبان به منزله مصوبه مجلس گفت ...
ایکنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۱۴:۲۱    
علی رغم اعلام مسئولان مبنی بر کشف تعداد قابل توجهی انبار احتکار ماسک و تلاش برای تولید و توزیع ماسک در کشور، در بسیاری از شهرستان ها که تاکنون مورد مشکوک به کرونا در آنها گزارش نشده ...
ایکنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۱۴:۱۲    
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با صدور بیانیه ای کشتار مسلمانان در هند را شدیداً محکوم کرد.
ایکنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۱۴:۱۲    
امیدعلی پارسا با صدور بخشنامه ای، مهلت بخشودگی جرایم قابل بخشش اسفندماه 1398 را به دلیل شیوع بیماری کرونا در کشور تا پایان خردادماه 1399 تمدید کرد.
ایکنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۱۴:۱۲    
مجمع سازمان های مردم نهاد جوانان استان تهران به منظور کمک به تأمین امنیت بهداشتی و روانی جامعه و همیاری با نهاد مربوطه از بسیج توان اجتماعی سمن های استان تهران برای مقابله با کرونا خبر داد.
ایکنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۱۴:۰۶    
وزیر بهداشت اعلام کرد: مراجعه اکیپ ها برای یافتن موارد کرونا به شکل خانه به خانه نیست و این کار از طریق ساز و کار پرونده الکترونیک انجام می شود.
ایکنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۱۴:۰۰    
بانک مرکزی مصوبه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید که توسط شورای پول و اعتبار اصلاح شده بود، را ابلاغ کرد.
ایکنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۱۳:۵۷    
عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری با محکومیت کشتار مسلمانان در هند بیان کرد: هویت انقلاب اسلامی می گوید در برابر جنایاتی که بر مسلمانان در هر نقطه جهان صورت می گیرد بی تفاوت نباشیم و انتظار می رود که ...
ایکنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۱۳:۴۵    
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در پی شیوع ویروس کرونا، بخشنامه تشکیل ستاد آموزش غیرحضوری در استان ها و واحد های دانشگاهی را ابلاغ کرد.
ایکنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۱۳:۴۵    
ثبت نام دوره آمورشی عمومی تربیت معلم قرآن کریم در شهرستان قائن آغاز شد.
ایکنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۱۳:۴۲    
نرم افزار آموزش غیر حضوری ترجمه و مفاهیم قرآن کریم ویژه آزمون طرح اعطای مدرک به حفاظ به همت دانشگاه علم و صنعت تولید شد.
ایکنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۱۳:۳۶    
نوروز به همدلی و به فکر یکدیگر بودن، زیباست. نوروزمان را با کمک کردن به یکدیگر معنایی دگر ببخشیم.
ایکنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۱۳:۳۰    
گروه بین المللی لیلة القدر تهران 313 اثر خود را که بدون ساز اجرا شده به شبکه رادیویی قرآن اهدا کرد.
ایکنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۱۳:۳۰    
گروه چندرسانه ای شماره چهلم از سال چهارم نشریه رایحه، ویژه نامه اختتامیه بیست وسومین جشنواره ملی قرآن دانشجویان ایران است که در سرفصل های گزارش آئین افتتاحیه ...
ایکنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۱۳:۰۶    
عبدالله دوم ، پادشاه اردن بر محوریت مسئله فلسطین و لزوم تشدید تلاش ها برای دستیابی به صلح جامع و پایدار و تأمین امنیت کشور مستقل فلسطین در مرزهای 1967 به پایتختی قدس شرقی تأکید کرد.
ایکنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۱۳:۰۶    
هیئت پانزده نفره متشکل از دانشجویان و استادان ایالت های مختلف هندوستان برای گذراندن دوره آموزش کوتاه مدت بیست روزه وارد جامعةالمصطفی(ص) واحد گرگان شدند.
ایکنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۱۳:۰۰    
نرم افزار فرهنگنامه پیامبر(ص) در قرآن کریم به همت شرکت نسیم شاخص اطلاعات نور (نشان) وابسته به مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی تولید شد و به زودی عرضه می شود.
ایکنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۱۳:۰۰    
آیت الله مظاهری نظر فقهی خود را درباره غسل و کفن و نماز میت افرادی که از طریق کرونا از دنیا رفته اند اعلام کردند.
ایکنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۱۲:۵۷    
دارالفتوای مصر ضمن محکوم کردن عملیات نظامی ترکیه در شمال سوریه، این حملات را نقض قوانین بین المللی دانست.
ایکنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۱۲:۵۱    
حضرت آیت الله خامنه ای با تأکید بر رعایت توصیه ها و دستورالعمل های مسئولان در خصوص پیشگیری و جلوگیری از آلودگی، افزودند: از این دستورها نباید تخطی شود ...
ایکنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۱۲:۵۱    
رئیس شورای اسلامی شهر تهران در ابتدای دویست و سومین جلسه شورا، گفت: از خیران و چهره های شاخص فرهنگی، ورزشی و هنری کشور که در سوانحی نظیر سیل و زلزله یا رخداد های مذهبی نظیر اربعین در کمک رسانی به ...
ایکنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۱۲:۴۵    
حجت الاسلام والمسلمین مسعودی در ویژه برنامه جواد الائمه رادیو معارف به تبیین سیره فردی و اجتماعی امام جواد (ع) می پردازد.
ایکنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۱۲:۴۵    
فهرست برترین تازه های کتاب منتشرشده در هر ماه به همت مؤسسه خانه کتاب معرفی می شوند.
ایکنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۱۲:۴۲    
رهبر معظم انقلاب در پیامی درگذشت سیدمحمد میرمحمدی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، را تسلیت گفتند.
ایکنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۱۲:۳۰    
پیشکسوت قرآنی کشورمان با تأکید بر درگیری دنیا با کرونا و اینکه افزایش ارتباط مدبرانه با قرآن بهترین راه برای ایجاد آرامش روانی است ...
ایکنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۱۲:۲۱    
حضرت آیت الله خامنه ای با تأکید بر رعایت توصیه ها و دستورالعمل های مسئولان در خصوص پیشگیری و جلوگیری از آلودگی، افزودند: از این دستورها نباید تخطی شود ...
ایکنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۱۲:۲۱    
تمامی جریمه های دیرکرد کتاب های امانت گرفته شده اعضای کتابخانه های سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در سال جاری بخشیده می شود.
ایکنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۱۲:۱۲    
گروه های مقاومت در فلسطین تأکید کردند: نتایج انتخابات اخیر در اسرائیل هیچ تغییری در ماهیت سیاست های این رژیم و به دنبال آن مقاومت ملت فلسطین ایجاد نخواهد کرد ...
ایکنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۱۲:۰۶    
حضرت آیت الله خامنه ای با تأکید بر رعایت توصیه ها و دستورالعمل های مسئولان در خصوص پیشگیری و جلوگیری از آلودگی، افزودند: از این دستورها نباید تخطی شود ...
ایکنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۱۱:۵۱    
مدیرعامل به نشر (انتشارات آستان قدس رضوی) گفت: در سال جاری شاهد افزایش چاپ 35 عنوان کتاب و افزایش تجدید چاپ 72 عنوان کتاب هستیم که نشان از افزایش 45 درصدی کل تولیدات تاکنون نسبت به برنامه ارائه شده ...
ایکنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۱۱:۴۵    
مقامات پاکستانی امروز نتیجه آزمایش یک مورد کروناویروس جدید را مثبت اعلام کردند که به این ترتیب، تا کنون پنج مورد ابتلا به این بیماری در پاکستان تأیید شده است.
ایکنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۱۱:۴۲    
سرپرست اسبق وزارت امور اقتصادی و دارایی گفت: با توجه به اتفاقاتی که در مجموعه کلان اقتصاد صورت گرفته ...
ایکنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۱۱:۴۲    
کمیسیون انتخابات اسرائیل با آغاز شمارش آراء این انتخابات از پیشتازی حزب بنیامین نتانیاهو خبر داده است.
ایکنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۱۱:۴۲    
برای برخی از اذهان مردم مواجهه با کرونا به مسأله مرگ و زندگی تبدیل شده است. به همین دلیل غریزه بقا، کلیدی ترین عنصر در همه رفتارها و سیاستگذاری های فردی و جمعی شده است.
ایکنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۱۱:۳۶    
رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش، اقدام شبکه آموزش را ایجاد فرصت برابر دانست و گفت: این آموزش مکمل است و جایگزین نیست و از طریق آموزش های ارائه شده در این شبکه تلاش می کنیم که فرصت ...
ایکنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۱۱:۱۵    
برنامه خوشبخت اولین مستند خانوادگی شبکه قرآن و معارف سیماست که از شنبه تا چهارشنبه به روی آنتن می رود. در این برنامه که یک زوج اجرای آن را برعهده دارند چه می گذرد؟
ایکنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۱۱:۰۵    
در پی سفر ترامپ، رئیس جمهور آمریکا به هند، هندوهای متعصب در بسیاری از مناطق این کشور علیه مسلمانان اقداماتی را انجام داده اند، نظیر به آتش کشیدن مساجد، زنده زنده سوزاندن مسلمانان در خانه هایشان ...
ایکنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۱۱:۰۵    
کتاب روش های ایجاد انگیزه از سری کتاب های روش های سخنرانی دینی به قلم مسعود سلمه ای و از سوی معاونت تبلیغ حوزه های علمیه به چاپ رسید.
ایکنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۱۱:۰۵    
کتاب خشونت اجتماعی از منظر قرآن کریم با رویکرد شبهه پژوهی به قلم علی مدبر (اسلامی) و از سوی پژوهشکده فرهنگ و معارف قرآن به چاپ رسید.
ایکنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۱۱:۰۵    
یک استاد دانشگاه و جامعه شناس گفت: سلبریتی افرادی مشهورند که الزاماً هنرمند نیستند. وقتی فردی بدون داشتن پشتوانه علمی یا هنری و فقط به واسطه تبلیغات و برخی زد و بند های خاص به شهرت می رسد ...
ایکنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۱۰:۵۶    
آئین غبارروبی و عطرافشانی بقعه متبرکه بی بی حسنیه(س) تربت حیدریه با حضور جمعی از مسئولان این شهرستان برگزار شد.
ایکنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۱۰:۵۶    
ناظران و کارشناسان سوری معتقدند که آزادسازی سراقب تأکیدی است بر اینکه در روزهای آینده شاهد پیروزی های بیشتر ارتش سوریه خواهیم بود ...
ایکنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۱۰:۵۰    
شبکه قرآن و معارف سیما با توجه به شرایط حاکم در جامعه و به منظور دفع بلا و گرفتاری با توسل به قرآن و دعا ...
ایکنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۱۰:۴۷    
وزیر دفاع آمریکا گفت: براساس توافقنامه صلح با طالبان، خروج سربازان آمریکایی از افغانستان باید تا 10 روز دیگر آغاز شود.
  • ۱