پنجشنبه ۲۷ اردیبهشتساعت ۲۱:۲۶May 2024 16
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری بین المللی قرآن 28 بهمن 1401 - iqna.ir

خبرگزاری بین المللی قرآن 29 اسفند 1393 خبرگزاری بین المللی قرآن 29 اسفند 1394 خبرگزاری بین المللی قرآن 30 اسفند 1395 خبرگزاری بین المللی قرآن 29 اسفند 1396 خبرگزاری بین المللی قرآن 29 اسفند 1397 خبرگزاری بین المللی قرآن 29 اسفند 1398 خبرگزاری بین المللی قرآن 30 اسفند 1399 خبرگزاری بین المللی قرآن 29 اسفند 1400 خبرگزاری بین المللی قرآن 31 فروردین 1401 خبرگزاری بین المللی قرآن 21 اردیبهشت 1401 خبرگزاری بین المللی قرآن 7 خرداد 1401 خبرگزاری بین المللی قرآن 31 تیر 1401 خبرگزاری بین المللی قرآن 31 مرداد 1401 خبرگزاری بین المللی قرآن 31 شهریور 1401 خبرگزاری بین المللی قرآن 30 مهر 1401 خبرگزاری بین المللی قرآن 30 آبان 1401 خبرگزاری بین المللی قرآن 30 آذر 1401 خبرگزاری بین المللی قرآن 30 دی 1401 خبرگزاری بین المللی قرآن 1 اسفند 1401 خبرگزاری بین المللی قرآن 1 بهمن 1401 خبرگزاری بین المللی قرآن 2 بهمن 1401 خبرگزاری بین المللی قرآن 3 بهمن 1401 خبرگزاری بین المللی قرآن 4 بهمن 1401 خبرگزاری بین المللی قرآن 5 بهمن 1401 خبرگزاری بین المللی قرآن 6 بهمن 1401 خبرگزاری بین المللی قرآن 7 بهمن 1401 خبرگزاری بین المللی قرآن 8 بهمن 1401 خبرگزاری بین المللی قرآن 9 بهمن 1401 خبرگزاری بین المللی قرآن 10 بهمن 1401 خبرگزاری بین المللی قرآن 11 بهمن 1401 خبرگزاری بین المللی قرآن 12 بهمن 1401 خبرگزاری بین المللی قرآن 13 بهمن 1401 خبرگزاری بین المللی قرآن 14 بهمن 1401 خبرگزاری بین المللی قرآن 15 بهمن 1401 خبرگزاری بین المللی قرآن 16 بهمن 1401 خبرگزاری بین المللی قرآن 17 بهمن 1401 خبرگزاری بین المللی قرآن 18 بهمن 1401 خبرگزاری بین المللی قرآن 19 بهمن 1401 خبرگزاری بین المللی قرآن 20 بهمن 1401 خبرگزاری بین المللی قرآن 21 بهمن 1401 خبرگزاری بین المللی قرآن 22 بهمن 1401 خبرگزاری بین المللی قرآن 23 بهمن 1401 خبرگزاری بین المللی قرآن 24 بهمن 1401 خبرگزاری بین المللی قرآن 25 بهمن 1401 خبرگزاری بین المللی قرآن 26 بهمن 1401 خبرگزاری بین المللی قرآن 27 بهمن 1401 خبرگزاری بین المللی قرآن 28 بهمن 1401 خبرگزاری بین المللی قرآن 29 بهمن 1401 خبرگزاری بین المللی قرآن 30 بهمن 1401 
ایکنا   ۱۴۰۱/۱۱/۲۹ - ۱۴:۰۹    
نشست مجازی با موضوع نعت حضرت محمد (ص) در ادب پارسی که به همت گروه بین المللی هندیران، شامگاه 28 بهمن، به مناسب مبعث رسول مکرم اسلام، با حضور شاعران، خوشنویسان و دیگر هنرمندان داخلی و خارجی، برگزار شد.
ایکنا   ۱۴۰۱/۱۱/۲۹ - ۱۳:۳۶    
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه وبویراحمد به همراه مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه و برخی از معاونین با خانواده شهید مدافع سلامت استان شهید محمد زارعی دیدار کردند.
ایکنا   ۱۴۰۱/۱۱/۲۹ - ۱۰:۲۷    
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان گفت: یک طلبه جوان سقزی توسط افراد ناشناس و با ضرب گلوله به شهادت رسید.
ایکنا   ۱۴۰۱/۱۱/۲۹ - ۰۹:۲۷    
معاون استاندار یزد گفت: با بعثت پیامبر اسلام، خردگرایی و معنویت بر خرافه گرایی و جهل برتری یافت و بشریت از بند اسارت نفسانیات و شرارت به در آمد، در واقع مبعث هنگامه بلوغ و نقطه پایانی بر شرک ...
ایکنا   ۱۴۰۱/۱۱/۲۹ - ۰۲:۱۴    
داوران مسابقات عصر تعزیه که از 23 بهمن در پردیس تئاتر تهران آغاز شده، از اهمیت برگزاری این رویداد و نقش آن در شناسایی استعدادها و ادامه حیات هنر تعزیه سخن گفتند.
ایکنا   ۱۴۰۱/۱۱/۲۸ - ۲۳:۵۹    
حسن روح الامین هنرمند نقاش به مناسبت سالروز مبعث حضرت محمد(ص) از تابلوی نجاتِ دختران رونمایی کرد.
ایکنا   ۱۴۰۱/۱۱/۲۸ - ۲۳:۵۷    
همزمان با فرارسیدن مبعث رسول گرامی اسلام جشن خانوادگی نخبگان قرآنی قم در حسینیه شهدا برگزار شد.
ایکنا   ۱۴۰۱/۱۱/۲۸ - ۲۳:۵۴    
در حمله وحشیانه تروریست های داعش به غیرنظامیان سوری که در حال جمع آوری قارچ در شرق حمص بودند، 53 نفر به شهادت رسیدند.
ایکنا   ۱۴۰۱/۱۱/۲۸ - ۲۳:۳۶    
زمینه رونق گردشگری در شهری که به میراث جهانی شهره دارد، با تأمین زیرساخت هایی ممکن می شود و در این راستا همزمان با شب بعثت پیامبر اسلام، شرکت اختصاصی هواپیمایی در استان یزد فعالیت خود را آغاز کرد.
ایکنا   ۱۴۰۱/۱۱/۲۸ - ۲۳:۳۰    
رئیس دانشگاه فرهنگیان گلستان با بیان اینکه هدف اصلی جشنواره اقوام معرفی فرهنگ اقوام مختلف در بین دانشگاه های و دانشجویان سراسر کشور است ...
ایکنا   ۱۴۰۱/۱۱/۲۸ - ۲۳:۱۵    
پیکر شهید تازه تفحص شده دوران دفاع مقدس علیرضا بادرام امروز با حضور پرشور مردم انقلابی و قدرشناس قم تشییع و در گلزار شهدای این شهر به خاک سپرده شد.
ایکنا   ۱۴۰۱/۱۱/۲۸ - ۲۳:۱۵    
ویژه برنامه سالروز مبعث پیامبراکرم(ص) شنبه، 29 بهمن ماه در آستان حضرت عبدالعظیم(ع) برگزار می شود.
ایکنا   ۱۴۰۱/۱۱/۲۸ - ۲۲:۴۹    
حسن ناهید، موسیقیدان پیشکسوت ایرانی دارفانی را وداع گفت.
ایکنا   ۱۴۰۱/۱۱/۲۸ - ۲۱:۵۷    
برنامه بدون تعارف این هفته به سراغ خلبان هلی کوپتری رفته است که حضور پر شور مردم در یوم الله 22 بهمن را به تصویر کشیده است.
ایکنا   ۱۴۰۱/۱۱/۲۸ - ۲۱:۵۴    
زنده یاد دکتر محمدعلی لسانی فشارکی در یک گفت وگوی قدیمی با ایکنا گفته است: انا لله و انا الیه راجعون ، زمانی که من در 24 ساعت، 28 ساعت پرتوان و با انرژی می توانستم در اختیار امثال شما باشم ...
ایکنا   ۱۴۰۱/۱۱/۲۸ - ۲۱:۴۵    
فرمانده سپاه البرز با تاکید براینکه چیزی که امروز باعث گرفتاری برخی از مسلمانان و کشورهای مسلمان منطقه شده است، دوری از قرآن است ...
ایکنا   ۱۴۰۱/۱۱/۲۸ - ۲۱:۴۴    
موسسه فرهنگی الکوثر به مناسبت مبعث حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی(ص) جشن باشکوهی را در لاهه هلند برگزار می کند.
ایکنا   ۱۴۰۱/۱۱/۲۸ - ۲۱:۴۲    
ششمین نمایشگاه کتاب دین با بهره مندی از ظرفیت غرفه های بین المللی از جمله انتشارات حرم حضرت ابوالفضل(ع) میزبان مخاطبان بین المللی است.
ایکنا   ۱۴۰۱/۱۱/۲۸ - ۲۱:۳۶    
استاد حوزه علمیه خواهران گفت: رشته کلام ابزار دفاع از اصول دین است و افراد را برای پاسخگویی به شبهات آماده می کند.
ایکنا   ۱۴۰۱/۱۱/۲۸ - ۲۱:۲۹    
مسئولان استان نجف از آغاز اجرای طرح امنیتی و خدماتی و آماده باش تمامی ادارات برای مراسم بعثت پیامبر اکرم (ص) در یکشنبه خبر دادند.
ایکنا   ۱۴۰۱/۱۱/۲۸ - ۲۱:۱۹    
رهبر جنبش انصارالله یمن از قرآن کریم بالاترین منبع آگاهی و بصیرت برای مقابله با دشمنان یاد کرد و گفت: این کتاب الهی پایه و ستون اصلی ارزش ها و اصول ماست.
ایکنا   ۱۴۰۱/۱۱/۲۸ - ۲۰:۵۷    
طی مراسمی با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر تعداد 11 نفر از طلاب مدارس علمیه این شهرستان به مناسبت جشن مبعث پیامبر اسلام(ص) در محله ایثار بوشهر معمم شدند.
ایکنا   ۱۴۰۱/۱۱/۲۸ - ۱۹:۲۷    
معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: جشنواره سرو سیمین 7، فرصتی برای حضور آثار هنرمندان بین المللی از کشورهای همسایه است که پیوند تمدنی ما را با این کشورها تقویت می کند و برای ...
ایکنا   ۱۴۰۱/۱۱/۲۸ - ۱۸:۵۰    
با حضور مدیران مدارس علمیه جهان تشیع، همایش بین المللی حوزه های علمیه و میراث جهانی اهل بیت(ع) برگزار می شود.
ایکنا   ۱۴۰۱/۱۱/۲۸ - ۱۸:۴۴    
27 رجب، سالروز مبعوث شدن پیامبر رحمت و دوستی و هدایت انسان ها از جهل و نادانی است. به مناسبت سالروز تجلی رحمت الهی، متن های ادبی، اشعار کوتاه، پیام های تبریک ویژه بعثت حضرت رسول اکرم (ص) ارائه می شود.
ایکنا   ۱۴۰۱/۱۱/۲۸ - ۱۸:۴۱    
سفیر جدید جمهوری اسلامی ایران در الجزایر با حضور در سازمان مرکزی جامعةالمصطفی العالمیه، با حجت الاسلام عباسی دیدار و گفتگو کرد.
ایکنا   ۱۴۰۱/۱۱/۲۸ - ۱۸:۳۹    
معاون امور هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به مناسبت سی و هشتمین جشنواره موسیقی فجر پیام داد.
ایکنا   ۱۴۰۱/۱۱/۲۸ - ۱۸:۳۹    
در آستانه عید مبعث؛ عید برگزیده شدن پیامبر رحمت و مهربانی به رسالت، مجموعه ای از مولودی های مداحان بنام کشور، تقدیم مخاطبان گرامی می شود.
ایکنا   ۱۴۰۱/۱۱/۲۸ - ۱۸:۲۶    
طرح رایگان هنر در مناطق محروم، کمتر توسعه یافته و شهر های مرزی کرمانشاه توسط اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در دو مرحله در شهرستان های استان به اجرا در آمده است.
ایکنا   ۱۴۰۱/۱۱/۲۸ - ۱۸:۲۶    
با مشارکت جامعةالمصطفی(ص) العالمیه و موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره)، سومین پیش همایش علوم انسانی اسلامی در اندیشه علامه محمد تقی مصباح یزدی دوشنبه اول اسفندماه برگزار می شود.
ایکنا   ۱۴۰۱/۱۱/۲۸ - ۱۷:۰۵    
تولیت آستان مقدس کاظمین(ع) از مشارکت بیش از 12 میلیون زائر در مراسم سالروز شهادت امام موسی کاظم(ع) در حرم مطهر این امام همام در کاظمین خبر داد.
ایکنا   ۱۴۰۱/۱۱/۲۸ - ۱۷:۰۲    
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل با اشاره به کمک مالی اسرائیل در زلزله اخیر ترکیه خطاب به ملت این کشور گفت ...
ایکنا   ۱۴۰۱/۱۱/۲۸ - ۱۶:۵۶    
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: انگیزه مسئولان برای خدمت به مردم باید بیشتر شود چراکه مردم با حضور در 22 بهمن وظیفه خود عمل کردند و مسئولان باید خود را بیشتر از قبل آماده کنند زیرا تکلیف ...
ایکنا   ۱۴۰۱/۱۱/۲۸ - ۱۶:۵۶    
امام جمعه تویسرکان گفت: به فرموده امام علی(ع)، رسول خدا(ص) مبعوث شد تا مردم را به صراط مستقیم هدایت کند و با قرآن، عظمت خداوند یکتا را به جهانیان بشناساند.
ایکنا   ۱۴۰۱/۱۱/۲۸ - ۱۶:۵۰    
معاون تبلیغات اسلامی حرم مطهر رضوی گفت: همزمان با 26 ماه رجب المرجب و فرارسیدن سالروز مبعث رسول اسلام(ص) ویژه برنامه های جشن و شادمانی متنوعی برای زائران و مجاوران امام رضا(ع) در حرم مطهر رضوی تدارک ...
ایکنا   ۱۴۰۱/۱۱/۲۸ - ۱۶:۵۰    
امام جمعه میاندوآب گفت: مردم در 22 بهمن با یک اشاره رهبر معظم انقلاب به صحنه آمده و ولایت مداری و حضور خود را در صحنه و دفاع از نظام و انقلاب اسلامی را به دنیا نشان دادند.
ایکنا   ۱۴۰۱/۱۱/۲۸ - ۱۶:۴۱    
امام جمعه چهاربرج گفت: یکی از عوامل تحکیم خانواده وجود صبر است که شرط محقق شدن آن دارا بودن این ویژگی در اعضای خانواده است.
ایکنا   ۱۴۰۱/۱۱/۲۸ - ۱۶:۳۵    
امام جمعه ساری با اشاره به حماسه مردم در راهپیمایی 22 بهمن گفت: پیام 22 بهمن این است که فرهنگ دین و دینداری بین مردم زنده است و این فرهنگ با حضور معنوی و صدور آن منجر به فروپاشی نظام سلطه استکبار ...
ایکنا   ۱۴۰۱/۱۱/۲۸ - ۱۶:۳۲    
امام جمعه موقت کرمانشاه به حضور با شکوه مردم در راهپیمایی 22 بهمن اشاره کرد و گفت: حضور میلیونی مردم در راهپیمایی 22 بهمن تجدید میثاق دوباره مردم با آرمان های انقلاب اسلامی بود.
ایکنا   ۱۴۰۱/۱۱/۲۸ - ۱۶:۲۰    
امام جمعه سنندج عفو رهبری و آزادی بازداشتی های حوادث اخیر نویدبخش آینده ای روشن برای کشور است، گفت: امیدواریم تمام زندانیان حوادث اخیر به زودی آزاد شوند، همچنانکه از سوی مسئولان این مژده داده شده است.
ایکنا   ۱۴۰۱/۱۱/۲۸ - ۱۶:۲۰    
امام جمعه مهاباد گفت: امروز هم دولت مردان و مسئولان باید به صورت جهادی در صحنه حل مشکلات و دغدغه های مردم حضور یافته و دین خود را نسبت به آحاد جامعه ادا کنند.
ایکنا   ۱۴۰۱/۱۱/۲۸ - ۱۶:۱۷    
نماینده ولی فقیه در استان فارس مبعث پیامبر اسلام(ص) را بزرگترین رخداد عالم دانست و گفت: نخستین آیات قرآن در این روز به قلب نازنین پیامبر(ص) نازل شد و باید از آیات قرآن همواره در طول زندگی حتی در ...
ایکنا   ۱۴۰۱/۱۱/۲۸ - ۱۶:۰۵    
امام جمعه اهل سنت ارومیه گفت: اقتصاد مقاومتی به معنای هزینه نکردن نیست بلکه نباید به کشورهای اجنبی وابسته شویم.
ایکنا   ۱۴۰۱/۱۱/۲۸ - ۱۶:۰۵    
طرح رایگان هنر در مناطق محروم، کمتر توسعه یافته و شهر های مرزی کرمانشاه توسط اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در دو مرحله در شهرستان های استان به اجرا در آمده است.
ایکنا   ۱۴۰۱/۱۱/۲۸ - ۱۶:۰۲    
امام جمعه موقت بیرجند گفت: در عصر جاهلیت مدرن امروز دوای درد مردم قرآن کریم است، اما در شأن قرآن کریم کم کاری کرده ایم.
ایکنا   ۱۴۰۱/۱۱/۲۸ - ۱۶:۰۲    
امام جمعه ایلام با بیان اینکه هدف بعثت رسول اکرم(ص) در قرآن کریم بیان آیات الهی بر مردم بیان شده است ...
ایکنا   ۱۴۰۱/۱۱/۲۸ - ۱۶:۰۲    
امام جمعه اهواز با تصریح به اینکه نفت فروشی و خام فروشی، ادامه مصیبت های اقتصادی برای کشور است، گفت: لازمه شتاب بخشیدن به ایجاد صنایع پایین دستی این است که همه نخبگان در کنار هم قرار بگیرند و تقسیم ...
ایکنا   ۱۴۰۱/۱۱/۲۸ - ۱۶:۰۲    
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان با یادآوری اینکه اساس تفکر دولت حل مشکلات با همکاری مردم است، گفت: در کنار حضور در میان مردم، باید مسیری برای شناسایی مشکلات آنان تعریف کرد.
ایکنا   ۱۴۰۱/۱۱/۲۸ - ۱۵:۵۶    
امام جمعه موقت موقت جمعه ارومیه گفت: ایجاد شبهه در اذهان نسل جوان در دستور کار استکبار قرار گرفته که باید با روشن سازی حقایق مانع آن شد.
ایکنا   ۱۴۰۱/۱۱/۲۸ - ۱۵:۵۶    
امام جمعه موقت ملایر گفت: بعثت با غدیر تکمیل و رسالت با امامت تکمیل می شود و این آیه اکمال به صراحت بیان شده است.
ایکنا   ۱۴۰۱/۱۱/۲۸ - ۱۵:۵۰    
امام جمعه همدان با بیان اینکه تعالیم و آموزه های پیامبر بزرگوار اسلام تربیت کننده و رشد دهنده و استعدادها و ظرفیت های بشر را به فعلیت می رساند ...
ایکنا   ۱۴۰۱/۱۱/۲۸ - ۱۵:۳۵    
مرحله نهایی چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن خانواده های کارکنان و بانوان شاغل فراجا، 26 بهمن ماه در مشهد آغاز شد و 500 نفر از برگزیدگان مرحله نیمه نهایی، طی دو روز با یکدیگر به رقابت پرداختند ...
ایکنا   ۱۴۰۱/۱۱/۲۸ - ۱۵:۳۵    
مدیر مدرسه علمیه حضرت آمنه(س) فریدونکنار از برتری یک طلبه از این شهرستان در پنجمین جشنواره بین المللی قرآن و عترت طلاب و خانواده آنها در کشور خبر داد.
ایکنا   ۱۴۰۱/۱۱/۲۸ - ۱۵:۲۶    
امام جمعه شاهدیه یکی از اهداف مهم بعثت را آگاهی بخشی و مبارزه با جهل برشمرد و گفت: هدف از این عید بزرگ یادآوری یک درس است که چگونه پیامبر اسلام با دست خالی و تنها در برابر آن همه انحرافات ایستاد و در ...
ایکنا   ۱۴۰۱/۱۱/۲۸ - ۱۵:۲۶    
نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به اینکه مبعث رسول اکرم(ص) محور وحدت مسلمان در دینداری است، گفت: باید به ابعاد مختلف روز مبعث توجه شود چراکه محور تبلیغات دینی، نبی مکرم اسلام است.
ایکنا   ۱۴۰۱/۱۱/۲۸ - ۱۵:۲۶    
نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: این مردم هستند که زندگی عفیفانه را می پسندند و باور دارند که بدون حجاب، زندگی عفیفانه قابل اقامه نیست.
ایکنا   ۱۴۰۱/۱۱/۲۸ - ۱۵:۲۶    
انجمن ایرانی مطالعات قرآنی و فرهنگ اسلامی در پیامی ضایعه درگذشت محمدعلی لسانی فشارکی، استاد دانشگاه و قرآن پژوه را تسلیت گفت.
ایکنا   ۱۴۰۱/۱۱/۲۸ - ۱۵:۱۷    
حجت الاسلام محمدقاسم لیوانی گفت: شیوه و سیره نبی مکرم اسلام(ص) و ائمه اطهار(ع) که قرآن نیز گویای این مسئله است، می تواند بهترین الگو برای زندگی اخوت آمیز در جامعه اسلامی و جامعه بشری باشد.
ایکنا   ۱۴۰۱/۱۱/۲۸ - ۱۴:۴۷    
نماینده ولی فقیه در استان گیلان گفت: با توجه به عضویت ایران در سازمان شانگ های و دیگر اجلاس ها باید بتوانیم از این فرصت ها استفاده کنیم و ظرفیت های نخبگان در تولید به کار گرفته شود و روابط اقتصادی با ...
ایکنا   ۱۴۰۱/۱۱/۲۸ - ۱۴:۴۱    
نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی گفت: نخستین کار مسئولان احیای نماز است و مدیران باید نخستین نفراتی باشند که در برگزاری نماز جماعت ادارات حاضر می شوند زیرا این موضوع سبب اصلاح شدن افراد می شود.
ایکنا   ۱۴۰۱/۱۱/۲۸ - ۱۴:۲۶    
محمد کرمی گفت: امروز وظیفه ما به عنوان خدمتگزار، خدمت صادقانه به مردم است بنابراین همه باید در میدان جنگ اقتصادی در مقابل دشمن ایستادگی کنیم.
ایکنا   ۱۴۰۱/۱۱/۲۸ - ۱۴:۲۶    
امام جمعه کرمان آگاه سازی انسان، زدودن جهل و نادانی و تربیت و تزکیه انسان را مأموریت اصلی بعثت برشمرد و گفت ...
ایکنا   ۱۴۰۱/۱۱/۲۸ - ۱۴:۲۶    
امام جمعه لنده گفت: سفر اخیر رئیس جمهور به کشور چین دستاوردهای مهمی برای کشور خواهد داشت که امیدواریم در حوزه اقتصاد، صنعت، کشاورزی و معیشت مردم تأثیرگذار باشد.
ایکنا   ۱۴۰۱/۱۱/۲۸ - ۱۴:۲۴    
همایش بین المللی هنر متعهد در حمایت از قدس شریف به همت کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین نهاد ریاست جمهوری اسلامی ایران در تهران برگزار می گردد.
ایکنا   ۱۴۰۱/۱۱/۲۸ - ۱۴:۲۰    
فیلمبرداری نمایش کوتاه ردپایی تا بهشت به نویسندگی و کارگردانی رحمان آذری و تهیه کنندگی سید محمد میرحبیبی امروز جمعه در لوکیشن کرج کلید خورد.
ایکنا   ۱۴۰۱/۱۱/۲۸ - ۱۴:۲۰    
جشن مبعث پیامبر اسلام(ص) همراه با اقامه نماز مغرب و عشاء در آستان مقدس امامزاده حسین(ع) قزوین برگزار می شود.
ایکنا   ۱۴۰۱/۱۱/۲۸ - ۱۴:۱۷    
معاون تبلیغات و روابط عمومی سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: دورنمای زندگی ما در دنیا و آخرت با روایتی از پیامبر(ص) مشخص شده که فرمودند: اگر زندگی سعادتمندان، مرگ شهیدان ...
ایکنا   ۱۴۰۱/۱۱/۲۸ - ۱۴:۱۷    
سفر یک هیئت نظامی بلندپایه مراکش به اسرائیل، تصمیم اسرای فلسطینی برای تحصن پس از نماز جمعه، حضور 80 هزار نمازگزار فلسطینی در نماز جمعه مسجدالاقصی ...
ایکنا   ۱۴۰۱/۱۱/۲۸ - ۱۴:۱۲    
دوره تکمیلی کارگاه آموزشی عفاف و حجاب با عنوان آرامش در زندگی عفیفانه با همکاری مدرسه علمیه حضرت آمنه(س) فریدونکنار در سالن همایش دانشکده علوم قرآنی شهرستان آمل برگزار شد.
ایکنا   ۱۴۰۱/۱۱/۲۸ - ۱۳:۲۰    
نفرات برتر در مرحله نهایی چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن خانواده های کارکنان و بانوان شاغل فراجا اعلام شد.
ایکنا   ۱۴۰۱/۱۱/۲۸ - ۱۳:۲۰    
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز، 28 بهمن ماه برای بررسی روند رسیدگی به وضعیت مردم زلزله زده به خوی سفر کرد.
ایکنا   ۱۴۰۱/۱۱/۲۸ - ۱۳:۱۹    
حجت الاسلام حاج علی اکبری در خطبه نخست نماز جمعه تهران با بیان اینکه انقلاب اسلامی فراهم کننده مقدمات ظهور محسوب می شود، گفت: درواقع جمهوری اسلامی ایران پرچم برافراشته مبارزه با جاهلیت مدرن است.
ایکنا   ۱۴۰۱/۱۱/۲۸ - ۱۳:۱۷    
همزمان با عید مبعث محفل انس با قرآن و عترت با حضور حافظان و قاریان نوجوان و جوان در آمل برگزار می شود.
ایکنا   ۱۴۰۱/۱۱/۲۸ - ۱۳:۰۲    
سردار محمد تقوی گفت: حضور مردم در راهپیمایی امسال به گواهی دوست و دشمن مثل و همانندی در چند سال گذشته نداشت در شرایطی که همه بلندگوهای دشمن در پی جدا کردن امت از امام(ره) بود و می خواستند بین مردم و ...
ایکنا   ۱۴۰۱/۱۱/۲۸ - ۱۲:۵۶    
تصمیم محمد بن سلمان ، ولیعهد عربستان سعودی مبنی بر ایجاد بزرگترین داون تاون در شهر ریاض، خشم عربستانی ها و مسلمانان سایر کشورهای جهان را برانگیخت.
ایکنا   ۱۴۰۱/۱۱/۲۸ - ۱۲:۵۰    
صاحب تفسیر مشکاة گفت: اصل اولیه در اسلام، بهره مندی از نعمت های الهی و برخورداری از طیبات رزق است، اما در این میان اسلام راهکارهایی را برای بهره مندی از نعمت های الهی ارائه داده است.
ایکنا   ۱۴۰۱/۱۱/۲۸ - ۱۲:۴۴    
آیین سوگواری و عزادای شهادت امام موسی کاظم(ع) با حضور میلیون ها عزادار عراقی و برخی کشورهای جهان در کاظمین برگزار شد.
ایکنا   ۱۴۰۱/۱۱/۲۸ - ۱۲:۱۹    
اشک را مهلت ندادیم خاطرات زهرا یوسفیان همسر شهید ابوالفضل محمدی روانه بازار نشر شد.
ایکنا   ۱۴۰۱/۱۱/۲۸ - ۱۲:۰۵    
تصویری از یک نسخه قدیمی و دست نویس قرآن(کپی برابر اصل) منسوب به خط امام علی(ع) در دومین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم در کربلای معلی در معرض دید عموم قرار گرفته است.
ایکنا   ۱۴۰۱/۱۱/۲۸ - ۱۱:۵۴    
جدیدترین دیوارنگاره میدان ولی عصر(عج) پایتخت به مناسبت سالروز مبعث رسول اکرم(ص) با عنوان ای مهر جهان آرا محمد(ص) رونمایی شد.
ایکنا   ۱۴۰۱/۱۱/۲۸ - ۱۱:۱۴    
پیام وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به مناسبت سی و هشتمین دوره جشنواره موسیقی فجر منتشر شد.
ایکنا   ۱۴۰۱/۱۱/۲۸ - ۱۱:۰۹    
نماینده ولی فقیه و رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با صدور حکمی حجت الاسلام والمسلمین آقاتهرانی را به سمت رئیس ستاد هماهنگی جشن های مردمی اعیاد شعبانیه منصوب کرد.
ایکنا   ۱۴۰۱/۱۱/۲۸ - ۱۰:۵۶    
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان گفت: نمایشگاه قرآن و عترت باید محتوای عمیق و متناسب با نیاز جامعه در اختیار بازدیدکنندگان قرار دهد.
ایکنا   ۱۴۰۱/۱۱/۲۸ - ۱۰:۴۹    
طی هفته ای که گذشت و همزمان با سالگرد دهه فجر انقلاب اسلامی مردم نوع دوست ایران هدایای نقدی و غیرنقدی خود را به منظور همدردی با زلزله زدگان خوی ...
ایکنا   ۱۴۰۱/۱۱/۲۸ - ۱۰:۴۹    
محمد شیاع السودانی، نخست وزیر عراق شامگاه پنجشنبه بر موضع قاطع و اصولی کشورش در قبال مسأله برحق مردم فلسطین تأکید کرد.
ایکنا   ۱۴۰۱/۱۱/۲۸ - ۱۰:۳۹    
غلامرضا رضایی فر اعلام کرد: اگر حتی شهرداری تهران 200 کیلومتر از معابر را مناسب سازی کرده باشد، 20 سال زمان می برد که با این روند یک سوم معابر تهران مناسب سازی شود.
ایکنا   ۱۴۰۱/۱۱/۲۸ - ۱۰:۳۵    
وزارت امورخارجه سوئیس در بیانیه ای اعلام کرد که تصمیم اسرائیل برای ساخت 10 هزار واحد مسکونی جدید در شهرک های صهیونیستی، به موجب قوانین بین الملل غیرقانونی است.
ایکنا   ۱۴۰۱/۱۱/۲۸ - ۱۰:۲۶    
پلیس سوئد دیروز، 27 بهمن ماه، اعلام کرد: برای فردی که متقاضی سوزاندن نسخه ای از قرآن مقابل ساختمان سفارت عراق در استکهلم بود، مجوز صادر نشد.
ایکنا   ۱۴۰۱/۱۱/۲۸ - ۱۰:۲۴    
هر کس جان خود را در راه جان فدا کرد اگر از آن پیش به جان زنده بود اکنون به جانان زنده است و بر سفره آن پادشاه عالم از هر نعمتی برخوردار است و شاد و سرخوش با حق پرستان عالم می گوید که شهادت اگر در راه ...
ایکنا   ۱۴۰۱/۱۱/۲۸ - ۰۹:۵۶    
مدیر مرکز مشاوره سماح خراسان جنوبی با بیان اینکه در خانواده متعالی اعضا احترام و تکریم را از یاد نمی برند ...
ایکنا   ۱۴۰۱/۱۱/۲۸ - ۰۹:۵۶    
استادیار دانشکده الهیات و معارف اسلامی دانشگاه فردوسی گفت: آنچه رسول اکرم(ص) با ارائه دین اسلام انجام داد، بزرگترین عامل ایجاد تغییر فرهنگ در کل جامعه، به ویژه در نگاه مردان نسبت به زنان بوده است.
ایکنا   ۱۴۰۱/۱۱/۲۸ - ۰۹:۳۹    
مرحله مقدماتی دومین دوره مسابقات قرآن ویژه مهاجران افغانستانی در ایران با مشارکت 370 شرکت کننده و به صورت الکترونیکی برگزار شد.
ایکنا   ۱۴۰۱/۱۱/۲۸ - ۰۹:۱۹    
ایستادن سرباز قدرتمند فرهنگ و شعر پارسی در مرزهای آبی خلیج فارس و مررزبانی از سرحدات وطن، اتفاقی در حاشیه اما بسیار مهم بود که در جشنواره شعر فجر امسال روی داد و نباید از کنار آن به سادگی گذشت.
ایکنا   ۱۴۰۱/۱۱/۲۸ - ۰۹:۰۲    
دومین روز همایش ملی قرآن، عترت و سلامت با ارائه مقالاتی در دو پنل نقش نخبگان قرآنی جامعه پزشکی در ترویج جریان مقدس تلاوت و پنل فقه و اخلاق پزشکی از منظر قرآن و عترت روز گذشته ...
ایکنا   ۱۴۰۱/۱۱/۲۸ - ۰۹:۰۲    
مدیحه سرایی گروه دارالقرآن امام خمینی(ره) استان آذربایجان غربی در وصف پیامبر اسلام(ص) در ششمین دوره مسابقات همخوانی و مدیحه سرایی دارالقرآن های آموزش و پرورش تقدیم مخاطبان می شود.
ایکنا   ۱۴۰۱/۱۱/۲۸ - ۰۸:۵۰    
اختتامیه دومین جشنواره قرآنی مهاجر (یادبود شهدای قرآنی منا) همزمان با عید مبعث و روز جهانی قرآن در شهرستان آبادان برگزار می شود.
ایکنا   ۱۴۰۱/۱۱/۲۸ - ۰۸:۳۲    
حبیب الله صابری نسب، پژوهشگر نهج البلاغه معتقد است که شکرگزاری دارای مراتب قلبی، زبانی و عملی است و در حدیث 242 غررالحکم به پایین ترین حد شکرگزاری اشاره فرموده است.
ایکنا   ۱۴۰۱/۱۱/۲۸ - ۰۸:۲۶    
مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در لرستان با اشاره به حمایت بنیاد پانزده خرداد از خانواده های دارای فرزندان سه قلو و بیشتر در لرستان، گفت: یکی از سیاست های مجموعه بنیاد در حوزه جمعیت، فرزندآوری ...
ایکنا   ۱۴۰۱/۱۱/۲۸ - ۰۸:۱۱    
ما مسلمانان؛ پیر و جوان، زن و مرد سال هاست به واسطه کتاب آسمانی مان قرآن به هم پیوند خورده ایم. سال هاست که بر این کتاب عزیز بوسه می زنیم و آن را بر سر می نهیم و به خود می بالیم که در عمر چند میلیارد ...
ایکنا   ۱۴۰۱/۱۱/۲۸ - ۰۷:۴۱    
در پنجمین جشنواره قرآن و عترت خانواده طلاب، زهرا سادات محمدی از چهارمحال وبختیاری در بخش طلاب بانوان در رشته حفظ پنج جزء مقام اول کشور را کسب کرد.
  • ۱