پنجشنبه ۳۱ خردادساعت ۱۷:۳۲Jun 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایران اکونا 11 مهر 1397 - iranecona.com

ایران اکونا 23 اسفند 1393 ایران اکونا 29 اسفند 1394 ایران اکونا 1 فروردین 1395 ایران اکونا 28 اسفند 1396 ایران اکونا 1 فروردین 1397 ایران اکونا 1 اردیبهشت 1397 ایران اکونا 29 خرداد 1397 ایران اکونا 1 تیر 1397 ایران اکونا 30 مرداد 1397 ایران اکونا 1 شهریور 1397 ایران اکونا 30 آبان 1397 ایران اکونا 1 آذر 1397 ایران اکونا 1 دی 1397 ایران اکونا 30 بهمن 1397 ایران اکونا 28 اسفند 1397 ایران اکونا 1 مهر 1397 ایران اکونا 2 مهر 1397 ایران اکونا 3 مهر 1397 ایران اکونا 4 مهر 1397 ایران اکونا 5 مهر 1397 ایران اکونا 6 مهر 1397 ایران اکونا 7 مهر 1397 ایران اکونا 8 مهر 1397 ایران اکونا 9 مهر 1397 ایران اکونا 10 مهر 1397 ایران اکونا 11 مهر 1397 ایران اکونا 12 مهر 1397 ایران اکونا 13 مهر 1397 ایران اکونا 14 مهر 1397 ایران اکونا 15 مهر 1397 ایران اکونا 16 مهر 1397 ایران اکونا 17 مهر 1397 ایران اکونا 22 مهر 1397 ایران اکونا 23 مهر 1397 ایران اکونا 24 مهر 1397 ایران اکونا 27 مهر 1397 ایران اکونا 28 مهر 1397 ایران اکونا 29 مهر 1397 ایران اکونا 30 مهر 1397 
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۰۸:۳۵    
یرعامل بانک صادرات ایران گفت: تلاش های زیادی برای تکمیل سبد خدمات ارزی شعب ارزی بانک صادرات ایران براساس شرایط موجود صورت گرفته است که بسته به نیاز مشتریان این خدمات قابل ارائه به آنهاست.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۲ - ۱۳:۳۱    
معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت گاز ایران گفت که کشورمان از ظرفیت و توانمندی لازم برای صادرات گاز به کشورهای همسایه و سایر کشورها برخوردار است.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۲ - ۱۲:۱۰    
رییس سازمان برنامه و بودجه کشور شاخص تعدیل موقت اجرای عملیات عمرانی در نیمه اول سال 1397 را ابلاغ کرد.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۲ - ۱۱:۲۵    
عضو هیات مدیره بانک صادرات گفت: هدف از مدیریت نقدینگی کم کردن ریسک، کاهش هزینه های تأمین مالی و بهینه سازی استراتژی های مالی است و هیچ گاه نمی توان نسخه ی واحدی برای تمام بنگاههای اقتصادی پیچید.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۲ - ۱۱:۱۵    
سرپرست معاونت ساخت و توسعه راه آهن شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل گفت: اجرای روسازی طولانی ترین پل راه آهن قزوین-رشت در حاشیه دریاچه سد سفیدرود به طول 1429 متر به اتمام رسید.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۱۸:۰۴    
پیشنهاد اولیه اتحادیه اروپا کاهش 30درصدی در میزان آلایندگی ها بوده است و همین موضوع می تواند منجر به بروز اختلافاتی میان پارلمان اروپا و دولت ها شود.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۱۷:۴۴    
شرکت پالایش ادنوک به تازگی به بیشینه تولید پروپیلن گرید پلیمر در واحد هیدروژن زدایی پروپان (PDH) تازه راه اندازی شده خود رسیده است.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۱۶:۲۸    
یک کارشناس بازار سرمایه با اشاره به وضعیت قیمت ها در بازار سهام می گوید بازیگران بزرگ بورسی باید در روزهایی که قیمت ها در بورس کاهش می یابد اقدام به خرید کنند تا نقدینگی از دیگر بازارها از جمله بازار ...
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۱۵:۲۲    
سخنگوی هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت که طبق اظهارات معاون اول رئیس جمهور، دولت ارز لازم را برای تامین نیاز کشور و تنظیم بازار در اختیار دارد.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۱۳:۵۷    
قیمت طلا در معاملات روز چهارشنبه بازار آسیا در پی افت ارزش دلار که تقاضا برای خرید این فلز ارزشمند را تقویت کرد، افزایش یافت.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۱۳:۵۷    
طرح نوسازی تاکسی های فرسوده که از بهمن ماه سال 1394 طی یک همکاری مشترک میان سازمان مدیریت و برنامه، بانک های عامل ...
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۱۳:۵۷    
چند هفته پیش بود که محمد شریعتمداری وزیر صنعت، معدن و تجارت تلویحا خبر از خروج شورای رقابت از قیمت گذاری خودرو داد و اعلام کرد ستاد تنظیم بازار و سازمان حمایت عهده دار این مهم شده اند.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۱۳:۳۷    
کارشناسان شهری و نمایندگان دستگاه های مسوول در اجرای قانون امکان سنجی انتقال پایتخت ، برای دومین بار نشست مشترک برگزار کردند.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۱۳:۰۲    
یک کارشناس مسائل انرژی معتقد است طرح موضوع نفت در برابر غذا برای کشوری چون ایران که در حال حاضر اجماع جهانی علیه آن وجود ندارد به هیچ وجه درست نیست و ایران در قالب چنین طرحی نمی گنجد.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۱۲:۵۷    
با کاهش قیمت ارز این سوال پیش آمده که آینده قیمت مسکن چه می شود؟ در گفت وگو با دو کارشناس اقتصاد مسکن ...
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۱۲:۵۲    
اولین هم اندیشی صنایع غیرآهنی ایران و فناوری های وابسته با حضور مدیران و فعالان حوزه صنایع معدنی برگزارشد.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۱۲:۲۷    
گروه مالی آمریکایی گلدمن ساکس هشدار داد ریسک این که نفت به دلیل تحریم ها علیه صادرات ایران تا پایان سال بالای 80 دلار در هر بشکه بماند، وجود دارد.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۱۲:۲۷    
بازار غیر رسمی ارز در تهران، امروز نیز مانند دیروز پررفت و آمد است. نکته جالب توجه، کاهش اختلاف نرخ خرید و فروش ارز است. در این میان تلاش دلالان برای بالا بردن نرخ ارز هم قابل توجه است.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۱۱:۴۷    
در مسیر رشد قیمت ها اما می توان فضا را برای افزایش قیمت های پایه برای عرضه های بعدی مهیا کرد یعنی اگر قیمت ها به عنوان مثال 20 درصد رشد کرد می توان در عرضه بعدی قیمت های پایه را 10 درصد یعنی نصف رشد ...
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۱۰:۱۶    
نرخ ارز و کسری بودجه ممکن است با یکدیگر هم حرکت باشند؛ در سال هایی که دولت با کسری بودجه مواجه می شود، شاید نرخ ارز هم افزایش یابد ...
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۱۰:۱۶    
با توجه به افزایش دست کم 30 تا 40 درصدی قیمت مسکن در تهران و همچنین رشد بیشتر قیمت زمین، ارزش املاک شهرداری که بخشی از آن زمین است، به طور میانگین به همین میزان افزایش پیدا کرده است.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۱۰:۱۶    
این طرح با هدف تضمین منافع شهر و شهروندان در تصمیمات شهری و پیشگیری از بروز تضاد منافع شخصی مدیران شهرداری با منافع عمومی به تصویب رسیده است.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۱۰:۱۶    
دیروز بورس تهران شاهد اصلاح سنگین قیمت ها و افت 7/ 3 درصدی شاخص کل بود. پس از صعود بی وقفه و هیجانی قیمت ها، فشار سنگین فروش امری طبیعی می نمود ...
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۱۰:۱۶    
نشست مشترک کمیسیون های بازار پول و سرمایه و تسهیل تجارت و توسعه صادرات اتاق بازرگانی تهران، با محور مشکلات فعالان بخش خصوصی در مواجهه با سامانه نیما برگزار شد ...
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۱۰:۱۶    
عضو هیات علمی دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی گفت: با توجه به این که خودروسازان و قطعه سازان ارز مورد نیاز خود را از بازار ثانویه تامین می کنند ...
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۰۹:۵۶    
دبیرکل اتاق مشترک بازرگانی ایران و عراق گفت: فعالیت کارخانه مونتاژ خودروهای ایرانی در عراق هنوز متوقف نشده، اما ادامه فعالیت آن هنوز مشخص نیست.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۰۹:۵۶    
بررسی فهرست معرفی ثروتمندترین برند و شرکت های فعال در زمینه تکنولوژی در جهان نشان می دهد که آمازون، اپل و گوگل در راس این برندها قرار گرفته اند.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۰۹:۱۶    
یک اقتصاددان عنوان کرد: بزرگترین فاجعه ای که باعث شده سفته بازان به راحتی نفس بکشند، درگیری های سیاسی است که سیاستمداران را از عملکرد این افراد غافل می کند.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۰۹:۰۱    
در حالیکه قیمت گوجه فرنگی در بازار به کیلویی 7000 تومان هم رسید، ولی با اعلام ممنوعیت صادرات آن و افزایش عرضه در بازار، قیمت آن روند کاهشی پیدا کرده و به حدود 4000 تومان رسیده است ...
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۰۹:۰۱    
در شرایطی که طبق قوانین سازمان هواپیمایی کشوری ایرلاین ها موظفند برای فعالیت لااقل پنج فروند هواپیمای ملکی در اختیار داشته باشند ...
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۰۹:۰۱    
مدیرعامل شرکت توزیع برق تهران از سرمایه گذاری سالانه حدود120 میلیارد تومان برای نوسازی شبکه توزیع برق تهران خبر داد و افزود ...
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۰۹:۰۱    
یک کارشناس ارشد حوزه انرژی درمورد وضعیت نفت ایران بعد از تحریم های نفتی جدید آمریکا اظهار کرد: در آغاز تحریم های نفتی، ایران با کاهش صادرات مواجه خواهد شد، اما این شرایط پایدار نخواهد بود.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۰۹:۰۱    
دبیر انجمن تولیدکنندگان آب های معدنی و آشامیدنی با بیان این که حذف سقف رقابت در بورس، سود شیرینی را برای پتروشیمی ها به دنبال داشت ...
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۰۹:۰۱    
یک نماینده مجلس شورای اسلامی به وجود آمدن پدیده احتکارهای کوچک را نگران کننده دانست و بر ضرورت تسریع دولت در تامین کالاها و همچنین جلب اعتماد مردم تاکید کرد.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۰۹:۰۱    
یک عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت که در حال حاضر دولت سیاست شناور مدیریت شده را در مورد ارز در پیش می گیرد اما آن چه اهمیت دارد عزم جدی برای مدیریت نرخ ارز است که باید تداوم داشته باشد.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۰۹:۰۱    
نایب رییس فراکسیون اقتصاد مقاومتی گفت: در جنگ تمام عیار اقتصادی امروز نیازمند وزرای اقتصادی خبره، برنامه ریز، شجاع، تصمیم گیر و تصمیم ساز هستیم.