شنبه ۲۲ اردیبهشتساعت ۱۲:۵۸May 2024 11
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایران اکونومیست 16 آذر 1395 - iraneconomist.com

ایران اکونومیست 29 اسفند 1393 ایران اکونومیست 29 اسفند 1394 ایران اکونومیست 31 فروردین 1395 ایران اکونومیست 31 اردیبهشت 1395 ایران اکونومیست 31 خرداد 1395 ایران اکونومیست 31 تیر 1395 ایران اکونومیست 31 مرداد 1395 ایران اکونومیست 31 شهریور 1395 ایران اکونومیست 30 مهر 1395 ایران اکونومیست 30 آبان 1395 ایران اکونومیست 30 دی 1395 ایران اکونومیست 30 بهمن 1395 ایران اکونومیست 30 اسفند 1395 ایران اکونومیست 1 آذر 1395 ایران اکونومیست 2 آذر 1395 ایران اکونومیست 3 آذر 1395 ایران اکونومیست 4 آذر 1395 ایران اکونومیست 5 آذر 1395 ایران اکونومیست 6 آذر 1395 ایران اکونومیست 7 آذر 1395 ایران اکونومیست 8 آذر 1395 ایران اکونومیست 9 آذر 1395 ایران اکونومیست 10 آذر 1395 ایران اکونومیست 11 آذر 1395 ایران اکونومیست 12 آذر 1395 ایران اکونومیست 13 آذر 1395 ایران اکونومیست 14 آذر 1395 ایران اکونومیست 15 آذر 1395 ایران اکونومیست 16 آذر 1395 ایران اکونومیست 17 آذر 1395 ایران اکونومیست 18 آذر 1395 ایران اکونومیست 20 آذر 1395 ایران اکونومیست 21 آذر 1395 ایران اکونومیست 22 آذر 1395 ایران اکونومیست 23 آذر 1395 ایران اکونومیست 24 آذر 1395 ایران اکونومیست 25 آذر 1395 ایران اکونومیست 26 آذر 1395 ایران اکونومیست 27 آذر 1395 ایران اکونومیست 28 آذر 1395 ایران اکونومیست 29 آذر 1395 ایران اکونومیست 30 آذر 1395 
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۱۶ - ۱۸:۰۹    
ایران اکونومیست - شاهکار بی نظیر راننده پراید فیلم : آرامش سرد ساحل وحشی روسیه فیلم : اسکی در ارتفاعات کوه های تیتان فیلم : آزمایشگاه تست تصادف ماشین ها ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۱۶ - ۱۶:۵۸    
شرکت آمریکایی Liftware برای اولین بار قاشق هوشمندی با سر متحرک را برای کمک به بیماران پارکینسونی و هانتینگتونی ساخته است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۱۶ - ۱۶:۴۶    
بالا آمدن سطح آب در شهر ونیز ایتالیا به امری عادی تبدیل شده و مردم این شهر بدون توجه به این موضوع همچون گذشته به امورات روزانه خود می پردازند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۱۶ - ۱۶:۴۳    
فشار خون بالا در بیشتر موارد، افراد مبتلا به دیابت نوع دو را نیز درگیر خود می کند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۱۶ - ۱۶:۳۷    
روستایی در یکی از بخش های تانزانیا ی آفریقا وجود دارد که اهالی اش اصالت خود را ایرانی و از نوادگان سربازان بلوچی می دانند که عمانی ها در قرن 18 آن ها را در این منطقه مستقر کردند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۱۶ - ۱۶:۳۱    
با توجه به آمار گلزنی استقلال تهران در لیگ برتر به نظر می رسد خرید شهباززاده نباید در اولویت خریدهای این باشگاه باشد و شاید باید قلعه دفاعی این تیم ترمیم شود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۱۶ - ۱۶:۲۸    
شاخص کل بورس امروز سه شنبه با جهش 749 واحدی در جایگاه 80 هزار و 830 واحد ایستاد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۱۶ - ۱۶:۲۵    
محسن چاوشی که چندی پیش خبر همکاری وی با سری جدید برنامه خندوانه از سوی رامبد جوان خبرساز شد در گفتگویی کوتاه از جزئیات نخستین همکاری خود با خندوانه سخن گفت.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۱۶ - ۱۶:۲۲    
مهدی جهانگیری نایب رییس اتاق بازرگانی تهران در بیست و ششمین جلسه کمیسیون گردشگری اتاق تهران که با حضور زهرا احمدی پور رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری برگزار شد ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۱۶ - ۱۶:۱۹    
نیمار بالاتر از از مسی و رونالدو در صدر جدول باارزش ترین بازیکنان حال حاضر دنیای فوتبال قرار گرفت.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۱۶ - ۱۶:۱۶    
شاخص کل فرابورس ایران در جریان معاملات امروز روند افزایشی خود را ادامه داد و به ارتفاع 852 واحدی رسید.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۱۶ - ۱۶:۱۳    
شرکت مایکروسافت 17 نفر از متخصصان خود را مسئول پیش بینی وضعیت پیشرفت فناوری های حوزه آی تی در سال 2017 میلادی و تا 10 سال بعد از آن یعنی سال 2027 میلادی کرده است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۱۶ - ۱۶:۱۰    
مدیرعامل بانک رفاه گفت : بانک مرکزی به دنبال انضباط مالی در نظام بانکی است و خوشحالیم بانک رفاه در این چارچوب عمل می کند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۱۶ - ۱۶:۱۰    
تیم ملی تفنگ زنان ایران در دومین روز از نهمین دوره مسابقات تیراندازی قهرمانی آسیا در تهران توانست عنوان سومی را به نام خود ثبت کرده و مدال برنز را کسب کند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۱۶ - ۱۶:۰۷    
همزمان با روز ملی بیمه و در راستای ارج نهادن به اعتماد و همراهی هموطنان گرامی، "جشنواره فصل سبز نوین" برگزار می شود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۱۶ - ۱۶:۰۴    
رییس کمیته ملی المپیک ایران در مجمع عمومی جهانی توآی از وزیر ورزش و جوانان خواست که با اهدای سینی تاریخی ایران که سابقه ورزش را نشان می دهد، به رییس کمیته بین المللی المپیک موافقت کند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۱۶ - ۱۶:۰۱    
زمانیکه شرکت را تحویل گرفتم از محل پرتفوی ایجاد شده 270 میلیارد تومان حساب بدهکاران داشتیم اکنون با مذاکراتی که انجام شده به رقمی بالغ بر 150 میلیارد تومان رسیده در حالیکه در این مدت حدود 80 میلیارد ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۱۶ - ۱۵:۵۸    
الون ماسک سرمایه گذار مشهور دنیای فناوری و گوگل از برنامه هایشان برای دسترسی متن باز به کدها و پلاتفورم های هوش مصنوعی خبر دادند. امری که با هدف پیشرفت سریع تر در این عرصه صورت می گیرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۱۶ - ۱۵:۴۹    
قصه داستانی معمای شاه در کنار روایت تاریخ، شاید جرقه و تلنگری باشد برای رفتن به سمت مطالعات تاریخی گذشته که برای زندگی نیز مفید خواهد بود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۱۶ - ۱۵:۴۳    
یک میلیارد نفر در سراسر جهان از کمبود ویتامین دی رنج می برند و این آمار را محققان مدرسه بهداشت عمومی دانشگاه هاروارد اعلام کرده اند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۱۶ - ۱۵:۳۴    
بازیکن تیم فوتبال پدیده مشهد با بیان اینکه رویارویی با تیم صدر جدول قطعا برای هر تیمی سخت است، گفت: با تمام وجود مقابل پرسپولیس بازی می کنم چون شاگرد مکتب پرسپولیسم.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۱۶ - ۱۵:۳۱    
در نخستین نشست منطقه ای سازمان جهانی بهداشت، سامانه مراقبت از خون سازمان انتقال خون ایران به عنوان کاملترین و قویترین سامانه منطقه معرفی شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۱۶ - ۱۵:۲۸    
سوداوری بیمه گری با استفاده از ابزارها و روش های نوین در حوزه های زیرساختی، ساختاری و عملیاتی در شرکت بیمه کوثر صورت گرفته است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۱۶ - ۱۵:۲۵    
هرچند "قانون بیمه اجباری خسارات وارد شده به شخص ثالث در اثر حوادث ناشی از وسائط نقلیه " با پشت سرگذاشتن فرازو نشیب های بسیاربالاخره در سال جاری تصویب گردید و با تصویب وابلاغ آیین نامه ها ی اجرایی ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۱۶ - ۱۵:۲۲    
مدرسه شهدای بانک مسکن در شهرستان چایپاره استان آذربایجان غربی با حضورفرماندار ،امام جمعه و رییس آموزش و پرورش این شهرستان و عضو هئیت مدیره بانک مسکن افتتاح و به بهره برداری رسید.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۱۶ - ۱۵:۲۲    
کتاب الکترونیک" تامین مالی صادرات بخش خصوصی از طریق منابع خارجی" نگاهی ویژه به تجهیز منابع مالی از خارج برای صادرات دارد و روش ها و راهکارهای مختلفی را برای این موضوع بعنوان استراتژی ملی چهارم در ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۱۶ - ۱۵:۱۶    
محققان دانشگاه ملی استرالیا یک تراشه نوری جدید ساختند که امکان بهینه سازی تصویر حاصل از تلسکوپ های فضایی را در اختیار می گذارد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۱۶ - ۱۵:۱۳    
عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با بیان اینکه بیماری هایی مانند آسم و روماتیسم های مفصلی و قلبی ناشی از کمبود امگا 3 در بدن است ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۱۶ - ۱۵:۰۷    
دانشمندان تصمیم دارند با استفاده از فناوری پلاسمای سرد بوی غذا را از لباس و محیط آشپزی پاک کنند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۱۶ - ۱۵:۰۱    
مدیرعامل بانک کشاورزی گفت: اجرای سیاست قیمت تضمینی باعث شده است تا کشاورزان بخش زیادی از پول خود را دریافت کرده و برای تولید محصولاتشان براساس منابع مالی جدید برنامه ریزی کنند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۱۶ - ۱۵:۰۱    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با تاکید بر اینکه در کشور هیچ محدودیتی برای توسعه فعالیت های فضایی و ماهواره ای نداریم ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۱۶ - ۱۵:۰۱    
فعالان بازار ارز و سکه امروز شاهد کاهش قیمت دلار و برخی سکه های طلا در بازار بودند به طوری که قیمت دلار در صرافی ها به 38 هزار و 788 ریال و ارزش سکه تمام بهار آزادی طرح جدید به 11 میلیون و 357 هزار ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۱۶ - ۱۵:۰۱    
رئیس جمهوری روسیه اعلام کرد که این کشور برای احداث خط لوله جریان شمالی-2 برای انتقال پایدار گاز به شمال اروپا مصمم است و برای ساخت آن اقدام می کند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۱۶ - ۱۴:۵۸    
به همت موسسه هنرمندان پیشکسوت از جمشید مشایخی، یکی از پنج تن سینمای ایران در خانه خودش تجلیل شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۱۶ - ۱۴:۵۸    
مجله بنکر گزارش داد: اقتصادنوین دومین بانک اسلامی جهاندر گزارش نوامبر 2016 مجله "بنکر" (The Banker) از برترین مؤسسات مالی و اعتباری اسلامی جهان ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۱۶ - ۱۴:۵۸    
خسارت 1/5 میلیارد تومانی آتش سوزی به یک تولید و صادرکننده عمده لوازم بهداشتی از سوی بیمه ایران پرداخت شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۱۶ - ۱۴:۵۵    
رئیس اداره محیط زیست بابل گفت که 2 تن از شکارچیان غیر مجاز چهار بال قوی مهمان یکی از آببندان های این شهرستان روانه زندان شدند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۱۶ - ۱۴:۵۲    
سرپرست اداره راه و شهرسازی گچسر گفت: بارش برف که از شامگاه دوشنبه در جاده کرج - چالوس آغاز شده، تردد خودروها را کند کرده است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۱۶ - ۱۴:۵۲    
قلب خود خدایی بزرگ است یا بهتر، مکانی برای دیدن و شنیدن خدا، اگر قلبت را لبریز از عشق کنی راهبری بزرگ است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۱۶ - ۱۴:۴۹    
لیلا حاتمی دختر علی حاتمی کارگردان سرشناس سینمای ایران است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۱۶ - ۱۴:۴۶    
قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت در امور تولید گفت: سیاست این وزارتخانه بهره گیری از دیدگاه تشکل ها و مجموعه های مردم نهاد در مسیر حمایت از تولید ملی است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۱۶ - ۱۴:۴۶    
مدیر گروه پژوهشی و هواشناسی دینامیک و هم دیدی پژوهشکده هواشناسی و علوم جوی گفت: پیش بینی ها نشان می دهد هوای تهران برای مدت یک هفته در شرایط سالم قرار دارد و انباشت آلایندگی نخواهد داشت.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۱۶ - ۱۴:۴۶    
وزیر صنعت، معدن و تجارت از مذاکره با کشورهای عضو مجمع اقتصادی اوراسیا خبرداد و گفت: موافقتنامه تجارت ترجیحی با این کشورها شاید تا یکی دو ماه آینده به امضا برسد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۱۶ - ۱۴:۴۳    
خزانه دار کل کشور می گوید، مبنای حسابداری تعهدی بر اساس استانداردهای حسابداری در بخش عمومی است و با همین استانداردها بهبود تصمیم گیری ها میسر می شود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۱۶ - ۱۴:۴۳    
ناظر گمرک های هرمزگان و مدیرکل گمرک شهید رجایی گفت: 28میلیون تن کالای غیرنفتی به ارزش هشت میلیارد دلار در هشت ماه گذشته ازطریق گمرکات این استان به خارج از کشور صادرشد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۱۶ - ۱۴:۴۳    
تغذیه سالم یعنی شما رژیم متعادلی استفاده می کنید که سرشار از ویتامین ها، املاح، آنتی اکسیدان ها، پروبیوتیک ها و ... است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۱۶ - ۱۴:۴۳    
چقدر خوب می بود اگر با یکدیگر مهربان تر بودیم، و چه زیبا تر می شد که به جای گرفتن مچ همدیگر، تمرین گرفتن دست یکدیگر را می کردیم و چه مطلوب تر بود به جای نقد و تحلیل رفتار یکدیگر تمرین همدلی را در خود ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۱۶ - ۱۴:۴۰    
فرمانده هنگ مرزی پاوه گفت: بیش از 6 میلیون نخ سیگار و 600 کیلوگرم تنباکو به ارزش بیش از 15 میلیارد ریال روز سه شنبه در این شهرستان امحا شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۱۶ - ۱۴:۳۷    
جانشین رییس سازمان بورس و اوراق بهادار در امور بین الملل و جذب سرمایه گذاری های خارجی گفت: تحولات بازار سرمایه ایران نشان می دهد کشور ما به ویژه بازار سرمایه آن رو به پیشرفت است و در راستای تعامل ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۱۶ - ۱۴:۳۷    
کارشناس اداره کل نظارت و ارزیابی فرآورده های خوراکی، آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو با تشریح چگونگی شناخت زعفران اصل نسبت به فروش پودرهای مشابه زعفران به صورت دستفروشی در متروها با قیمت های بسیار ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۱۶ - ۱۴:۳۴    
رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: با تشکیل ستاد مشترک بین بنیاد برکت و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در 18 استان کشور ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۱۶ - ۱۴:۳۴    
دستاوردهای اجلاس اوپک در افزایش سهمیه نفت ایران نوید بخش گشایش اقتصادی در عرصه های مختلف است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۱۶ - ۱۴:۳۴    
مسوول ارشد اجرایی شرکت سپرده گذاری پاکستان با بیان اینکه برنامه جامع اقدام مشترک(برجام ) تاثیر مثبتی در اقتصاد ایران داشته ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۱۶ - ۱۴:۳۱    
مدیرعامل باشگاه ماشین سازی تبریز در حالی استعفا کرد که به مطرح شدن گزینه جدید خارجی از سوی هیات مدیره معترض بود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۱۶ - ۱۴:۲۸    
مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری ایلام از موافقت بانک صنعتی و تجاری چین برای سرمایه گذاری در طرح پتروشیمی مهران و مشارکت با شرکت پترو سامان زاگرس خبر داد
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۱۶ - ۱۴:۲۸    
سرهنگ اولگ کولاکوف مشاور و کارشناس ارشد مرکز انرژی و امنیت روسیه گفت: تهران و مسکو با همگرایی سیاست های خود در تولید و عرضه جهانی نفت، توانستند روند سقوط قیمت ها در این بخش را متوقف کنند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۱۶ - ۱۴:۲۵    
یک پژوهش جدید نشان می دهد تداخل مدارهای مغز باعث بروز لکنت زبان در افراد می شود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۱۶ - ۱۴:۱۹    
واقعیت این است آلبوم آماده پخش داشتم اما به دلیل مشکلاتی که پیش آمد، آلبوم سوخت.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۱۶ - ۱۴:۱۳    
مدیر فنی تیم فوتبال استقلال تهران روز سه شنبه گفت: بازیکنان و کادر فنی تیم با آرامش تمرینات خود را برای بازی حساس هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال ایران دنبال می کنند و امیدوارم در یک بازی جذاب به نتیجه ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۱۶ - ۱۴:۰۷    
وزیر امور اقتصادی و دارایی با اشاره به مشوق های فراهم شده برای جذب سرمایه گذاران خارجی گفت: ایران از تمامی سرمایه گذاران برای سرمایه گذاری در کشور استقبال می کند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۱۶ - ۱۴:۰۷    
برخی از انواع میوه ها به کاهش وزن کمک می کنند اما چه میوه هایی دارای این خاصیت هستند؟
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۱۶ - ۱۴:۰۷    
خبرگزاری فرانسه به نقل از صندوق بین المللی پول از پرداخت قسط دوم از وام بیش از پنج میلیارد دلاری این نهاد مالی به عراق خبر داد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۱۶ - ۱۴:۰۷    
پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا از مه گرفتگی و کاهش دید در استان های بوشهر،اردبیل، همدان، محور فیروزکوه و محور هراز خبرداد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۱۶ - ۱۴:۰۱    
معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای استان ایلام گفت: حجم آب موجود در مخازن سدهای سه گانه این استان (چم گردلان، دویرج و کنگیر) بیش از 255 میلیون متر مکعب است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۱۶ - ۱۴:۰۱    
قرارداد ساخت 14 هزار واحد مسکونی در مناطق کمتر توسعه یافته و روستاها بین ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی امضا شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۱۶ - ۱۴:۰۱    
خودروها در تاریخچه بیش از 100 ساله خود، همیشه باعث ایجاد حس های متفاوتی در انسان شده اند اما اکنون هوندا از نمونه مفهومی خودروی جدیدی رونمایی کرده که این احساسات را می فهمد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۱۶ - ۱۴:۰۱    
رییس کل دیوان محاسبات کشور اعلام کرد: سامانه نظارت الکترونیک که از سال ها پیش در دیوان طراحی اما تاکنون عملیاتی نشده است، فعال می شود تا به صورت برخط (آنلاین) عمل کند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۱۶ - ۱۳:۵۲    
اسطوره فوتبال کشورمان از بازیکن فعلی تیم ملی حمایت کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۱۶ - ۱۳:۴۶    
مدیر انجمن انرژی های تجدیدپذیر کشور گفت: ایران موقعیت جغرافیایی خوبی برای استفاده از انرژی های تجدید پذیر دارد که باید از نخبگان در این علم بهره گرفت.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۱۶ - ۱۳:۴۳    
بانک مرکزی نرخ های جدید 39 ارز بانکی را اعلام کرد که بر اساس آن 21 ارز افزایش و 9 ارز کاهش ارزش داشتند و 8 ارز ثابت ماند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۱۶ - ۱۳:۴۳    
وال استریت ژورنال نوشت: ایران با هدف نوسازی ناوگان فرسوده دریاییش، با اختصاص بودجه ای بالغ بر 2.5 میلیارد دلار، وارد قرارداد با صنایع کشتی سازی کره جنوبی شده است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۱۶ - ۱۳:۴۳    
وزیر امور خارجه که در راس یک هیات سیاسی - اقتصادی به پکن سفر کرده است، دراجلاس تجاری ایران و چین که به همت سفارت جمهوری اسلامی ایران در پکن ، برگزار شد ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۱۶ - ۱۳:۴۰    
پاسارگاد پایه گذاری درباره معماری و شهرسازی کلاسیک است البته ما بخشی از پاسارگاد را می شناسیم و کم کم درباره آن پژوهش می کنیم.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۱۶ - ۱۳:۳۴    
یک شرکت تازه تاسیس به نام Stage هدفون هوشمندی ساخته است که امکانات جانبی را در حوزه واقعیت افزوده صوتی در اختیار می گذارد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۱۶ - ۱۳:۲۸    
سرمربی تیم فوتبال استقلال برای نیم فصل لیگ شانزدهم برنامه هایی مد نظر دارد که طبیعتا تغییر نفرات جزیی از آن خواهد بود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۱۶ - ۱۳:۲۵    
هفتمین جلسه کمیته تخصصی اداری مالی مجموعه های اقتصادی بنیاد شهید و امور ایثارگران در ستاد مرکزی بانک دی برگزار شد .
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۱۶ - ۱۳:۲۵    
رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال می گوید برای بازگشت وحید شمسایی به تیم ملی باید با خود این بازیکن صحبت شود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۱۶ - ۱۳:۲۵    
محمدرضا منصوری نماینده ساوه در مجلس شورای اسلامی گفت : برای بالابردن ظرفیت تولید و رفع موانع مالی بنگاه های اقتصادی در کشور ناچاریم سرمایه بانک های توسعه ای را افزایش دهیم.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۱۶ - ۱۳:۱۹    
کار شناس اداره کل نظارت بر مواد خوراکی و آشامیدنی سازمان غذا و دارو گفت: در صورتیکه هنگام تهیه نان عمل تخمیر صورت پذیرد ارزش های تغذیه ای سبوس از جمله فیبر دریافتی ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۱۶ - ۱۳:۱۳    
محققان موفق به توسعه ربات بسیار کوچکی شدند که به زودی در عمل های جراحی بر روی چشم انسان مورد استفاده قرار خواهد گرفت.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۱۶ - ۱۳:۱۰    
تبعات بدعت 9 ساله قانون مدیریت خدمات کشوری که هم اکنون آن را با عباراتی چون حقوق های نامتعارف و یا به بیانی شفاف تر نجومی می شناسیم، همچنان گریبانگیر دولت یازدهم است و دست از سر آن بر نمی دارد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۱۶ - ۱۳:۰۷    
وزارت ورزش و جوانان با رد ادعای فدراسیون فوتبال مبنی بر پرداخت پاداش ملی پوشان فوتسال، اعلام کرد پاداش واریز شده از سوی وزارت ورزش بوده است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۱۶ - ۱۳:۰۴    
در اجرای سیاست های نوین بانک کشاورزی در بخش سرمایه انسانی و به منظور ارج گذاری به کارکنان بخش خصوصی، در اقدامی متفاوت با سال های گذشته در حوزه بهداشت و سلامت نسبت به بررسی های دوره ای کارکنان اعم از ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۱۶ - ۱۳:۰۴    
نصب و راه اندازی دستگاه های خودپرداز و پایانه های بانکی غیر نقد بانک ملت (CASHLESSATM) در ایستگاه های منتخب مترو آغاز شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۱۶ - ۱۳:۰۱    
بیان اینکه "اگر عده ای با من مشکل دارند، از فوتبال خداحافظی می کنم" از سوی دروازه بان استقلال یادآور ماجراهایی است که منجر به جدایی همیشگی او از تیم ملی شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۱۶ - ۱۲:۵۸    
رییس دانشکده دندان پزشکی استان زنجان اظهار کرد: حوزه دندان پزشکی نیاز به فرهنگ سازی بیشتری دارد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۱۶ - ۱۰:۰۲    
دولت در لایحه پیشنهادی بودجه سال 96 سهم وزارت جهاد کشاورزی را 33 هزار و 905 میلیارد ریال تعیین کرد که نسبت به پارسال، 21 هزار و 456 میلیارد ریال رشد نشان می دهد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۱۶ - ۰۹:۵۴    
آنتونیو کونته سرمربی فعلی چلسی و سابق یوونتوس و تیم ملی ایتالیا با سیستم 2-5-3 مورد علاقه خود که بسیاری از کارشناسان فوتبال امروز دنیا، آنرا منسوخ می دانند ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۱۶ - ۰۹:۴۸    
رییس اتحادیه صنف فروشندگان دستگاه های مخابراتی، ارتباطی و لوازم جانبی تهران گفت: 10 تا 12 درصد قاچاق کالا مربوط به دستگاه های مخابراتی و تجهیزات وابسته است که فقط در مورد گوشی های تلفن همراه سالیانه ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۱۶ - ۰۹:۴۸    
معاون وزیر انرژی و منابع طبیعی ارمنستان افزود: پروژه انتقال برق ارمنستان به ایران با برنامه ریزی های انجام شده به موقع پایان خواهد یافت و علاوه بر رییس جمهوری ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۱۶ - ۰۹:۳۶    
آلبوم جدید متعلق به آقای گلزار است و برادران در دو قطعه از این آلبوم با گلزار همخوانی می کند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۱۶ - ۰۹:۲۷    
ستاره سابق بارسلونا ال کلاسیکو را مانند سال های اخیر جذاب ندانست. او به ستایش از بازیکنی پرداخت که باعث شد کفه ترازو در ال کلاسیکو به سود بارسلونا سنگینی کند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۱۶ - ۰۹:۱۸    
مدیربازآموزی دانشکده پرستاری-مامایی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با بیان اینکه 20 تا 40 درصد بیماران مبتلا به سرطان دچارکاهش وزن و بی اشتهایی می شوند ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۱۶ - ۰۹:۰۹    
بازیکنی که پس از چندماه در ترکیب سرخپوشان قرار گرفت این بار با رویکردی جدید به معمایی برای دیدار برابر پدیده تبدیل شده است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۱۶ - ۰۹:۰۳    
سرمربی ایتالیایی بایرن مونیخ تاکید کرد که تیمش به دنبال جبران شکست دور رفت برابر اتلتیکو مادرید است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۱۶ - ۰۸:۵۷    
تیم ملی مراکش با 23 بازیکن شاغل در فوتبال اروپا روز 17 دی ماه به مصا تیم ملی فوتبال ایران می رود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۱۶ - ۰۸:۴۵    
جیمی کیمل ، کمدین و مجری تلویزیونی اجرای مراسم هشتادونهمین دوره جوایز سینمایی اسکار را بر عهده خواهد داشت.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۱۶ - ۰۸:۲۷    
در فهرست 100 شهر برتر مقصد گردشگری، در میان 9 شهر اول، 5 شهر آسیایی و تنها 3 شهر اروپایی هستند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۱۶ - ۰۸:۱۸    
سرمربی تیم فوتبال فولادخوزستان با اشاره به برگزاری داربی استان بدون حضور تماشاگران، گفت: فکر می کنم داربی یا فوتبال زمانی معنا و مفهوم پیدا می کند که هواداران باشند و اگر این ها نباشند اصلا فوتبال ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۱۶ - ۰۸:۱۲    
مدیرعامل باشگاه استقلال از محروم نشدن رحمتی به دلیل انتشار برخی عکس ها از وی خبر داد.
  • ۱