چهارشنبه ۱۹ اردیبهشتساعت ۱۹:۵۹May 2024 8
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایران خبر 5 آذر 1398 - irankhabar.ir

ایران خبر 29 اسفند 1393 ایران خبر 29 اسفند 1394 ایران خبر 30 اسفند 1395 ایران خبر 29 اسفند 1396 ایران خبر 29 اسفند 1397 ایران خبر 31 فروردین 1398 ایران خبر 31 اردیبهشت 1398 ایران خبر 31 خرداد 1398 ایران خبر 31 تیر 1398 ایران خبر 31 مرداد 1398 ایران خبر 31 شهریور 1398 ایران خبر 30 مهر 1398 ایران خبر 30 آبان 1398 ایران خبر 30 دی 1398 ایران خبر 30 بهمن 1398 ایران خبر 29 اسفند 1398 ایران خبر 1 آذر 1398 ایران خبر 2 آذر 1398 ایران خبر 3 آذر 1398 ایران خبر 4 آذر 1398 ایران خبر 5 آذر 1398 ایران خبر 6 آذر 1398 ایران خبر 7 آذر 1398 ایران خبر 8 آذر 1398 ایران خبر 9 آذر 1398 ایران خبر 10 آذر 1398 ایران خبر 11 آذر 1398 ایران خبر 12 آذر 1398 ایران خبر 13 آذر 1398 ایران خبر 14 آذر 1398 ایران خبر 15 آذر 1398 ایران خبر 16 آذر 1398 ایران خبر 17 آذر 1398 ایران خبر 18 آذر 1398 ایران خبر 19 آذر 1398 ایران خبر 20 آذر 1398 ایران خبر 21 آذر 1398 ایران خبر 22 آذر 1398 ایران خبر 23 آذر 1398 ایران خبر 24 آذر 1398 ایران خبر 25 آذر 1398 ایران خبر 26 آذر 1398 ایران خبر 27 آذر 1398 ایران خبر 28 آذر 1398 ایران خبر 29 آذر 1398 ایران خبر 30 آذر 1398 
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۹/۱۰ - ۱۶:۳۶    
قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید، امروز یکشنبه 10 آذر 98، به 4 میلیون و 415 هزار تومان رسید
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۹/۰۶ - ۱۳:۵۹    
وزیر راه از امضای 2 تفاهمنامه با وزارت ارشاد و تعاون برای خانه دار کردن خبرنگاران،کارگران و بازنشستگان خبر داد وگفت:تلاطم بازار مسکن متاثر از بخش مسکن نیست.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۹/۰۶ - ۰۹:۴۱    
وزیر کشور گفت: اغتشاشگران 731 بانک را برای ایجاد مشکل آتش زدند؛ همچنین 140 مکان عمومی، 70 پمپ بنزین و 9مکان مذهبی را تخریب و یا آتش زدند؛ 307 خودرو و 1076 موتور سیکلت را آتش زدند.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۹/۰۶ - ۰۸:۵۱    
معاون امور هماهنگی عمرانی استانداری تهران گفت: روز چهارشنبه مدارس پیش دستانی و مقطع ابتدایی کل استان تعطیل است.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۹/۰۵ - ۲۲:۲۱    
معاون عمرانی استانداری تهران از تعطیلی مدارس ابتدایی کل استان تهران فردا (چهارشنبه ششم آذرماه) در دو نوبت صبح و عصر خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۹/۰۵ - ۲۱:۳۱    
مسئول گروه کاهش آسیب ها و ایدز سازمان بهزیستی کشور از شناسایی 40 درصد مبتلایان به ویروس ایدز در کشور خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۹/۰۵ - ۲۰:۳۱    
رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور از ادامه پرداخت یارانه معیشتی خبر داد و گفت: یارانه معیشتی افرادی که مشمول دریافت یارانه معیشتی شوند ...
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۹/۰۵ - ۲۰:۳۱    
سخنگوی ستاد تنظیم بازار گفت: سهمیه بنزین آژانس های اینترنتی که طبق مصوبه ستاد تنظیم بازار بر اساس پیمایش خواهد بود، امروز (سه شنبه) واریز می شود.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۹/۰۵ - ۲۰:۳۱    
فریدونشهر- امام جمعه فریدونشهر با بیان اینکه مطالبه مردم تقویت پیام رسان های داخلی است، گفت: اگر حرکت روبه رشد کشور متوقف شده است به دلیل این است که تفکر مسئولان بسیجی گونه نیست.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۹/۰۵ - ۲۰:۳۱    
سازمان تدارکات پزشکی هلال احمر درباره خبر منتشر شده در برخی رسانه ها مبنی بر بازداشت مدیرعامل سابق یکی از شرکت های تابعه این سازمان اطلاعیه ای صادر کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۹/۰۵ - ۱۹:۳۱    
میرابیان با اشاره به نقش آمریکا در اغتشاشات اخیر کشور گفت: در قرارداد الجزایر بندی وجود دارد که در آن آمریکا به عدم دخالت در امور داخلی ایران متعهد شده است و الان این قرارداد نقض شده است.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۹/۰۵ - ۱۹:۳۱    
رئیس کمیته هسته ای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از بازدید هیاتی از این کمیسیون از آب سنگین اراک خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۹/۰۵ - ۱۹:۳۱    
سخنگوی ستاد تنظیم بازار از آخرین تصمیمات در خصوص واریز سهمیه بنزین تاکسی های اینترنی خبر داد و گفت: با جمع آوری اطلاعات آژانس های تلفنی سهمیه آنها هم واریز خواهد شد و سهمیه پیک های موتوری از 10 لیتر ...
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۹/۰۵ - ۱۹:۳۱    
نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به جلسه این کمیسیون برای بررسی برنامه های دولت جهت مقابله با افزایش قیمت کالاها با اجرای طرح سهمیه بندی مصرف سوخت گفت: در این جلسه وزیر صنعت ...
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۹/۰۵ - ۱۶:۳۱    
معاون آموزش سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران در مورد نتایج به دست آمده از وضعیت ایمنی و آمادگی مدارس گفت: از میان 2673 مدرسه ای که طرح مدرسه آماده در آن انجام شده، 751 مدرسه در وضعیت قرمز ...
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۹/۰۵ - ۱۶:۳۱    
امروز و فردا در شهرهای صنعتی و پرجمعیت از جمله تهران، کرج، اراک، قم، اصفهان، تبریز و ارومیه با افزایش غلظت آلاینده ها و کاهش کیفیت هوا مواجه خواهیم بود.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۹/۰۵ - ۱۶:۳۱    
رئیس قوه قضائیه با بیان اینکه زندان ها به حاشیه شهرها منتقل می شوند، گفت: احیای پلیس قضایی در دستور کار است.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۹/۰۵ - ۱۶:۳۱    
عضو کمیته کشوری آنفلوانزا درباره تزریق دگزامتازون در افراد مبتلا به آنفلوآنزا، تاکید کرد: تزریق دگزامتازون در موارد ابتلا به آنفلوآنزا اصلا توصیه نمی شود.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۹/۰۵ - ۱۶:۳۱    
سخنگوی ستاد تنظیم بازار از واریز سهمیه بنزین تاکسی های اینترنی خبر داد و گفت: با جمع آوری اطلاعات آژانس های تلفنی سهمیه آنها هم واریز خواهد شد و سهمیه پیک های موتوی از 10 لیتر به 25 لیتر افزایش یافته ...
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۹/۰۵ - ۱۶:۳۱    
بررسی طرح رمز دوم پویا نشان می دهد که این طرح در برخی موارد مربوط به ارسال پیامک با مشکلات امنیتی روبرو است و می تواند حساب های بانکی مشتریان را به خطر بیندازد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۹/۰۵ - ۱۶:۲۱    
رئیس کل بانک مرکزی گفت: جو روانی ناشی از افزایش نرخ بنزین، شروع تسویه حساب با خارجی ها، تعلل در ارایه ارزهای صادراتی و فروش با نرخ های بالاتر، علت اصلی افزایش قیمت دلار در بازار است.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۹/۰۵ - ۱۴:۳۱    
استاندار تهران با اشاره به رسیدن محصول گوجه فرنگی مناطق گرمسیری به بازار از کاهش قیمت این کالا ظرف روزهای آینده خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۹/۰۵ - ۱۴:۳۱    
معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران گفت: هم اکنون 140 هزار هکتار بافت فرسوده در قالب 2 هزارو 700 محله در کشور وجود دارد که بالغ بر پنج میلیون واحد مسکونی و یا خانوار به ...
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۹/۰۵ - ۱۴:۳۱    
سقف انتقال وجه برخی بانک ها در اپلیکیشن های غیر بانکی از سه میلیون به یک میلیون تومان کاهش یافته که این اقدام بر اساس سیاست بانک های مبدأ است و به نظر می رسد برای سوق دادن مشتریان بانکی به سمت ...
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۹/۰۵ - ۱۴:۰۱    
رییس سازمان غذا و دارو با بیان اینکه مهم ترین چالش مان در حوزه محصولات آرایشی و بهداشتی بحث قاچاق است ...
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۹/۰۵ - ۱۳:۵۱    
آژانس بین المللی انرژی اتمی از واحدهای ناتمام نیروگاه چرنوبیل در چارچوب توافقنامه پادمانی آژانس با اوکراین بازرسی می کند.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۹/۰۵ - ۱۳:۵۱    
وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: چنانچه این وزارتخانه مطمئن شود تولید هر قطعه یا تجهیزات به اندازه نیاز کشور و با کیفیت مناسب وجود دارد، از واردات آن جلوگیری خواهد کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۹/۰۵ - ۱۳:۵۱    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام کرد: به آن دسته از کسانی که 900 میلیون تا یک میلیارد تومان دارایی و ملک داشته باشند، کمک معیشتی تعلق نمی گیرد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۹/۰۵ - ۱۳:۵۱    
شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد: "اجرای طرح مدیریت مصرف سوخت، کاهش مصرف بنزین را درپی داشته است."
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۹/۰۵ - ۱۳:۵۱    
استاندار تهران در خصوص تعداد دستگیرشدگان در اغتشاشات اخیر نیز گفت: بسیاری دستگیر شدند و قوه قضائیه ورود بسیار خوبی داشته، اما باید غربالگری نهایی انجام شود و پس از آن آمار دقیق دستگیرشدگان اعلام شود.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۹/۰۵ - ۱۳:۵۱    
مدیر سامانه سوخت، از واریز سهمیه سوخت تاکسی های اینترنتی از شب گذشته خبر داد و گفت: اطلاعات استخراج و داده ها اعتبارسنجی شده و بر این اساس، واریز مابه التفاوت ریالی از شب گذشته آغاز شده است.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۹/۰۵ - ۱۱:۳۱    
رئیس کمیته ارتباطات مجلس شورای اسلامی از دعوت از وزیر ارتباطات برای حضور در مجلس و ارائه گزارشی پیرامون نقاط ضعف و قوت شبکه ملی اطلاعات در پی قطع اینترنت خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۹/۰۵ - ۱۱:۲۱    
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۹/۰۵ - ۱۱:۲۱    
طرح تربیت نیروهای کمک پرستار یکساله، طرحی بود که معاونت پرستاری وزارت بهداشت، چند سال پیش به منظور ایجاد توازن بین نیروهای دانشگاهی و غیر دانشگاهی و همچنین به کارگیری آنها بصورت خرید خدمت در مراکز ...
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۹/۰۵ - ۱۱:۲۱    
معاون ساخت و توسعه آزادراه های شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل ونقل اعلام کرد: برای افتتاح و بهره برداری از فاز نخست آزادراه تهران-شمال در دهه فجر هیچ مشکلی وجود ندارد و تقریبا همه فعالیت های عمرانی ...
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۹/۰۵ - ۱۱:۲۱    
وزیر آموزش و پرورش از ابلاغ شیوه نامه اجرایی استخدام معلمان حق التدریس و آموزشیاران نهضت سوادآموزی به کلیه استان ها خبر داد و گفت ...
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۹/۰۵ - ۱۱:۲۱    
مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: روز جمعه (9 آذر) برای نیمه غربی بارش پراکنده پیش بینی می شود و روز شنبه (9 آذر) در بیشتر مناطق کشور جوی پایدار خواهیم داشت.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۹/۰۵ - ۱۱:۲۱    
شهردار تهران در تشریح خسارت های شهر تهران در اغتشاشات اخیر گفت: این خسارت ها در مناطق 22 گانه کم بوده و یک بی آر تی و یکی از نواحی ما در این اغتشاشات آسیب دیده است.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۹/۰۵ - ۱۱:۲۱    
معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران از شناسایی نقاط ناامن برای زنان پایتخت و اجرای طرح پایلوت آن در منطقه ده خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۹/۰۵ - ۰۹:۲۱    
نماینده دائم ایران در سازمان ملل گفت: شورای امنیت با بحران اعتماد و مشروعیت مواجه است و باید اصلاح شود.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۹/۰۵ - ۰۹:۲۱    
معاون مسکن وزیر راه و شهرسازی در حالی از امضای تفاهم نامه با وزارت کار برای خانه دار کردن کارگران خبر داده که پیش از این معاون تعاون وزیر کار از مذاکره با این وزارتخانه برای تامین مسکن کارگران و جمع ...
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۹/۰۵ - ۰۹:۲۱    
وانت بارهای حمل کالاهای اساسی تکلیف شان برای دریافت مابه التفاوت ریالی بنزین مشخص نیست؛چرا که وزارت نفت واریز را بر اساس پیمایش امکان پذیر می دانداما وزارت کشورمبنایی برای سنجش پیمایش ندارد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۹/۰۵ - ۰۹:۲۱    
جانشین فرمانده نیروی انتظامی گفت: درصدد هستیم که پلیس راهور را به پهپاد ترافیکی مجهز و دوربین های سیال را نیز توسعه دهیم.