پنجشنبه ۳۱ خردادساعت ۰۴:۴۸Jun 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای شبکه خبر 30 بهمن 1393 - irinn.ir

شبکه خبر 30 دی 1393 شبکه خبر 29 اسفند 1393 شبکه خبر 1 بهمن 1393 شبکه خبر 2 بهمن 1393 شبکه خبر 3 بهمن 1393 شبکه خبر 4 بهمن 1393 شبکه خبر 5 بهمن 1393 شبکه خبر 6 بهمن 1393 شبکه خبر 7 بهمن 1393 شبکه خبر 8 بهمن 1393 شبکه خبر 9 بهمن 1393 شبکه خبر 10 بهمن 1393 شبکه خبر 11 بهمن 1393 شبکه خبر 12 بهمن 1393 شبکه خبر 13 بهمن 1393 شبکه خبر 14 بهمن 1393 شبکه خبر 15 بهمن 1393 شبکه خبر 16 بهمن 1393 شبکه خبر 17 بهمن 1393 شبکه خبر 18 بهمن 1393 شبکه خبر 19 بهمن 1393 شبکه خبر 20 بهمن 1393 شبکه خبر 21 بهمن 1393 شبکه خبر 22 بهمن 1393 شبکه خبر 23 بهمن 1393 شبکه خبر 24 بهمن 1393 شبکه خبر 25 بهمن 1393 شبکه خبر 26 بهمن 1393 شبکه خبر 27 بهمن 1393 شبکه خبر 28 بهمن 1393 شبکه خبر 29 بهمن 1393 شبکه خبر 30 بهمن 1393 
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۲۳:۳۸    
ترکیه گذرگاه مرزی باب السلامه را برای ورود تروریست ها به سوریه باز کرده است، این در حالیست که بسیاری از نیروهای ارتش سوریه موفق شده اند به شهرک های نبل و الزهراء وارد شوند.
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۲۲:۲۰    
گاهی اوقات حتی عادات بسیار متداول می تواند،سبب آسیب به کلیه ها شود و ممکن است وقتی مشکل تشخیص داده شود، دیگر خیلی دیر شده باشد.
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۲۲:۱۱    
مامور سابق سازمان جاسوسی آمریکا (سیا) تاکید کرد، اگر فعالیت گروههای افراطی در لیبی برای مصر بسیار خطرناک باشد، شاید نیروهای نظامی مصری وارد خاک این کشور شوند و آن را اشغال کنند.
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۲۲:۰۷    
اخبار و گزارش های ویژه از ایران و جهان در خبر 20 شبکه خبر ، پنجشنبه سی ام بهمن 1393.
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۲۱:۲۴    
مشروح اخبار ایران و جهان در خبر 19 شبکه خبر، پنجشنبه سی ام بهمن 1393
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۲۱:۱۷    
نماینده دائم ایران در آژانس درباره گزارش اخیر آمانو تصریح کرد: بر عهده ایران نیست که درباره دو اقدام عملی توضیح بیشتر بدهد ...
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۲۱:۰۲    
ممنوعیت حجاب در دانشگاههای فرانسه از سرگرفته شده و برخی سیاستمداران این کشور خواستار قوانین سخت تر درباره حجاب در دانشگاهها شده اند.
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۲۰:۳۶    
دبیر شورای نگهبان گفت: بدترین و زشت ترین فعالیت گروهک داعش جهاد نکاح است که در هیچ جای دنیا مورد قبول نیست و مردم دنیا باید با فعالیت های داعش به طور دقیق آشنا شوند.
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۹:۲۳    
هفتهء بیست و یکم لیگ برتر فوتبال هفتهء بیست و یکم لیگ برتر فوتبال ، با صعود تراکتورسازی به رده دومِ جدول، ناکامی دیگر برای پرسپولیس و شکستِ فولاد پیگیری شد.
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۸:۲۱    
گذشته از آنکه تکفیری ها می دانند هرچه دارند، از آن لباس های تروتمیز و سلاح های جدید گرفته تا غذاها و نوشیدنی های بسته بندی شده، اهدایی همین کشورهای ائتلاف است ...
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۸:۰۷    
نگاهی به مهم ترین خبرهای ورزشی ایران و دیگر مناطق جهان در مجله خبری ساعت 14:30 روز پنج شنبه، 30 بهمن 1393، از شبکه خبر.
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۷:۵۱    
همزمان با سخنرانی ها و تهدیدهای ارتش مصر و جنگنده های ائتلاف امریکایی، تروریست های تکفیری، شیک و منظم در جاده ها و خیابان های شهر سرت رژه رفتند.
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۷:۳۷    
نگاهی به مهم ترین خبرهای ایران و دیگر مناطق جهان، در بخش خبر مشروح 13 روز پنج شنبه، 30 بهمن 1393، از شبکه خبر.
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۷:۳۳    
سازمان تروریستی داعش، برای ایجاد رعب و وحشت در میان دشمنانش، اقدام به بریدن سر گروگان ها می کند، اما در این میان، این پرسش مطرح می شود که داعش با اجساد قربانیان خود چه می کند.
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۷:۳۳    
تروریست های تکفیری داعش عکس ها و تصاویر برخی از مدارک ابوبکر بغدادی، خلیفه خود را منتشر کردند. یکی از این تصویرها، برگه کارنامه ابوبکر بغدادی در دوران دانشجویی اش است.
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۶:۱۶    
هر ساله هزاران فیلم در سراسر جهان ساخته می شود. برخی از این فیلم ها که بسیار هم محبوب و پرتماشاگر هستند، متعلق به سینمای انیمیشن هستند.
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۶:۱۶    
دریادار سیاری خبر داد: فرمانده نیروی دریایی ارتش از ملحق شدن ناوشکن سهند تا سال94 به این نیرو خبر داد و گفت: این ناوشکن نسبت به موج دوم یعنی ناوشکن دماوند ...
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۶:۱۰    
در سومین حمله تروریستی به مساجد شیعیان در پاکستان، دست کم 13 تن شهید و زخمی شدند.
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۶:۱۰    
برنامه های وزارت بهداشت برای افزایش نرخ باروری: مدیرکل دفتر سلامت جمعیت، خانواده و مدارس وزارت بهداشت ضمن تشریح مطالعات انجام شده در جهت استخراج چالش های فرزندآوری در کشور از بعد سلامتی ...
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۶:۰۸    
عین خارج! فضای بازتر برخی شبکه های تلویزیونی در استفاده ابزاری از جسم و ظاهر خانمها باعث شده سازندگان تبلیغات کالاهای ایرانی نیز ...
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۶:۰۸    
تحقیقات صورت گرفته توسط محققان انگلیس نشان می دهد، دندان گونه ای صدف کوهی گوی سبقت را از تار عنکبوت ربوده و عنوان قوی ترین و محکم ترین ماده طبیعی جهان را از آن خود کرده است.
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۶:۰۸    
در عملیات نیروهای ویژه مصر علیه مواضع داعش در "درنه" لیبی بیش از 150 تروریست عضو داعش کشته شدند. وزیر امور خارجه لیبی، از شورای امنیت سازمان ملل خواست تحریم تسلیحاتی کشورش را لغو کند.
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۴:۵۱    
سه متهم متجاوز پس از تعرض جنسی 20 ساعته به دختری بیگناه در آپارتمان مسکونی واقع در لینکلن تگزاس، دستگیر و محاکمه شدند.
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۴:۲۴    
باستان شناسان در کاوش های اخیر خود، گنجی در اعماق آب های بندر قیصریه در فلسطین اشغالی، کشف کردند.
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۴:۰۶    
ابتلا به ویروس آنفلوانزای خوکی در هند در سال جدید میلادی، جان بیش از 600 تن را گرفته است. تاکنون ابتلای بیش از 9هزار تن، به این ویروس مهلک گزارش شده است.
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۴:۰۶    
روزنامه الوطن مصر در گزارشی درباره جزئیات ربوده شدن کارگران قبطی مصری در لیبی پیش از اجرای عملیات اعدام به نقل از یکی از شاهدان نوشت: ربودن این کارگران در 26 ژانویه و بعد از آن، در دو مرحله صورت گرفت.
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۳:۴۱    
از دیدگاه طب سنتی برای رفع ریزش مو تدابیر خاص غذایی وجود دارد که رعایت آن علاوه بر اینکه بیماری را درمان می کند به سلامت بدن و پیشگیری از بیماری نیز کمک می کند.
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۲:۳۷    
اخبار ورزشی روز ایران و جهان در خبر 9:30 شبکه خبر در تاریخ 30 بهمن 1393
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۲:۲۸    
ناوگروه سی وسوم نیروی دریایی ارتش با عبور از خط استوا وارد نیمکره جنوبی زمین شده و راه خود را به سمت سواحل اندونزی دنبال می کند.
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۲:۰۱    
گفتگوهای وزیران کشور ایران و تاجیکستان؛ وزیران کشور ایران و تاجیکستان بر همکاری در زمینه امنیت مرزها و مبارزه با قاچاق مواد مخدر تاکید کردند. وزیر کشور تاجیکستان صبح امروز وارد تهران شد .
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۱:۵۵    
رئیس کمیته امنیتی شورای استانداری بابل عراق، از فرود دو فروند بالگرد آمریکایی در شمال این استان خبر داد. هنوز از جزئیات علل این فرود، خبری مخابره نشده است.
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۱:۵۵    
تخمین زده شده است فواید 10 دقیقه این ورزش، با 30 دقیقه دوی آرام تقریبا برابر است. همچنین این ورزش باعث بهبود چابکی، سرعت، تعادل و هماهنگی می شود.
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۱:۵۵    
مردم بحرین به منظور گرامی داشت یاد شهدای انقلاب این کشور ، به خیابان های روستایی نزدیک جزیره ستره آمدند.
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۱:۵۲    
یک شیخ سعودی به تازگی در اظهاراتی عجیب، نظریه گردش زمین به دور خورشید را رد کرده و مدعی شده است که درست عکس این نظریه صادق است.
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۱:۱۱    
منابع آگاه اعلام کردند هند روز پنجشنبه با موفقیت یک موشک بومی با قابلیت حمل کلاهک هسته ای را در ایالت اودیشا در شرق این کشور آزمایش کرد.
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۱:۰۵    
عراقچی خبر داد: شهر ژنو از روز جمعه اول اسفند میزبان رایزنی های ایران و آمریکا در سطح معاونان و سپس وزرای خارجه 2 کشور درباره راه حل جامع هسته ای است و احتمالا یکشنبه نشست ایران و 1+5 در سطح ...
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۱:۰۵    
60 لیتر سهمیه بنزین یارانه ای خودروهای شخصی با قیمت هفت هزار ریال (700 تومان)و 300 لیتر سهمیه بنزین آزاد با نرخ 10 هزار ریال(یک هزار تومان) به کارت سوخت خودروها واریز می شود.
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۱:۰۵    
پیش بینی وضع آب و هوا؛ بارش باران و برف در بیشتر مناطق کشور از بامداد امروز در حالی آغاز شده است که که کارشناسان هواشناسی تداوم این بارش ها را تا روز دوشنبه پیش بینی می کنند .
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۰:۵۵    
مشروح اخبار روز ایران و جهان در خبر 9 شبکه خبر در تاریخ 30 بهمن 1393
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۰:۵۰    
دستاوردهای معاون اول در سفر اخیر؛ معاون اول رئیس جمهور از توافق با عراق برای حل مشکل ریزگردها خبر داد و گفت: همچنین در زمینه مبارزه با تروریسم و مسائل اقتصادی به توافقات خوبی دست یافتیم.
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۰:۲۶    
دانشگاه آمریکایی محرومیت تحصیل دانشجویان ایرانی در رشته مهندسی را لغو کرد. دانشگاه ماساچوست اعلام کرد تصمیم خود را در خصوص متوقف کردن پذیرش دانشجویان ایرانی در رشته های علوم پایه و مهندسی را لغو کرده ...
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۰۹:۵۹    
خالد شروف، شهروند استرالیایی لبنانی تبار که 32 سال پیش در شهر سیدنی استرالیا متولد شد، 10 روز پیش به عنوان نخستین لبنانی داعشی ...
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۰۹:۵۹    
متخصصان استرالیایی بر اساس مطالعات اخیر خود اظهار داشتند: انجام مشاغل و کارهای دستی که موجب می شوند بدن در وضعیت جسمی نامناسبی قرار گیرد احتمال بروز کمردرد را تا هشت برابر افزایش می دهد.
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۰۹:۵۹    
انفجار در پالایشگاه اکسون موبیل تورنس جنوب ایالت کالیفرنیا آمریکا را لرزاند. شدت این انفجار در حدی بود که شیشه های منازل و ساختمان های اطراف این پایشگاه تا چندین کیلومتر دور تر شکستند.
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۰۹:۵۳    
بابک فردوسی یکی از مهندسان و طراحان پروژه مریخ نورد کنجکاوی و ماموریت سفر به قمر اروپا در آزمایشگاه پیشرانش جت ناسا در مصاحبه ای با سایت اسپیس ...
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۰۹:۵۰    
سرمربی تیم فوتبال استقلال با انتقاد از گزارشگر مشهور و تیم رسانه ای اش، آنها را قلم به دستان و میکروفون به دستان اجنبی پرست دانست و گفت:
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۰۹:۱۲    
با وجود اعتراض های مجامع اسلامی و بین المللی، رژیم صهیونیستی به حفاری در زیر مسجد الاقصی و تخریب این بنای مقدس ادامه می دهد ...
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۰۸:۳۹    
بیانات مهم روز چهارشنبه رهبر معظم انقلاب درباره تهدیدهای آمریکا و تحریم های جدید اروپا، بازتاب گسترده ای در رسانه های جهان داشت و بسیاری از منابع خبری با انعکاس این بیانات نوشتند که آیت الله خامنه ای ...
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۰۸:۳۰    
قیمت طلا در بازارهای جهانی به کمترین میزان خود در این هفته رسید، اما بازار تهران تلاش کرد همچنان قیمت های داخلی را بالا نگه دارد و امروز هر گرم طلای 18 عیار را بیش از صد هزار تومان عرضه کرد.
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۰۸:۳۰    
وزارت جهاد کشاورزی اعلام کرد: وزارت جهاد کشاورزی از عرضه نامحدود مرغ به قیمت 5 هزار و 500 تومان خبر داد ...
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۰۶:۱۸    
در زمینه مذاکرات هسته ای؛ خبرگزاری آسوشیتد پرس به نقل از منابع نزدیک به مذاکرات هسته ای مدعی شد، اگر ایران یکی از پیشنهادات طرف غربی برای کاهش ظرفیت غنی سازی اش را بپذیرد ...
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۰۵:۴۸    
رئیس سازمان صدا و سیما و رئیس هیئت امنای رسانه های سوریه درباره ارتقای همکاری های رسانه ای دو کشور گفتگو کردند.
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۰۵:۴۰    
بارش ها 30 درصد کم شده وزیر نیرو در نشست مشترک با جمعی از اعضای نظام مهندسی کشاورزی به کاهش 30 درصدی بارش های امسال ...
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۰۵:۳۱    
ارتش نیجریه می گوید در عملیات نظامی در شمال شرقی این کشور بیش از 300 تکفیری بوکوحرام را کشته است.
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۰۵:۲۵    
مردم بحرین در سالروز قیام مردمی ضد رژیم آل خلیفه و شهادت شماری از انقلابیون در 28 بهمن سال 1389 به خیابان ها ریختند و یاد آنان را گرامی داشتند.
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۰۴:۵۳    
شورای امنیت سازمان ملل متحد، با لغو تحریم ارتش لیبی برای مبارزه با داعش موافقت نکرد.
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۰۴:۳۸    
دور رفت مرحله یک هشتم پایانی فوتبال لیگ قهرمانان اروپا با پیروزی رئال مادرید و تساوی خانگی بازل پیگیری شد.
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۰۴:۲۹    
تیم های مدعی قهرمانی، مرحله حذفی لیگ برتر والیبال ایران را با پیروزی آغاز کردند.
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۰۳:۵۳    
نگاهی به اخبار روز جهان از دریچه کاریکاتور در روز پنجشنبه 30 بهمن 1393
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۰۳:۳۱    
وزارت خارجه آمریکا اعلام کرد: "وندی شرمن " مذاکره کننده ارشد آمریکایی امروز ( پنجشنبه) در صدر هیئت آمریکایی برای مذاکرات با مقامات ایرانی درباره برنامه هسته ای ایران راهی ژنو می شود .
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۰۲:۵۵    
نگاهی به عناوین اصلی اخبار روزنامه های ورزشی (ابرار ورزشی, استقلال, ایران ورزشی, پیروزی, و ...) صبح کشور در 30 بهمن ماه 1393