یکشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۸:۳۴Jun 2024 23
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایثار 17 مهر 1397 - isaar.ir

ایثار 29 اسفند 1393 ایثار 29 اسفند 1394 ایثار 30 اسفند 1395 ایثار 29 اسفند 1396 ایثار 31 فروردین 1397 ایثار 31 اردیبهشت 1397 ایثار 31 خرداد 1397 ایثار 31 تیر 1397 ایثار 31 مرداد 1397 ایثار 31 شهریور 1397 ایثار 30 آبان 1397 ایثار 30 آذر 1397 ایثار 30 دی 1397 ایثار 30 بهمن 1397 ایثار 29 اسفند 1397 ایثار 1 مهر 1397 ایثار 2 مهر 1397 ایثار 3 مهر 1397 ایثار 4 مهر 1397 ایثار 5 مهر 1397 ایثار 6 مهر 1397 ایثار 7 مهر 1397 ایثار 8 مهر 1397 ایثار 9 مهر 1397 ایثار 10 مهر 1397 ایثار 11 مهر 1397 ایثار 12 مهر 1397 ایثار 13 مهر 1397 ایثار 14 مهر 1397 ایثار 15 مهر 1397 ایثار 16 مهر 1397 ایثار 17 مهر 1397 ایثار 18 مهر 1397 ایثار 19 مهر 1397 ایثار 20 مهر 1397 ایثار 21 مهر 1397 ایثار 22 مهر 1397 ایثار 23 مهر 1397 ایثار 24 مهر 1397 ایثار 25 مهر 1397 ایثار 26 مهر 1397 ایثار 27 مهر 1397 ایثار 28 مهر 1397 ایثار 29 مهر 1397 ایثار 30 مهر 1397 
ایثار   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۱۰:۱۶    
یادواره شهدای مبارزه با آمریکای جنایت کار در خلیج فارس در حسینیه عاشقان ثارالله بوشهر برگزار شد.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۰۸:۰۴    
مهدی علیزاده ورزشکار اصفهانی در رقابت های دو و میدانی بازیهای پاراآسیایی جاکارتا در ماده پرتاب نیزه موفق به کسب نشان طلا و در ماده پرتاب وزنه نشان برنز را کسب کرد.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۱۲:۴۶    
صاحب نظران و پژوهشگران استان قزوین برای شرکت در فراخوان مقالات دومین همایش ملی ایثار اجتماعی ، مقاله ارسال کنند.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۲:۴۹    
سرپرست بنیاد اراک گفت: پنج ورزشکار جانبازاراکی در رشته های مختلف ورزشی در مسابقات پاراآسیایی جاکارتا حضور دارند.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۲:۱۸    
عملیات انتقال بیل مکانیکی تفحص از جزیره بوارین عراق به جزیره صالحیه عراق انجام شد.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۰۹:۲۵    
اعضای فرهنگسرای عطار در سری دیدار های خود با خانواده شهدا به دیدار مادر شهید جمال نژادجمال رفتند.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۰۸:۰۷    
رییس جمهوری در پیامی با تسلیت درگذشت پدر بزرگوار شهیدان سرافراز محمدرحیم، عبدالمجید و عبدالحمید اعتصامی فرد از درگاه خداوند سبحان برای آن فقید سعید، همجواری با فرزندان شهیدش مسألت کرد.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۲۳:۲۹    
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام گفت: مأموریت های مختلف این کنگره به دستگاه های مختلف استان تفویض شده تا ضمن تقسیم کار تمامی دستگاه ها در هر چه بهتر برگزار شدن کنگره سهیم باشند.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۲۳:۲۰    
مدیرکل مددکاری بنیاد شهید و امورایثارگران گفت: فداکاری خانواده شهدا، جانبازان و آزادگان زیباترین ایثار اجتماعی تاریخ ایران اسلامی است.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۱۹:۲۹    
گزارش تصویری ؛دیدار مدیرکل بنیاد استان از خانواده معظم شاهد وایثارگر روستاهای توت نده ودوراهان
ایثار   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۱۷:۰۴    
معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران اعلام کرد: در آستانه فرارسیدن جشن چهل سالگی انقلاب اسلامی ایران، جشنواره ملی هنرمندان شاهد و ایثارگر آذرماه سال جاری برگزار می شود.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۱۵:۴۹    
عکاس: علی سلطانی محمدی
ایثار   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۱۵:۳۶    
معاون بهداشت و درمان بنیاد استان مرکزی هشت سال دفاع مقدس را الگوی صبر و بردباری برای جامعه دانست و اظهار کرد: جانبازان که با جراحات حاصل از آن دوران روزگار سختی را می گذرانند ...
ایثار   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۱۵:۲۰    
خواهرزاده شهید حسن اسماعیلی در واکنش به بازگشت پیکر این شهید بزرگوار دل نوشته ای را در کنار پیکرش قرائت کرد.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۱۵:۱۳    
محمدرضا پور حاج رضائی، عضو هیئت مدیره و مدیرعامل موسسه فرهنگی ورزشی و توانبخشی ایثار
ایثار   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۱۵:۰۱    
فرمانده مرزبانی استان اردبیل و مسئولان بیله سوار از خانواده شهید نیروی انتظامی این شهرستان دیدار کردند.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۱۵:۰۱    
خواهر شهید جلال حاجی صادقی گفت: مادرم خواب دیده بود جلال شهید شده و تابوت وی خالی است، از قامت رعنای جلال تنها چند تکه استخوان و وسایلی که همراهش بود به عنوان یادگاری آوردند.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۱۴:۵۵    
شانزدهم و هجدهم مهرماه سالروز بمباران شهر سومار در مهرماه سال 66 است که این بمباران860 شهید و مصدوم از مردم بی دفاع، نیروهای ارتشی و پزشکان بر جای گذاشت.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۱۴:۳۷    
مدیرکل بنیاد گیلان با اشاره به این که ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بدون تکریم ایثارگران ممکن نیست، گفت: اگر بخواهیم فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه نهادینه کنیم نیازمند این هستیم تا از جامعه ایثارگری ...
ایثار   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۱۴:۳۷    
جانبازان بیمارستان میلاد شهریار به مناسیت هفته نیروی انتظامی از پرسنل فرماندهی نیروی انتظامی غرب استان تهران تجلیل کردند.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۱۴:۱۶    
به گزارش ایثار واحد هرمزگان ، به منظور حفظ و ارتقاء سطح سلامت خانواده ها ، کلاس های مددکاری گروهی ویژه همسران جنبازان متوفی دوشنبه 16 مهرماه 97 در پژوهشکده شهید قاسمی بندرعباس برگزار شد و به مدت یک ...
ایثار   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۱۳:۱۳    
مدیرکل بنیاد کرمان با تأکید بر حفظ و صیانت از ارزش های هشت سال دفاع مقدس افزود: دشمنان انقلاب اسلامی از هر ابزار و وسیله ای استفاده می کنند تا فرهنگ ایثار و استقامت و از خود گذشتگی را بین مردم و به ...
ایثار   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۱۴:۱۶    
به گزارش ایثار واحد هرمزگان ، پاکدامن مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران در جلسه طرح سپاس که 16 مهرماه 97 در سالن کنفرانس این اداره کل برگزار شد گفت ...
ایثار   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۱۴:۰۴    
جانبازان بیمارستان میلاد به نوبت جهت اعزام به سالن فوتسال انتخاب می شوند تا به رقابت یک ساعته بپردازند.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۱۴:۰۴    
به گزارش ایثار واحد هرمزگان ، روز دوشنبه مصادف با 16 مهرماه 97 به همت معاونت تعاون و امور اجتماعی جلسه کارگروه گلزار شهدا در سالن کنفرانس این اداره کل برگزار گردید که در این جلسه پاکدامن مدیرکل بنیاد ...
ایثار   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۱۴:۰۱    
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران یزد از اعزام همسران شهدای این شهرستان به مشهد مقدس خبر داد.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۱۳:۴۰    
به مناسبت ماه محرم مراسم زیارت عاشورا در دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرستان نهاوند با حضور مسئولین این شهرستان برگزار شد.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۱۳:۳۴    
مدیرکل بنیاد شهرستان های تهران گفت: شهیدان با داشتن بصیرت و اطاعت پذیری از ولایت فقیه و با اهدا خون پاک خویش از اسلام ، قرآن و میهن اسلامی دفاع کردند.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۱۳:۲۸    
دیدار با یک هزار و 651 خانواده شاهد و ایثارگر شهرستان قزوین طی 6 ماه نخست سال جاری انجام شد.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۱۳:۲۵    
رییس بنیاد اراک گفت: پیکر پاک شهید مدافع وطن مرتضی کارچانی از کارکنان انتظامی استان سیستان و بلوچستان در اراک تشییع می شود.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۱۳:۲۵    
ملاقات عمومی مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران با جامعه ایثار گری استان با هدف بررسی و مسائل و مشکلات ایثارگران برگزار شد
ایثار   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۱۳:۲۲    
امام جمعه بافق در دیدار با خانواده شهدای این شهرستان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام گفت: شهادت بزرگترین و بالاترین نوع ایثار است که خداوند روزی بندگان خاص خود قرار داده است.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۱۳:۲۲    
معاون بهداشت و درمان بنیاد مرکزی گفت :جانبازان الگوی استقامت برای نسل جوان هستند .
ایثار   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۱۳:۱۳    
سرپرست بنیاد اراک گفت: توجه به امر نماز و توسعه آن موجب رحمت الهی و کاهش آسیب های اجتماعی خواهد شد.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۱۳:۱۰    
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان از کسب رتبه دوم در تامین مسکن و مناسب سازی توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خبر داد.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۱۳:۰۷    
نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی شهدا را گنجینه های ارزشمند نظام اسلامی خواند و گفت: شهدا با مجاهدت و فداکاری خود به ملت ایران ارزش و اعتبار بخشیدند.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۱۳:۰۱    
همزمان با هفته نیروی انتظامی از خانواده های معظم شهیدان عزتی، خداوردی، معصومی با حضور فرمانده نیروی انتظامی در روستاهای قلعه شاطربالی و هریان شهرستان رزن دیدار شد.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۱۲:۳۷    
بمناسبت ایام محرم مراسم زیارت عاشورا در فضایی آکنده از عطر ایمان و معنویت در سالن بنیاد شهید و امور ایثارگران منطقه 2 اهواز برگزار شد.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۱۲:۳۴    
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی بنیاد استان اصفهان به همراه جمعی از مدیران ستادی بنیاد استان از بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان خمینی شهر بازدید کردند.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۱۲:۱۶    
مدیرکل بنیاد چهارمحال و بختیاری با تأکید بر اینکه هدف از تشکیل بنیاد فقط رسیدگی به امور ایثارگران و رفع نیازهای این عزیزان است، گفت: هر چه داریم به برکت مجاهدت شهدا است.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۱۲:۱۰    
با اجرای طرح پالایش پرونده های امحایی، پرونده 513 ایثارگر شهرستان آبیک پالایش شد.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۱۲:۰۷    
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان دشتی گفت: خانواده های شاهد و ایثارگر میراث داران انقلاب اسلامی هستند.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۱۲:۰۴    
پاکاری مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان صبح امروز با تعداد کثیری از خانواده های معظم شهدا و ایثارگران رشت و دیگر شهرستانهای استان به تفکیک جامعه ایثارگری دیدار و ملاقات نمود.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۱۱:۵۸    
مرصادنیوز: مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه از پرداخت 470 میلیارد ریال خسارت به ایثارگران مناطق زلزله زده خبر داد.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۱۱:۵۵    
کرمانشاه_مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه از پرداخت 470 میلیارد ریال خسارت به ایثارگران مناطق زلزله زده خبر داد.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۱۱:۵۲    
مدیرکل بنیاد شهرستان های تهران با اشاره به اینکه بنیادشهید واسطه حل مشکلات ایثارگران است گفت: ارائه بهترین خدمات به جامعه ایثارگری ضروری است و باید تلاش کنیم.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۱۱:۴۹    
مدیرعامل صندوق کارکنان بنیاد شهرستان های تهران گفت: صندوق به صورت شفاف فعالیت خود را انجام می دهد و امید است اعضای هیئت مدیره بعدی نیز این روند را دنبال کنند.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۱۱:۴۹    
حوزه/ رئیس شورای حوزه علمیه قزوین گفت: در دوران دفاع مقدس رزمندگان دلاور ایران اسلامی وفاداری نسبت به امام و رهبری و اسلام را به خوبی نشان دادند و ملت ایران هم پشتیبان آنها بودند و امروز خوشبختانه ...
ایثار   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۱۱:۴۹    
معاون توسعه مدیریت بنیادشهرستان های تهران با اشاره به انتخابات صندوق کارکنان گفت: اعضای جدید هیئت مدیره صندوق کارکنان بنیادشهرستان های تهران انتخاب شدند.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۱۱:۴۰    
کرمانشاه - ایرنا - مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کرمانشاه ، از پرداخت 46 میلیارد و 800 میلیون تومان خسارت به ایثارگران آسیب دیده در زلزله 7.3 ریشتری سال گذشته غرب استان خبر داد.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۱۱:۴۰    
برنامه های هفته دفاع مقدس توسط فرمانده سپاه ناحیهٔ امام علی (ع) در شهرستان تاکستان تشریح شد.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۱۱:۳۴    
مراسم تشییع شهید جمشید صیادی در الوند برگزار شد.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۱۱:۳۱    
مراسم یادواره شهدا و گرامیداشت هفته دفاع مقدس ویژه خواهران در مسجد صاحب الزمان عج شهرک چوبیندر برگزار شد.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۱۱:۲۲    
مدیرکل بنیاد خراسان شمالی گفت: ما مردم ایران اسلامی باید قدردان خون شهدا و فداکاری ایثارگران باشیم؛ امید است بتوانیم شهدا را سرلوحه کار خود قرار داده و راهشان را ادامه دهیم.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۱۱:۱۶    
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان تنگستان گفت: دیدار با خانواده معظم شهدا برای مسئولان امیدبخش است.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۱۱:۰۷    
مراسم تجلیل از برگزیدگان طرح تکریم ارباب رجوع سال 96 بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر برگزار شد.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۱۱:۰۴    
سرکشی از خانواده های شهدا در دستور کار بنیاد شهید و امور ایثارگران است.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۱۰:۱۹    
یادواره شهدای روستای آقابلاغی روز دوشنبه16 مهرماه در مسجد روستا برگزار گردید.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۱۰:۱۳    
جلسه کمیته سلامت اداری بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان تشکیل شد.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۱۰:۱۳    
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان به همراه جمعی از مسئولان بنیاد به مناسبت گرامیداشت هفته نیروی انتظامی با فرماندهی و پرسنل کلانتری 12 زنجان دیدار کردند.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۱۰:۰۴    
سومین جلسه کمیته برنامه ریزی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان روز گذشته مورخ 16 مهرماه 97 در سالن اجتماعات مهمانسرای بنیادشهید و امور ایثارگران استان کرمان برگزار شد.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۰۹:۴۳    
حضرت آیت الله یعقوبی نماینده ولی فقیه و امام جمعه بجنورد شهدا را گنجینه های ارزشمند نظام اسلامی خواند و گفت: شهدا با مجاهدت و فداکاری خود به ملت ایران ارزش و اعتبار بخشیدند.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۰۹:۳۷    
دکتر خباز استاندار خراسان شمالی گفت: راه ماندگاری و اثربخشی فرهنگ ایثار شهادت را مردمی کردن آن دانست.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۰۹:۳۱    
معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بجنورد گفت: تبیین سبک زندگی شهدا و ترویج گفتمان جهاد و مقاومت نیاز امروز جامعه و رسالت بزرگ یادواره هاست.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۰۹:۲۸    
کتاب "تذکره الشهدا" مجموعه زندگینامه شهدای نیروی انتظامی خراسان شمالی منتشر شد.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۰۹:۲۸    
طی دوران هشت سال دفاع مقدس 200 هزار شهید تقدیم کردیم که این بزرگترین افتخار نظام است.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۰۹:۲۵    
حجت الاسلام والمسلمین محمدی: نیروی انتظامی در همه صحنه ها آماده دفاع از ارزش ها و جان فشانی هست و این ادامه راه شهیدان است.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۰۹:۱۹    
رئیس بنیاد اراک گفت : پدران و مادران معظم شهدا پشتوانه نظام، انقلاب، گنجینه های ماندگار و یادگاران ارزشمندی هستند که صبوری و مجاهدت در چهره نورانی آنان نمایان است.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۰۸:۴۶    
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران گفت: جهت ارائه خدمات مشاوره ای به ایثارگران تعداد 419 جلسه در مرکز مشاوره شاهد و ایثارگر مازندران برگزار شد
ایثار   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۰۸:۳۷    
در صبحگاه مشترک نیروهای نظامی وانتظامی شهرستان اسکو بمناسبت هفته نیروی انتظامی ، با حضور فرماندار واعضای شورای تامین وجمعی از مسئولین شهرستان از خانواده های معظم شهدای این نیرو تجلیل و تکریم شد
ایثار   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۰۸:۳۷    
فرماندارشهرستان خداآفرین گفت: دشمنان قسم خورده نظام باید بدانند که سربازان ولایت فقیه با تمام توان از کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی حراست کرده و تا پای جان بر سر عهدی که با شهیدان و امام شهدا بسته اند ...
ایثار   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۰۸:۳۴    
فرماندارشهرستان خداآفرین در دیدار از خانواده شهدا گفت: خانواده شهدا و ایثارگران به عنوان وارثان اصلی انقلاب اسلامی نقش به سزایی در حفظ ارزش ها و تداوم راه امام راحل (ره) و شهدا دارند.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۰۸:۲۲    
یادواره شهید غلامحسین خلیل نیا همزمان با بزرگداشت کنگره 2000 شهید خراسان جنوبی برگزار شد.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۰۸:۱۹    
تیم فوتسال کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین با برتری مقابل رقبا به مرحله یک چهارم نهایی رقابت های ورزشی کارکنان دولت رسید.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۰۸:۱۹    
دیدار از خانواده های معزز شاهد نیروی انتظامی در قالب طرح کنگره 2000 شهید استان خراسان جنوبی در شهرستان فردوس
ایثار   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۰۸:۱۳    
مدیر کل ورزش و جوانان استان در سفر به شهرستان سرایان با خانواده شهید ورزشکار حسین صفر پور دیدار و از آنان دلجویی کرد.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۰۷:۵۸    
یکسان سازی خدمات فرهنگی، اردویی و ورزشی بنیاد و سپاه به ایثارگران در دستور کار قرار گرفت.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۰۷:۳۷    
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر با صدور پیامی درگذشت مادر گران قدر سردار شهید والامقام اسدالله بهادری را تسلیت گفت.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۰۷:۳۱    
حجت الاسلام راشکی در جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت شهرستان نیمروز گفت: برپایی مراسمات و یادواره های شهدا گامی ست در جهت آشنایی جوانان با فرهنگ ایثار و شهادت.