دوشنبه ۲۴ اردیبهشتساعت ۱۳:۴۶May 2024 13
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری دانشجویان ایران 22 آبان 1397 - isna.ir

خبرگزاری دانشجویان ایران 29 اسفند 1393 خبرگزاری دانشجویان ایران 29 اسفند 1394 خبرگزاری دانشجویان ایران 30 اسفند 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 29 اسفند 1396 خبرگزاری دانشجویان ایران 31 فروردین 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 31 اردیبهشت 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 31 خرداد 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 31 تیر 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 31 مرداد 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 31 شهریور 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 30 مهر 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 30 آذر 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 30 دی 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 30 بهمن 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 1 اسفند 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 1 آبان 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 2 آبان 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 3 آبان 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 4 آبان 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 5 آبان 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 6 آبان 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 7 آبان 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 8 آبان 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 9 آبان 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 10 آبان 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 11 آبان 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 12 آبان 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 13 آبان 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 14 آبان 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 15 آبان 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 16 آبان 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 17 آبان 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 18 آبان 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 19 آبان 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 20 آبان 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 21 آبان 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 22 آبان 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 23 آبان 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 24 آبان 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 25 آبان 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 26 آبان 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 27 آبان 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 28 آبان 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 29 آبان 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 30 آبان 1397 
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۱۶:۲۹    
رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد از مصدوم شدن 62 نفر در تصادفات جاده ای و شهری و هم چنین خدمات رسانی به 23 بیمار قلبی در 48 ساعت گذشته در استان خبر داد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۰۰:۴۳    
هرساله با شروع فصل برداشت زعفران، اکثر مردم منطقه تربت حیدریه صبح ها را در زمین های کشاروزی مشغولند و عصرها را در بازار سپری می کنند ...
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۱۶:۱۱    
مدیرکل حفاظت محیط زیست چهارمحال و بختیاری گفت: گونه دارکوب قهوه ای در شهرستان کوهرنگ توسط کمیته ثبت پرندگان ایران مستندسازی و تایید شد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۱۲:۲۳    
معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان گفت: اعزام 4000 دانش آموز استان سمنان در قالب کاروان راهیان نور به منطقه های عملیاتی جنوب کشور آغاز شد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۱۲:۰۶    
در پی انتشار برخی اخبار مبنی بر تصمیم عربستان سعودی برای تغییر مکان کنسولگری این کشور در استانبول وزارت خارجه ترکیه اعلام کرد ...
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۱۱:۲۷    
معاون میراث فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان ایلام از مرمت طاق شیرین و فرهاد در شهرستان ایوان خبر داد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۱۰:۵۵    
رئیس دانشگاه بیرجند اعلام کرد: همایش بین المللی "کویر لوت فرصت های محلی، ملی و بین المللی" اردیبهشت ماه سال آینده در دانشگاه بیرجند برگزار می شود.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۱۰:۵۳    
دادستان عمومی و انقلاب آبادان گفت: حادثه دلخراش قتل دو نفر شهروند در آبادان به هیچ وجه امنیتی و تروریستی نبوده است.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۱۰:۴۵    
صد محیط بان از سراسر کشور برای شرکت در دوره آموزشی 15 روزه ای که در مرکز آموزش های محیط بانی دانشکده محیط زیست در کرج برگزار می شود حاضر شده اند.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۱۰:۴۲    
عضو مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس با اذعان به اینکه برخی در مورد نرخ بیکاری در هرمزگان با ارائه آمار 8 ...
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۱۰:۳۹    
معاون امور استان های سازمان صداوسیما از مجروحان صداوسیما در حادثه تروریستی اهواز عیادت کرد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۱۰:۳۸    
گزینه های آینده تصدی شهرداری مشهد انتخاب شدند تا در صورت محرز شدن بازنشستگی تقی زاده خامسی، یکی از آنان با کسب رأی لازم از شورا، سکان داری شهرداری مشهد را به عهده بگیرد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۱۰:۲۵    
تاکید مکرر وزیر امور اقتصادی و دارایی بر ضرورت استفاده حداکثری از ظرفیت مالیات ها در اقتصاد باعث شده دوباره مسائل مربوط به فرارهای مالیاتی مورد توجه قرار گیرد که در این باره یک اقتصاددان معتقد است ...
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۱۰:۱۹    
یکی از اعضای موسسه قرآن و عترت شهید نواب صفوی گفت: قرآن کریم باید محور وحدت بین شیعه و سنی قرار گیرد چرا که قرآن، اسلام و حج از مسائل مهم برای هر مسلمانی است.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۱۰:۱۶    
گفت: در حوزه گردشگری در خراسان جنوبی زیر ساخت های کافی به ویژه در حوزه حمل و نقل و پروازهای منظم وجود ندارد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۱۰:۰۹    
مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: با بررسی هایی که داشتیم مشخص شد که هیات کوهنوردی نامه را خطاب به گروه هایی که به صورت غیر رسمی اقدام به جذب افراد برای برنامه های کوهنوردی یا گردشگری می کنند و ...
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۰۹:۲۹    
عضو هیئت مدیره و معاون سرمایه گذاری منطقه آزاد چابهار گفت: چابهار در صورت اتصال به ریل، به مرکز ترانزیت 800 میلیون نفر جمعیت تبدیل می شود.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۰۹:۲۲    
رئیس هیئت مدیره صندوق کارآفرینی امید گفت: عمده مددجویان و هم چنین عمده زنان روستایی سرپرست خانوار بافندگان فرش ایرانی هستند و توجه به این صنعت گام مهمی در راستای فقرزدایی از کشور خواهد بود.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۰۹:۰۵    
پرداخت قبوض خطوط تلفن همراه اول از طریق سامانه های بانک قرض الحسنه مهرایران به منظور تسریع و تسهیل در امور مربوط به قبوض مصرفی تلفن همراه مشترکان شرکت ارتباطات سیار امکان پذیر می باشد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۰۹:۰۲    
مدیر رفاه و امور اجتماعی تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد گفت: نخستین مرحله توزیع سبد غذایی خانوارهای کم بضاعت در استان آغاز شد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۰۸:۴۷    
دادستان عمومی و انقلاب شوش از کشته شدن دو نفر و مصدومیت هشت تن دیگر در یک درگیری مسلحانه خبر داد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۰۷:۵۵    
در جلسه 216 هیئت عالی جذب اعضای هیئت علمی دانشگاه ها و مراکز آموزشی به ریاست دکتر محمد علی کی نژاد آخرین وضعیت جذب هیات علمی در دانشگاه ها بررسی و اعلام شد
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۰۷:۳۵    
معاون فرهنگی سیاسی نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه ها طی حکمی حجت الاسلام سعید کرمی را به سمت مدیر کل فرهنگی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها منصوب کرد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۰۲:۲۶    
بررسی آمار و ارقام نشان می دهد در طول 231 روز نخست امسال حدود پنج میلیارد یورو ارز حاصل از صادرات محصولات پتروشیمی در بازار داخلی عرضه شده است.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۲۳:۵۸    
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد، گفت: عصر روز سه شنبه، 22 آبان ماه در پی تماس شهروندان با پلیس مبنی بر ظاهر شدن یک زن نیمه عریان در بلوار خلیج فارس یاسوج ...
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۲۳:۵۵    
نماینده مردم سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی گفت: با کاربردی نبودن رشته های دانشگاه کردستان و بومی گزینی دانشجویان، به فرزندانمان ظلم شده است.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۲۳:۵۳    
معاون علمی و فناوری رئیس جمهور با اشاره به اهمیت حضور پارک های علم و فناوری در اقتصاد کشور گفت: با دوپینگ و تزریق پول دولتی نمی توانیم کاری را از پیش ببریم.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۲۳:۴۴    
دستیار ویژه رییس مجلس در امور بین الملل نوشت، مقاومت فلسطین، نتانیاهو و صهیونیست ها را متوقف و پشیمان می سازد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۲۳:۳۶    
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان در مورد اظهارات خصمانه اخیر جان بولتون علیه ایران گفت: او همان گونه که از دیر باز نشان داده است شدیدا نسبت به ایرانیان دارای بغض و کینه ای عمیق است ...
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۲۳:۱۵    
مدیرکل ورزش استان خراسان رضوی در خصوص اجازه پدر و همسر برای حضور در برنامه های کوهنوردی گفت: چنین قانونی در ورزش و فدراسیون کوهنوردی نداریم و این موضوع را اداره کل ...
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۲۳:۱۰    
معاون رئیس جمهوری ترکیه در دومین روز از کنفرانس بین المللی پالرمو با محوریت لیبی گفت که هیأت کشورش تصمیم به ترک این کنفرانس گرفته زیرا از این کنفرانس احساس ناامیدی بسیاری کرده است.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۲۳:۰۷    
معاون برنامه ریزی و هماهنگی معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری گفت: 2732 تشکل امروز در کشور در زمینه امور زنان و خانواده فعالیت می کنند و لازم است که به احیای تشکل های زنان و خانواده پرداخته شود.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۲۳:۰۵    
سفیر ایران در انگلیس گفت: آمریکا از طرفی به دنبال ملاقات و گفتگو در بالاترین سطح است از سویی برای مذاکره شروط غیرممکن می گذارد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۲۲:۵۲    
نماینده سنگین وزن ایران با کسب مدال برنز کشتی فرنگی زیر 23 سال قهرمانی جهان، تنها مدال آور ایران در 5 وزن نخست این رقابت ها نام گرفت.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۲۲:۴۹    
سرمربی آرژانتینی با رئال مادرید قرارداد امضا کرد و تا سال 2021 هدایت این تیم را بر عهده خواهد گرفت.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۲۲:۳۴    
معاون ریاست جمهوری در امور بانوان گفت: سازمان های مردم نهاد نقش بسیار مهمی در جذب سرمایه اجتماعی دارند و بسیار مطمئن هستیم که ارزش ها در سازمان های مردم نهاد و NGOها قوت می گیرد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۲۲:۱۷    
پس از گذشت یک هفته از انتخابات میان دوره ای کنگره آمریکا، جمهوری خواهان در ایالت آریزونا کرسی خود را در سنای ایالات متحده از دست دادند.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۲۱:۵۰    
تیم والیبال بانوان توپکا که از لیگ برتر کنار گذاشته شد، دوباره به لیگ برگشت و از هفته دوم کار خود را شروع می کند.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۲۱:۳۶    
رییس جمهوری آمریکا در واکنش به گزارش منتشر شده از سوی نیویورک تایمز درباره توسعه پایگاه های موشکی در کره شمالی توییتی منتشر و این گزارش را تکذیب کرد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۲۰:۴۰    
یک عضو شورای پول و اعتبار با اشاره به مباحث مطروحه در این جلسه گفت که با مجموعه اقدامات صورت گرفته از سوی بانک مرکزی و دیگر اقدامات در حال انجام، بازار ارز و سکه تا رسیدن به تعادل، کاهشی خواهد بود.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۲۰:۳۲    
شبکه سی ان ان در پی درگیری چندی پیش خبرنگار این شبکه خبری با رییس جمهوری آمریکا علیه دونالد ترامپ طرح شکایت کرد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۲۰:۳۲    
نماینده وزن 63 کیلوگرم ایران با شکست سنگین برابر حریفی از اوکراین از رسیدن به مدال برنز کشتی فرنگی زیر 23 سال قهرمانی جهان بازماند.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۲۰:۱۰    
معاون سفیر ایران دربغداد، تاکید کرد که باید گام هایی بیشتری برای گسترش روابط اقتصادی بین دو کشور ایران وعراق برداشته شود وموانع موجود در این زمینه با همکاری و تلاش دو کشور رفع شود.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۹:۵۵    
مهدی محسن نژاد در 60 و علی اکبر حیدری در 97 کیلوگرم با شکست در نیمه نهایی کشتی فرنگی زیر 23 سال جهان از رسیدن به دیدار فینال بازماندند ضمن اینکه علی ارسلان در 72 و مهدی ابراهیمی در 82 کیلوگرم نیز ...
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۹:۵۱    
اسامی نهایی نامزدهای هفدهمین دوره انتخابات نماینده مدیران مسئول در هیات نظارت بر مطبوعات اعلام شد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۹:۴۸    
برنامه نشستی با معماران برتر سال 1397 به همراه پروژه های برنده برگزار می شود.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۹:۴۶    
وزیر ورزش و جوانان گفت: عزم و اراده نظام بر انتقال قدرت از نسل فعلی به نسل جوان است؛ حرکتی که از دو سه سال گذشته آغاز شده است و روز به روز جدیت بیشتری پیدا می کند.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۹:۴۲    
آیین پایانی سی و پنجمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران برگزار شد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۹:۳۵    
خضر عدنان، اسیر فلسطینی از زندان های رژیم اشغالگر آزاد شد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۹:۳۱    
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در حکمی، دکتر علیرضا خاوندی را به سمت رئیس پژوهشگاه مواد و انرژی منصوب کرد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۹:۳۰    
اعضای هیات نمایندگان اتاق تهران در چهل و چهارمین نشست خود، در حضور علی علی آقا محمدی، رئیس گروه اقتصادی دفتر مقام معظم رهبری و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ...
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۹:۲۷    
گروه های مقاومت فلسطین در نوار غزه امروز (سه شنبه) آتش بس با رژیم صهیونیستی را اعلام کردند.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۹:۲۲    
رئیس گروه روسی تماس برای حل و فصل بحران لیبی اعلام کرد که تماس هایی میان روسیه و سیف الاسلام قذافی در حال انجام است.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۹:۱۱    
دبیر انجمن علمی دانشجویی جغرافیای سیاسی دانشگاه تربیت مدرس با اشاره به اهمیت رشته جغرافیای سیاسی گفت: این رشته به عنوان علم مدیریت و سازماندهی سیاسی فضا ...
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۹:۰۱    
هشتمین جلسه مشترک شورای توسعه و امنیت پایدار شرق و غرب کشور، به ریاست رحمانی فضلی وزیر کشور در محل وزارت کشور برگزار شد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۸:۵۳    
علی لاریجانی کسب مقام علمی و پرافتخار قهرمانی جهان در المپیاد دانش آموزی نجوم و اخترفیزیک را به مردم ایران، اعضای تیم، دانش پژوهان جوان و خانواده هایشان تبریک گفت.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۸:۴۶    
کنفدراسیون فوتبال آسیا با اشاره به اجرای قانون عدم به کارگیری بازنشستگان تاکید کرد که فدراسیون فوتبال یک نهاد غیر دولتی است و دولت و مجلس نباید دخالتی در امور این فدراسیون داشته باشند.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۸:۴۵    
وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه از احداث کارخانه های تولید MDF در کشور استقبال می کنیم، گفت: در حال حاضر در تولید ورق MDF رتبه 21 را در دنیا داریم و طبق برنامه ریزی ها بنا داریم تا سال 1404 به ...
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۸:۴۴    
رئیس شورای راهبردی روابط خارجی با اشاره به حمایت رهبری از دولت گفت: حتی وقتی برخی در زمانی خواهان استعفای حسن روحانی شدند ...
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۸:۳۵    
"همه امکانات و دوربین ها برای اجرای طرح کاهش آماده است، نامه نگاری کلانتری با وزیرکشور درباره یک طرح بلاتکلیف، دریافت پول بابت هزینه های متفرقه مدارس تخلف است ...
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۸:۳۴    
ارایه بسته حمایتی نقدی و غیرنقدی دولت از روز گذشته آغاز شده که امروز در سرویس اقتصاد کلان به بررسی این نوع رویکرد پرداختیم و آثار مثبت و منفی آن را مورد تحلیل قرار دادیم.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۸:۲۳    
کابینه وزارتی امنیتی رژیم صهیونیستی تصمیم به ادامه حملات به نوار غزه گرفت.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۸:۱۵    
معاون اول رییس جمهور با بیان اینکه ما باید به عنوان دولت، موانع حضور فعال بخش خصوصی را از میان برداریم، گفت: با اتکا به ظرفیت علمی کشور و جسارت بخش خصوصی می توان کارهای بسیاری در کشور انجام داد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۸:۱۲    
شهردار تهران بر لزوم تجهیز شهرداری تهران به اورژانس هوایی برای بهره گیری از امدادرسانی هوایی در هنگام وقوع حوادثی همچون زلزله تاکید کرد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۸:۰۶    
در پایان مسابقات شمشیربازی قهرمانی بزرگسالان کشور در بخش آقایان استان یزد قهرمان بخش تیمی در اسلحه فلوره شد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۸:۰۴    
پژوهشگران گروه طراحی کاربردی دانشکده مهندسی مکانیک دانشگاه تربیت مدرس طی یک تحقیق موفق به تحلیل، طراحی و کنترل یک ربات هپتیکی (با 6 درجه آزادی و بهینه سازی فضای کاری) برای استفاده در جراحی کرانیوتومی ...
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۷:۵۴    
وزیر راه و شهرسازی در ابلاغی به رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ماموریت داد که با اختیار تام و با حضور در مناطق زلزله زده سرپل ذهاب و اسلام آباد غرب شخصا روند بازسازی را هدایت کند.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۷:۴۷    
منابع از شهادت یک فلسطینی در حمله رژیم صهیونیستی به شمال نوار غزه خبر دادند.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۷:۴۶    
رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به اهمیت جایگاه معاونت نظارت مجلس گفت: این معاونت یکی از خلأهای مجلس را جبران کرد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۷:۴۱    
نمایندگان اوزان 60 و 97 کیلوگرم ایران راهی مرحله نیمه نهایی کشتی فرنگی زیر 23 سال قهرمانی جهان شدند اما ابراهیمی در یک چهارم نهایی وزن 82 کیلوگرم ضربه شد و اسدی در وزن 67 کیلوگرم از دور مسابقات کنار ...
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۷:۴۱    
در پی شهادت جانباز سرافراز سیدنورخدا موسوی مرزبان نیروی انتظامی که 10 سال قبل توسط گروهک تروریستی ریگی مجروح و این مدت را در کما بسر می برد ...
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۷:۳۹    
"شکر استویا"، اولین محصول بسته بندی شده در مرکز رشد گیاهان دارویی جهاددانشگاهی واحد ایلام با هدف پیشگیری از دیابت به مرحله تجاری سازی رسید.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۷:۳۵    
شهردار منطقه 4 تهران از برگزاری ششمین مانور آمادگی مقابله با خرابکاری و آتش سوزی خبر داد و گفت: تقویت گروه های دوام محلات و دانش آموزی، کاهش تلفات و آسیب های احتمالی حوادث را کاهش خواهد داد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۷:۳۰    
شهردار منطقه 11 تهران از برنامه های مدیریت شهری این منطقه برای کنترل دیابت شهروندان محله های مرکزی شهر تهران در هفته دیابت خبر داد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۷:۲۷    
دادستان تهران با تاکید بر این که عملکرد مسؤولان در حوزه جلب اعتماد مردم نقش زیادی دارد ، جلب اعتماد را بدون توجه به نوع حکومت عنوان کرد و گفت: اعتماد مردم به مسؤولان حرف اول را در حکمرانی می زند ...
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۷:۲۴    
مهاجم آرژانتینی میلان به دلیل اخراج در بازی برابر یوونتوس دو بازی از همراهی تیمش محروم شد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۷:۲۲    
ظاهرا مخاطبان سینمای ایران تغییر کرده اند. سال ها می شد تماشاگران سینمای ایران هر آن چه صلاح دیده می شد ...
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۷:۲۲    
زمان کنفرانس مطبوعاتی سرمربی تیم ملی فوتبال ترینیداد و توباگو مشخص شد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۷:۲۱    
رییس دانشگاه فنی و حرفه ای کشور گفت: هم اینک حدود 80 درصد دانشجویان فنی و حرفه ای کشور بعد از فارغ تحصیلی وارد بازار کار می شوند.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۷:۱۹    
سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی گفت: استعداد دانشجویان باید در محیط دانشگاه کشف و شکوفا شود تا پس از فارغ التحصیلی، فقط دانش تخصصی نیاموخته باشند، بلکه در دانش اجتماعی هم ورزیده شده باشند.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۷:۱۶    
مدیرگروه آموزشی تغذیه دانشکده علوم پزشکی مشهد گفت: 65 درصد از ما ایرانی ها اضافه وزن داریم، اضافه وزن و چاقی مهم ترین و یکی از ریزفاکتورها و عامل مستعدکننده دیابت است.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۷:۱۴    
در نشست شورای دانشگاه با حضور رییس، معاونان و روسای دانشکده هایدانشگاه تربیت مدرس مقرر شد با اصلاح ساختار و تشکیلات دانشگاه، دانشکده ها اختیارات
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۷:۱۳    
سعد حریری، نخست وزیر مکلف لبنان با انتقاد از آنچه که موانع بر سر تشکیل دولت خواند، طرف های مختلف از جمله دبیرکل حزب الله را مسئول عدم تشکیل دولت خواند.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۷:۱۱    
یک هیئت امنیتی مصری فردا (چهار شنبه) با هدف بررسی تلاش ها برای برقراری آتش بس در نوار غزه وارد اراضی اشغالی می شود.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۷:۱۱    
نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران با تاکید بر لزوم آمادگی برای مقابله با بحران ها به ویژه زلزله در پایتخت گفت: زلزله کرمانشاه زنگ خطری برای کل شهرهای کشور به ویژه تهران بوده است.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۷:۰۴    
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: در زمان جنگ سختی هایی برای دولت و مردم سوریه وجود داشت و امروز از لحاظ سیاسی سختی های جدیدی وجود دارد اما همانطور که مقاومت در زمان جنگ جواب داد ...
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۷:۰۳    
معاون محیط طبیعی و تنوع زیستی سازمان حفاظت محیط زیست در بخشنامه ای به تمامی ادارات کل محیط زیست استان ها خواستار ارسال نمونه های تلف شده و مکشوفه جانوران در اسرع وقت به دفتر موزه تاریخ طبیعی و ذخایر ...
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۷:۰۳    
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری زنجان بر ضرورت آموزش مهارت های ده گانه زندگی مشترک به فرزندان تاکید کرد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۷:۰۲    
سفیر جمهوری اسلامی ایران در کویت که ماموریت دیپلماتیک خود را به پایان رساند و محمد ایرانی قرار است جایگزین او شود در یادداشتی با اشاره به روابط محکم میان ایران و کویت از دولت و ملت این کشور تقدیر و ...
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۷:۰۰    
استاندار کرمانشاه از کمک مردم، شورا و شهرداری تهران برای کمک به مناطق زلزله زده کرمانشاه قدردانی کرد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۶:۵۹    
مدیر فرودگاه بجنورد گفت: فرودگاه بجنورد هم چنان با مشکل کمبود پرواز مواجه است.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۶:۵۷    
اندره هاسپلز معاون سیاسی وزارت خارجه هلند که به منظور برگزاری دور جدید گفت وگوهای سیاسی به تهران سفر کرده است ...
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۶:۵۶    
دفتر آمار مرکزی (KSH) مجارستان اعلام کرد: تعداد گردشگران در این کشور طی ماه سپتامبر 3.1 درصد افزایش یافته است.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۶:۵۵    
میزان هزینه کرد گردشگران شش کشور عضو شورای همکاری خلیج فارس در مقاصد توریستی خارجی، 6.5 برابر بیشتر از متوسط جهانی است.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۶:۵۲    
سحابی پرده حاصل یک انفجار ستاره ای در 8 هزار سال قبل است.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۶:۵۱    
یک عضو هیئت علمی دانشگاه تهران گفت: نهضت اسلام در زمان پیامبر(ص) در قبال مسائل روز خود پاسخگو بود، اتفاقات جامعه باید درست دیده می شد که در زمان پیامبر اسلام این مهم رخ داد و پاسخ نیازهای همه افراد و ...
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۶:۵۱    
در پی کوتاهی های شرکت شمسا، دو کاروان مسافران کرمانی در بازگشت از سفر معنوی عتبات در پایانه مرزی مهران سرگردان شدند.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۶:۵۰    
سعد حریری، نخست وزیر مکلف لبنان با انتقاد از آنچه که موانع بر سر تشکیل دولت خواند، طرف های مختلف از جمله دبیرکل حزب الله را مسئول عدم تشکیل دولت خواند.