سه شنبه ۱۸ اردیبهشتساعت ۲۲:۰۸May 2024 7
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری دانشجویان ایران 19 آبان 1397 - isna.ir

خبرگزاری دانشجویان ایران 29 اسفند 1393 خبرگزاری دانشجویان ایران 29 اسفند 1394 خبرگزاری دانشجویان ایران 30 اسفند 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 29 اسفند 1396 خبرگزاری دانشجویان ایران 31 فروردین 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 31 اردیبهشت 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 31 خرداد 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 31 تیر 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 31 مرداد 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 31 شهریور 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 30 مهر 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 30 آذر 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 30 دی 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 30 بهمن 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 1 اسفند 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 1 آبان 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 2 آبان 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 3 آبان 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 4 آبان 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 5 آبان 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 6 آبان 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 7 آبان 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 8 آبان 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 9 آبان 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 10 آبان 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 11 آبان 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 12 آبان 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 13 آبان 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 14 آبان 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 15 آبان 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 16 آبان 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 17 آبان 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 18 آبان 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 19 آبان 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 20 آبان 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 21 آبان 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 22 آبان 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 23 آبان 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 24 آبان 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 25 آبان 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 26 آبان 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 27 آبان 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 28 آبان 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 29 آبان 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 30 آبان 1397 
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۵:۱۹    
نشست علمی و تخصصی نقد و بررسی سند الگوی پایه اسلامی ایرانی پیشرفت به همت انجمن جامعه شناسی ایران و مؤسسه مطالعات و تحقیقات اجتماعی دانشگاه تهران، و همکاری اندیشکده علوم اجتماعی ...
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۳:۴۰    
سرپرست پلیس آگاهی استان البرز گفت: با تلاش ماموران، سارقان مسلح طلافروشی، قبل از اجرای نقشه خود دستگیر شدند.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۰۹:۱۸    
پژوهشگران دانشگاه محقق اردبیلی با همکاری پژوهشگرانی از دانشگاه های کوچ ترکیه و صنعتی سهند تبریز و با به کارگیری روش نوین متالورژی پودر-فرآیند ساخت پیشرفته تفجوشی پلاسمای جرقه ای موفق به ساخت نمونه ...
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۶:۱۶    
سرپرست معاونت فرهنگی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران برنامه های این سازمان را در هفته کتاب اعلام کرد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۳:۳۴    
مدیرکل استاندارد استان تهران از ابطال و تعلیق 550 پروانه استاندارد، در هفت ماه نخست سال جاری خبر داد و گفت: در عین حال بیش از 350 پروانه استاندارد در همین مدت، صادر شده است.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۳:۰۸    
نمایشگاه عکس کودکان و زلزله کرمانشاه با حضور هنرمندان و کودکان کار افتتاح می شود.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۰۹:۳۶    
کم خوابی در شب می تواند مشکلات زیادی برای سلامت انسان ایجاد کند. یکی از این مشکلات، خستگی و کسالت روز بعد است که در یک مقاله ی علمی به بررسی علت آن پرداخته شده است.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۰۹:۳۴    
رئیس دانشگاه یاسوج گفت: به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی دایره المعارف نقش استان کهگیلویه و بویراحمد در انقلاب اسلامی جمع بندی و تدوین می شود.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۰۹:۰۷    
چابهار مسیر ناگزیر هند و افغانستان و تامین کننده منافع این دو کشور دو شریک آمریکا است و اگر بخواهد معافیت تحریمی بگیرد؛ به جهت سرمایه گذاری عمده هند در آن معافیتی موقت نخواهد بود.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۰۳:۵۳    
بررسی های آماری نشان می دهد که سهم اشتغال در بخش خدمات در تابستان امسال به مرز 50 درصد رسیده که از افزایش تعداد شاغلان این بخش نسبت به دو بخش صنعت و کشاورزی حکایت دارد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۶:۴۱    
در پایان چهارمین روز از مهلت تعیین شده برای ثبت نام کاندیدای انتخابات کمیته ملی پارالمپیک، تعداد کاندیداها به 14 نفر رسید.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۶:۴۱    
معاون مدیرعامل بانک ملت با ارسال نامه ای به سازمان بورس و اوراق بهادار، شایعه ادغام بانک سرمایه در بانک ملت که در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی منتشر شده بود را تکذیب کرد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۵:۲۷    
سرپرست مدیریت پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری همدان از تخریب 14 واحد تجاری غیرقانونی در پاساژ ایران خبر داد و گفت: 14 واحد تجاری غیرقانونی پاساژ ایران به مساحت 176 مترمربع تخریب شد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۴:۴۰    
بررسی و دست یافتن به راه حل استاندارد سازی منابع و مواد آموزشی تدریس زبان فارسی به غیر فارسی زبانان از مهم ترین اهداف همایش آزفا عنوان شد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۳:۳۶    
پیکر احترام سادات حبیبیان معروف به "مامان اتی" و بازیگر مادر فیلم های علیرضا داودنژاد تشییع شد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۳:۱۰    
مدیرکل هواشناسی لرستان از وقوع رگبار برف در استان خبر داد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۲:۴۷    
هیات دولت، بانک مرکزی ایران را موظف کرده تا ماه آینده سازوکارهای لازم را برای دریافت وجوه خرد دولتی از طریق شرکت های خدمات فناوری مالی ایجاد کند.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۲:۴۵    
مدیرکل کمیسیون پزشکی بنیاد شهید و امور ایثارگران از برگزاری کمیسیون پزشکی بنیاد در استان های کرمانشاه، اصفهان و تهران خبر داد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۲:۱۳    
رئیس شورای روستای موشمی سفلی از توابع شهرستان بویراحمد از قطع راه ارتباطی بیش از 600 خانوار در دهستان زیلایی خبر داد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۱:۱۰    
فرماندار شهرستان فومن گفت: در حال بازسازی خسارت های وارده به زیرساخت های این شهرستان بر اثر سیلاب اخیر هستیم.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۱:۰۴    
چهارمین جشنواره "علم برای همه" در حوزه بهداشت مواد غذایی با عنوان "سفره سلامتی خانواده من" آغاز به کار کرد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۱:۰۱    
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزیر آموزش و پرورش در پاسخ به منتقدانی که می گویند وزارت آموزش وپرورش می خواهد با حرکت تدریجی ساعت تدریس معلمان را افزایش دهد گفت ...
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۰:۵۷    
نماینده مردم شهرستان خاش، میرجاوه، کورین و نصرت آباد در مجلس گفت: بعد از گذشت دو دهه از خشکسالی های مداوم استان سیستان و بلوچستان در آتش داغ و سوزان خشکسالی می سوزد و مردم رنج های فراوانی را متحمل می ...
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۰:۴۱    
مادر شهیدان احمدعلی و حسین علی کفائی امانی نژاد از استان تهران دعوت حق را لبیک گفت و به فرزندان شهیدش پیوست.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۰:۲۱    
باد و مه پرواز هواپیماها از فرودگاه های مسکو را به تأخیر انداخت.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۰۹:۵۳    
مرحوم امیر سرتیپ سیروس لطفی، فرمانده سابق لشکر 16 زرهی قزوین در جنگ تحمیلی عراق علیه ایران و دارنده نشان فتح از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی است.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۰۹:۵۱    
تفاهم نامه 3 جانبه اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان، پارک علم و فناوری استان و بخش خصوصی با هدف رشد و ارتقاء صنایع دستی سیستان و بلوچستان امضا شد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۰۹:۴۶    
مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های پیام نور آموزش های کاربردی و مصداقی را از دیگر راه های نهادینه سازی سبک زندگی اسلامی دانست.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۰۹:۲۵    
معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کردستان گفت: صنایع دستی فاخر کردستان در راستای حمایت از فعالان این عرصه از طریق رسانه ملی به مردم کشور معرفی خواهد شد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۰۷:۲۰    
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس از مذاکره و مکاتبه با سازمان گردشگری کشور در زمینه ثبت جهانی هگمتانه خبر داد و گفت ...
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۰۷:۱۱    
مدیرعامل شرکت توزیع برق استان قم گفت: در حال حاضر مجوز احداث 371 مگاوات نیروگاه تولید برق پراکنده در قم صادر شده است.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۰۵:۲۳    
بانوی فوتبالیست خوزستانی با انتقاد از مدیران باشگاه های این استان می گوید که آن ها توجهی به تیم داری در حوزه زنان ندارند.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۲۳:۵۶    
منابع خبری در بلژیک از وقوع گروگان گیری در رستورانی در پایتخت این کشور خبر دادند.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۲۳:۲۱    
بوروسیادورتموند توانست بایرن مونیخ را در حساس ترین دیدار هفته آلمان شکست دهد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۲۳:۲۰    
اتلتیکومادرید با گلزنی دیگو گودین در وقت های اضافه توانست اتلتیک بیلبائو را شکست دهد و سه امتیاز بازی را به دست آورد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۲۳:۱۸    
شارلوا با پاس گل بازیکن ایرانی اش توانست بروخه را که از کاوه رضایی در ترکیب خود بهره می برد، شکست دهد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۲۳:۱۷    
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس پس از نایب قهرمانی تیمش به رختکن این تیم رفت و برای بازیکنان صحبت کرد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۲۳:۱۳    
دادستان تهران در پاسخ به سئوالی در رابطه با آخرین وضعیت پرونده جعبه سیاه پرونده بانک زنجانی گفت: این پرونده اواخر هفته گذشته به صدور کیفرخواست منجر گردید و به دادگاه ارسال شده است و امیدواریم به زودی ...
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۲۳:۰۹    
دادستان تهران در حاشیه نشست با رییس اتاق تعاون در پاسخ به سئوالی در رابطه با رفع توقیف بخشی از گوشی های تلفن همراه که با ارز 4200 تومانی خریداری و در بازار آزاد فروخته شده است ...
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۲۳:۰۴    
سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی (حماس) تأکید کرد که مشارکت گسترده مردمی در تظاهرات حق بازگشت در غزه، بهترین پاسخ به تبلیغات منفی علیه رشادت ها و وحدت ملت فلسطین است.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۲۲:۵۷    
وزیر سابق راه و شهرسازی در روزی که دل پری از آنچه آن را ضد رسانه می خواند، داشت گفت: علی رغم آنکه به مسکن مهر اعتقادی نداشتم 1 ...
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۲۲:۵۶    
وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه در شرایط کنونی امکان تغییرات آنچنانی وجود ندارد، تاکید کرد: مهمترین قول در شرایط فعلی، تمرکز بر اولویت ها و دغدغه اصلی مردم است.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۲۲:۵۱    
دیدار رفت بوکاجونیورز و ریورپلاته در فینال کوپا لیبرتادورس امشب (شنبه) برگزار نمی شود.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۲۲:۵۱    
بازیکن تیم کاشیما ژاپن می گوید از اینکه توانستیم اولین قهرمانی کاشیما را به دست آوریم بسیار خوشحالم.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۲۲:۴۲    
معاون توسعه و پیش بینی سازمان هواشناسی کشور در خصوص تاثیر گرد و خاک بر میزان بارندگی گفت: به نظر می رسد گرد و خاک موجب کاهش بارندگی می شود.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۲۲:۴۲    
مدیرکل مدیریت بحران خوزستان عدم اجرای پیوست های زیست محیطی را یکی از مواردی دانست که موجب شده مسائل زیست محیطی تشدید شود و گفت ...
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۲۲:۴۲    
مدیرکل هواشناسی خوزستان با بیان اینکه میانگین سالیانه روزهای خاکی در اهواز حدود 61 روز است، گفت: از سال 72 تا 96 هر ساله یک روز و نیم به تعداد روزهای گرد و خاک اهواز افزوده شده است.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۲۱:۵۳    
بازیکن پرسپولیس می گوید تلاش زیادی از ابتدای لیگ قهرمانان کردیم اما حیف در پایان به قهرمانی نرسیدیم.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۲۱:۴۹    
بازیکن مصدوم تیم فوتبال پرسپولیس از دست دادن فینال را سخت ترین لحظه زندگی اش دانست و گفت تیم ما مایه افتخار ایران است.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۲۱:۳۹    
سرمربی کاشیما معتقد است که مصاف تیمش مقابل پرسپولیس مثل یک جنگ بوده است.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۲۱:۲۸    
سرمربی کاشیما معتقد است که مصاف تیمش مقابل پرسپولیس مثل یک جنگ بوده است.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۲۱:۲۵    
یک پیشکسوت باشگاه پرسپولیس معتقد است بسته و دفاعی بازی کردن تیم ژاپنی باعث شد تا پرسپولیس نتواند مقابل کاشیما نتیجه دیدار رفت را جبران کند.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۲۱:۲۳    
معجزه ای در کار نبود/ پرسپولیس نایب قهرمان آسیا شد ویدئو / خلاصه دیدار برگشت پرسپولیس - کاشیما ویدئو / اهدای مدال ها و جام قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۲۱:۱۹    
پس از پایان دیدار برگشت فوتبال فینال لیگ قهرمانان آسیا که به قهرمانی کاشیما آنتلرز ژاپن و نایب قهرمانی پرسپولیس تهران انجامید ...
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۲۱:۱۴    
سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران می گوید بازیکنان کاشیما سرعت تصمیم گیری بالاتری نسبت به پرسپولیسی ها داشتند و همین امر باعث برتری آنان شد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۲۱:۱۲    
سرمربی پرسپولیس می گوید به بازیکنانش بابت تلاش شان در لیگ قهرمانان آسیا افتخار می کند.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۲۱:۰۷    
سرمربی پرسپولیس می گوید به بازیکنانش بابت تلاش شان در لیگ قهرمانان آسیا افتخار می کند.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۲۱:۰۶    
رییس فدراسیون فوتبال ایران اعتقاد دارد با توجه به بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس این تیم قهرمان آسیا است.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۲۱:۰۴    
سرمربی پرسپولیس می گوید به بازیکنانش بابت تلاش شان در لیگ قهرمانان آسیا افتخار می کند.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۲۱:۰۴    
دیدار برگشت مرحله فینال فوتبال لیگ قهرمانان آسیا عصر شنبه (19 آبان) در ورزشگاه آزادی تهران بین دو تیم پرسپولیس و کاشیما آنتلرز برگزار شد که این دیدار بدون گل به پایان رسید تا در مجموع ...
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۲۱:۰۴    
بازیکن پیشین پرسپولیس می گوید نایب قهرمانی سرخپوشان با دست بسته در لیگ قهرمانان آسیا معادل قهرمانی است.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۲۱:۰۲    
اسطوره فوتبال برزیل و مدیر افتخاری باشگاه کاشیما آنتلرز بعد از پایان فینال لیگ قهرمانان آسیا توسط هواداران پرسپولیس تشویق شد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۲۰:۵۰    
یک فلسطینی که اخیراً بر اثر اصابت گلوله نظامیان صهیونیست به سرش آسیب دیده بود، امروز (شنبه) به شهادت رسید.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۲۰:۴۸    
کارشناس داوری فوتبال می گوید تصمیمات داور در روند مصاف پرسپولیس و کاشیما به شکلی نبود که در نتیجه بازی تاثیر بگذارد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۲۰:۴۴    
کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس جایزه بازی جوانمردانه لیگ قهرمانان آسیا را دریافت کرد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۲۰:۴۰    
صفحه رسمی لیگ قهرمانان اسیا به نایب قهرمانی پرسپولیس در آسیا واکنش نشان داد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۲۰:۳۶    
کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس می گوید حریف ژاپنی باعث شد دیدار برگشت فینال لیگ قهرمانان آسیا بازی خوبی از آب درنیاید.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۲۰:۳۴    
هواداران پرسپولیس بعد از نایب قهرمانی تیمشان در آسیا بازیکنان را مورد تشویق قرار دادند.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۲۰:۲۹    
جلسه هماهنگی سفر کاروان تدبیر و امید به استان آذربایجان غربی عصر شنبه به ریاست حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی رئیس جمهور تشکیل شد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۲۰:۲۵    
در جریان دیدار پرسپولیس و کاشیما، شهر تهران در اکثر خیابان ها و شهرها بدون ترافیک بود.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۲۰:۲۵    
دروازه بان پرسپولیس ایران در صدر جدول برترین دروازه بان های لیگ قهرمانان آسیا قرار گرفت.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۲۰:۲۵    
بازیکن تیم استقلال مشترکا با بازیکن کره ای در پایان لیگ قهرمانان آسیا، بهترین پاسور شد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۲۰:۰۳    
برخی رسانه های آلمانی گزارش داده اند که یک دیپلمات بلندپایه افغانستان از دولت برلین تقاضای پناهندگی کرده است.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۱۹:۴۶    
در ادامه رقابت های کاراته قهرمانی جهان 2018 اسپانیا، کاراته کای وزن 50- کیلوگرم تیم بانوان ایران به مدال برنز رسید.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۱۹:۳۶    
وزارت خارجه سوریه دو نامه به دبیرکل سازمان ملل و رئیس دوره ای شورای امنیت درمورد حملات جنگنده های ائتلاف بین المللی تحت امر آمریکا به روستای هجین در شرق شهر دیر الزور فرستاد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۱۹:۲۴    
آمار نیمه اول دیدار پرسپولیس و کاشیما نشان از برتری شاگردان برانکو نسبت به حریف ژاپنی در نیمه اول دارد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۱۹:۲۱    
تماشاگران پرسپولیس ضمن حمایت همه جانبه تیمشان، مرتبا به خاطر از دست رفتن موقعیت ها و اشتباهات بازیکنان خودی عصبی شدند و افسوس خوردند.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۱۹:۰۰    
اخمت گروزنی که در ترکیبش از بازیکن ایرانی اش بهره می برد سوتوف را شکست داد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۱۸:۵۵    
موزه تیت بریتانیا نمایشگاه بزرگ آثار ون سان ون گوگ را با 45 اثر او در سال 2019 برگزار خواهد کرد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۱۸:۴۰    
دیدار برگشت فینال لیگ قهرمانان آسیا با تساوی بدون گل به پایان رسید تا کاشیما به عنوان قهرمانی این رقابت ها برسد و پرسپولیس نایب قهرمان شود.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۱۸:۳۹    
یک منبع آگاه در ریاست جمهوری فرانسه اعلام کرد، رییس جمهوری آمریکا و همتای فرانسوی او اتفاق نظر دارند که مقام های سعودی باید درباره پرونده قتل جمال خاشقجی شفافیت کامل داشته باشند.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۱۸:۳۸    
موظف شدن سرگروه های سینمایی به نمایش فیلم کودک و نوجوان، برگزاری یک نشست تخصصی سینمایی در فرهنگستان هنر و چند خبر تئاتری از جمله خبرهای 19 آبان ماه حوزه سینما و تئاتر هستند.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۱۸:۳۵    
مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی نوشت: فیلم کوتاه و فیلمسازان نجیب این عرصه، به برکت پویایی و پشتوانه فرهنگی سترگشان، همواره، نویدبخش سینمایی پرطراوت و با صلابت بوده و هستند.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۱۸:۳۲    
اول مهر عنوان جدیدترین فیلم مستند محمود کیانی فلاورجانی است که با موضوع سوادآموزی پیرمردها ساخته شده است.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۱۸:۳۰    
محسن ابراهیم زاده، خواننده کشورمان قبل از شروع فینال لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه آزادی به اجرای برنامه پرداخت.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۱۸:۲۵    
بررسی های صورت گرفته گویای آن است که بالغ بر 70 درصد زائران عراق که در نظرسنجی ایسپا شرکت کرده اند، از قیمت مکالمات خود در ایام اربعین رضایت نداشته اند.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۱۸:۲۲    
مجری طرح ملی گیاهان دارویی با بیان این که زیره سیاه دارای ارزش افزوده بالایی بوده و می تواند جایگاه زعفران را اشغال کند، گفت: خراسان جنوبی قطب زعفران، زیره سیاه، زرشک ...
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۱۸:۱۴    
با وجود تعمیرات در ورزشگاه آزادی، هنوز مشکلاتی در این ورزشگاه دیده می شود.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۱۸:۱۴    
تیم ملی وزنه برداری ایران در مسابقات قهرمانی جهان مقام سوم را کسب کرد و در رده بندی مدالی دوم شد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۱۸:۱۴    
معاون اول رییس جمهور ایران، برای تماشای دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا وارد ورزشگاه آزادی شد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۱۸:۱۴    
سرمربی فولاد می گوید تیمش از فرصت هایی که برابر سپیدرود داشته استفاده نکرده و به همین دلیل شکست خورده است.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۱۸:۱۲    
عناوین فیلم های بخش اسلام هراسی و ایران ستیزی پانزدهمین جشنواره بین المللی مقاومت اعلام شد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۱۸:۱۰    
مربی تیم سپیدورد از شکل گیری شخصیت تیمی در جمع شاگردانش ابراز خرسندی کرد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۱۸:۰۲    
مدیر اجرایی سوئیفت اعلام کرده که دسترسی برخی از بانک های ایرانی به سیستم ارتباط میان بانکی جهان در هفته جاری قطع خواهد شد. در این میان ایران در انتظار اقدامات عملی اروپا در این رابطه است.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۱۸:۰۲    
برایتون انگلیس هفته دوازدهم لیگ برتر انگلیس را با شکست دو بر یک مقابل کاردیف پشت سر گذاشت.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۱۸:۰۰    
رییس فیفا و وزیر ورزش و جوانان پیش از دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا با هم دیدار کردند.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۱۷:۵۹    
وزیر امور خارجه کشورمان، حرف مایک پمپئو که گفته بود اگر حکومت می خواهد که مردمش غذا بخورند، باید یک تصمیم بگیرد را "جنایت علیه بشریت" خواند.