پنجشنبه ۰۷ تیرساعت ۰۳:۵۸Jun 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایستا نیوز 8 آبان 1396 - istanews.ir

ایستا نیوز 29 اسفند 1394 ایستا نیوز 28 اسفند 1395 ایستا نیوز 31 فروردین 1396 ایستا نیوز 31 اردیبهشت 1396 ایستا نیوز 31 خرداد 1396 ایستا نیوز 31 تیر 1396 ایستا نیوز 1 مرداد 1396 ایستا نیوز 1 شهریور 1396 ایستا نیوز 1 مهر 1396 ایستا نیوز 1 آذر 1396 ایستا نیوز 30 دی 1396 ایستا نیوز 30 بهمن 1396 ایستا نیوز 29 اسفند 1396 ایستا نیوز 1 آبان 1396 ایستا نیوز 2 آبان 1396 ایستا نیوز 3 آبان 1396 ایستا نیوز 4 آبان 1396 ایستا نیوز 5 آبان 1396 ایستا نیوز 6 آبان 1396 ایستا نیوز 7 آبان 1396 ایستا نیوز 8 آبان 1396 ایستا نیوز 9 آبان 1396 ایستا نیوز 10 آبان 1396 ایستا نیوز 11 آبان 1396 ایستا نیوز 12 آبان 1396 ایستا نیوز 13 آبان 1396 ایستا نیوز 14 آبان 1396 ایستا نیوز 15 آبان 1396 ایستا نیوز 16 آبان 1396 ایستا نیوز 17 آبان 1396 ایستا نیوز 18 آبان 1396 ایستا نیوز 19 آبان 1396 ایستا نیوز 20 آبان 1396 ایستا نیوز 21 آبان 1396 ایستا نیوز 22 آبان 1396 ایستا نیوز 23 آبان 1396 ایستا نیوز 24 آبان 1396 ایستا نیوز 25 آبان 1396 ایستا نیوز 26 آبان 1396 ایستا نیوز 27 آبان 1396 ایستا نیوز 28 آبان 1396 ایستا نیوز 29 آبان 1396 ایستا نیوز 30 آبان 1396 
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۲۲ - ۱۴:۰۹    
ایستانیوز : آنچه در زیر می آید جدول قیمت روز پرفروش ترین انواع تلویزیون در سطح بازار تهران است؛شایان ذکر است که این نرخ ها ممکن است بر اساس برخی امکانات جانبی و خدمات پس از فروش در مناطق مختلف شهر تا ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۱۶:۰۳    
ایستانیوز:معاون اول رئیس جمهوری تصویبنامه هیات وزیران درباره آیین نامه تعیین سقف حق بیمه شخص ثالث و نحوه تخفیف، افزایش یا تقسیط آن را برای اجرا به دستگاه های ذیربط ابلاغ کرد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۱۵ - ۱۱:۰۹    
ایستانیوز:بانک مرکزی گزارش متوسط قیمت خُردهفروشی مواد خوراکی را در تهران برای هفته منتهی به 12 آبان ماه اعلام کرد که بر این اساس نرخ 4 گروه افزایش و 2 گروه کاهش یافت؛ نرخ 5 گروه نیز ثابت ماند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۱۴ - ۱۷:۱۵    
ایستانیوز: رئیس سرپرستی حوزه خوزستان بانک شهر گفت: درحال حاضر کاملترین و به روزترین خدمات بانکی به زائران اربعین حسینی در مرزهای استان خوزستان ارایه می شود.
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۱۳ - ۱۷:۲۲    
ایستانیوز:اولین سکه یک دلاری که قرن 18 در آمریکا ساخته شد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۱۲ - ۱۴:۰۸    
ایستانیوز:عضو کمیته فقهی سازمان بورس و اوراق بهادار، کنترل نقدینگی مهمترین اصل عملکرد نهادهای مالی دانست و گفت: اسناد خزانه اسلامی از جمله ابزارهای مدیریت نقدینگی اسلامی برای بانکها است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۰۹ - ۱۷:۰۴    
ایستانیوز:یک دستکش در غذای یک ایرلاین داخلی پرواز بوشهر - تهران پیدا شد!؟
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۰۹ - ۱۵:۳۴    
ایستانیوز:محققان به تازگی دریافته اند دلیل انفجار باتری موبایل تشکیل رسوبات درآن است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۰۹ - ۱۵:۰۰    
ایستانیوز:رئیس کل بانک مرکزی می گوید که نرخ فعلی ارز تا حدی بالاتر از دامنه منطقی آن قرار داشته و این امیدواری وجود دارد که اصلاح شود.
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۰۹ - ۱۳:۵۵    
ایستانیوز: وزیر امور اقتصادی و دارایی در حکمی حسن عبقری را به سمت رییس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری های خارجی ایران منصوب کرد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۰۹ - ۱۳:۴۵    
ایستانیوز:چهارمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک، بیمه و خصوصی سازی و نهمین نمایشگاه فرصت های سرمایه گذاری کشور در جزیره کیش با مشارکت بانک مهر اقتصاد افتتاح شد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۰۹ - ۱۳:۳۵    
ایستانیوز:خودرو لینکلن نویگیتور
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۰۹ - ۱۳:۳۵    
ایستانیوز:پول ونزوئلا دیگر ارزش شمردن ندارد و مردم برای خرید پول هایشان را وزن می کنند!
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۰۹ - ۱۳:۳۵    
ایستانیوز:کشورهای بسیاری در دنیا به دلیل بالا بودن سرانه ی تولید ناخالص داخلی شان ثروتمند محسوب می شوند و مردم در این کشورها از بالاترین استانداردهای زندگی برخوردارند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۰۹ - ۱۲:۳۵    
ایستانیوز:در پی درج مطلبی در خبرگزاری فارس در 8 آبان با موضوع "انتصاب یک نجومی بگیر در بانک ملت"، روابط عمومی بانک رفاه جوابیه ای برای این خبرگزاری و سایر سایتهای خبری که خبر را بازنشر کردند منتشر ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۰۹ - ۱۰:۳۰    
ایستانیوز:دکتر شاپور محمدی، رییس سازمان بورس و اوراق بهادار، در مراسم افتتاحیه کیش اینوکس 2017 بازار سرمایه را دروازه ورود به عرصه جهانی اقتصاد دانست و گفت ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۰۹ - ۱۰:۲۵    
ایستانیوز: روابط عمومی شرکت تجارت الکترونیک پارسیان (تاپ ) اعلام کرد کاربران این اپلیکیشن کاربردی پس از بروزرسانی نرم افزار می توانند از خدمات ذیل بهره مند شوند:
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۰۹ - ۱۰:۱۰    
ایستانیوز:بانک مرکزی از عملکرد موفق بانک تجارت در طرح پرداخت ضربتی وام ازدواج تقدیر کرد .
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۰۹ - ۱۰:۰۵    
ایستانیوز:مدیرکل اعتبارات بانک مرکزی گفت: با اجرایی شدن طرح ضربتی اعطای وام ازدواج و با مساعدت 11 بانک عامل، بیش از 520 هزار فقره وام به مبلغ بیش از 54 هزار میلیارد ریال به متقاضیان پرداخت شده است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۰۹ - ۱۰:۰۵    
ایستانیوز:رئیس کل بانک مرکزی با موفق ارزیابی کردن طرح ضربتی اعطای وام ازدواج گفت: همکاری بانک ها در این طرح کار ارزشمندی بود و می توان آن را گامی در جهت روشن کردن چراغ کانون خانواده در کشور تلقی کرد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۰۹ - ۱۰:۰۵    
ایستانیوز:رییس کل بانک مرکزی از بانک ملی ایران به سبب پرداخت بیشترین میزان تسهیلات قرض الحسنه ازدواج در طول اجرای طرح ضربتی تقدیر کرد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۰۹ - ۱۰:۰۰    
ایستانیوز:بانک رفاه طی سال 95 تا پایان مهر ماه سال جاری، بالغ بر 5 هزار و 391 میلیارد ریال تسهیلات از محل منابع بانک به بنگاه های کوچک و متوسط پرداخت کرده است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۰۹ - ۱۰:۰۰    
ایستانیوز:شاخص بهای تولیدکننده در ایران در دوازده ماه منتهی به مهرماه 1396 نسبت به دوازده ماه منتهی به مهرماه 1395 به میزان 8.9 درصد افزایش یافته است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۰۹ - ۰۹:۵۵    
ایستانیوز:اتاق VIP مدیر خدمات ویژه و نیز چیدمان جدید و بازسازی شده شعبه ممتاز خیابان آزادی بانک ملی ایران طی مراسمی به بهره برداری رسید.
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۰۹ - ۰۹:۵۰    
ایستانیوز:رئیس کل بیمه مرکزی با بیان اینکه ضریب نفوذ بیمه اکنون به 2.1 درصد رسیده که نسبت حق بیمه به تولید ناخالص داخلی را نشان می دهد، گفت: 80 درصد مردم ایران بیمه عمر ندارند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۰۸ - ۱۶:۲۷    
ایستانیوز: در آینده شاهد استفاده هر چه بیشتر صنعت خودروی کشور از بورس برای تامین منابع مالی خواهیم بود.
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۰۸ - ۱۶:۲۷    
ایستانیوز:حجت بهاری فر طی مراسم اختتامیه دومین همایش سراسری مدیران، معاونین و روسای شعب شرکت بیمه "ما" در سال 96 گفت: شرکت بیمه "ما" از تمام ابزارهای لازم برای رشد جهشی برخوردار است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۰۸ - ۱۶:۲۲    
ایستانیوز:همزمان با ایام اربعین حسینی، سقف برداشت از خودپردازهای شعب بانک سرمایه در سه استان ایلام، کرمانشاه و خوزستان به پنج میلیون ریال افزایش یافت.
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۰۸ - ۱۶:۱۷    
ایستانیوز:رسول زرگرپور استاندار اصفهان با ارسال نامه از تلاش های مدیرعامل و مجموعه بانک سپه تقدیر کرد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۰۸ - ۱۶:۱۲    
ایستانیوز:مدیرعامل پست بانک ایران نرم افزار جدید این بانک را راهکاری مناسب برای ارایه خدمات بهتر دانست و بر رفع اختلال احتمالی آن تاکید کرد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۰۸ - ۱۶:۱۲    
ایستانیوز:معاون برنامه ریزی، توسعه شهری و فناوری اطلاعات بانک شهر با قدردانی از حمایت شهرداران کلانشهرها از اقدامات این بانک ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۰۸ - ۱۶:۱۲    
ایستانیوز:مشتریان بانک کارآفرین می توانند برای دریافت و استفاده از بن کارت ، به شعب این بانک در سراسر کشور مراجعه کنند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۰۸ - ۱۶:۱۲    
ایستانیوز:بانک مسکن در هفتمین اجلاس سراسری مدیریت مشتری مداری کشور، تندیس سازمان مشتری مدار را دریافت کرد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۰۸ - ۱۶:۰۷    
ایستانیوز:بازار آزاد امروز شاهد کاهش قیمت انواع سکه بود ،دلار نیز امروز با کاهش با قیمت 4054 تومان به فروش رسید.
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۰۸ - ۱۶:۰۷    
ایستانیوز:قائم مقام بانک ایران زمین در شورای مدیران این بانک با اشاره به رشد روز افزون استفاده از شبکه های اجتماعی گفت ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۰۸ - ۱۶:۰۲    
ایستانیوز:رییس کمیسیون اقتصادی مجلس اعلام کرد: بررسی صورت های مالی تراکنش های بانکی زیر 5 میلیارد تومان تا سال 95 منتفی شد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۰۸ - ۱۶:۰۲    
ایستانیوز:در مرحله پنجم بخشودگی سود تسهیلات، بانک های عامل می توانند تا تاریخ 30 آبان نسبت به تسویه مطالبات پرونده های با مانده اصل بدهی تا سقف 100 میلیون تومان برای اولویت های اول و دوم دستورالعمل ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۰۸ - ۱۵:۵۷    
ایستانیوز:ارائه سود به سپرده گذاران کاسپین از زمانی که سپرده در اختیار مؤسسه گذاشته شده محاسبه و نرخ سود متعارف از 15تا 18درصد به آن تعلق خواهد گرفت و این روند شامل سپرده گذاران تا سال 94می شود.
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۰۸ - ۱۵:۵۲    
ایستانیوز:بانک آینده از خدمات رسانی به مشتریان در شعب شهرهای اهواز، کرمانشاه و ایلام در ایام اربعین حسینی خبر داد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۰۸ - ۱۵:۴۷    
ایستانیوز:وزیر اقتصاد با تشریح دستاوردهای سفر باکو گفت: 2طرف درباره شکل گیری یک بانک مستقل برای تسهیل قراردادهای مالی در آذربایجان بحث و به استفاده از ارزهای ملی در مبادلات دوجانبه تاکید کردند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۰۸ - ۱۵:۴۷    
ایستانیوز:سخنگوی وزارت امور خارجه با بیان اینکه مسدود شدن حساب دانشجویان در چین تنها موضوع خاص ایران نیست، گفت: پیگیری این موضوع در دستور کار است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۰۸ - ۱۵:۴۷    
ایستانیوز:بانک مرکزی گزارش قیمت خُردهفروشی مواد خوراکی در تهران را برای هفته منتهی به پنجم آبان اعلام کرد که بر این اساس نرخ 6 گروه مواد خوراکی افزایش و یک گروه کاهش یافت؛ نرخ چهار گروه نیز ثابت ماند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۰۸ - ۱۰:۴۸    
ایستانیوز:تعداد 12 باب مدرسه در قالب طرح کیمیای دانش در مناطق محروم کشور توسط بانک گردشگری به بهره برداری رسید.
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۰۸ - ۱۰:۴۳    
ایستانیوز:مدیریت شعب استان همدان با برپایی غرفه در دومین نمایشگاه بانکداری، بیمه، بورس، اقتصاد و سرمایه حضور چشمگیر داشت.
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۰۸ - ۱۰:۴۳    
ایستانیوز:قطر به منظور کاهش تاثیر تحریم های عربی در این کشور و بالا بردن عملکرد سیستم مالی خود، قوانین بانکدارای را برای آن دسته از اتباع خارجی که تاریخ ویزا آنها به اتمام رسیده تسهیل می کند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۰۸ - ۱۰:۴۳    
زهرا لطیفی - کارشناس بانکداری الکترونیک پژوهشکده پولی و بانکی
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۰۸ - ۱۰:۳۸    
ایستانیوز:یک عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس با اشاره به سپرده گذاری 400 هزار نفر در موسسه آرمان گفت: مطالبات 265 هزار نفر از سپرده گذاران این موسسه در حال تسویه است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۰۸ - ۱۰:۲۸    
ایستانیوز:اواخر هفته گذشته اخباری در مورد تلاش ایران برای ارتقای زیرساخت های خود در حوزه بیت کوین و انواع پول مجازی منتشر شد که به موجب آن معاون فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات اعلام کرد ایران درصدد ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۰۸ - ۱۰:۲۸    
ایستانیوز:جنت یلن، رئیس فعلی فدرال رزرو آمریکا، طبق آخرین اظهارات دونالد ترامپ در میان سه نامزد اصلی وی حاضر بود، اما نامه سه عضو فعال حزب جمهوری خواه به ترامپ احتمال ابقای یلن را به شدت کاهش داد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۰۸ - ۱۰:۲۳    
ایستانیوز:وزیرارتباطات و فناوری اطلاعات در یکی از شبکه های اجتماعی نوشت:رفع موانع رشد پیام رسان های ایرانی در دستورکار قرار گرفته است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۰۸ - ۱۰:۲۳    
ایستانیوز:روز یکشنبه، تحرک تقاضا قیمت دلار را به بالاترین سطح در سال 96 رساند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۰۸ - ۱۰:۱۸    
ایستانیوز:نگاهی به عملکرد بودجه دولت در پنج ماه نخست امسال از رشد 101 درصدی وصولی منابع نفتی نسبت به دوره مشابه پارسال حکایت دارد که سبب شده سهم آن از تامین مالی دولت نیز 14 واحد افزایش یابد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۰۸ - ۱۰:۱۳    
ایستانیوز:کارشناسان اقتصادی می گویند،در حال حاضر مهمترین مسئله بانکها از منظر داخلی مطالبات معوق آنهاست؛ آنطور که کارشناسان می گویند ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۰۸ - ۱۰:۰۸    
ایستانیوز:دبیر کل اتاق مشترک بازرگانی ایران و عراق ضمن اعلام اینکه هنوز پیمان پولی بین ایران و عراق برقرار نشده است ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۰۸ - ۱۰:۰۸    
ایستانیوز:در حالی که کمتر از یک سال از تاسیس شرکت بیمه حکمت صبا می گذرد، مدیرعامل این شرکت تغییر کرد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۰۸ - ۱۰:۰۳    
ایستانیوز:نایب رئیس کانون انجمن های صنفی کارگران ساختمانی با اعلام نحوه برقراری بیمه کارگرانی که بیمه پردازی آن ها قطع شده است، از آخرین آمار کارگران ساختمانی بیمه شده خبر داد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۰۸ - ۱۰:۰۳    
ایستانیوز:کاربران در تابستان امسال از لحاظ صرف بیشترین زمان و هزینه برای کار با برنامه اندرویدی، توانستند رکورد سال های گذشته را بشکنند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۰۸ - ۱۰:۰۳    
ایستانیوز:وزارت حیاتی نیرو که چندین ماه بدون وزیر اداره می شد اکنون تعیین تکلیف شده، اما این بدان معنا نیست که تمام مشکلات این وزارتخانه برطرف شده چراکه به دلیل وجود بحرانی بزرگ به نام بحرن آب این ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۰۸ - ۱۰:۰۳    
ایستانیوز:اگر حساب تلگرام شما در دستگاه هایی غیر از آنهایی که در اختیار خودتان است، باز شده، برای جلوگیری از سوءاستفاده های احتمالی زودتر نسبت به بستن و لغو دسترسی آنها اقدام کنید.
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۰۸ - ۰۹:۵۳    
ایستانیوز:بر اساس اعلام مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان، بانک ملت رتبه برتر پرداخت وام قرض الحسنه ازدواج را در این استان کسب کرد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۰۸ - ۰۹:۴۸    
ایستانیوز:براساس ماده 39 قانون تامین اجتماعی کارفرما مکلف است، صورت مزد یا حقوق بیمه شدگان را به ترتیبی که در آئین نامه طرز تنظیم و ارسال صورت مزد آمده است به سازمان تامین اجتماعی تسلیم کند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۰۸ - ۰۹:۳۳    
ایستانیوز : چند وقتی است که موضوع عرضه پسته در بورس کالای ایران داغ است. این محصول که از همان ابتدای تاسیس تالار کشاورزی در بورس کالای ایران جزو اولین محصولات پذیرش شده در بورس بود اما هیچگاه معامله ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۰۸ - ۰۹:۲۸    
ایستانیوز:عضو هیات مدیره بانک ملی ایران از استقرار دستگاه های CRS (دستگاه خودپرداز و خود دریافت) این بانک برای نخستین بار در نقاط مرزی و در مسیر پیاده روی اربعین حسینی خبر داد و گفت ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۰۸ - ۰۹:۰۳    
ایستانیوز:درچارچوب قرارداد سه جانبه میان صندوق توسعه ملی، شرکت ملی نفت و بانک صنعت و معدن تامین مالی عملیات طراحی، ساخت ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۰۸ - ۰۹:۰۳    
ایستانیوز:شرکت کارت اعتباری ایران کیش در سومین نمایشگاه تراکنش حضورداشت. ارائه سمینار و شرکت در پنل تخصصی پرداخت موبایلی ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۰۸ - ۰۸:۵۸    
ایستانیوز:اولین پرچم شناخته شده ایران از جنس برنز
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۰۸ - ۰۸:۵۳    
ایستانیوز:مروری بر عناوین مهم روزنامه های صبح کشور
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۰۸ - ۰۸:۵۳    
ایستانیوز:مروری بر عناوین مهم روزنامه های صبح کشور.