یکشنبه ۲۳ اردیبهشتساعت ۰۷:۴۲May 2024 12
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایستا نیوز 6 آذر 1397 - istanews.ir

ایستا نیوز 29 اسفند 1394 ایستا نیوز 28 اسفند 1395 ایستا نیوز 29 اسفند 1396 ایستا نیوز 31 فروردین 1397 ایستا نیوز 31 اردیبهشت 1397 ایستا نیوز 31 خرداد 1397 ایستا نیوز 31 تیر 1397 ایستا نیوز 30 مرداد 1397 ایستا نیوز 31 شهریور 1397 ایستا نیوز 30 مهر 1397 ایستا نیوز 30 آبان 1397 ایستا نیوز 1 دی 1397 ایستا نیوز 1 بهمن 1397 ایستا نیوز 28 اسفند 1397 ایستا نیوز 1 آذر 1397 ایستا نیوز 2 آذر 1397 ایستا نیوز 3 آذر 1397 ایستا نیوز 4 آذر 1397 ایستا نیوز 5 آذر 1397 ایستا نیوز 6 آذر 1397 ایستا نیوز 7 آذر 1397 ایستا نیوز 8 آذر 1397 ایستا نیوز 9 آذر 1397 ایستا نیوز 10 آذر 1397 ایستا نیوز 11 آذر 1397 ایستا نیوز 12 آذر 1397 ایستا نیوز 13 آذر 1397 ایستا نیوز 14 آذر 1397 ایستا نیوز 15 آذر 1397 ایستا نیوز 16 آذر 1397 ایستا نیوز 17 آذر 1397 ایستا نیوز 18 آذر 1397 ایستا نیوز 19 آذر 1397 ایستا نیوز 20 آذر 1397 ایستا نیوز 21 آذر 1397 ایستا نیوز 22 آذر 1397 ایستا نیوز 23 آذر 1397 ایستا نیوز 24 آذر 1397 ایستا نیوز 25 آذر 1397 ایستا نیوز 26 آذر 1397 ایستا نیوز 27 آذر 1397 ایستا نیوز 28 آذر 1397 ایستا نیوز 29 آذر 1397 ایستا نیوز 30 آذر 1397 
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۱۹:۳۷    
ایستانیوز:شرکت تجارت الکترونیک پارسیان در دوره 6 ماه منتهی به 31 شهریورماه سال 97 براساس صورت های مالی حسابرسی نشده به ازای هر سهم 234 ریال سود محقق کردکه به نسبت دوره مشابه سال گذشته با رشد 19 درصدی ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۱۹:۲۷    
ایستانیوز:معاونت نظارت مالی و خزانه داری کل کشور اسامی بانک های دارای بدهی و فاقد بدهی به بانک مرکزی مشمول تسویه بدهی از طریق صدور اوراق تسویه خزانه را اعلام کرد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۱۹:۲۲    
ایستانیوز: آنچه در زیر می آید قیمت روز خودروهای صفر بازار تهران طی آذر ماه 97 است که بین 300 تا 400 میلیون تومان در سطح بازار قیمت خورده که ممکن است تا 5 درصد در مناطق مختلف تهران دارای نوسان باشد؛
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۷ - ۱۶:۴۴    
ایستانیوز: حجت اله مهدیان رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل بانک توسعه تعاون در جمع مدیران این بانک اعلام داشت ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۷ - ۱۶:۳۹    
ایستانیوز:در ششمین کنفرانس حسابداری مدیریت با موضوع حسابداری، مدیریت و آینده کسب و کار که در سالن الغدیر دانشکده مدیریت دانشگاه تهران برگزار شد از بانک قوامین به عنوان نهاد برتر حرفه ای بازار پول و ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۷ - ۱۴:۰۸    
ایستانیوز:عضو هیات مدیره و سخنگوی اتحادیه کسب و کارهای اینترنتی از توقف کار کسب و کارهای مجازی در حوزه خرید و فروش سکه، طلا، جواهر و مصنوعات آن خبر داد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۷ - ۱۰:۵۸    
ایستانیوز:مدیر دفتر تاسیسات آبی و برق آبی شرکت آب منطقه ای تهران گفت: از ابتدای سال آبی جدید تا کنون حجم بارندگی درتهران 106 میلیمتر بوده که این رقم درمقایسه با مدت مشابه سال گذشته 7 برابر شده است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۷ - ۱۰:۱۳    
ایستانیوز:یک کارشناس بازار سرمایه معتقد است افت شدید شاخص بازار سرمایه موقتی است و به دلیل رسیدن قیمت اغلب سهام بورسی به محدوده جذاب، به زودی شاهد برگشت شاخص بورس خواهیم بود.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۷ - ۰۹:۵۳    
ایستانیوز:بانک قرض الحسنه مهر ایران در نظر دارد املاک مشروحه زیر را از طریق مزایده عمومی واگذار نماید.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۷ - ۰۹:۴۳    
ایستانیوز:مسعود بادین به عنوان نایب رییس هیأت مدیره و مدیرعامل جدید بیمه آسیا انتخاب شد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۷ - ۰۸:۵۳    
ایستانیوز:مدیر بخش تجاری واتس اپ اعلام کرده این شرکت را ترک می کند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۷ - ۰۸:۵۳    
ایستانیوز:معاون وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه هات گرام و تلگرام طلایی از سوی شرکت های دانش بنیان با توسعه نسخه ای از تلگرام پیاده سازی شده اند ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۷ - ۰۸:۴۸    
ایستانیوز:نبود خودرو از خودروسازان آمریکایی در این فهرست نشانه ضعف قدرت اجرایی تولیدکنندگان این کشور در میان خودروسازان جهان است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۷ - ۰۸:۴۳    
ایستانیوز:سرپرست استانداری تهران گفت: پس از دو هفته و با تشخیص کمیته تشکیل شده اگر بانکی در اعطای وام به متقاضیان اشتغالزایی تعلل کند اعتباری که در اختیار آنها قرار داده شده به سایر بانک هایی که در ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۷ - ۰۸:۴۳    
ایستانیوز:به دستور بانک مرکزی و با همکاری نیروی انتظامی، محدوده مقابل پاساژ افشار که محل تجمع دلال های ارزی است، با حصارهایی پوشانده شده که اجازه حضور دلال ها را در این محل نمی دهد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۷ - ۰۸:۳۳    
ایستانیوز:همیشه به ما گفته اند جلوی فرزندان دعوا نکنید چراکه خوب نیست و تأثیر بد روی آن ها می گذارد. اما اکنون یافته های محققان دانشگاه ایالتی واشنگتن نشان می دهد که همه چیز باید برعکس باشد و دعوا ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۱۷:۳۳    
ایستانیوز:فعالان بازار سرمایه امروز شاهد رشد آرام قیمت ها در تعدادی از نمادها در گروه محصولات شیمیایی بودند. این نمادها در کنار برخی نمادهای فلزی به رشد شاخص های بازار سهام کمک کردند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۱۷:۲۸    
ایستانیوز:اصلاحات دستورالعمل اجرایی نحوه معاملات اوراق بهادار در فرابورس ابلاغ شد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۱۷:۱۳    
ایستانیوز:علی رغم گسترش حیطه فعالیت و توسعه حجم مبادلات بورس کالا از زمان شکل گیری فعالیت آن تاکنون، حاکمیت ساختار دولتی بر اقتصاد کشور به ویژه در زمان هایی که کشور درگیر بحران های ناشی از تحریم ها و ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۱۷:۰۸    
ایستانیوز:نمایندگان بخش خصوصی در نشست کمیسیون تسهیل کسب وکار اتاق تهران از لزوم احیای سه جانبه گرایی در مدیریت سازمان تامین اجتماعی و نقش آفرینی فعال کارفرمایان و کارگران در کنار دولت در اداره این ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۱۶:۵۸    
ایستانیوز:مراکش از پذیرش ولیعهد عربستان در سفرهای منطقه ای اش خودداری کرد و به دلیل مناسب نبودن شرایط، خواستار به تعویق افتادن نشست کمیته عالی مشترک دو کشور شد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۱۶:۵۸    
ایستانیوز:مدیر شبکه پایش سازمان هواشناسی اظهار کرد: بر اساس نقشه های اقلیمی، در اواخر هفته جاری فعالیت سامانه بارش جدیدی در کشور آغاز خواهد شد که سبب بارندگی در غرب و شمال غرب می شود.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۱۶:۵۳    
ایستانیوز:دادستان انتظامی مالیاتی سازمان امور مالیاتی گفت: به دلیل عدم ارائه اطلاعات مورد نظر طبق ماده 169 مکرر قانون مالیات های مستقیم توسط دو بانک، علیه آن ها به مرجع قضایی اعلام جرم کردیم.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۱۶:۵۳    
ایستانیوز:وزیر صنعت ، معدن و تجارت طی نامه ای به رییس کل گمرک، صادرات رب گوجه فرنگی را از تاریخ 30 آبان ماه سال جاری بلامانع اعلام کرد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۱۶:۵۳    
ایستانیوز:قیمت برخی خودروهای پر تقاضای تولید داخلی در معاملات امروز بازار مشخص شد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۱۶:۴۸    
ایستانیوز:رییس انجمن مالی اسلامی گفت: جایزه مالی اسلامی به یک شخص حقیقی و حقوقی و همچنین جایزه کتاب برتر در حوزه مالی اسلامی اعطا خواهد شد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۱۶:۴۸    
ایستانیوز:معاونت نظارت مالی وزارت اقتصاد اسامی بانکهای دارای بدهی و فاقد بدهی به بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران در مورد افزایش سقف مجاز تسویه بدهی بانکها به بانک مرکزی تا پایان سال 1395 از طریق صدور ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۱۶:۴۳    
ایستانیوز:بانک سپه در اعطای تسهیلات به واحدهای تولیدی در قالب طرح رونق تولید در سال 1396 مقام نخست را در استان آذربایجان شرقی کسب کرد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۱۵:۱۳    
ایستانیوز: بانک مرکزی در تکمیل سیاست کنترل قاچاق ارز به دنبال اعمال محدودیت تراکنش های کارتی تا سقف 50میلیون تومان برای هر فرد در شبانه روز است اما برخی بانک های خصوصی در برابر این سیاست مقاومت می ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۱۵:۱۳    
ایستانیوز: رئیس کل بانک مرکزی گفت: درحال حاضر درخصوص سیاست های پولی در دوران تحریم مشکلی نداریم و مشغول طراحی یک سری سیاست های جدید هستیم.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۱۵:۰۸    
ایستانیوز: امکان خرید آن لاین بیمه عمر مستمری حادثی بیمه دی از طریق سامانه فروش آن لاین این شرکت در اختیار هم میهنان عزیز قرار گرفت.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۱۵:۰۸    
ایستانیوز: شرکت بیمه حافظ توانست رتبه 2 توانگری مالی را در سال 97 از آن خود کند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۱۵:۰۸    
ایستانیوز: پرداخت مطالبات 99درصد از سپرده گذاران تعاونی اعتبار منحل شده افضل توس توسط بانک آینده انجام شده، اما هنوز یک درصد باقی مانده که سپرده گذاران میلیاردی و کلان این موسسه هستند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۱۵:۰۳    
ایستانیوز:مدیر عامل بانک رفاه گفت: ممیزی لازمه سازمان های بزرگ و پیشرو است، بانک رفاه با استاندارد سازی فرایندها درصدد افزایش بهره وری، کسب رضایت مندی مشتریان و چابک سازی است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۱۴:۵۸    
ایستانیوز:ارزش معاملات اوراق گواهی تسهیلات مسکن سه درصد کاهش یافت.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۱۴:۵۳    
ایستانیوز:بازار آزاد همچنان شاهد تداوم روند کاهشی نرخ انواع سکه و دلار و یورو است به نحوی که برای اولین بار طی هفته های گذشته دلار با قیمت 11هزار و 880 تومان داد و ستد و دلار نسبت به دیروز 400 تومان ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۱۴:۵۳    
ایستانیوز:بورس تهران با صدور اطلاعیه ای از صدور مجوز فعالیت برای یک کارگزاری جدید در بورس خبر داد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۱۴:۴۸    
ایستانیوز:رقابت بین شرکت های پرداخت الکترونیک به جایی رسیده که برخی از آنها برای جذب مشتریان دیگر رقبا اقدام به ارائه رول کاغذ کارتخوان در شرایطی که این کالا با کمبود و افزایش قیمت مواجه شده، می کنند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۱۴:۴۸    
ایستانیوز:مرکز آمار و اطلاعات اقتصادی اتاق بازرگانی ایران به عنوان متولی اجرای طرح پایش ملی محیط کسب وکار، پایش شاخص های محیط کسب وکار کشور در پائیز 1397 را آغاز کرد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۱۴:۴۳    
ایستانیوز:در ادامه روند نزولی قمیت ها در بازار ارز هم اکنون قیمت دلار در صرافی ها به کانال 11 هزار تومان وارد شد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۱۴:۴۳    
ایستانیوز:همزمان با هفته وحدت و در آستانه میلاد با سعادت رسول اکرم (ص) طی مراسمی با حضور جمعی از مدیران کشوری و لشگری ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۱۴:۳۸    
ایستانیوز:روابط عمومی بانک ملت در واکنش به خبری مبنی بر توقف صدور کارت در شعب این بانک، این وقفه را مقطعی و به دلیل اختلال در ارتباط با سامانه برخط سازمان ثبت احوال کشور اعلام کرد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۱۴:۳۸    
ایستانیوز:معاون شعب بانک ملی با تاکید بر اینکه شعب بانک ها اولین حلقه اتصال مشتریان با بانک هستند، گفت: بانک ملی به عنوان یکی از پیشگامان صنعت بانکداری همواره مورد اقبال اقشار مختلف مردم بوده است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۱۴:۳۸    
ایستانیوز:رییس پژوهشکده بیمه با تاکید بر ضرورت توجه به تکنولوژی های جدید از جمله بلاک چین و ارز دیجیتال در صنعت بیمه، گفت: بازیگران صنعت بیمه نباید از از ورود تکنولوژی های جدید غافلگیر شوند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۱۴:۳۳    
ایستانیوز:قانون جدید چک که به تازگی برای اجرا ابلاغ شده، 11 تغییر عمده را در پی داشت که موجب اعتباربخشی بیشتر به این ابزار پرداخت شده است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۱۴:۳۳    
ایستانیوز:نخستین مرحله قرعه کشی جشنواره پرداخت های الکترونیکی بانک کشاورزی روز دوشنبه پنجم آذر ماه برگزار و 10 نفر برندگان آن مشخص شدند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۱۴:۳۳    
ایستانیوز:عضو هیأت مدیره بانک صادرات ایران از نهایی شدن تهاتر 85 هزار میلیارد ریال مطالبات بانک از دولت تا پایان سال جاری خبر داد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۱۴:۲۸    
ایستانیوز:مدیر شعب منطقه بوشهر گفت: بانک سپه برای کمک به تحقق اهداف اقتصادی دولت مبنی بر رشد تولید و اقتصادی 3 هزار و 400 میلیارد ریال تسهیلات به بخش های مختلف اقتصادی استان بوشهر در نیمه نخست سال ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۱۴:۲۸    
ایستانیوز:بانک ملّی ایران در هفت ماه ابتدای سال جاری تعداد 301 مورد از املاک و شرکت های مازاد تملیکی خود را تعیین تکلیف کرده است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۰۸:۵۸    
ایستانیوز:به گفته دیپلمات های ارشد اروپایی، فرانسه و آلمان به عنوان دو قدرت برتر اتحادیه اروپا اقداماتی را برای نجات طرح ساز و کار ویژه مالی اتحادیه اروپا آغاز نموده اند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۰۸:۱۸    
ایستانیوز:دبیرکل کانون عالی انجمن های صنفی کارگران به سازمان خصوصی سازی پیشنهاد کرد قبل از واگذاری بنگاه ها به بخش خصوصی ...